Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

ioannaki95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaki95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
και γω δεν μπορώ να καταλάβω γιατί από τους καθηγητές(τους μαθηματικούς) γίνεται τέτοια ''θεοποίηση'' των μαθηματικών.......η δικιά μας η καθηγήτρια η οποία είναι εξαίρετη στην δουλειά της δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό έχει την τάση συνεχώς να μας λέει ότι παντού χρειάζονται τα μαθηματικά και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι και σκουπιδιάρης να γίνεις πρέπει να ξέρεις μαθηματικά αν και δεν ξέρω αυτό το θεωρώ υπερβολικό και γενικά μας λέει ότι δεν υπάρχει κάποιο επάγγελμα που να μην σχετίζεται με τα μαθηματικά....επίσης το άλλο το κορυφαίο που ακούω συνέχεια ότι η ιστορία είναι μόνο για να παπαγαλίζεις και δεν κερδίζεις κάτι με το να διαβάζεις ότι έγινε στο παρελθόν γιατί απλά πέρασε....είναι δυνατόν????αν δεν ξέρεις ιστορία δεν ξέρεις ποιος είσαι και γιατί είσαι εκεί που είσαι χωρίς όμως να παπαγαλίζεις αλλά κατανοώντας τα γεγονότα και συνδέοντάς τα με το παρόν λύνονται απορίες σε θέματα που μπορεί να σε απασχολούν....η ιστορία είναι κάτι πολύ βαθύτερο από την παπαγαλία και θυμώνω με τον εαυτό μου που μέχρι πέρσι έκανα τον παπαγάλο φέτος κατάλαβα πόσο χρήσιμη αλλά και επίκαιρη είναι η ιστορία και με βοήθησε να δω πολλά πράγματα με άλλο μάτι.....όσο για τα μαθηματικά μπορεί να μην μου αρέσουν για δικούς μου λόγους αλλά αναμφισβήτητα είναι κορυφαία επιστήμη αλλά δεν πάει να πει ότι οι θεωρητικές επιστήμες φιλοσοφία κλπ είναι κατώτερες,όλες οι επιστήμες είναι χρήσιμες και σίγουρα δεν θα ακολουθήσουμε όλοι τις ίδιες, όλες μάς χρειάζονται για αυτό και ''ανακαλύφθηκαν'' άλλωστε... ίσως οι μαθηματικοί απλά γιατί τους αρέσει τόσο το μάθημά τους να υπερβάλλουν λίγο....αυτό έχω καταλάβει εγώ χιχι και γω έχω λίγο κόλλημα με τα θεωρητικά ειδικά τα αρχαία και την ιστορία..:redface::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
εδω βασικα στο σχολειο μου τα ατομα που θελουνε να πανε θεωρητικη ειναι λιγοτερο απο 10.....(και ειμαστε αρκετα μεγαλο σχολειο)
δεν ξερω αν υπαρχει ταμπου(δεν ειμαι ακομα λυκειο) αλλα πιστευω οτι ειναι αδικο....
παρ'ολο που εγω θα παω θετικη δεν εχω κατι εναντιον των θεωρητικων μαθηματων

