Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ελεος ρε παιδιά τι λέτε?????????????Είναι τα μαθηματικά και οι θετικές επιστήμες άχρηστες?Τι λεμε τωρα?Μη πέφτετε στη παγίδα που το εκπαιδευτικό σύστημα μας έχει στήσει,δηλαδή να είμαστε ανταγωνιστικοί μεταξύ μας.Αν κάποιοι καθηγητές σας φέρνουν σε δύσκολη θέση επειδή έχετε επιλέξει άλλη κατεύθυνση,απλά αγνοήστε τους.Και πώς άλλωστε να μην ειρωνεύονται οι καθηγητές όταν η "μάχη" ξεκινά απ τους ίδιους τους μαθητές (πχ βλέπε δηλώσεις του χρήστη Νιόβη)....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)


λοιπον αλλο οτι δεν αρεσουν και αλλο να αμφισβητεις τα μαθηματικα ετσι θυγεις και ενα σωρο 1.000 αλλες επιστημες.

Αν θες να ξερεις μερικες χρονολογιες στην ιστορια τις βρικαν με μαθηματικες πραξεις υπολογιζοντας με το μυαλο τους ετσι εσυ ιστορια θα ηξερες με ανακριβιες.

επειτα προσβαλεις ολους τους προγονους σου θαλη,αρχιμηδη,πυθαγορα και πολλους αλλους.

με τα λεγομενα σου εισαι ασυχγωρητη για τα μαθηματικα να σου πω δεν πολυ νοιαστηκα που τα θυγεις αφου ο μαθματικος μας τα κανει το πιο βαρετο πραγμα του κοσμου ετσι οπως ειναι το σημερινο συστημα θελω πολυ τις θετικες επιστημες αλλα τα μαθηματικα ειναι βαση τους και δεν μπορω να προχωρησωχωρις αυτα και εχω φτασει να ειμαι πολυ καλυτερος στα αρχαια απ οτι μαθηματικα αλλα περρισοτερο για την χημεια ,βιολογια και την φυσικη θυγομαι .αν δεν υπηρχαν τα μαθηματικα δεν θα υπηρχε και ην βιολογια και χωρις αυτην και τον παπανικολαου υπαρχι αυτο τσετ τωρα θα πεθαινες ετσι εισαι ευγνωμων στην βιολογια αμεσα και στα μαθηματικα εμμεσα

φανταζομαι τα μαθηματικα δεν τα πολυνοιαστηκες στην σχολικη σου ζωη αλλιως δεν θα ησουν ετσι αυτη τη στιγμη αποτελεσματα του ευατου σου και των αντιληψεων σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)

Η κλειστομυαλία και ο αδικαιολόγητα επιθετικός διαχωρισμός που μας δείχνει κάθε άλλο παρά μορφωμένο σε κάνει.

Μάλλον δείχνει ότι έχεις κόμπλεξ με τις θετικές επιστήμες. Για να μη σχολιάσω τα επιχειρήματα που φέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chartson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)
:lol::lol::lol::lol::lol::lol: το διάβασα και έπεσα από τη καρέκλα......
σκέφτομαι να φτιάξω πυρηνική βόμβα και να τη ρίξω πάνω σου, για να δεις πόσο χρήσιμη είναι η φυσική (τέτοιες μ........ς ούτε εγώ δεν λέω):down::down:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου λένε,θα πέσει να σε πλακώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Μπορούμε απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε και να λήξει εδώ το θέμα?Γιατί έχει πάρει μηδενιστικές διαστάσεις κι από τις δύο πλευρές,που, προφανώς, δεν αντιπροσωπεύουν την πρόθεσή μου όταν το άνοιξα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
τα μαθηματικα δεν ειναι αχρηστα σε καμια περιπτωση, και καμια κατευθυνση δεν ειναι η καλυτερη κτλ

απλα οι θεωρητικοι πιστευουμε οτι ειναι αχρηστο το να μαθαινουμε εις βαθος τα μαθηματικα, τη φυσικη και τη χημεια, εφοσον δε θα μας χρειαστουνε πουθενα

και δεν τα μαθαινετε. ουτε την επιφανεια τους δεν ξυνετε στη γενικη (αλλα και στην κατευθυνση).

