Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Να υποθέσω πως η γενίκευσή σου βασίζεται σε κάποια εμπεριστατωμένη έρευνα, ή είναι κάποια προσωπική δοξασία που προβάλλεται με μεγάλη σιγουριά;
Γενική παιδεία δεν έχει κατά βάση κανένας μαθητής του λυκείου. Όποιος ενδιαφέρεται αρκετά να αποκτήσει, το κάνει, αλλά το συνολικό πρόγραμμα δίνει βαρύτητα στην κατεύθυνση και στις συγκεκριμένες γνώσεις που παρέχει καθεμία. Θεωρείς ότι οι θετικοί (και οι τεχνολογικοί) στερούνται γενικής παιδείας επειδή δεν δίνουν σημασία στα αρχαία, την ιστορία, τη λογοτεχνία; Μα το ίδιο μπορώ να πω για τους θεωρητικούς σε γενικά πλαίσια: είναι αδύναμοι στα μαθηματικά, τη φυσική, τη βιολογία και η ενασχόλησή τους με κείμενα και πληροφορίες φυραίνει τη λογική τους σκέψη... Και ακόμη, όλοι οι μαθητές αδιαφορούν κατά βάση για τα εικαστικά, την τεχνολογία, το δίκαιο...
Δεν μπορεί να πει κανείς λοιπόν ότι ο ένας έχει γενική παιδεία κι ο άλλος όχι. Σε όλους λείπει κάτι με αυτό το σύστημα



Νομίζεις ότι θα ήταν δυνατή μια γενικά πιο εξειδικευμένη διδασκαλία των θετικών μαθημάτων; Μα, προφανώς, είναι ανώτερα μαθηματικά και φυσική για το λύκειο, για το πανεπιστήμιο είναι μια εισαγωγή για αρχαρίους. Γιατί, η φιλοσοφία της θεωρητικής τι σχέση έχει με την πραγματική επιστήμη της φιλοσοφίας; Τα λατινικά ενός χρόνου αρκούν; Η μερικώς εξειδικευμένη νεοελληνική ιστορία κατεύθυνσης τι μέρος της ιστορίας της χώρας και του κόσμου καλύπτει, και σε τι βάθος αναλύει τα κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, επιστημονικά και τεχνολογικά αίτια που προκάλεσαν τα ιστορικά γεγονότα;
Ο προγραμματισμός της τεχνολογικής τι μέρος της πληροφορικής καλύπτει; Η ΑΟΔΕ τι πραγματικές γνώσεις παρέχει για το αντικείμενό της;
Όοοοολα τα μαθήματα κατεύθυνσης είναι μια βασική εισαγωγή για την τριτοβάθμια και τις διάφορες πορείες που μπορεί να ακολουθήσει κανείς από κάθε κατεύθυνση. Τι περιμένεις λοιπόν από τα θετικά μαθήματα, και γιατί επικεντρώνεσαι σε αυτά;
Αν θέλουν να "κοπανήσουν" στη θετικοτεχνολογική μπορούν να βάλουν πραγματικά δύσκολες ασκήσεις και όχι τέτοιες που βασίζονται σε standard βασική μεθοδολογία. ;)


Το σχολείο είναι αστείο, και πιο αστείο (και τραγικό) είναι ότι τρία χρόνια τώρα σε αυτό το forum μαθητές και φοιτητές τσακώνονται για το ποιος την έχει μεγαλύτερη. Κοιτάτε ο καθένας την καμπούρα του και μετά των άλλων.
Στο σχολείο μου μια φορά αρίστευσαν κυρίως οι θετικοτεχνολογικοί με ενδιαφέροντα και κάποια ουσιαστική θεωρητική παιδεία και οι θεωρητικοί με ορθολογική σκέψη.
very nice... ;):)
Είναι τόσο διασκεδαστικό όταν μια σοβαρή κατά τ'άλλα κουβέντα καταντάει διάλογος του στύλ "εγώ είμαι πιο μάγκας/εγώ την έχω πιο μεγάλη"!
Με αυτό έριξα το γέλιο της ημέρας.... :D:D:D:D

