ioannaki95
Εκκολαπτόμενο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex2395
Δραστήριο μέλος


δεν ξερω αν υπαρχει ταμπου(δεν ειμαι ακομα λυκειο) αλλα πιστευω οτι ειναι αδικο....
παρ'ολο που εγω θα παω θετικη δεν εχω κατι εναντιον των θεωρητικων μαθηματων
Η ιστορια μας διδασκει το παρελθον ετσι ωστε να μας δωσει ενα μαθημα για το μελλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


γιατι το ολο θεμα γινεται για τους θεωριτικους λες και οι θετικες επιστημες δεν υποτιμωνται απο καποιους απο αυτους?γιατι να ειναι λεγονται "ριγμενες επιστημες" μονο οι θεωριτικες γιατι καποιοι καθηγητες των θετικων επιστημων τις αγνοουν ενω οι θετικες οχι οταν δεν τις αποδεχονται και τις θεωρουν περιττες οι θεωριτικοι?
το θεμα λοιπον δεν ειναι αυτο... το θεμα ειναι οτι καποιοι καθηγητες υποβαθμιζουν τους μαθητες των αλλων κατευθυνσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gewrgia_D
Νεοφερμένο μέλος


Ειναι αλήθεια αυτό που λες όμως συνήθως οι θεωρητικοί ακούμε τα περισσότερα, επειδή πιστεύεται ότι είμαστε λιγότερο έξυπνοι από τους θετικούς. Αλλιώς θα σου μιλήσει κάποιος άμα πεις πως είσαι Φυσικός και αλλιώς άμα πεις πως είσαι Ψυχολόγος. Αν είσαι Φυσικός θα πούνε "πω,πω, πρέπει να είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα, ε;" ενώ αν πεις εδώ στην Ελλάδα ειδικά πως είσαι Ψυχολόγος μόνο με τις ντομάτες δε θα σε πάρουνε. Δυστυχώς. Δεν έχω απολύτως τίποτα ενάντια στους Φυσικούς ή στους Μαθηματικούς ή γενικά στους θετικούς αλλά εκείνοι είναι που έχουνε πρόβλημα μαζί μας.μαλλον ειναι θεμα καθηγητων αφου το ιδιο σε αλλα σχολεια συμβαινει στους θετικους...
γιατι το ολο θεμα γινεται για τους θεωριτικους λες και οι θετικες επιστημες δεν υποτιμωνται απο καποιους απο αυτους?γιατι να ειναι λεγονται "ριγμενες επιστημες" μονο οι θεωριτικες γιατι καποιοι καθηγητες των θετικων επιστημων τις αγνοουν ενω οι θετικες οχι οταν δεν τις αποδεχονται και τις θεωρουν περιττες οι θεωριτικοι?
το θεμα λοιπον δεν ειναι αυτο... το θεμα ειναι οτι καποιοι καθηγητες υποβαθμιζουν τους μαθητες των αλλων κατευθυνσεων.
Και να σας πω κιόλας, εγώ δεν έχω ακούσει πραγματικά κανέναν φιλόλογο να λέει πως τα μαθηματικά δεν έχουνε σημασία. Όσους φιλόλογους είχα τους άκουγα να μας λένε πάντα "να διαβάζετε όλα σας τα μαθήματα, να προσπαθείτε σε όλα το ίδιο", αλλά έναν μαθηματικό δεν τον έχω ακούσει βρε παιδιά να λέει "να διαβάζετε όλα τα μαθήματα", μόνο το δικό τους μάθημα κοιτάνε οι θετικοί (πολλές φορές, όχι πάντα). Αλλά δε θέλω να τσουβαλιάζω ανθρώπους, επειδή ο πιο ανοιχτόμυαλος και σωστός άνθρωπος που έχω γνωρίσει είναι ο καθηγητής Φυσικής μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elenaki92
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Gesner: "Οποιος μελετα τους αρχαιους με το σωστο τροπο αποκτα ασκημενες αισθησεις , διακρινει το αληθες απο το ψευδος, το καλο απο το αισχρο, μορφοι ωραιες ιδεες, την ικανοτητα να κατανοει τις ιδεες των αλλων και να διατυπωνει κομψα τις δικες του, βελτιωνει τη διανοια και τη βουληση"
Κικερωνας (σε αγγλικη μεταφραση): -μιλωντας για τη λογοτεχνια- Other pursuits belong not to all times, all ages, all conditions. But these studies give stimulus to our youth and diversion to our old age; they add a charm to our successes, and offer a haven of consolation for our failures. In the home they delight, in the world they hamper not. Throughout late nights, on all our journeys, in our hours spent at our country estates, they are our unfailing companions.