παντα η φυσικη (για παραδειγμα άνωση, βαρυτητα) η χημεια (οξειδωση του σιδηρου, δηλαδη η σκουρια) μπορουν να γινουν απαραιτητες. απο κει και περα, για να κατανοησεις καποια πραγματα στη φυσικη, στη χημεια, πρεπει να εχεις καποιες βασικες γνωσεις μαθηματικων. αλλιως παπαγαλιζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
και δεν τα μαθαινετε. ουτε την επιφανεια τους δεν ξυνετε στη γενικη (αλλα και στην κατευθυνση).

παντα η φυσικη (για παραδειγμα άνωση, βαρυτητα) η χημεια (οξειδωση του σιδηρου, δηλαδη η σκουρια) μπορουν να γινουν απαραιτητες. απο κει και περα, για να κατανοησεις καποια πραγματα στη φυσικη, στη χημεια, πρεπει να εχεις καποιες βασικες γνωσεις μαθηματικων. αλλιως παπαγαλιζεις

εστω, αυτα που διδασκομαστε τα διδασκομαστε με τετοιον τροπο που δεν καταλαβαινουμε την ουσια τους ουτε στο ελαχιστο! οκ, να μαθουμε για τον ηλεκτρισμο, για τη θερμοτητα, αλλα κατι νομους του Ohm και κατι laplas η το σχημα του horn (δεν ειμαι σιγουρος αν λεω σωστα τις ονομασιες) σε τι μας ωφελουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
εστω, αυτα που διδασκομαστε τα διδασκομαστε με τετοιον τροπο που δεν καταλαβαινουμε την ουσια τους ουτε στο ελαχιστο! οκ, να μαθουμε για τον ηλεκτρισμο, για τη θερμοτητα, αλλα κατι νομους του Ohm και κατι laplas η το σχημα του horn (δεν ειμαι σιγουρος αν λεω σωστα τις ονομασιες) σε τι μας ωφελουν?

Horner :P

Συμφωνώ μαζί σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
καθε συσκευη που χρησιμοποιεις στο σπιτι σου εχει αντιστασεις (νομος ohm)
να δωσω ενα αλλο παραδειγμα. "μη περπατας ξυπολητος γιατι θα κρυωσεις". ισχυει;
η γνωση ειναι δυναμη. το να μην σε θεση να εξηγησεις καποια πραγματα στη ζωη σου,(δε σου ζητουν να μαθεις συναρτησεις πολλων μεταβλητων, ξερω γω, ή να σχεδιαζεις καποια ψηφιακα κυκλωματα) ειναι αδυναμια.


οπως θεωρω τα αρχαια απαραιτητα, οπως θεωρω την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ και σφαιρικη γνωση της ιστοριας (για αυτο θα επρεπε να γκρινιαζεις) ετσι θεωρω οτι και το να εισαι σε θεση να λυσεις μια δευτεροβαθμια εξισωση ειναι σημαντικο. by the way, τα μαθηματικα ειναι κυριως εργαλεια, ειναι σαν να μου λες, γιατι να μαθαινουμε συνταξη.

τελος, το γεγονος οτι δεν καταλαβαινεις τι μαθαινεις (πιστευω οτι ουτε στα κειμενα, ουτε στην ιστορια μπορεις να συνειδητοποιησεις τον λογο που υπαρχουν και τα "διδασκομαστε") μπορει να προκληθει απο αυτους τους λογους(αν διαφωνειτε καπου ή εχετε κατι παραπανω να προσθεσετε, πειτε το":
α) ο καθηγητης δεν γνωριζει το αντικειμενο επαρκως, γιατι το παπαγαλισε ο ιδιος και δεν καταλαβαινει την βαθυτερη σημασια του
β) ο καθηγητης δεν εχει μεταδοτικοτητα ή βαριεται να κανει μαθημα
γ) ο μαθητης μιλαγε με τον κολλητο του στο διπλανο θρανειο
δ) ο μαθητης δεν ενδιαφερθηκε να καταλάβει τις εννοιες
ε) το σχολικο βιβλιο ειναι κακογραμμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
καθε συσκευη που χρησιμοποιεις στο σπιτι σου εχει αντιστασεις (νομος ohm)
να δωσω ενα αλλο παραδειγμα. "μη περπατας ξυπολητος γιατι θα κρυωσεις". ισχυει;
η γνωση ειναι δυναμη. το να μην σε θεση να εξηγησεις καποια πραγματα στη ζωη σου,(δε σου ζητουν να μαθεις συναρτησεις πολλων μεταβλητων, ξερω γω, ή να σχεδιαζεις καποια ψηφιακα κυκλωματα) ειναι αδυναμια.