Εγώ πάντως Δία δεν την μέτρησα ποτέ όταν την μετρούσαν όλα τα υπόλοιπα αγόρια, γιατί δεν κάνω ότι λακαμία κάνουν οι υπόλοιποι [το οποίο όπως πάντα δεν έχει καμία λογική].;). Έκανα πάντως κάτι πρωτοποριακό, και το πόση πλάκα είχα σπάσει στο σχολείο δεν λέγεται...:)

Η άποψη μου είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε σώβρακα και γραβάτες, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε αν είναι μεγαλύτερο το 5Ν ή το 7C ... Ούτε μπορούμε να πούμε ότι δύο αρχαία κείμενα είναι πιο σπουδαία από τρία κείμενα σύγχρονων ποιητών μας...
Όσοι θέλετε να χαθείτε στο να προσδιορίσεται τι είναι μεγαλύτερο, πρόβλημα σας, άκρη δεν θα βρείτε γιατί συγκρίνεται ανομοιογενή αντικείμενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Όσο γελοίο είναι να προσπαθούν τα παιδιά της θεωρητικής να παπαγαλίσουν άλλο τόσο γελοίο είναι να λύνουν παιδιά της τεχνολογικής ασκήσεις στα Μαθηματικά χρησιμοποιώντας "μεθοδολογίες" και "Βήμα 1ο, Βήμα 2ο"
Σε όλες τις κατευθύνσεις υπάρχουν έξυπνοι-καλοί-μέτριοι-κακοί μαθητές. Και διαχωρίζω το "έξυπνος" απ΄το "καλός" γιατί στις Πανελλήνιες μπορείς να γράψεις πάρα πολύ καλά ακόμα κι αν δεν είσαι ιδιαίτερα έξυπνος.
Οπότε δεν σημαίνει ότι οι θετικοτεχνολογικοί είναι πιο γαμάτοι απ'τους θεωρητικούς. Εξάλλου, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι βαθμοί στα μαθήματα θεωρητικής δεν γράφονται τόσο εύκολα και γι'αυτό δεν υπάρχουν σχολές 1ου πεδίου με πάνω από 19.000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Τα ίδια Παντελακη μου τα ίδια Παντελή μου... Αναρωτιέμαι πότε θα σταματήσει όλο αυτό... Νομίζω πως το θέμα δε ξεκίνησε για να δούμε ποιος είναι ο πιο έξυπνος κι από ποια κατεύθυνση βγήκε, αλλά για το ότι σνομπάρονται τα θεωρητικά μαθήματα και τα άτομα που επιλέγουν την κατεύθυνση αυτή... Για ακόμη μια φορά θα πω ότι το κάθε μάθημα έχει τη δυσκολία του, ασχέτως κατεύθυνσης. Αν θεωρείτε τα αρχαία εύκολο μάθημα, ελάτε να τα διδαχθείτε, αλλά όχι παπαγαλία. Προσπαθείστε να βρείτε τις βαθύτερες έννοιες για τις οποίες γράφουν ο έρημος ο Πλάτωνας κι ο Αριστοτέλης ώστε στο τέλος να μπορέσετε να προσθέσετε στα ήδη υπάρχοντα σχόλια και το δικό σας... Και προσπαθήστε αυτό να το κάνετε και στη λογοτεχνία. Προσπαθήστε να μάθετε τα κακογραμμένα κεφάλαια της ΘΕΜΑΤΙΚΉΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ (και το τονίζω αυτό) και