Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Nα πιστοποιήσει οτί ξέρεις άριστα Αγγλικά!

Προς Θεού, μην ασχολείσαι με όλα τα topics...
Για χαβαλέ υπάρχει και το chat n' fun.

Εντελώς φιλικά



Για να μην υπάρχουν και παρεξηγήσεις, το proficiency εννοείται πως είναι περιττό μπροστά στο πτυχίο αγγλικής φιλολογίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εγώ γιατί νομίζω ότι μπορείς με επάρκεια + προφ; Σίγουρα θέλει πτυχίο αγγλικής φιλολογίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Εγώ γιατί νομίζω ότι μπορείς με επάρκεια + προφ; Σίγουρα θέλει πτυχίο αγγλικής φιλολογίας;

Αυτό απ' όσο γνωρίζω ισχύει. Εγώ σε άλλο απάντησα πάντως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παιδιά κούλ και δεν σας προλαβαινούμε.Δεν μπορουμε να σας εχουμε απο πισω.Σε ενα τοπικ μαζεμενες οι αποψεις και οχι σε 30.
Επαρκεια και αδεια παιρνεις και με Proficiency.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
μια αλλη απορια μου λυνεις?τωρα πλεον γινεται καποιος να ανοιξει φροντιστηριο με προφισιενσυ?παλιοτερα γινοτανε τωρα γινεται???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

empeiros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο empeiros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εγω ακουσα εχ8ες οτι δεν βγαζεις αδεια διδασκαλιας με proficiency
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
αδεια διδασκαλιας σιγουρα βγαζεις!!!!αλλα δεν ειμαι σιγουρος για φροντιστηριο αν μπορεις να ανοιξεις!και αδεια παιρνεις μονο με michigan,cambridge and uclan proficiency(i am not sure)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
μια αλλη απορια μου λυνεις?τωρα πλεον γινεται καποιος να ανοιξει φροντιστηριο με Proficiency?παλιοτερα γινοτανε τωρα γινεται???
Καλημερα! Το χουν ρωτησει κι αλλοι αυτο.Ναι γινεται. Μπειτε στο site www.ypepth.gr να δειτε! Σκεφτειτε πως υπαρχουν χιλιαδες επιχειρηματιες που ανοιγουν αλυσιδες φροντιστηριων και στο καθενα εχουν απο 1 υπευθυνο κ οι ιδιοι δεν ασκουν το επαγγελμα.Σημαινει πως θα πρεπει να χουν βγαλει αυτη τη σχολη? Δε νομιζω. Οσο για το οτι οι Proficiency holders ειναι για λιγες ωρες και σε μικρα τμηματα μονο εχετε λαθος! Μπορουν ακομη και να προετοιμασουν μαθητες για B1-B2-Γ1-Γ2...χωρις προβλημα. Και φυσικα αυτο το κανουν κ μεσω των ιδιαιτερων τους! Επειδη εχω ψαξει τα μαθηματα του τμηματος του Πανεπιστημιου, διαπιστωνω πως δεν εχει καμια σχεση! Οταν σε μαθαινουν Σαιξπηρ και αλλα Ελληνικα μαθηματα...δε νομιζω οτι εξυπηρετουν.Αλλο αν τα διαβαζει κπ για προσωπικη ευχαριστηση! Τα μαθηματα που ειναι πιο πρακτικα και αμεσα συνδεονται με τη διδασκαλια της γλωσσας ειναι επιλογης!! Υπαρχουν βεβαια κ πολυ ωραια βιβλια μεθοδολογιας που μελετουν αλλα αυτα σε 1 καλο βιβλιοπωλειο μπορει να τα παραγγελει ο καθενας να τα διαβασει!Οποτε ηρεμηστε!!Διδασκω τοσα χρονια κ δ εχω κανενα προβλημα.Εχω διαπιστωσει πως σε οτι επιπεδο κ να διδασκεις,ολα ειναι μια ιδεα,ειλικρινα! Αν λοιπον το θελετε να το κανετε και σας αρεσει πραγματικα μη δισταζετε!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
Καλημερα! Το χουν ρωτησει κι αλλοι αυτο.Ναι γινεται. Μπειτε στο site www.ypepth.gr να δειτε! Σκεφτειτε πως υπαρχουν χιλιαδες επιχειρηματιες που ανοιγουν αλυσιδες φροντιστηριων και στο καθενα εχουν απο 1 υπευθυνο κ οι ιδιοι δεν ασκουν το επαγγελμα.Σημαινει πως θα πρεπει να χουν βγαλει αυτη τη σχολη? Δε νομιζω. Οσο για το οτι οι Proficiency holders ειναι για λιγες ωρες και σε μικρα τμηματα μονο εχετε λαθος! Μπορουν ακομη και να προετοιμασουν μαθητες για B1-B2-Γ1-Γ2...χωρις προβλημα. Και φυσικα αυτο το κανουν κ μεσω των ιδιαιτερων τους! Επειδη εχω ψαξει τα μαθηματα του τμηματος του Πανεπιστημιου, διαπιστωνω πως δεν εχει καμια σχεση! Οταν σε μαθαινουν Σαιξπηρ και αλλα Ελληνικα μαθηματα...δε νομιζω οτι εξυπηρετουν.Αλλο αν τα διαβαζει κπ για προσωπικη ευχαριστηση! Τα μαθηματα που ειναι πιο πρακτικα και αμεσα συνδεονται με τη διδασκαλια της γλωσσας ειναι επιλογης!! Υπαρχουν βεβαια κ πολυ ωραια βιβλια μεθοδολογιας που μελετουν αλλα αυτα σε 1 καλο βιβλιοπωλειο μπορει να τα παραγγελει ο καθενας να τα διαβασει!Οποτε ηρεμηστε!!Διδασκω τοσα χρονια κ δ εχω κανενα προβλημα.Εχω διαπιστωσει πως σε οτι επιπεδο κ να διδασκεις,ολα ειναι μια ιδεα,ειλικρινα! Αν λοιπον το θελετε να το κανετε και σας αρεσει πραγματικα μη δισταζετε!:D
μακαρι να ειναι ετσι !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Serenity Seeker

