Συμβουλές για ανάλυση ιστορικών πηγών

Killer Queen

Νεοφερμένος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Αν καταργήσουν και τις πηγές, γιατί να βάζουν την ιστορία ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα; Ας βάζουν 20αρια οι εξεταστές με το που βλέπουν την κόλλα από την αρχή να τελειώνει η υπόθεση...

υποτίθεται ότι οι πηγές είναι για να ελέγχουν κριτική μας σκέψη, έτσι δεν είναι;; πόσο κριτική σκέψη όμως επιτρέπουν όταν όλα μας τα δίνουν μασημένη τροφή και απαιτούν να τα αναπαράγουμε κιόλας;; γιατί οι συνδιαστικές είναι σαν ένα παζλ, απλά πρέπει να τοποθετήσεις τα σσωστά κομμάτια μαζί, δεν έιναι τίποτα άλλο.. αν θέλουν λοίπόν να δουν πόσο τα κατανοήσαμε ΄θα έπρεπε να έχουν ανοιχτού τύπου ερωτήσεις όπως "σχολιάστε τισ συνέπειες των Βαλκανικών πολέμων ή τη στάση του Ελ.Βενιζέλου" που θα βάζαμε και εμείς τα δικά μας πιστεύω..και όχι με τον τρόπο που γίνεται στη Λογοτεχνία που, ναι μεν "καθε τεκμηριωμένη απάντηση θεωρείται σωστή" όμως αν δεν γράψεις αυτό που λέει τοβιβλίο και το φροντιστήριο τότε πας κάτω απ'τη βάση...!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athanasoulini:)