να βγάλετε άκρη σχετικά με τη χρονική ακολουθία των γεγονότων που αναφέρονται. Ελάτε να συντάξετε δικό σας κείμενο για τις πηγές που να περιλαμβάνει και τα στοιχεία της πηγής και του βιβλίου. Για την εκμάθηση μιας νέας, νεκρής μεν γλώσσας, δε θα πω κάτι γιατί και οι τεχνολογικοί μαθαίνουν μια νέα γλώσσα, αυτή του προγραμματισμού... Και για να μη λέτε ότι σνομπάρω τα μαθήματα των άλλων κατευθύνσεων, ήμουν από τα άτομα που λάτρευα τη Χημεία και τη Βιολογία, όχι όμως στο θεωρητικό τους κομμάτι. Πάντα ήμουν καλύτερη στις ασκήσεις και έλυνα ασκήσεις που ακόμη και παιδιά κατεύθυνσης δυσκολεύονταν. Πείτε με ψώνιο που τα λέω αυτα, αλλά η καθηγήτριά μας μάς είχε πει με τη φιλη μου ότι άνετα θα μπορούσαμε αν θέλαμε να σταθούμε στη θετική κατεύθυνση... Αλλά από μικρές μας μάγεψαν τα αρχαία και τα αγαπήσαμε γι' αυτό και τα υπερασπιζόμαστε. Τελειώνοντας αφήστε με να σχολιάσω εν ολίγοις το παρακάτω...
Δεν είναι πως το λες ταμπού, απλά μας διδάσκουν λίγο από τις πιο σπουδαίες επίστήμες... Τι να κάνουμε που από τις θετικές επιστήμες υπάρχουν περισσότερα σπουδαία πράγματα να μάθεις? Δεν το λέω κοροιδευτικά αλλά δες το λογικά το πράγμα:)
το σχόλιο μου?? Για αυτό το λόγο ο κόσμος είναι διεφθαρμένος σήμερα. Γιατί βασίζεται μόνο στα θετικά. Αν μελετούσαμε όλοι μας, έστω και στο ελάχιστο, και τις έννοιες που αναλύει ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης και που διδασκόμαστε οι θεωρητικοί στο σχολείο, ο κόσμος πιστεύω θα ήταν λίγο καλύτερος. Ποιες είναι αυτές οι έννοιες?? Αρετή, δικαιοσύνη, ευ ζην, πολίτης, πολιτεία και πάνω από όλα ΗΘΙΚΉ. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα... Τις περισσότερες από αυτές τις έννοιες τις ανέπτυξε και ο Αριστοτέλης, ο θεμελιωτής των θετικών επιστημών... Αυτα τα λίγα είχα να πω...
(εντάξει σίγουρα η διαφθορά έχει καταντήσει μάστιγα της εποχής και την ασπάζονται και θεωρητικοί, δε λέω... Να μη κατηγορούμε μόνο τους άλλους...:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Sorry,αλλά η κάθε κατεύθυνση έχει τη δυσκολία της.Απ'την άλλη,έχει να κάνει και με τον μαθητή.Εγώ π.χ. δεν μπορώ με τίποτα την παπαγαλία,δε θα μπορούσα ποτέ να πάω θεωρητική,αν πήγαινα,θα έπαιρνα το πουλί.Άρα για εμένα η θετική/τεχνολογική ήταν πιο εύκολος δρόμος.Για πολλούς θεωρητικάριους ισχύει το αντίθετο κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

