Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Και εγώ "θεωρητικού" είμαι.
Εντάξει το σύστημα είναι βράστα. Δήθεν με το νέο σχολείο οι μαθητές θα επιλέγουν τα πάντα ανάλογα με το τι θέλουν και θα έχουν σφαιρικές γνώσεις!
Ο θεωρητικός κλάδος θα εξευτελιστεί ακόμη περισσότερο! Όσον αφορά τα ταμπού, δεν ισχύουν τα ίδια παντού και πάντα. Πολλές φορές στα μαθήματα γενικής υπάρχουν φιλόλογοι που επίτηδες βάζουν δύσκολα θέματα για να "παρακινήσουν" τους θετικοτεχνολογικούς να διαβάσουν και να απαξιώνουν λίγο λιγότερο το μάθημά τους. Υπάρχουν φυσικοί/χημικοί/μαθηματικοί που εκτιμούν την προσπάθεια των "εκτός της κατεύθυνσής τους" μαθητών (όσων ενδιαφέρονται και προσπαθούν στα θετικά μαθήματα γενικής), και άλλοι βέβαια που απλά νομίζουν ότι οι θεωρητικοί είναι καλύτεροι για να μαθαίνουν μόνο τους ορισμούς και δεν ασχολούνται μαζί τους, κάνουν ότι δεν υπάρχουν στην τάξη.
Γενικά υπάρχει αυτή η αντίληψη περί παπαγάλων θεωρητικών, όπως και αυτή ότι είναι εντελώς ανίκανοι κάθε πολύπλοκης σκέψης (μαθηματικής). Πληγωμένοι από την κοροιδία αυτή, πολλοί αντιτίθενται λέγοντας ότι οι θετικοί είναι αμόρφωτοι, δεν έχουν καμία καλλιέργεια. Η γενίκευση της γενίκευσης. Έλα που όμως οι γενικεύσεις δεν οφελούν κανέναν ;! Κανέναν!
Προσωπικά, έχω γνωρίσει άτομα των θετικών μαθημάτων , εντελώς προκατειλημμένα για τη θεωρητική κατεύθυνση, υπάρχουν όμως και άλλοι που όχι μόνο δεν λένε κουβέντα, αλλά και συμμετέχουν ενεργά στα φιλολογικά της γενικής ! Και μάλιστα είναι και από τους καλύτερους!Επίσης είναι αλήθεια ότι ΠΟΛΛΟΙ πάνε θεωρητική μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούν τις άλλες κατευθύνσεις... και το μόνο που καταφέρνουν είναι να μειώνουν την ποιότητα του μαθήματος.

Στόχος είναι να επιλέγει καθένας αυτό που του ΑΡΕΣΕΙ και αυτό που ΘΕΛΕΙ, χωρίς την επιρροή κανενός κομπλεξικού/ής τύπου/τύπισσας, που κοροιδεύει γιατί είναι ανίδεος/η και γεμάτος/η ανασφάλειες.

Στους προκατειλημμένους :
Ας εκτιμούσαν όλοι ένα αρχαίο κείμενο, που τόσο μισούν πολλοί και ο κόσμος θα ήταν λίγο καλύτερος. Εδώ κυβερνήσεις και στρατοί βασίζονται σε αυτά και κάποιoι τα σνομπάρουν, γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ να δουν, τί να είναι αυτό ; Εξάλλου, σήμερα είναι ντροπή να σκέφτεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Αναστασια μια χαρα τα λες
Αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η θεωρητικη ετσι οπως ειναι σημερα προωθει την παπαγαλια,
δινοντας την δυνατοτητα ακομα και σε ατομα τελειως ηλιθια να μπουν σε πολυ καλες σχολες,
την στιγμη που καποιοι αλλοι που θα αξιζαν να μπουν τις στερουνται.

Αυτη ειναι η ενσταση μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αναστασια μια χαρα τα λες
Αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι η θεωρητικη ετσι οπως ειναι σημερα προωθει την παπαγαλια,
δινοντας την δυνατοτητα ακομα και σε ατομα τελειως ηλιθια να μπουν σε πολυ καλες σχολες,
την στιγμη που καποιοι αλλοι που θα αξιζαν να μπουν τις στερουνται.

