Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Ναι όμως όταν έχεις τόσα πολλά μαθήματα και υποχρεώσεις + φροντιστήρια δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να ασχολείσαι και με της γενικής ''παιδείας''....

για κανεναν δεν ειναι. μη ξεχνας ομως οτι τα φροντιστηρια ειναι παραπαιδεια.
γνωριζω ατομα τα οποια εχουν πετυχει και χωρις αυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Ναι αλλα ειναι μονο μεχρι τη β λυκειου η φιλοσοφία...
Εγώ δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τα βολέψω όπως κ εσυ...
κάτι άσχετο...

στις Πανελλαδικές ποια είναι τα μαθήματα επίλογης;;;;;
συγνώμη αν βγαίνω εκτός θέματος αλλά το έχω μεγάλη απορία....:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
[/I][/B]
δε διαφωνώ αλλά ως εκεί...γιατί για παράδειγμα κάποιος της θεωρητικής κατεύθυνσης να κάνει μαθηματικά;;;;ούτε στην έκθεση θα το βοηθήσει ούτε πουθενά...

εχουμε απαντησει σε αυτο. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

αν και ο τροπος σκεψης που μπορουν να σου δωσουν τα μαθηματικα, δηλαδη η αναλυση, μπορει να βοηθησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Ναι αλλα ειναι μονο μεχρι τη β λυκειου η φιλοσοφία...
Εγώ δεν ξέρω αν θα καταφέρω να τα βολέψω όπως κ εσυ...


Γιατί εγώ πώς τη βόλεψα? Έλα ρε ηρέμησε... Συγκέντρωση θέλει, επιμονή αλλά μην το παρακάνεις κιόλας. Και τα δυο χρειάζονται: και διάβασμα και διασκέδαση (γνήσια ελπίζω). Απλώς στη β' λυκείου δεν έχουν τόση σημασία τα μαθήματα της κατεύθυνσης, με την έννοια ότι είναι τελείως διαφορετικά από της Γ'. Μόνο η έκθεση είναι σημαντική και στις άλλες τάξεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
εγώ πιστεύω πως αντί αυτών των μαθημάτων θα έπρεπε να υπάρχουν άλλα όπως , π.χ. λογική,φιλοσοφία,κοινωνιολογία,πολιτισμός κλπ. !!!δεν ξέρω αν συμφωνείτε αλλά δεν είναι τυχαίο ότι τα κορυφαία εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο εμπεριέχουν τέτοιας φύσεως μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Γιατί εγώ πώς τη βόλεψα? Έλα ρε ηρέμησε... Συγκέντρωση θέλει, επιμονή αλλά μην το παρακάνεις κιόλας. Και τα δυο χρειάζονται: και διάβασμα και διασκέδαση (γνήσια ελπίζω). Απλώς στη β' λυκείου δεν έχουν τόση σημασία τα μαθήματα της κατεύθυνσης, με την έννοια ότι είναι τελείως διαφορετικά από της Γ'. Μόνο η έκθεση είναι σημαντική και στις άλλες τάξεις...
Κοίτα θεωρητική θα πάω,άλλα φέτος είχα άριστους βαθμούς στα θετικά (με εξαίρεση το μεγαλειώδες 14 στο τέλος στη Γεωμετρια στα γραπτά).Τώρα για τη χρονιά που έρχεται δε ξέρω αν θα τα διαβάζω πάρα πολύ...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Κοίτα θεωρητική θα πάω,άλλα φέτος είχα άριστους βαθμούς στα θετικά (με εξαίρεση το μεγαλειώδες 14 στο τέλος στη Γεωμετρια στα γραπτά).Τώρα για τη χρονιά που έρχεται δε ξέρω αν θα τα διαβάζω πάρα πολύ...:(


Κοίτα, εγώ παρατήρησα ότι οι συμμαθητές μου της θεωρητικής, δεν ενδιαφέρονταν καθόλου για τα υπόλοιπα μαθήματα. Άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική, χημεία, καθόλου. Αντίθετα, υπήρχε ενδιαφέρον κυρίως από τους μαθητές της θετικής. Ακόμα και στα αρχαία ή τα κείμενα, οι μαθητές που συμμετείχαν περισσότερο ήταν της θετικής.

