Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Εντάξει το σύστημα είναι βράστα. Δήθεν με το νέο σχολείο οι μαθητές θα επιλέγουν τα πάντα ανάλογα με το τι θέλουν και θα έχουν σφαιρικές γνώσεις!
Ο θεωρητικός κλάδος θα εξευτελιστεί ακόμη περισσότερο! Όσον αφορά τα ταμπού, δεν ισχύουν τα ίδια παντού και πάντα. Πολλές φορές στα μαθήματα γενικής υπάρχουν φιλόλογοι που επίτηδες βάζουν δύσκολα θέματα για να "παρακινήσουν" τους θετικοτεχνολογικούς να διαβάσουν και να απαξιώνουν λίγο λιγότερο το μάθημά τους. Υπάρχουν φυσικοί/χημικοί/μαθηματικοί που εκτιμούν την προσπάθεια των "εκτός της κατεύθυνσής τους" μαθητών (όσων ενδιαφέρονται και προσπαθούν στα θετικά μαθήματα γενικής), και άλλοι βέβαια που απλά νομίζουν ότι οι θεωρητικοί είναι καλύτεροι για να μαθαίνουν μόνο τους ορισμούς και δεν ασχολούνται μαζί τους, κάνουν ότι δεν υπάρχουν στην τάξη.
Γενικά υπάρχει αυτή η αντίληψη περί παπαγάλων θεωρητικών, όπως και αυτή ότι είναι εντελώς ανίκανοι κάθε πολύπλοκης σκέψης (μαθηματικής). Πληγωμένοι από την κοροιδία αυτή, πολλοί αντιτίθενται λέγοντας ότι οι θετικοί είναι αμόρφωτοι, δεν έχουν καμία καλλιέργεια. Η γενίκευση της γενίκευσης. Έλα που όμως οι γενικεύσεις δεν οφελούν κανέναν ;! Κανέναν!
Προσωπικά, έχω γνωρίσει άτομα των θετικών μαθημάτων , εντελώς προκατειλημμένα για τη θεωρητική κατεύθυνση, υπάρχουν όμως και άλλοι που όχι μόνο δεν λένε κουβέντα, αλλά και συμμετέχουν ενεργά στα φιλολογικά της γενικής ! Και μάλιστα είναι και από τους καλύτερους!Επίσης είναι αλήθεια ότι ΠΟΛΛΟΙ πάνε θεωρητική μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούν τις άλλες κατευθύνσεις... και το μόνο που καταφέρνουν είναι να μειώνουν την ποιότητα του μαθήματος.
Στόχος είναι να επιλέγει καθένας αυτό που του ΑΡΕΣΕΙ και αυτό που ΘΕΛΕΙ, χωρίς την επιρροή κανενός κομπλεξικού/ής τύπου/τύπισσας, που κοροιδεύει γιατί είναι ανίδεος/η και γεμάτος/η ανασφάλειες.
Στους προκατειλημμένους :
Ας εκτιμούσαν όλοι ένα αρχαίο κείμενο, που τόσο μισούν πολλοί και ο κόσμος θα ήταν λίγο καλύτερος. Εδώ κυβερνήσεις και στρατοί βασίζονται σε αυτά και κάποιoι τα σνομπάρουν, γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ να δουν, τί να είναι αυτό ; Εξάλλου, σήμερα είναι ντροπή να σκέφτεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος


Αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η θεωρητικη ετσι οπως ειναι σημερα προωθει την παπαγαλια,
δινοντας την δυνατοτητα ακομα και σε ατομα τελειως ηλιθια να μπουν σε πολυ καλες σχολες,
την στιγμη που καποιοι αλλοι που θα αξιζαν να μπουν τις στερουνται.
Αυτη ειναι η ενσταση μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Αναστασια μια χαρα τα λες
Αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η θεωρητικη ετσι οπως ειναι σημερα προωθει την παπαγαλια,
δινοντας την δυνατοτητα ακομα και σε ατομα τελειως ηλιθια να μπουν σε πολυ καλες σχολες,
την στιγμη που καποιοι αλλοι που θα αξιζαν να μπουν τις στερουνται.
Αυτη ειναι η ενσταση μου
Νομίζω ότι δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


αφού όλοι το ξέρουμε...ότι και τα μαθηματικά και η φυσική και η βιολογία διδάσκονται με προαγωγή της "παπαγαλίας" και όχι της σκέψης, γι' αυτό και πέφτουν θέματα ανάλογου στόχου
στα μαθηματικά: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες)
στην φυσική: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + φυσική χωρίς εργαστήριο
στην χημεία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας και αντιδράσεων, μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + χημεία χωρίς εργαστήριο
στην βιολογία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας, μηχανιστική επίλυση ασκήσεων (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + βιολογία χωρίς εργαστήριο
τα κλασικά μαθηματικά / φυσική είναι σε Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής τα οποία προκαλούν αποστροφή στις λαϊκές μάζες λόγω μαθηματικοφοβίας (δηλ., φοβίας για σκέψη)
το Ελληνικό σχολείο, προάγει την παπαγαλία με κάθε μέσο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


