Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Η χρήση της λέξης ρατσισμός ήταν λάθος:)

Πιστεύω πως εννοούσε κοινωνικό ρατσισμό, που σχετίζεται με το θέμα της "ταμπέλας" την οποία ανέφερα και προηγουμένως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Πιστεύω πως εννοούσε κοινωνικό ρατσισμό, που σχετίζεται με το θέμα της "ταμπέλας" την οποία ανέφερα και προηγουμένως.
Καταρχήν δεν μπαίνει ταμπέλα. Κανείς δεν παίρνει υπόψη τα τεστ iq. Και να τα έπερνε θα έπρεπε να έχει άμεση σχέση με τα κριτήρια που αναζητά αυτός που θα τα λάβει υπόψη. Με την ίδια λογική ας μην παίρνουμε ένα "καλύτερο" πτυχείο γιατί βάζουμε ταμπελάκια και γινόμαστε "κοινωνικοί ρατσιστές". Και τα δύο είναι αντικειμενικά και στηρίζονται στην λογική. Άλλο να λέμε ότι ο χριστιανός είναι καλύτερος, ο έλληνας είναι ανώτερος και άλλο να λέμε έχει μεγαλύτερο iq. Και δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι το iq για το σύνολο της εγκεφαλικής μας λειτουργίας, μόνο για την λογική αντίληψη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,098 μηνύματα.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι θεωρείτε εύκολη κατεύθυνση την θεωρητική.

Μην τρελαθούμε 17 είναι πολύ πιο εύκολο να πετύχεις στα θετικοτεχνολογικά μαθήματα από οτι στα θεωρητικά. 17 βιολογία κατεύθυνση θεωρειται αποτυχία, 17 ιστορία γενικής επιτυχία. Μη μιλήσω για την έκθεση. Στη θεωρητική μπορείς να πετύχεις πιο εύκολα ένα 12-14 αλλά ειναι δώρο άδωρο καθώς οι επιλογές είναι πολύ περιορισμενες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Καταρχήν δεν μπαίνει ταμπέλα. Κανείς δεν παίρνει υπόψη τα τεστ iq. Και να τα έπερνε θα έπρεπε να έχει άμεση σχέση με τα κριτήρια που αναζητά αυτός που θα τα λάβει υπόψη. Με την ίδια λογική ας μην παίρνουμε ένα "καλύτερο" πτυχείο γιατί βάζουμε ταμπελάκια και γινόμαστε "κοινωνικοί ρατσιστές". Και τα δύο είναι αντικειμενικά και στηρίζονται στην λογική. Άλλο να λέμε ότι ο χριστιανός είναι καλύτερος, ο έλληνας είναι ανώτερος και άλλο να λέμε έχει μεγαλύτερο iq. Και δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι το iq για το σύνολο της εγκεφαλικής μας λειτουργίας, μόνο για την λογική αντίληψη :)

Μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ :)
Αυτό που λες με το "χριστιανός" είναι θρησκευτικός ρατσισμός και αυτό με το "έλληνας" εθνικός-φυλετικός. Ο κοινωνικός ρατσισμός είναι κάτι διαφορετικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ :)
Αυτό που λες με το "χριστιανός" είναι θρησκευτικός ρατσισμός και αυτό με το "έλληνας" εθνικός-φυλετικός. Ο κοινωνικός ρατσισμός είναι κάτι διαφορετικό.
Απλά ο κοινωνικός ρατσισμός είναι με αντικειμενικά κριτήρια όπως τον περιγράφεις ενώ οι άλλες μορφές είναι βάση υποκειμενικών κριτηρίων. Επίσης τότε θεωρείται με την ίδια λογική κοινωνικός ρατσισμός το πτυχίο, η εργασία σωστά?

Πάντως εγώ θέλω να εννοώ τον ρατσισμό ως κάτι λάθος που οφείλεται σε λάθος αντιλήψεις ή οποίες δεν στηρίζονται στη λογική αλλά στον υποκειμενικό εγωισμό μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Απλά ο κοινωνικός ρατσισμός είναι με αντικειμενικά κριτήρια όπως τον περιγράφεις ενώ οι άλλες μορφές είναι βάση υποκειμενικών κριτηρίων. Επίσης τότε θεωρείται με την ίδια λογική κοινωνικός ρατσισμός το πτυχίο, η εργασία σωστά?

