Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εντάξει, δε βλάπτει και λίγο μυαλουδάκι βέβαια, αλλά έχεις δίκιο:).


Έχουμε έναν καθηγητή στο λύκειο, έναν μαθηματικό ο οποίος είναι απαράδεκτος. Είναι δύο παιδιά τα οποία τα έχει για διάνοιες (είναι πολύ καλά παιδιά, δε θυμώνω με εκείνους), και τους άλλους τους έχει στη μπούκα! Αυτά τα παιδιά θα πάνε θετική κατεύθυνση και του το έχουνε πει, και ενώ είναι μια κοπέλα που παει θεωρητική και είναι εξίσου καλή στα μαθηματικά αυτός δεν την έβαλε καλό βαθμό, μόνο της είπε πως δεν έχει μυαλό (!!!) Και όλους μας λέει πως δε θέλει να ακούει λάθη και συνέχεια φωνάζει... Μιλάμε για ψυχάκια!
Αλλά δε με νοιάζει, του χρόνου θα πάω κατεύθυνση:clapup: και θα τους αλλάξω τα φώτα!!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,826 μηνύματα.
Πρόσεξε μην σου αλλάξει η κατεύθυνση τις λάμπες πυρακτώσεως... :D
Καμία κατεύθυνση δεν είναι εύκολη ή περισσότερο ενδιαφέρουσα. Δεν είναι κριτήριο επιλογής μιας κατεύθυνσης ο καθηγητής που κάνει ένα βασικό μάθημα μιας κατεύθυνσης. Εξάλλου, μην ξεχνάμε, ότι το σχολείο το έχουμε γραμμένο στα τρυφερά μας...πωπούδια (τριχωτά, άτριχα και αποτριχωμένα). :laugh: Πολύ που μας νοιάζει, αν ο καθηγητής του ταπεινού σχολείου είναι καλός, κακός, άσχημος...κτλ...εφόσον τα σκάμε χοντρά στον φροντιστή! Εκείνος μας νοιάζει, να μας τα χώσει στο μυαλό με ενέσεις τύπου Η1Ν1. :smoke: :laugh:

...και παιζάκια του λυκείου, κόφτε τις ασύμμετρες π_π_ριές με το ποιος την έχει πιο δύσκωλη! :P θα ξεγεννήσω σε λίγο...:popcorn: :teasing: :smoke:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Πρόσεξε μην σου αλλάξει η κατεύθυνση τις λάμπες πυρακτώσεως... :D
Καμία κατεύθυνση δεν είναι εύκολη ή περισσότερο ενδιαφέρουσα. Δεν είναι κριτήριο επιλογής μιας κατεύθυνσης ο καθηγητής που κάνει ένα βασικό μάθημα μιας κατεύθυνσης. Εξάλλου, μην ξεχνάμε, ότι το σχολείο το έχουμε γραμμένο στα τρυφερά μας...πωπούδια (τριχωτά, άτριχα και αποτριχωμένα). :laugh: Πολύ που μας νοιάζει, αν ο καθηγητής του ταπεινού σχολείου είναι καλός, κακός, άσχημος...κτλ...εφόσον τα σκάμε χοντρά στον φροντιστή! Εκείνος μας νοιάζει, να μας τα χώσει στο μυαλό με ενέσεις τύπου Η1Ν1. :smoke: :laugh:

...και παιζάκια του λυκείου, κόφτε τις ασύμμετρες π_π_ριές με το ποιος την έχει πιο δύσκωλη! :P θα ξεγεννήσω σε λίγο...:popcorn: :teasing: :smoke:
Δε θα μου τις αλλάξει τις λάμπες, εγώ θα την κάνω τα φώτα της κατεύθυνσης να είναι φωτορυθμικά!!!:tongue::yahoo:
Δεν επέλεξα τη θεωρητική επειδή είναι βλαμμένος ο καθηγητής της Άλγεβρας, απλά αγαπώ λίγο περισσότερο τα αρχαία και τα λατινικά (διαβάζω μόνη μου στο σπίτι, έχω γίνει εξπέρ :book::spasiklas:) και γενικά είμαι κάπως καλύτερη στα αρχαία και στα θεωρητικά (έκθεση, κείμενα, τζίτζιλα, μίτζιλα, τζιτζιμιτζιχότζιρα).
Εγώ δε ξέρω αν θα πάω φροντιστήριο, γιατί η μαμά μου δε τα πολυχωνεύει (άμα δει όμως κανένα 15 αρχαία μια χαρά θα τα χωνέψει), αλλά άμα είναι βλαμμένος ο καθηγητής θα παω με τη ταχύτητα του φωτός στο τετράγωνο:vroum: στο φροντιστήριο!!!!

