Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Οι μαθητές δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ τα αγγλικά του σχολείου γιατί θεωρούν ότι τα χουν κάνει στο φροντηστήριο και για αυτό στην τάξη επικρατεί χάος με αποτέλεσμα ο καθηγητής να μην μπορεί να κάνει τίποτα. Επιπλέον, υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στο επίπεδο, που, όπως και να το πάρουμε ή κάποιοι θα βαριούνται επειδή τα ξέρουν, ή κάποιοι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν επειδή τους είναι πολύ δύσκολα. Ο καθηγητής πιέζεται να βγάλει συγκεκριμένη ύλη απλά και μόνο γιατί "πρέπει" να τη βγάλει, και σε τελική ανάλυση ακόμα και όλη την καλή διάθεση να έχει και να φέρνει και έξτρα υλικό τι μπορεί να κάνει αν του λένε να κάνει οικονιμία στις φωτοτυπίες, ή ότι το σχολείο δεν έχει τη δυνατότητα να προβάλλει ταινία ή, ή, ή, ή... Αν έχεις περάσει από δημόσιο σχολείο είμαι σίγουρη ότι τα έχεις αντιμετωπίσει όλα αυτά. Ακόμα και ο καλύτερος καθηγητής να είσαι, θα χάσεις σίγουρα την όρεξη σου με τα χρόνια γιατί πολύ απλά δεν έχεις άλλη επιλογή. Το υπουργείο παιδείας πρέπει να αλλάξει ριζικά το μάθημα για να υπάρξει βελτίωση.



Ε τότε ας καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και τις ειδικότητες και να κάνουμε όλοι αυτό που "έχουμε διάθεση" να κάνουμε. Εγώ λέω να γίνω γιατρός:D Ίσως από αύριο, να βγω να εξασκήσω το επάγγελμα, έχω μεγάλη διάθεση να βοηθάω άρρωστους ανθρώπους:clapup:

αυτα τα προβληματα που αναφερεις υπαρχουν σε καθε μαθημα. Αλλα μονο στις ξενες γλωσσες οι καθηγητες επιτρεπουν να γινεται η ωρα του παιδιου (υπαρχουν βεβαια κ αλλοι που το κανουν αυτο, αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο, κ οχι στο συνολο τους. Δεν εχω ακουσει δηλαδη ποτε κανεναν να μου πει οτι εκανε αξιολογο μαθημα στ Αγγλικα)
Μην προσπαθεις να βρεις δικαιολογιες. Ουτε φωτοτυπιες χρειαζονται, μια χαρα ειναι τα βιβλια, αλλα κ αν χρειαζονται που κ που εγω δεν εχω ξανακουσει να λεει το σχολειο οχι! Σε ολα τα αλλα μαθηματα πως μας δινανε δηλαδη? Κ επιπλεον, αν ο καθηγητης ειναι ικανος, θα μπορεσει να επιβληθει! Μη μου λες τωρα οτι φταιει το συστημα κ οι μαθητες! Ολοι οι καθηγητες τα ιδια αντιμετωπιζουν. Anyway μην ειρωνευεσαι τους αλλους, προφανως κ το να γινεις γιατρος θελει να το σπουδασεις, οπως κ το να διδασκεις αγγλικα. Με τη διαφορα ομως οτι για να διδαξεις σε ενα παιδι αγγλικα επιπεδου lower δε χρειαζεται να εισαι κ o Milton. Μια χαρα επαρκουν οι γνωσεις που εχεις αν εχεις παρει το proficiency και ΕΠΙΠΛΕΟΝ (το τονιζω αυτο) εχεις ασχοληθει κ λιγο παραπανω. Τωρα το αν εσυ το θεωρεις αδικο επειδη το σπουδαζεις, αυτο ειναι αλλο απο το αν αυτος που εχει prof μπορει να το κανει!