Νεοφερμένος

Ο Serenity Seeker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
πήρα φέτος το proficiency με honors pass ! καληνύχτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aurelia

Νεοφερμένος

Η Aurelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Σαν καθηγήτρια Αγγλικών που τελείωσε την Αγγλική Φιλολογία της Αθήνας θα ήθελα να πω ότι αυτό που μετράει όταν καλείσαι να διδάξεις κάτι δεν είναι μόνο η γνώση του αντικειμένου σου (στην περίπτωσή μας τα Αγγλικά) αλλά και γνώσεις παιδαγωγικής, ψυχολογίας και μεθοδολογίας.

Όλα αυτά τα διαδασκόμαστε στο Πανεπιστήμιο, παράλληλα με τη Λογοτεχνία που αναφέρθηκε παραπάνω. Θα ήθελα να γνωρίζω από πού έχει βγει αυτή η φήμη ότι στη σχολή διδασκόμαστε μόνο Λογοτεχνία :confused:

Το τελευταίο έτος της σχολής είναι στην ουσία μια πολύπλευρη προετοιμασία ώστε παίρνοντας το πτυχίο μας να είμαστε ικανοί να αναλάβουμε μία τάξη, να οργανώσουμε ένα μάθημα και πολλά πολλά άλλα. Επίσης, διδάσκουμε ένα εξάμηνο εθελοντικά σε διάφορα κολλέγια αλλά και τους ίδιους τους συμφοιτητές μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Σαν καθηγήτρια Αγγλικών που τελείωσε την Αγγλική Φιλολογία της Αθήνας θα ήθελα να πω ότι αυτό που μετράει όταν καλείσαι να διδάξεις κάτι δεν είναι μόνο η γνώση του αντικειμένου σου (στην περίπτωσή μας τα Αγγλικά) αλλά και γνώσεις παιδαγωγικής, ψυχολογίας και μεθοδολογίας.