Το μωράκι σου κλωτσάει ε:bounce::baby:; Αχ σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ σε 1 1/2 εβδομάδες θα ξεγεννήσω... Και ελπίζω να μη βγει το μωρό από ανάποδα... Αλλιώς την έκατσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Εμάς ο φυσικός μας αποκαλεί τα θεωρητικά πικρά και "παιδιά ενός κατώτερου θεού":Phaha... Εγώ είμαι τεχνολογική και δε με νοιάζει και πολύ... Απλά θεωρούνται οι κατευθύνσεις μας για άτομα που τους κόβει πιο πολύ... Αλλά αντικειμενικά όλες οι κατευθύνσεις θέλουν πολύ δουλειά και διάβασμα. Μόνο όσοι αξίζουν θα τα καταφέρουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Μην ανησυχεις παραδειγματα κομπλεξικων υπαρχουν σε ολες τις κατευθυνσεις.

Δεν χρειαζετε να προσπαθειτε να καταδειξετε την ανωτεροτητα της μια κατευθυνσης εναντι της αλλης.Ειναι ανουσιο αν οχι ανοητο να συγκρινετε ανομοια πραγματα.Ο καθενας κανει την επιλογη του αναλογα με τα ενδιαφεροντα και τι θελει να ακολουθησει μελλοντικα.Και το θεμα ληγει εκει.Ολα τα υπολοιπα ειναι παιδιαστικες ανοησιες.Για αυτο δεν χρειαζεται τοση επιθεση απο τα παιδια της θεωρητικης.Αλλωστε,ειναι γεγονος πως η θεωρητικη ειναι πουπληθης κατευθυνση και προσελκυει και ''κακους'' μαθητες.



Οι προτάσεις σου αναιρούν η μία την άλλη!!!!!!!

Δεν αντέχω άλλο αυτές τις γενικέυσεις του τύπου "η θετική είναι για τους έξυπνους", "το IQ καθορίζεται από την κατεύθυνση" (!!!???!!!) και άλλα τέτοια που έχω διαβάσει στο topic αυτό κατά καιρούς!

ΚΑΜΜΙΑ επιστήμη δεν είναι ανώτερη της άλλης! ΟΛΕΣ είναι σημαντικές και χρήσιμες για τον άνθρωπο και την κοινωνία! Δεν είναι δυνατόν να αξιολογείτε το IQ των ανθρώπων από την κατεύθυνση που επέλεξαν στο λύκειο!!!!!!!!:whistle::whistle::lol::lol::lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Εμάς ο φυσικός μας αποκαλεί τα θεωρητικά πικρά και "παιδιά ενός κατώτερου θεού":Phaha... Εγώ είμαι τεχνολογική και δε με νοιάζει και πολύ... Απλά θεωρούνται οι κατευθύνσεις μας για άτομα που τους κόβει πιο πολύ... Αλλά αντικειμενικά όλες οι κατευθύνσεις θέλουν πολύ δουλειά και διάβασμα. Μόνο όσοι αξίζουν θα τα καταφέρουν!


στη γενια μου παντως η τεχνολογικη θεωρουταν η "ευκολη" κατευθυνση. Θυμαμαι μαλιστα κ ενα ανεκδοτο αρκετα δημοφιλες τοτε (πριν 4 χρονια δλδ, δεν ειμαι κ κανα πουρο)
Το ανεκδοτο το λεω για πλακα, ελπιζω να μην παρεξηγηθει κανεις
Πως γελανε οι μαθητες της θετικης? -χι, χι, ψι
Πως γελανε οι μαθητες της θεωρητικης? -χω, χεις, χει
Πως γελανε οι μαθητες της τεχνολογικης? -με τα χαλια τους.

:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
συμφωνω^^
η τεχνολογικη ηταν η ''ευκολη'' και ακομα ετσι τη θεωρουν....
η θεωρητικη ηταν για αυτους που δεν θελανε τα μαθηματικα και γενικα τους θεωρουσαν οχι και πολυ εξυπνους
και η θετικη ειχε παντα του πιο καλους μαθητες και τους πιο εξυπνους.


:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
παντως να πω κ κατι αλλο που θα επρεπε να το σκεφτουν ολοι? οι βασεις καθοριζονται με βαση την αποδοση των μαθητων, σωστα?? το γεγονος πως ακομα κ η τοπ σχολη της θεωρητικης εχει χαμηλοτερη βαση απο τις τοπ των αλλων κατευθυνσεων σημαινει προφανως πως ειναι πιο δυσκολο να γραψεις πανω απο 19 στη θεωρητικη.

