Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Παιδιία έχω κολλήσει και χρειάζομαι τη βοήθεια σας:

Έχω την εξίσωση |z+i| = iz και δε μπορώ να τη λύσω! Μιλάμε έχω φάει τρελό κόλημα! Αν μπορεί κάποιος ας ρίξει κάποια βοήθεια...





απο (1),(2)

τωρα παρε περιπτωσεις για το απολυτο και τελιωσες :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Θα ηθελα μια βοηθεια με τις παρακατω ασκησεις..Ευχαριστω εκ των προτέρων


1.Έστω
νδο η f εχει μοναδικη πραγματικη ριζα και μαλιστα μικροτερη απο το 2

2.Να εξεατστει αν η συναρτηση παιρνει την τιμη στο [-4,4]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosb

Νεοφερμένος

Ο nikosb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 64 μηνύματα.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Θα ηθελα μια βοηθεια με τις παρακατω ασκησεις..Ευχαριστω εκ των προτέρων


1.Έστω
νδο η f εχει μοναδικη πραγματικη ριζα και μαλιστα μικροτερη απο το 2

2.Να εξεατστει αν η συναρτηση παιρνει την τιμη στο [-4,4]


Για την πρώτη άσκηση,για να αποδείξεις ότι η f έχει μοναδική ρίζα αρκεί να αποδείξεις ότι είναι γνησίως μονότονη,που είναι αρκετά εύκολο,θα σου βγει ότι η f είναι γνησίως αύξουσα.Τώρα για το μικρότερη του 2 δε μου έρχεται κατι:hmm:...
Τεσπα,έστω και έτσι ελπίζω να σε βοήθησα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

galois01

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Θα ηθελα μια βοηθεια με τις παρακατω ασκησεις..Ευχαριστω εκ των προτέρων


1.Έστω
νδο η f εχει μοναδικη πραγματικη ριζα και μαλιστα μικροτερη απο το 2

2.Να εξεατστει αν η συναρτηση παιρνει την τιμη στο [-4,4]



1. και

η f είναι γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της (το βρίσκεις με παραγώγους εάν γνωρίζεις f'>0 ή με τον ορισμό)επιπλέον επομένως υπάρχει κ κοντά στο 1 τέτοιο ώστε f(κ)<0. Από το θεώρημα Bolzano τώρα στο (κ,2) και σε συνδιασμό με την μονοτονία προκύπτει το ζητούμενο.



2. Αρκεί να δείξουμε η εξίσωση έχει μία τουλάχιστον ρίζα στο [-4,4]. Bolzano και τελειώσαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Θα ηθελα μια βοηθεια με τις παρακατω ασκησεις..Ευχαριστω εκ των προτέρων


1.Έστω
νδο η f εχει μοναδικη πραγματικη ριζα και μαλιστα μικροτερη απο το 2

2.Να εξεατστει αν η συναρτηση παιρνει την τιμη στο [-4,4]

Έχουμε . Η f ειναι συνεχεις στο [-4,4] ως αποτελεσμα πραξεων συνεχων συναρτησεων. και επισης 3<7/2<11 άρα απο Θεωρημα Ενδιαμεσων Τιμων υπαρχει χο τετοιο ωστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

personGR

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τύρναβος (Λάρισα). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
τωρα παρε περιπτωσεις για το απολυτο και τελιωσες :bye:


Xoxoxo να'σαι καλά man, με ξεκόλλησες ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariren

Νεοφερμένος

Η Mαριρέν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Παιδια,θα μπορουσατε σας παρακαλω παρα πολυ,να μου δωσετε μια βοηθεια γιατι εχω κολλησει..Η ασκηση ειναι : Oι συναρτησεις f(x) και g(x) εχουν κοινο πεδιο ορισμου το Α και (f+g)(x)[(f+g)(x)-6]= 2[(fg)(x)-9] Ν.δ.ο η f=g

Εγω εχω κανει τα εξης:

[f(x)+g(x)][f(x)+g(x)-6]= 2[f(x)g(x)-9]

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)= 2f(x)g(x)-18

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)-2f(x)g(x)+18=0

f2(x)-6f(x)+g2(x)-6g(x)+18=0

Μετα ομως δν ξερω τ αλλο πρεπει ν κανω...:(

το f2(x)= f τετραγωνο του x

Βοηθειστεεε με please!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Παιδια,θα μπορουσατε σας παρακαλω παρα πολυ,να μου δωσετε μια βοηθεια γιατι εχω κολλησει..Η ασκηση ειναι : Oι συναρτησεις f(x) και g(x) εχουν κοινο πεδιο ορισμου το Α και (f+g)(x)[(f+g)(x)-6]= 2[(fg)(x)-9] Ν.δ.ο η f=g

Εγω εχω κανει τα εξης:

[f(x)+g(x)][f(x)+g(x)-6]= 2[f(x)g(x)-9]

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)= 2f(x)g(x)-18

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)-2f(x)g(x)+18=0

f2(x)-6f(x)+g2(x)-6g(x)+18=0

Μετα ομως δν ξερω τ αλλο πρεπει ν κανω...:(

το f2(x)= f τετραγωνο του x

Βοηθειστεεε με please!!:)

ακυρο με αυτο π ζητας αλλα να σε ρωτησω αυτο απο ποιο κεφαλαιο ειναι και σε ποιο κομματι.???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariren

Νεοφερμένος

Η Mαριρέν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ειναι απο το β'μερος του σχολικου που λεγεται αναλυση..Αφορα τις ισες συναρτησεις..Η ασκ.αυτη δν ειναι απο τ σχολικο..εμενα μου τν εβαλαν απο το μαθημα που παω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Παιδια,θα μπορουσατε σας παρακαλω παρα πολυ,να μου δωσετε μια βοηθεια γιατι εχω κολλησει..Η ασκηση ειναι : Oι συναρτησεις f(x) και g(x) εχουν κοινο πεδιο ορισμου το Α και (f+g)(x)[(f+g)(x)-6]= 2[(fg)(x)-9] Ν.δ.ο η f=g

Εγω εχω κανει τα εξης:

[f(x)+g(x)][f(x)+g(x)-6]= 2[f(x)g(x)-9]

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)= 2f(x)g(x)-18

f2(x)+f(x)g(x)-6f(x)+g(x)f(x)+g2(x)-6g(x)-2f(x)g(x)+18=0

f2(x)-6f(x)+g2(x)-6g(x)+18=0


!

Μεχρι εδω πολυ καλα!!:D:no1:Τωρα θα κανεις ενα περιεργο τεχνασμα: (όταν εχεις α^2+β^2=0 τοτε α=0 και β=0):D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariren

Νεοφερμένος

Η Mαριρέν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Αχ να ΄σαι καλα Νικο μου,που με βοηθησες γτ πραγματικα δν μου ερχοταν κατι παραπανω στο μυαλο μου απο εκει που ειχα μεινει..!Χιλια ευχαριστωωωω!!!!:):):)
-----------------------------------------
Μπορω να κανω και αλλη μια ερωτησουλα..?
Οταν εχουμε [(f-g)(x)-1]2 (στο τετραγωνο εννοω) αυτο θα το χωρισουμε πρωτα ετσι [(f)(x)-g(x)-1]2 ή μπορουμε με καποιο αλλο τροπο??

Xιλια ευχαριστω!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Αχ να ΄σαι καλα Νικο μου,που με βοηθησες γτ πραγματικα δν μου ερχοταν κατι παραπανω στο μυαλο μου απο εκει που ειχα μεινει..!Χιλια ευχαριστωωωω!!!!:):):)
-----------------------------------------
Μπορω να κανω και αλλη μια ερωτησουλα..?
Οταν εχουμε [(f-g)(x)-1]2 (στο τετραγωνο εννοω) αυτο θα το χωρισουμε πρωτα ετσι [(f)(x)-g(x)-1]2 ή μπορουμε με καποιο αλλο τροπο??

Xιλια ευχαριστω!!:)
Μπορεις να αναπτυξεις κανονικα την ταυτοτητα δηλαδη: μονο αυτο μπορω να σκεφτω:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Παιδια ευχαρισω παρα πολυ !
Πολυτιμη η βοηθεια σας ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

18vasilis

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Μήπως εννοείς να δειχθεί ότι ;


Στέλιος
όχι η άσκηση ζητάει να δειχθεί

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosb

Νεοφερμένος

Ο nikosb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
αν zεI και z=/=i
νδο w= (z^3 +i) / (z-i) ειναι αρνητικος πραγματικος
(μπαρλας σελ 33 ασκ 49)

Bρισκω ότι w=w συζ. αρα ανηκει στο R
μετα για να βρω πως είναι αρνητικός το φερνω στη μορφη a+bi
παιρνω το Im(w)=0 και βρισκω μια σχεση
αλλα μετά όταν παίρνω το Re(w) που ειναι κλασμα και παλεύω με πινακάκι, δεν βρίκω τπτ
help plz
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
αν zεI και z=/=i
νδο w= (z^3 +i) / (z-i) ειναι αρνητικος πραγματικος
(μπαρλας σελ 33 ασκ 49)

Bρισκω ότι w=w συζ. αρα ανηκει στο R
μετα για να βρω πως είναι αρνητικός το φερνω στη μορφη a+bi
παιρνω το Im(w)=0 και βρισκω μια σχεση
αλλα μετά όταν παίρνω το Re(w) που ειναι κλασμα και παλεύω με πινακάκι, δεν βρίκω τπτ
help plz

Πρεπει να εχει λαθος η ασκηση εγω ειπα για το 2ο



οπου θα επρεπε να ειχε πραγματικες ριζες !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Πρεπει να εχει λαθος η ασκηση εγω ειπα για το 2ο



οπου θα επρεπε να ειχε πραγματικες ριζες !
Δεν εχει κανενα λαθος και ισα ισα πολυ σωστα την εκανες!!:D:no1:δεν θυμομουν πως αναλυοταν το !! Προσοχη! εξ αρχης γνωριζουμε οτι το αεR άρα αφου η Διακρυνουσα του τριωνυμου α^2+α+1 ειναι -3<0 τοτε το τριωνυμο έχει προσημο ομοσημο του συντελεστη του α^2 ο οποιος ειναι εμφανες οτι ειναι 1>0! Αρα με το - μπροστα γινεται ενας αρνητικος πραγματικος αριθμος για καθε αεR:D:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosb

Νεοφερμένος

Ο nikosb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
thanks guys...Α, ρε Μπάλρα..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
thanks guys...Α, ρε Μπάλρα..:P
Αν εχεις καμια αλλη απορια σε ασκηση ποσταρε την θα ειμαστε σε επιφυλακη:D:D:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top