Όλα αυτά τα διαδασκόμαστε στο Πανεπιστήμιο, παράλληλα με τη Λογοτεχνία που αναφέρθηκε παραπάνω. Θα ήθελα να γνωρίζω από πού έχει βγει αυτή η φήμη ότι στη σχολή διδασκόμαστε μόνο Λογοτεχνία :confused:
Το τελευταίο έτος της σχολής είναι στην ουσία μια πολύπλευρη προετοιμασία ώστε παίρνοντας το πτυχίο μας να είμαστε ικανοί να αναλάβουμε μία τάξη, να οργανώσουμε ένα μάθημα και πολλά πολλά άλλα. Επίσης, διδάσκουμε ένα εξάμηνο εθελοντικά σε διάφορα κολλέγια αλλά και τους ίδιους τους συμφοιτητές μας.

Aurelia μου συμφωνω σε αυτα που λες.Απλα υπαρχουν ιδιωτικα εκπαιδευτηρια των εξεταστικων φορεων Michigan και Cambridge που παρεχουν 1 κυκλο σπουδων για teacher training συμπεριλαμβανομένης μεθοδολογιας γλωσσικης διδασκαλιας oπου στο τελος περνας απο εξετασεις για να σου δωθει 1 διπλωμα.Επισης, παρα πολλα βιβλια της σχολης με 1 παραγγελια απο 1 καλο βιβλιοπωλειο τα βρισκεις και τα μελετας μονος σου.(ολα τα παραπανω τα εχω κανει).Αυτό που μου έγινε
μαθημα,ειναι πως σαν την εμπειρια δεν ειναι ολα τα πτυχια του κοσμου.Οτι και να μαθαινουμε θεωρητικα,αν δ μπεις σε 1 ταξη ν δεις τις ιδιαιτεροτητες και δυσκολιες του καθε παιδιου δ γινεται τιποτα!:D Επισης να πω πως εχουν δυσκολεψει τα πραγματα γιατι καποιοι θεωρουν τη δουλεια αυτη παιχνιδακι!Ειναι δυσκολο πραγμα.Στις μερες μας τα παιδια δ διαβαζουν καθολου,υπαρχουν πολλες μαθησιακες δυσκολιες,δε συγκεντρωνονται.....και ολα περιμενουν οι γονεις και τα αφεντικα να διορθωσουμε εμεις οι καθηγητες σαν να μαστε θεοι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aurelia

Νεοφερμένος

Η Aurelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Όπως πιστεύω να φάνηκε από την ανάρτησή μου, δεν έχω κάτι απέναντι στους κατόχους proficiency που διδάσκουν. Γιατί έχω συναντήσει αρκετούς που είναι καλοί στη δουλειά τους.

Το μόνο που ήθελα ήταν να ξεκαθαρίσω το τοπίο για τη σχολή την οποία τελείωσα. Είναι κρίμα να λέγονται ανακρίβειες όπως αυτές:

ναι γιατι ουσιαστικα στην αγγλικη φιλολογια δεν κανουν τιποτα "διδαξιμο". κανουν πχ αγγλικη λογοτεχνια, την οποια δεν θα διδαξει ο πτυχιουχος. Στα ΑΓΓΛΙΚΑ (σε γλωσσικο επιπεδο) αυτος που εχει Γ2 εχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιπεδο αγγλικων με αυτον που εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Ξέροντας ότι οι καθηγήτριες μας στο σχολείο τελειώσαν αγγλική φιλολογία και οι περισσότερες είναι το μαύρο τους το χάλι στα αγγλικά, πιστεύω ότι το proficiency είναι ανώτερο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Bασικά στα φροντιστηρια υπαρχουν και πολλοι native speakers και το λεω αυτο διότι τα πιο πολλα χρονια στο φροντιστηριο ειχα τετοιους καθηγητες και η διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πιστεύω το σωστό είναι να αποκτούν άδεια διδασκαλίας μόνο οι απόφοιτοι ξένης φιλολογίας... γιατί αλλιώς υποβαθμίζονται αυτές οι σχολές. Ειδικά τώρα που το δημόσιο έχει κορεστεί πρακτικά απαξιώνονται οι φιλόλογοι ξένης γλώσσας.