Αυτη ειναι η ενσταση μου

Νομίζω ότι δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,961 μηνύματα.
ενώ στην θετική / τεχνολογική προάγεται η σκέψη; ρε πάτε καλά;
αφού όλοι το ξέρουμε...ότι και τα μαθηματικά και η φυσική και η βιολογία διδάσκονται με προαγωγή της "παπαγαλίας" και όχι της σκέψης, γι' αυτό και πέφτουν θέματα ανάλογου στόχου
στα μαθηματικά: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες)
στην φυσική: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + φυσική χωρίς εργαστήριο
στην χημεία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας και αντιδράσεων, μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + χημεία χωρίς εργαστήριο
στην βιολογία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας, μηχανιστική επίλυση ασκήσεων (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + βιολογία χωρίς εργαστήριο

τα κλασικά μαθηματικά / φυσική είναι σε Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής τα οποία προκαλούν αποστροφή στις λαϊκές μάζες λόγω μαθηματικοφοβίας (δηλ., φοβίας για σκέψη)
το Ελληνικό σχολείο, προάγει την παπαγαλία με κάθε μέσο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
ενώ στην θετική / τεχνολογική προάγεται η σκέψη; ρε πάτε καλά;
αφού όλοι το ξέρουμε...ότι και τα μαθηματικά και η φυσική και η βιολογία διδάσκονται με προαγωγή της "παπαγαλίας" και όχι της σκέψης, γι' αυτό και πέφτουν θέματα ανάλογου στόχου
στα μαθηματικά: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες)
στην φυσική: μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + φυσική χωρίς εργαστήριο
στην χημεία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας και αντιδράσεων, μηχανιστική επίλυση μεθολογιών (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + χημεία χωρίς εργαστήριο
στην βιολογία: παπαγαλιστική απομνημόνευση θεωρίας, μηχανιστική επίλυση ασκήσεων (παπαγαλία - τυφλοσούρτης φροντιστηρίων για πανελλήνιες) + βιολογία χωρίς εργαστήριο

τα κλασικά μαθηματικά / φυσική είναι σε Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής τα οποία προκαλούν αποστροφή στις λαϊκές μάζες λόγω μαθηματικοφοβίας (δηλ., φοβίας για σκέψη)
το Ελληνικό σχολείο, προάγει την παπαγαλία με κάθε μέσο

Για αυτό και εμείς της θεωρητικής έχουμε παράπονα. Και όχι μόνο εμείς τα μαθητούδια, όλος ο κλάδος μαζί και οι καθηγητές. Ακόμα και οι φυσικοί/μαθηματικοί κλπ σνομπάρουν τους φιλολόγους για τα χαμηλής (πρακτικής) αξίας μαθήματά τους. Η φυσική ... δεν είναι ίσα και όμοια με τα λατινικά.. σας παρακαλώ! Άντε άλλαξε γνώμη όμως στον άλλον ότι τα ανόμοια δεν συγκρίνονται. Εν πάσει περιπτώσει , είναι υποκριτικό εκ μέρους των άλλων κατευθύνσεων να κατηγορούν για παπαγαλία τη θεωρητική. Δεν κοιτάνε τα μούτρα τους καλύτερα :P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εν πάσει περιπτώσει , είναι υποκριτικό εκ μέρους των άλλων κατευθύνσεων να κατηγορούν για παπαγαλία τη θεωρητική.

Αφού είναι παπαγαλία! :jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Μιλαω εχοντας καποια συγκεκριμενα ατομα στο μυαλο μου, σιγουρα και σεις θα εχετε γνωρισει καποια απο αυτα
που ουσιαστικα παρασιτουν στην ταξη.

Αυτο με τα εργαστηρια ειναι απαραδεκτο οντως,
Αλλα ενας μαθητης οπως αυτος που λεμε παραπανω, ειναι χαμενος απο χερι αν εδινε απο θετικη/τεχνολογικη...

Johnny15 Τα μαθηματικα κατευθυνσης δεν εχουν παπαγαλια μεσα????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Αφού είναι παπαγαλία! :jumpy:

Καλά δεν κατάλαβες γρι για τι μιλάμε! Η ιστορία, τα κείμενα και το γνωστό ναι είναι παπαγαλία, αναγκαστικά , αλλά λέμε ότι και τα μαθήματα των άλλων κατευθύνσεων έχουν θεωρία που απαιτεί παπαγαλία και μάλιστα πολύ θεωρία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Α οκ, πράγματι δεν παρακολούθησα όλη την συζήτηση.