Κανεις θεωρητικος δεν υποτιμα τις θετικες επιστημες. Το γεγονος οτι οι θετικοι υποτιμουν τις θεωρητικες δειχνει ποσο απαιδευτοι ειναι, ποσο το μυαλο τους εχει μαθει να στρεφεται σε μια μονο κατευθυνση, ποσο εκπαιδευμενοι ειναι στο να κατανοουν αριθμους κ ορισμους, αλλα οχι ανωτερες πνευματικες εννοιες. Γιατι αν εβγαζαν ολιγον τι τις παρωπιδες τους κ κοιταζαν λιγο πισω στο χρονο θα ανακαλυπταν πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες στηριχθηκαν σ αυτες τις ξεπερασμενες επιστημονικα πλεον αποψεις ανθρωπων σαν τον Αριστοτελη. Και αν ειχαν αποκτησει την ικανοτητα κριτικης σκεψης (κατι που ασκουν οι τοσο παραγκωνισμενες θεωρητικες επιστημες) θα διαπιστωναν πως μια ολοκληρωμενη προσωπικοτητα δεν ειναι αυτος που ξερει μονο να λυνει ασκησεις μαθηματικων αλλα αυτος που συμβαλλει στη διαιωνιση του πολιτισμου και της σκεψης με τη δικη του πνευματικη τελειωση κ ανυψωση. Κι αυτα δε θα επελθουν μεσω της φυσικης, αλλα μεσω της τεχνης, της μουσικης, της λογοτεχνιας, της φιλοσοφιας. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες περαν των επιστημονικων τους γνωσεων ειναι αρτια καταρτισμενοι σε κλαδους οπως η φιλοσοφια, δειχνουν ενδιαφερον για την τεχνη και τα λοιπα αποτοκα των θεωρητικων επιστημων. Κι ας μην ξεχναμε πως οι καθηγητες φυσικης, μαθηματικων κ τα παρελκομενα δεν ειναι επιστημονες, ειναι εκπαιδευτικοι. Γιατι υπαρχει διαφορα. Ας ξεκαβαλησουν λοιπον λιγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioannaki95
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Κι ας μην ξεχναμε πως οι καθηγητες φυσικης, μαθηματικων κ τα παρελκομενα δεν ειναι επιστημονες, ειναι εκπαιδευτικοι.
πρώτα επιστήμονες και μετά παιδαγωγοί...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


πρώτα επιστήμονες και μετά παιδαγωγοί...![]()
Επιστημονας ειναι αυτος που ασχολειται ενεργα με την επιστημη. Το να κανεις 4 χρονια στο πανεπιστημιο πειραματα με την καθοδηγηση του καθηγητη σου δεν σε κανει αυτοματως επιστημονα. Αν δεν μπεις σε ενα εργαστηριο, αν δεν προαγεις την επιστημη, δεν ειναι επιστημονας. Εισαι εκπαιδευτικος. Γι'αυτο αλλωστε κ ολοι οσοι εν τελει απασχολουνται σε επαγγελματα πλην της εκπαιδευσης πρεπει απαραιτητως να κανουν μεταπτυχιακο, γιατι εκει δειχνει ο καθενας την ικανοτητα του να συμβαλλει στον κλαδο που επελεξε να ακολουθησει, και οχι απλα να αναπαραγει τις αποψεις αλλων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η παιδαγωγική επάρκεια δεν υφίσταται μέχρι ώρας σε Τμήματα Θετικών Επιστημών στην Ελλάδα για να είμαστε ειλικρινείς. Από του χρόνου μάλλον, θα προσφέρονται σεμινάρια παιδαγωγικής επιμόρφωσης στο Τμήμα αποφοίτησης (Θετικών Επιστημών Τμήματα) μετά την λήψη πτυχίου σε έναν μονοετή κύκλο σπουδών με κάποια ανάλογη πιστοποίηση που θα αναγνωρίζεται στον ΑΣΕΠ. Έτσι ακούστηκε...
