Γενικό -  Φροντιστήριο στο Λύκειο;

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Ρε italian dream και ο αδερφός μου ίδια τάξη με σένα πάει και δεν ξέρει που παν τα τέσσερα από φροντιστήρια και τέτοια.:P Χαλάρωσε, έχεις ακόμα...

Το ξερω...:redface::redface::redface: Απλα είχα περιέργεια...:redface::redface::redface::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Βασικά τα φροντιστήρια στη δευτέρα και στην τρίτη Λυκείου είναι κυρίως για να πάρεις επιπλέον γνώσεις... Αν δεις τα θέματα των Πανελληνίων, η πλειοψηφία των μαθητών που δεν πάνε φροντιστήριο, δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Δυστυχώς έτσι είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα :(
Το ιδανικό θα ήταν να μην κάνει κανένας , αλλά με τα θέματα που βάζουν στις Πανελλήνιες, ειδικά στην θετικο/τεχνολογική κατεύθυνση...
Και γω μέχρι πέρυσι έλεγα 'Τι θα μου χρειαστούν εμένα τα φροντιστήρια, δεν έχω πρόβλημα με το σχολείο". Κι όμως, αν θέλεις καλά αποτελέσματα, χρειάζονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Το ξερω...:redface::redface::redface: Απλα είχα περιέργεια...:redface::redface::redface::redface:
Ρίξε μια ματιά στο θέμα της Φυσικής..δες πόσα πράγματα λέγονται για τα θέματα και που πραγματικά ανταποκρίνονται, όσο συμβαίνει αυτό η παραπαιδεία θα ευημερεύει και οι γονείς θα στέλνουν τα παιδιά στο φροντιστήριο μιας και το σχολείο δείχνει ανίκανο να τους εξασφαλίσει κάτι καλύτερο στο ''τέρας'' των πανελληνίων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τα φροντιστήρια δεν είναι απαραίτητα. Είναι προπαγάνδα των φροντιστών για να πλουτίσουν εκμεταλλευόμενοι την ανασφάλειά σας. Ξυπνήστε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IwannaPulp

Νεοφερμένος

Η IwannaPulp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γιατι δυστυχως αυτο ειναι το κωλοσυστημα,πλεον ειναι δεδομενο το να πηγαινεις φροντιστηριο και επομενως ολοι μας υποτιμαμε τη δημοσια εκπαιδευση με αποτελεσμα να μη γινεται σωστο μαθημα. Απο τη δευτερα λυκειου αρχιζεις και μπαινεις στο τριπακι των πανελληνιων οποτε αναγκαζεσαι να αναζητας κι αλλα προκειμενου να ανταπεξελθες, γιατι οι απαιτησεις ειναι υψηλες και δεν ικανοποιουνται σε καμια περιπτωση στα πλαισια του σχολειου. Αν μεινεις σε αυτα που σου προσφερουν στο σχολειο θα εχεις κατα τη γνωμη μου, αν οχι δεδομενη αποτυχια για να μη γινομαι κ υπερβολικη,μεγαλες πιθανοτητες. Δεν ειναι τυχαιο που δεν βρισκεις μαθητη που να μην πηγαινει σε φροντιστηριο,ποσο μαλλον στην 3η λυκειου. Εκει δεν το συζητω καν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Ε ναι αυτο ρωταω... Εφοσον ολα τα παιδια πρεπει να μαθουνε να διαχειριζονται τις πανελληνιες και να προετοιμαστουνε, γιατι δεν το κανει το σχολειο? Αφου οι πανελληνιες ειναι κομματι του σχολειου!!! Αλλος θα τους προετοιμασει?? :confused::confused::confused:

Κοίτα να δείς η ποιότητα εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία δεν είναι και κακή. Απλώς υπάρχουν πολλοί λόγοι που το δημόσιο λύκειο δεν μπορεί να τους προετοιμάσει όλους άριστα για τις Πανελλήνιες. Καταρχήν είναι πολλά τα παιδιά μέσα στην τάξη (άρα δε δίνεται η απαραίτητη προσοχή/φροντίδα απο τον εκπαιδευτικό σε κάθε μαθητή αλλά μόνο σε λίγους ή λίγο σε όλους), μεγάλη η διδακτέα ύλη που πρέπει οι εκπαιδευτικοί εντός των χρονικών πλαισίων να παραδώσουν και γενικότερα απλώς στο σχολείο δεν επαρκεί ο χρόνος. Με περισσότερες ώρες διδασκαλίας ίσως να λυνόταν το προβλημα. Αλλά ρε παιδιά το σχολείο μέχρι τις 1 με 2 το μεσημέρι λειτουργεί για τους μαθητές. Για να γίνονταν περισσότερες ώρες ή ενισχυτική διδασκαλία ώστε τα παιδιά να μην πάνε φροντιστήριο θα έπρεπε να μένουν τα παιδιά μέχρι τις 4 με 5 το απόγευμα εκεί ή και περισσότερο (στην ουσία αυτές τις επιπλεόν ώρες τις αναλαμβάνει το φροντιστήριο επι πληρωμή). Θα μου πείς γιατί δεν το κάνει το δημόσιο σχολείο δωρεάν? Ε, πέρα απο συμφέροντα για να γίνει αυτό θα έπρεπε να υπάρχει κάνα μεγάλο διάλλειμα ττο μεσημέρι, όλα τα λύκεια να είχαν καντίνες και το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είτε να διπλασιάζονταν το ωράριο των καθηγητών (αυτο δεν γίνεται πουθενα σε καμία χώρα!) είτε να διορίζονταν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!! Έπειτα αν το σχολείο ηταν ανοιχτό σχεδον ολη μερα θα είχε κ περισσότερα έξοδα. Γιαυτο λοιπον δεν το κάνουν, ειδικά τώρα που το κράτος δεν έχει τοσα λεφτά!
Τώρα για φροντιστήρια τα παιδια της θεωρητικής στην ανάγκη γίνεται και χωρίς κ ας λένε κάποιοι άλλα τώρα. Οι της θετικής/τεχνολογικής όντως πάρα πολύ δύσκολο χωρίς φροντιστήρια.
Tώρα για το δωρέαν της εκπαίδευσης, ναι λογω των ελλείψεων κάποιοι πρέπει να πληρώνουν φροντ. αλλά γενικότερα η φοίτηση, τα βιβλία, οι διάφορες διεκπαιρεώσεις, η χορήγηση τίτλων σπουδών, οι εγκαταστάσεις, οι πανεπιστημιακές σπουδές είναι δωρεάν. Δεν ισχύει σε όλες τις χώρες αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Και τοτε, γιατι γινονται καν τα μαθηματα, αφου κανενας δεν τα δίνει σημασία?
Αν τα θεμέλια είναι προβληματικά, πώς περιμένεις το σπίτι να βγει γερό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Ειναι πολλοι οι παραγωντες και περιπλοκο το θεμα. Περα απο τα πολιτικα, οικονομικα και ολα τα μεγαλα θεματα που εμπλεκονται, σε επιπεδο μαθητη ειναι απλος ο λογος. Γιατι οταν φτανεις στο λυκειο δεν εχεις μαθει ακομα να διαβαζεις μεθοδευμενα, δεν εισαι ετοιμος να διαβασεις για της πανελληνιες χωρις καθοδηγιση. Λιγο το οτι ολοι θεωρουν δεδομενα τα φροντιστηρια, λιγο τα εμποδεια στο σχολειο, χωρις πολυ σκεψη πας στο φροντιστιριο και οτι γινει εκει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morphine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η morphine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 297 μηνύματα.
Κοίτα να δείς η ποιότητα εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία δεν είναι και κακή. Απλώς υπάρχουν πολλοί λόγοι που το δημόσιο λύκειο δεν μπορεί να τους προετοιμάσει όλους άριστα για τις Πανελλήνιες. Καταρχήν είναι πολλά τα παιδιά μέσα στην τάξη (άρα δε δίνεται η απαραίτητη προσοχή/φροντίδα απο τον εκπαιδευτικό σε κάθε μαθητή αλλά μόνο σε λίγους ή λίγο σε όλους), μεγάλη η διδακτέα ύλη που πρέπει οι εκπαιδευτικοί εντός των χρονικών πλαισίων να παραδώσουν και γενικότερα απλώς στο σχολείο δεν επαρκεί ο χρόνος. Με περισσότερες ώρες διδασκαλίας ίσως να λυνόταν το προβλημα. Αλλά ρε παιδιά το σχολείο μέχρι τις 1 με 2 το μεσημέρι λειτουργεί για τους μαθητές. Για να γίνονταν περισσότερες ώρες ή ενισχυτική διδασκαλία ώστε τα παιδιά να μην πάνε φροντιστήριο θα έπρεπε να μένουν τα παιδιά μέχρι τις 4 με 5 το απόγευμα εκεί ή και περισσότερο (στην ουσία αυτές τις επιπλεόν ώρες τις αναλαμβάνει το φροντιστήριο επι πληρωμή). Θα μου πείς γιατί δεν το κάνει το δημόσιο σχολείο δωρεάν? Ε, πέρα απο συμφέροντα για να γίνει αυτό θα έπρεπε να υπάρχει κάνα μεγάλο διάλλειμα ττο μεσημέρι, όλα τα λύκεια να είχαν καντίνες και το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είτε να διπλασιάζονταν το ωράριο των καθηγητών (αυτο δεν γίνεται πουθενα σε καμία χώρα!) είτε να διορίζονταν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!! Έπειτα αν το σχολείο ηταν ανοιχτό σχεδον ολη μερα θα είχε κ περισσότερα έξοδα. Γιαυτο λοιπον δεν το κάνουν, ειδικά τώρα που το κράτος δεν έχει τοσα λεφτά!
Τώρα για φροντιστήρια τα παιδια της θεωρητικής στην ανάγκη γίνεται και χωρίς κ ας λένε κάποιοι άλλα τώρα. Οι της θετικής/τεχνολογικής όντως πάρα πολύ δύσκολο χωρίς φροντιστήρια.
Tώρα για το δωρέαν της εκπαίδευσης, ναι λογω των ελλείψεων κάποιοι πρέπει να πληρώνουν φροντ. αλλά γενικότερα η φοίτηση, τα βιβλία, οι διάφορες διεκπαιρεώσεις, η χορήγηση τίτλων σπουδών, οι εγκαταστάσεις, οι πανεπιστημιακές σπουδές είναι δωρεάν. Δεν ισχύει σε όλες τις χώρες αυτό.