Απλώς σου λέω ότι αν πας θεωρητική, προσπάθησε λίγο και για μαθήματα της γενικής, τύπου άλγεβρα, φυσική γιατί είναι πολλά.

Και εγώ δεν την αντέχω τη γεωμετρία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Κοίτα, εγώ παρατήρησα ότι οι συμμαθητές μου της θεωρητικής, δεν ενδιαφέρονταν καθόλου για τα υπόλοιπα μαθήματα. Άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική, χημεία, καθόλου. Αντίθετα, υπήρχε ενδιαφέρον κυρίως από τους μαθητές της θετικής. Ακόμα και στα αρχαία ή τα κείμενα, οι μαθητές που συμμετείχαν περισσότερο ήταν της θετικής.

Απλώς σου λέω ότι αν πας θεωρητική, προσπάθησε λίγο και για μαθήματα της γενικής, τύπου άλγεβρα, φυσική γιατί είναι πολλά.

Και εγώ δεν την αντέχω τη γεωμετρία...
Θεωρητική θα πάω σίγουρα (νομική θέλω)!Ναι έχω σκοπό να τα διαβάζω (λίγο...).Μη νομίζεις μ αρέσουν αρκετα!
Στη Γεωμετρία ο καθηγητής φταίει...Μας έβαλε πολύ δύσκολες ασκήσεις....Ασε που δε μας είχε κάνει ποτέ τετοιες στο μαθημα όλο χαβαλε έκανε δε μπορούσε να επιβληθεί στα παιδια!!!:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Θεωρητική θα πάω σίγουρα (νομική θέλω)!Ναι έχω σκοπό να τα διαβάζω (λίγο...).Μη νομίζεις μ αρέσουν αρκετα!
Στη Γεωμετρία ο καθηγητής φταίει...Μας έβαλε πολύ δύσκολες ασκήσεις....Ασε που δε μας είχε κάνει ποτέ τετοιες στο μαθημα όλο χαβαλε έκανε δε μπορούσε να επιβληθεί στα παιδια!!!:(

Και εμάς, έτσι είναι ο μαθηματικός μας...:P Ε, αν σ'αρέσουν αρκετά, τότε δε θα υπάρχει πρόβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
συμφωνω με την σταση σου οτι τα μαθηματα, ειτε ανθωπιστικα, ειτε γλωσσολογικα ειτε μαθηματικα ειτε φυσικη ειναι, ειναι απαραιτητα για τις γενικες μας γνωσεις. στις απαντησεις μου αυτο υποστηριζα. για μενα, θεωρω λαθος να κανουμε αυτο τον διαχωρισμο "τεχνολογικα μαθηματα γενικης" "θεωρητικα μαθηματα γενικης". δεν υπαρχει τετοιος διαχωρισμος. προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι πολλοι μαθητες παρατουν τα μαθηματικα/φυσικη. δεν εχουν ορεξη να ασχοληθουν και δεν εχουν μπει στο κλιμα ουτε στη λογικη να τα λυσουν. αντιστοιχως, πολλα ατομα της τεχνολογικης εχουν μια αναλογη προσεγγιση.

Υ.Γ. απ'οσο γνωριζω, ο διαλογος, ο γονιμος διαλογος, στηριζεται στα επιχειρηματα.

