Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Βρε το ξέρω...
Αλλά φεύγοντας από το σχολείο δεν μένει αυτό...

για αυτό το "φεύγοντας απ' το σχολείο" μιλάω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Θες δηλαδή να μου πεις ότι κάνετε τέλεια τα μαθήματά σας στα σχολεία και στα πανεπιστήμια?? Θες να μου πεις ότι είμαι ο πρώτος που ακούς να λέει κακό λόγο για την θεωρητική??

Δεν είσαι ο πρώτος αλλά έχω συνηθίσει να μας θεωρούν τα χαζά του σχολείου που δεν παίρνουμε εύκολα τα θετικά μαθήματα..

Όταν όμως ήμουν εγώ στο σχολείο και δίναμε 9 μαθήματα πανελλαδικές διάβασα και μαθηματικά, και φυσική και βιολογία και τα έδωσα. Μπορεί όχι στο επίπεδο των αντίστοιχων κατευθύνσεων, αλλά είχα γνώσεις τις οποίες δοκίμασα κιόλας. Επίσης, οι απουσιολόγοι και των 5 τμημάτων της Γ'Λυκείου ήμασταν στη θεωρητική. Γι'αυτό λέω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα. Τότε είχαμε 3 τμήματα τεχνολογικής, 1 θετικής και 2 θεωρητικής, και η "σαβούρα" ήταν στην τεχνολογική.

Το μάθημα στην τάξη ήταν μια χαρά, δεν είχαμε θέματα, ήταν όλα στα πλαίσια του λογικού.
Tο πανεπιστήμιο δεν νομίζω ότι μπαίνει στη σύγκριση, καθώς δεν γίνεται μάθημα όπως το έχουμε στο μυαλό μας από το σχολείο.

Τι εννοείτε "φεύγοντας" από το σχολείο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
και για την τεχνολογική γίνεται κακός λόγος ρώτα και τον npb

τι να πω εγώ; :P
Αυτό που θυμάμαι από την μαθητική πορεία μου είναι ότι στην τεχνολογική πήγαινε μια σκαρταδούρα μαθητών ακατάλληλοι για Πανεπιστήμιο...και οι οποίοι τώρα βλαστημούν που βρέθηκαν σε Τμήματα Χημείας, Χημικών Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών,...κτλ μιας και οι γνώσεις της πληροφορικής δεν τους χρησίμευσαν ιδιαίτερα (ακόμη και σε Τμήμα Πληροφορικής). :) Παρ' όλο το μάθημα Πληροφορικής Τεχνολογικής Κατεύθυνσης μεγάλος αριθμός Ελλήνων φοιτητών αδυνατεί να διατυπώσει κώδικα σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού. Σε άλλα topics έχω αναφέρει ότι Πανεπιστημιακά μαθήματα όπως C++, FORTRAN, BASIC, PASCAL, ...καθίστανται παλουκάκια στις εξεταστικές. Προσωπικά θα ήμουν υπερ να υπήρχε μια κατεύθυνση θετικών επιστημών με την εξής δομή:

  • μαθηματικά
  • φυσική
  • χημεία
  • βιολογία
  • ανάπτυξη εφαρμογών
γιατί για μεγάλο αριθμό θετικών/τεχνολογικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο οι γνώσεις των άνω μαθημάτων είναι χρήσιμες ως προαπαιτούμενες. Δεν γίνεται ένας Μαθηματικός,...κτλ να μην έχει ιδέα από Βιολογία ή Χημεία, ένας Βιολόγος ή Χημικός κτλ να μην έχει ιδέα από Προγραμματισμό ή Στατιστική, όταν σήμερα γίνονται έρευνες πάνω σε διεπιστημονικούς κλάδους όπως Περιβαλλοντικές Επιστήμες ή και ακόμη σε κλάδους όπως Μαθηματική Βιολογία, Ωκεανογραφία, Μετεωρολογία, Εξελικτική Βιολογία, Υπολογιστική Βιολογία, Υπολογιστική Χημεία, Βιοπληροφορική, Ιατρική Φυσική, Βιοστατιστική, Φυσική Υλικών, Πολυμερή, Τεχνητή Νοημοσύνη, Υπολογιστική Αστροφυσική,...κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Γιατί τέτοιο μίσος....;;:hmm:
Σου τρώνε το ψωμί οι της Θεωρητικής....;;;
Κόμπλεξ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
1. Διότι το 98% είναι άνθρωποι χωρίς μυαλό και απλώς σιχαίνονται τα αρχαία λιγότερο από τα μαθηματικά, το 1,5% άτομα που πραγματικά θέλανε θεωρητική γιατί τους ενδιαφέρει το αντικείμενο και συνεπώς έχουν ότι χρειάζεται για να πετύχουν και το υπόλοιπο 0,5% είναι άτομα που πήγαν θεωρητική είτε καταλάθος είτε από βλακεία ενώ θα τα κατάφερναν πολύ καλύτερα από τις άλλες 2 κατευθύνσεις(απλά κάπως τους καρφώθηκε η ιδέα ότι θα έπιαναν περισσότερα μόρια για το 5ο πεδίο(sic))... Οπότε δεν σνομπάρω πρακτικά όλα τα άτομα της θεωρητικής, αλλά αυτό το 98% της πρώτης κατηγορίας...