οπως θεωρω τα αρχαια απαραιτητα, οπως θεωρω την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ και σφαιρικη γνωση της ιστοριας (για αυτο θα επρεπε να γκρινιαζεις) ετσι θεωρω οτι και το να εισαι σε θεση να λυσεις μια δευτεροβαθμια εξισωση ειναι σημαντικο. by the way, τα μαθηματικα ειναι κυριως εργαλεια, ειναι σαν να μου λες, γιατι να μαθαινουμε συνταξη.

τελος, το γεγονος οτι δεν καταλαβαινεις τι μαθαινεις (πιστευω οτι ουτε στα κειμενα, ουτε στην ιστορια μπορεις να συνειδητοποιησεις τον λογο που υπαρχουν και τα "διδασκομαστε") μπορει να προκληθει απο αυτους τους λογους(αν διαφωνειτε καπου ή εχετε κατι παραπανω να προσθεσετε, πειτε το":
α) ο καθηγητης δεν γνωριζει το αντικειμενο επαρκως, γιατι το παπαγαλισε ο ιδιος και δεν καταλαβαινει την βαθυτερη σημασια του
β) ο καθηγητης δεν εχει μεταδοτικοτητα ή βαριεται να κανει μαθημα
γ) ο μαθητης μιλαγε με τον κολλητο του στο διπλανο θρανειο
δ) ο μαθητης δεν ενδιαφερθηκε να καταλάβει τις εννοιες
ε) το σχολικο βιβλιο ειναι κακογραμμενο

Οκ, οταν περπαταω ξυπολητος κρυωνω! Γιατι να πρεπει να το αποδειξω αυτο? Οι συσκευες στο σπιτι μου εχουν αντιστασεις.. so what? Δεν λειτουργουν αν δεν ξερω να αποδεικνυω τις αντιστασεις;

Σε οτι αφορα την Ιστορια, δε συμφωνω καθολου με τον τροπο κατα τον οποιο διδασκεται στο σχολειο γενικοτερα, κρυβουν πολλα πραγματα προσπαθωντας να "ανεβασουν" τους Ελληνες. Και για τα Κειμενα δε θα διαφωνησω, δεν βρισκω λογο που διδασκονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
καθε συσκευη που χρησιμοποιεις στο σπιτι σου εχει αντιστασεις (νομος ohm)
να δωσω ενα αλλο παραδειγμα. "μη περπατας ξυπολητος γιατι θα κρυωσεις". ισχυει;
η γνωση ειναι δυναμη. το να μην σε θεση να εξηγησεις καποια πραγματα στη ζωη σου,(δε σου ζητουν να μαθεις συναρτησεις πολλων μεταβλητων, ξερω γω, ή να σχεδιαζεις καποια ψηφιακα κυκλωματα) ειναι αδυναμια.


οπως θεωρω τα αρχαια απαραιτητα, οπως θεωρω την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ και σφαιρικη γνωση της ιστοριας (για αυτο θα επρεπε να γκρινιαζεις) ετσι θεωρω οτι και το να εισαι σε θεση να λυσεις μια δευτεροβαθμια εξισωση ειναι σημαντικο. by the way, τα μαθηματικα ειναι κυριως εργαλεια, ειναι σαν να μου λες, γιατι να μαθαινουμε συνταξη.

τελος, το γεγονος οτι δεν καταλαβαινεις τι μαθαινεις (πιστευω οτι ουτε στα κειμενα, ουτε στην ιστορια μπορεις να συνειδητοποιησεις τον λογο που υπαρχουν και τα "διδασκομαστε") μπορει να προκληθει απο αυτους τους λογους(αν διαφωνειτε καπου ή εχετε κατι παραπανω να προσθεσετε, πειτε το":
α) ο καθηγητης δεν γνωριζει το αντικειμενο επαρκως, γιατι το παπαγαλισε ο ιδιος και δεν καταλαβαινει την βαθυτερη σημασια του
β) ο καθηγητης δεν εχει μεταδοτικοτητα ή βαριεται να κανει μαθημα
γ) ο μαθητης μιλαγε με τον κολλητο του στο διπλανο θρανειο
δ) ο μαθητης δεν ενδιαφερθηκε να καταλάβει τις εννοιες
ε) το σχολικο βιβλιο ειναι κακογραμμενο