Δεν υπαρχει προβλημα με τις ωρες. Μαθηματικα κατευθυνσης, π.χ., 5 ωρες θα κανεις και στο φροντιστηριο την εβδομαδα, 5 ωρες και στο σχολειο. Το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα μαθηματα. Ο αριθμος των παιδιων σε καθε τμημα ειναι πολυ μεγαλος και επισης διαφερει και το επιπεδο γνωσεων. Τωρα, αυτο το κενο θα μπορουσε να το καλυψει η ενισχυτικη διδασκαλια, αν λειτουργουσε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ἡ μόδα μὲ τὰ φροντιστήρια στὸ Λύκειο ὑπάρχει ἐξ αἰτίας τῆς φύσης τῶν πανελληνίων ἐξετάσεων οἱ ὁποῖες εἶναι ἀνταγωνιστικές. Σὲ ὅλες τὶς ὑπόλοιπες τάξεις τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης σκοπός σου εἶναι νὰ ἐπιτύχῃς νὰ περάσῃς τὴν τάξη καί, εἰ δυνατόν (μὲ βάση τὶς ἱκανότητες καὶ τὸ διάβασμα), νὰ βγάλῃς καὶ καλὸ βαθμό. Στὶς πανελλήνιες ὑπάρχει τὸ ἐνδεχόμενο κάποιος νὰ ἔχῃ βγάλει 19,2 καὶ νὰ χτυπάῃ τὸ κεφάλι του στὸν τοῖχο ἐπειδὴ δὲν ἔβγαλε 19,3 γιὰ νὰ περάσῃ στὴν Ἱατρικὴ ποὺ ἤθελε πρᾶγμα τὸ ὁποῖο θὰ ἦταν ἀδιάφορο ἐνδεχομένως στὴν Α΄ Λυκείου στὶς περισσότερες τῶν περιπτώσεων.. Ἀφοῦ λοιπὸν τὸ σύστημα εἶναι ἀνταγωνιστικό, ὁ καθένας προσπαθεῖ νὰ γίνῃ ὅσο πιὸ ἀνταγωνιστικὸς γίνεται σὲ σχέση μὲ τοὺς ὑπολοίπους καὶ ἐδῶ ἔρχονται οἱ φροντιστὲς νὰ «πουλήσουν» αὐτὸ τὸ ἐπιπλέον τὸ ὁποῖο θέλει ὁ καθένας.