Η ιστορια μας διδασκει το παρελθον ετσι ωστε να μας δωσει ενα μαθημα για το μελλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
μαλλον ειναι θεμα καθηγητων αφου το ιδιο σε αλλα σχολεια συμβαινει στους θετικους...
γιατι το ολο θεμα γινεται για τους θεωριτικους λες και οι θετικες επιστημες δεν υποτιμωνται απο καποιους απο αυτους?γιατι να ειναι λεγονται "ριγμενες επιστημες" μονο οι θεωριτικες γιατι καποιοι καθηγητες των θετικων επιστημων τις αγνοουν ενω οι θετικες οχι οταν δεν τις αποδεχονται και τις θεωρουν περιττες οι θεωριτικοι?
το θεμα λοιπον δεν ειναι αυτο... το θεμα ειναι οτι καποιοι καθηγητες υποβαθμιζουν τους μαθητες των αλλων κατευθυνσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
μαλλον ειναι θεμα καθηγητων αφου το ιδιο σε αλλα σχολεια συμβαινει στους θετικους...
γιατι το ολο θεμα γινεται για τους θεωριτικους λες και οι θετικες επιστημες δεν υποτιμωνται απο καποιους απο αυτους?γιατι να ειναι λεγονται "ριγμενες επιστημες" μονο οι θεωριτικες γιατι καποιοι καθηγητες των θετικων επιστημων τις αγνοουν ενω οι θετικες οχι οταν δεν τις αποδεχονται και τις θεωρουν περιττες οι θεωριτικοι?
το θεμα λοιπον δεν ειναι αυτο... το θεμα ειναι οτι καποιοι καθηγητες υποβαθμιζουν τους μαθητες των αλλων κατευθυνσεων.
Ειναι αλήθεια αυτό που λες όμως συνήθως οι θεωρητικοί ακούμε τα περισσότερα, επειδή πιστεύεται ότι είμαστε λιγότερο έξυπνοι από τους θετικούς. Αλλιώς θα σου μιλήσει κάποιος άμα πεις πως είσαι Φυσικός και αλλιώς άμα πεις πως είσαι Ψυχολόγος. Αν είσαι Φυσικός θα πούνε "πω,πω, πρέπει να είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα, ε;" ενώ αν πεις εδώ στην Ελλάδα ειδικά πως είσαι Ψυχολόγος μόνο με τις ντομάτες δε θα σε πάρουνε. Δυστυχώς. Δεν έχω απολύτως τίποτα ενάντια στους Φυσικούς ή στους Μαθηματικούς ή γενικά στους θετικούς αλλά εκείνοι είναι που έχουνε πρόβλημα μαζί μας.
Και να σας πω κιόλας, εγώ δεν έχω ακούσει πραγματικά κανέναν φιλόλογο να λέει πως τα μαθηματικά δεν έχουνε σημασία. Όσους φιλόλογους είχα τους άκουγα να μας λένε πάντα "να διαβάζετε όλα σας τα μαθήματα, να προσπαθείτε σε όλα το ίδιο", αλλά έναν μαθηματικό δεν τον έχω ακούσει βρε παιδιά να λέει "να διαβάζετε όλα τα μαθήματα", μόνο το δικό τους μάθημα κοιτάνε οι θετικοί (πολλές φορές, όχι πάντα). Αλλά δε θέλω να τσουβαλιάζω ανθρώπους, επειδή ο πιο ανοιχτόμυαλος και σωστός άνθρωπος που έχω γνωρίσει είναι ο καθηγητής Φυσικής μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Gewrgia_D προσωπικά θεωρώ την ψυχολόγια από τα πιο δύσκολο (και πιο δημιουργικό ) επαγγέλματα που υπάρχουν (και τα θεωρώ πολύ πιο δύσκολα από κάθε φυσικό ή μαθηματικό). Η ανθρώπινη συμπεριφορά και νοοτροπία είναι πολύ πιο πολύπλοκή από κάθε φυσικομαθηματικό πρόβλημα. 'Ενας ψυχολόγος πρεπει να είναι σε θέση να κουμαντάρει κάθε είδους ανθρώπινη αντίδραση (π.χ. άνθρωπος χάνει τους δικούς του μετά από ατύχημα, ή που μαθαίνει πως έχει μια θανάσιμη πολύ σοβαρή αρρώστια), ο ψυχολόγος πρέπει να είναι ψύχραιμος και να δίνει και ψυχραιμία στους εξεταζόμενους του.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Πάνω σ αυτό που είπε το ioannaki σχετικά με την ιστορία συμφωνώ... Και σας θέτω τον εξής προβληματισμό: πόσοι από αυτούς που βρίσκονται στο κοινοβούλιο γνωρίζουν την ιστορία του τόπου τους έτσι ώστε να μπορέσουν να διεκδικήσουν τα κεκτημένα τόσων αγώνων των προγόνων μας? Για το λόγο αυτό σε λιγα χρόνια το φαρμακονήσι μπορεί να γίνει τουρκικό και η μακεδονία σκοπιανή... Η κάθε επιστήμη βοηθά με τον τρόπο της στην καθημερινή ζωή. Με τις θεωρητικές επιστήμες οξύνεται η σκέψη και μπορείς να δεις ένα γεγονός πολυδιάστατα και να καταλήξεις σ ένα λογικό συμπέρασμα και με τις θετικές να κανείς πιο εύκολη τη ζωή σου πρακτικά... Όλα επομένως χρειάζονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Θα μιλησω εκ στοματος αλλων ως απαντηση στους Θετικοτεχνολογικους που κανουν κ πλακιτσα να γελασωμεν.
Gesner: "Οποιος μελετα τους αρχαιους με το σωστο τροπο αποκτα ασκημενες αισθησεις , διακρινει το αληθες απο το ψευδος, το καλο απο το αισχρο, μορφοι ωραιες ιδεες, την ικανοτητα να κατανοει τις ιδεες των αλλων και να διατυπωνει κομψα τις δικες του, βελτιωνει τη διανοια και τη βουληση"

Κικερωνας (σε αγγλικη μεταφραση): -μιλωντας για τη λογοτεχνια- Other pursuits belong not to all times, all ages, all conditions. But these studies give stimulus to our youth and diversion to our old age; they add a charm to our successes, and offer a haven of consolation for our failures. In the home they delight, in the world they hamper not. Throughout late nights, on all our journeys, in our hours spent at our country estates, they are our unfailing companions.