Τα μαθηματικά έχουν παπαγαλία, αν με παπαγαλία εννοείτε συγκεκριμένη μεθοδολογία. Ναι, όντως τα πράγματα είναι συγκεκριμένα γιατί αλλιώς θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα. Αλλά και πάλι, στην θεωρητική έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο και αυτό που έχεις μάθει τις προηγούμενες μέρες θα γράψεις, ενώ στα μαθηματικά που αναφερθήκατε μαθαίνουμε απ' έξω την μεθοδολογία αλλά δεν ξέρουμε στην ουσία τι ακριβώς θα πέσει.

Σε καμία περίπτωση δεν υποβιβάζω την κατεύθυνση, είναι εξίσου δύσκολη, αλλά κατά την γνώμη μου υπάρχει πολύ παπαγαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.
Το γεγονός ότι τα Μαθηματικά έχουν θεωρία και αποδείξεις αυτό δεν σημαίνει αυτόματα παπαγαλία. Προσπάθηστε να μάθετε παπαγαλία αποδείξεις στη Γεωμετρία ή αλλού κι αν δεν κάνετε κάπου λάθος να μου τρυπήσετε τη μύτη :P. Ακόμα και η θεωρία χρειάζεται σκέψη και κατανόηση για να μπορέσεις να ανταποκριθείς. Κακά τα ψέματα! Όσο παπαγαλία και μεθοδολογία και να προωθεί το σχολείο μας, τα Μαθηματικά δεν μαθαίνονται χωρίς σκέψη. Αλλιώς πώς μπορέσατε να αντιμετωπίσετε τα λεπτά σημεία που απαιτούσαν την προσοχή και την ψυχραιμία σας στα φετινά θέματα Μαθηματικών Γενικής Παιδείας; ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cuius Cuius

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.

Δεν θεωρώ ότι τα κείμενα έχουν παπαγαλία... Ίσα ίσα πρέπει να κατανοήσεις τις σημειώσεις του σχολικού πριν πας να γράψεις... Και η ιστορία έχει τις πηγές, που θέλουν συνδυαστική σκέψη...