+φωνω στο οτι φταιει ο καθηγητης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Οκ, οταν περπαταω ξυπολητος κρυωνω! Γιατι να πρεπει να το αποδειξω αυτο? Οι συσκευες στο σπιτι μου εχουν αντιστασεις.. so what? Δεν λειτουργουν αν δεν ξερω να αποδεικνυω τις αντιστασεις;

Σε οτι αφορα την Ιστορια, δε συμφωνω καθολου με τον τροπο κατα τον οποιο διδασκεται στο σχολειο γενικοτερα, κρυβουν πολλα πραγματα προσπαθωντας να "ανεβασουν" τους Ελληνες. Και για τα Κειμενα δε θα διαφωνησω, δεν βρισκω λογο που διδασκονται...
λαθος εκανα, "θα κρυολογησεις". οι συσκευες στο σπιτι σου εχουν καποιες... οδηγιες χρησεις. οι αντιστασεις δεν αποδεικνυονται, υπαρχουν.(αγνοια)

τα κειμενα πρεπει να διδασκονται, οχι ομως με αυτη την απιστευτη στειρα αναλυση.

η φιλοσοφια ειναι ενα μαθημα γενικης παιδειας και δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο διδασκεται μονο στην θεωρητικη της β λυκειου
-----------------------------------------
+φωνω στο οτι φταιει ο καθηγητης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:P

γιατι αραγε; :P :P :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)


Αν ήσουν πραγματικά μορφωμένη δε θα το έλεγες αυτό.



Θα δείτε όσοι θεωρητικοί σνομπάρετε τις φυσικές επιστήμες πόσο θα δυσκολευτείτε στην καθημερινή ζωή αν δε γνωρίζετε βασικά πράγματα που ειναι για την επιβιώση, ειδικά αν μείνετε μόνοι σας ως φοιτητές. Σας το λέω από προσωπικές εμπειρίες.



Οι συσκευες στο σπιτι μου εχουν αντιστασεις.. so what? Δεν λειτουργουν αν δεν ξερω να αποδεικνυω τις αντιστασεις;
Δεν ειναι το θεμα να αποδειξεις κατι, αλλα οταν θα φτασει η στιγμη να αγορασεις μια συσκευη, ξεροντας τα χαρακτηριστικα του (και την αντισταση δηλαδη) θα μπορεις να αποφασισεις τι ειναι καλυτερο για την τσεπη σου, για παραδειγμα. Ή να συγκρινεις την αποδοση με την τιμη, για να δεις αν αξιζει πραγματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
γιατι αραγε; :P :P :P

φταιει γιατι δεν κανει καλο μαθημα!!!!!!!!!!!!!!!!!κ αυτη δεν ειναι δικη μου προσωπικη αποψη αλλα κ των συμμαθητων μου!!! για να τον παρακολουθησεις πρεπει να κανεις φροντιστηριο!θεωρει πραγματα δεδομενα οχι απο το γυμνασιο(οπως θα επρεπε) αλλα απο τα φροντιστηρια!ειναι απαραδεκτος!πως μπορω λοιπον εγω μια μαθητρια της θεωρητικης να καταλαβω μαθηματικα χωρις φροντιστηριο????σε πληροφορω κυριε εξυπνε που εχεις το θρασος να ειρωνευεσαι μου βγηκε η πιστη φετος να διαβαζω μαθηματικα και μολις πηγαινα να καταλαβω κατι αυτος ο κυριος με μπερδευε περισσοτερο!!!!!!!δεν ειναι οτι δεν ειναι καταρτισμενος αλλα δεν εχει διαθεση να μας διδαξει καποια πραγματα!τα θεωρει ψιλα γραμματα κ δεδομενα απο φροντιστηρια κ ιδιατερα:nono::nono:...

Αυτα ειχα να πω τα συμπερασματα δικα σας!!!!!:thanks::thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Δεν ειναι το θεμα να αποδειξεις κατι, αλλα οταν θα φτασει η στιγμη να αγορασεις μια συσκευη, ξεροντας τα χαρακτηριστικα του (και την αντισταση δηλαδη) θα μπορεις να αποφασισεις τι ειναι καλυτερο για την τσεπη σου, για παραδειγμα. Ή να συγκρινεις την αποδοση με την τιμη, για να δεις αν αξιζει πραγματικα.