Εδω εχω ακουσει περιστατικα φοιτητων φιλολογιας να διδασκουν στα παιδια φυσικη επειδη οι γονεις θελουν να εχουν ενα ατομο για ολα, η pre lower θα μας πειραξει?? :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λι@kosKom

Νεοφερμένος

Ο Λι@kosKom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ενταξει παιδια μη τρελαθουμε...αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα να κλεισουμε και τις σχολες αγγλικης φιλολογιας στην ελλαδα και να διδασκουν μονο αυτοι που εχουν προφισενσυ αφου τους καναμε ισα και ομοια...για να μην αφηνει το κρατος τους κατοχους προφισενσυ να διδασκουν σε δημοσια σχολεια κατι θα σημαινει...οσοι βγαινουν απο αγγλικη φιλολογια απλα το εχουν σπουδασει το θεμα...και γω μπορει να ξερω πρωτες βοηθειες αλλα δεν ειμαι ισα και ομοια με το γιατρο που θα ερθει να τις δωσει αυτος σε ενα τραυματια για παραδειγμα..και ενταξει εχουν ακουστει και πολλα, χωρις να θελω να θιξω ΚΑΝΕΝΑΝ, οτι οσοι πανε σε φροντηστηρια εχουν εξασφαλισει απο πριν το πτυχιο...αυτα βεβαια ειναι εικασιες αλλα απλως τις αναφερω..οποτε για μενα τουλαχιστον δεν τιθεται θεμα συγκρισης..ας ειναι αυτος που εχει προφισενσυ να κανει 2-3 μαθηματα για να βγαζει κατι παραπανω συν τα λεφτα που παιρνει απο το επαγγελμα που ασκει και εχει σπουδασει αλλα οχι να ειναι και ιδιου επιπεδου με αυτον που πηγε πανεπιστημιο και εχει διδαχτει σε βαθος ολο το μηχανισμο της γλωσσας...δεν διαφωνω μπορει να υπαρχουν και ατομα με προφισενσυ που ειναι καλοι στη διδασκαλεια των αγγλικων αλλα κατα πλειοψηφια καλυτεροι ειναι αυτοι που βγηκαν απο Α.Φ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Ευχαριστω. Εχω βρει 1 βιβλιο περιπου 1000 σελιδες με ολα τα αριστουργηματα του Σαιξπηρ με 15 ? αλλα χωρις σχολια..Βρηκα και κατι sites αποκλειστικα με εγχειριδια και ερμηνευτικα των εργων του Σαιξπηρ..Αλλα θα θελα πιο πολυ 1 βιβλιο σε γλωσσολογια (μηπως καταλαβω τιποτα,γιατι ειναι δυσκολα αλλα πολυ ενδιαφερον)...Ηδη διαβαζω αρκετα σχετικα με μεθοδους διδασκαλιας και παιδαγωγικα..

αν βαλεις στο amazon "Shakespeare's language" σου βγαζει αρκετα βιβλια για τη γλωσσα του. Αν θες κατι πιο γενικο, κ παλι μπορεις να βρεις αν βαλεις english linguistics η english morphology κτλ. Αν κ φυσικα καλυτερο ειναι να σου το προτεινει καποιος απο την αγγλικη φιλολογια που σιγουρα θα ξερει καλα βιβλια (μονο μην τους πεις οτι εχεις μονο prof κ διδασκεις αγγλικα γιατι θα πεσουν να σε φανε, ασχετα με το αν φαινεσαι ατομο που προσπαθει να κανει το καλυτερο δυνατον.:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
ενταξει παιδια μη τρελαθουμε...αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα να κλεισουμε και τις σχολες αγγλικης φιλολογιας στην ελλαδα και να διδασκουν μονο αυτοι που εχουν προφισενσυ αφου τους καναμε ισα και ομοια...για να μην αφηνει το κρατος τους κατοχους προφισενσυ να διδασκουν σε δημοσια σχολεια κατι θα σημαινει...οσοι βγαινουν απο αγγλικη φιλολογια απλα το εχουν σπουδασει το θεμα...και γω μπορει να ξερω πρωτες βοηθειες αλλα δεν ειμαι ισα και ομοια με το γιατρο που θα ερθει να τις δωσει αυτος σε ενα τραυματια για παραδειγμα..και ενταξει εχουν ακουστει και πολλα, χωρις να θελω να θιξω ΚΑΝΕΝΑΝ, οτι οσοι πανε σε φροντηστηρια εχουν εξασφαλισει απο πριν το πτυχιο...αυτα βεβαια ειναι εικασιες αλλα απλως τις αναφερω..οποτε για μενα τουλαχιστον δεν τιθεται θεμα συγκρισης..ας ειναι αυτος που εχει προφισενσυ να κανει 2-3 μαθηματα για να βγαζει κατι παραπανω συν τα λεφτα που παιρνει απο το επαγγελμα που ασκει και εχει σπουδασει αλλα οχι να ειναι και ιδιου επιπεδου με αυτον που πηγε πανεπιστημιο και εχει διδαχτει σε βαθος ολο το μηχανισμο της γλωσσας...δεν διαφωνω μπορει να υπαρχουν και ατομα με προφισενσυ που ειναι καλοι στη διδασκαλεια των αγγλικων αλλα κατα πλειοψηφια καλυτεροι ειναι αυτοι που βγηκαν απο Α.Φ...

