Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
παιδια σταματηστε αλλο!κ εμενα δεν μου αρεσουν τα μαθηματα της θετικης αλλα τι να κανουμε????αυτο ειναι το συστημα δεν θα το αλλλαξουμε μεσα σε μια μερα εμεις!κ στο κατω κατω εγω ξερετε τι πιστευω??????δεν ειναι τα μαθηματα δυσκολα αντιθετα,αυτα ειναι μια χαρα...το αν θα αγαπησει ενας μαθητης την φυσικη κ τα αρχαια ειναι μεγαλο πραγμα κ παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες!ενας απο αυτους ειναι κ ο καθηγητης(για εμενα αυτος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας!)...σκεφτειτε λιγο...ποιους καθηγητες συμπαθησατε περισσοτερο???αν ειστε μαθητες της θεωρητικης θα απαντησετε σιγουρα τους φιλολογους,ενω αν ειστε της θετικης θα απαντησετε τους μαθηματικους αντιστοιχα......δεν υπαρχει καλυτερο μαθημα!υπαρχουν καλοι κ κακοι καθηγητες....

:thanks::thanks::thanks:ταπεινη μου γνωμη......φιλικα παντα:P

Κυρία Μπέτυ (:P), συμφωνώ εν μέρει με ό,τι είπες. Ωστόσο έχω μερικές ενστάσεις.

Πρώτ' από όλα, δεν είναι αυτό σκεπτικό.

αυτο ειναι το συστημα δεν θα το αλλλαξουμε μεσα σε μια μερα εμεις!

Και σε μια μέρα, και σε ένα βράδυ, και σε λίγες ώρες θα το αλλάξουμε αν χρειαστεί. Αυτό που κάνεις εσύ είναι στείρος συμβιβασμός, καθόλου καλός και αποδεκτός αν θέλεις να αλλάξεις κάτι. Σαφώς καταλαβαίνεις ελπίζω πως υπερβάλλω σκοπίμως. Φυσικά και τέτοιες αλλαγές απαιτούν το χρόνο τους. Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συμβιβαστούμε πλήρως. Παροδικά ίσως, όχι μόνιμα γιατί αν σκεφτούν όλοι κατά τον ίδιο τρόπο μας βλέπω να διατηρούμε και να προστατεύουμε μάλιστα οι ίδιοι το ίδιο σύστημα.

Έπειτα,

το αν θα αγαπησει ενας μαθητης την φυσικη κ τα αρχαια ειναι μεγαλο πραγμα κ παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες!ενας απο αυτους ειναι κ ο καθηγητης(για εμενα αυτος ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας!)

συμφωνώ πως υπάρχουν πολλοί παράγοντες, διαφωνώ πως ο καθηγητής είναι ο μεγαλύτερος κάτω από τις συνθήκες της δικής μας παιδείας. Για να γίνει, όπως θα έπρεπε, ο καθηγητής ο μεγαλύτερος παράγοντας, πάντα ύστετα από τον εαυτό μας, πρέπει πρώτα να διορθωθούν άλλα πράγματα. Γιατί εδώ που τα λέμε, προσωπικά και ο ίδιος ο Tolkien να μου έκανε αρχαία φέτος δε ξέρω αν θα συμπαθούσα τόσο αυτόν όσο και το μάθημα αν πραγματικά δε θα μπορούσα να πάρω ό,τι θα είχε να μου δώσει: τις γνώσεις του, τις απόψεις του πέρα από το μάθημα και φυσικά την αγάπη του γι' αυτό. Όταν λοιπόν ένας καθηγητής πιέζεται συνεχώς από την αισχρή οργάνωση του προγράμματος και έχει πάντα μια ύλη πάνω από το κεφάλι του που πρέπει να βγει κάτω από δυσκολίες και προβλήματα, τότε παύει να αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα. Ας αναδιαμορφωθεί το πρόγραμμα και η ύλη κι ύστερα θα παίξουν, πιο εύκολα, το ρόλο τους οι καθηγητές, ρόλο σαφώς μεγαλύτερο και σπουδαιότερο.

ποιους καθηγητες συμπαθησατε περισσοτερο???