Τώρα επιχειρήματα του στυλ οι καθηγήτες στο σχολείο που τέλειωσαν αγγλική φιλολογία είναι χειρότερoi από των φροντιστηρίων που έχουν τελειώσει proficency δεν λένε τίποτα. Το να είσαι καλός καθηγητής είναι ανεξάρτητα από τις σπουδές. Δηλαδή το να έχεις επάρκεια σε μια γλώσσας δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκτάς το δικαίωμα (ακόμα κι αν έχεις την ικανότητα) να την διδάξεις....

Είναι όμοιο σαν να λέμε ότι όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης ότι αποκτά το δικαίωμα να ανοίξει σχολή οδηγών. Στις ξένες γλώσσες αυτό συμβαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isaak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ισαάκ Παπαδόπουλος - Isaak Papadopoulos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Νομίζω οτι δεν είναι θέμα ανωτερότητας το C2 ή η Αγγλική φιλολογία! Άλλωστε όπως οι απόφοιτοι ελληνικής φιλολογίας διδάσκουν σε ελληνόπουλα έτσι και οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας πρέπει να διδάσκουν σε αγγλόπουλα. Έτσι, το θέμα δεν είναι αν είναι καλύτερη η αγγλιή από το proficiency αλλά κατα πόσο κάποιος παρακολουθεί μαθηματα TEFL. άλλο αγγλική φιλολογία, άλλο το proficiency και η επάρκεια και άλλο το TEFL. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε οτι στην αγγλία υπάρχουν τα Higher National Diplomas ή τα Professional Diplomas (CELTA, DELTA) που δίνουν την δυνατότητα σε κάποιον να διδάξει την αγγλική εφόσον έχει proficiency και παρακολουθήσει το συγκεκριμένο Teacher Training Program και οτι ακόμη κι αν καταργηθεί η επάρκεια όσοι έχουν CELTA, DELTA κτλ... θα μπορούν ΠΑΛΙ νόμιμα να διδάσκουν αγγλικά... Οπότε ποιος ο λόγος να φωνάζουν οι της αγγλικής για την επάρκεια αφού και πάλι υπάρχει τρόπος να διδάξει κάπως αγγλικά ειδικά με τα εντατικά μαθήματα εκπαίδευσης καθηγητών σε 3 μήνες το καλοκαίρι!!! Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί την μεγάλη αξία των αποφοίτων της αγγλικής φιλολογίας των οποίων η γνώση είναι ασυναγώνιστη και δεν πρέπει να στεκόμαστε σε κάποιους οι οποίοι δεν είναι καλοί γιατι όλοι οι ιατροί, υδραυλικοί, ηθοποιοίκτλ δεν είναι εξίσου καλή. Κι ας μην ξεχναμε οτι οι της αγγλικής των σχολείων μπορεί να μας φαίνονται οχι και τόσο καλοί επειδή ακριβώς μάθαμε στο ΚΞΓ να διαβάζουμε και να αγχωνόμαστε για να δώσουμε εξετάσεις και όχι για να μάθουμε την γλώσσα πράγμα που αβίαστα κάνουν οι της αγγλικής και ΜΠΡΑΒΟ τους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gertrude