Αὐτὸ τὸ ὁποῖο πρέπει νὰ γίνῃ σαφὲς εἶναι ὅτι καὶ στὰ παλιότερα χρόνια ὅσοι εἶχαν σκοπὸ νὰ περάσουν σὲ κάποια σχολή, ἔκαναν προγύμναση σὲ ἀντίστοιχα φροντιστήρια. Σήμερα ἡ κατάσταση αὐτὴ εἶναι παγιωμένη καὶ θεωρεῖται σχεδὸν δεδομένο ὅτι ἕνα παιδὶ θὰ πάῃ στὸ φροντιστήριο ἐπειδὴ ἁπλούστατα ὑπάρχει πλέον αὐτὸ τὸ πλῆθος σχολῶν οἱ ὁποῖες μποροῦν νὰ ἀποῤῥοφήσουν μεγάλο ἀριθμὸ ὑποψηφίων καὶ ἐπειδὴ στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία ἔχει ἐνσταλαχθεῖ ἡ ἰδέα ὅτι τὸ παιδὶ πρέπει ὁπωσδήποτε κάπου νὰ σπουδάσῃ. Ἕνας ἀκόμα παράγοντας ποὺ εὐνοεῖ τὴν γενικευμένη ὕπαρξη τῶν φροντιστηρίων εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ πανελλήνιες ἐξετάσεις, ἐκτὸς ἀπὸ εἰσαγωγικές, εἶναι συνάμα καὶ ἀπολυτήριες καὶ ὡς ἐκ τούτου, ἀκόμα καὶ οἱ μαθητὲς οἰ ὁποῖοι δὲν στοχεύουν σὲ κάποια σχολή, πρέπει νὰ περάσουν ἀπὸ αὐτὴν τὴ διαδικασία.

Ἡ δυσκολία πάντως τῶν θεμάτων δὲν ἔχει σχέση μὲ τὰ φροντιστήρια πιστεύω, ἀλλὰ μᾶλλον σχετίζεται μὲ τὶς ἑκάστοτε πολιτικὲς σκοπιμότητες οἱ ὁποῖες τὴ μία χρονιὰ ὑπαγορεύουν πτώση τῶν βάσεων μὲ δύσκολα θέματα καὶ ἄλλη χρονιὰ ἄνοδο τῶν βάσεων μὲ εὔκολα θέματα. Θυμᾶμαι χαρακτηριστικὰ τὴ (μοναδικὴ) χρονιὰ ποὺ πῆγε νὰ ἐφαρμοσθῇ τὸ σύστημα μὲ τὰ 14 πανελλαδικῶς ἐξεταζόμενα μαθήματα μπῆκαν εὔκολα ἕως γελοῖα θέματα μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ὑπάρξουν πολλὰ ἄριστα γραπτὰ καὶ εἶχε μείνει κόσμος ἐκτὸς Ἱατρικῆς μὲ βαθμοῦς τοῦ τύπου 19,7(!)