Υ.Γ. ναι, πολλες φορες ειμαι αρκετα...ακραιος


Συμφωνώ με την άποψη ότι δεν πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους διαχωρισμοί.Και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι πολλοί αδιαφορούν για τα μαθήματα Γενικής.Και όμως,είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο στη Β' Λυκείου να διαβάσεις τέλεια τα μαθήματα εκτός Κατεύθυνσης,κυρίως για τα παιδιά της Θεωρητικής,καθώς τα Φυσικομαθηματικά απαιτούν συνεχή εξάσκηση,δεν είναι όπως τα Αρχαία που αποστηθίζεις τη μετάφραση και γράφεις.Στην Α' Λυκείου έγραφα 20 στα Θετικά και στη Β' γύρω στο 18.Δε λέω καλός βαθμός,αλλά αυτή η "πτώση" οφείλεται στο γεγονός ότι τα φροντιστήρια και το διάβασμα καταλάμβαναν πολύτιμο χρόνο.Και πραγματικά το ενδιαφέρον μου για τα θετικά μαθήματα δε μειώθηκε καθόλου,στα πλαίσια όμως ενός συστήματος που δυστυχώς ευνοεί την παραπαιδεία,επιβάλλει εξοντωτικούς ρυθμούς και δεν αφήνει πολλά περιθώρια είναι δυστυχώς δύσκολο,αν όχι ανέφικτο να συνδυάσεις τα πάντα...
Αναφορικά με το πρώτο Υ.Γ,δεν εννοούσα ότι δεν πρέπει να προβάλλονται επιχειρήματα,κάτι τέτοιο αποκλείει το διάλογο.Εννοούσα ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε να "φάμε" τους άλλους...Αναφορικά με το δεύτερο δεν αναφερόμουν απαραίτητα σε 'σενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Συμφωνώ με την άποψη ότι δεν πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους διαχωρισμοί.Και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι πολλοί αδιαφορούν για τα μαθήματα Γενικής.Και όμως,είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο στη Β' Λυκείου να διαβάσεις τέλειατα μαθήματα εκτός Κατεύθυνσης,κυρίως για τα παιδιά της Θεωρητικής,καθώς τα Φυσικομαθηματικά απαιτούν συνεχή εξάσκηση,δεν είναι όπως τα Αρχαία που αποστηθίζεις τη μετάφραση και γράφεις.Στην Α' Λυκείου έγραφα 20 στα Θετικά και στη Β' γύρω στο 18.Δε λέω καλός βαθμός,αλλά αυτή η "πτώση" οφείλεται στο γεγονός ότι τα φροντιστήρια και το διάβασμα καταλάμβαναν πολύτιμο χρόνο.Και πραγματικά το ενδιαφέρον μου για τα θετικά μαθήματα δε μειώθηκε καθόλου,στα πλαίσια όμως ενός συστήματος που δυστυχώς ευνοεί την παραπαιδεία,επιβάλλει εξοντωτικούς ρυθμούς και δεν αφήνει πολλά περιθώρια είναι δυστυχώς δύσκολο,αν όχι ανέφικτο να συνδυάσεις τα πάντα...
Αναφορικά με το πρώτο Υ.Γ,δεν εννοούσα ότι δεν πρέπει να προβάλλονται επιχειρήματα,κάτι τέτοιο αποκλείει το διάλογο.Εννοούσα ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε να "φάμε" τους άλλους...Αναφορικά με το δεύτερο δεν αναφερόμουν απαραίτητα σε 'σενα...

Βασικά, ανέφικτο δεν είναι... Αρκεί να μην κλατάρεις βέβαια... Συμφωνώ στο ότι η παραπαιδεία κυριαρχεί και συγχαίρω τα παιδιά, που καταφέρνουν και περνάνε χωρίς φροντιστήρια αλλά όπως και να το κάνουμε, ο ανταγωνισμός είναι ανταγωνισμός. Γιατί οι πανελλήνιες είναι ένας διαγωνισμός, δεν είναι απλά εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μπορούμε απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε και να λήξει εδώ το θέμα?Γιατί έχει πάρει μηδενιστικές διαστάσεις κι από τις δύο πλευρές,που, προφανώς, δεν αντιπροσωπεύουν την πρόθεσή μου όταν το άνοιξα.
Mα εδώ και σελίδες δεν συζητάμε για κατευθύνσεις αλλά το απείρου κάλους ποστ της νιόβης ή όπως τη λένε.
Kαι ηρεμήστε λίγο,δεν αξίζει να τσακωνόμαστε για ένα κοριτσάκι που δεν ξέρει τι γράφει ούτε επειδή είναι κομπλεξικοί κάποιοι καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Προσωπικά δεν ανταγωνίζομαι κανεναν!Κανω μια προσπάθεια για να περάσω στο πανεπιστήμιο για να αλλάξω και να καλυτερεύσω τη ζωη μου!Σε καμία περίπτωση δεν ανταγωνίζομαι όμως!!!
-----------------------------------------
Βασικά, ανέφικτο δεν είναι... Αρκεί να μην κλατάρεις βέβαια...
Αυτο ακριβώς φοβάμαι kansas Rocks! Μήπως δηλαδη κουραστώ και δεν καταφερω να αποδώσω όσο θέλω στη γ' λυκείου...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Προσωπικά δεν ανταγωνίζομαι κανεναν!Κανω μια προσπάθεια για να περάσω στο πανεπιστήμιο για να αλλάξω και να καλυτερεύσω τη ζωη μου!Σε καμία περίπτωση δεν ανταγωνίζομαι όμως!!!