Κανεις θεωρητικος δεν υποτιμα τις θετικες επιστημες. Το γεγονος οτι οι θετικοι υποτιμουν τις θεωρητικες δειχνει ποσο απαιδευτοι ειναι, ποσο το μυαλο τους εχει μαθει να στρεφεται σε μια μονο κατευθυνση, ποσο εκπαιδευμενοι ειναι στο να κατανοουν αριθμους κ ορισμους, αλλα οχι ανωτερες πνευματικες εννοιες. Γιατι αν εβγαζαν ολιγον τι τις παρωπιδες τους κ κοιταζαν λιγο πισω στο χρονο θα ανακαλυπταν πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες στηριχθηκαν σ αυτες τις ξεπερασμενες επιστημονικα πλεον αποψεις ανθρωπων σαν τον Αριστοτελη. Και αν ειχαν αποκτησει την ικανοτητα κριτικης σκεψης (κατι που ασκουν οι τοσο παραγκωνισμενες θεωρητικες επιστημες) θα διαπιστωναν πως μια ολοκληρωμενη προσωπικοτητα δεν ειναι αυτος που ξερει μονο να λυνει ασκησεις μαθηματικων αλλα αυτος που συμβαλλει στη διαιωνιση του πολιτισμου και της σκεψης με τη δικη του πνευματικη τελειωση κ ανυψωση. Κι αυτα δε θα επελθουν μεσω της φυσικης, αλλα μεσω της τεχνης, της μουσικης, της λογοτεχνιας, της φιλοσοφιας. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο πως ολοι οι μεγαλοι επιστημονες περαν των επιστημονικων τους γνωσεων ειναι αρτια καταρτισμενοι σε κλαδους οπως η φιλοσοφια, δειχνουν ενδιαφερον για την τεχνη και τα λοιπα αποτοκα των θεωρητικων επιστημων. Κι ας μην ξεχναμε πως οι καθηγητες φυσικης, μαθηματικων κ τα παρελκομενα δεν ειναι επιστημονες, ειναι εκπαιδευτικοι. Γιατι υπαρχει διαφορα. Ας ξεκαβαλησουν λοιπον λιγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaki95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaki95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
έλενα μου και γω κάπως έτσι ήθελα να καταλήξω συμφωνώ απόλυτα και με κάλυψες....επίσης στο θέμα της πολιτικής που αναφέρθηκες και συ πόσοι απο τους πολιτικούς και τους υπόλοιπους Έλληνες ξέρουν ότι η Γερμανία που μας έχει βάλει το μαχαίρι στον λαιμό επειδή της χρωστάμε κάποια χρήματα μας χρωστάει και εκείνη μια αποζημίωση που δεν πήραμε ποτέ απο τον β παγκόσμιο πόλεμο...???πολλοί λίγοι υποθέτω....εφόσων όμως δεν ξέρουμε την ιστορία μας πως να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει με μαθηματικά μηπως???δεν νομίζω....όντως έτσι όπως πάμε η μακεδονία θα γίνει σκοπιανή εξάλλου τι μας νοιάζει όλοι την τζούλια(και άλλα χαζά και ανούσια θέματα της επικαιρότητας) και την παρτη μας κοιτάμε...έτσι πως να πάμε μπροστά???...τεσπα η ιστορία με το να μαθαίνουμε για το παρελθόν μας βοηθάει να κατανοούμε το παρόν μας και τα μαθηματικά όπως είπες και συ έλενα μας διευκολύνουν πρακτικά....δεν πρέπει να υποτιμάμε καμία επιστήμη γιατί είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ και η λέξη από μόνη της λέει πολλά....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Κι ας μην ξεχναμε πως οι καθηγητες φυσικης, μαθηματικων κ τα παρελκομενα δεν ειναι επιστημονες, ειναι εκπαιδευτικοι.

πρώτα επιστήμονες και μετά παιδαγωγοί...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
πρώτα επιστήμονες και μετά παιδαγωγοί...:)