Νεοφερμένος

Η gertrude αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
ναι γιατι ουσιαστικα στην αγγλικη φιλολογια δεν κανουν τιποτα "διδαξιμο". κανουν πχ αγγλικη λογοτεχνια, την οποια δεν θα διδαξει ο πτυχιουχος. Στα ΑΓΓΛΙΚΑ (σε γλωσσικο επιπεδο) αυτος που εχει Γ2 εχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιπεδο αγγλικων με αυτον που εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια...
ναι, στα πανεπιστήμια κάνουμε πολλά άχρηστα πράγματα τα οποία δεν διδάσκονται σε άτομα που θα δώσουν για το proficiency. αφού λοιπόν δεν κάνουν τίποτα διδάξιμο, να τα καταργήσουμε, να απολύσουμε τους δασκάλους και να προσλάβουμε αντ'αυτών τους κατόχους του Γ2, που δεν έχουν ιδεα για το πως να παραδώσουν μάθημα, ή που δεν έχουν ιδέα για το τι είναι πχ. ο αγγλικός πολιτισμός. ναι, είναι πολύ καλό να έχεις έναν δάσκαλο που παπαγαλίζει αυτά που έμαθε απο το φροντιστήριο, χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούριο στους μαθητές του, όπως είναι πολύ σημαντικό το να μην έχεις περασει 4 επιπλέον χρόνια εξασκούμενος σε μια γλώσσα που θα κληθείς να διδαξεις. είναι πολύ ωραίο μπροστά σου να έχεις εναν άνθρωπο που δεν θα μπορέσει να σου επιλύσει απορίες που σχετίχονται με την δομή της γλώσσας ή με την εξέλιξή της. είναι ελπιδοφόρο για το γονιό που πληρώνει , ο καθηγητής του παιδιού του να μην έχει εξασκηθεί στο να γράφει παρα μόνο τις στερεότυπες εισαγωγικές και αποφωνητικές φράσεις ενός γράμματος, που παπαγάλισε για το δίπλωμα της κρατικής γλωσσομάθειας-το οποίο f.y.i. (for yoyr information δηλαδή) η γλώσσα (αγγλική, σουαχίλι, ελληνική ή οποιαδήποτε) δεν είναι απλά το λεξιλόγιο , αλλα ένας καινουριος τρόπος σκέψης . προφανώς εσεις δεν μάθατε να σκέφτεστε γι'αυτό και δεν θα με παρεξένευε το αν όλα αυτά που έγραψα ,τα λάβετε τοις μετρητοίς. για την πληροφόρησή σας , είναι ειρωνεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί παραπάνω, ομολογώ ότι δεν κάθομαι να διαβάσω 36 σελίδες, αλλά παιδιά, αυτά που μαθαίνουμε στα φροντιστήρια, στο πανεπιστήμιο, παντού, δεν έχουν καμία σχέση με την αγγλική γλώσσα έτσι όπως μιλιέται στην Αγγλία. Και μιλάω ειλικρινά, έπαθα σοκ όταν πήγα να μείνω στο Λονδίνο. Και το συνδέω με το τόπικ, γιατί ενώ η αγγλική φιλολογία έχει τρομερό επίπεδο σπουδών, δεν μαθαίνει τη γλώσσα όπως είναι τη στιγμή που μιλάμε...Το ίδιο και το proficiency και το κάθε proficiency.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ναι, στα πανεπιστήμια κάνουμε πολλά άχρηστα πράγματα τα οποία δεν διδάσκονται σε άτομα που θα δώσουν για το proficiency. αφού λοιπόν δεν κάνουν τίποτα διδάξιμο, να τα καταργήσουμε, να απολύσουμε τους δασκάλους και να προσλάβουμε αντ'αυτών τους κατόχους του Γ2, που δεν έχουν ιδεα για το πως να παραδώσουν μάθημα, ή που δεν έχουν ιδέα για το τι είναι πχ. ο αγγλικός πολιτισμός. ναι, είναι πολύ καλό να έχεις έναν δάσκαλο που παπαγαλίζει αυτά που έμαθε απο το