Αναγνώστη στην Αγγλία μένεις;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Με συγχωρείς, στα 4 έτη την 3ετή προπτυχιακή κατεύθυνση στατιστικής, πληροφορικής, θεωρητικών μαθηματικών και μαθηματικών εφαρμογών σε βιομηχανίες και φυσικές επιστήμες γιατί την διδασκόμαστε; Για την εκπαίδευση; Κανένα Φυσικομαθηματικό Τμήμα δεν προσφέρει αυτοτελή κατεύθυνση παιδαγωγικού χαρακτήρα. Απλά υπάρχουν κάποια ενδεικτικά «άσχετα» με την ουσιαστική παιδαγωγική επιστήμη και διδακτική, μαθήματα που γεμίζουν το πρόγραμμα...
Προσεξε λιγο, διδασκεστε ο,τι διδασκεστε ουτως ωστε οσοι απο εσας θελουν να συνεχισουν την εξειδικευση τους κ να γινουν επιστημονες να μπορουν να το κανουν, αλλα κ οσοι θελουν να απορροφηθουν στην εκπαιδευση να εχουν προφανως αρκετες (κ με το παραπανω) γνωσεις για να διδαξουν. Υπαρχει διαφορα αναμεσα στο "μαθαινω να εκτελω καποια πειραματα, να εφαρμοζω μια ηδη υπαρχουσα θεωρια κλτ" και στο "προωθω την επιστημη με την προσωπικη μου συνδρομη, η οποια πρεπει να ειναι πρωτοτυπη". Αυτο το τελευταιο δε θα γινει μεσα σε μια ταξη, θα γινει απο τους (λιγους) αποφοιτους θετικων σχολων που θα απορροφηθουν απο ερευνητικα εργαστηρια, πανεπιστημιακες ερευνες κτλ.
Επιστημονας (λεξικο Μπαμπινιωτη): ο κατοχος υψηλης καταρτισης σε εναν τομεα του επιστητου που ασχολειται ως ειδικος με την επιστημονικη ερευνα.
Ασχολειται ο καθηγητης Γυμνασιου/Λυκειου με την επιστημονικη ερευνα? Οχι.
Νομιζω οι εννοιες Επιστημονας κ Καθηγητης ειναι απολυτως διαχωρισμενες και πιστευα πως ολοι το αποδεχονται αυτο. Μου κανει ειλικρινα εντυπωση που το αμφισβητεις, γιατι μου φαινεται αυτονοητο. Φιλικα παντα.
*edit* κατσε γιατι τωρα μου το αλλαξες το ποστ σου, αλλα οπως κ να εχει φανταζομαι η απαντηση μου σε καλυψε ουτως η αλλως. Δεν αμφισβητησα εγω το επιπεδο γνωσεων που διδασκεστε στο πανεπιστημιο. Απο εκει προφανως θα ξεκινησει καθε επιστημονας. Μην το παιρνεις λοιπον ως προσωπικη προσβολη. Το ιδιο αλλωστε ισχυει κ στον δικο μου κλαδο. Κανεις δεν ειναι επιστημων επειδη εχει διδαχθει τις επιστημονικες θεωριες αλλων και εχει εφαρμοσει πειραματα με βαση αυτες. Αυτο μπορει να το κανει οποιος εχει κοφτερο μυαλο κ αντιληψη. Αλλα μεταξυ του διδασκομαι μια επιστημη και του εφαρμοζω αυτην την επιστημη στα πλαισια μιας επιστημονικης ερευνας που στοχο εχει την προωθηση της υπαρχει ενα αλμα που δεν πρεπει να ξεχνιεται.