Πάντως εγώ θέλω να εννοώ τον ρατσισμό ως κάτι λάθος που οφείλεται σε λάθος αντιλήψεις ή οποίες δεν στηρίζονται στη λογική αλλά στον υποκειμενικό εγωισμό μας.

Αν χρησιμοποιεί κάποιος την κατοχή ενός πτυχίου ή προβάλει την εργασία του με σκοπό να θίξει κάποιον άλλο, τότε ναι, είναι ρατσισμός και πάλι. Συμφωνώ μ'αυτό που λες κι εγώ το ίδιο λέω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Καταρχήν δεν μπαίνει ταμπέλα. Κανείς δεν παίρνει υπόψη τα τεστ iq. Και να τα έπερνε θα έπρεπε να έχει άμεση σχέση με τα κριτήρια που αναζητά αυτός που θα τα λάβει υπόψη.
Αφού δεν έχουμε την αντίληψη ότι κάποιος είναι κατώτερο ον γιατί είναι (κοινωνικός) ρατσισμός? Δηλαδή να μην υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια που έχουν άμεση σχέση με την πρόσληψη μιας θέσης?

Αν χρησιμοποιεί κάποιος την κατοχή ενός πτυχίου ή προβάλει την εργασία του με σκοπό να θίξει κάποιον άλλο, τότε ναι, είναι ρατσισμός και πάλι. Συμφωνώ μ'αυτό που λες κι εγώ το ίδιο λέω
ακριβώς... αυτό είναι ρατσισμός εν προκειμένω κοινωνικός. Το ίδιο θα ισχύει αν κάποιος χρησιμοποιεί τα αποτελέσματα ενός τεστ σαν απόδειξη ανωτερότητας. Αλλά αν το κάνει αυτό, τότε ο εγωισμός και ο ρατσισμός και οι αντιλήψεις αυτού του ανθρώπου, θα μας αποδείξουν την κατωτερότητα του στον ηθικό τομέα καθώς και εκείνων των συναισθημάτων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι θεωρείτε εύκολη κατεύθυνση την θεωρητική.

Μην τρελαθούμε 17 είναι πολύ πιο εύκολο να πετύχεις στα θετικοτεχνολογικά μαθήματα από οτι στα θεωρητικά. 17 βιολογία κατεύθυνση θεωρειται αποτυχία, 17 ιστορία γενικής επιτυχία. Μη μιλήσω για την έκθεση. Στη θεωρητική μπορείς να πετύχεις πιο εύκολα ένα 12-14 αλλά ειναι δώρο άδωρο καθώς οι επιλογές είναι πολύ περιορισμενες.
Σαν κατεύθυνση πιο εύκολη είναι η θεωρητική. Η πλειοψηφία το λέει. Το επίπεδο δυσκολίας των μαθηματικών δεν συγκρίνεται με κανενός άλλου μαθήματος. Το 75% γράφει κάτω απο την βάση... Αν θέλεις μπορούμε να αναλύσουμε το κάθε μάθημα, δεν το κάνω τώρα γιατί βαριέμαι αλλά αν πραγματικά το θες...
Μη μιλήσεις για έκθεση καθώς θα είναι άκυρο... όλοι γράφουμε έκθεση...
Όσο για τις περιορισμένες επιλογές τι να πω, ο καθένας επιλέγει με βάση αυτό που θέλει να κάνει.
Φυσικά με το που λέω ότι η θεωρητική είναι πιο εύκολη δεν υποβιβάζω κανέναν, η επιλογή κατεύθυνσης γίνεται με βάση άλλα κριτήρια και όχι την ευκολία/δυσκολία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Ποιά είναι τα δύσκολα μαθήματα εκτός τα μαθηματικά κατεύθυνσης δηλαδή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
είναι η φυσική κατεύθυνσης, η βιολογία κατεύθυνσης (ως προς τον τρόπο διατύπωσης των εννοιών και των κατεβατών θεωρίας...)

