Dimitris0mg

Νεοφερμένος

Ο Dimitris0mg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
μαγκας ευχαριστω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Στον πολλαπλασιασμο υπαρχει μια διαφορα:Θα κανεις τον πολλαπλασιασμο κλασματων,ομως ο αριθμιτης θα σου βγει διαφορα τετραγωνων και την Δ θα πρεπει να την γραφεις β^2-4αγ για να προχωρησεις μετα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
ο thewatcher σιγουρα βγαζει 13.4 ? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
:s:s:s:s:s πρέπει να το πάρω απόφαση:(...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
a+b=40 -> b=40-a
ab=a(40-a)=-(a^2)+40a=f(a)
f΄(a)=-2a+40
f΄΄(a)=-2
f΄(a)=0 -> -2a+40=0 -> a=20
f΄(20)=0, f΄΄(20)=-2<0 -> μέγιστο για a=20 -> b=40-a=20
max(ab)=f(20)=-(20^2)+40*20=400
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Παιδιά, μην απογοητεύεστε, η άσκηση ήταν πολύ δύσκολη και σε καμία περίπτωση σχολική ;) (μιλάω για αυτή που έδωσε ο p@g, η άλλη ήταν πιο εύκολη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamkiller

Νεοφερμένος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Έχω την εντύπωση ότι η άσκηση είναι λάθος.
Για παίρνουμε ότι

, που προφανώς δεν ισχύει.
Πάντως και στον Ευκλείδη Β' το περιοδικό έτσι την έχουν δώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariavrdf

Νεοφερμένος

Η maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
α+β=40 <=> β=40-α
Εστω Π(χ)=α*β = α*(40-α) = 40α-α^2
π'(χ)=40-2α π(χ)=0 <=> 40=2α <=> α=20
αρα β=20 και η μεγιστη τιμη ειναι α*β=400
και με πινακα βγαινει η π' στο πρωτο διαστημα + οποτε η π γνησιως αυξουσα και στο αλλο - οποτε η π ειναι φθινουσα οποτε οντως εχουμε μεγιστη τιμη
πιανεται ετσι η λυση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

joseph

Νεοφερμένος

Ο joseph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Η ανισότητα Cauchy-Schwarz έχει διάφορες "μορφές" και εξαρτάται από ποιο "χώρο" δουλεύουμε, μια μικρή αναφορά είναι στην ακόλουθη address https://en.wikipedia.org/wiki/Cauchy-Schwarz_inequality. Στο βιβλίο υπάρχουν κάποιες αποδεικτικές ασκήσεις που ουσιαστικά είναι ειδικές περιπτώσεις της ανισότητας.
Η ισότητα Euler υπάρχει ως παράδειγμα λυμένο στο σχολικό βιβλίο της Άλγεβρας της Α΄Λυκείου σελίδα 19 παράδειγμα 3i.
Αναφορικά υπάρχει και μία άλλη ισότητα που είναι άσκηση του βιβλίου της Άλγεβρας της Α΄Λυκείου σελίδα 22 Άσκηση 4i, που ονομάζεται ταυτότητα Lagrande.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
α+β=40 <=> β=40-α
Εστω Π(χ)=α*β = α*(40-α) = 40α-α^2
π'(χ)=40-2α π(χ)=0 <=> 40=2α <=> α=20
αρα β=20 και η μεγιστη τιμη ειναι α*β=400
και με πινακα βγαινει η π' στο πρωτο διαστημα + οποτε η π γνησιως αυξουσα και στο αλλο - οποτε η π ειναι φθινουσα οποτε οντως εχουμε μεγιστη τιμη
πιανεται ετσι η λυση?

Στην A λυκείου δεν κάνουμε παραγωγους:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Έχω την εντύπωση ότι η άσκηση είναι λάθος.
Για παίρνουμε ότι

, που προφανώς δεν ισχύει.
Πάντως και στον Ευκλείδη Β' το περιοδικό έτσι την έχουν δώσει.

Έλεος τι καθόμασταν και ψάχναμε τόσο καιρο :s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

darkn1ck

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Σητεία (Λασιθίου). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Ε ναι, σίγουρα με βοήθησε και το γεγονός ότι είδα και τη δικιά σου λύση πρώτα

Eξάλλου δεν είπα πουθενά ότι τη βρήκα μόνος μου, απλώς μια λύση έγραψα :)
Jimmy μαθηματικό θα πάς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Ξέρω ότι το θέμα είναι αρκετά παλιό αλλά επειδή ήταν πολύ ενδιαφέρον με αρκετές ωραίες ασκήσεις το επαναφέρω στις πρώτες σελίδες. Καλό θα ήταν όποιος έχει κάποια καλή άσκηση να την βάζει έτσι ώστε να το κράτησουμε ως θέμα ενεργό και να μην το αφήσουμε να ξαναγυρίσει στα «αζήτητα».

Με την ευκαιρία θα ήθελα να χαιρετίσω όλους τους ischoolήτες. Παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό και επιτέλους αποφάσισα να γίνω και εγώ μέλος. Καλώς με βρήκατε!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Jimmy μαθηματικό θα πάς?

Μπα.:P

Προτιμώ να σπουδάσω κάτι που να περιέχει μαθηματικά από τα να σπουδάσω μόνο μαθηματικά.