στο σχολειο μου παντως το μεγαλυτερο βαθμο τον ειχε μαθητης της θεωρητικης :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,060 μηνύματα.
η τεχνολογικη ηταν η ''ευκολη'' και ακομα ετσι τη θεωρουν....
η θεωρητικη ηταν για αυτους που δεν θελανε τα μαθηματικα και γενικα τους θεωρουσαν οχι και πολυ εξυπνους
Μου έχουν πει καθηγητές ότι πριν λίγα χρόνια σχεδόν όλοι οι "αδιάφοροι" μαθητές πήγαιναν τεχνολογική ενώ τώρα οι "αδιάφοροι" μοιράζονται στην τεχνολογική και τη θεωρητική. Γιαυτό έχει αυξηθεί ο αριθμός των θεωρητικών και έχει πέσει το επίπεδο της θεωρητικής. Στη Γ λυκείου πολλοί θετικοί πάνε στην τεχνολογική και η τεχνολογική γίνεται φυσιολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,083 μηνύματα.
Και στο δικό μου σχολείο, αυτοί που απλά θέλουν μόνο το απολυτήριο Λυκείου, και που γενικά δεν τους ενδιαφέρει κάτι, πάνε τεχνολογική, άρα ο μύθος περί "Θεωρητικής" καταρρίπτεται :shifty:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakis26234

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Καλησπέρα! Χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα με τα παιδιά της θεωρητικής, αυτό που με τσαντίζει είναι ότι οι περισσότεροι "θεωρητικοί" έχουν την (κακή κατά τη γνώμη μου) νοοτροπία "τι μου χρειάζεται αυτό;". Με άλλα λόγια θεωρούν τα θετικά μαθήματα παντελώς άχρηστα. Ε λοιπόν αυτή είναι λάθος τακτική γιατί η παιδεία μας πρέπει να είναι πολύπλευρη.

Το άλλο που θέλω να πω είναι ότι φέτος σε ένα διαγώνισμα φυσικής γενικής γράψαμε τα παιδιά της θετικής 19-20, και της τεχνολογικής και της θεωρητικής από 1 μέχρι 9. Οι θεωρητικοί λοιπόν προσπάθησαν να δικαιολογηθούν λέγοντας ότι τα θέματα ήταν δύσκολα. Όντως ήταν λίγο τσιμπημένα αλλά όχι και για τέτοιο στραπάτσο. Και στην τελική όταν δεν μπορείς να πιάσεις ούτε τις 10 μονάδες της θεωρίας ε δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς...

Τελικά θέλω να καταλήξω στο ότι δε φταίμε μόνο εμείς για την αδικία που συντελείται σε βάρος σας. Αν αλλάξετε κι εσείς τη φιλοσοφία σας τα πράγματα θα είναι καλύτερα για όλους μας!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Σεβόμενη την άποψη σου θα ήθελα να σου πω ότι σ' εμάς γίνεται το ανάποδο. Οι θεωρητικοί εκτιμούμε τα "θετικά" μαθήματα αναγνωρίζουμε τη χρησιμότητα τους ως ένα βαθμό πάντα στην καθημερινή ζωή και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθηγητών που ευτυχώς δεν είναι πολλές και αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως. Στην τάξη έχουμε 2 θετικούς η μια διαβάζει κανονικά και δε σαμποτάρει τα θεωρητικά μαθήματα, αν και δηλώνει ότι δε της αρέσουν όπως κάνουμε άλλωστε κι εμείς με τα θετικά. Ο άλλος όμως συνεχώς μιλάει για μη χρησιμότητα των αρχαίων και γενικά των θεωρητικών μαθημάτων και προσπαθεί να τα σαμποτάρει θα έλεγα, αν και τα διαβάζει γιατί φυσικά και τον ενδιαφέρει ο βαθμός. Επομένως, επειδή στη δίκη σου τάξη συμβαίνει αυτό που περιγράφεις δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο απαραίτητα και στα άλλα σχολεία... Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι όταν ένας θεωρητικός δε καταφέρνει να πιάσει ούτε καν τη θεωρία δε πρέπει να ζητάει και τα ρέστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,060 μηνύματα.
Νομίζω ότι αυτή η αντιδικία θεωρητικών και θετικοτεχνολογικών είναι εντελώς άκυρη. Μόνον όταν γίνεται κάποιες φορές για την πλάκα λέει κάτι. Και οι θεωρητικοί φτύνουν τα θετικά μαθήματα και οι θετικοτεχνολογικοί τα θεωρητικά. Αυτή η ατάκα "τι θα μου χρειαστεί αυτό?" που την λένε και από τα δύο στρατόπεδα είναι σκέτη λακαμία. Αυτό το σύστημα των πανελληνίων μας έχει κάνει να διαλέγουμε από πολύ νωρίς τι θα διαβάζουμε και να πετάμε στα σκουπίδια άλλα μαθήματα. Φτάσαμε στο σημείο να χωριστούμε σαν αντίπαλες ποδοσφαιρικές ομάδες και να κάνουμε ηλίθιους καυγάδες. Εγώ από τα μισά της Α παράτησα τα θεωρητικά μαθήματα αλλά τώρα το έχω μάλλον μετανοιώσει και προσπαθώ τώρα στις εξετάσεις να γεμίσω κάπως το κενό. Πιστεύω τελικά ότι όλα τα μαθήματα έχουν το σκοπό τους και την αξία τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakis26234