Γενικά είναι λανθασμένο να θεωρείτε εσείς της Θετικής/Τεχνολογικής ότι εμείς της Θεωρητικής είμαστε παπαγάλοι και χαζά. Σας πληροφορώ ότι σε όλα τα μαθήματα χρειάζεται κριτική ικανότητα. Και αυτό φάνηκε στις φετινές εξετάσεις (βλ. 4ο θέμα Βιολογίας ΓΠ, Αδίδακτο Κείμενο Αρχαίων κ.ο.κ.).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Η βιολογία δεν είναι θεωρητικής:P.Χαζοί δεν είστε σε καμία περίπτωση.Παπαγάλοι υπάρχουν παντού αλλά εσείς έχετε κατά κύριο λόγο την πλειοψηφία γιατί δυστυχώς έτσι "υπαγορεύει" το σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Τα μαθηματικα και η φυσικη παπαγαλια.:whistle:.Αμα ειστε ασχετοι απο μαθηματικα και φυσικη λογικο ειναι να προσπαθητε να τα μαθετε απεξω.Μου θυμιζετε μια συμμαθυτρια μου της θεωριτικης που την συκωνει ο καθηγητς 2α λυκειου για μια ασκηση στην φυσικη και την ειχε μαθει απεξω απο το λυσαρι αλλα τελικα η ασκηση ηταν εκτος υλης και ηθελε ολοκληρωμα για να λυθει σωστα.αχ0α0χα0χα0χα0χα0αχμποπο ακομα το θυμαμε και γελαω.Και μια αλλη φορα που συκωνει μια μαθητρια αριστη της θεωριτικης και την ρωταει 10^3 ποσο ειναι?Και λεει 1 μετρο.:clapup:Σοβαρα τωρα οποιος λεει τα μαθ. και την φυσικη παπαγαλια ειναι επειδη ο ιδιος προσπαθει να τα παπαγαλισει γιατι ειναι ασχετος απο θετικη και πρακτικη σκεψη.Αρκει αν θεωρητε παπαγαλια την διακρινουσα επειδη καθε φορα περνουμε ετοιμο τον τυπο και δεν κανουμε 1 σελιδα αποδειξη.....Ή η τεχνολογικη προοδος εχει επερθει απο την παπαγαλια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο η μεθοδολογία, είναι η θεωρία, οι αποδείξεις . Δεν μπορείς να πεις όμως ότι το άγνωστο κείμενο είναι προιόν παπαγαλίας, αυτό λέμε. Όλα πάνε βάσει κανόνων. Με εξαίρεση ιστορία και κείμενα που είναι στιγνή παπαγαλία αναγκαστικά.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kou_nikos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Πάντως ό,τι και να λέμε ταμπού στις κατευθύνσεις υπάρχουν. Οι θετικοί θεωρούνται ΘΕΤΙΚΟΙ , οι τεχνολογικοί θεωρούνται μπάς κλάς και οι θεωρητικοί παπαγάλοι. Αυτά ισχύουν στο δικό μου σχολείο , δεν ξέρω τί γίνεται στα δικά σας. Εννοείται βέβαια ότι όλα αυτά ειναι μπούρδες και μαλακίες. Όλα είναι θέμα επιλογών και θέμα προσανατολισμού όσο αναφορά τις σχολές. Επίσης κατα την γνώμη μου δεν υπάρχουν εύκολες ή δύσκολες κατευθύνσεις. Όλες έχουν την δική τους δυσκολία. Το θέμα είναι να γίνονται έξυπνες επιλογές. Ας πούμε κάποιος πάει θετική με πλάνο να γίνει μηχανικός και δεν έχει ούτε καν στην άκρη του μυαλού τις βιοεπιστήμες. Παράλληλα ούτε θέλει να βλέπει π.χ την Βιολογία και λέει "έλα μωρέ , ένα μάθημα είναι που θα το παπαγαλίσω και θα παω να δώσω". Πού πας ρε άνθρωπε? Έτσι λογικό είναι να του φανεί η θετική παλούκι (μιλάω με παράδειγμα για την θετική γιατί ήμουν σ'αυτήν και γι'αυτήν γνωρίζω καλύτερα). Μήπως λοιπόν αυτό το παιδί είναι προτιμότερο να πήγαινε τεχνολογική ? Είναι σίγουρο ότι τα μαθήματα της τεχνολογικής θα του ταίριαζαν περισσότερο και θα του ήταν περισσότερο ενδιαφέροντα. Επίσης αυτό που λεν οτι στην θεωρητική είναι μαζεμένοι όλοι οι παπαγάλοι είναι επίσης μπαρούφα. Τους αναγκάζουν να παπαγαλίζουν την Ιστορία , ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ. Ξέρω κάτι παπαγάλους θετικοτεχνολογικούς άλλο πράμα. Ο παπαγάλος έξω απο τον καφέ τον Λουμίδη δεν πιάνει μία μπροστά τους. Επίσης ξέρω παπαγάλους θεωρητικούς αλλά και θεωρητικούς που έχουν φανταστική κριτική ικανότητα και πολύ γερά μυαλά. Άρα μάλλον τα ταμπού των κατευθύνσεων τα δημιούργησαν αυτοί που επιμένουν να βλέπουν τα πράγματα μονόπλευρα και δεν θέλουν να ρίξουν μια ματιά στην άλλη αίθουσα , που κάνει μάθημα μια άλλη κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
σορρυ αν είμαι λίγο εκτός ΑΛΛΑ θέλω να τονίσω κάτι που νομίζω ότι το 'χω αναφέρει ξανά.

ειλικρινά μιας και τυγχάνει να ήμουν θεωρητική έχω βαρεθεί να αναμασιέται η ίδια καραμέλα περί παπαγαλίας. αν κάποιος "θεωρητικός" ή ακόμα και κάποιος "θετικοτεχνολογικός" σε ό,τι αφορά στη θεωρία, στις αποδείξεις ή και 'γω δε ξέρω σε τι άλλο στηριχθεί στην παπαγαλία, τότε το έχει χάσει το παιχνίδι.

όποιο λεξικό κι αν ανοίξετε θα δείτε ότι η παπαγαλία είναι μηχανική απομνημόνευση χωρίς να υπάρχει κατανόηση ή αφομοίωση του περιεχομένου. όποιος δεν κατανοεί δεν μπορεί να προχωρήσει. στη θεωρητική χρειάζεται καλώς ή κακώς αποστήθιση, η οποία ανάλογα με το μάθημα απαιτείται σε μεγάλο ή μικρότερο βαθμό. αυτό, όμως, συμβαίνει σε όλες τις κατευθύνσεις και όχι μόνο στη θεωρητική. π.χ δεν μπορεί κάποιος να λύσει ένα τριώνυμο αν δεν έχει αποστηθίσει ακριβώς τον τύπο της διακρίνουσας ή να λύσει κάποια άσκηση στη φυσικοχημεία αν δεν έχει αποστηθίσει το τυπολόγιο.