Aς βάλω εγώ μια επαναληπτική.

Αν να δείξετε ότι



Εγώ έχω βρει δύο τρόπους μέχρι τώρα. Ψάχνω και τρίτο :P
-----------------------------------------
Ασκηση 2
Να απλοποιηθεί η παράσταση:

Aν και λιγο αργοπορημένα. (Tώρα την είδα) :P



Ελπίζω να μην έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί με τόσες ρίζες...:P

Τελικά το έκανα το λαθάκι και στο τέλος αντί για πολλαπλασιασμό έκανα πρόσθεση. Το διορθώνωωωω.

To διόρθωσα :P

Τώρα για να διώξουμε και την τελευταία ρίζα πρέπει να κάνουμε την υπόρριζη πόσοτητα τέλειο τετράγωνο βρίσκοντας τέτοιους αριθμούς έτσι ώστε:
και .

Aιτιολόγηση:
Θέλουμε και από τη θεωρία αριθμών το άρρητο μέρος του πρώτου μέλους θα ισούται με το άρρητο μέρος του δεύτερου μέλους (). Το ίδιο ισχύει και για τα ρητά μέρη των δύο μελών.



:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Τώρα για να διώξουμε και την τελευταία ρίζα πρέπει να κάνουμε την υπόρριζη πόσοτητα τέλειο τετράγωνο βρίσκοντας τέτοιους αριθμούς έτσι ώστε:
και .

Aιτιολόγηση:
Θέλουμε και από τη θεωρία αριθμών το άρρητο μέρος του πρώτου μέλους θα ισούται με το άρρητο μέρος του δεύτερου μέλους (). Το ίδιο ισχύει και για τα ρητά μέρη των δύο μελών.

:)

Και εγώ την είχα προσπαθήσει αυτην αλλα καταφερα να την φτάσω μέχρι την τελεταία ρίζα.

Για την θεωρία των αριθμών τώρα, ξέρεις μήπως που μπορώ να βρώ στο internet κάποιο e-book η κάποιο άρθρο έτσι ώστε να μάθω καποια πράγματα; Εχω προσπαθήσει να βρώ αλλά δεν κατάφερα να βρώ κατι που να αρχίζει απο τα βασικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Και εγώ την είχα προσπαθήσει αυτην αλλα καταφερα να την φτάσω μέχρι την τελεταία ρίζα.

Για την θεωρία των αριθμών τώρα, ξέρεις μήπως που μπορώ να βρώ στο internet κάποιο e-book η κάποιο άρθρο έτσι ώστε να μάθω καποια πράγματα; Εχω προσπαθήσει να βρώ αλλά δεν κατάφερα να βρώ κατι που να αρχίζει απο τα βασικά.

Αμα εχεις καποιο βιβλιοπωλειο Παπασωτηριου κοντα σου,στο τμημα με τα Μαθηματικα πουλανε και βιβλια με θεωρια αριθμων :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Είμαι απο ρόδο και δεν πρέπει να υπάρχει τετοιο βιβλιοπωλείο. Ξερεις μηπως κανένα συγκεκριμένο βιβλιο. κατάλληλο για Α λυκείου, αν είναι να το ψάξω σε κάποιο άλλο βιβλιοπωλείο. Πάντως η λύση του ιντερνετ είναι πιστευω καλύτερη για μια πρώτη φάση, αν ξέρει κάποιος κανένα site.
-----------------------------------------
Aς βάλω εγώ μια επαναληπτική.

Αν να δείξετε ότι

και
Το πρώτο έχει λύσεις τις -3,5 έτσι παίρνουμε
Για το δεύτερο μας βγαίνει Δ<0 οπότε το τριώνυμο είναι αρνητικό για κάθε τιμή του x
Από αυτές τις παίρνουμε πως η (1) αληθεύει για
Επειδή τώρα το (-3,5) περιέχει το (-3,1) αποδεικνύεται πως ισχύει αυτό που ψάχναμε.

Αχχχ αυτο το LaTeX....

Papas έχεις δίκιο, λάθος μου στις πράξεις, ευτυχώς όμως δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα.
Ευχαριστο και για το αρθρο της ΕΜΕ έχει αρκετά πράγματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Χμ...γτ το τριωνυμο να ειναι μικροτερο του 21,αφου |x|<0 <=> -θ<x<θ?(Ξερω οτι αφαιρεσες το -3 απο το τριωνυμο,αλλα και παλι στην αρχη θα επρεπε να ειχες κανει συγχρονως και για το -18 και για το 18 τις προσθαφαιρεσεις :))

Επισης,για την θεωρια αριθμο που ζητησες,πατα εδω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

p@g

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Βάζω και γω μια αρκετα ευκολη απλα για να μην ξεχνιομαστε.εστω
και για καθε ν.δ.ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Βάζω και γω μια αρκετα ευκολη απλα για να μην ξεχνιομαστε.εστω
και για καθε ν.δ.ο

Όταν λες f(x)=0, ουσιαστικά μιλάς για τον άξονα των χ (ό,τι τιμή και να πάρει το x, το y θα είναι μηδέν).

Την ιδιότητα αυτή την έχουν και άλλες συναρτήσεις όμως.

Μήπως θες να πεις f(0)=0;

:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top