Επιστημονας ειναι αυτος που ασχολειται ενεργα με την επιστημη. Το να κανεις 4 χρονια στο πανεπιστημιο πειραματα με την καθοδηγηση του καθηγητη σου δεν σε κανει αυτοματως επιστημονα. Αν δεν μπεις σε ενα εργαστηριο, αν δεν προαγεις την επιστημη, δεν ειναι επιστημονας. Εισαι εκπαιδευτικος. Γι'αυτο αλλωστε κ ολοι οσοι εν τελει απασχολουνται σε επαγγελματα πλην της εκπαιδευσης πρεπει απαραιτητως να κανουν μεταπτυχιακο, γιατι εκει δειχνει ο καθενας την ικανοτητα του να συμβαλλει στον κλαδο που επελεξε να ακολουθησει, και οχι απλα να αναπαραγει τις αποψεις αλλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Με συγχωρείς, στα 4 έτη την 3ετή προπτυχιακή κατεύθυνση με πλήθος εφαρμογών σε βιομηχανικά θέματα, φυσικές επιστήμες,...κτλ γιατί την διδασκόμαστε; Για την εκπαίδευση; Κανένα Φυσικομαθηματικό Τμήμα δεν προσφέρει αυτοτελή κατεύθυνση παιδαγωγικού χαρακτήρα. Τα μαθήματα που διδασκόμαστε στα 4 έτη είναι πολύ δύσκολα, άσχετα και πολύ επιστημονικά, μακρυά από το πλαίσιο του Ελληνικού σχολείου. Το πτυχίο δεν έχει παιδαγωγικό σκοπό. Το αν θα γίνουμε εκπαιδευτικοί είναι άλλο θέμα (ελληνικό). Το κάθε Τμήμα θετικών επιστημών στην Ελλάδα, εφοδιάζει με υψηλού επιπέδου γνώσεις για πολλά μεταπτυχιακά σε διάφορους κλάδους των θετικών επιστημών, ώστε ο απόφοιτος να έχει και άλλες εργασιακές εξόδους. Απλά υπάρχουν κάποια ενδεικτικά «άσχετα» με την ουσιαστική παιδαγωγική επιστήμη και διδακτική, «παιδαγωγικά» μαθήματα που γεμίζουν το πρόγραμμα...

Η παιδαγωγική επάρκεια δεν υφίσταται μέχρι ώρας σε Τμήματα Θετικών Επιστημών στην Ελλάδα για να είμαστε ειλικρινείς. Από του χρόνου μάλλον, θα προσφέρονται σεμινάρια παιδαγωγικής επιμόρφωσης στο Τμήμα αποφοίτησης (Θετικών Επιστημών Τμήματα) μετά την λήψη πτυχίου σε έναν μονοετή κύκλο σπουδών με κάποια ανάλογη πιστοποίηση που θα αναγνωρίζεται στον ΑΣΕΠ. Έτσι ακούστηκε...

Αναγνώστη στην Αγγλία μένεις; :D Ελλάδα είμαστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Με συγχωρείς, στα 4 έτη την 3ετή προπτυχιακή κατεύθυνση στατιστικής, πληροφορικής, θεωρητικών μαθηματικών και μαθηματικών εφαρμογών σε βιομηχανίες και φυσικές επιστήμες γιατί την διδασκόμαστε; Για την εκπαίδευση; Κανένα Φυσικομαθηματικό Τμήμα δεν προσφέρει αυτοτελή κατεύθυνση παιδαγωγικού χαρακτήρα. Απλά υπάρχουν κάποια ενδεικτικά «άσχετα» με την ουσιαστική παιδαγωγική επιστήμη και διδακτική, μαθήματα που γεμίζουν το πρόγραμμα...

Προσεξε λιγο, διδασκεστε ο,τι διδασκεστε ουτως ωστε οσοι απο εσας θελουν να συνεχισουν την εξειδικευση τους κ να γινουν επιστημονες να μπορουν να το κανουν, αλλα κ οσοι θελουν να απορροφηθουν στην εκπαιδευση να εχουν προφανως αρκετες (κ με το παραπανω) γνωσεις για να διδαξουν. Υπαρχει διαφορα αναμεσα στο "μαθαινω να εκτελω καποια πειραματα, να εφαρμοζω μια ηδη υπαρχουσα θεωρια κλτ" και στο "προωθω την επιστημη με την προσωπικη μου συνδρομη, η οποια πρεπει να ειναι πρωτοτυπη". Αυτο το τελευταιο δε θα γινει μεσα σε μια ταξη, θα γινει απο τους (λιγους) αποφοιτους θετικων σχολων που θα απορροφηθουν απο ερευνητικα εργαστηρια, πανεπιστημιακες ερευνες κτλ.
Επιστημονας (λεξικο Μπαμπινιωτη): ο κατοχος υψηλης καταρτισης σε εναν τομεα του επιστητου που ασχολειται ως ειδικος με την επιστημονικη ερευνα.
Ασχολειται ο καθηγητης Γυμνασιου/Λυκειου με την επιστημονικη ερευνα? Οχι.
Νομιζω οι εννοιες Επιστημονας κ Καθηγητης ειναι απολυτως διαχωρισμενες και πιστευα πως ολοι το αποδεχονται αυτο. Μου κανει ειλικρινα εντυπωση που το αμφισβητεις, γιατι μου φαινεται αυτονοητο. Φιλικα παντα.