Νεοφερμένος

Η Athanasoulini:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Αυτο κάνω κι εγώ Κiller Queen! Προσπαθώ όσο μπορώ για συνδυαστική (ιστορικές γνώσεις παράλληλα με τις πληροφορίες της πηγής). Βέβαια, το θέμα μ ειναι στη δομή...:P Θα μπορούσες να μου απαντήσεις σε αυτό?: 1 παράγραφος για τις ιστορικές γνώσεις ακριβώς όπως τα λέει το βιβλίο και άλλη 1 παραγρ για ανάλυση πηγής, σου ακούγεται καλό? και εγώ υπέρ της συνδυαστικής είμαι, αλλα με τον τρόπο που προανέφερα βοηθάς το διορθωτή... Ειναι σαν να του λες: Να τι ξέρω- να και η ανάλυση (το τι κατάλαβα)! Τι λες;:)
-----------------------------------------
Σωστά τα λες... μας αφαιρούν και την κριτική ικανότητα βρε παιδί μου... Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ξαναλέω!
-----------------------------------------
-----------------------------------------
Σκέφτομαι για Νομική Αθήνας! Δεν ξέρω όμως... σκέφτομαι την ανεργία σε αυτό τον τομέα, το μονοπώλιο, την επαγγελματική αποκατάσταση... Ίσως για διπλωματική ακαδημία ;) Συγχαρητήρια It's money honey πάντως για την εισαγωγή σου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στην Νομική!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
υποτίθεται ότι οι πηγές είναι για να ελέγχουν κριτική μας σκέψη, έτσι δεν είναι;; πόσο κριτική σκέψη όμως επιτρέπουν όταν όλα μας τα δίνουν μασημένη τροφή και απαιτούν να τα αναπαράγουμε κιόλας;; γιατί οι συνδιαστικές είναι σαν ένα παζλ, απλά πρέπει να τοποθετήσεις τα σσωστά κομμάτια μαζί, δεν έιναι τίποτα άλλο.. αν θέλουν λοίπόν να δουν πόσο τα κατανοήσαμε ΄θα έπρεπε να έχουν ανοιχτού τύπου ερωτήσεις όπως "σχολιάστε τισ συνέπειες των Βαλκανικών πολέμων ή τη στάση του Ελ.Βενιζέλου" που θα βάζαμε και εμείς τα δικά μας πιστεύω..και όχι με τον τρόπο που γίνεται στη Λογοτεχνία που, ναι μεν "καθε τεκμηριωμένη απάντηση θεωρείται σωστή" όμως αν δεν γράψεις αυτό που λέει τοβιβλίο και το φροντιστήριο τότε πας κάτω απ'τη βάση...!!
Γιατί η μάζα των μαθητών είναι για τίποτα παραπάνω από μασημένη τροφή; Άραγε και εμείς οι ίδιοι είμαστε ικανοί για κάτι παραπάνω;
Θέλουν να δουν έστω και αν μπορείς να κάνεις αυτόν τον στοιχειώδη συνδυασμό του "παζλ". Σε πληροφορώ ότι το 90% των μαθητών δεν ξέρουν ούτε αυτό να κάνουν και μιλάμε για κριτική ικανότητα των μαθητών;
Όσο για τις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, αυτά απλά δε γίνονται. Εδώ στην έκθεση λεν να βάλουν τίποτα της προκοπής και αμέσως πέφτουν σα' τα σκυλιά να τους φάνε, τι θέμα ήταν αυτό και ο καθένας έχει τις απόψεις του και δεν μπορούμε να το συγκεκριμενοποιήσουμε. Και τελικά τι γίνεται; Απαιτούν ένα στρεβλό κείμενο όπως τότε που πηγαίναμε αγγλικά και μας έλεγαν πόσες θα πρέπει να είναι οι παράγραφοι, τι να γράφουμε σε κάθε παράγραφο, με τι να ξεκινούμε και με τι να τελειώνουμε. Αν είχαμε τον ίδιο νταλγκά και στην ιστορία και στη λογοτεχνία και δεν ξέρω πού αλλού μπορείς να φανταστείς τι θα γινόταν;
Και στην τελική, το μόνο μάθημα το οποίο κρίνει έστω και στο ελάχιστο την ικανότητα του παιδιού για να δει τις απόψεις του και την υποτυπώδη κρίση του (αν διαθέτει), είναι η έκθεση. Να όμως που το 99% των μαθητών πατώνουν.
Γι' αυτό το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι φτιαγμένο για παπαγαλάκια γιατί τους συμφέρει και αυτούς και μας συμφέρει και εμάς. Η σχέση είναι αμφίδρομη όσο κι αν δε μας αρέσει. Και όσοι δεν την μπορούμε την παπαγαλία κάνουμε τουμπεκί και διαβάζουμε. Αυτός ο οποίος έχει ενδιαφέροντα και θέλει να προσθέσει την προσωπική του άποψη μπορεί να διαβάσει 1, 2, 5 πράγματα παραπάνω με δικό του κόπο ή με το να ακούσει μια συζήτηση μέσα στην ώρα της ιστορίας ή σε ένα ντοκυμαντέρ και να την καταγράψει, γράφοντας παράλληλα και όσα του ζητούν τα κοινά και τετριμμένα να γράψει. Τα πάντα είναι θέμα ευαισθησίας και ενδιαφέροντος. Εμείς ως επί το πλείστον μήτε ευαισθησία έχουμε μήτε ενδιαφέρον κι αν έχουμε καταντήσαμε να μην έχουμε όρεξη για κάτι τέτοιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Killer Queen

Νεοφερμένος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
όχι όχι Athanasoulini δε σου λέω να κάνεις ΠΑΝΤΑ τη διαχώριση βιβλίο-πηγή σε παράγραφο... Σου λέω να το κάνεις σε περίπτωση που δεν μπορείς να διαχειριστείς την πηγή.. αλλιώσ ο καλύτερος τρόπος είναι ένα ενιαίο κείμενο, όπου θα διαχωρίζεις με τισ προτάσεις που σου είπα τι είναι πηγή και τί βιβλίο...κατάλαβες;;

καλά antigrafakia συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και το κακό είναι πως το βλέπουν όλοι και κανείς δεν κάνει τίποτα για να το αλλάξει!!!δηλαδή έλεος!! to THE WALL των pink floyd το έχεις δει;; είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
καλά antigrafakia συμφωνώ απόλυτα μαζί σου... δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και το κακό είναι πως το βλέπουν όλοι και κανείς δεν κάνει τίποτα για να το αλλάξει!!!δηλαδή έλεος!! to THE WALL των pink floyd το έχεις δει;; είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα....
Το θέμα είναι πως το "The Wall" δείχνει τα πράγματα πολύ πιο κολακευτικά από ό,τι είναι στην ελληνική πραγματικότητα..!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