Για να ξεκαθαρισουμε λοιπον τα πραγματα, ο αποφοιτος Μαθηματικου ειναι Μαθηματικος. Εχει δηλαδη πολλες γνωσεις Μαθηματικων. Αν απορροφηθει στην εκπαιδευση, ειναι εκπαιδευτικος, με αντικειμενο τα μαθηματικα. Αν απορροφηθει στην ερευνα (μετα τη μεσολαβηση αλλων 5 χρονων σπουδων ετσι? Μην το ξεχναμε αυτο. Αλλο να εχεις πτυχιο Μαθηματικου κι αλλο Master κ PhD) ειναι επιστημων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Συγγνώμη αναγνώστη, αλλά άλλαξα το post μου, για να θέσω την άποψή μου πιο γενικά πέρα από την επιστήμη μου. Το λέω για να μην φανεί αποκομμένη η συζήτηση...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το αμφισβητώ από την στιγμή που διδάσκομαι Στατιστικές επιπέδου, Άλγεβρες προχωρημένες, Μαθηματικά Εφαρμογών, Υπολογιστικά Μαθηματικά και Φυσικές που χρησιμεύουν στην βιομηχανία ή σε εξειδικευμένες υπηρεσίες και στην έρευνα (με κάποιο μεταπτυχιακό πάντα)! Πιστεύεις ότι οι τόσο εξειδικευμένες γνώσεις (μαθηματικών και άλλων επιστημών) ακόμη και χωρίς μεταπτυχιακό θα μου χρησιμεύσουν πιστεύεις στην εκπαίδευση, από την στιγμή που δεν έχω διδαχτεί κάποιο μάθημα παιδαγωγικής υφής; Πολλά μαθήματα που κάνω, στο εξωτερικό διδάσκονται σε postgraduate επίπεδο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε δυσκολία). Δηλ., νιώθω ότι αποφοιτώ πολύς για τα ημίμετρα του Ελληνικού σχολείου. Τώρα αν στο μέλλον το Ελληνικό σχολείο αναβαθμιστεί, τότε αλλάζει το πράγμα...![]()
Κατ αρχας μενω Ελλαδα κ σπουδαζω Ελλαδα, επομενως δεν καταλαβαινω το σχολιο σου περι Αγγλιας.
Εν πασει περιπτωσει, ο ορος επιστημων εξ ορισμου περιλαμβανει ως προυποθεση την εφαρμογη της επιστημης στα πλαισια επιστημονικης ερευνας. Ειλικρινα, δεν καταλαβαινεις τη διαφορα? Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σου, γιατι αν το εκανα θα αμφισβητουσα κ τις δικες μου στον δικο μου κλαδο. Επομενως, μην αισθανεσαι οτι σε μειωνω, γιατι εχω την αισθηση πως ετσι νιωθεις.Ακομα κι αν το επιπεδο σπουδων ειναι τελειο, ακομα κ αν αντιστοιχει σε PhD μιας αλλης χωρας, δεν ειναι αυτο το θεμα μας. Προσπαθησε λιγο να καταλαβεις τι σου λεω. Πες οτι εσυ τελειωνεις το μαθηματικο και εχεις κ γαμω τις γνωσεις, εισαι καλυτερος απο τον αποφοιτο αντιστοιχης σχολης στο Harvard επιπεδου PhD. Δεν πα να χτυπιεσαι, αν δεν ασχοληθεις με την ερευνα ρε φιλε, δεν μπορεις να λεγεσαι επιστημονας. Πως να το κανουμε δηλαδη που η λεξη σημαινει αυτο που σημαινει?
Τι να το κανεις κοινως το πτυχιο των super wow γνωσεων αν δεν το εφαρμοσεις? Ενα χαρτι δε σε κανει επιστημονα. Ουτε εσενα, ουτε κανενα. Μην το παιρνεις λοιπον προσωπικα, δεν υποτιμω ουτε τα ελληνικα πανεπιστημια (αλλωστε δεν εθιξα καν το θεμα των πανεπιστημιων του εξωτερικου, εσυ μας το γυρισες παλι εκει) ουτε κανεναν. Απλα λεω το προφανες, οτι δηλαδη το πτυχιο βεβαιωνει την αριστη γνωση σου, δε σε κανει αυτοματως επιστημονα.