*edit* κατσε γιατι τωρα μου το αλλαξες το ποστ σου, αλλα οπως κ να εχει φανταζομαι η απαντηση μου σε καλυψε ουτως η αλλως. Δεν αμφισβητησα εγω το επιπεδο γνωσεων που διδασκεστε στο πανεπιστημιο. Απο εκει προφανως θα ξεκινησει καθε επιστημονας. Μην το παιρνεις λοιπον ως προσωπικη προσβολη. Το ιδιο αλλωστε ισχυει κ στον δικο μου κλαδο. Κανεις δεν ειναι επιστημων επειδη εχει διδαχθει τις επιστημονικες θεωριες αλλων και εχει εφαρμοσει πειραματα με βαση αυτες. Αυτο μπορει να το κανει οποιος εχει κοφτερο μυαλο κ αντιληψη. Αλλα μεταξυ του διδασκομαι μια επιστημη και του εφαρμοζω αυτην την επιστημη στα πλαισια μιας επιστημονικης ερευνας που στοχο εχει την προωθηση της υπαρχει ενα αλμα που δεν πρεπει να ξεχνιεται.
Για να ξεκαθαρισουμε λοιπον τα πραγματα, ο αποφοιτος Μαθηματικου ειναι Μαθηματικος. Εχει δηλαδη πολλες γνωσεις Μαθηματικων. Αν απορροφηθει στην εκπαιδευση, ειναι εκπαιδευτικος, με αντικειμενο τα μαθηματικα. Αν απορροφηθει στην ερευνα (μετα τη μεσολαβηση αλλων 5 χρονων σπουδων ετσι? Μην το ξεχναμε αυτο. Αλλο να εχεις πτυχιο Μαθηματικου κι αλλο Master κ PhD) ειναι επιστημων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Το αμφισβητώ από την στιγμή που διδάσκομαι Στατιστικές επιπέδου, Άλγεβρες προχωρημένες, Μαθηματικά Εφαρμογών, Υπολογιστικά Μαθηματικά και Φυσικές που χρησιμεύουν στην βιομηχανία ή σε εξειδικευμένες υπηρεσίες και στην έρευνα (με κάποιο μεταπτυχιακό πάντα)! Πιστεύεις ότι οι τόσο εξειδικευμένες γνώσεις (μαθηματικών και άλλων επιστημών) ακόμη και χωρίς μεταπτυχιακό θα μου χρησιμεύσουν πιστεύεις στην εκπαίδευση, από την στιγμή που δεν έχω διδαχτεί κάποιο μάθημα παιδαγωγικής υφής; Πολλά μαθήματα που κάνω, στο εξωτερικό διδάσκονται σε postgraduate επίπεδο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε δυσκολία). Δηλ., νιώθω ότι αποφοιτώ πολύς για τα ημίμετρα του Ελληνικού σχολείου. Τώρα αν στο μέλλον το Ελληνικό σχολείο αναβαθμιστεί, τότε αλλάζει το πράγμα...:) Δεν έχω κάτι με το λείτουργημα του εκπαιδευτικού ή παιδαγωγού πιο σωστά. Απλά αισθάνομαι ότι κουράζομαι πάρα πολύ με πολύ εξειδικευμένη και απαιτητική ύλη (που με χαντακώνει και βαθμολογικά και ψυχικά), για να καταλήξω να διδάσκω άρρητους αριθμούς...Θα ήθελα εκτός αυτών να μάθαινα και διδακτική, ψυ

Συγγνώμη αναγνώστη, αλλά άλλαξα το post μου, για να θέσω την άποψή μου πιο γενικά πέρα από την επιστήμη μου. Το λέω για να μην φανεί αποκομμένη η συζήτηση...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Το αμφισβητώ από την στιγμή που διδάσκομαι Στατιστικές επιπέδου, Άλγεβρες προχωρημένες, Μαθηματικά Εφαρμογών, Υπολογιστικά Μαθηματικά και Φυσικές που χρησιμεύουν στην βιομηχανία ή σε εξειδικευμένες υπηρεσίες και στην έρευνα (με κάποιο μεταπτυχιακό πάντα)! Πιστεύεις ότι οι τόσο εξειδικευμένες γνώσεις (μαθηματικών και άλλων επιστημών) ακόμη και χωρίς μεταπτυχιακό θα μου χρησιμεύσουν πιστεύεις στην εκπαίδευση, από την στιγμή που δεν έχω διδαχτεί κάποιο μάθημα παιδαγωγικής υφής; Πολλά μαθήματα που κάνω, στο εξωτερικό διδάσκονται σε postgraduate επίπεδο (με ότι αυτό συνεπάγεται σε δυσκολία). Δηλ., νιώθω ότι αποφοιτώ πολύς για τα ημίμετρα του Ελληνικού σχολείου. Τώρα αν στο μέλλον το Ελληνικό σχολείο αναβαθμιστεί, τότε αλλάζει το πράγμα...:)