It's mOnEy honey

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο It's mOnEy honey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 357 μηνύματα.
Αυτο κάνω κι εγώ Κiller Queen! Προσπαθώ όσο μπορώ για συνδυαστική (ιστορικές γνώσεις παράλληλα με τις πληροφορίες της πηγής). Βέβαια, το θέμα μ ειναι στη δομή...:P Θα μπορούσες να μου απαντήσεις σε αυτό?: 1 παράγραφος για τις ιστορικές γνώσεις ακριβώς όπως τα λέει το βιβλίο και άλλη 1 παραγρ για ανάλυση πηγής, σου ακούγεται καλό? και εγώ υπέρ της συνδυαστικής είμαι, αλλα με τον τρόπο που προανέφερα βοηθάς το διορθωτή... Ειναι σαν να του λες: Να τι ξέρω- να και η ανάλυση (το τι κατάλαβα)! Τι λες;:)
-----------------------------------------
Σωστά τα λες... μας αφαιρούν και την κριτική ικανότητα βρε παιδί μου... Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ξαναλέω!
-----------------------------------------
-----------------------------------------
Σκέφτομαι για Νομική Αθήνας! Δεν ξέρω όμως... σκέφτομαι την ανεργία σε αυτό τον τομέα, το μονοπώλιο, την επαγγελματική αποκατάσταση... Ίσως για διπλωματική ακαδημία ;) Συγχαρητήρια It's money honey πάντως για την εισαγωγή σου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στην Νομική!:D
σε ευχαριστώ πολύ!!!:):bye: θα κάνεις ο,τι σου αρέσει πραγματικά και άφησε την αποκατάσταση..!!ο,ταν το ψάχνεις..τη βρίσκεις την άκρη.. καλή επιτυχια σου εύχομαι και καλό κουράγιο...δε θα καταλάβεις πως περνάει ο καιρός,εξάλλου είναι ασχημη εμπειρία οι παννελήνιες αλλα τλχστων είναι εμπειρία που θα τη θυμάσαι και θα αναπολείς:PΚαι οσον αφορά την Ιστορία..Οι πηγές θέλουν εξάσκηση...αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα..συζήτησε με τον καθηγητή σου και σου προτείνω αν μπορείς να κάνεις εξάσκηση μόνη σου με ένα βοήθημα..!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

durruti1936

Νεοφερμένος

Ο durruti1936 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!!! Την ιστορία την έχω, τη θυμάμαι δηλαδή... Απλά, σκέφτομαι: πρέπει να κάνω 1 παράγραφο με τις ιστορικές γνώσεις (από το βιβλίο) και άλλη 1 με την ανάλυση της πηγής? Η συνδυαστικό : ιστορική γνώση παράλληλα με το χωρίο της πηγής + ανάλυση? Ως προς τη δομή της απάντησης έχω μια σύγχυση... Γιατι έχω ακούσει ότι αφού το μάθημα της ιστορίας είναι ψιλοπαπαγαλία στην πηγη είναι καλό να δείξεις ότι έχεις και κρίση...! Ε?:P

Αυτό δεν το έχουν ξεκαθαρίσει ούτε οι ίδιοι οι καθηγητές. Είναι ορισμένες πηγές (πχ άρθρα Συνταγμάτων) στις οποίες ενδείκνυται η συνδυαστική απάντηση. Στις περισσότερες, όμως, καλό είναι να το πηγαίνεις βήμα βήμα για να μην ξεχάσεις κάτι. Εξάλλου η κριτική σκέψη φαίνεται και στη σύνδεση της ιστορικής γνώσης με την ανάλυση της πηγής. Όταν θα συνηθίσεις να γράφεις πηγές, τότε θα αποφασίσεις τί πραγματικά σε βολεύει. Εγώ, αν και μου άρεσε η συνδυαστική μέθοδος, ορκιζόμουν ότι στις Πανελλήνιες δε θα το έκανα. Τελικά, όμως, το έκανα με αυτόν τον τρόπο (συνδυαστικά) και ένας μου έβαλε 98 και ο άλλος 86... Αντε βρες ακρη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλέξανδρος31750