οτι και καλα ολοι οσοι ειναι θετικη και τεχνολογικη κανουν αυτο που αναφερεις... αναθεμα και αν ξερουν τι ειναι στην πραγματικοτητα!

Εγω παντως αν θελω να αγορασω μια συσκευη δε θα μπω στον κοπο να συγκρινω κτλ, θα ρωτησω απλα εναν ειδικο! Και ουτε γατα ουτε ζημια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
λαθος εκανα, "θα κρυολογησεις". οι συσκευες στο σπιτι σου εχουν καποιες... οδηγιες χρησεις. οι αντιστασεις δεν αποδεικνυονται, υπαρχουν.(αγνοια)

τα κειμενα πρεπει να διδασκονται, οχι ομως με αυτη την απιστευτη στειρα αναλυση.

η φιλοσοφια ειναι ενα μαθημα γενικης παιδειας και δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο διδασκεται μονο στην θεωρητικη της β λυκειου

συγγνωμη που δε γνωριζω για τις αντιστασεις... μαλλον θα πεινασω ετσι οπως θα καταληξω μου φαινεται... ντροπη μου...!

Η Φιλοσοφια δεν ειναι ΚΑΝ μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
οτι και καλα ολοι οσοι ειναι θετικη και τεχνολογικη κανουν αυτο που αναφερεις... αναθεμα και αν ξερουν τι ειναι στην πραγματικοτητα!

Εγω παντως αν θελω να αγορασω μια συσκευη δε θα μπω στον κοπο να συγκρινω κτλ, θα ρωτησω απλα εναν ειδικο! Και ουτε γατα ουτε ζημια :)

και γατα και ζημια θα εχεις^^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
οτι και καλα ολοι οσοι ειναι θετικη και τεχνολογικη κανουν αυτο που αναφερεις... αναθεμα και αν ξερουν τι ειναι στην πραγματικοτητα!

Εγω παντως αν θελω να αγορασω μια συσκευη δε θα μπω στον κοπο να συγκρινω κτλ, θα ρωτησω απλα εναν ειδικο! Και ουτε γατα ουτε ζημια :)


Δεν εχει η κατευθυνση σημασια αλλα η σταση του καθενος προς τις γνωσεις αυτες, και ενας θεωρητικος που δεν σνομπαρει τις επιστημες θα ειναι σε θεση να κανει αυτα που περιεγραψα, απλα ενας που ακολουθει τις φυσικες επιστημες πιθανως θα εχει μαθει να τα βρισκει πιο ευκολα αυτα που χρειαζεται.


Ποιος ειναι ο ειδικος; Ο πωλητης του καταστηματος που κοιταει πανω απο ολα το συμφερον της εταιριας στην οποια δουλευει; (πως να βγαλει λεφτα δηλαδη).

Δυστυχως η ευτυχως για να επιβιωσουμε στον κοσμο σημερα πρεπει να εχουμε ανοιχτο μυαλο και αρκετες γνωσεις ωστε να μην μας πιανουν κοροιδα οι αλλοι.

Και στην τελικη, πως μπορεις να ζεις σε ενα κοσμο που περιβαλλεται απο υλη και να αρνεισαι να μαθεις τι ειναι τι; Προφανως δεν αναφερομαι σε μεγαλες αναλυσεις, αλλα απο τη στιγμη που ολη μας η ζωη περιβαλλεται απο χημικες ουσιες (καθαριστικα, τροφιμα, ακομα κ υλικα που μπορουν να προκαλεσουν αλλεργιες κ.α.) και τα φυσικα φαινομενα (ηλεκτρισμος για παραδειγμα-που μπορει να γινει επικινδυνος) πως αρνεισαι τη γνωση γυρω απο αυτα; Ειναι θεμα επιβιωσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bill12

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Στρατώνιο (Χαλκιδική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Ορισμένοι της θεωρητικής είναι λίγο ζώα!!!! Όπως και στις άλλες κατευθυνσεις.. Απλά συμμαθήτριες μου με 17500 στις πανελλαδικές δεν ήξεραν να κάνουν απλή μέθοδο των τριών. Βέβαια υπάρχουν και λαμπρά μυαλά στην θεωρητική ! Βέβαια απέχουν πολύ από τα λαμπρά μυαλά της θετικής!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top