Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Κινητοποιείται το μυαλό.

Αυτό όντως ισχύει δεν αντιλέγω,αλλά στην καθημερινή ζωή, εκτός από τις απλές αριθμητικές πράξεις, τα υπόλοιπα δεν χρησιμεύουν κάπου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Ούτε τα αρχαία χρησιμεύουν.Και μην ακούσω ότι βοηθούν στα νέα,ναι βοηθούν αλλά μια χαρά νέα ελληνικά μπορεί να ξέρει κάποιος που δεν ξέρει αρχαία.Ομοίως και τα λατινικά,βοηθούν στο να μάθεις άλλες γλώσσες αλλά δεν είανι αναγκαία.Το ότι κάποιος δεν ειναι καλός στα μαθηματικά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διδάσκονται,εκτός αν δεν εννοείς αυτό και κατάλαβα λάθος επειδή υποστήριξες ένα μήνυμα στο οποίο αναφέρθηκε και αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ούτε τα αρχαία χρησιμεύουν.Και μην ακούσω ότι βοηθούν στα νέα,ναι βοηθούν αλλά μια χαρά νέα ελληνικά μπορεί να ξέρει κάποιος που δεν ξέρει αρχαία.Ομοίως και τα λατινικά,βοηθούν στο να μάθεις άλλες γλώσσες αλλά δεν είανι αναγκαία.Το ότι κάποιος δεν ειναι καλός στα μαθηματικά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διδάσκονται,εκτός αν δεν εννοείς αυτό και κατάλαβα λάθος επειδή υποστήριξες ένα μήνυμα στο οποίο αναφέρθηκε και αυτό.

Φυσικά και πρέπει να διδάσκονται,δεν εννοούσα αυτό βασικά. Απλά συνήθως η θεωρητική ως κατεύθυνση απαξιώνεται παντελώς από τους "θετικούς" καθηγητές και αυτό είναι που μας κάνει να αντιδρούμε έτσι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγώ δεν βλέπω τίποτα τέτοιο.Και αν τυχαίνει οι καθηγητές σας να είναι μαλάκες δεν φταίνε τα μαθήματα που διδάσκουν.Και το πόσο μορφωμένος είναι κάποιος δεν καθορίζεται από την κατεύθυνσή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Εγώ δεν βλέπω τίποτα τέτοιο.Και αν τυχαίνει οι καθηγητές σας να είναι μαλάκες δεν φταίνε τα μαθήματα που διδάσκουν.Και το πόσο μορφωμένος είανι κάποιος δεν καθορίζεται από την κατεύθυνσή του.


Επειδή αυτό το θέμα δεν έχει τέλος το σταματώ εδώ....:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrisitna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Xριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 234 μηνύματα.
ζουμε οι καημενοι σε μια τεχνοκρατικη κοινωνια.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
γιατι πρεπει το καθε θεμα που σχετιζεται με κατευθυνσεις και γενικα αντιπαλοτητες μεταξυ επιστημων ή μαθηματων να το χαλανε καποιοι?

συνηθως οι θεωρητικοι ακουν διαφορα απο αλλους που εχουν επιλεξει διαφορετικη κατευθυνση ή ακομα χειροτερα και απο τους ιδιους τους καθηγητες.αυτο ειναι κατι λανθασμενο που πρεπει επιτελους να παψει.εαν δεν σας αρεσει καποιο μαθημα ή καποια επιστημη δεν χρειαζεται να το βγαζετε αχρηστο και χαζο.σεβαστειτε την υπαρξη του και αν δεν σας αρεσει απλα αγνοηστε το.ολα εχουν τη διαφορετικοτητα τους,αν κατι δεν μας αρεσει δεν σημαινει και οτι οι γυρω μας εχουν την ιδια αποψη.