Κανεις δεν υποστηριζει οτι αυτος που εχει prof ειναι ιδιου επιπεδου. Αλλα αλλο αυτο, κ αλλο να επιτιθεσαι δριμυτατα σε οσους εχουν μονο προφ λεγοντας τους θρασεις κ ανιδεους κτλ κτλ. Μπορει εσυ της Α.Φ να εχεις περισσοτερες γνωσεις, αλλα αποτελει γεγονος οτι και αυτος που εχει το προφ εχει αρκετες γνωσεις για να διδαξει μικρα παιδια, χαμηλων ταξεων, και αν ο ιδιος συνεχισει την εκπαιδευση του απο μονος του, γιατι να μην καταφερει να διδαξει ακομα κ προφ?
Εγω ειχα πει εξ αρχης πως θα προτιμουσα εναν απο Α.Φ (οπως κ απο αυτον θα προτιμουσα εναν native speaker-αλλα δεν τους βλεπω να γκρινιαζουν κ γι αυτους...μαλλον εκει δεν τους παιρνει...) αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολοι οσοι εχουν μονο προφ ειναι απατεωνες. Αυτην την επιθεση δεν αντεχω, και την υπεργενικευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Οι native speakers είναι πολύ καλοί υπό 2 προυποθέσεις
1ον να ξέρουν καλά ελληνικά (για τις μικρότερες τάξεις κυρίως)
2ον να ξέρουν γραμματική και συντακτικό και γλωσσολογία και όλα αυτά, να έχουν δηλαδή σπουδάσει Αγγλική φιλολογία
Αλλιώς απλά ξέρουν να μιλάνε αλλά δεν μπορούν να μεταδώσουν τίποτα πολύ απλά γιατί ο τρόπος με τον οποίο μάθανε τη γλώσσα είναι πολύ διαφορετικός από ένα άτομο που τα αγγλικά είναι δεύτερη ή τρίτη γλώσσα. Και σε αυτό είμαι ΑΠΟΛΥΤΗ γιατί έχω μείνει και στην Αγγλία και έχω αρκετούς φίλους. Δεν γνωρίζουν καθόλου γραμματική και όρους όπως πχ simple present kai present continuous, απλά μιλάνε. Οπότε ακόμα και για αυτούς οι σπουδές είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Οι native speakers είναι πολύ καλοί υπό 2 προυποθέσεις
1ον να ξέρουν καλά ελληνικά (για τις μικρότερες τάξεις κυρίως)
2ον να ξέρουν γραμματική και συντακτικό και γλωσσολογία και όλα αυτά, να έχουν δηλαδή σπουδάσει Αγγλική φιλολογία
Αλλιώς απλά ξέρουν να μιλάνε αλλά δεν μπορούν να μεταδώσουν τίποτα πολύ απλά γιατί ο τρόπος με τον οποίο μάθανε τη γλώσσα είναι πολύ διαφορετικός από ένα άτομο που τα αγγλικά είναι δεύτερη ή τρίτη γλώσσα. Και σε αυτό είμαι ΑΠΟΛΥΤΗ γιατί έχω μείνει και στην Αγγλία και έχω αρκετούς φίλους. Δεν γνωρίζουν καθόλου γραμματική και όρους όπως πχ simple present kai present continuous, απλά μιλάνε. Οπότε ακόμα και για αυτούς οι σπουδές είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ.

