Συμβουλές για ανάλυση ιστορικών πηγών

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.

Athanasoulini:)

Νεοφερμένος

Η Athanasoulini:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Και εγώ το εύχομαι!!! Πώς τα πας, έχεις αποβάλει το άγχος καθόλου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemesisRose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κ@τερίν@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 197 μηνύματα.
Ωωωωω μεγάλο παλούκι η ιστορία!Αλλά μόνο στην αρχή χαχα! Πολλές φορές συνέβαινε να φτάνω στο αμήν να βάζω τα κλάματα και να πετάω πράγματα για να την μάθω...Μην ανησυχείς πάντως!Αν έχεις πρόγραμμα με τρεις καλές συγκεντρωτικές επαναλήψεις, που θα τις προλάβεις σίγουρα αν ξεκίνησες καλοκαίρι, θα είσαι σούπερ! Θα ξέρεις όλη την ύλη απ'έξω και σε ποια σελίδα βρίσκεται το κάθε κομμάτι ακόμα! Έτσι θα μπορείς να κάνεις και τις πηγές.Θα συνειδητοποιήσεις ότι είναι το πιο στάνταρ και εύκολο μάθημα!:)

Προσωπικά η ιστορία ήταν το μεγάλο μου ζόρι και άγχος ότι δεν θα την προλάβω.Τελικά έβγαλα την ύλη γρηγορότερα από όλα τα άλλα μαθήματα και πολλές επαναλήψεις, και έγραψα 19,3. Μάλιστα μετά τις εξετάσεις προσπαθούσα να την ξεχάσω έτσι για το γαμώτο και δεν μπορούσα:lol::lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
παιδια δε ξερετε τι θαρρος μ δινετε?δλδ τρεις ολοκληρωτικες επαναληψεις αρκουν λες ε?
τωρα τη δευτερα γραφω το πρωτο κεφαλαιο επαναληψη...και ειναι η πρωτη μ ουσιαστικη επαναληψη στο μαθημα αυτο...και ειμαι καπως χαρουμε γτ μεσο ορο το καθε μαθημα μ παιρνει ενα 20λεπτο..καθως τα ψιλοθυμαμαιι..αλλα οχι εννοειται με την ακριβεια π τα ειχα μαθει στην παραδοση!!
θα ηθελα να σας ρωτησω κατι ακομη...εσεις ποιας αποψης ειστε?να κανω το σαββατοκυριακο επαναληψεις η να διαβαζω τα μαθηματα ολης της βδομαδας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
παιδια δε ξερετε τι θαρρος μ δινετε?δλδ τρεις ολοκληρωτικες επαναληψεις αρκουν λες ε?
τωρα τη δευτερα γραφω το πρωτο κεφαλαιο επαναληψη...και ειναι η πρωτη μ ουσιαστικη επαναληψη στο μαθημα αυτο...και ειμαι καπως χαρουμε γτ μεσο ορο το καθε μαθημα μ παιρνει ενα 20λεπτο..καθως τα ψιλοθυμαμαιι..αλλα οχι εννοειται με την ακριβεια π τα ειχα μαθει στην παραδοση!!
θα ηθελα να σας ρωτησω κατι ακομη...εσεις ποιας αποψης ειστε?να κανω το σαββατοκυριακο επαναληψεις η να διαβαζω τα μαθηματα ολης της βδομαδας?

Οπως σου τυχει στο προγραμμα σου... προτεινω πρωτα να κανεις ολα τα μαθηματα για το φροντιστηριο (αν πηγαινεις), και μετα οτι εχεις για το σχολειο

Ευκαιριες για επαναληψεις θα σου δωθουν παρα πολλες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemesisRose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κ@τερίν@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 197 μηνύματα.
Ακριβώς!Θα τελειώσεις τόσο γρήγορα με την ιστορία, που θα σου μείνει απεριόροστος χρόνος για επαναλήψεις!Άσε που θα βαριέσαι να κάνεις γτ θα νιώθεις ότι τα ξέρεις:P:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
τωρα για ποτε λες?για το διαγωνισμα π ειπα οτ εχω για τη δευτερα ή γενικαα για το τελος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemesisRose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κ@τερίν@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 197 μηνύματα.
Εχμ... όχι για το διαγώνισμα...για το τέλος γενικά :jumpy::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
μαζι με την ρεγγινακι_στρατο ξεαγχωσατε και μενα!!!!εχω ακριβως το ιδιο προβλημα!!την τρεμω την ιστορια!και ολοι οι αλλοι απο αλλες κατευθυνσεις μου λενε να μην μιλαω γιατι ειναι στανταρ μαθημα!αλλα απο οτι καταλαβα οι συχνες επαναληψεις βοηθουν!και μαλλον αυτο θα πραξω και εγω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

law&order

Νεοφερμένος

Η law&order αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
πρώτα απ'όλα καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις!!