Μα δεν το είπα γα σένα

---------------------------------
Ναι ρε συ, εντάξει... Γι'αυτό κι εγώ ξεκουράζομαι τώρα ένα μήνα.. Τίποτα δεν κάνω. Μετά από τέτοιο τρέξιμο που έριξα στη β', αστειεύεσαι? Από μέσα Αυγούστου ξανά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
α οκ!Νόμιζα ότι ήταν γενικό αυτό που είπες...
-----------------------------------------
Μα δεν το είπα γα σένα

---------------------------------
Ναι ρε συ, εντάξει... Γι'αυτό κι εγώ ξεκουράζομαι τώρα ένα μήνα.. Τίποτα δεν κάνω. Μετά από τέτοιο τρέξιμο που έριξα στη β', αστειεύεσαι? Από μέσα Αυγούστου ξανά...
Δε ξέρω,δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορώ να τα διαβάζω όλα...Την κατεύθυνση σιγουρα αλλά τα άλλα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)

Δεν ξέρω να επικοινωνώ στα Αρχαία Ελληνικά (τα οποία γνωρίζω καλά βέβαια), αλλά μπορώ να σε ρωτήσω ευθέως...Είσαι ηλίθια κοπέλα μου;
Δεν ξέρω αν θα ειναι χαμένος κόπος, αλλά νιώθω την αναγκη να σου εξηγησω ορισμένα πράγματα.
Ένα πρόγραμμα σπουδών για να επιτελεί τον εκπαιδευτικό του ρόλο, πρέπει να είναι πλήρες. Όχι, δε νοείται Έλληνας να μην ξέρει Αρχαία και Νέα Ελληνικά και Ιστορία, επειδή όμως κάνεις ένα τραγικά αδικαιολόγητο φάουλ, για το οποίο ο Πυθαγόρας κι ο Αριστοτέλης θα σε εκτελούσαν επί τόπου, η μαθηματική σκέψη και οι φυσικές επιστήμες ειναι προιόντα του ελληνικού πολιτισμού και της φιλοσοφίας του και δε νοείται να μη γνωρίζεις κάτι τέτοιο αφού, όπως μου δινεις να καταλάβω, έχεις διαβάσει αρχαίους συγγραφείς. Επειδη δυστυχώς η μόνη αμόρφωτη είσαι εσύ, αν πραγματικά πιστεύεις αυτές τις ηλιθιότητες που λες, αυτη τη στιγμή να πετάξεις τον υπολογιστή σου στον υπόνομο και να μην ξαναμπεις στο forum. Ο υπολογιστής σου δουλεύει βασισμένος στη μαθηματική λογική. Να μάθεις πρώτα παραγώγους και ύστερα να έχεις κι άποψη, όσο για τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα Μαθηματικά, άσε άλλους να μιλάνε. Στο τέλος θα μας πεις ότι ειμαστε και ηλίθιοι οταν δεν γράφουμε 20 (εγώ προσωπικά έγραψα, αλλά αυτο ειναι άλλο θέμα) Μαθηματικά έχοντας λύσει 2 χιλιάδες ασκήσεις. Αν μπορούσες, ας το κανες κι εσύ και μετά ας έλεγες ό,τι θες.
Η μόρφωση ειναι θεμα προσωπικότητας, ευρύτητας και πνευματικότητας. Δεν εξαρτάται από τις κατευθύνσεις. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα ειναι ότι εσύ εισαι πολύ μακριά απ'τη μόρφωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
ειναι δυνατον να εισαι Ελληνας κ να μην ξερεις αρχαια ελληνικα?!?!ή να μην ξερεις ιστορια?!?!κ η λογοτεχνια "μιλαει" στην ψυχη σου!!!τα μαθηματικα ειναι πραγματικα ΑΧΡΗΣΤΑ!!!η φυσικη κ η χημεια χρησιμευουν στη ζωη αυτο δν σημαινει οτι πρεπει να ξερουμε πυρηνικη φυσικη ή καθε τύπο με ανθρακες...:P..εμενα ο μαθηματικος μου ειπε οτι οι παραγωγοι ειναι το πιο σημαντικο για τη ζωη μου!!ΕΛΕΟΣ?!?!εχουν τρελαθει..εχουν κομπλεξ κατωτεροτητας αυτοι οι ανθρωποι!!!Λυνουν 100 ιδιες ασκησεις τα παιδια για να συνηθισουν κ παλι δν γραφουν καλα!!!!!αρα απο εκει φαινεται ποσο εξυπνοι ειναι αυτοι που τους διδασκουν......!!!ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!Κ ειμαστε οι καλυτεροι κ οι πιο μορφωμενοι τελικα!!!!:no1::)