αυτα απο εμενα και μην τσακωνεστε,συζητηστε πολιτισμενα σαν ανθρωποι.
με επιχειρηματα και οχι επειδη ετσι το ακουσατε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Απλά σταματήστε να διαχωρίζετε τον κόσμο σε στρατοπεδα θεωρητικών-θετικοτεχνολογικών και δείτε τα πράγματα λίγο πιο αντικειμενικά.Κάποια ερωτήματα που έθεσα βέβαια δεν απαντήθηκαν αλλά ας πούμε για να μην χαλάμε τις καρδιές μας πως δεν πειράζει.
Και το πιο σημαντικό:Άνθρωπος με ολοκληρωμένη προσωπικότητα είναι αυτός που έχει γνώσεις πάνω σε όλους τους τομείς και δεν απομονώνεται σε στενά πλαίσια μάθησης.Η εξειδίκευση είναι απαρατητη πρέπει όμως να συνοδεύεται και από γενικές γνώσεις.Καμία γνώση δεν είναι άχρηστη και πρέπει όλοι να προσπαθούμε να παίρνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Απλά σταματήστε να διαχωρίζετε τον κόσμο σε στρατοπεδα θεωρητικών-θετικοτεχνολογικών και δείτε τα πράγματα λίγο πιο αντικειμενικά.Κάποια ερωτήματα που έθεσα βέβαια δεν απαντήθηκαν αλλά ας πούμε για να μην χαλάμε τις καρδιές μας πως δεν πειράζει.
Και το πιο σημαντικό:Άνθρωπος με ολοκληρωμένη προσωπικότητα είναι αυτός που έχει γνώσεις πάνω σε όλους τους τομείς και δεν απομονώνεται σε στενά πλαίσια μάθησης.Η εξειδίκευση είναι απαρατητη πρέπει όμως να συνοδεύεται και από γενικές γνώσεις.Καμία γνώση δεν είναι άχρηστη και πρέπει όλοι να προσπαθούμε να παίρνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες.
θα συμφωνησω με τα λεγομενα σου.απλα πρεπει να προσεχουμε και την ποιοτητα των πληροφοριων που παιρνουμε πριν καταληξουν γνωσεις στον εγκεφαλο μας.δεν μετραει μονο η ποσοτητα αλλα και η ποιοτητα των γνωσεων μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ξεχνάτε ότι το θέμα σχετίζεται για την αδικία που υπάρχει στη θεωρητική κατεύθυνση...Οι άλλοι για ποιο λόγο εμπλέκεστε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Απαγορεύεται;Ο καθένας ειναι ελεύθερος να πει την άποψή το.Αν ήμουν κακός θα έλεγα ότι αυτό θυμήθηκες αφού κατάλαβες πως δεν μπορείς να αντικρούσεις τα επιχειρήματά μου και δεν θες να παραδεχτείς πως κάνεις λάθος αλλά επειδή δεν είμαι κακός δεν θα το πω.Και άλλωστε δεν είπα τι κατεύθυνση είμαι,θα μπορούσα να είμαι θεωρητική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Απαγορεύεται;Ο καθένας ειναι ελεύθερος να πει την άποψή το.Αν ήμουν κακός θα έλεγα ότι αυτό θυμήθηκες αφού κατάλαβες πως δεν μπορείς να αντικρούσεις τα επιχειρήματά μου και δεν θες να παραδεχτείς πως κάνεις λάθος αλλά επειδή δεν είμαι κακός δεν θα το πω.Και άλλωστε δεν είπα τι κατεύθυνση είμαι,θα μπορούσα να είμαι θεωρητική.

Δεν απαγορεύεται τίποτα,απλώς είναι λογικό ο καθένας να υποστηρίζει τη δική του κατεύθυνση....Και όσο για την κακία που ήσουν έτοιμος να πετάξεις:P δεν ισχύει, καθώς πρωτύτερα είπα πως σταματάω τα λεγόμενά μου εδώ,δεν σημαίνει πως δεν έχω επιχειρήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγώ δεν υποστήριξα καμιά κατεύθυνση εις βάρος κάποιας αλλης αλλά ειπώθηκε μια τεράστια ανακρίβεια και εκεί διαφώνησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Εγώ δεν υποστήριξα καμιά κατεύθυνση εις βάρος κάποιας αλλης αλλά ειπώθηκε μια τεράστια ανακρίβεια και εκεί διαφώνησα.


Υπενθυμίζω ότι δεν αρνήθηκα τη διδασκαλία των μαθηματικών και ούτε είπα πως είναι άχρηστα,απλά ασχολούμαι με άλλο αντικείμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Δεν ειπόθηκε από εσένα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Δεν ειπόθηκε από εσένα.:)