Φαντάσου ότι δεν είμαι καν από αυτούς που σου έβαλα αρνητική!!!!!

Όπως είπε και κάποιος παραπάνω, ο dannaros νομίζω, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα..Απλά, ας είμαστε λίγο πιο μαζεμένοι στους χαρακτηρισμούς μας γιατί μπορεί κάλλιστα η πραγματικότητα να μας διαψεύσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Sorry,αλλά η κάθε κατεύθυνση έχει τη δυσκολία της.Απ'την άλλη,έχει να κάνει και με τον μαθητή.Εγώ π.χ. δεν μπορώ με τίποτα την παπαγαλία,δε θα μπορούσα ποτέ να πάω θεωρητική,αν πήγαινα,θα έπαιρνα το πουλί.Άρα για εμένα η θετική/τεχνολογική ήταν πιο εύκολος δρόμος.Για πολλούς θεωρητικάριους ισχύει το αντίθετο κλπ.

παιδί μου συμφωνώ ότι κάθε κατεύθυνση έχει τη δυσκολία της, και νομίζω ότι το είπα κι όλας:P:P και για να σου πω και του στραβού το δίκιο, ούτε κι εγώ είμαι της παπαγαλίας... Αν δε κατανοήσω πρώτα αυτό που θα μάθω, δε μπορώ να αρχίσω να το λέω και μετά από λίγο καιρό να το ξεχάσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
το σχόλιο μου?? Για αυτό το λόγο ο κόσμος είναι διεφθαρμένος σήμερα. Γιατί βασίζεται μόνο στα θετικά. Αν μελετούσαμε όλοι μας, έστω και στο ελάχιστο, και τις έννοιες που αναλύει ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης και που διδασκόμαστε οι θεωρητικοί στο σχολείο, ο κόσμος πιστεύω θα ήταν λίγο καλύτερος. Ποιες είναι αυτές οι έννοιες?? Αρετή, δικαιοσύνη, ευ ζην, πολίτης, πολιτεία και πάνω από όλα ΗΘΙΚΉ. Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα... Τις περισσότερες από αυτές τις έννοιες τις ανέπτυξε και ο Αριστοτέλης, ο θεμελιωτής των θετικών επιστημών... Αυτα τα λίγα είχα να πω...
(εντάξει σίγουρα η διαφθορά έχει καταντήσει μάστιγα της εποχής και την ασπάζονται και θεωρητικοί, δε λέω... Να μη κατηγορούμε μόνο τους άλλους...:P)
Κάτσε εγώ δεν είπα ότι δεν πρέπει να διδάσκονται τα θεωρητικά. Διδάσκονται τα βασικότερα και από τις δύο κατευθύνσεις. Δηλαδή επειδή δεν είναι ισάριθμα υπάρχει "ρατσισμός"? Και οι παραπάνω έννοιες μαθαίνονται και στην έκθεση, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει και εμείς να τις εκτιμήσουμε και να τις αποδεχθούμε κάτι που δεν γίνεται στο σχολείο αλλά από εμάς έχοντας μια πιο σφαιρική γνώσση από αυτά που λέγονται στο σχολείο.

Όσο για το μάθημα της ιστορίας, πρέπει να γίνει αντικειμενικό, δεν μπορώ να ακούω την κάθε ιστορία για παιδιά που μισούν τους τούρκους και θέλουν να πάρουν την Κωνσταντινούπολη. Εξ' αιτίας τέτοιων coblexικών ατόμων η Ελλάδα ξοδεύει για τα όπλα περισσότερα απ'ότι για την υγεία και την παιδεία.
Και παρόλα αυτά η Ελλάδα είναι αυτή που κινδυνεύει να χάσει "εδάφη" ή πιο σωστά θαλάσσιο χώρο, γιατί οι Τούρκοι δεν αποδέχονται το διεθνές δίκαιο. Και η Ελλάδα επειδή έχει λιγότερο στρατό, φοβάται, και το αποδέχεται, οπότε πιο το νόημα? Να τρώνε τα λεφτά της χώρας μας τζάμπα για ΝΕΑ όπλα σε έναν φαντασμοπόλεμο, να πληρώνονται οι στρατηγοί και όλες οι υπηρεσίες του στρατού για να τρέφονται ελπίδες σε έναν πόλεμο?. Εδώ το χειρότερο πλήγμα έχει γίνει από τις κυβερνήσεις μας:/:... :offtopic:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christaras94

Νεοφερμένος

Ο christaras94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!;)

Η βιολογία είναι καθαρα θεωρητικο μάθημα διαβαζεις μαθαινεις,! Εμεις που δινουμε εκθεση στις πανελληνιες δηλαδη τι πρεπει να πουμε? κανονικα επρεπε και οι μαθητες της θεωρητικης να δινουν υποχρεωτικά τα μαθηματικά γενικής, που πάλι ειναι πιο ευκολα απο την εκθεση... Ακομη θυμαμαι οτι στην πρωτη λυκείου κάναμε 6(εξι) ωρες αρχαία την εβδομαδα, αν αυτο δεν ειναι ρατσισμος τότε ποιό είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Η έκθεση πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλους. Εννοείται αυτό!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Η έκθεση πρέπει να υποχρεωτική για όλους. Εννοείται αυτό!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Η έκθεση πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλους. Εννοείται αυτό!!