Οι συμπαθείς καθηγητές δεν είναι απαραίτητα και οι καλοί καθηγητές.

αν ειστε μαθητες της θεωρητικης θα απαντησετε σιγουρα τους φιλολογους,ενω αν ειστε της θετικης θα απαντησετε τους μαθηματικους αντιστοιχα

Γενικεύεις. Προσωπικά εκτιμώ καθηγητές και από τις δύο ''πλευρές''.

δεν υπαρχει καλυτερο μαθημα!υπαρχουν καλοι κ κακοι καθηγητες...

... κι ένα σύστημα που μπορεί πολύ εύκολα να αντιστρέψει τους πραγματικούς ρόλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
Κυρία Μπέτυ (:P), συμφωνώ εν μέρει με ό,τι είπες. Ωστόσο έχω μερικές ενστάσεις.

Πρώτ' από όλα, δεν είναι αυτό σκεπτικό.



Και σε μια μέρα, και σε ένα βράδυ, και σε λίγες ώρες θα το αλλάξουμε αν χρειαστεί. Αυτό που κάνεις εσύ είναι στείρος συμβιβασμός, καθόλου καλός και αποδεκτός αν θέλεις να αλλάξεις κάτι. Σαφώς καταλαβαίνεις ελπίζω πως υπερβάλλω σκοπίμως. Φυσικά και τέτοιες αλλαγές απαιτούν το χρόνο τους. Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συμβιβαστούμε πλήρως. Παροδικά ίσως, όχι μόνιμα γιατί αν σκεφτούν όλοι κατά τον ίδιο τρόπο μας βλέπω να διατηρούμε και να προστατεύουμε μάλιστα οι ίδιοι το ίδιο σύστημα.

Έπειτα,



συμφωνώ πως υπάρχουν πολλοί παράγοντες, διαφωνώ πως ο καθηγητής είναι ο μεγαλύτερος κάτω από τις συνθήκες της δικής μας παιδείας. Για να γίνει, όπως θα έπρεπε, ο καθηγητής ο μεγαλύτερος παράγοντας, πάντα ύστετα από τον εαυτό μας, πρέπει πρώτα να διορθωθούν άλλα πράγματα. Γιατί εδώ που τα λέμε, προσωπικά και ο ίδιος ο Tolkien να μου έκανε αρχαία φέτος δε ξέρω αν θα συμπαθούσα τόσο αυτόν όσο και το μάθημα αν πραγματικά δε θα μπορούσα να πάρω ό,τι θα είχε να μου δώσει: τις γνώσεις του, τις απόψεις του πέρα από το μάθημα και φυσικά την αγάπη του γι' αυτό. Όταν λοιπόν ένας καθηγητής πιέζεται συνεχώς από την αισχρή οργάνωση του προγράμματος και έχει πάντα μια ύλη πάνω από το κεφάλι του που πρέπει να βγει κάτω από δυσκολίες και προβλήματα, τότε παύει να αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα. Ας αναδιαμορφωθεί το πρόγραμμα και η ύλη κι ύστερα θα παίξουν, πιο εύκολα, το ρόλο τους οι καθηγητές, ρόλο σαφώς μεγαλύτερο και σπουδαιότερο.



Οι συμπαθείς καθηγητές δεν είναι απαραίτητα και οι καλοί καθηγητές.



Γενικεύεις. Προσωπικά εκτιμώ καθηγητές και από τις δύο ''πλευρές''.



... κι ένα σύστημα που μπορεί πολύ εύκολα να αντιστρέψει τους πραγματικούς ρόλους.