υπαρχουν κ native speakers που εχουν σπουδασει european literature η classics η αλλες επιστημες της γλωσσας κ της λογοτεχνιας κ ξερουν πως να εφαρμοζουν αυτα που εμαθαν εκει για αλλες γλωσσες κ στη διδασκαλια της δικης τους ;)
Επισης, πολλοι απο αυτους, ερχομενοι στην Ελλαδα, κανουν ειδικα σεμιναρια για τη διδασκαλια της μητρικης τους, αρα κ χωρις να εχουν βγαλει πανεπιστημιο μπορουν να το κανουν, κ πολυ καλυτερα απο τον καθε Ελληνα. Δε θελει κ πολυ δηλαδη για καποιον που ηδη μιλαει σωστα τη γλωσσα του να μαθει τους ορους present perfect, past participle κτλ. Τουλαχιστον το αγορι μου που ειναι Αγγλος, μια χαρα καταφερε να κανει μαθηματα στον αδερφο μου περυσι το καλοκαιρι για να δωσει lower, χωρις να σπουδαζει Αγγλικη φιλολογια. Κ ολους τους ορους τους ηξερε τους γραμματικους, απο το σχολειο. Δν ξερω γιατι οι φιλοι σου δεν τα μαθαιναν αυτα. Η αδερφη του φιλου μου που ειναι τωρα year 7 αυτα κανει στο σχολειο στο μαθημα της αγγλικης γλωσσας, θυμαμαι που κοιτουσα το τετραδιο της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Εντάξει αν έχουν σπουδάσει φιλολογία ή κάτι παρεμφερές τότε αδιαμφησβήτητα είναι αξιόπιστοι... Πέρα από κει τι να σου πω, ίσως εσύ να κάνεις παρέα με την ελίτ κοινωνία και εγώ με τον υπόκοσμο:P
Οι δικοί μου οι φίλοι πολλές φορές δεν ξέρουν τη διαφορά του you're απ το your γιατί προφέρεται το ίδιο. Και πίστεψέ με, το 70% του πληθυσμού περίπου έτσι είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Εντάξει αν έχουν σπουδάσει φιλολογία ή κάτι παρεμφερές τότε αδιαμφησβήτητα είναι αξιόπιστοι... Πέρα από κει τι να σου πω, ίσως εσύ να κάνεις παρέα με την ελίτ κοινωνία και εγώ με τον υπόκοσμο:P
Οι δικοί μου οι φίλοι πολλές φορές δεν ξέρουν τη διαφορά του you're απ το your γιατί προφέρεται το ίδιο. Και πίστεψέ με, το 70% του πληθυσμού περίπου έτσι είναι.

Βασικα δε σε πιστευω...διοτι για να μην ξερουν κατι τετοιο παει να πει οτι δεν εχουν τελειωσει το σχολειο!! Κ δεν ειναι 70% το ποσοστο αυτο. Τουλαχιστον τα ατομα που εχω γνωρισει εγω τοσο ως erasmus κ μεσω του φιλου μου (φιλοι, οικογενεια κτλ κτλ) ειχαν αυτες τις στοιχειωδεις γνωσεις.
Απορω πως εσυ ξερεις το ποσοστο αγραμματοσυνης των Αγγλων παντως. Σας το μαθαινουν κι αυτο στην ΑΦ η εχεις βγει με ερωτηματολογια στο Λονδινο?
Τελος παντων το θεμα δεν ειναι ΑΦ vs native speakers, μην τρελαθουμε κιολας, ειναι σα να μου λες οτι καλυτερα αρχαια θα διδασκα εγω απο τον Πλατωνα. :P
K να σου κανω κ μια ερωτηση, εστω οτι οι φιλοι σου δεν την ξερουν αυτη τη διαφορα. Εσυ ομως μιλας καλυτερα αγγλικα απο αυτους?? Εχεις σωστοτερη προφορα?? Εχεις το ιδιο λεξιλογιο, τις ιδιες γνωσεις για την καθημερινη ομιλια κ τα connotations που εχουν καποιες λεξεις?