Ἡ γνώμη μου λοιπὸν εἶναι ὅτι γιὰ νὰ μειωθῇ ἡ παραπαιδεία, ὁ μόνος τρόπος εἶναι νὰ μειωθοῦν δραματικὰ οἱ θέσεις τῶν εἰσακτέων σὲ παν/μια μὲ ἐνδεχόμενη κατάργηση πολλῶν σχολῶν καὶ ὁπωσδήποτε οἱ ἀπολυτήριες ἐξετάσεις τοῦ Λυκείου νὰ παύσουν πλέον νὰ εἶναι καὶ εἰσαγωγικές. Ἔτσι πολλοὶ μαθητὲς οἱ ὁποῖοι στὴν πραγματικότητα δὲν ἔχουν τὶς βλέψεις ἢ καὶ τὰ φόντα νὰ περάσουν σὲ μία τριτοβάθμια σχολή, νὰ μὴν κοροϊδεύουν τὸν ἑαυτό τους πηγαίνοντας σὲ φροντιστήρια χωρὶς πραγματικὸ ἀντίκρυσμα καὶ μετὰ «παρκάροντας» σὲ ἕνα ξεχασμένο ΤΕΙ κάπου στὴν Κεντρικὴ Ἑλλάδα. Ἐννοεῖται πὼς πάλι βέβαια ὅσοι θὰ θέλουν νὰ ἐπιτύχουν σὲ κάποια σχολή, θὰ προγυμνάζωνται καταλλήλως καὶ ἐντατικὰ σὲ φροντιστήρια ἢ ἰδιαίτερα ὅπως ἄλλωστε συνέβαινε καὶ παλιότερα ποὺ εἶπα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Κατεμε τουλαχιστον στη θεωρητικη καλο ειναι να πας φροντ αλλα μονο στη Γ λυκειου, οπως εκανα εγω. Δεν το χρειαζεσαι ιδιαιτερα στις αλλες ταξεις του λυκειου, τουλαχιστον απ τους συμμαθητες μου που πηγαιναν πιο πολυ χρονο εχαναν και κουραστηκαν πολυ μεχρι τη Γ. Αντιθετα εγω που ψαχνομουν μονος μου με βοηθηματα και κυριως ιντερνετ μεχρι τη Γ ειχα πολυ καλυτερες βασεις και απεδωσα πολυ περισσοτερο.Εξαλλου(παλι για τη θεωρητικη) μονο τα αρχαια, η εκθεση και τα λατινικα διδασκονται απ τη Β λυκειου, αλλα αυτα που μαθαινεις στη Β ειναι πολυ ευκολα, δε νομιζω οτι χρειαζεται φροντιστηριο για να στα βαλουν στο κεφαλι. Αντιθετα το φροντιστηριο σε περιοριζει γιατι σου βαζει πολυυ συκεκριμενα πραγματα να μαθεις, οποτε προκρινω την αυτοβελτιωση με προσωπικη προσπαθεια στη δεδομενη φαση...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Νὰ προσθέσω ἀκόμα ὅτι αὐτὴ ἡ κατάσταση μὲ τὰ φροντιστήρια εἶναι οὐσιαστικὰ μία «φοῦσκα» παρόμοιας ὑφῆς μὲ τὸ πρόβλημα δανεισμοῦ τῆς Ἑλλάδος. Οἱ μαθητὲς πληρώνουν δηλαδὴ στὰ φροντιστήρια κάποιους καθηγητὲς προκειμένου νὰ διεκδικήσουν μὲ καλύτερους ὅρους τὴν εἰσαγωγὴ σὲ ἕνα διωγκωμένο τριτοβάθμιο τομέα ἀπὸ ὅπου βγαίνουν ἐκ τῶν πραγμάτων ὑπεράριθμοι καθηγητὲς οἱ ὁποῖοι ἐπειδὴ δὲν μποροῦν νὰ ἀποῤῥοφηθοοῦν ἀλλοῦ, ἀναγκαστικὰ γίνονται μέρος τῆς παραπαιδείας ἡ ὁποία τροφοδοτεῖ μὲ τὸν τρόπο της τὸν ἤδη διωγκωμένο τριτοβάθμιο τομέα. Μία τελείως ἀντιπαραγωγικὴ διαδικασία μὲ λίγα λόγια ποὺ καταντάει φαῦλος κύκλος. Ὅλα αὐτὰ ὅμως συμβαίνουν μὲ τὴν παραδοχὴ ὅτι οἱ οἰκογένειες ἔχουν τὴν οἰκονομικὴ δυνατότητα νὰ πληρώνουν τὰ φροντιστήρια καὶ τὸ κράτος συνεχίζει νὰ χρηματοδοτῇ τὸν διωγκωμένο τριτοβάθμιο τομέα. Τώρα ποὺ αὐτὲς οἱ δύο προϋποθέσεις τίθενται σοβαρὰ ὑπὸ ἀμφισβήτισιν, κινδυνεύει σοβαρὰ ὅλο αὐτὸ τὸ σύστημα ποὺ λειτουργεῖ μὲ αὐτὴν τὴ φιλοσοφία μὲ κατάῤῥευση. Κατ' ἐμὲ πάντως, ἴσως ἡ κατάῤῥευση αὐτοῦ τοῦ σαθροῦ συστήματος εἶναι θετικὴ ἔκβαση καὶ πάντως καλύτερη ἀπὸ τὸ νὰ διατηρῆται ἀκόμα στὴ ζωὴ μὲ τεχνικὴ ἀναπνοή. Δυστυχῶς ὅμως φοβοῦμαι ὅτι θὰ διατηρῆται στὴ ζωὴ ὅσο φέρνει ἀκόμα κομματικὲς ψήφους ἔστω καὶ περιωρισμένες σὲ σχέση μὲ τὸ παρελθόν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δεν υπαρχει προβλημα με τις ωρες. Μαθηματικα κατευθυνσης, π.χ., 5 ωρες θα κανεις και στο φροντιστηριο την εβδομαδα, 5 ωρες και στο σχολειο. Το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα μαθηματα. Ο αριθμος των παιδιων σε καθε τμημα ειναι πολυ μεγαλος και επισης διαφερει και το επιπεδο γνωσεων. Τωρα, αυτο το κενο θα μπορουσε να το καλυψει η ενισχυτικη διδασκαλια, αν λειτουργουσε..