Υποθέτω οι αριθμοί είναι μετά από εκτενείς στατιστικές έρευνες,huh?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Δεν είσαι ο πρώτος αλλά έχω συνηθίσει να μας θεωρούν τα χαζά του σχολείου που δεν παίρνουμε εύκολα τα θετικά μαθήματα..

Όταν όμως ήμουν εγώ στο σχολείο και δίναμε 9 μαθήματα πανελλαδικές διάβασα και μαθηματικά, και φυσική και βιολογία και τα έδωσα. Μπορεί όχι στο επίπεδο των αντίστοιχων κατευθύνσεων, αλλά είχα γνώσεις τις οποίες δοκίμασα κιόλας. Επίσης, οι απουσιολόγοι και των 5 τμημάτων της Γ'Λυκείου ήμασταν στη θεωρητική. Γι'αυτό λέω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα. Τότε είχαμε 3 τμήματα τεχνολογικής, 1 θετικής και 2 θεωρητικής, και η "σαβούρα" ήταν στην τεχνολογική.

Το μάθημα στην τάξη ήταν μια χαρά, δεν είχαμε θέματα, ήταν όλα στα πλαίσια του λογικού.
Tο πανεπιστήμιο δεν νομίζω ότι μπαίνει στη σύγκριση, καθώς δεν γίνεται μάθημα όπως το έχουμε στο μυαλό μας από το σχολείο.

Τι εννοείτε "φεύγοντας" από το σχολείο;

Ωραία... Εσύ ήσουν αναγκασμένη να διαβάσεις και θετικά μαθήματα και τα κατάφερες... Και μπράβο σου... Εγώ μιλάω γι' αυτό που βίωσα στα δικά μου μαθητικά χρόνια... Όπου ο μέσος μαθητής της θεωρητικής δυσκολεύεται να λύσει ένα απλό τριώνυμο και έχει ως επιλογή γενικής παιδείας την Βιολογία, όπου κατά βάσην είναι παπαγαλία και τα μαθηματικά που έχει είναι επιπέδου δημοτικού και η πλειοψηφία δεν νιώθει να λύσει μία άσκηση... Αληθινή ιστορία: Πέρσι στην βιολογία, λύνω στον πίνακα άσκηση άφου με τα πολλά βγάζουμε μια άκρη θεωρητικά και κάνουμε και 2-3 υπολογισμούς κάνω της εξής απλοποιήση 10^6/10^3=1000 και το κατά 73% θεωρητικής κατεύθυνσης τμήμα μου με κοιτάει λες και τετραγώνισα τον κύκλο... Και μετά εγώ είμαι ο κακός... Ας μην πιάσω τα μαθηματικά γενικής γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ...

Α, και δεν είναι τόσο τρελή η αλλαγή... Εμείς είχαμε 3 τμήματα θεωρητικής, 2 τεχνολογικής και 1 θετικής... Και 5 απουσιολόγους 3 θετική κι από ένας τεχνολογική και θεωρητική...

Όσο για τα δικά σας μαθήματα συγκεκριμένα έχω ακούσει παράπονα από παιδιά θεωρητικής και το λέω, καθώς δικιά μου πείρα δεν έχω...

Το φεύγοντας από το σχολείο, είναι ότι εσύ παραμένεις για τον πολύ κόσμο το "χαζό" της θεωρητικής, ενώ οι θετικότεχνολογικοί δεν έχουν αυτό το θέμα... Βέβαια ας πούμε στο Πολυτεχνείο, εμένα με κοιτάνε με μισό μάτι που ήμουνα θετική, ενώ ας πούμε στο Βιολογικό θα είναι λίγο διαφορετικά...