Γιατι εγω θα προτιμουσα αυτον που μιλαει σωστα, κ μπορει εστω κ διαισθητικα να διορθωσει συντακτικα κ γραμματικα λαθη, ακομα κ αν δεν ξερει την ορολογια (που αναγκαστικα ΘΑ ΤΗ ΜΑΘΕΙ, οταν θα αναλαβει να κανει ιδιαιτερα!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Απλά είπα ότι ένας native speaker ή θα είναι το ιδανικό ή θα είναι μια αποτυχία. Και ναι μας το χουν πει καθηγητές στη σχολή και το έχω δει και εγώ η ίδια (γιατί και εγώ με εράσμους ήμουνα), και το έχω δει κυρίως στην Αμερική. Και εδώ τελειώνουν το σχολείο και δεν ξέρουν καθόλου ορθογραφία, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Βασικά δεν με ενδιαφέρει αν θα με πιστεψεις ή όχι, αλλά ισχύει 100%.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Απλά είπα ότι ένας native speaker ή θα είναι το ιδανικό ή θα είναι μια αποτυχία. Και ναι μας το χουν πει καθηγητές στη σχολή και το έχω δει και εγώ η ίδια (γιατί και εγώ με εράσμους ήμουνα), και το έχω δει κυρίως στην Αμερική. Και εδώ τελειώνουν το σχολείο και δεν ξέρουν καθόλου ορθογραφία, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Βασικά δεν με ενδιαφέρει αν θα με πιστεψεις ή όχι, αλλά ισχύει 100%.

εγω διαφωνω οχι στο οτι δε συμβαινει, αλλα στο οτι συμβαινει στο 70% του πληθυσμου...κ δε σε πιστευω οχι γιατι ετσι μου εκατσε, αλλα γιατι εχω τις αντιθετες απο εσενα αποδειξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Κανεις δεν υποστηριζει οτι αυτος που εχει prof ειναι ιδιου επιπεδου. Αλλα αλλο αυτο, κ αλλο να επιτιθεσαι δριμυτατα σε οσους εχουν μονο προφ λεγοντας τους θρασεις κ ανιδεους κτλ κτλ. Μπορει εσυ της Α.Φ να εχεις περισσοτερες γνωσεις, αλλα αποτελει γεγονος οτι και αυτος που εχει το προφ εχει αρκετες γνωσεις για να διδαξει μικρα παιδια, χαμηλων ταξεων, και αν ο ιδιος συνεχισει την εκπαιδευση του απο μονος του, γιατι να μην καταφερει να διδαξει ακομα κ προφ?
Εγω ειχα πει εξ αρχης πως θα προτιμουσα εναν απο Α.Φ (οπως κ απο αυτον θα προτιμουσα εναν native speaker-αλλα δεν τους βλεπω να γκρινιαζουν κ γι αυτους...μαλλον εκει δεν τους παιρνει...) αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολοι οσοι εχουν μονο προφ ειναι απατεωνες. Αυτην την επιθεση δεν αντεχω, και την υπεργενικευση.
Υπαρχει παρα πολυς κοσμος με prof. που οχι μονο διδασκει σε μικρες ταξεις αλλα δινει και prof. και μαλιστα με καλο βαθμο!Κατα τ αλλα συμφωνω!.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
αν βαλεις στο amazon "Shakespeare's language" σου βγαζει αρκετα βιβλια για τη γλωσσα του. Αν θες κατι πιο γενικο, κ παλι μπορεις να βρεις αν βαλεις english linguistics η english morphology κτλ. Αν κ φυσικα καλυτερο ειναι να σου το προτεινει καποιος απο την αγγλικη φιλολογια που σιγουρα θα ξερει καλα βιβλια (μονο μην τους πεις οτι εχεις μονο prof κ διδασκεις αγγλικα γιατι θα πεσουν να σε φανε, ασχετα με το αν φαινεσαι ατομο που προσπαθει να κανει το καλυτερο δυνατον.:P)
Εχω 1 φιλη που εχει τελειωσει Αγγλικη φιλολογια και με βοηθαει και θα μου δωσει κατι βιβλια. Με μεγαλη εντυπωση λεω πως καν ξερει οτι δεν εχω τελειωσει τη σχολη και μου λεει "καλα κι εμεις με τοσα μαθηματα που καναμε δεν προκειται να τα χρησιμοποιησω ποτε.Ηδη λογοτεχνιες και αλλα τα χω ξεχασει...διαβαζα για να τα δινω..δε θα διδαξω πολιτισμο και λογοτεχνια ουτε καν σε επιπεδο proficiency.Λιγα ηταν τα μαθηματα εκπαιδευτικου περιεχομενου που πραγματικα βοηθουν στο μαθημα" Και πραγματικα παλι χαιρομαι γιατι συναντω αντικειμενικους ανθρωπους!Που οι πιο πολυ εχουν 1 μυτη ως τον ουρανο σηκωμενη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Παιδιά, I come in peace...!!!:P:P:P

Λοιπόν το θέμα δεν είναι να τσακωθούμε μεταξύ μας, ούτε οι κάτοχοι prof. με τους πτυχιούχους Α.Φ., αλλά ούτε οι φοιτητές Α.Φ. με τους φοιτητές Ε.Φ. (Ελληνική Φιλολογία).