Εχεις δικιος κ αυτο ακριβως λε κ εγω...5 ωρες στο σχολειο, 5 στο φροντιστηριο αρα ισον 10 ωρες εβδομαδιαως. Σου λεω δε θα χρειαζονταν φροντιστηριο εαν το το σχολειοο απο μονο του εκανε τις 10 ωρες μαθηματικα μεσω της ενισχυτικης διδασκαλιας με ολιγομελή τμηματα....αλλά για κατι τετοιοα χρειζονται περισσοτεροι καθηγητες , χρόνος κ χρημα (απο πλευρας κρατους).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Ναι, sorry κιόλας, αλλά όταν υπήρχε ενισχυτική διδασκαλία όλοι οι μαθητές την "σνόμπαραν" επειδή ήταν δημόσια και δωρεάν:confused:

Ακόμη θυμάμαι που πέρυσι (στη Γ' γυμνασίου) ήμουν μόνος μου στην ενισχυτική των μαθηματικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morphine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η morphine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 297 μηνύματα.
Εχεις δικιος κ αυτο ακριβως λε κ εγω...5 ωρες στο σχολειο, 5 στο φροντιστηριο αρα ισον 10 ωρες εβδομαδιαως. Σου λεω δε θα χρειαζονταν φροντιστηριο εαν το το σχολειοο απο μονο του εκανε τις 10 ωρες μαθηματικα μεσω της ενισχυτικης διδασκαλιας με ολιγομελή τμηματα....αλλά για κατι τετοιοα χρειζονται περισσοτεροι καθηγητες , χρόνος κ χρημα (απο πλευρας κρατους).