Ναι, είναι δυνατόν να είσαι Έλληνας και να μην ξέρεις αρχαία ελληνικά. Αξία δεν έχει η γλώσσα αυτή καθ' αυτή, αλλά όλα όσα γράφτηκαν σε αυτήν τη γλώσσα από τους φιλοσόφους μας και όχι μόνο. Το να μαθαίνουμε γραμματική της αρχαίας ελληνικής μου φαίνεται τραγικό. Το να αποστηθίζουμε μεταφράσεις ακόμα πιο τραγικό. Τα κείμενα που γράφτηκαν τότε έπρεπε να μελετάμε, μεταφρασμένα. Αυτά έχουν την αξία.
Ναι, η λογοτεχνία μιλάει στην ψυχή σου, αλλά έτσι όπως την διδάσκεστε στην θεωρητική κατεύθυνση, η ψυχή πάει περίπατο.

Όχι μόνο είσαι πολύ μακριά από τη μόρφωση, αλλά με όλα όσα λες δείχνεις ότι έχεις ένα κόμπλεξ κατωτερότητας. Είμαι σίγουρος ότι θα ήθελες όσο τίποτα άλλο να μπορείς κατανοήσεις τα μαθηματικά και τη φυσική. Όσο δε μπορείς, αρκείσαι στο να αποστηθίζεις μεταφράσεις και να παπαγαλίζεις ιστορία. Λυπάμαι πραγματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
εγω προσωπικα ξερω και γραμματικη στα αρχαια και μαθηματικα.θελεις να συναγωνιστουμε να δεις ποιος ειναι καλυτερος?και γω μην ξεχνας ειμαι στη θετικη
98 εγραψα περυσι στην αντιγονη(το μεγαλυτερο) οταν η καλυτερη μαθητρια της θεωρητικης εγραψε 94.
εσεις της θεωρητικης παλι που διαβαζετε 24 ωρες το εικοσιτετραωρο το 20 το εχετε στο τσεπακι
το δειχνει αυτο και η βαθμολογια(η εκφραση ειναι ειρωνικη για οσους δεν το καταλαβαινουν)
δε μπορεις να συγκρινεις πιστευω προσωπικα ανομοιες επιστημες οπως τα μαθηματικα και τα αρχαια-φιλοσοφια.οποιος το κανει αυτο ειναι τουλαχιστον αδαης και !@#$
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Οσο για το σχολιο οτι εμεις της θεωρητικης που διαβαζουμε 24 ωρες το 24ωρο εχουμε στο τσεπακι το 20, ειναι οτι πιο γελοιο και αβασιμο εχω ακουσει απο μαθητη της Γ'Λυκειου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Ε αφού δεν κάνετε και τίποτα για να αναιρέσετε αυτήν την "αδικία", είστε άξιοι της μοίρας σας. Όταν οι άλλοι τουλάχιστον παρακολουθούν το μάθημα και εσείς τα ξύνετε λέγοντας "α, είναι μαθηματικά, δεν μπορώ", τότε βεβαίως θα είστε ριγμένοι, όχι από τους καθηγητές, από τον ίδιο σας τον εαυτό. Όταν τα παρατάτε με τη δικαιολογία "εγώ είμαι θεωρητική", τότε ναι, βρίσκετε σε κατώτερη θέση από τους άλλους. Κοιτάξτε να το αναιρέσετε και αφήστε τις κλάψες ότι είστε οι ριγμένοι. Συγκινηθήκαμε, πολύ. Αχ τα άμοιρα τα παιδάκια. Πάτε καλά;



(Βασικά αυτό δεν ισχυεί για όλα τα παιδιά και βασικά δεν το είπα για κανέναν προσωπικά, μιλάω σε σχέση μ' αυτά που γίνονται στο σχολείο μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top