Το αν οι γνωσεις σου θα σου χρειαστουν στο σχολειο ειναι επισης παντελως ασχετο. Μπορει να εχεις τις γνωσεις ολου του κοσμου, αν δεν τις εφαρμοσεις επιστημονας δε γινεσαι. Μαθηματικος ναι, επιστημονας οχι.
Εσυ τωρα γιατι το γυρνας σε επιπεδο γνωσεων δεν καταλαβαινω.
Αλλα κ σε γνωσεις αν το δεις, αλλες γνωσεις εχει ο αποφοιτος πανεπιστημιου, κ αλλες αυτος που εχει κανει αλλα 5 χρονια, αλλα εσυ κι αυτο το αμφισβητεις?
Και να σου πω πως σε καταλαβαινω πως νιωθεις, οταν λες πως μαθαινεις τοσα κ τοσα για να καταληξεις στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση. Ετσι νιωθω κι εγω, θα το εχεις ισως καταλαβει απο τα λοιπα post μου κ το κολλημα μου να κανω μεταπτυχιακο κ κατι παραπανω. Αν λοιπον νιωθεις τοσο ασχημα, προσπαθησε το κ κυνηγησε το να κανεις κατι παραπανω. Αυτο τωρα εντελως off topic αλλα επειδη βλεπω να σε βασανιζει ο ιδιος προβληματισμος που εχω κι εγω εδω κ 2 χρονια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Εν πασει περιπτωσει, ο ορος επιστημων εξ ορισμου περιλαμβανει ως προυποθεση την εφαρμογη της επιστημης στα πλαισια επιστημονικης ερευνας. Ειλικρινα, δεν καταλαβαινεις τη διαφορα? Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σου, γιατι αν το εκανα θα αμφισβητουσα κ τις δικες μου στον δικο μου κλαδο. Επομενως, μην αισθανεσαι οτι σε μειωνω...Το αν οι γνωσεις σου θα σου χρειαστουν στο σχολειο ειναι επισης παντελως ασχετο. Μπορει να εχεις τις γνωσεις ολου του κοσμου, αν δεν τις εφαρμοσεις επιστημονας δε γινεσαι. Μαθηματικος ναι, επιστημονας οχι.
Εσυ τωρα γιατι το γυρνας σε επιπεδο γνωσεων δεν καταλαβαινω.
Οκ, συμφωνώ.
Δεν με μειώνεις. Εξάλλου το λειτούργημα του εκπαιδευτικού συμβάλλει αρκετά σε ένα μεγάλο μέρος της παιδείας ενός ανθρώπου. Απλά, δεν έχω τις παιδαγωγικές γνώσεις για να προσεγγίσω έναν μαθητή στο αυριανό σχολείο. Οι γνώσεις μου, με την λήψη του πτυχίου, αρκούνται μόνο στο επιστημονικό μέρος. Γι' αυτό θεωρούσα ότι ήμουν μόνο επιστήμονας και ότι το επάγγελμα του καθηγητή ήταν μια λύση ανάγκης (βιοποριστική). Τώρα με βάση την ανάλυσή σου στα δυο post σου, κατάλαβα την διαφορά και αναθεωρώ την λάθος άποψη που είχα.


Απάντηση στο offtopic: Ναι και μένα με προβληματίζει αυτό που σε προβληματίζει. Θα δω τι θα κάνω. Μπορεί να κάνω κανένα μεταπτυχιακό στην διδακτική στο ΕΑΠ (Ανοιχτό Πανεπιστήμιο) ώστε να αποκτήσω μόρια στον ΑΣΕΠ αλλά και να μπορώ να εργάζομαι παράλληλα. Δεν θέλω να ζω με λεφτά της οικογένειας. Αν δεν στραφώ στην εκπαίδευση, μπορεί να κάνω κάτι άλλο είτε μεταπτυχιακό είτε δεύτερο πτυχίο αλλά με παράλληλο επάγγελμα (για οικονομική ανεξαρτησία). Θα δείξει


Αλλα κ σε γνωσεις αν το δεις, αλλες γνωσεις εχει ο αποφοιτος πανεπιστημιου, κ αλλες αυτος που εχει κανει αλλα 5 χρονια, αλλα εσυ κι αυτο το αμφισβητεις?