Οκ, για να μην παρεξηγούμαστε άδικα!:):):) Ο καθένας ασχολείται με το αντικείμενο που του αρέσει και τα καταφέρνει καλύτερα! Θα μπορούσα και εγώ να ακολουθήσω θετική ή τεχνολογική απλά είναι θέμα κυρίως προτίμησης και όχι απαραίτητα δυνατοτήτων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Λοιπον κι εγω θεωρητικη κατευθυνση ειμαι και θα ηθελα να εκφρασω μια απορια μου.Συνεχως ακουω οτι η μεταφραση στην Αντιγονη ειναι πολυ δυσκολη.Εχοντας διδαχθει το μαθημα αυτο τη φετινη χρονια μπορω να πω πως εμενα μου φανηκε παρα πολυ ευκολη εως και γελοια.Δν κουραζομουν καθολου να την αποστηθισω και γενικως δν ειχα κανενα απολυτως προβλημα με τη μεταφραση.Δηλαδη για να σας δωσω να καταλαβετε πολυ πιο δυσκολη μου φαινοταν η μεταφραση στα Αρχαια Κατευθυνσης,στο Λυσια ειδικα δυσκολευτηκα παρα πολυ ενω Δημοσθενη μου φανηκε παρα πολυ ευκολη η μεταφραση(πολλοι λενε και το χω ακουσει και απο καθηγητες μου οτι πιο ευκολη θεωρειται η μεταφραση στην Κατευθυνση παρα στην Γενικη Παιδεια)παρα στην Αντιγονη.Ξερω γω ρε παιδια?Τι να πω?Γιατι εμενα μου φανηκε οτι η μεταφραση στην Αντιγονη ηταν πανευκολη σε αντιθεση με πολλους αλλους που λενε οτι ειναι παλουκι ακομα δν εχω καταλαβει.Για τα σχολια δε αυτα κι αν δεν με δυκολεψαν καθολου.Πανευκολα ηταν,οπως και η γραμματικη εννοειται και τα λεξιλογικα.Το μονο πραγμα που μπορει να την πατησεις κατε με ειναι το συντακτικο που μπορει να σου βαλουν καποια δυσκολη λεξη και εκει να χασεις καποια μορια.Τελικα στις εξετασεις του Ιουνιου το συντακτικο ηταν πανευκολο προκειμενου να βοηθησουν τα παιδια της Θετικης και της Τεχνολογικης που ισως να δυσκολευονταν.Βεβαια μιλαει καποιος που ειναι Θεωρητικη και σαφως η Αντιγονη ηταν πιο ευκολη για μας σε αντιθεση με τους μαθητες των αλλων Κατευθυνσεων.Αλλα και παλι πιστευω οτι και αυτοι οι μαθητες με λιγο διαβασμα μπορουν ανετα να γραψουν ενα βαθμο γυρω στο 14 με 15 σε αυτο το μαθημα.Γιατι η Αντιγονη ειναι μαθημα που διαβαζεται,δν ειναι Μαθηματικα που αν δεν εχεις εξασκηθει ολη τη χρονια,αν δν εχεις κατσει να λυσεις ασκησεις,αν δν εχεις μαθει τις αποδειξεις δν μπορεις να γραψεις τιποτα.Μαθαινεις απεξω μεταφραση,ερμηνευτικα ακομη και να μην τα ξερεις μπορεις να παρεις καποιες μοναδες με αυτα που ξερεις απο τη μεταφραση,λεξιλογικα σιγουροι βαθμοι κι απο κει περα γραμματικη και συντακτικο τα παλευεις κι οσες πιο πολλες μοναδες μπορεις να εξασφαλισεις τοσο το καλυτερο.Αυτα.

Η απάντηση είναι απλή. η μετάφραση της Αντιγόνης δεν εχει καμια σχεση με το πρωτοτυπο της, αλλο διαβαζεις και αλλο μεταφραζεις. Πολλες λεξεις ειναι δυσκολες και ακατανοητες, και ετσι δε μπορουν να βγαινουν ευκολα κατα τη διαρκεια της μεταφρασης, αν δεν τη ξερεις απ εξω! Λειπουν ακομα και ρηματα ολοκληρα!
-----------------------------------------
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)

τα μαθηματικα δεν ειναι αχρηστα σε καμια περιπτωση, και καμια κατευθυνση δεν ειναι η καλυτερη κτλ

απλα οι θεωρητικοι πιστευουμε οτι ειναι αχρηστο το να μαθαινουμε εις βαθος τα μαθηματικα, τη φυσικη και τη χημεια, εφοσον δε θα μας χρειαστουνε πουθενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ister