προφανώς είναι πιο δύσκολο και απαιτητικό να αποστηθίσεις με κάθε λεπτομέρεια 100 σελίδες ιστορίας σε σύγκριση με τα διάφορα τυπολόγια, αλλά αν πχ δεν έχεις ξεκαθαρίσει μέσα στο μυαλό σου πότε εμφανίζεται ο Βενιζέλος στο αγροτικό ζήτημα, πότε στα πολιτικά κόμματα, πότε στο κρητικό ζήτημα, πότε στο παρευξήνιο και ποιες ενέργειες ακολούθησε σε κάθε περίσταση, δεν πρόκειται να γράψεις ποτέ ιστορία.

εν ολίγοις ακόμα και στην ιστορία, που θεωρείται το κατ' εξοχήν μάθημα της "παπαγαλίας", απαιτείται η κρητική ικανότητα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
δεν χρειαζετε να αποστιθυσης κανενα τυπολογιο στην φυσικη π.χ αμα ξερεις μαθηματικα....Αν γνωριζεις απειροστο λογισμο ουτε εναν τυπο δεν χρειαζετε να ξερεις απεξω.αλλο αν καποιοι τους μαθαινουν γι αμειωσ χρονου,και σωστα κανουν αφου ειναι γελειο να αποδικνυεις για παραδειγμα καθε φορα το πειθαγοριο απο την στιγμη που το εχεις back up στον εγκεφαλο σου.Αλλα ξαναλεω στην θετικοτεχνολογικη εχεις την επιλογη να μην αποστιθησεις καθολου ενω στην θεωριτικη οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kou_nikos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Η έκφραση "αποστήθιση τυπολόγιου" κάτι μου κάνει. Ο τύπος δεν αποστηθίζεται , αλλά γίνεται βίωμα και δεύτερη φύση. Όταν θες να γυρίσεις την βίδα , χρησιμοποιείς το κατσαβίδι και όταν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα ορθογωνίου τριγώνου εφαρμόζεις Π.Θ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
δεν χρειαζετε να αποστιθυσης κανενα τυπολογιο στην φυσικη π.χ αμα ξερεις μαθηματικα....Αν γνωριζεις απειροστο λογισμο ουτε εναν τυπο δεν χρειαζετε να ξερεις απεξω.αλλο αν καποιοι τους μαθαινουν γι αμειωσ χρονου,και σωστα κανουν αφου ειναι γελειο να αποδικνυεις για παραδειγμα καθε φορα το πειθαγοριο απο την στιγμη που το εχεις back up στον εγκεφαλο σου.Αλλα ξαναλεω στην θετικοτεχνολογικη εχεις την επιλογη να μην αποστιθησεις καθολου ενω στην θεωριτικη οχι.

δεν αντιλέγω σ' αυτό που λες, εξάλλου από θεωρητική δεν μπορώ να εκφέρω πλήρη άποψη για τις άλλες 2 κατευθύνσεις (ήδη τόνισα ότι ο βαθμός της απαιτούμενης αποστήθισης διαφέρει από μάθημα σε μάθημα). και στη θεωρητική όμως υπάρχουν μαθήματα και τύποι ασκήσεων που δεν απαιτούν αποστήθιση, αλλά την κριτική σου σκέψη σε συνδυασμό με τις γενικότερες γνώσεις σου. η ένστασή μου βασίζεται στη γενικότερη παρατήρηση που έκανα διαβάζοντας μερικά σχόλια που μιλούν για καθαρή παπαγαλία και αυτό που τελικά ανέφερα είναι ότι κατ' ουσίαν σε καμία κατεύθυνση δεν υφίσταται η παπαγαλία!


Η έκφραση "αποστήθιση τυπολόγιου" κάτι μου κάνει. Ο τύπος δεν αποστηθίζεται , αλλά γίνεται βίωμα και δεύτερη φύση. Όταν θες να γυρίσεις την βίδα , χρησιμοποιείς το κατσαβίδι και όταν θες να υπολογίσεις την υποτείνουσα ορθογωνίου τριγώνου εφαρμόζεις Π.Θ

το ένα δεν αναιρεί απαραίτητα το άλλο. όταν κάτι το αποστηθίζεις έχεις τη δυνατότητα να το αφομοιώσεις και να το κάνεις, όπως χαρακτηριστικά είπες, δεύτερη φύση σου. οπότε δε νομίζω ότι διαφωνούμε επί της ουσίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top