ενώ στην θετική / τεχνολογική προάγεται η σκέψη; ρε πάτε καλά;
αφού όλοι το ξέρουμε...ότι και τα μαθηματικά και η φυσική και η βιολογία διδάσκονται με προαγωγή της "παπαγαλίας" και όχι της σκέψης, γι' αυτό και πέφτουν θέματα ανάλογου στόχου
στα μαθηματικά: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες)
στην φυσική: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + φυσική χωρίς εργαστήριο
στην χημεία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας και αντιδράσεων, μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + χημεία χωρίς εργαστήριο
στην βιολογία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας, μηχανιστική επίλυση ασκήσεων (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + βιολογία χωρίς εργαστήριο
τα κλασικά μαθηματικά / φυσική είναι σε Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής τα οποία προκαλούν αποστροφή στις λαϊκές μάζες λόγω μαθηματικοφοβίας (δηλ., φοβίας για σκέψη)
το Ελληνικό σχολείο, προάγει την παπαγαλία με κάθε μέσο
Για αυτό και εμείς της θεωρητικής έχουμε παράπονα. Και όχι μόνο εμείς τα μαθητούδια, όλος ο κλάδος μαζί και οι καθηγητές. Ακόμα και οι φυσικοί/μαθηματικοί κλπ σνομπάρουν τους φιλολόγους για τα χαμηλής (πρακτικής) αξίας μαθήματά τους. Η φυσική ... δεν είναι ίσα και όμοια με τα λατινικά.. σας παρακαλώ! Άντε άλλαξε γνώμη όμως στον άλλον ότι τα ανόμοια δεν συγκρίνονται. Εν πάσει περιπτώσει , είναι υποκριτικό εκ μέρους των άλλων κατευθύνσεων να κατηγορούν για παπαγαλία τη θεωρητική. Δεν κοιτάνε τα μούτρα τους καλύτερα


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Εν πάσει περιπτώσει , είναι υποκριτικό εκ μέρους των άλλων κατευθύνσεων να κατηγορούν για παπαγαλία τη θεωρητική.
Αφού είναι παπαγαλία!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος


που ουσιαστικα παρασιτουν στην ταξη.
Αυτο με τα εργαστηρια ειναι απαραδεκτο οντως,
Αλλα ενας μαθητης οπως αυτος που λεμε παραπανω, ειναι χαμενος απο χερι αν εδινε απο θετικη/τεχνολογικη...
Johnny15 Τα μαθηματικα κατευθυνσης δεν εχουν παπαγαλια μεσα????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Αφού είναι παπαγαλία!![]()
Καλά δεν κατάλαβες γρι για τι μιλάμε! Η ιστορία, τα κείμενα και το γνωστό ναι είναι παπαγαλία, αναγκαστικά , αλλά λέμε ότι και τα μαθήματα των άλλων κατευθύνσεων έχουν θεωρία που απαιτεί παπαγαλία και μάλιστα πολύ θεωρία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


Τα μαθηματικά έχουν παπαγαλία, αν με παπαγαλία εννοείτε συγκεκριμένη μεθοδολογία. Ναι, όντως τα πράγματα είναι συγκεκριμένα γιατί αλλιώς θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα. Αλλά και πάλι, στην θεωρητική έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο και αυτό που έχεις μάθει τις προηγούμενες μέρες θα γράψεις, ενώ στα μαθηματικά που αναφερθήκατε μαθαίνουμε απ' έξω την μεθοδολογία αλλά δεν ξέρουμε στην ουσία τι ακριβώς θα πέσει.
Σε καμία περίπτωση δεν υποβιβάζω την κατεύθυνση, είναι εξίσου δύσκολη, αλλά κατά την γνώμη μου υπάρχει πολύ παπαγαλία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Το γεγονός ότι τα Μαθηματικά έχουν θεωρία και αποδείξεις αυτό δεν σημαίνει αυτόματα παπαγαλία. Προσπάθηστε να μάθετε παπαγαλία αποδείξεις στη Γεωμετρία ή αλλού κι αν δεν κάνετε κάπου λάθος να μου τρυπήσετε τη μύτηΔεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cuius Cuius
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.
Δεν θεωρώ ότι τα κείμενα έχουν παπαγαλία... Ίσα ίσα πρέπει να κατανοήσεις τις σημειώσεις του σχολικού πριν πας να γράψεις... Και η ιστορία έχει τις πηγές, που θέλουν συνδυαστική σκέψη...
Γενικά είναι λανθασμένο να θεωρείτε εσείς της Θετικής/Τεχνολογικής ότι εμείς της Θεωρητικής είμαστε παπαγάλοι και χαζά. Σας πληροφορώ ότι σε όλα τα μαθήματα χρειάζεται κριτική ικανότητα. Και αυτό φάνηκε στις φετινές εξετάσεις (βλ. 4ο θέμα Βιολογίας ΓΠ, Αδίδακτο Κείμενο Αρχαίων κ.ο.κ.).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kou_nikos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος


ειλικρινά μιας και τυγχάνει να ήμουν θεωρητική έχω βαρεθεί να αναμασιέται η ίδια καραμέλα περί παπαγαλίας. αν κάποιος "θεωρητικός" ή ακόμα και κάποιος "θετικοτεχνολογικός" σε ό,τι αφορά στη θεωρία, στις αποδείξεις ή και 'γω δε ξέρω σε τι άλλο στηριχθεί στην παπαγαλία, τότε το έχει χάσει το παιχνίδι.
όποιο λεξικό κι αν ανοίξετε θα δείτε ότι η παπαγαλία είναι μηχανική απομνημόνευση χωρίς να υπάρχει κατανόηση ή αφομοίωση του περιεχομένου. όποιος δεν κατανοεί δεν μπορεί να προχωρήσει. στη θεωρητική χρειάζεται καλώς ή κακώς αποστήθιση, η οποία ανάλογα με το μάθημα απαιτείται σε μεγάλο ή μικρότερο βαθμό. αυτό, όμως, συμβαίνει σε όλες τις κατευθύνσεις και όχι μόνο στη θεωρητική. π.χ δεν μπορεί κάποιος να λύσει ένα τριώνυμο αν δεν έχει αποστηθίσει ακριβώς τον τύπο της διακρίνουσας ή να λύσει κάποια άσκηση στη φυσικοχημεία αν δεν έχει αποστηθίσει το τυπολόγιο.
προφανώς είναι πιο δύσκολο και απαιτητικό να αποστηθίσεις με κάθε λεπτομέρεια 100 σελίδες ιστορίας σε σύγκριση με τα διάφορα τυπολόγια, αλλά αν πχ δεν έχεις ξεκαθαρίσει μέσα στο μυαλό σου πότε εμφανίζεται ο Βενιζέλος στο αγροτικό ζήτημα, πότε στα πολιτικά κόμματα, πότε στο κρητικό ζήτημα, πότε στο παρευξήνιο και ποιες ενέργειες ακολούθησε σε κάθε περίσταση, δεν πρόκειται να γράψεις ποτέ ιστορία.
εν ολίγοις ακόμα και στην ιστορία, που θεωρείται το κατ' εξοχήν μάθημα της "παπαγαλίας", απαιτείται η κρητική ικανότητα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kou_nikos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος


δεν χρειαζετε να αποστιθυσης κανενα τυπολογιο στην φυσικη π.χ αμα ξερεις μαθηματικα....Αν γνωριζεις απειροστο λογισμο ουτε εναν τυπο δεν χρειαζετε να ξερεις απεξω.αλλο αν καποιοι τους μαθαινουν γι αμειωσ χρονου,και σωστα κανουν αφου ειναι γελειο να αποδικνυεις για παραδειγμα καθε φορα το πειθαγοριο απο την στιγμη που το εχεις back up στον εγκεφαλο σου.Αλλα ξαναλεω στην θετικοτεχνολογικη εχεις την επιλογη να μην αποστιθησεις καθολου ενω στην θεωριτικη οχι.
δεν αντιλέγω σ' αυτό που λες, εξάλλου από θεωρητική δεν μπορώ να εκφέρω πλήρη άποψη για τις άλλες 2 κατευθύνσεις (ήδη τόνισα ότι ο βαθμός της απαιτούμενης αποστήθισης διαφέρει από μάθημα σε μάθημα). και στη θεωρητική όμως υπάρχουν μαθήματα και τύποι ασκήσεων που δεν απαιτούν αποστήθιση, αλλά την κριτική σου σκέψη σε συνδυασμό με τις γενικότερες γνώσεις σου. η ένστασή μου βασίζεται στη γενικότερη παρατήρηση που έκανα διαβάζοντας μερικά σχόλια που μιλούν για καθαρή παπαγαλία και αυτό που τελικά ανέφερα είναι ότι κατ' ουσίαν σε καμία κατεύθυνση δεν υφίσταται η παπαγαλία!
Η έκφραση "αποστήθιση τυπολόγιου" κάτι μου κάνει. Ο τύπος δεν αποστηθίζεται , αλλά γίνεται βίωμα και δεύτερη φύση. Όταν θες να γυρίσεις την βίδα , χρησιμοποιείς το κατσαβίδι και όταν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα ορθογωνίου τριγώνου εφαρμόζεις Π.Θ
το ένα δεν αναιρεί απαραίτητα το άλλο. όταν κάτι το αποστηθίζεις έχεις τη δυνατότητα να το αφομοιώσεις και να το κάνεις, όπως χαρακτηριστικά είπες, δεύτερη φύση σου. οπότε δε νομίζω ότι διαφωνούμε επί της ουσίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.