Μιας και όλοι με τη γλώσσα ασχολούμαστε, νομίζω πως στόχος μας θα πρέπει να είναι να βελτιώσουμε το γλωσσικό επίπεδο των μαθητών! Για εμένα ο καλύτερος καθηγητής μιας γλωσσας είναι ένας native speaker, που έχει τελειώσει την αντίστοιχη φιλολογία και έχει και γνώσεις παιδαγωγικών / διδακτικής. Επεται ο ξένος - που δεν είναι native speaker - αλλά έχει τελειώσει Φιλολγία, και τελευταίος είναι ο κάτοχος προφ. Οσο για το μεράκι, τη διάθεση κλπ. αυτά δεν είναι θέμα σπουδών, αλλά θέμα χαρακτήρα. Το μεράκι για διδασκαλία δεν σπουδάζεται.
Στόχος, ίσως, θα πρεπει να είναι να προσπαθήσουν οι απόφοιτοι Α. Φ. να δείξουν με πράξεις την ανωτερότητά τους σε σχέση με τους κατόχους προφ.Αυτό βέβαια δεν θα ήταν απαραίτητο σε άλλη χώρα, αλλά τί να κάνουμε...?
Και, ΝΑΙ, δίνω σημασία στο πανεπιστημιακό πτυχίο! Ολοι δίνουν! Αλλιώς γιατί σπουδάζουν??? Αμα είναι έτσι, τότε γιατί ΟΛΟΙ θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους στις πανελλήνιες??? Προφανώς και ένα πτυχίο σου δίνει κάποιες γνώσεις!!! Αν πιστεύαμε πως δεν μας δίνει γνώσεις και εφόδια, δεν θα σπουδάζαμε... Και με εκνευρίζει όταν έρχονται και μου λένε πως τα μαθήματα δεν είναι καλά και δεν μας δίνουν γνώσεις κλπ... Γι'αυτό και απαντώ, αν δεν σας αρέσει να απεγγραφείτε από τη σχολή!!! παρ'όλα αυτά κανένας δεν το κάνει... γιατί άραγε???:whistle::whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
ποιος ισχυριζεται οτι τα μαθηματα δεν μας δινουν γνωσεις? Αλλα δυστυχως, ακομα κι εκει, απειρα ατομα ερχονται στη σχολη μονο στις εξετασεις, κανουν σκονακια, διαβαζουν επιφανειακα κ ξεχνανε τι διαβασανε μολις δουν το βαθμο περασμενο στο my studies. Επιπλεον, πιστευω ειλικρινα οτι ΟΝΤΩΣ υπαρχουν μαθηματα που τιποτα δε σου δινουν, πλην γνωσεων αχρηστων (πχ λαογραφια οπου μαθαιναμε διαφορετικες ονομασιες για το σεντουκι αναλογα με το μεγεθος, κ τροπους κατασκευης κοσμηματων απο ασημι....), αλλα δυστυχως αν θες πτυχιο πρεπει να τα υπομεινεις κι αυτα...
Τελος παντων, επειδη πρεπει κ να διαβασουμε (προτελευταια εξεταστικη μου !!! woooohoooooo!!!!!!) εγω αποχωρω.
Προς τους της Αγγλικης Φιλολογιας: Η μαθηση ειναι μια δια βιου διαδικασια και μην επαναπαυεστε επειδη εχετε παρει το πτυχιο σας. Αν θελετε να ξεχωρισετε, καντε αισθητη τη διαφορα (που οντως υπαρχει), γιατι οι εμπειριες μου δεν περιλαμβανουν κανεναν καθηγητη αγγλικων που να προσπαθησε να ενσωματωσει στη διδασκαλια ουτε τη λογοτεχνια ουτε τον πολιτισμο των Αγγλων, με τα οποια εσεις προφανως κ ειστε πιο εξοικειωμενοι.