δεν αμφισβητώ κάποιον που έχει συνεχίσει 5 χρόνια επιπλέον με σπουδές μετά το πτυχίο...αυτό έλειπε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


πραγματι τα θεωριτικα μαθηματα εχουν το μεγαλυτερο ποσοστο αμφισβητησης ΑΛΛΑ για το τελευταιο που ειπες οτι δεν εχεις ακουσει ποτε μπλα μπλα μπλα , ενταξει για αυτο σου λεω ειναι θεμα καθηγητη γιατι εγω να σου πω αυτο το χω ακουσει και απο φιλολογο και απο φυσικο ( εμας γεωγραφια μας κανει )...τελοσπαντων...το αν καποιος επισης ειναι ακοιχτομυαλος ή οχι μαλλον δεν βασιζεται στην επιστημη με την οποια ασχολειται...γιατι για παραδειγμα, αναμεσα στους καθηγητες μου πιο ανοιχτομυολος ειναι καθηγητης θεωρικης επιστημης οσο περιεργο κι αν ακουγεται...και οσο και αν συμπαθω περισσοτερο τις θετικες επιστημες...εκτος αυτου ομως ηθελα να πω οτι να δειξει ενας θετικος οτι ειναι ανοιχτομυαλος μαλλον ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι τα μαθηματα τετοια που στεκεσαι σε καποια πλαισια και δεν συζητας και πολυ...ενω με τους θεωριτικους το φερνει η κουβεντα πχ στην ιστορια, στις ερωτησεις κατανοησεις κειμενου στα αρχαια, στα κειμενα...Ενω δεν συζηταμε σχεδον ποτε οτιδηποτε ασχετο με μαθηματικους,βιολογους κτλ...το μονο πραγμα που μπορει τοτε να φερει μια διαφορετικη συζητηση σε αυτα τα μαθηματα ειναι η παρατηρηση που θα γινει σε καποιον μαθητη και τοτε ο καθηγητης θα αρχισει να λεει φιλοσοφιες και τα λοιπα...Ειναι αλήθεια αυτό που λες όμως συνήθως οι θεωρητικοί ακούμε τα περισσότερα, επειδή πιστεύεται ότι είμαστε λιγότερο έξυπνοι από τους θετικούς. Αλλιώς θα σου μιλήσει κάποιος άμα πεις πως είσαι Φυσικός και αλλιώς άμα πεις πως είσαι Ψυχολόγος. Αν είσαι Φυσικός θα πούνε "πω,πω, πρέπει να είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα, ε;" ενώ αν πεις εδώ στην Ελλάδα ειδικά πως είσαι Ψυχολόγος μόνο με τις ντομάτες δε θα σε πάρουνε. Δυστυχώς. Δεν έχω απολύτως τίποτα ενάντια στους Φυσικούς ή στους Μαθηματικούς ή γενικά στους θετικούς αλλά εκείνοι είναι που έχουνε πρόβλημα μαζί μας.
Και να σας πω κιόλας, εγώ δεν έχω ακούσει πραγματικά κανέναν φιλόλογο να λέει πως τα μαθηματικά δεν έχουνε σημασία. Όσους φιλόλογους είχα τους άκουγα να μας λένε πάντα "να διαβάζετε όλα σας τα μαθήματα, να προσπαθείτε σε όλα το ίδιο", αλλά έναν μαθηματικό δεν τον έχω ακούσει βρε παιδιά να λέει "να διαβάζετε όλα τα μαθήματα", μόνο το δικό τους μάθημα κοιτάνε οι θετικοί (πολλές φορές, όχι πάντα). Αλλά δε θέλω να τσουβαλιάζω ανθρώπους, επειδή ο πιο ανοιχτόμυαλος και σωστός άνθρωπος που έχω γνωρίσει είναι ο καθηγητής Φυσικής μου!