Κατ αρχας μενω Ελλαδα κ σπουδαζω Ελλαδα, επομενως δεν καταλαβαινω το σχολιο σου περι Αγγλιας.
Εν πασει περιπτωσει, ο ορος επιστημων εξ ορισμου περιλαμβανει ως προυποθεση την εφαρμογη της επιστημης στα πλαισια επιστημονικης ερευνας. Ειλικρινα, δεν καταλαβαινεις τη διαφορα? Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σου, γιατι αν το εκανα θα αμφισβητουσα κ τις δικες μου στον δικο μου κλαδο. Επομενως, μην αισθανεσαι οτι σε μειωνω, γιατι εχω την αισθηση πως ετσι νιωθεις.Ακομα κι αν το επιπεδο σπουδων ειναι τελειο, ακομα κ αν αντιστοιχει σε PhD μιας αλλης χωρας, δεν ειναι αυτο το θεμα μας. Προσπαθησε λιγο να καταλαβεις τι σου λεω. Πες οτι εσυ τελειωνεις το μαθηματικο και εχεις κ γαμω τις γνωσεις, εισαι καλυτερος απο τον αποφοιτο αντιστοιχης σχολης στο Harvard επιπεδου PhD. Δεν πα να χτυπιεσαι, αν δεν ασχοληθεις με την ερευνα ρε φιλε, δεν μπορεις να λεγεσαι επιστημονας. Πως να το κανουμε δηλαδη που η λεξη σημαινει αυτο που σημαινει?
Τι να το κανεις κοινως το πτυχιο των super wow γνωσεων αν δεν το εφαρμοσεις? Ενα χαρτι δε σε κανει επιστημονα. Ουτε εσενα, ουτε κανενα. Μην το παιρνεις λοιπον προσωπικα, δεν υποτιμω ουτε τα ελληνικα πανεπιστημια (αλλωστε δεν εθιξα καν το θεμα των πανεπιστημιων του εξωτερικου, εσυ μας το γυρισες παλι εκει) ουτε κανεναν. Απλα λεω το προφανες, οτι δηλαδη το πτυχιο βεβαιωνει την αριστη γνωση σου, δε σε κανει αυτοματως επιστημονα.
Το αν οι γνωσεις σου θα σου χρειαστουν στο σχολειο ειναι επισης παντελως ασχετο. Μπορει να εχεις τις γνωσεις ολου του κοσμου, αν δεν τις εφαρμοσεις επιστημονας δε γινεσαι. Μαθηματικος ναι, επιστημονας οχι.
Εσυ τωρα γιατι το γυρνας σε επιπεδο γνωσεων δεν καταλαβαινω.
Αλλα κ σε γνωσεις αν το δεις, αλλες γνωσεις εχει ο αποφοιτος πανεπιστημιου, κ αλλες αυτος που εχει κανει αλλα 5 χρονια, αλλα εσυ κι αυτο το αμφισβητεις?

Και να σου πω πως σε καταλαβαινω πως νιωθεις, οταν λες πως μαθαινεις τοσα κ τοσα για να καταληξεις στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση. Ετσι νιωθω κι εγω, θα το εχεις ισως καταλαβει απο τα λοιπα post μου κ το κολλημα μου να κανω μεταπτυχιακο κ κατι παραπανω. Αν λοιπον νιωθεις τοσο ασχημα, προσπαθησε το κ κυνηγησε το να κανεις κατι παραπανω. Αυτο τωρα εντελως off topic αλλα επειδη βλεπω να σε βασανιζει ο ιδιος προβληματισμος που εχω κι εγω εδω κ 2 χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Εν πασει περιπτωσει, ο ορος επιστημων εξ ορισμου περιλαμβανει ως προυποθεση την εφαρμογη της επιστημης στα πλαισια επιστημονικης ερευνας. Ειλικρινα, δεν καταλαβαινεις τη διαφορα? Δεν αμφισβητω τις γνωσεις σου, γιατι αν το εκανα θα αμφισβητουσα κ τις δικες μου στον δικο μου κλαδο. Επομενως, μην αισθανεσαι οτι σε μειωνω...Το αν οι γνωσεις σου θα σου χρειαστουν στο σχολειο ειναι επισης παντελως ασχετο. Μπορει να εχεις τις γνωσεις ολου του κοσμου, αν δεν τις εφαρμοσεις επιστημονας δε γινεσαι. Μαθηματικος ναι, επιστημονας οχι.
Εσυ τωρα γιατι το γυρνας σε επιπεδο γνωσεων δεν καταλαβαινω.