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Δεν είναι και πολύ δύσκολο. Θα σου πω το δικό μου τρόπο. Αφού είχα κατανοήσει καλά την ιστορία όταν ήταν η ώρα να γράψω πηγή, την διάβαζα και στη συνέχεια μου έρχονταν στο μυαλό τα αντίστοιχα κομμάτια. Μαζί λοιπόν με τις ιστορικές σου γνώσεις και τις πληροφορίες της πηγής συντάσσεις ένα δικό σου κείμενο. Το μυστικό είναι να έχεις μάθει ''νεράκι'' το βιβλίο έτσι ώστε να μην έχεις πρόβλημα. Ελπίζω να σε βοήθησα!:no1:
και γω αυτο έκανα
είναι το καλύτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Killer Queen

Νεοφερμένος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Antigrafakia πιστεύω όμως ότι η σκηνή που τα παιδιά πέφτουν στη μηχανή του κιμά και βγαίνουν μάζα μας αντιπροσωπεύει πλήρως....!!!έτσι δεν είναι;;;

κι όσο για τις πανελλήνιες η εμπειρία μου μου έχει διδάξει πως τελικά δεν έχουν σημασία τα ξενύχτια και οι απίστευτες ώρες διαβάσματος, αλλά το συστηματικό διάβασμα και η μέθοδος και ο καλός ύπνος.. επίσης μην ακούτε τουσ διάφορους που λένε με φοβίζει αυτό κι αυτό γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ελλείψεις και διαφορετικό "ταλέντο"... οπότε υποψήφιοι κλείστε τα αφτιά σας και διαβάστε ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ και η επιτυχία είναι σίγουρη!!:no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Antigrafakia πιστεύω όμως ότι η σκηνή που τα παιδιά πέφτουν στη μηχανή του κιμά και βγαίνουν μάζα μας αντιπροσωπεύει πλήρως....!!!έτσι δεν είναι;;;
Το θέμα είναι πως κι εμάς ο οργανισμός μας το τραβάει αυτό. Το επιζητούμε δηλαδή να περάσουμε από τη μηχανή και να γίνουμε μάζα. Τι να πιάσουμε πρώτα; Τη διασκέδαση και τη μουσική; Δεν είναι το σχολείο που φταίει κατ' αρχήν για την κατάντια μας κατά την άποψή μου. Ότι συνεισφέρει σε μεγάλο βαθμό σε κάποιες περιπτώσεις, αυτό είναι σίγουρο...
κι όσο για τις πανελλήνιες η εμπειρία μου μου έχει διδάξει πως τελικά δεν έχουν σημασία τα ξενύχτια και οι απίστευτες ώρες διαβάσματος, αλλά το συστηματικό διάβασμα και η μέθοδος και ο καλός ύπνος.. επίσης μην ακούτε τουσ διάφορους που λένε με φοβίζει αυτό κι αυτό γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ελλείψεις και διαφορετικό "ταλέντο"... οπότε υποψήφιοι κλείστε τα αφτιά σας και διαβάστε ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ και η επιτυχία είναι σίγουρη!!:no1::no1:
Το σημαντικότερο είναι το άγχος. Αν δεν έχεις, είσαι προνομιούχος κι αν έχεις (υπερβολικό) πρέπει να το ελέγξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athanasoulini:)

Νεοφερμένος

Η Athanasoulini:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Λουτράκι (Κόρινθος). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Τα λες πολύ σταράτα Killer Queen! Έχεις απόλυτο δίκιο !....:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
θελω να σας ρωτησω βρε παιδια εσεις που δωσατε πανελληνιες αυτη την ισοτρια πως την αποστηθισατε ολη?
θελω να πω μπορει να τη μαθαινω παπαγαλια ομως μετα απο καποιες βδομαδες αν κοιταξω πισω δε τα θυμαμαι τα μαθηματα με την ακριβεια π τα εμαθα..
εχω αγχωθει λοιπον οπως κτλβατε..και θελω να μ πειτε πως καταληξατε να τις ξερετε σα ποιημα 90 σελιδες(τοσες δεν ειναι πανω κατω?)
επισης θα ηθελα να ξερω αν κοβουν μοναδες σε περιπτωση π δεν αλλαζει το νοημα αλλα το λεμε λιγο διαφερτικα!!

