Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
εγω αυτο ηθελα να καταλαβεις οτι ο κατοχος προφισενσι μπορει να διδαξει αγγλικα.
Ευτυχως με παραδεχτηκες ετσι ωστε να μην αναλυουμε περισσοτερο το θεμα
μακαρι για εσας τους πτυχιουχους αγγλικης φιλολογιας να καταργηθει αυτο αλλα το βλεπω λιγο χλωμο :(

Αγαπητέ empeire,

Γνώριζα ήδη πως με το προφ. μπορεί να διδάξει κάποιος αγγλικά!!! Δεν το έμαθα τώρα!!!
Εγώ απλώς είπα γιατί θεωρώ πως κάτι τέτοιο όχι μόνο είναι άδικο για τους Φιλολόγους της Αγγλικής, αλλά και ζημιώνει τους μαθητές, καθώς οι δάσκαλοί τους μπορεί να μη γνωρίζουν τοσο καλά το αντικείμενο της διδασκαλίας τους. Προφανώς και αυτό δεν είναι απόλυτο. Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, δηλαδή καλοί καθηγητές με προφ.! Αλλά, μιλώντας σε γενικό επίπεδο, δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να αρνηθεί την ανωτερότητα της κατάρτισης που παρέχει ένα Πανεπιστημιακό πτυχίο έναντι του προφ....!!!

Anyway, νομίζω πως το εξάντλησα το θέμα...:P
Ο κάθε μαθητής μπορεί να κάνει την επιλογή του! Η δική μου θα ήταν ένας καλός πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας. Η δική σου μπορεί να είναι διαφορετική!:P

Υ.Γ. Δεν σπουδάζω Αγγλική, αλλά Ελληνική Φιλολογία! Ο λόγος που γράφω εδώ, όμως, είναι γιατί όλοι οι Φιλόλογοι είναι... Φιλόλογοι, ανεξαρτήτως γλωσσικής ειδίκευσης. Η Φιλολογία, ως επιστήμη, έχει μεθόδους για τη μελέτη του λόγου που πολλές φορές υπερβαίνουν τη γλωσσική ειδίκευση (ελληνική, αγγλική, γαλλική κλπ. φιλολογία) και αποσκοπεί στην έρευνα για τη γλώσσα ως βασικού μέσο έκφρασης, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για τη γλώσσα του Ελληνα, του Αγγλου, του Γάλλου κλπ. Στη θέση του αποφοίτου Αγγλικής Φιλολογίας που ζημιώνεται από το δικαίωμα που δίνεται στους κατόχους προφ. μπορεί αύριο να βρίσκεται ο οποιοσδήποτε Φιλόλογος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Αγαπητέ empeire,

Γνώριζα ήδη πως με το προφ. μπορεί να διδάξει κάποιος αγγλικά!!! Δεν το έμαθα τώρα!!!
Εγώ απλώς είπα γιατί θεωρώ πως κάτι τέτοιο όχι μόνο είναι άδικο για τους Φιλολόγους της Αγγλικής, αλλά και ζημιώνει τους μαθητές, καθώς οι δάσκαλοί τους μπορεί να μη γνωρίζουν τοσο καλά το αντικείμενο της διδασκαλίας τους. Προφανώς και αυτό δεν είναι απόλυτο. Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις, δηλαδή καλοί καθηγητές με προφ.! Αλλά, μιλώντας σε γενικό επίπεδο, δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να αρνηθεί την ανωτερότητα της κατάρτισης που παρέχει ένα Πανεπιστημιακό πτυχίο έναντι του προφ....!!!

Anyway, νομίζω πως το εξάντλησα το θέμα...:P
Ο κάθε μαθητής μπορεί να κάνει την επιλογή του! Η δική μου θα ήταν ένας καλός πτυχιούχος αγγλικής φιλολογίας. Η δική σου μπορεί να είναι διαφορετική!:P

Υ.Γ. Δεν σπουδάζω Αγγλική, αλλά Ελληνική Φιλολογία! Ο λόγος που γράφω εδώ, όμως, είναι γιατί όλοι οι Φιλόλογοι είναι... Φιλόλογοι, ανεξαρτήτως γλωσσικής ειδίκευσης. Η Φιλολογία, ως επιστήμη, έχει μεθόδους για τη μελέτη του λόγου που πολλές φορές υπερβαίνουν τη γλωσσική ειδίκευση (ελληνική, αγγλική, γαλλική κλπ. φιλολογία) και αποσκοπεί στην έρευνα για τη γλώσσα ως βασικού μέσο έκφρασης, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για τη γλώσσα του Ελληνα, του Αγγλου, του Γάλλου κλπ. Στη θέση του αποφοίτου Αγγλικής Φιλολογίας που ζημιώνεται από το δικαίωμα που δίνεται στους κατόχους προφ. μπορεί αύριο να βρίσκεται ο οποιοσδήποτε Φιλόλογος!!!