Δεν μπορω να καταλαβω τι προσπαθειτε να κανετε σε αυτο το φορουμ!!!!!!!!!!!!!!πραγματικα χανω πασα ιδεα για οσους συμμετεχουν σε αυτην την (ηλιθια ) κατα την γνωμη μου διαμαχη!!!!Οσον αφορα το σκεπτικο μου,ειναι σκεπτικο κ δεν επιτρεπω σε κανεναν να αμφισβητει το αν ειναι ή οχι.Ακομη,σχετικα με τους καθηγητες,ναι κ εγω συμπαθησα πολλους απο τους καθηγητες της "θετικης" αλλα συμπαθησα πολυ περισσοτερο τους φιλολογους. Δεν θα μου πειτε τωρα οτι αν καθε χρονια πετυχαινατε "κακους" καθηγητες στην θεωρητικη κατευθυνση θα σας αρεσαν τα αρχαια!οκ αυτο μπορει να συμβει στην περιπτωση που αρεσουν στον μαθητη τα αρχαια κ εχει μια "αλλη επαφη" μαζι τους περα απο το μαθημα!!!!!Τελος ναι κ εγω ελπιζω σε αλλαγες,αλλα δεν βλεπω εσας να ενδιαφερεστε για αυτες!το μονο που κανετε ειναι να κατηγορειτε ο ενας τον αλλον βλακωδως(συγγνωμη κιολας)...:nono::nono::nono:
Μια χαρα μαθηματα ειναι ολα:P:Pχαλαρωστε κ απολαυστε τα:):)!
Αυτα ειχα να πω,ΒΒ.....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
σε ενα φορουμ, σε μια συζητηση υπαρχουν διαφωνιες. δεν μπορω να καταλαβω πως προκυπτει το συμπερασμα οτι "δεν ενδιαφερομαστε για αλλαγες επειδη διαφωνουμε σε ενα ζητημα.

το σκεπτικο σου/ αποψη σου το διατυπωνης. απο κει και περα καποιοι θα διαφωνησουν με αυτο σε ορισμενα σημεια και θα συζητησουν τα σημεια στα οποια υπαρχει αυτη. ξεφευγει απο το αν το επιτρεπεις ή οχι. δεν ειναι στο χερι σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
σε ενα φορουμ, σε μια συζητηση υπαρχουν διαφωνιες. δεν μπορω να καταλαβω πως προκυπτει το συμπερασμα οτι "δεν ενδιαφερομαστε για αλλαγες επειδη διαφωνουμε σε ενα ζητημα.

το σκεπτικο σου/ αποψη σου το διατυπωνης. απο κει και περα καποιοι θα διαφωνησουν με αυτο σε ορισμενα σημεια και θα συζητησουν τα σημεια στα οποια υπαρχει αυτη. ξεφευγει απο το αν το επιτρεπεις ή οχι. δεν ειναι στο χερι σου

απαξιω να απαντησω σε ατομα που το τοσο το κανουν τοσο.
λυπαμαι..καλη συνεχεια στους καυγαδες σας :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Δεν μπορω να καταλαβω τι προσπαθειτε να κανετε σε αυτο το φορουμ!!!!!!!!!!!!!!

Προσπαθούμε να συζητήσουμε. Και μάλιστα το καταφέρνουμε άριστα, τις περισσότερες φορές.

πραγματικα χανω πασα ιδεα για οσους συμμετεχουν σε αυτην την (ηλιθια ) κατα την γνωμη μου διαμαχη!!!!

Δε ξέρω σε ποιόν αναφέρεσαι πάντως στο δικό μου μήνυμα απαντάς. Συνεπώς ας πω πως προσωπικά δε συμμετέχω σε καμία διαμάχη γιατί πολύ απλά για μένα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σε αυτό το θέμα.

Οσον αφορα το σκεπτικο μου,ειναι σκεπτικο κ δεν επιτρεπω σε κανεναν να αμφισβητει το αν ειναι ή οχι.

Όχι. Όταν εκφράζεις τις απόψεις και τα σκεπτικά σου σε ένα χώρο που στόχο έχει τον διάλογο και όχι τον μονόλογο είσαι υποχρεωμένη να περιμένεις σχόλια από ανθρώπους που είτε συμφωνούν είτε διαφωνούν μαζί σου. Όπως είπε και ο fasdag:

το σκεπτικο σου/ αποψη σου το διατυπωνης. απο κει και περα καποιοι θα διαφωνησουν με αυτο σε ορισμενα σημεια και θα συζητησουν τα σημεια στα οποια υπαρχει αυτη. ξεφευγει απο το αν το επιτρεπεις ή οχι. δεν ειναι στο χερι σου

Τώρα τι να πω, κρίμα που εσύ έμαθες, ή σου μάθανε, μόνο να συμφωνείς αφού αυτό δείχνεις από το μήνυμά σου.