η χημεία κατεύθυνσης με διάβασμα παλεύεται

στην ανάπτυξη εφαρμογών βλέπω μεγάλο ποσοστό αποτυχίας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Σαν κατεύθυνση πιο εύκολη είναι η θεωρητική. Η πλειοψηφία το λέει. Το επίπεδο δυσκολίας των μαθηματικών δεν συγκρίνεται με κανενός άλλου μαθήματος. Το 75% γράφει κάτω απο την βάση... Αν θέλεις μπορούμε να αναλύσουμε το κάθε μάθημα, δεν το κάνω τώρα γιατί βαριέμαι αλλά αν πραγματικά το θες...
Μη μιλήσεις για έκθεση καθώς θα είναι άκυρο... όλοι γράφουμε έκθεση...
Όσο για τις περιορισμένες επιλογές τι να πω, ο καθένας επιλέγει με βάση αυτό που θέλει να κάνει.
Φυσικά με το που λέω ότι η θεωρητική είναι πιο εύκολη δεν υποβιβάζω κανέναν, η επιλογή κατεύθυνσης γίνεται με βάση άλλα κριτήρια και όχι την ευκολία/δυσκολία.
Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ....αμα θέλανε στην θεωρητική θα κοπανούσανε τόσο άσχημα που ούτε την ερώτηση δεν θα μπορούσες να κατανοήσεις ...πόσο μάλλον να απαντήσεις δομημένα....το κόμπλεξ των θετικών είναι γενικό...και βασίζεται στο ότι δεν έχουν γενική παιδεία...το να ασχολείσαι συνεχώς με αριθμούς σ στερεί την προαναφρθείσα δυνατότητα...προσωπικά τα θετικά μου φαινόντουσαν πιο εύκολα από τα θεωρητικά από την άποψη οτι λυνεις ασκήσεις και δεν έχεισ τόση αποστήθιση και θεωρία...είσαι διαβαστερός? θα γραψεις καλά..είσαι και έξυπνος θα γράψεις ακόμα καλύτερα....ΣΤην θεωρητική πάλι δεν υπάρχει μάθημα πλήρους αποστηθήσεως...στην ιστορία υπάρχουν οι πηγές....στην λογοτεχνία το παράλληλο....στα αρχαία το άγνωστο....άμα ήθελαν ενα επιεικώς δυσκολούτσικο να βάζανε θα σου έλεγα ποιος θα έγραφε κάτω από τη βάση και ποιος όχι....επειδή ακριβώς είναι πιο δύσκολη κατεύθυνση σε αυτό το σημείο της ζωής μας στο οποίο καλούμεθα να διαγωνιστούμε προκειμένου να διακριθούμε και κατ' επ'εκταση να σταδιοδρομήσουμε επαγγελματικά μέσω της προσβασης σε καποιο ίδρυμα ανωτέρας εκπαίδευσης! Στα μαθηματικά κλπ πάλι...αυτά που διδάσκεσ8ε στην κατεύθυνση είναι ένα τιποτα μπροστά στον όγκο και την πολυπλοκότητα των θετικών επιστημών...προσωπικά θα την χαρακτήριζα μια εισαγωγη για χαζούς!!! Αυτός είναι και ο λόγος που κοπανάνε περισσότερο στη θετική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
είναι η φυσική κατεύθυνσης, η βιολογία κατεύθυνσης (ως προς τον τρόπο διατύπωσης των εννοιών και των κατεβατών θεωρίας...)

η χημεία κατεύθυνσης με διάβασμα παλεύεται

στην ανάπτυξη εφαρμογών βλέπω μεγάλο ποσοστό αποτυχίας...
Αντε να δεχτώ και την φυσική(κατεύθυνσης).Υπάρχουν και μαθήματα πάντως που είναι για τρελό βαθμό όπως μαθηματικά γενικής,αοθ,βιολογία γενικής,αοδε κτλ.