και εμένα με είχε παιδέψει το θέμα των πηγών.στο φροντιστήριο μου έλεγαν να απαντώ συνδυαστικά, ενώ στο σχολείο να γράφω σε μια παράγραφο ιστορικές γνώσεις και στην άλλη την πηγή.το τελευταίο μάλιστα μου το είχε συστήσει καθηγητής-διορθωτής. η δικαιολογία? δεν πρέπει να κουράζεις τον διορθωτή στο να αναζητάει αν έγραψες τα στοιχεία του βιβλίου!θρασος? στο σχολείο του έκανα το χατήρι..αλλα!

στις πανελλήνιες ακολούθησα τη συνδυαστική μέθοδο..πιο συγκεκριμένα:
σε μια στήλη του πρόχειρου γράφω τα στοιχεία του βιβλίου κωδικοποιημένα (με κουκκίδες) και στην άλλη όλα τα στοιχεία της πηγής πάλι με κουκκίδες και μετά τα αντιστοιχίζω αναλόγως τα κριτήρια π.χ. κοινωνικά,οικονομικά,πολιτικά ή με χρονολογική σειρά.έτσι το γραπτό μου δεν είχε "πισωγυρίσματα" και είχε ροή..όπου η πηγή συνέπιπτε με το βιβλίο εγραφα κάτι του τύπου "το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται άλλωστε και από ιστορικές πηγές/μαρτυρίες της εποχής που εκτιμούν.."
αποτέλεσμα? 19.3 στις πανελλαδικές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Από τις εκφρασθείσες απόψεις και εμπειρίες οδηγούμαστε στο συμπέρασμα πως είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον εάν είναι σωστά τα γραφόμενά μας θα βαθμολογηθούν αναλόγως. Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenh.dance

Νεοφερμένος

Η elenh.dance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
θελω να σας ρωτησω βρε παιδια εσεις που δωσατε πανελληνιες αυτη την ισοτρια πως την αποστηθισατε ολη?
θελω να πω μπορει να τη μαθαινω παπαγαλια ομως μετα απο καποιες βδομαδες αν κοιταξω πισω δε τα θυμαμαι τα μαθηματα με την ακριβεια π τα εμαθα..
εχω αγχωθει λοιπον οπως κτλβατε..και θελω να μ πειτε πως καταληξατε να τις ξερετε σα ποιημα 90 σελιδες(τοσες δεν ειναι πανω κατω?)
επισης θα ηθελα να ξερω αν κοβουν μοναδες σε περιπτωση π δεν αλλαζει το νοημα αλλα το λεμε λιγο διαφερτικα!!

οσο αφορα τωρα τις πηγες..η καθηγητρια προς το παρον μας καθοδηγει .. δλδ μας λεει απο ποια σημεια των ενοητητων θα παρουμε στοιχεια...εγω παντως προς το παρον νμζ μονη μ δε θα ειχα την τοσο τελεια κριση να σκεφτω οτι παραδειγμα στην πηγη με τον πινακα στην 1η ενοτητα με τις μεταναστευσεις οτι πρεπει να παρω διαφορα κομματια απο πολλες ενοτητες του κεφαλαιου..!εσεις μπορουσατε?
αα και κατι αλλο επειδη προς το παρον τις γραφω με ανοιχτο βιβλιο..μετα τι πρεπει να κανω?πρεπει και αυτες να τις αποστηθιζω?
σας παρακαλω πεστε μ γιατι εχω ψιλοαπογοητευτειι:([/quote



η ιστορια ηταν το αγαπημενο μου μαθημα!εγραψα 19.8 αλλα δεν μπορω να πω οτι με ειχε δυσκολεψει ιδιαιτερα.αυτο ου πρεπει να κανεις ειναι να μαθαινεις το καθε κομματι που εχεις για πρωτη φορα καλα!αρχικα να προσπαθεις να καταλαβαινεις τι λεει καθε παραγραφος και μετα να προσπαθησεις να την αποστηθησεις γιατι αν δεν κταλαβεις πρωτα το κομματι αστα να πανε!το σημαντικοτερο ειναι οι επαναληψεις οσες περισσοτερες μπορεις τοσο το καλυτερο!να την προσεχετε την ιστορια δεν ειναι δυσκολη....ολα τα θεματα ειναι γνωστα και ειναι κριμα να χασετε ενα μαθημα που σιγουρα θα πεσει κατι απο αυτα που εχετε να διαβαστε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinosf16