και κατα την δικια μου γνωμη καμια επιστημη δεν μειονεκτει στην πραγματικοτητα...
οι επιστημες αλληλοσυμπληρωνονται...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


πραγματι τα θεωριτικα μαθηματα εχουν το μεγαλυτερο ποσοστο αμφισβητησης ΑΛΛΑ για το τελευταιο που ειπες οτι δεν εχεις ακουσει ποτε μπλα μπλα μπλα , ενταξει για αυτο σου λεω ειναι θεμα καθηγητη γιατι εγω να σου πω αυτο το χω ακουσει και απο φιλολογο και απο φυσικο ( εμας γεωγραφια μας κανει )...τελοσπαντων...το αν καποιος επισης ειναι ακοιχτομυαλος ή οχι μαλλον δεν βασιζεται στην επιστημη με την οποια ασχολειται...γιατι για παραδειγμα, αναμεσα στους καθηγητες μου πιο ανοιχτομυολος ειναι καθηγητης θεωρικης επιστημης οσο περιεργο κι αν ακουγεται...και οσο και αν συμπαθω περισσοτερο τις θετικες επιστημες...εκτος αυτου ομως ηθελα να πω οτι να δειξει ενας θετικος οτι ειναι ανοιχτομυαλος μαλλον ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι τα μαθηματα τετοια που στεκεσαι σε καποια πλαισια και δεν συζητας και πολυ...ενω με τους θεωριτικους το φερνει η κουβεντα πχ στην ιστορια, στις ερωτησεις κατανοησεις κειμενου στα αρχαια, στα κειμενα...Ενω δεν συζηταμε σχεδον ποτε οτιδηποτε ασχετο με μαθηματικους,βιολογους κτλ...το μονο πραγμα που μπορει τοτε να φερει μια διαφορετικη συζητηση σε αυτα τα μαθηματα ειναι η παρατηρηση που θα γινει σε καποιον μαθητη και τοτε ο καθηγητης θα αρχισει να λεει φιλοσοφιες και τα λοιπα...
και κατα την δικια μου γνωμη καμια επιστημη δεν μειονεκτει στην πραγματικοτητα...
οι επιστημες αλληλοσυμπληρωνονται...
Το πόσο ανοιχτόμυαλος είναι κανείς εξαρτάται από τον χαρακτήρα του, την νοοτροπία του, την παιδεία / αγωγή του κλπ, όχι από την επιστήμη την οποία ασκεί.
Σίγουρα η επιστήμη που σπουδάζουμε επηρεάζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα, αλλά δεν πιστεύω πως ένας "θετικός" θα είναι πιο ανοιχτόμυαλος από έναν "θεωρητικό" (ή και το αντίστροφο) μόνο και μόνο λόγω της επιστημονικής ειδίκευσης!
Ο σωστός επιστήμων, εκπαιδευτικός και εν γένει μορφωμένος άνθρωπος οφείλει να σέβεται ΟΛΕΣ τις επιστήμες, ακόμη και αυτές που δεν άπτονται του δικού του κλάδου. Στο κάτω - κάτω, όπως είπε και η Living the Life, οι επιστήμες αλληλοσυμπληρώνονται και ΟΛΕΣ μαζί βοηθούν τον άνθρωπο να κατανοήσει τον κόσμο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gewrgia_D
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος


Γιατί πρέπει ο δείκτης νοημοσύνης να κρίνεται από τη κατεύθυνση;![]()
Συμφωνώ απόλυτα!!Τα τελευταία 2 χρόνια στο σχολείο μου τα παιδιά που βγάζουν τα περισσότερα μόρια ήταν θεωρητικής!!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι η κατεύθυνση κριτήριο "εξυπνάδας"!Πού ζούμε πια??Ας καταρριφθεί επιτέλους ο μύθος ότι μόνο οι "θετικοί"(μόνο "θετικοί",ούτε καν "τεχνολογικοί") έχουν μυαλό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.