Δε καταλαβες τι ειπα. Δε χρειαζονται 10 ωρες γενικα, 5 χρειαζονται. Ας κανουν 5 ωρες μονο στο σχολειο, χωρις φροντιστηριο, με ολιγομελη τμηματα. Αν καθε τμημα εχει το ιδιο επιπεδο ικανοτητων (οπως γινεται σε αρκετα φροντιστηρια) εχε καλως. Αν οχι, οι μαθητες που αισθανονται πιο αδυναμοι ας στραφουν στην ενισχυτικη διδασκαλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agiyi

Νεοφερμένος

Ο Agiyi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Κατά την γνώμη μου όχι δεν χρειάζεται. Δεν ξέρω για τις άλλες κατευθύνσεις (θετική στην 2α και τεχνολογική στην 3η ήμουν) αλλά εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο, τουλάχιστον στην τεχνολογική. Η αλήθεια είναι ότι φροντιστήριο με γράψαν οι γονείς μου στην 3η λυκείου. Στις αρχές αρχές όταν αρχίσαμε να κάνουμε τις πρώτες ασκήσεις ο καθηγητής μου στα μαθηματικά στο φροντιστήριο δεν με πίστευε ότι δεν έχω ξαναπάει φροντιστήριο, πολύ απλά επειδή έλυνα ασκήσεις (και ήξερα έννοιες όπως «συνάρτηση» και πως δουλεύει, «παραγοντοποίηση» και πως γίνεται…).


Το θέμα δηλαδή είναι να έχεις το ελάχιστο μυαλό πάνω σου και να πεις στον εαυτό σου ότι στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν δεν θα αφήσεις πολλά κενά από τις προηγούμενες χρονιές. Δηλαδή, όταν πήγα 1η λυκείου, κακά τα ψέματα η πιο γελοία τάξη του λυκείου που με λιγότερο διάβασμα νομίζεις ότι δεν πας καν σχολείο, έκανα τις βλακείες μου, αλλά μαθηματικά και φυσική φρόντισα να ξέρω τι μου γίνεται. Με αυτή την λογική συνέχισα και στην 2α. (έχει και τα κακά της αυτή η λογική, π.χ. από αρχαία δεν ξέρω τίποτα…) Το σημαντικότερο πράγμα απ’ όλα είναι να προσέχει κανείς στο μάθημα. Φυσικά θα ακούσεις από άλλους «καλά, η φυσικού δεν κάνει μάθημα στο σχολείο». Πώς να καταλάβει ότι κάνει μάθημα, όταν αυτός την ώρα του μαθήματος κοιτάει απ’ έξω, μιλάει κλπ; * Πάντα προσέχουμε στο μάθημα και πάντα ρωτάμε τις απορίες μας και δεν αφήνουμε να περάσουν έτσι. Εγώ τουλάχιστον έτσι έκανα…



Και στην 3η που όπως είπα με γράψανε φροντιστήριο, πήγα 1 φορά ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ και ένοιωσα ότι είμαι κυριολεκτικά ηλίθιος που χάνω την ώρα μου στο φροντιστήριο. Το έκοψα για αυτά τα μαθήματα και απλά πρόσεχα στο μάθημα στο σχολείο [16,1 ΑΟΔΕ και 18,5 ΑΕΠΠ πανελλήνιες, για να μην λέμε ότι δεν γίνεται (και ΑΟΔΕ γίνεται και 20 να γράψεις μόνος σου, αλλά να πω την αλήθεια το σιχαινόμουν το μάθημα και δεν του έδωσα την προσοχή που έπρεπε, λάθος μου.)] Για τα άλλα, πολλές φορές μου συνέβη να φύγω (ειδικά στην φυσική) από το φροντιστήριο με όχι και τόσο σιγουριά για ένα θέμα, και να το καταλάβω πλήρως από το σχολείο την επόμενη μέρα.