Νεοφερμένος

Ο ΚΩΣΤΗΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
με τακτικες, με συχνες, με συστηματικες επαναληψεισ ΠΟΤΕ ε3οντοτικες και υπερβολικα πολυωρες 8α δεις πως δεν ειναι ευκολο να τα μα8εις απε3ω...
α, και στις πανελληνιες να γραφεις πρωτα τι λεει η πηγη και μετα τι λεει το βιβλιο..
και να μην το υπερφορτωσεις//
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
με τακτικες, με συχνες, με συστηματικες επαναληψεισ ΠΟΤΕ ε3οντοτικες και υπερβολικα πολυωρες 8α δεις πως δεν ειναι ευκολο να τα μα8εις απε3ω...
α, και στις πανελληνιες να γραφεις πρωτα τι λεει η πηγη και μετα τι λεει το βιβλιο..
και να μην το υπερφορτωσεις//

και εγω ετσι τα εκανα....πρωτα πηγη και μετα βιβλιο,τα εμπλεξα πολυ μεταξυ τους και τελικα βγηκαν καλα!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinosf16

Νεοφερμένος

Ο ΚΩΣΤΗΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
ααααααααμ τι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
εμενα πάλι μου είπαν και η καθηγήτρια μου στα ιδιαίτερα αλλα και στο σχολειο πρωτα να παραθετουμε τα στοιχεια απο το βιβλιο και μετα της πηγης.και αυτο για να μην μπερδευτουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
ρε παιδια εχω μια απορια..πρεπει οταν γραφουμε την πηγη να λεμε: οπως αναφερεται στο πρωτο παραθεμα,οπως επιβεβαιωνεται απο το δευτερο παραθεμα,οπως αναφερει το σχολικο βιβλιο κλπ ; γιατι εψαχνα παλιοτερα θεματα των πενελληνιων και τις απαντησεις τους και ολα ηταν καπως ετσι..και μια φιλη μου μού ειπε πως ο καθηγητης της επιμενει σ αυτο και της λεει να το γραφει παντα..εμενα στο φροντ δε μου εχει πει κατι τετοιο η καθηγητρια..:what:δεν ειναι και η καλυτερη βεβαια αλλα τεσπα :Pκι ετσι σε οσες εχω γραψει δεν εχω χρησιμοποιησει τετοιες εκφρασεις..μου φαινεται και λιγο χαζο δεν ξερω γιατι..εσεις τα γραφετε αυτα; και γενικα πρεπει να τα γραφουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
ρε παιδια εχω μια απορια..πρεπει οταν γραφουμε την πηγη να λεμε: οπως αναφερεται στο πρωτο παραθεμα,οπως επιβεβαιωνεται απο το δευτερο παραθεμα,οπως αναφερει το σχολικο βιβλιο κλπ ; γιατι εψαχνα παλιοτερα θεματα των πενελληνιων και τις απαντησεις τους και ολα ηταν καπως ετσι..και μια φιλη μου μού ειπε πως ο καθηγητης της επιμενει σ αυτο και της λεει να το γραφει παντα..εμενα στο φροντ δε μου εχει πει κατι τετοιο η καθηγητρια..:what:δεν ειναι και η καλυτερη βεβαια αλλα τεσπα :Pκι ετσι σε οσες εχω γραψει δεν εχω χρησιμοποιησει τετοιες εκφρασεις..μου φαινεται και λιγο χαζο δεν ξερω γιατι..εσεις τα γραφετε αυτα; και γενικα πρεπει να τα γραφουμε;

τα αναφέρεις απλά όχι σε υπερβολικό βαθμό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinosf16

Νεοφερμένος

Ο ΚΩΣΤΗΣ-ΦΙΛΙΠΠΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
εμενα πάλι μου είπαν και η καθηγήτρια μου στα ιδιαίτερα αλλα και στο σχολειο πρωτα να παραθετουμε τα στοιχεια απο το βιβλιο και μετα της πηγης.και αυτο για να μην μπερδευτουμε.

Το ιδιο κανει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top