όταν λες υποχρεωτική, εννοείς να τη δίνουμε πανελληνίως, ή να τη διδασκόμαστε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
όταν λες υποχρεωτική, εννοείς να τη δίνουμε πανελληνίως, ή να τη διδασκόμαστε;

Νομίζω ότι είναι από τα βασικότερα μαθήματα, δεν έχει να κάνει με τις κατευθύνσεις. Είναι καλό να αποτελεί κριτήριο για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, γιατί στην τελική, θα πρέπει τα παιδιά να ξέρουν να εκφράζονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι από τα βασικότερα μαθήματα, δεν έχει να κάνει με τις κατευθύνσεις. Είναι καλό να αποτελεί κριτήριο για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, γιατί στην τελική, θα πρέπει τα παιδιά να ξέρουν να εκφράζονται...

ναι, αλλά το πρόβλημα εμφανίζετε στην υποκειμενικότητα της βαθμολογίας...
και επειδή είναι και θεωρητικό μάθημα, σε χαντακώνει :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι από τα βασικότερα μαθήματα, δεν έχει να κάνει με τις κατευθύνσεις. Είναι καλό να αποτελεί κριτήριο για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, γιατί στην τελική, θα πρέπει τα παιδιά να ξέρουν να εκφράζονται...

Πιστεύεις ότι κάποιος ο οποίος ξέρει καλύτερα τα χαρακτηριστικά πχ της επιφυλλίδας θα άξιζε μια θέση στο πολυτεχνείο περισσότερο από κάποιον που λύνει 2 ασκήσεις παραπάνω στα μαθηματικά και τη φυσική;
Επίσης κάτι που ακούω συνέχεια, αν κάποιος δεν γράψει καλά στην έκθεση δεν σημαίνει ότι δεν ξέρει να εκφράζεται, γιατί τα μηδενίζετε όλα, πρώτα από όλα μιλάμε για ένα μάθημα με τις περισσότερες αποκλίσεις δεν έχει σημασία αν έχεις επιχειρήματα, αν ο άλλος διαφωνεί, μπορεί να σου κόψει τη μισή έκθεση, έτσι επειδή μπορεί, δεν έχεις κανένα συγκεκριμένο κριτήριο, ο καθένας όπως θέλει διορθώνει. Για αυτό τα παιδιά κάθονται και παπαγαλίζουν τυποποιημένες απόψεις γιατί είναι πια γνωστό ότι στην έκθεση δε γράφεις αυτό που πιστεύεις, αλλά αυτό που θέλει να δει ο διορθωτής. Πιστεύεις ότι αυτός που θα ξέρει να το παίξει καλύτερα αυτό το παιχνίδι, θα έπρεπε να ανταμοίβεται έναντι του άλλου που δεν το κάνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
ναι, αλλά το πρόβλημα εμφανίζετε στην υποκειμενικότητα της βαθμολογίας...
και επειδή είναι και θεωρητικό μάθημα, σε χαντακώνει :/:

Πιστεύεις ότι κάποιος ο οποίος ξέρει καλύτερα τα χαρακτηριστικά πχ της επιφυλλίδας θα άξιζε μια θέση στο πολυτεχνείο περισσότερο από κάποιον που λύνει 2 ασκήσεις παραπάνω στα μαθηματικά και τη φυσική;
Επίσης κάτι που ακούω συνέχεια, αν κάποιος δεν γράψει καλά στην έκθεση δεν σημαίνει ότι δεν ξέρει να εκφράζεται, γιατί τα μηδενίζετε όλα, πρώτα από όλα μιλάμε για ένα μάθημα με τις περισσότερες αποκλίσεις δεν έχει σημασία αν έχεις επιχειρήματα, αν ο άλλος διαφωνεί, μπορεί να σου κόψει τη μισή έκθεση, έτσι επειδή μπορεί, δεν έχεις κανένα συγκεκριμένο κριτήριο, ο καθένας όπως θέλει διορθώνει. Για αυτό τα παιδιά κάθονται και παπαγαλίζουν τυποποιημένες απόψεις γιατί είναι πια γνωστό ότι στην έκθεση δε γράφεις αυτό που πιστεύεις, αλλά αυτό που θέλει να δει ο διορθωτής. Πιστεύεις ότι αυτός που θα ξέρει να το παίξει καλύτερα αυτό το παιχνίδι, θα έπρεπε να ανταμοίβεται έναντι του άλλου που δεν το κάνει;

Θα συμπλήρωνα αλλά με προλάβατε, ότι γίνεται λάθος το μάθημα της έκθεσης, αυτό είναι αλήθεια. Η παπαγαλία είναι ότι τραγικότερο μπορεί να γίνει στο συγκεκριμένο.