Πες το όπως θες... Δεν με ενδιαφέρει καθόλου...
Δεν είμαι περήφανος για αυτό, αντίθετα λυπάμαι βαθύτατα που έχω τέτοια άποψη για τόσα πολλά άτομα, αλλά τουλάχιστον δεν κρύβομαι πίσω από politically correct φράσεις κι από πίσω να θάβω κόσμο... Κύριος την γνώμης μου είμαι και ξέρω και ποιος μπορεί να κρίνει αν έχω κόμπλεξ ή όχι...

Υποθέτω οι αριθμοί είναι μετά από εκτενείς στατιστικές έρευνες,huh?

Πάντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Θες δηλαδή να μου πεις ότι κάνετε τέλεια τα μαθήματά σας στα σχολεία και στα πανεπιστήμια?? Θες να μου πεις ότι είμαι ο πρώτος που ακούς να λέει κακό λόγο για την θεωρητική??

τι ακριβώς εννοείς όταν λες "κάνετε τα μαθήματα σας τέλεια στα πανεπιστήμια"?

δηλαδή, wtf? εμείς της θεωρητικής είμαστε μια ζωή οι χαζοί και οι σκράπες των σχολείων και των πανεπιστημίων?

ξεκολλάτε λίγο όμως, να κάνετε χαζές γενικεύσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
δηλαδή, wtf? εμείς της θεωρητικής είμαστε μια ζωή οι χαζοί και οι σκράπες των σχολείων και των πανεπιστημίων?

Ναι βρε darling,είσαι :redface::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
τι ακριβώς εννοείς όταν λες "κάνετε τα μαθήματα σας τέλεια στα πανεπιστήμια"?

δηλαδή, wtf? εμείς της θεωρητικής είμαστε μια ζωή οι χαζοί και οι σκράπες των σχολείων και των πανεπιστημίων?

ξεκολλάτε λίγο όμως, να κάνετε χαζές γενικεύσεις...

Λέω να μην το τραβήξω παραπάνω για σήμερα το βράδυ...

Από το πρωί πάλι μπορώ να αρχίσω να βγάζω το μίσος και τα κόμπλεξ μου...

Αλλά για τα πανεπιστήμια δεν γίνεται να είστε (διότι ξέρεις κάνετε θεωρητικά μαθήματα, οπότε........), αλλά συνήθως των σχολείων είστε(όχι όλοι και όχι οι μόνοι βέβαια)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
ναι εχει ξεσπασει και στο σχολειο μια κοντρα(απο τωρα?) την οποια δεν την περιμενα γιατι ειναι τελειως ασκοπη και ανουσια
Βεβαια παρατηρησα οτι ο μαθηματικος και ο φυσικος θεωρουν τα μαθηματα τους πολυ ανωτερα απο τα αλλα.Και βλεπεις οι φιλολογοι να βαζουν μικρη υλη(κανονικη δηλαδη) και ο φυσικος να ξεπερναει και το οριο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Λέω να μην το τραβήξω παραπάνω για σήμερα το βράδυ...

Από το πρωί πάλι μπορώ να αρχίσω να βγάζω το μίσος και τα κόμπλεξ μου...

Αλλά για τα πανεπιστήμια δεν γίνεται να είστε (διότι ξέρεις κάνετε θεωρητικά μαθήματα, οπότε........), αλλά συνήθως των σχολείων είστε(όχι όλοι και όχι οι μόνοι βέβαια)...

οκ, αφήνουμε εσάς τους έξυπνους να αλλάξετε τον κόσμο τότε

καληνύχτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!;)
Δεν είναι πως το λες ταμπού, απλά μας διδάσκουν λίγο από τις πιο σπουδαίες επίστήμες... Τι να κάνουμε που από τις θετικές επιστήμες υπάρχουν περισσότερα σπουδαία πράγματα να μάθεις? Δεν το λέω κοροιδευτικά αλλά δες το λογικά το πράγμα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
οκ, αφήνουμε εσάς τους έξυπνους να αλλάξετε τον κόσμο τότε

καληνύχτα :)

Καλή ιδέα...:P

Πολύ καληνύχτα σας...:)

ναι εχει ξεσπασει και στο σχολειο μια κοντρα(απο τωρα?) την οποια δεν την περιμενα γιατι ειναι τελειως ασκοπη και ανουσια
Βεβαια παρατηρησα οτι ο μαθηματικος και ο φυσικος θεωρουν τα μαθηματα τους πολυ ανωτερα απο τα αλλα.Και βλεπεις οι φιλολογοι να βαζουν μικρη υλη(κανονικη δηλαδη) και ο φυσικος να ξεπερναει και το οριο .