οσο αφορα τωρα τις πηγες..η καθηγητρια προς το παρον μας καθοδηγει .. δλδ μας λεει απο ποια σημεια των ενοητητων θα παρουμε στοιχεια...εγω παντως προς το παρον νμζ μονη μ δε θα ειχα την τοσο τελεια κριση να σκεφτω οτι παραδειγμα στην πηγη με τον πινακα στην 1η ενοτητα με τις μεταναστευσεις οτι πρεπει να παρω διαφορα κομματια απο πολλες ενοτητες του κεφαλαιου..!εσεις μπορουσατε?
αα και κατι αλλο επειδη προς το παρον τις γραφω με ανοιχτο βιβλιο..μετα τι πρεπει να κανω?πρεπει και αυτες να τις αποστηθιζω?
σας παρακαλω πεστε μ γιατι εχω ψιλοαπογοητευτειι:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
για τις σελιδες ειχα κι εγω την ιδια απορια! Γραφουμε καθε φορα τεστ στο μαθημα της ημερας, οποτε αναγκαστικα τα διαβαζουμε. την Παρασκευη γραψαμε διαγωνισμα 1-9, και μπορω να πω οτι ακομα θυμαμαι απ'εξω καποια κομματια! καποια στιγμη με τις πολλες επαναληψεις σου μενουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
αχ δ ξερω τι να πω..!και τα θυμασαι ολα με ακριβεια?ας πουμε εισαι στο 9..αν γυρισεις και κοιταξεις π.χ το 3ο μαθημα..θα το πεις οπως το εμαθες εκεινη τη μερα?
παντα εννοω χωρις επαναληψη!
αα τις πηγες εσυ πως τις αντιμετωπιζεις?δλδ τι σας λενε στο φροντ ή στο ιδιαιτερο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Καποια με απολυτη ακριβεια, καποια αλλα θελουν φρεσκαρισμα, αλλα πολυ αλλα λιγο!

Με τις πηγες θα ασχοληθουμε απο αυριο, θα μας δειξει μεθοδολογια και θα κανουμε εξασκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eutuxia

Νεοφερμένος

Η Ευτυχία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Hallo!
Έδωσα φέτος και είχα αρχικά το ίδιο πρόβλημα..Ποτέ δν ήμουν αυτό που λέμε "παπαγάλος":P
Όταν διαβάζεις κάτι ΠΟΤΕ μην γυρίζεις πίσω στα μαθήματα που διάβασες πριν γτ απλά αγχώνεσαι. Συγκεντρώσου σ αυτό που διαβάζεις και προσπάθησε να το κατανοήσεις και να το απομνημονεύσεις..Μην περιμένεις να ξέρεις φαρσί την ιστορία απ τις αρχές της χρονιάς..Βασικά προγραμμα θέλει (έστω και ένα κομμάτι την ημέρα,όσο αντέχεις) και πολλές πολλές επαναλήψεις..Κανε ανάγνωση ξανά κ ξανά όσα δν έχεις καταλάβει μέχρι να τα καταλάβεις και εξίσου σημαντικό:πήγαινε σε ΟΛΑ τα τεστ και διαγωνίσματα (και του φροντ και του σχολείου) γτ έτσι αναγκάζεσαι να κάνεις επανάληψη!
όσο για τις πηγές πρέπει να σας καθοδηγεί η καθ τώρα στην αρχή..Αργότερα θα δεις οτι θα μπορέσεις και μόνη σου να τις συνθέσεις..
Μην τη φοβάσαι την ιστορία!Θα σου βγάλει το λάδι στην αρχή αλλά όταν τη συνηθήσεις θα δεις οτι δν είναι κ τόσο δύσκολη πια..Εξάλλου είναι κ ένα μάθημα που μπορεί να σου δώσει (σχετικά)εύκολα ένα ψηλό βαθμό;)
Μέχρι τις πανελλήνιες αν διαβάσεις μεθοδικά(όπως σε καθοδηγούν στο σχολείο και στο φροντ) θα την ξέρεις νερό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