Και επιτρέψτε μου να πω και κάτι εκτός θέματος πάνω σε αυτό, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους φιλόλογους της κλασσικής φιλολογίας που φτύνουν αίμα κυριολεκτικά να πάρουν πτυχίο με τόσα αρχαία,λατινικά κλπ κλπ, και από την άλλη να είναι αυτοί του ΦΠΨ που έχουν διδαχτεί από ελάχιστα εως καθόλου τα αρχαία και τα λατινικά και να πλασάρονται ως φιλόλογοι, ισάξιους με τους απόφοιτους φιλολογίας.
Εγώ πάντως ένα ξέρω: ότι ναι μεν στην Ελλάδα επικρατεί ένα μπάχαλο, αλλά στο εξωτερικό μπορούν να εκτιμήσουν τις γνώσεις που έχει ο καθένας και ξέρουν πολύ καλά να ξεχωρίζουν τι πτυχίο και τι δυνατότητες έχει ο κάθε άνθρωπος. Γι'αυτό και εγώ ετοιμάζομαι σιγά σιγά, η Ελλάδα ως γνωστόν, "τρώει" τα παιδιά της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Η διδασκαλία μιας γλώσσας (και οποιουδήποτε μαθήματος) δεν είναι απλή υπόθεση. Ο σωστός εκπαιδευτικός δεν μπαίνει απλώς στην τάξη διαβάζοντας το βιβλίο και υπαγορεύοντας.
Τί ξέρει ένας απλός κάτοχος προφ. από παιδαγωγικά? από μαθησιακές δυσκολίες? από εφαρμοσμένη γλωσσολογία???

Ελληνικά πάντα ήξερα, μιας και είναι η μητρική μου γλώσσα. ΜΟΝΟ, όμως, από τότε που πέρασα στη Φιλολογία έμαθα κάποια πράγματα για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας. Μέχρι τότε δεν ήξερα κάτι από αυτά.

Η μόνη εμπειρία που έχουν οι κάτοχοι προφ. από διδασκαλία της αγγλικής είναι ως μαθητές σε φροντιστήριο / ιδιαίτερο. Τίποτε περισσότερο. Μαθητές, εξ'άλλου, έχουν υπάρξει όλοι. Αυτό σημαίνει πως όλοι μπορούν να διδάξουν αυτά που έμαθαν ως μαθητές??? Η πιστοποίηση του προφ. είναι πιστοποίηση πολύ καλής γνώσης της αγγλικής, όχι πιστοποίηση διδακτικής ή παιδαγωγικής επάρκειας!!!
Υπαρχουν proficiency holders που εχουν ομως γνωσεις και Διπλωμα στη διδασκαλια της Αγγλικης,οπως εγω, οπου εχουν δωσει 1 εκ. δρχ για teacher training και συνεχιζουν να δινουν χρηματα για πραγματικα επιμορφωτικα σεμιναρια και συνεχως διαβαζουν παιδαγωγικα βιβλια μεθοδολογιας γλωσσικης διδασκαλιας, που πολλα απο αυτα υπαρχουν στη βιβλιοθηκη του ΕΑΠ.
Λοιπον, απο δικη μου πειρα οντως δεν ειναι τιποτα τρελο.Σιγουρα αυτος που εχει τελειωσει παν/μιο εχει πιο διευρυμενες γνωσεις (για να μη μιλησω για τη γενικη τακτικη ολων των φοιτητων που απλα παπαγαλιζουν τα μαθηματα, και δεν τα παρακολουθουν, για να περασουν εξετασεις και να παρουν πτυχιο και θεωρειται οτι ειναι και πτυχιουχοι) αλλα χρησιμοποιεις ελαχιστα στη δουλεια απο αυτα που σπουδασες.Λογοτεχνια,ποιηση και γλωσσολογια δεν διδασκεις σε κανενα επιπεδο! Το βλεπω κι απο την αδερφη μου που ειναι φιλολογος...Διαβαζε συνεχεια και στο μαθημα δεν χρησιμοποιει σχεδον τιποτα απο αυτα...Ολα τα φροντιστηρια με proficeincy holders κρατιουνται και μην τρελαθουμε, μια χαρα Αγγλικα μαθαινει ο κοσμος,αρκει να μελετα κι απο μονος του βεβαια! Μου χουν κανει μαθημα natives και δεν μπορουσα με τιποτα και μου χαουν κανει και proficiency holders και ειναι τελεια..πρεπει να χεις και μερακι διαφορετικα...δεν εχει καμια σημασια το πτυχιο. Το ιδανικο ειναι να μεινεις και 2-3 χρονια Αγγλια να ξετριψεις στη γλωσσα και ολα ok
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ε τώρα μην μας λες και ότι δεν έχει καμία σημασία το πτυχίο!! Θα μας τρελάνουν δηλαδή μερικοί μερικοί εδώ μέσα...
Και ο λόγος που δεν γράφω κατεβατά είναι γιατί πολύ απλά δεν αξίζει να γράψω τίποτα παραπάνω, έχουν ήδη ειπωθεί πολλά. Και όχι γιατί δεν έχω επιχειρήματα που να αποδεικνύουν ότι είσαι 100% λαθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