Προς τους κατοχους proficiency: Αυτο κ μονο δεν ειναι αρκετο, αν θελετε να κανετε σωστα τη δουλεια σας πρεπει προφανως να το ψαξετε περισσοτερο το θεμα, μονοι σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διδάσκει κάποιος που απλά έχει proficiency και είμαι κάθετη σε αυτό.Ούτε θα εμπιστευόμουν κάποιον που έχει μόνο proficiency.
Κι εγώ έχω proficiency Michigan & Cambridge 3 χρόνια τώρα κι αυτή τη στιγμή δυσκολεύομαι ιδιαίτερα.Μπορώ να μιλήσω,μπορώ να γράψω κάτι με νόημα αλλά από κανόνες γραμματικής και λεξολόγιο δεν σκίζω.
Και στο κάτω κάτω ο καθένας σήμερα με βιάβασμα μπορεί να πάρει το πτυχίο αυτό.Δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση όμως με κάποιος που έχει σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία και δεν ξέρει απλά 2 πράγματα παραπάνω,ξέρει 1000 πράγματα παραπάνω.Κι εγώ ξέρω να βάφομαι αλλά δεν μπορώ να γίνω μακιγιέζ,κι εγώ ξέρω να μαγειρεύω αλλά δεν γίνομαι έτσι σεφ.
Κουτσοί ,στραβοί στον άγιο Παντελεήμωνα και τα ισοπεδώνουμε όλα.Κόπιασε ο άλλος να πάρει ένα πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας και θα ρθει το 18χρονο που έδωσε μια εξέταση και πήρε Proficiency για να του πάρει την θέση.Δεν σφάξανε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

psy1951

Νεοφερμένος

Ο psy1951 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Συμφωνώ με Sozi...Κι εγώ είμαι κάτοχος Proficiency,μιλάω άπταιστα αγγλικά και κατανοώ χωρίς κανένα πρόβλημα τον γραπτό λόγο,ωστόσο,δεν πρόκειται να καπηλευτώ ποτέ τις αρμοδιότητες των φοιτητών που έχουν σποουδάσει την αγγλική γλώσσα (αν και διαθέτω την επάρκεια προκεικένου να διδάξω),αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό.Από την άλλη πλευρά,υπάρχουν απόφοιτοι αγγλικής γλώσσας που δε μπορούν ούτε καν να αρθρώσουν λέξη στα αγγλικά και δε γνωρίζουν πώς να δομήσουν την εκπαιδευτική πράξη,ακόμη και σε επίπεδο elementary...Eν τέλει,το ζητούμενο είναι να προωθήσουμε την αύξηση του πληθυσμού των ημιμαθών μέσω της χορήγησης της επάρκειας (και οι οποίοι εξασφάλισαν το proficiency για άλλους λόγους,ειδάλλως,θα σπούδαζαν Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία) ή να εστιάσουμε στην αξιολόγηση των ίδιων των αποφοίτων,δίνοντας παράλληλα μεγαλύτερη έμφαση στην εκπαιδευτική πράξη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Προς Sozi: Απο λεξιλογιο κανεις δεν σκιζει.Ειναι ατελειωτο. Ακομη και native speaker εχει πει για λεξη "δεν το γνωριζω". Αυτο δεν ειναι τρομερο. Ακομη και Αγγλικης φιλολ. δεν ξερουν τα παντα...εδω δεν ξερουμε την Ελληνικη ολη καλα καλα..Επισης, επιμενω πως απο τη στιγμη που ιδιοι αποφοιτοι λενε οτι στα πιο πολλα μαθηματα δεν εμαθαν κατι ουσιαστικο ως προς τη διδασκαλια κατι σημαινει..Και αυτο μου το χουν πει και ανθρωποι που εχουν τελειωσει και γερμανικη και γαλλικη.. Σιγουρα οπως εχω ξαναπει καποιοι δεν κανουν καλα που διδασκουν μονο με prof. ν εγω προσωπικα δεν εκανα teacher training και δε διαβαζα βιβλια απο μονη μου θα τα λιγο κουλο.