fly
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
justelene22
Νεοφερμένο μέλος


θελω να σας ρωτησω βρε παιδια εσεις που δωσατε πανελληνιες αυτη την ισοτρια πως την αποστηθισατε ολη?
θελω να πω μπορει να τη μαθαινω παπαγαλια ομως μετα απο καποιες βδομαδες αν κοιταξω πισω δε τα θυμαμαι τα μαθηματα με την ακριβεια π τα εμαθα..
εχω αγχωθει λοιπον οπως κτλβατε..και θελω να μ πειτε πως καταληξατε να τις ξερετε σα ποιημα 90 σελιδες(τοσες δεν ειναι πανω κατω?)
επισης θα ηθελα να ξερω αν κοβουν μοναδες σε περιπτωση π δεν αλλαζει το νοημα αλλα το λεμε λιγο διαφερτικα!!
οσο αφορα τωρα τις πηγες..η καθηγητρια προς το παρον μας καθοδηγει .. δλδ μας λεει απο ποια σημεια των ενοητητων θα παρουμε στοιχεια...εγω παντως προς το παρον νμζ μονη μ δε θα ειχα την τοσο τελεια κριση να σκεφτω οτι παραδειγμα στην πηγη με τον πινακα στην 1η ενοτητα με τις μεταναστευσεις οτι πρεπει να παρω διαφορα κομματια απο πολλες ενοτητες του κεφαλαιου..!εσεις μπορουσατε?
αα και κατι αλλο επειδη προς το παρον τις γραφω με ανοιχτο βιβλιο..μετα τι πρεπει να κανω?πρεπει και αυτες να τις αποστηθιζω?
σας παρακαλω πεστε μ γιατι εχω ψιλοαπογοητευτειι![]()
Bρε μην αγχώνεσαι τόσο πολύ! Εγώ δεν κατάφερα να τα μάθω όλα απέξω, είδικά την ερώτηση που έπεσε πέρυσι για το Ποντιακο την πασάλειψα και παρόλα αυτά εγραψα 18,9! Δε γίνεται να μάθεις νεράκι 100 σελίδες έτσι απλά!
Στην αρχή το κεφάλαιο με την οικονομία ήταν το πιο δύσκολο, τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο κι επειδή είναι οι πρώτες μας 100% παπαγαλίες, οπότε μην το θεωρείς παράξενο που σου σπαει τα νεύρα. Αν κανεις μερικές επαναλήψεις που και που και δεν ξεχάσεις την βασική "πλοκή" δε θα έχεις πρόβλημα στο τέλος.
Στις πηγές χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και πολύ καλή συνδιαστική ικανότητα. Τις ίδιες τις πηγές δεν υπάρχει λόγος να τις αποστηθίζουμε εκτος κι αν έχουμε κάποια διαστροφή!


Καλή επιτυχία με το διάβασμά σου! Σίγουρα θα πάνε όλα καλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kobarsos17
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grotesque_mask
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giwta789
Νεοφερμένο μέλος


Πρέπει όμως να προσέξεις δύο βασικά σημεία:
1. Δεν πρέπει να πεις ότι αυτό που έγραψες από το βιβλίο πρόκειται για ιστορική αφήγηση (π.χ. να χρησιμοποιήσεις φράσεις όπως "Σύμφωνα με την ιστορική αφήγηση.." κ.τ.λ.).
2.Το κείμενό σου πρέπει να έχει συνοχή.Να είναι δηλαδή εννιαίο.Αυτό θα το καταφέρεις με το να συνδέσεις την ιστορική αφήγηση με τις πληροφορίες της πηγής καταλλήλως.
Ελπίζω να σε κατατόπισα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athanasoulini:)
Νεοφερμένο μέλος


-----------------------------------------
Συγχαρητήρια! Πολύ καλός ο τρόπος κωδικοποίησης των στοιχείων των ιστορικών γνώσεων ώστε να μην τις ξεχάσεις!!! Βέβαια, αυτό χρειάζεται όταν κάνεις την πηγή συνδυαστικά... Γιατί σε περίπτωση που γράφεις πρώτα καθαρά ιστορικές γνώσεις και μετά στοιχεία από την πηγή, δεν τίθεται τέτοιο θέμα, καθώς πρέπει την ιστορία να την κατέχουμε!! (Να την ξέρουμε νεράκι, όπως ανέφερε και ένας φίλος προηγουμενως!!!) Σωστά?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Zizi*
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


παιδια ειναι οντως δυσκολο το θεμα των πηγων και εγω δυσκολευομαι πολυ.....πιστευω οτι η εξασκηση ειναι η λεξη κλειδι.....και καλυτερη ειναι η συνδεση πιστευω....να σας ρωτισω επι ευκαιρια στην ιστορια που βρισκεστε?????
![]()
Τελειωσαμε τα πολιτικα κομματα εμεις, ολο το κεφαλαιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Grego
Νεοφερμένο μέλος