Τρία πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ....αμα θέλανε στην θεωρητική θα κοπανούσανε τόσο άσχημα που ούτε την ερώτηση δεν θα μπορούσες να κατανοήσεις ...πόσο μάλλον να απαντήσεις δομημένα....το κόμπλεξ των θετικών είναι γενικό...και βασίζεται στο ότι δεν έχουν γενική παιδεία...το να ασχολείσαι συνεχώς με αριθμούς σ στερεί την προαναφρθείσα δυνατότητα...προσωπικά τα θετικά μου φαινόντουσαν πιο εύκολα από τα θεωρητικά από την άποψη οτι λυνεις ασκήσεις και δεν έχεισ τόση αποστήθιση και θεωρία...είσαι διαβαστερός? θα γραψεις καλά..είσαι και έξυπνος θα γράψεις ακόμα καλύτερα....ΣΤην θεωρητική πάλι δεν υπάρχει μάθημα πλήρους αποστηθήσεως...στην ιστορία υπάρχουν οι πηγές....στην λογοτεχνία το παράλληλο....στα αρχαία το άγνωστο....άμα ήθελαν ενα επιεικώς δυσκολούτσικο να βάζανε θα σου έλεγα ποιος θα έγραφε κάτω από τη βάση και ποιος όχι....επειδή ακριβώς είναι πιο δύσκολη κατεύθυνση σε αυτό το σημείο της ζωής μας στο οποίο καλούμεθα να διαγωνιστούμε προκειμένου να διακριθούμε και κατ' επ'εκταση να σταδιοδρομήσουμε επαγγελματικά μέσω της προσβασης σε καποιο ίδρυμα ανωτέρας εκπαίδευσης! Στα μαθηματικά κλπ πάλι...αυτά που διδάσκεσ8ε στην κατεύθυνση είναι ένα τιποτα μπροστά στον όγκο και την πολυπλοκότητα των θετικών επιστημών...προσωπικά θα την χαρακτήριζα μια εισαγωγη για χαζούς!!! Αυτός είναι και ο λόγος που κοπανάνε περισσότερο στη θετική!
Δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση,μόνο τις βαθμολογίες να δείς οι περισσότεροι αριστούχοι στην θετική και στην τεχνολογική είναι.Τυχαίο;Δεν νομίζω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Είναι τόσο διασκεδαστικό όταν μια σοβαρή κατά τ'άλλα κουβέντα καταντάει διάλογος του στύλ "εγώ είμαι πιο μάγκας/εγώ την έχω πιο μεγάλη"!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση,μόνο τις βαθμολογίες να δείς οι περισσότεροι αριστούχοι στην θετική και στην τεχνολογική είναι.Τυχαίο;Δεν νομίζω...

" λογικό είναι αφού στη θεωρητική πάνε όλα τα τούβλα"

όταν δίνεις ηλίθια επιχειρήματα να περιμένεις και ηλίθιες απαντήσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Να δω τι άλλο θα μας πείτε!!!!!
χαχαχαχαχαχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
το κόμπλεξ των θετικών είναι γενικό...και βασίζεται στο ότι δεν έχουν γενική παιδεία...το να ασχολείσαι συνεχώς με αριθμούς σ στερεί την προαναφρθείσα δυνατότητα...

Να υποθέσω πως η γενίκευσή σου βασίζεται σε κάποια εμπεριστατωμένη έρευνα, ή είναι κάποια προσωπική δοξασία που προβάλλεται με μεγάλη σιγουριά;
Γενική παιδεία δεν έχει κατά βάση κανένας μαθητής του λυκείου. Όποιος ενδιαφέρεται αρκετά να αποκτήσει, το κάνει, αλλά το συνολικό πρόγραμμα δίνει βαρύτητα στην κατεύθυνση και στις συγκεκριμένες γνώσεις που παρέχει καθεμία. Θεωρείς ότι οι θετικοί (και οι τεχνολογικοί) στερούνται γενικής παιδείας επειδή δεν δίνουν σημασία στα αρχαία, την ιστορία, τη λογοτεχνία; Μα το ίδιο μπορώ να πω για τους θεωρητικούς σε γενικά πλαίσια: είναι αδύναμοι στα μαθηματικά, τη φυσική, τη βιολογία και η ενασχόλησή τους με κείμενα και πληροφορίες φυραίνει τη λογική τους σκέψη... Και ακόμη, όλοι οι μαθητές αδιαφορούν κατά βάση για τα εικαστικά, την τεχνολογία, το δίκαιο...
Δεν μπορεί να πει κανείς λοιπόν ότι ο ένας έχει γενική παιδεία κι ο άλλος όχι. Σε όλους λείπει κάτι με αυτό το σύστημα

Στα μαθηματικά κλπ πάλι...αυτά που διδάσκεσ8ε στην κατεύθυνση είναι ένα τιποτα μπροστά στον όγκο και την πολυπλοκότητα των θετικών επιστημών...προσωπικά θα την χαρακτήριζα μια εισαγωγη για χαζούς!!! Αυτός είναι και ο λόγος που κοπανάνε περισσότερο στη θετική!