Υπάρχει υποκειμενικότητα, όπως και σε άλλα μαθήματα, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σε τόσο τραγικό σημείο. Δεν μιλάμε για σοβαρά πολιτικά θέματα στην έκθεση που ο άλλος θα πορωθεί και θα σου κόψει την έκθεση.

Η έκθεση δεν έχει αντικαταστήσει κάποιο άλλο μάθημα που σου χρειαζόταν παραπάνω. Και μην τρελαθούμε, δεν έχει διάβασμα τρελό, όπως απαιτούν τα άλλα. Ο γραπτός λόγος όμως είναι απαραίτητος, σε όποιο επάγγελμα και αν είσαι. Δυστυχώς, επειδή βλέπω γραπτά φοιτητών και εργασίες, μπορώ να διακρίνω την αναγκαιότητα του μαθήματος. Θέλει αλλαγές, ναι, αλλά νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει. Η ζωή δεν είναι μόνο αριθμοί και τύποι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θα συμπλήρωνα αλλά με προλάβατε, ότι γίνεται λάθος το μάθημα της έκθεσης, αυτό είναι αλήθεια. Η παπαγαλία είναι ότι τραγικότερο μπορεί να γίνει στο συγκεκριμένο.

Υπάρχει υποκειμενικότητα, όπως και σε άλλα μαθήματα, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σε τόσο τραγικό σημείο. Δεν μιλάμε για σοβαρά πολιτικά θέματα στην έκθεση που ο άλλος θα πορωθεί και θα σου κόψει την έκθεση.

Η έκθεση δεν έχει αντικαταστήσει κάποιο άλλο μάθημα που σου χρειαζόταν παραπάνω. Και μην τρελαθούμε, δεν έχει διάβασμα τρελό, όπως απαιτούν τα άλλα. Ο γραπτός λόγος όμως είναι απαραίτητος, σε όποιο επάγγελμα και αν είσαι. Δυστυχώς, επειδή βλέπω γραπτά φοιτητών και εργασίες, μπορώ να διακρίνω την αναγκαιότητα του μαθήματος. Θέλει αλλαγές, ναι, αλλά νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει. Η ζωή δεν είναι μόνο αριθμοί και τύποι...

Δεν διαφωνώ ότι έχει έναν ρόλο σαν μάθημα, να διδάσκεται, αλλά μέχρι εκεί. Το να το εξετάζεσαι κιόλας όμως δεν λύνει κανένα πρόβλημα, υπάρχει λανθασμένα η αντίληψη ότι αν υπάρχει η έκθεση στις πανελλήνιες τότε τα παιδιά αυτόματα έχουν καλύτερη εκφραστική ικανότητα, από πού κι ως που. Απλά αποτελεί κριτήριο, δεν μαθαίνεις κάτι παραπάνω από ότι να μην το εξεταζόσουν. Και ναι, σου τρώει χρόνο, ξέρεις πόσες περιλήψεις και εκθέσεις γράφουν τα παιδιά όλη τη χρονιά για το μάθημα αυτό; και με καμία ευχαρίστηση πίστεψέ με.
Λες ότι φταίει η παπαγαλία και η τυποποίηση, μα για ποιο λόγο νομίζεις ότι έχει τυποποιηθεί τόσο πολύ. Όποιο μάθημα και να πάρεις, εφόσον πρόκειται να το εξεταστείς, λίγο ή πολύ θα τυποποιηθεί. Ακόμη και τα μαθηματικά σε ένα βαθμό, τυποποιούνται.
Στη έκθεση όμως το φαινόμενο αυτό έχει καταντήσει αηδία, κι αυτό, για το λόγο ακριβώς, ότι πλασάρεται ως κάτι μη τυποποιημένο. Το υπουργείο, μέσα από το ροζ συννεφάκι του νομίζει πως εφόσον πρόκειται για ένα μάθημα το οποίο ελέγχει δεξιότητες, πράγματα δηλαδή τα οποία δεν διαβάζονται (για αυτό και συγκεκριμένη ύλη δεν υπάρχει ότι θέμα θέλουν σου βάζουν) ότι έτσι η εξέταση θα είναι σωστή. Μα τότε είναι που πέφτει η πολλή η τυποποίηση. Δηλαδή τι νομίζεις, ότι αν μιλάμε για μια εξέταση που πρόκειται να σου καθορίσει τη ζωή, θα κάτσει ο άλλος να εμπιστευτεί τις ικανότητές του; όχι βέβαια, θα προτιμήσει να τα μάθει φασόν, σίγουρα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ξέρεις ποιο είναι το περίεργο;
Καταλαβαίνω απόλυτα τι μου λες και πώς το κρίνεις από τη δική σου πλευρά.