empeiros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο empeiros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
πεστα μαριαντιμ πεστα
εμενα κανενας δεν με ακουει!!!!:P:P:P:P
παπαγαλοι γινανε ολοι οι πτυχιουχοι φιλολογιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
πεστα μαριαντιμ πεστα
εμενα κανενας δεν με ακουει!!!!:P:P:P:P
παπαγαλοι γινανε ολοι οι πτυχιουχοι φιλολογιας
Αυτό το ξέρεις και το λες ἠ έτσι πιστεύεις??
Στην σχολή μας τουλάχιστον (Αγγλικής φιλολογίας Αθήνας) με την παπαγαλία δεν περνάς ΚΑΝΕΝΑ μάθημα γιατί όλα τα θέματα των εξετάσεων που μας βάζουν είναι συγκριτικές μελέτες από διάφορα κείμενα και όχι απλά ερωτήσεις-απαντήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

empeiros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο empeiros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το ξερω και το λεω και εχει αποδειχθει οτι καταλαβαινουμε καλυτερα τους κατοχους προφισενσι παρα τους πτυχιουχους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
το ξερω και το λεω και εχει αποδειχθει οτι καταλαβαινουμε καλυτερα τους κατοχους προφισενσι παρα τους πτυχιουχους
Καλά εγώ όμως που είμαι στη σχολή και το ξέρω καλύτερα μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη πιστεύω. Και επίσης αν αναφέρεσαι σ'αυτούς που είναι στο δημόσιο, συμφωνώ απόλυτα ότι δεν γίνεται δουλειά και οι μαθητές δεν μαθαίνουν τίποτα αλλά σἀυτό φταίει το σύστημα και όχι οι καθηγητές.Τὠρα αν εσένα σ' αρέσουν καλύτερα αυτοί με το prof σου εύχομαι πάντα τέτοιους!! Και ειδικά αν ακολουθείς αυτό το σύστημα και για τις άλλες ειδικότητες θα πας πολύ μπροστά:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Εγώ πάντως ένα έχω να πω γι'αυτούς που υποτιμούν τα πτυχία:
Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