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Σεβόμενη την άποψη σου θα ήθελα να σου πω ότι σ' εμάς γίνεται το ανάποδο. Οι θεωρητικοί εκτιμούμε τα "θετικά" μαθήματα αναγνωρίζουμε τη χρησιμότητα τους ως ένα βαθμό πάντα στην καθημερινή ζωή και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθηγητών που ευτυχώς δεν είναι πολλές και αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως. Στην τάξη έχουμε 2 θετικούς η μια διαβάζει κανονικά και δε σαμποτάρει τα θεωρητικά μαθήματα, αν και δηλώνει ότι δε της αρέσουν όπως κάνουμε άλλωστε κι εμείς με τα θετικά. Ο άλλος όμως συνεχώς μιλάει για μη χρησιμότητα των αρχαίων και γενικά των θεωρητικών μαθημάτων και προσπαθεί να τα σαμποτάρει θα έλεγα, αν και τα διαβάζει γιατί φυσικά και τον ενδιαφέρει ο βαθμός. Επομένως, επειδή στη δίκη σου τάξη συμβαίνει αυτό που περιγράφεις δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο απαραίτητα και στα άλλα σχολεία... Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι όταν ένας θεωρητικός δε καταφέρνει να πιάσει ούτε καν τη θεωρία δε πρέπει να ζητάει και τα ρέστα.

Ελένη κατ' αρχάς καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, άλλωστε γνώμη μου είναι ότι οποιαδήποτε γενίκευση οδηγεί πάντα σε λανθασμένα αποτελέσματα. Κι εγώ για το δικό μου σχολείο ήθελα να μιλήσω. Η αλήθεια είναι ότι είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας και ιδεολογίας του μαθητή και όχι της κατεύθυνσης που επιλέγει.

Πάντως πραγματικά πιστεύω ότι οι πανελλαδικές είναι η μάστιγα της εκπαίδευσής μας, εφόσον μας ωθούν στην εξειδίκευση και μας κάνουν να παρατάμε οτιδήποτε άσχετο με το πεδίο μας. Χαρακτηριστικό ότι κάποτε ένα παιδί με ρώτησε πού πέφτει η Καλαμάτα. Ε είναι δυνατόν να διαβάζεις λυσία, αριστοτέλη και αντίστοιχα φερμά και νεύτωνα όταν δεν ξέρεις καν τη γεωγραφία της πατρίδας σου??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Το οτι στο δικο σου σχολειο εγραψαν χαλια οι θεωρητικοι δε σημαινει πως ισχυει αυτο παντου. Στη φυσικη Γενικης στη Γ' λυκειου οταν εξεταζομασταν ενδοσχολικα εγω ειχα παρει τον μεγαλυτερο βαθμο κ συμμαθητες μου απο θετικη κ τεχνολογικη ειχαν παρει χειροτερο απο εμενα. Κ μιλαμε τωρα οτι αυτοι κανανε τα μισα στη Φυσικη Κατευθυνσης....απορω δηλαδη πως δεν πηραν 20.
Κ αν καποιος λεει το γνωστο "αυτα δε θα μου χρειασουν πουθενα" αυτοι ειναι οι θετικοι, οι οποιοι μαλιστα διατηρουν μια αναλογη σταση κ μετεπειτα οσον αφορα στις ανθρωπιστικες επιστημες. 4 χρονια τωρα εχω βαρεθει να προσπαθω να εξηγησω σε καποιον πως η φιλολογια δεν ειναι αχρηστη. Αλλα τι να κανουμε...ζουμε σε μια υλιστικη τεχνοκρατουμενη κοινωνια. Ολα τα πνευματικα αγαθα παραγκωνιζονται εις βαρος της τεχνολογιας κ του πλουτισμου. Χωρις να λεω πως ολοι ειναι ιδιοι, αυτη ειναι η μαστιγα του αιωνα μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
όπως το είπες...ακόμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Τι αναίσθητος, ανεύθυνος άνθρωπος (ταυτίζομαι τώρα με το περιστατικό.......:P)!Έπρεπε να επιμείνεις!!!Εγώ ξαναπήγα στα απολυτήρια και μου το δωσε τότε με το υφάκι * ορίστε , αυτό είναι για σένα!*:rtfm:

Δε φαντάζεσαι πόσο επέμεινα, τουλάχιστον μισή ώρα ήμουν εκεί και έπειτα από κάτι τηλεφωνήματα που έκανε, δεν ξέρω καν που, ήταν πλέον σίγουρος πως είχε απόλυτο δίκιο και πως άδικα επέμενα :confused: :mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,363 μηνύματα.
'Eχεις δίκιο Revekka κι εγώ έγραψα φέτος 19,7 (100 και 97 έβαλαν οι βαθμολογητές)! Και βέβαια δεν είχα διδαχθεί για "δια βιου εκπαίδευση" καθόλου παρά μόνο για την παιδεία! Πιστεύω πως είναι ταλέντο πού το έχουν περισσότερο οι της θεωρητικής! Σ' αυτό το μάθημα βέβαια είναι και λίγο υποκειμενική η βαθμολογία γιατί ο τρόπος σκέψης, οι ιδέες του μαθητή, δεν είναι και ιδέες ή σκέψεις του εκάστοτε βαθμολογητή και βέβαια άλλος είναι πιο αυστηρός κι άλλος επιεικής! Βέβαια, φέτος η πονηριά στο θέμα, ήταν να πιάσεις την "δια βίου εκπαίδευση" για να μπορείς να γράψεις έναν αξιοπρεπή βαθμό! γι αυτό κι αυτές οι περίεργες βαθμολογίες!

Tι λεει ρεεεεεεεεεεεεε???19,7???? Δεν υπαρχεις... Παρ' ολα αυτα ομως κανεις ενα τραγικο λαθος... Η εκθεση στην πραγματικοτητα χρειαζεται πιο καθαρη σκεψη και αναλυση κατι που διαθετουν σε μεγαλυτερο βαθμο μαθητες Θετικης και Τεχνολογικης... Εξαλλου αν προσεξεις σε γενικες γραμμες τι γινεται θα δεις οτι ο μεσος ορος των Θετικοτεχνολογικων ειναι μεγαλυτερος απο τον Θεωρητικων...

Κι εγώ! 18610 και 15.1 έκθεση! Χωρίς πλάκα, ίδρυσέ τον!

Μαν μονο να χα τον βαθμο σου... Θα ετοιμαζα ηδη τις βαλιτσες μου...


ΥΓ. Δυστυχως ακομα υπαρχει το Θρησκευματων στο ονομα του υπουργειου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Tι λεει ρεεεεεεεεεεεεε???19,7???? Δεν υπαρχεις... Παρ' ολα αυτα ομως κανεις ενα τραγικο λαθος... Η εκθεση στην πραγματικοτητα χρειαζεται πιο καθαρη σκεψη και αναλυση κατι που διαθετουν σε μεγαλυτερο βαθμο μαθητες Θετικης και Τεχνολογικης... Εξαλλου αν προσεξεις σε γενικες γραμμες τι γινεται θα δεις οτι ο μεσος ορος των Θετικοτεχνολογικων ειναι μεγαλυτερος απο τον Θεωρητικων...



Μαν μονο να χα τον βαθμο σου... Θα ετοιμαζα ηδη τις βαλιτσες μου...


ΥΓ. Δυστυχως ακομα υπαρχει το Θρησκευματων στο ονομα του υπουργειου...

Αν οι θετικοί και τεχνολογικοί έχουν το ταλέντο, κάπου το χάνουν μετά...Ή ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,363 μηνύματα.
Αν οι θετικοί και τεχνολογικοί έχουν το ταλέντο, κάπου το χάνουν μετά...Ή ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς...

Σιγουρα... Γιατι λειπει αρκετα η λεπτοτητα της εκφρασης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top