Σε κάθε σχολείο γίνονται διαφορετικά πράγματα... Για την ακρίβεια διαφέρουν άπειρα κι ανάλογα με το μάθημα...
Άλλοι μαθηματικοι και φυσικοί μας βοηθούσαν, άλλοι μας :hump:...
Όπως και ακριβώς το ίδιο συνέβαινε με τους φιλολόγους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Δεν είναι πως το λες ταμπού, απλά μας διδάσκουν λίγο από τις πιο σπουδαίες επίστήμες... Τι να κάνουμε που από τις θετικές επιστήμες υπάρχουν περισσότερα σπουδαία πράγματα να μάθεις? Δεν το λέω κοροιδευτικά αλλά δες το λογικά το πράγμα:)

δεν υποβαθμίζω τις θετικές επιστήμες, αλλά και οι θεωρητικές επιστήμες ανοίγουν τον μυαλό και προάγουν την σκέψη.

εμένα με γοητεύουν και οι μεν και οι δε, αν και μπορώ να προσεγγίσω καλύτερα τις δεύτερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θες δηλαδή να μου πεις ότι κάνετε τέλεια τα μαθήματά σας στα σχολεία και στα πανεπιστήμια?? Θες να μου πεις ότι είμαι ο πρώτος που ακούς να λέει κακό λόγο για την θεωρητική??
και για την τεχνολογική γίνεται κακός λόγος
Βρε το ξέρω...
Αλλά φεύγοντας από το σχολείο δεν μένει αυτό...




Αλλά για τα πανεπιστήμια δεν γίνεται να είστε (διότι ξέρεις κάνετε θεωρητικά μαθήματα, οπότε........), αλλά συνήθως των σχολείων είστε(όχι όλοι και όχι οι μόνοι βέβαια)...


για τι από τα 2 μιλάμε τελικά, σχολείο ή πανεπιστήμιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
για τι από τα 2 μιλάμε τελικά, σχολείο ή πανεπιστήμιο;

Ανάλογα με την περίσταση...

Είναι απλά γελοίο να γίνεται να υποβαθμιστεί η ποιότητα του μαθήματος από αυτούς που το παρακολουθούν(και δυστυχώς το έχω δει να συμβαίνει), ενώ είναι προαιρετική η παρακολούθηση... Οπότε γι' αυτό μένουμε στο σχολείο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ανάλογα με την περίσταση...

Είναι απλά γελοίο να γίνεται να υποβαθμιστεί η ποιότητα του μαθήματος από αυτούς που το παρακολουθούν(και δυστυχώς το έχω δει να συμβαίνει), ενώ είναι προαιρετική η παρακολούθηση... Οπότε γι' αυτό μένουμε στο σχολείο...

Αυτό που λες δεν έχει να κάνει με κατευθύνσεις, παντού υπάρχουν αδιάφοροι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Ωραία... Εσύ ήσουν αναγκασμένη να διαβάσεις και θετικά μαθήματα και τα κατάφερες... Και μπράβο σου... Εγώ μιλάω γι' αυτό που βίωσα στα δικά μου μαθητικά χρόνια... Όπου ο μέσος μαθητής της θεωρητικής δυσκολεύεται να λύσει ένα απλό τριώνυμο και έχει ως επιλογή γενικής παιδείας την Βιολογία, όπου κατά βάσην είναι παπαγαλία και τα μαθηματικά που έχει είναι επιπέδου δημοτικού και η πλειοψηφία δεν νιώθει να λύσει μία άσκηση... Αληθινή ιστορία: Πέρσι στην βιολογία, λύνω στον πίνακα άσκηση άφου με τα πολλά βγάζουμε μια άκρη θεωρητικά και κάνουμε και 2-3 υπολογισμούς κάνω της εξής απλοποιήση 10^6/10^3=1000 και το κατά 73% θεωρητικής κατεύθυνσης τμήμα μου με κοιτάει λες και τετραγώνισα τον κύκλο... Και μετά εγώ είμαι ο κακός... Ας μην πιάσω τα μαθηματικά γενικής γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ...