empeiros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο empeiros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Καλά εγώ όμως που είμαι στη σχολή και το ξέρω καλύτερα μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη πιστεύω. Και επίσης αν αναφέρεσαι σ'αυτούς που είναι στο δημόσιο, συμφωνώ απόλυτα ότι δεν γίνεται δουλειά και οι μαθητές δεν μαθαίνουν τίποτα αλλά σἀυτό φταίει το σύστημα και όχι οι καθηγητές.Τὠρα αν εσένα σ' αρέσουν καλύτερα αυτοί με το prof σου εύχομαι πάντα τέτοιους!! Και ειδικά αν ακολουθείς αυτό το σύστημα και για τις άλλες ειδικότητες θα πας πολύ μπροστά:clapup:
οντως θα παω μπροστα διοτι το εχω παρατηρησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Βασικα εμενα με προβληματιζει το γεγονος πως καποιοι λαμβανουν πτυχια και δεν πανε καν σε καποιο σεμιναριο λες και ειναι αυθεντιες.
Και τωρα μην μου πειτε πως αυτο που λεω ειναι ψεματα γιατι εχω πολλα παραδειγματα τετοιων καθηγητων/τριων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Βασικα εμενα με προβληματιζει το γεγονος πως καποιοι λαμβανουν πτυχια και δεν πανε καν σε καποιο σεμιναριο λες και ειναι αυθεντιες.
Και τωρα μην μου πειτε πως αυτο που λεω ειναι ψεματα γιατι εχω πολλα παραδειγματα τετοιων καθηγητων/τριων.
σε σεμινάρια πηγαίνουμε με τη σχολή. Μαζί με την πρακτικη, παρακολουθούμε και πολλά τέτοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Once and for all που λεμε.
Πας οταν πρωτοξεκινάς την καριέρα σου και μετά δεν ξαναπάς.Ο χωρος δηλαδη του English Language Assessment δεν εξελίσσεται; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Once and for all που λεμε.
Πας οταν πρωτοξεκινάς την καριέρα σου και μετά δεν ξαναπάς.Ο χωρος δηλαδη του English Language Assessment δεν εξελίσσεται; :)
Είναι πολλά άτομα (και εγώ μέσα σ αυτά) που δεν μας ενδιαφέρει να γίνουμε καθηγητές, και για αυτό φυσικά δεν υπάρχει λόγος να πάμε. Τώρα για όσους είναι καθηγητές φυσικά και πηγαίνουν και σε πολλά μάλιστα γιατί μας τα προτείνει και η σχολή και είμαστε πιο δικτυωμένοι. Αυτοί που είναι ίσως στο δημόσιο να μην ενδιαφέρονται τόσο για άλλους λόγους, όλοι ξέρουμε δυστυχώς πως γίνεται το μάθημα των αγγλικών στα δημόσια σχολεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Bασικα αυτο που πιστευω εγω ειναι πως καποιοι επαναπαύονται με το που πάρουν το πτυχιο τους και λένε τέλος.
Στη συνεχεια,αξιζει να ξαναεπαναφερω στο προσκηνιο οπως 3 στους 4 καθηγητες στα μεγαλα φροντιστηρια ειναι με Proficiency.Τοτε αυτοι γιατι προτιμούνται;Αν δεν εβγαζαν την δουλεια που επρεπε θα τους εδιωχναν σε χρονο dt.Νομιζω πως γενικοτερα αν το ατομο ειναι ψαγμένο και βλέπει τι κινείται γυρω του και αν ενισχυσει το βιογραφικο του με καποιο ΤΚΤ ή CELT μαζι με ενα Proficiency Cambridge,μπορει να κανει καλλιστα μαθημα.
Και υπαρχουν και τετοια παραδειγματα.Καλο ειναι να μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Προτιμούνται γιατί πληρώνονται λιγότερο από εμάς και γιατί επίσης απ τη φιλολογία οι περισσότεροι στοχεύουν στο δημόσιο και όχι σε ιδιωτικά φροντηστήρια.Τώρα οκ, όλα ένας συνδυασμός είναι, αλλά δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πτυχία αν είναι δυνατόν... Το ότι κάποιοι δεν μπορούν να μπουν στη σχολή λόγω της πολύ υψηλής βάσης (δεν αναφέρομαι σε σένα,γενικά μιλάω), δε σημαίνει ότι η άποψή τους ότι το πτυχίο δεν παίζει ρόλο είναι σωστή. Είναι αυτοί οι μάγκες που πλασάρονται ως "έμπειροι" καθηγητές και εμείς σαν τους μ@@@@ες καθόμαστε και σπουδάζουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Bασικα καταλαβαινω το point σου.Αλλωστε ενταξει αυτος σπουδασε και καποια χρονια.Απλα μερικες φορες αλλο θεωρια και αλλο πραξη για αυτο και η διδακτικη μαθαινεται απο την πείρα.Υπαρχουν και καλοι και κακοι και απο τις δυο πλευρες.Απλα οι μαθητες πρεπει να αναζητουν τη χρυση τομη.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariadim

Νεοφερμένος

Η mariadim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Ε τώρα μην μας λες και ότι δεν έχει καμία σημασία το πτυχίο!! Θα μας τρελάνουν δηλαδή μερικοί μερικοί εδώ μέσα...
Και ο λόγος που δεν γράφω κατεβατά είναι γιατί πολύ απλά δεν αξίζει να γράψω τίποτα παραπάνω, έχουν ήδη ειπωθεί πολλά. Και όχι γιατί δεν έχω επιχειρήματα που να αποδεικνύουν ότι είσαι 100% λαθος.
Το πτυχιο εχει σημασια αν πραγματικα εχεις σπουδασει και αν πραγματικα ενδιαφερσαι να ασκησεις το επαγγελμα.Οταν ολοι τελειωνουν παν/μιο για να διοριστουν και να πινουν πρωινο καφε στο σχολειο και να "δουλευουν" τα παιδια, ε δυστυχως δεν φαινεται καμια γνωση τους. Κια να μην παρεξηγιομαστε δεν υποτιμω τη σχολη,κι εγω αυτο ηθελα να σπουδασω.Ομως επισημαινω πως οσα χρονια ασκω το επαγγελμα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα. Εχω δωσει πολλα λεφτα για teacher training κι εξακολουθω να δινω, κι εχω διπλωμα στη διδασκαλια, εχω διαβασει παρα πολλα βιβλια και πανω απ' ολα ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ! Λοιπον, ηθελα να καταληξω πως αν πραγματικα ενδιαφερεσαι, μια χαρα τα καταφερνεις, αλλα εσυ μικρη μου δεν εδωσες σημασια σε ολα οσα λεει το μηνυμα μου!:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Bασικα αυτο που πιστευω εγω ειναι πως καποιοι επαναπαύονται με το που πάρουν το πτυχιο τους και λένε τέλος.
Στη συνεχεια,αξιζει να ξαναεπαναφερω στο προσκηνιο οπως 3 στους 4 καθηγητες στα μεγαλα φροντιστηρια ειναι με Proficiency.Τοτε αυτοι γιατι προτιμούνται;Αν δεν εβγαζαν την δουλεια που επρεπε θα τους εδιωχναν σε χρονο dt.Νομιζω πως γενικοτερα αν το ατομο ειναι ψαγμένο και βλέπει τι κινείται γυρω του και αν ενισχυσει το βιογραφικο του με καποιο ΤΚΤ ή CELT μαζι με ενα Proficiency Cambridge,μπορει να κανει καλλιστα μαθημα.
Και υπαρχουν και τετοια παραδειγματα.Καλο ειναι να μην τα βλεπουμε ολα μονοπλευρα.:)


Οι καθηγητές με προφ. προτιμούνται γιατί δεν παίρνουν τα ίδια χρήματα με τους πτυχιούχους!!! Παίρνουν πολύ λιγότερα!!!

Το φροντιστήριο είναι επιχείρηση!!! Το μόνο που το ενδιαφέρει είναι να έχει δουλειά και οι μαθητές να παίρνουν τα διπλώματα, ουτως ώστε να έρθουν και άλλοι μαθητές! Απλά πράγματα! Το αν ο καθηγητής θα ξέρει απλώς "καλά αγγλικά" ή εφαρμοσμένη γλωσσολογία, φερ'ειπείν, δεν ενδιαφέρει το φροντιστήριο! Σαφώς και κάποιος που έχει προφ. μπορεί να κάνει μάθημα!!! Το αποτέλεσμα άλλωστε φαίνεται στο επιπεδο των αγγλικών του μέσου Ελληνα...:whistle::whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iwanna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η iwanna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Το πτυχιο εχει σημασια αν πραγματικα εχεις σπουδασει και αν πραγματικα ενδιαφερσαι να ασκησεις το επαγγελμα.Οταν ολοι τελειωνουν παν/μιο για να διοριστουν και να πινουν πρωινο καφε στο σχολειο και να "δουλευουν" τα παιδια, ε δυστυχως δεν φαινεται καμια γνωση τους. Κια να μην παρεξηγιομαστε δεν υποτιμω τη σχολη,κι εγω αυτο ηθελα να σπουδασω.Ομως επισημαινω πως οσα χρονια ασκω το επαγγελμα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα. Εχω δωσει πολλα λεφτα για teacher training κι εξακολουθω να δινω, κι εχω διπλωμα στη διδασκαλια, εχω διαβασει παρα πολλα βιβλια και πανω απ' ολα ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ! Λοιπον, ηθελα να καταληξω πως αν πραγματικα ενδιαφερεσαι, μια χαρα τα καταφερνεις, αλλα εσυ μικρη μου δεν εδωσες σημασια σε ολα οσα λεει το μηνυμα μου!:worry:
Αν αγαπούσες αυτό που έκανες θα έκανες και αυτά που έπρεπε και δεν θα εξαπατούσατε τον κόσμο ισχυριζόμενοι ότι είστε καθηγητές αγγλικών. Γιατί όσοι κάνουν μαθήματα με το προφ κοροιδεύουν τον κόσμο που τους εμπιστεύεται τα παιδιά τους. Και επίσης έστω και σε ένα κολλέγιο θα πήγαινες να σπουδάσεις.
Και όσον αφορά το δημόσιο, δεν φταίνει οι καθηγητές αγγλικών για την κατάσταση που επικρατεί, απλώς συμβιβάζονται γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top