miv
Επιφανές μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
 
								 
								Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hurr
Εκκολαπτόμενο μέλος
 
								 
								Λολ! Η πιο ωραία φιλοσοφία είναι! Τρέλα! Το πόσο θα γράψω Πανελλήνιες είναι, βεβαίως, θέμα που δε θέλω να το συζητήσω...
Προσωπικη αποψη πως εχεις δικιο


Οι πανελληνιες και το σχολειο ειναι που τα σκοτωνουν στα ματια των παιδιων
Μια χαρα θα γραψεις


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hurr
Εκκολαπτόμενο μέλος
 
								 
								Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα, έτσι όπως διδάσκονται. Εδώ κοντεύω να μισήσω το ΑΟΔΕ μετά από 4 ώρες μάθημα και φαντάσου ότι θέλω να μπω και Οικονομικό. Ευτυχώς το ΑΟΘ το λατρεύω.
Με τον τροπο διαβασματος τον οποιο απαιτει το ΑΟΔΕ λογικο ειναι..
Ουτε να το δω δε θελω
 Ενω θα μπορουσε να χε περισσοτερο ενδιαφερον υπο αλλες συνθηκες
 Ενω θα μπορουσε να χε περισσοτερο ενδιαφερον υπο αλλες συνθηκεςΣημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gdespina
Εκκολαπτόμενο μέλος
 
								 
								Λοιπόν, θέλω να μου λύσετε στην Άλγεβρα Α' λυκ. :
σελ. 141 Β' ομάδα άσκηση 1
και σελ. 151 Α' ομάδα άσκηση 2 το ι,ιι και ιιι
περιμένω απαντήσεις.



:thanks:
-----------------------------------------
κανείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								Τα υπόλοιπα δεν προλαβαίνω να τα ανεβάσω τώρα

Δεν φταίει τo scanner που φαίνονται θολά, το βιβλίο είναι κακέκτυπο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συνημμένα
 
								 
								για τ 1ο..τα φερνεις ολα μπροστα και βρισκεις την ριζα κανεις πινακακι και παιρνεις την περιοχη που σ ενδιαφερει........στ 2ο κανεις πινακακι αφου βρεις τις ριζες που τυο μηδενιζουν,και παιρνεις τν καταλληλη περιοχη και το 3 νομιζω ισχυει παντα, για καθε χ ανηκει στ R
-----------------------------------------
αν εχεις καποια απορια πες μου...να σου θυμισω τα προσημα ενος τριωνυμου εντος τν ριζων ετεροσημο τ α και εκτος ομοσημο του α!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paradise4all
Νεοφερμένο μέλος
 