Ακομη,σχετικα με τους καθηγητες,ναι κ εγω συμπαθησα πολλους απο τους καθηγητες της "θετικης" αλλα συμπαθησα πολυ περισσοτερο τους φιλολογους. Δεν θα μου πειτε τωρα οτι αν καθε χρονια πετυχαινατε "κακους" καθηγητες στην θεωρητικη κατευθυνση θα σας αρεσαν τα αρχαια!οκ αυτο μπορει να συμβει στην περιπτωση που αρεσουν στον μαθητη τα αρχαια κ εχει μια "αλλη επαφη" μαζι τους περα απο το μαθημα!!!!!

Και σου ξαναλέω πως για μένα δεν έχει νόημα ο όρος ''καλός'' ή ''κακός'' καθηγητής, πόσο μάλλον το παραπάνω σκεπτικό. Καλός μπορεί να 'ναι και ο βαθμολογικά συμπαθής. Όπως είπα σε ένα ανοργάνωτο, ή μάλλον κακώς οργανωμένο σύστημα, οι ρόλοι των καθηγητών μπορούν να αντιστραφούν πολύ εύκολα. Συνεπώς για το σημείο αναφοράς μας, την ελληνική παιδεία, δεν ισχύει απαραίτητα πως συμπαθούμε τα μαθήματα που διδάσκουν οι καθηγητές της αρεσκείας μας.

Τελος ναι κ εγω ελπιζω σε αλλαγες,αλλα δεν βλεπω εσας να ενδιαφερεστε για αυτες!το μονο που κανετε ειναι να κατηγορειτε ο ενας τον αλλον βλακωδως(συγγνωμη κιολας)...:nono::nono::nono:

Πάλι γενικεύεις. Αυτή τη φορά μάλιστα βγάζεις και αυθαίρετα συμπεράσματα. Πώς κατάλαβες πως ''δεν ενδιαφερόμαστε για αλλαγές'' δεν το κατανοώ.

απαξιω να απαντησω σε ατομα που το τοσο το κανουν τοσο.
λυπαμαι..καλη συνεχεια στους καυγαδες σας :P

Δεκτό. Είσαι ελεύθερη να απαντήσεις ή όχι. Πάντως μη νομίζεις πως αυτή σου η στάση της απάθειας εμπνέει αξιοπρέπεια. Εμένα πιο πολύ για ανεπάρκεια μου κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
ανεπαρκεια?????????οπως νομιζεις:lol::lol::lol::lol:

απλα απαξιω να συζητησω με εναν ανθρωπο σαν κ εσενα..
οταν μαθεις να δεχεσαι την γνωμη των αλλων ξαναμιλησε μου μεχρι τοτε μην αναφερεις ξανα το ονομα μου!!!!!!!!αυτο το απαιτω:lol::lol::lol:

καλη συνεχεια δεν θα ξαναπαντησω σε μηνυμα σου το θεωρω ανωφελο:lol::lol::lol::lol:κ προσβλητικο:lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Μήπως πρέπει να αποτινάξουμε λίγο τις μονολιθικές και δογματικές μας απόψεις?Το θέμα δεν είναι ποια κατεύθυνση είναι η καλύτερη,ποιος προβάλλει τα σωστότερα επιχειρήματα,ποιος έχει τις ορθότερες θέσεις,γιατί κάτι τέτοιο δεν προωθεί το γόνιμο διάλογο.Αναφέρομαι σε κάποιες ακραίες απόψεις που διατυπώθηκαν.Επιμένω ότι όλα τα μαθήματα συντελούν στην ολόπλευρη καλλιέργεια του ατόμου,κανένα δεν είναι άχρηστο,απλά οι θεωρητικοί αντιμετωπίζουν σχετικά περισσότερες δυσκολίες αναφορικά με τα μαθήματα της Γενικής Παιδείας και ναι-ίσως-είναι λιγάκι ριγμένοι.Αυτό δεν αναιρεί τη σημασία των θετικών αντικειμένων.Όπως προαναφέρθηκε η λύση είναι κάπου στη μέση.Αυτό που όλοι πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι καυγάδες και παντός είδους χαρακτηρισμοί και άσχετοι με τη συζήτηση είναι και σε συμπέρασμα δεν καταλήγουν.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Μήπως πρέπει να αποτινάξουμε λίγο τις μονολιθικές και δογματικές μας απόψεις?Το θέμα δεν είναι ποια κατεύθυνση είναι η καλύτερη,ποιος προβάλλει τα σωστότερα επιχειρήματα,ποιος έχει τις ορθότερες θέσεις,γιατί κάτι τέτοιο δεν προωθεί το γόνιμο διάλογο.Αναφέρομαι σε κάποιες ακραίες απόψεις που διατυπώθηκαν.Επιμένω ότι όλα τα μαθήματα συντελούν στην ολόπλευρη καλλιέργεια του ατόμου,κανένα δεν είναι άχρηστο,απλά οι θεωρητικοί αντιμετωπίζουν σχετικά περισσότερες δυσκολίες αναφορικά με τα μαθήματα της Γενικής Παιδείας και ναι-ίσως-είναι λιγάκι ριγμένοι.Αυτό δεν αναιρεί τη σημασία των θετικών αντικειμένων.Όπως προαναφέρθηκε η λύση είναι κάπου στη μέση.Αυτό που όλοι πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι καυγάδες και παντός είδους χαρακτηρισμοί και άσχετοι με τη συζήτηση είναι και σε συμπέρασμα δεν καταλήγουν.:bye:

συμφωνω με την σταση σου οτι τα μαθηματα, ειτε ανθωπιστικα, ειτε γλωσσολογικα ειτε μαθηματικα ειτε φυσικη ειναι, ειναι απαραιτητα για τις γενικες μας γνωσεις. στις απαντησεις μου αυτο υποστηριζα. για μενα, θεωρω λαθος να κανουμε αυτο τον διαχωρισμο "τεχνολογικα μαθηματα γενικης" "θεωρητικα μαθηματα γενικης". δεν υπαρχει τετοιος διαχωρισμος. προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι πολλοι μαθητες παρατουν τα μαθηματικα/φυσικη. δεν εχουν ορεξη να ασχοληθουν και δεν εχουν μπει στο κλιμα ουτε στη λογικη να τα λυσουν. αντιστοιχως, πολλα ατομα της τεχνολογικης εχουν μια αναλογη προσεγγιση.

Υ.Γ. απ'οσο γνωριζω, ο διαλογος, ο γονιμος διαλογος, στηριζεται στα επιχειρηματα.

Υ.Γ. ναι, πολλες φορες ειμαι αρκετα...ακραιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chartson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κανενας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 182 μηνύματα.
δεν υπάρχει κανείς ριγμένος Υπάρχουν μόνο άτομα που βαριούνται να διαβάσουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
δεν υπάρχει κανείς ριγμένος Υπάρχουν μόνο άτομα που βαριούνται να διαβάσουν


Ακριβώς... Όποιος, κάτσει να διαβάσει, μια χαρά τα βγάζει πέρα, όποιο μάθημα και αν είναι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Ακριβώς... Όποιος, κάτσει να διαβάσει, μια χαρά τα βγάζει πέρα, όποιο μάθημα και αν είναι αυτό.
Ναι όμως όταν έχεις τόσα πολλά μαθήματα και υποχρεώσεις + φροντιστήρια δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να ασχολείσαι και με της γενικής ''παιδείας''....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Ναι όμως όταν έχεις τόσα πολλά μαθήματα και υποχρεώσεις + φροντιστήρια δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να ασχολείσαι και με της γενικής ''παιδείας''....

Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο.Εννοείται ότι είναι δύσκολο.Εντάξει,δεν είπαμε να είσαι και "αστέρι" και στα γενικής παιδείας,αλλά να διαβάζεις και να έχεις μια αξιοπρεπή επίδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Ναι όμως όταν έχεις τόσα πολλά μαθήματα και υποχρεώσεις + φροντιστήρια δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να ασχολείσαι και με της γενικής ''παιδείας''....