Όσο για τα δικά σας μαθήματα συγκεκριμένα έχω ακούσει παράπονα από παιδιά θεωρητικής και το λέω, καθώς δικιά μου πείρα δεν έχω...

Το φεύγοντας από το σχολείο, είναι ότι εσύ παραμένεις για τον πολύ κόσμο το "χαζό" της θεωρητικής, ενώ οι θετικότεχνολογικοί δεν έχουν αυτό το θέμα... Βέβαια ας πούμε στο Πολυτεχνείο, εμένα με κοιτάνε με μισό μάτι που ήμουνα θετική, ενώ ας πούμε στο Βιολογικό θα είναι λίγο διαφορετικά...



Πες το όπως θες... Δεν με ενδιαφέρει καθόλου...
Δεν είμαι περήφανος για αυτό, αντίθετα λυπάμαι βαθύτατα που έχω τέτοια άποψη για τόσα πολλά άτομα, αλλά τουλάχιστον δεν κρύβομαι πίσω από politically correct φράσεις κι από πίσω να θάβω κόσμο... Κύριος την γνώμης μου είμαι και ξέρω και ποιος μπορεί να κρίνει αν έχω κόμπλεξ ή όχι...



Πάντα...



αρχικά το τριώνυμο είναι κάτι εξειδικευμένο και νομίζω δεν θα χρησιμεύσει σε κανένα παιδί της θεωρητικής μετά το σχολείο.(εξαιρούνται όσοι ενδιαφέρονται για το 5ο πεδίο)

"Οι περισσότεροι θεωρητικοί δεν ξέρουν μαθηματικά".Το δέχομαι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς πρόβλημα :hmm:.Εσύ ξέρεις αρχαία?ξέρεις ιστορία?ξέρεις λατινικά?.Ίσως, αλλά μόνο τα βασικά.Όπως και να το κάνεις η κατεύθυνσή σου δεν σου επέτρεψε να εμβαθύνεις.Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους θεωρητικούς.Γνωρίζουν τα βασικά μαθηματικά, τα πιο "χειροπιαστά ".

αλλά μια που άρχισες και βρίσκεις κουσούρια στους θεωρητικούς, ας αρχίσω και γω να βρίσκω και στην δικιά μας φάρα.:P
Δεν θα σταθώ στο ότι οι περισσότεροι της θετικής και τεχνολογικής δεν ξέρουν αρχαία και ιστορία, αλλά σε κάτι πιο βασικό...την ορθογραφία.Οι περισσότεροι στη σχολή μου είναι ανορθόγραφοι.Μου στέλνουν sms και μου βγαίνουν τα μάτια :confused: Νομίζω το να ξέρεις ορθογραφία είναι κάτι πιο σημαντικό απο το να ξέρεις να λύνεις ένα παπάρι τριώνυμο.Επιπλέον, τι να κάνεις τις θετικές επιστήμες αν δεν μπορείς να εκφράζεσαι σωστά ;Πάνε και ρώτα καθηγητή πανεπιστημίου στη σχολή θετικών επιστημών, θα σου πει ότι σε γενικές γραμμές οι πρωτοετείς και όχι μόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα έκφρασης , με αποτέλεσμα τα γραπτά τους να είναι απλά ακαταλαβίστικα .Και μετά να έρχεται ο φοιτητής και να παραπονιέται "γιατί δεν πέρασα το μάθημα? αφού διάβασα".

Για αυτό το λόγο καλό θα ήταν ορισμένοι να σταματήσουν να το παίζουν "έξυπνοι" και να κοιτάξουν τα δικά τους τα κουσούρια ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Ανάλογα με την περίσταση...

Είναι απλά γελοίο να γίνεται να υποβαθμιστεί η ποιότητα του μαθήματος από αυτούς που το παρακολουθούν(και δυστυχώς το έχω δει να συμβαίνει), ενώ είναι προαιρετική η παρακολούθηση... Οπότε γι' αυτό μένουμε στο σχολείο...
Πριν μιλήσουμε για έξυπνους και μη,το σίγουρο είναι ότι το συντακτικό και η γραμματική σου θέλουν δουλειά.Η σωστή φράση είναι να υποβαθμίζεται η να μπορεί η να είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται.Μετά συζητάμε για όλα τα άλλα.Φιλικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top