φροντιστήριο, χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούριο στους μαθητές του, όπως είναι πολύ σημαντικό το να μην έχεις περασει 4 επιπλέον χρόνια εξασκούμενος σε μια γλώσσα που θα κληθείς να διδαξεις. είναι πολύ ωραίο μπροστά σου να έχεις εναν άνθρωπο που δεν θα μπορέσει να σου επιλύσει απορίες που σχετίχονται με την δομή της γλώσσας ή με την εξέλιξή της. είναι ελπιδοφόρο για το γονιό που πληρώνει , ο καθηγητής του παιδιού του να μην έχει εξασκηθεί στο να γράφει παρα μόνο τις στερεότυπες εισαγωγικές και αποφωνητικές φράσεις ενός γράμματος, που παπαγάλισε για το δίπλωμα της κρατικής γλωσσομάθειας-το οποίο f.y.i. (for yoyr information δηλαδή) η γλώσσα (αγγλική, σουαχίλι, ελληνική ή οποιαδήποτε) δεν είναι απλά το λεξιλόγιο , αλλα ένας καινουριος τρόπος σκέψης . προφανώς εσεις δεν μάθατε να σκέφτεστε γι'αυτό και δεν θα με παρεξένευε το αν όλα αυτά που έγραψα ,τα λάβετε τοις μετρητοίς. για την πληροφόρησή σας , είναι ειρωνεία.
Συμφωνω με την αποψη του Isaak και με τη δικη σου,εν μερει για τους εξης λογους: Εγω προσωπικα δεν λεω πως οι αποφοιτοι του τμηματος ειναι αχρηστοι οπως λες εσυ,ισα ισα απο τετοιους ανθρωπους προσπαθω να "παιρνω" πραγματα.Απο την αλλη, δ συμφωνω με το οτι οσοι διδασκουν με Γ2 βρισκονται στην κατασταση που περιγραφεις εσυ,η οποια ειναι λιγο υπερβολικη.Το οτι 1 proficiency holder δ μπορει ν επιλυσει αποριες σχετικα με τη γλωσσα κ τη δομη της ειναι σχετικο.Καποιοι ειναι "ψαγμενοι" σε μερικα πραγματα.Εγω προσωπικα διαβαζω αρκετα βιβλια και εχω περασει απο Teacher training progaram το οποιο βοηθα παρα πολυ 1 καθηγητη.Ομως για μενα το κορυφαιο ειναι να ζησεις 1 διαστημα στη χωρα της οποιας διδασκεις τη γλωσσα,πραγμα ανεφικτο για πολλους..Λοιπον, οταν ημουν μαθητρια ρωτουσα καποιες φορες πραγματα για τη γλωσσα και υπηρχαν αποφοιτοι της σχολης που δ μπορουσαν ν απαντησουν.Αλλα δ με ενοχλουσε..με βοηθησαν να μαθω να μιλω,να γραφω, να γνωρισω πολιτισμο και κουλτουρα μεσω cultural videos και φυσικα το top σε 1 καθηγητη (οτι κι αν ειναι) ειναι η μεταδοτικοτητα του!!Αυτο στο οποιο θελω να ξαταληξω ειναι πως ok καποιοι δεν εχουν τελειωσει τη σχολη αυτη αλλα δε σημαινει οτι ειναι ανικανοι να ασκησουν το επαγγελμα!Το βρισκω υπερβολικο! Και αν λεγονται καποια δυσαρεστα για αυτους του τμηματος ειναι επειδη οι ιδιοιι δινουν δικαιωματα. Δε νομιζω να ναι σωστο 1 που τελειωσε τη σχολη αυτη να μου λεει εμενα το εξης: "οταν μπηκα στη σχολη αλλα περιμενα να μαθω κι αλλα εμαθα τα οποια δεν θα τα χρησιμοποιησω σχεδον ποτε στη ζωη μου,απλα προσεφεραν σε μενα καποιες γνωσεις".Και οντως επειδη εχω δει βιβλια,καποια δεν ειναι τοσο πρακτικα.Απ την αλλη υπαρχουν αρκετα που βοηθουν πολυ,καποια απο τα οποια εχω αγορασει και εχω μελετησει!!Εκπαιδευτικα βιβλια που διδασκονται στη σχολη μπορουμε να τα προμηθευτουμε απο καλα βιβλιοπωλεια και να εμπλουτισουμε τις γνωσεις μας!!Οποτε,ηρεμηστε!!!!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top