Εγώ πάντως, μια χαρά ασχολήθηκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
και πώς πήγες?τα προλάβαινες όλα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο.Εννοείται ότι είναι δύσκολο.Εντάξει,δεν είπαμε να είσαι και "αστέρι" και στα γενικής παιδείας,αλλά να διαβάζεις και να έχεις μια αξιοπρεπή επίδοση.

δε διαφωνώ αλλά ως εκεί...γιατί για παράδειγμα κάποιος της θεωρητικής κατεύθυνσης να κάνει μαθηματικά;;;;ούτε στην έκθεση θα το βοηθήσει ούτε πουθενά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
και πώς πήγες?τα προλάβαινες όλα?

Ναι... Μια χαρά... Έβγαλα 19.9/10 και διάβαζα και της γενικής, κατανοώντας τα όλα πλήρως, χωρίς να παίρνω απλώς ένα βαθμό. Και έβγαινα κάθε Σάββατο, και έβλεπα TV και τα πάντα...

Θετική κατεύθυνση...

Το 20 το έχασα από ένα 17.8 στη Χημεία Κατεύθυνσης στις εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
[/I][/B]
δε διαφωνώ αλλά ως εκεί...γιατί για παράδειγμα κάποιος της θεωρητικής κατεύθυνσης να κάνει μαθηματικά;;;;ούτε στην έκθεση θα το βοηθήσει ούτε πουθενά...

Δεν είναι μόνο τα μαθήματα κατεύθυνσης.Πρέπει να έχεις σφαιρικές γνώσεις.Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.Κι αν κάποιος μπορεί να τα καταφέρει εξίσου καλά τόσο στα μαθήματα της κατεύθυνσης όσο και στα μαθήματα γενικής παιδείας,γιατί να μην ασχοληθεί αρκετά και μ'αυτά;Εξάλλου,μπορεί να του αρέσουν κιόλας.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ναι... Μια χαρά... Έβγαλα 19.9/10 και διάβαζα και της γενικής, κατανοώντας τα όλα πλήρως, χωρίς να παίρνω απλώς ένα βαθμό. Και έβγαινα κάθε Σάββατο, και έβλεπα TV και τα πάντα...

Θετική κατεύθυνση...

Το 20 το έχασα από ένα 17.8 στη Χημεία Κατεύθυνσης στις εξετάσεις.
:no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1:
Συγχαρητήρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
:no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1:
Συγχαρητήρια!


Ευχαριστώ, αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο... Αρκεί να υπάρχει όρεξη και να μην επικεντρώνεται μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης, τα οποία βεβαίως και είναι πολύ σημαντικά αλλά μην τα φορτώσουμε και στον κόκορα.

Από του χρόνου τώρα, εντάξει, θα δίνω μεγαλύτερο βάρος στην κατεύθυνση, αλλά τα άλλα δε θα τα παρατήσω τελείως. Απλώς δε θα κάνω το τέλειο διάβασμα, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δε θα προσπαθώ κιόλας.

Και κατεύθυνση έχει την αξία της, αλλά εγώ, με τίποτα δε θα άντεχα στη θεωρητική... Η φιλοσοφία θα μου έπεφτε μάλλον λίγο βαριά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ευχαριστώ, αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο... Αρκεί να υπάρχει όρεξη και να μην επικεντρώνεται μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης, τα οποία βεβαίως και είναι πολύ σημαντικά αλλά μην τα φορτώσουμε και στον κόκορα.

Από του χρόνου τώρα, εντάξει, θα δίνω μεγαλύτερο βάρος στην κατεύθυνση, αλλά τα άλλα δε θα τα παρατήσω τελείως. Απλώς δε θα κάνω το τέλειο διάβασμα, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δε θα προσπαθώ κιόλας.

Και κατεύθυνση έχει την αξία της, αλλά εγώ, με τίποτα δε θα άντεχα στη θεωρητική... Η φιλοσοφία θα μου έπεφτε μάλλον λίγο βαριά.
Ναι αλλα ειναι μονο μεχρι τη β λυκειου η φιλοσοφία...
Εγώ δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τα βολέψω όπως κ εσυ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top