Επισης μεσα στα σχεδια μου ειναι να επισκεφθω την Αγγλια διοτι δε μ αρεσει να μιλω για 1 χωρα χωρις να την εχω επισκεφθει ποτε.Οσο για το επιπεδο της γλωσσας, αφου το prof. ειναι το ανωτατο πιστοποιητικο γλωσσομαθειας θεωρω πως σου δινει πολυ καλες γνωσεις.Βεβαια εξαρταται και απο το ποσο θα ασχοληθει ο καθενας γιατι αν παρεις το prof. και κανεις ποσα χρονια να ανοιξεις Αγγλικο βιβλιο ή δεν ασχολεισαι με τη γλωσσα σε οπτικοακουστικο θεμα...τα ξεχασες όλα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

empeiros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο empeiros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εγω εχω ακουσει οτι ακομα και οι καθηγητες ξεχνουν τα αγγλικα και ετσι διαβαζουν αγγλικα βιβλια σχεδον παντα για να μην τα ξεχασουν. Μιλησα μαζι με καθηγητη μου και μου ειπε οτι θελει να διαβαζεις συνεχως αγγλικα καπως προχωρημενου επιπεδου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Εννοειται πως δεν τσακωνομαστε.Ανταλλασσουμε αποψεις. Θα ηθελα να τονισω σε αυτους που ειναι κατα των proficiency holders που διδασκουν οτι: Οι πιο πολλοι σε πελατες λενε οτι εχουν τελειωσει παν/μιο.Η τραγικη ειρωνεια ειναι οτι απο κει και περα οι πιο πολλοι γονεις και μαθητες τα βλεπουν ολα μελι στον καθηγητη. Αν ο ιδιος ελεγε οτι δεν εχει τελειωσει παν/μιο θα τα βλεπαν στραβα. Μηπως λοιπον ειναι θεμα προκαταληψης και οτι δυστυχως ο Ελληνας ειναι απο τους πιο στενομυαλους και προκατειλημενους ανθρωπους και σημασια δινει σε πτυχια μονο κι οχι σε εμπειριες?
Απο την αλλη υπαρχουν και αντικειμενικοι ανθρωποι που βλεπουν πιο σωστα τα πραγματα.Ο καθηγητης οτι και να ναι εχει παντα μπροστα του 1 βιβλιο με απαντησεις,εχει προετοιμασει το μαθημα απο το σπιτι και 1 στανταρ υλη να βγαλει..Θεωρω πως ο μαθητης παιζει μεγαλο ρολο στην εκπαιδευτικη διαδικασια..Αν δεν κανει τιποτα, οτι καθηγητη και να χει...Αυτο γινεται και σε φροντιστηρια.Επειδη οι γονεις τους αρεσει να ακουν οτι καποιος εχει τελειωσει παν/μιο λενε ολοι οι καθηγητες οτι εχουν τελειωσε και οι μισοι και παραπανω σε 1 φροντ. δεν εχουν! Και η αλλη ειρωνεια εδω ειναι οτι τα παιδια μαθαινουν μια χαρα και εχουν πολλες επιτυχιες σε εξετασεις καθε επιπεδου! Μηπως πρεπει να ειμαστε και λιγο πιο ανοιχτομυαλοι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
εγω εχω ακουσει οτι ακομα και οι καθηγητες ξεχνουν τα αγγλικα και ετσι διαβαζουν αγγλικα βιβλια σχεδον παντα για να μην τα ξεχασουν. Μιλησα μαζι με καθηγητη μου και μου ειπε οτι θελει να διαβαζεις συνεχως αγγλικα καπως προχωρημενου επιπεδου.
Φυσικα, ετσι ειναι! Αν κατι δεν το ασκεις, δεν ακους τη Αγγλικη,δεν τη μιλας,δεν τη διαβαζεις θα τα ξεχασεις! Αν τωρα πας να μινεις σε μια αλλη χωρα για καποιους μηνες η χρονια και δε μιλας Ελληνικα καθολου ισως τα ξεχασεις.. Δεν εχεις προσεξει οτι οσοι πανε χρονια αλλου μετα στην Ελληνικη που τη μιλανε εχει αλλαξει η προφορα τους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top