Νεοφερμένος

Ο ister αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Κρόκος (Κοζάνη). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
:iagree:Συμφωνώ απόλυτα!Τα παιδιά της Θεωρητικής αντιμετωπίζουν ένα είδος πρωτοφανούς ρατσισμού τόσο από συμμαθητές,όσο και από καθηγητές.Ένας "θετικός" καθηγητής μάλιστα έφτασε σε σημείο να πει ότι τα θεωρητικά μαθήματα σε αντίθεση με τα θετικά διαβάζονται ακόμα και στην...τουαλέτα.Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ!Κάποιος πρέπει να τους πει ότι δεν πάσχουμε από έλλειψη νοημοσύνης,αλλά απλά ενδιαφερόμαστε,γι' αυτό και επικεντρωνόμαστε περισσότερο στα Θεωρητικά μαθήματα.Άλλωστε είναι η φύση του εκπαιδευτικού συστήματος να εξοντώνει τους μαθητές,με αποτέλεσμα να μην είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να διαβάζουν τέλεια τα μαθήματα εκτός κατεύθυνσης.Μια στοιχειώδης κατανόηση δε βλάπτει σε καμία περίπτωση...:bye:


επειδή είχα τη χαρά να σπουδάσω και θεολογία και φυσική, θα συμφωνήσω με την παραπάνω πικρία σας! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο "ΘΕΤΙΚΟΣ" καθηγητής με τις αρνητικές και αφοριστικές του απόψεις!!! ένας θετικό μυαλό ένα πράγμα κατανοεί....πόσα λίγα ξέρουμε και πόσο μικροί είμαστε σε αυτό το σύμπαν! Δυστυχώς κάποιοι νομίζουν πως γίναμε Θεοί επειδή κατανοούμε 5 νόμους από τους χιλιάδες...εγώ θα έλεγα πολλές χιλιάδες,που διέπουν τον κόσμο που ζούμε!!! ΕΛΕΟΣ!!! τόση πια έπαρση και αλλαζονεία!!! και γω που νόμιζα πως εμείς οι φυσικοί έπρεπε να είμαστε οι πιο ταπεινοί καθηγητές!!!
σαφώς απαράδεκτος και ο Θεωρητικός που θα θεωρήσει κατώτερης ποιότητας και ανάγκης τα θετικά μαθήματα; τότε, γιατί μιλάμε για ολοκληρωμένη - σφαιρική γνώση; αν ήταν χαζοί αυτοί που "στήνουν" τα προγράμματα σπουδών, τότε γιατί βάλαν και θεωρητικά και θετικά μαθήματα; και κύριοι της θεωρητικής, γιατί στην αρχαία ελλάδα διδασκόταν "αριθμητική-μαθηματικά"; Μήπως η απάντηση βρίσκεται κάπου στη μέση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Niwerio

Νεοφερμένος

Η Niwerio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
τα μαθηματικα δεν ειναι αχρηστα σε καμια περιπτωση, και καμια κατευθυνση δεν ειναι η καλυτερη κτλ

απλα οι θεωρητικοι πιστευουμε οτι ειναι αχρηστο το να μαθαινουμε εις βαθος τα μαθηματικα, τη φυσικη και τη χημεια, εφοσον δε θα μας χρειαστουνε πουθενα

συμφωνω απολυτως..αυτο ειπα κ εγω!!το μαθημα διδασκεται μεχρι γ λυκειου κ γενικης παιδειας..οποτε αν καποιος δν γινει μαθηματικος δν νομιζω να του χρησιμευσουν πουθενα τα "δυσκολα" μαθηματικα της κατευθυνσης!!ειναι επιλογη του καθενος...!!κ ναι οι καθηγητες νομιζουν οτι εμεις ειμαστε οι χαζοι κ συνεχεια μας ριχνουν!!
τελος ξερω οτι ο καθενας στα φορουμ λεει την αποψη του..εμενα αυτη ειναι κ ας ειμαι λαθος κατα την γνωμη σας....κ δν τα ειπα ολα αυτα γτ ο καθηγητης μου μου εβαλε 11 γιατι ουτε μ ενδιεφερε ο βαθμος του απολυτηριου!!
thanx marakigreece για την υποστηριξη...προφανως καταλαβες τι εννοουσα!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
λες μ******ς....
-----------------------------------------
Το θέμα δεν είναι να μην υπήρχαν, απλά δεν βοηθούν ψυχικά το άτομο να ανοίξει τους ορίζοντές του, αναγκάζοντάς το να κολλάει σε πράξεις και αριθμούς.......
αν εχεις την εντυπωση οτι τα μαθηματικα ειναι πραξεις και αριθμοι τοτε εχεις χασει πασα ιδεα οποτε δεν συνεχιζω μια ασκοπη συζητηση...ειπαμε ειναι αδικεια ο τροπος μεταχειρισης των θεωρητικων απο ΚΑΠΟΙΟΥς καθηγητες αλλα μην παμε στο αλλο ακρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top