Βλέπω όμως ότι σε ένα ίδιο σύστημα κατά βάση με αυτό που έδωσα εγώ, πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα και πόσο πολύ σας έχουν αγχώσει. Δεν είναι δικό σας το φταίξιμο σε καμία περίπτωση, εσείς μόνο το λούζεστε και το πληρώνετε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VolPe

Νεοφερμένος

Ο VolPe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Ξερετε ποιο ειναι το αστειο της υποθεσης, η κοπελα που ξεκινησε το thread, απο ο,τι λεει το status της τωρα πια ειναι φοιτητρια νομικης.

Αυτοι που την "χλευαζαν" στο σχολειο για την κατευθυνση της σε λιγο καιρο θα βασιζονται σε αυτην για να σωσει τις περιουσιες τους,τα παιδια τους κτλπ.
Μονο αυτο αναδεικνυει το γελοιο της ολης υποθεσεως με τις κατευθυνσεις... Ξεκολλατε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι; Γιατί τέτοιο θάψιμο για την Τεχνολογική κατεύθυνση;;; Ας μην ξεχνάμε ότι έχουν Φυσική-Μαθηματικά που έχει ΚΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ και μάλιστα με ακριβώς ίδια ύλη+θέματα... Όσοι ενδιαφέρονται για 2ο-4ο πεδίο γιατί να πάνε Θετική και όχι τεχνολογική; Προσωπικά δεν μου άρεσε ποτέ η Χημεία ιδιαίτερα οπότε γιατί να πάω να αυτοχαντακωθώ; Δεν τη βρίσκω εύκολη κατεύθυνση γιατί ούτε το ΑΟΔΕ μπορώ να χαρακτηρίσω ως ένα "γελοίο μάθημα" ούτε τον Προγραμματισμό! Έλεος πια! Αν ήταν τόσο άχρηστη τότε δεν θα υπήρχε...

Επίσης η Θεωρητική γιατί να τρώει επίσης τόσο θάψιμο;;; Είναι μαθήματα που είτε μας αρέσει είτε όχι συνδέονται με τον πολιτισμό μας και σε κάποιους αρέσουν. Άλλωστε πολλοί θέλουν να γίνουν Φιλόλογοι-Δικηγόροι-Ψυχολόγοι, τι να κάνουν αυτοί; Να πάνε θετική επειδή είναι η ΤΕΛΕΙΑ κατεύθυνση και μόνο οι μαθητές αυτής της κατεύθυνσης αξίζουν!

Έχω βαρεθεί να ακούω βλακείες από το κάθε ψωνισμένο-πωρωμένο με την κατεύθυνση του, να θάβει τις υπόλοιπες! Έλεος δηλαδή! Αν είναι έτσι να τις καταργήσουμε όλες τις σχολές και τις κατευθύνσεις και να κρατήσουμε μόνο Θετική και από σχολές Ιατρική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,850 μηνύματα.
Βασιλίνα σήμερα ακόμη κι ένας επιστήμονας με σπουδές πάνω στο 2ο/4ο επιστημονικό πεδίο είναι απαραίτητο να γνωρίζει χημεία και βιολογία λόγω διεπιστημονικής προσέγγγισης στην μάθηση και στην έρευνα.
Ας καταλάβετε επιτέλους στην Ελλάδα, ότι και το 2ο και 4ο πεδίο χρειάζεται χημεία και βιολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top