Οκ, συμφωνώ.
Δεν με μειώνεις. Εξάλλου το λειτούργημα του εκπαιδευτικού συμβάλλει αρκετά σε ένα μεγάλο μέρος της παιδείας ενός ανθρώπου. Απλά, δεν έχω τις παιδαγωγικές γνώσεις για να προσεγγίσω έναν μαθητή στο αυριανό σχολείο. Οι γνώσεις μου, με την λήψη του πτυχίου, αρκούνται μόνο στο επιστημονικό μέρος. Γι' αυτό θεωρούσα ότι ήμουν μόνο επιστήμονας και ότι το επάγγελμα του καθηγητή ήταν μια λύση ανάγκης (βιοποριστική). Τώρα με βάση την ανάλυσή σου στα δυο post σου, κατάλαβα την διαφορά και αναθεωρώ την λάθος άποψη που είχα. :) ;)

Απάντηση στο offtopic: Ναι και μένα με προβληματίζει αυτό που σε προβληματίζει. Θα δω τι θα κάνω. Μπορεί να κάνω κανένα μεταπτυχιακό στην διδακτική στο ΕΑΠ (Ανοιχτό Πανεπιστήμιο) ώστε να αποκτήσω μόρια στον ΑΣΕΠ αλλά και να μπορώ να εργάζομαι παράλληλα. Δεν θέλω να ζω με λεφτά της οικογένειας. Αν δεν στραφώ στην εκπαίδευση, μπορεί να κάνω κάτι άλλο είτε μεταπτυχιακό είτε δεύτερο πτυχίο αλλά με παράλληλο επάγγελμα (για οικονομική ανεξαρτησία). Θα δείξει :redface: :D

Αλλα κ σε γνωσεις αν το δεις, αλλες γνωσεις εχει ο αποφοιτος πανεπιστημιου, κ αλλες αυτος που εχει κανει αλλα 5 χρονια, αλλα εσυ κι αυτο το αμφισβητεις?