Εγώ προσωπικά είμαι στα προσφυγικά και στο σχολείο στους καποδίστριες και στους δελιγιάννιδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouska
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geoka
Νεοφερμένο μέλος


Ίσως βοηθάει στην αποστήθηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ellikak
Νεοφερμένο μέλος


στην ιστορία πέρσι εγραψα 20 οπότε θα σας πω τι εκανα.
διαβασα την ερώτηση πολύ προσεκτικά.στη μία πηγή ζητούσε πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματα των Βαλκανικών.οπότε μέτρησα πάνω στην πηγή τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτηματα τα αρίθμησα και εγραψα πλεονεκτήματα απο βιβλιο-απο πηγή,μειονεκτήματα από βιβλίο από πηγή,κ τέλος τον επίλογο του βιβλίου.
το ίδιο και στην δεύτερη πηγή.οπότε συστήνω πολύκαλή ανάλυση της ερώτησης,να βρεισ όλες τις απαντήσεις μέσα στην πηγή και μετά βιβλίο-πηγή και σύνδεση με
"σύμφωνα με το ιστορικό παράθεμα".
αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία και είχε ως αποτέλεσμα 100-100
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deppfreak87
Νεοφερμένο μέλος


Έχει γενικές συμβουλές και οδήγιες για τη σωστή ανάλυση των ιστορικών πηγών.
Ελπίζω να βοήθησα! :what:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maritinaki.
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
swtia
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dionisia
Νεοφερμένο μέλος


υποτίθεται ότι οι πηγές είναι για να ελέγχουν κριτική μας σκέψη, έτσι δεν είναι;; πόσο κριτική σκέψη όμως επιτρέπουν όταν όλα μας τα δίνουν μασημένη τροφή και απαιτούν να τα αναπαράγουμε κιόλας;; γιατί οι συνδιαστικές είναι σαν ένα παζλ, απλά πρέπει να τοποθετήσεις τα σσωστά κομμάτια μαζί, δεν έιναι τίποτα άλλο.. αν θέλουν λοίπόν να δουν πόσο τα κατανοήσαμε ΄θα έπρεπε να έχουν ανοιχτού τύπου ερωτήσεις όπως "σχολιάστε τισ συνέπειες των Βαλκανικών πολέμων ή τη στάση του Ελ.Βενιζέλου" που θα βάζαμε και εμείς τα δικά μας πιστεύω..και όχι με τον τρόπο που γίνεται στη Λογοτεχνία που, ναι μεν "καθε τεκμηριωμένη απάντηση θεωρείται σωστή" όμως αν δεν γράψεις αυτό που λέει τοβιβλίο και το φροντιστήριο τότε πας κάτω απ'τη βάση...!!
εγω δηλαδη που δεν κανω φροντιστηριο θα γραψω κατω απ την βαση;;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oasis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λοιπόν, όταν αναλύουμε πηγές, γράφουμε παράλληλα μέσα σε παρένθεση τα κομμάτια που εννοούμε απ' το κείμενο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


εγω δηλαδη που δεν κανω φροντιστηριο θα γραψω κατω απ την βαση;;;;;
Οχι βέβαια! Η Ιστορία κατεύθυνσης θέλει κατά κύριο λόγο διάβασμα. Αν δεν κάτσεις να διαβάσεις μόνος σου, δεν μπορεί ούτε το φροντιστήριο, ούτε κανένας να σε βοηθήσει! Θέλει επίσης και κάποια κριτική ικανότητα, για την ανάλυση των πηγών. Αυτήν δεν μπορεί να σου την εμφυσήσει κανένα φροντιστήριο! Το μόνο που κάνει το φροντιστήριο είναι να σου δίνει ασκήσεις με πηγές για να καλλιεργήσεις την ικανότητα αυτή και να εξασκηθείς στην ανάλυσή τους. Αλλά αυτό μπορεί να το κάνει και ένα καλό σχολικό μάθημα. Προσωπικώς, δεν πήγαινα φροντιστήριο για την Ιστορία. Διάβαζα μόνη μου το κείμενο, μέχρι να κατακτήσω πλήρως το περιεχόμενό του (κατανόηση του νοήματος - σύνδεσή του με άλλα κεφάλαια κλπ) και, όσον αφορά τις πηγές, έκανα τις ασκήσεις που μου έδιναν στο σχολείο (μας έδιναν, βέβαια, κάθε φορά και από μια - δυο πηγές για ανάλυση, τις οποίες παραδίδαμε στον καθηγητή και μας τις επέστρεφε διορθωμένες).
Αν, όμως, εσύ αισθάνεσαι πως το μάθημα δεν σε καλύπτει, τότε κάνε ό,τι πιστεύεις καλύτερο για εσένα!!! Ως μαθήτρια, ξέρεις τις ικανότητες και τις αδυναμίες σου, επομένως εσύ είσαι η πιο κατάλληλη να κρίνει αν χρειάζεται να πας φροντιστήριο ή όχι!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fly
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.