Νομίζεις ότι θα ήταν δυνατή μια γενικά πιο εξειδικευμένη διδασκαλία των θετικών μαθημάτων; Μα, προφανώς, είναι ανώτερα μαθηματικά και φυσική για το λύκειο, για το πανεπιστήμιο είναι μια εισαγωγή για αρχαρίους. Γιατί, η φιλοσοφία της θεωρητικής τι σχέση έχει με την πραγματική επιστήμη της φιλοσοφίας; Τα λατινικά ενός χρόνου αρκούν; Η μερικώς εξειδικευμένη νεοελληνική ιστορία κατεύθυνσης τι μέρος της ιστορίας της χώρας και του κόσμου καλύπτει, και σε τι βάθος αναλύει τα κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, επιστημονικά και τεχνολογικά αίτια που προκάλεσαν τα ιστορικά γεγονότα;
Ο προγραμματισμός της τεχνολογικής τι μέρος της πληροφορικής καλύπτει; Η ΑΟΔΕ τι πραγματικές γνώσεις παρέχει για το αντικείμενό της;
Όοοοολα τα μαθήματα κατεύθυνσης είναι μια βασική εισαγωγή για την τριτοβάθμια και τις διάφορες πορείες που μπορεί να ακολουθήσει κανείς από κάθε κατεύθυνση. Τι περιμένεις λοιπόν από τα θετικά μαθήματα, και γιατί επικεντρώνεσαι σε αυτά;
Αν θέλουν να "κοπανήσουν" στη θετικοτεχνολογική μπορούν να βάλουν πραγματικά δύσκολες ασκήσεις και όχι τέτοιες που βασίζονται σε standard βασική μεθοδολογία. ;)


Το σχολείο είναι αστείο, και πιο αστείο (και τραγικό) είναι ότι τρία χρόνια τώρα σε αυτό το forum μαθητές και φοιτητές τσακώνονται για το ποιος την έχει μεγαλύτερη. Κοιτάτε ο καθένας την καμπούρα του και μετά των άλλων.
Στο σχολείο μου μια φορά αρίστευσαν κυρίως οι θετικοτεχνολογικοί με ενδιαφέροντα και κάποια ουσιαστική θεωρητική παιδεία και οι θεωρητικοί με ορθολογική σκέψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Είναι τόσο διασκεδαστικό όταν μια σοβαρή κατά τ'άλλα κουβέντα καταντάει διάλογος του στύλ "εγώ είμαι πιο μάγκας/εγώ την έχω πιο μεγάλη"!
Εμείς στην Α γυμνασίου τη μετρούσαμε στα αληθινά... :redface:


Κατά τα άλλα: Έλεος??!!! Τι νόημα έχει μια τέτοια κόντρα? Όλες οι κατευθύνσεις έχουν τη δυσκολία τους και τον κόπο τους. Το θέμα κατάντησε λακαμία. (ΑΝ ήμουν διαχειριστής θα το κλείδωνα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Αντε να δεχτώ και την φυσική(κατεύθυνσης).Υπάρχουν και μαθήματα πάντως που είναι για τρελό βαθμό όπως μαθηματικά γενικής,αοθ,βιολογία γενικής,αοδε κτλ.

Wow... Ανέφερες 4 μαθήματα κι από αυτά τα 2 είναι γενικής παιδείας(!!!) και το άλλο επιλογής(!!!!!)...Κι ένα μόνο κατεύθυνσης...

Συνεπώς αυτά είναι "εύκολα" και για "τρελό βαθμό" ακριβώς επειδή τα μπορούν να τα δώσουν όλοι... Μην τρελαθούμε δηλαδή...

Όσο για το ΑΟΔΕ, ρώτα και κανένα παιδάκι τεχνολογικής που έχει να παλέψει να βγάλει νόημα μέσα στο χάος του(Από αυτό δεν έχω εμπειρία, ότι μου έχουν πει μεταφέρω)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
είναι και οι στόκοι που πρέπει να γράψουν...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Συ ειπάς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top