Συμπερασματικά λοιπών: όχι δεν είναι απαραίτητο. Αν είσαι συνειδητοποιημένος, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου. Αν τελικά αποφασίσεις να γραφτείς, καλό θα ήταν, κατά την γνώμη μου, να δουλεύει σχολείο και φροντιστήριο αρμονικά (όχι μαλακίες «στο φροντιστήριο την λύνουμε διαφορετικά την άσκηση από το σχολείο» αλλά να συμβαδίζουν), και το ένα να καλύπτει τα τυχών κενά του άλλου (δηλαδή προσοχή και στο μάθημα του σχολείου, μην το υποβαθμίζετε. Αυτό πιστεύω ότι είναι το λάθος. Σκέπτονται όλοι ότι αν πάνε φροντιστήριο θα τα μάθουν. Προφανώς και όχι. Αν παρακολουθήσουν θα τα μάθουν. Και αν είναι να παρακολουθήσεις στο φροντιστήριο, γιατί να μην παρακολουθήσεις πρώτα στο σχολείο να δεις ότι σου κάνει; )

*Πραγματικό γεγονός με την φυσικού μας. Την είχα κατεύθυνση 2α και 3η λυκείου. Στην 2α ήμουν χαζός, είχα καθησυχάσει ότι έχει διαφορετική ύλη η 3η (χαζομάρα 100%) και δεν πρόσεχα, και πραγματικά νόμιζα ότι δεν κάνει μάθημα και τέτοια, με είχαν παρασύρει και οι άλλοι που δεν πρόσεχε κανείς και όλοι πήγαιναν φροντιστήρια από τότε. Στην 3η που την ξαναείχα, είχα πάρει την απόφαση ότι θα παρακολουθώ πάντα σοβαρά, και ανακάλυψα ότι κάνει το καλύτερο μάθημα, απλά το κάνει με τον τρόπο της που πρέπει να την παρακολουθήσεις. Πάλι κανείς δεν την πρόσεχε και πήγαιναν όλοι φροντιστήριο, εγώ την παρακολουθούσα και πραγματικά έμαθα φυσική από αυτήν και όχι από το φροντιστήριο, έκανε καταπληκτικό μάθημα. Στην 2α ήταν η χειρότερη μου καθηγήτρια, στην 3η χαλαρά η αγαπημένη μου, να φανταστείτε ακόμα και τώρα πάω στο σχολείο που και που να την δω τι κάνει, και έχουμε βγεί και βόλτα μετά το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δε καταλαβες τι ειπα. Δε χρειαζονται 10 ωρες γενικα, 5 χρειαζονται. Ας κανουν 5 ωρες μονο στο σχολειο, χωρις φροντιστηριο, με ολιγομελη τμηματα. Αν καθε τμημα εχει το ιδιο επιπεδο ικανοτητων (οπως γινεται σε αρκετα φροντιστηρια) εχε καλως. Αν οχι, οι μαθητες που αισθανονται πιο αδυναμοι ας στραφουν στην ενισχυτικη διδασκαλια.

Aααα οκ κατάλαβα, σόρρυ δεν πρόσεξα καλά. Ναι σαυτό έχεις δίκιο, με ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα οι ώρες θα έφταναν βεβαίως. Αλλά σιγά μη γίνει ποτέ αυτό.....πολύ δύσκολο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ νβ

Νεοφερμένος

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ νβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. πάω πρώτη λυκείου , τελείωσα το γυμνάσιο με 19,6 και δεν πάω φροντιστήριο. επειδή θέλω να περάσω σσασ ιατρική πρέπει να ξεκινήσω ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο. πάω πρώτη λυκείου , τελείωσα το γυμνάσιο με 19,6 και δεν πάω φροντιστήριο. επειδή θέλω να περάσω σσασ ιατρική πρέπει να ξεκινήσω ;
Με 19,6 πού πας ξυπόλυτη στ' αγκάθια! Είναι ολοφάνερο ότι είσαι ανίκανη να διαβάσεις μόνη σου! Γρήγορα στο φροντιστήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Με 19,6 πού πας ξυπόλυτη στ' αγκάθια! Είναι ολοφάνερο ότι είσαι ανίκανη να διαβάσεις μόνη σου! Γρήγορα στο φροντιστήριο!

Καλά μην το κοροϊδεύεις, είναι το 19,6 του γυμνασίου ενδεικτικό? Για γυμνάσιο μιλάμε, πολλά συγχωρούνται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top