boubou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλλονή (Λέσβος). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
εγω εγραφα πρωτα τν ιστορικη υλη που ζητουσε κ μετα διαβαζα το κειμενο γιατι τα μπερδευα.....ειναι οκ καλυτερος τροπος νομιζω γιατι αν κανεις συνδεση μετα απο λιγο μπορεις να τα χασεις κ να ξεχασεις τιποτα...
-----------------------------------------
κ ο υπνος ειναι το καλυτερο φαρμακο!εγω κοιμομυν πανω απο 8 ωρες γιατι αλλιως δν λειτουργουσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

regginaki

Νεοφερμένος

Η Μαρίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
ομολογω πως ακουγεται ιδιαιτερα θετικο το ποστ σου και μ δημιουργεις μια καλη αισθηση σε σχεση με αυτο π πιστευα μεχρι τωρα!
παντως απο το στομα σ και στου θεου το αυτι!
εσυ μπορουσες απο την αρχη να εχει τη κριση και να περνεις κομματια απο διαφερτικες ενοτητες ενος κεφαλαιου ωστε να καλυψεις πληρως την πηγη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alkaterinaki

Νεοφερμένος

Η alkaterinaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
λοιπον μαρινακι μου,προετοιμαζω μαθητες γ λυκειου απο οταν ημουν φοιτητρια κι εχω να σου πω οτι αν διαβαζεις παπαγαλια το παιχνιδι ειναι χαμενο...στην αρχη οι περισσοτεροι μαθητες αυτο κανουν..το θεμα ειναι αλλο..να διαβαζεις την υλη που σου εχει δοθει αλλα να κατανοεις τι διαβαζεις,οχι μονο και μονο για να το μαθεις απ εξω..στην αρχη σου φαινεται δυσκολο και αναρωτιεσαι πως θα θυμασαι ολα αυτη την υλη στο τελος των εξετασεων..πιστεψε με,αν εισαι μεθοδικη και οργανωτικη και φυσικα συνεπης στη μελετη σου θα τα πας πολυ καλα!!!οι πηγες χρειαζονται και κριση για να διαλεξεις ποιο ειναι το κομματι απο το βιβλιο που πρεπει να παραθεσεις αλλα και συνδυαστικη γιατι πολλες φορες μπορει να παρεις ενα κομματι π.χ απο τη σελ 90 και ενα αλλο απο την 110..αρα κριτικη ικανοτητα χρειαζεται και αναπτυσσεται με την εξασκηση στην αναλυση των πηγων!!!στην αρχη μπορει να μην τα πας και τελεια,ειναι κατι καινουργιο αλλωστε..αν αναλυεις πολλες πηγες θα παρεις τον αερα σε λιγο καιρο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DIMITRA 1991

Νεοφερμένος

Η DIMITRA 1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
κοιτα....εγω στις πανελληνιες ειχα γραψει πρωτα οσα γνωριζα μεσα απο το σχολικο βιβλιο και υστερα ανελυσα τις πηγες.επισης αν κατι απο την πηγη με θυμιζε καποιο κομματι σχετικο μεσα απο το βιβλιο το εγραφα και αυτο ακομα και αν δεν το χρειαζοταν .χωρις βεβαια αυτο να σημαινει οτι εγραφα σελιδες ολοκληρες με περιττα πραγματα.μια παραγραφο το πολυ.στην συνεχεια βεβαια ειχα κατααγχωθει επειδη ακουγα οτι τα ηθελαν συνδιαστικα δηλαδη βιβλιο-πηγη βιβλιο-πηγη.τελικα δενυπηρχε λογος ανησυχιας γιατι ο ενας μεβαλε 20 και ο αλλος 19.2.μο 19.6
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top