								 
								βασικά πηγαίνω β' λυκείου και επειδή κάνουμε κάποια κεφάλαια της Α' λυκείου στην άλγεβρα, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε αλλιώς αν δεν τα ξέρουμε.
Λοιπόν, θέλω να μου λύσετε στην Άλγεβρα Α' λυκ. :
σελ. 141 Β' ομάδα άσκηση 1
και σελ. 151 Α' ομάδα άσκηση 2 το ι,ιι και ιιι
περιμένω απαντήσεις.
:thanks:
-----------------------------------------
κανείς;
Έστω ότι η εξίσωση της παραβολής του σχήματος είναι f(x) = αχ^2+βχ+γ, (πρέπει να βρούμε τα α,β,γ)
1. Η παραβολή έχει κορυφή το σημείο Κ(2, - 3/2). Αρα –β/2α = 2 (1)
2. Η παραβολή περνά από τα σημεία (0, 1/2) και Κ(2, - 3/2) άρα οι συντεταγμένες των σημείων της επαληθεύουν την εξίσωση. Εχουμε λοιπόν :
*Για το (0, 1/2) : 1/2 = α*0^2+β*0+γ => γ = 1/2 (2)
* Για το (2, - 3/2) = - 3/2 = α*2^2+β*2+γ => - 3/2 = 4α+2β+γ (3)
Από τις (1),(2) και (3) βρίσκουμε : (1) => β = - 4α… και αντικαθιστώντας θα βρεις τελικό αποτέλεσμα : α = 1/2 , β = -2 και γ = 1/2
Αρα η συνάρτηση του σχήματος είναι :
f(x) = 1/2*x^2 – 2*x + 1/2
-------------------------
* x^2 > 1 => x^2 – 1^2 > 0 => (x^2 + 1)(x^2 - 1) > 0. x < -1 ή x > 1
[διαφορά τετραγώνων (α^2 - β^2) = (α+β)(α-β) και 1^2 = 1
το χ ανήκει από (-άπειρο, -1) ένωση (1, +άπειρο)
* χ^2 – 3 <= 0 (ομοίως ως ανωτέρω) … [χ^2 = 3 => χ = +/- ρίζα 3]
το χ ανήκει από [-ρίζα 3, +ρίζα 3]
(Πρόσεξε το διάστημα εδώ είναι κλειστό [] γιατί είναι <= και όχι < !)
* χ^2 + 2 > 0 => χ^2 > -2 . χ ανήκει στο R. (Το τετράγωνο κάθε πραγματικού αριθμού είναι θετικός ή μηδέν !)
---------
Μία φιλική παρατήρηση. Να μη "διατάζεις" ("Λοιπόν θέλω να μου λύσετε...") αλλά να ζητάς για να σου (μας) δίνεται οτιδήποτε γίνεται !!!

ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ…
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valandil
Πολύ δραστήριο μέλος
 
								 
								Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								
Κάτι άλλο μου μυρίζει εδώ

Εdit: Πολύ μου αρέσει αυτή η άσκηση, κάθομαι και τη λύνω συνέχεια σα χαζό :p
Βοήθεια: Eνας ρητός αριθμός εχει μορφή x/y και το κλάσμα είναι ΑΝΑΓΩΓΟ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hurr
Εκκολαπτόμενο μέλος
 
								 
								Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								Και βασικά δε θέλουμε να βρουμε τη ρίζα του αλλα το ότι είναι άρρητος :p


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
 
								 
								Πάρε ορθογώνιο τρίγωνο με τις 2 κάθετες πλευρές του ίσες με 1 :p
Αυτό αποδεικνύει απλά ότι ο ρίζα2 είναι γεωμετρικά κατασκευάσιμος. Η συνθήκη άρρητου είναι ότι δεν υπάρχει α/β, με α, β ακέραιους και β διάφορο του μηδενός έτσι ώστε να είναι α/β=άρρητος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
 
								 
								
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
- 
				Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 50 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:- Μήτσος10
- cment
- Fanimaid123
- Satan Claus
- eva987
- _Aggelos123
- Cat lady
- Γιούρα
- spring day
- ggl
- tsiobieman
- Σωτηρία
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Georgekk
- SlimShady
- Scandal
- Lia 2006
- Alexandros36k
- 69lover
- TonyMontanaEse
- Unboxholics
- Arvacon
- rafaela11
- Hara_2
- manos66
- Ryuzaki
- Giii
- Lathy
- barkos
- ssalex
- anastasiakan
 
- 
				 Φορτώνει...
- 
		
		Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
 Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
 Αρχική Forum
 Αρχική Forum
					 Ρωτήστε κάτι
 Ρωτήστε κάτι
					 Προσωπικές Συζητήσεις
 Προσωπικές Συζητήσεις
					 Πανελλαδικές
 Πανελλαδικές
						 Αγγελίες
 Αγγελίες
						 Συνδεδεμένοι Χρήστες
 Συνδεδεμένοι Χρήστες
					 Λίστα Αποκλεισμένων
 Λίστα Αποκλεισμένων
					 Υπεύθυνοι του Forum
 Υπεύθυνοι του Forum
					 e-steki
e-steki 
	
	 
 
		 
 
		 
 
		 
			 
 
		