δεν αμφισβητώ κάποιον που έχει συνεχίσει 5 χρόνια επιπλέον με σπουδές μετά το πτυχίο...αυτό έλειπε :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
χαιρομαι που συμφωνουμε κ ευχομαι να βρεις τη σωστη λυση για σενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Ειναι αλήθεια αυτό που λες όμως συνήθως οι θεωρητικοί ακούμε τα περισσότερα, επειδή πιστεύεται ότι είμαστε λιγότερο έξυπνοι από τους θετικούς. Αλλιώς θα σου μιλήσει κάποιος άμα πεις πως είσαι Φυσικός και αλλιώς άμα πεις πως είσαι Ψυχολόγος. Αν είσαι Φυσικός θα πούνε "πω,πω, πρέπει να είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα, ε;" ενώ αν πεις εδώ στην Ελλάδα ειδικά πως είσαι Ψυχολόγος μόνο με τις ντομάτες δε θα σε πάρουνε. Δυστυχώς. Δεν έχω απολύτως τίποτα ενάντια στους Φυσικούς ή στους Μαθηματικούς ή γενικά στους θετικούς αλλά εκείνοι είναι που έχουνε πρόβλημα μαζί μας.
Και να σας πω κιόλας, εγώ δεν έχω ακούσει πραγματικά κανέναν φιλόλογο να λέει πως τα μαθηματικά δεν έχουνε σημασία. Όσους φιλόλογους είχα τους άκουγα να μας λένε πάντα "να διαβάζετε όλα σας τα μαθήματα, να προσπαθείτε σε όλα το ίδιο", αλλά έναν μαθηματικό δεν τον έχω ακούσει βρε παιδιά να λέει "να διαβάζετε όλα τα μαθήματα", μόνο το δικό τους μάθημα κοιτάνε οι θετικοί (πολλές φορές, όχι πάντα). Αλλά δε θέλω να τσουβαλιάζω ανθρώπους, επειδή ο πιο ανοιχτόμυαλος και σωστός άνθρωπος που έχω γνωρίσει είναι ο καθηγητής Φυσικής μου!
πραγματι τα θεωριτικα μαθηματα εχουν το μεγαλυτερο ποσοστο αμφισβητησης ΑΛΛΑ για το τελευταιο που ειπες οτι δεν εχεις ακουσει ποτε μπλα μπλα μπλα , ενταξει για αυτο σου λεω ειναι θεμα καθηγητη γιατι εγω να σου πω αυτο το χω ακουσει και απο φιλολογο και απο φυσικο ( εμας γεωγραφια μας κανει )...τελοσπαντων...το αν καποιος επισης ειναι ακοιχτομυαλος ή οχι μαλλον δεν βασιζεται στην επιστημη με την οποια ασχολειται...γιατι για παραδειγμα, αναμεσα στους καθηγητες μου πιο ανοιχτομυολος ειναι καθηγητης θεωρικης επιστημης οσο περιεργο κι αν ακουγεται...και οσο και αν συμπαθω περισσοτερο τις θετικες επιστημες...εκτος αυτου ομως ηθελα να πω οτι να δειξει ενας θετικος οτι ειναι ανοιχτομυαλος μαλλον ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι τα μαθηματα τετοια που στεκεσαι σε καποια πλαισια και δεν συζητας και πολυ...ενω με τους θεωριτικους το φερνει η κουβεντα πχ στην ιστορια, στις ερωτησεις κατανοησεις κειμενου στα αρχαια, στα κειμενα...Ενω δεν συζηταμε σχεδον ποτε οτιδηποτε ασχετο με μαθηματικους,βιολογους κτλ...το μονο πραγμα που μπορει τοτε να φερει μια διαφορετικη συζητηση σε αυτα τα μαθηματα ειναι η παρατηρηση που θα γινει σε καποιον μαθητη και τοτε ο καθηγητης θα αρχισει να λεει φιλοσοφιες και τα λοιπα...
και κατα την δικια μου γνωμη καμια επιστημη δεν μειονεκτει στην πραγματικοτητα...
οι επιστημες αλληλοσυμπληρωνονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
πραγματι τα θεωριτικα μαθηματα εχουν το μεγαλυτερο ποσοστο αμφισβητησης ΑΛΛΑ για το τελευταιο που ειπες οτι δεν εχεις ακουσει ποτε μπλα μπλα μπλα , ενταξει για αυτο σου λεω ειναι θεμα καθηγητη γιατι εγω να σου πω αυτο το χω ακουσει και απο φιλολογο και απο φυσικο ( εμας γεωγραφια μας κανει )...τελοσπαντων...το αν καποιος επισης ειναι ακοιχτομυαλος ή οχι μαλλον δεν βασιζεται στην επιστημη με την οποια ασχολειται...γιατι για παραδειγμα, αναμεσα στους καθηγητες μου πιο ανοιχτομυολος ειναι καθηγητης θεωρικης επιστημης οσο περιεργο κι αν ακουγεται...και οσο και αν συμπαθω περισσοτερο τις θετικες επιστημες...εκτος αυτου ομως ηθελα να πω οτι να δειξει ενας θετικος οτι ειναι ανοιχτομυαλος μαλλον ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι τα μαθηματα τετοια που στεκεσαι σε καποια πλαισια και δεν συζητας και πολυ...ενω με τους θεωριτικους το φερνει η κουβεντα πχ στην ιστορια, στις ερωτησεις κατανοησεις κειμενου στα αρχαια, στα κειμενα...Ενω δεν συζηταμε σχεδον ποτε οτιδηποτε ασχετο με μαθηματικους,βιολογους κτλ...το μονο πραγμα που μπορει τοτε να φερει μια διαφορετικη συζητηση σε αυτα τα μαθηματα ειναι η παρατηρηση που θα γινει σε καποιον μαθητη και τοτε ο καθηγητης θα αρχισει να λεει φιλοσοφιες και τα λοιπα...
και κατα την δικια μου γνωμη καμια επιστημη δεν μειονεκτει στην πραγματικοτητα...
οι επιστημες αλληλοσυμπληρωνονται...


Το πόσο ανοιχτόμυαλος είναι κανείς εξαρτάται από τον χαρακτήρα του, την νοοτροπία του, την παιδεία / αγωγή του κλπ, όχι από την επιστήμη την οποία ασκεί.

Σίγουρα η επιστήμη που σπουδάζουμε επηρεάζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα, αλλά δεν πιστεύω πως ένας "θετικός" θα είναι πιο ανοιχτόμυαλος από έναν "θεωρητικό" (ή και το αντίστροφο) μόνο και μόνο λόγω της επιστημονικής ειδίκευσης!

Ο σωστός επιστήμων, εκπαιδευτικός και εν γένει μορφωμένος άνθρωπος οφείλει να σέβεται ΟΛΕΣ τις επιστήμες, ακόμη και αυτές που δεν άπτονται του δικού του κλάδου. Στο κάτω - κάτω, όπως είπε και η Living the Life, οι επιστήμες αλληλοσυμπληρώνονται και ΟΛΕΣ μαζί βοηθούν τον άνθρωπο να κατανοήσει τον κόσμο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gewrgia_D

Νεοφερμένος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Δε διαφωνώ μαζί σας, απλά στο δικό μου το σχολείο εγώ δεν είχα ακούσει γενικά κάποιον θεωρητικό να υποτιμά τα μαθηματικά, και δεν είπα ότι απαραίτητα μόνο οι θετικοί υποτιμάνε τις θεωρητικές επιστήμες, πολλές φορές συμβαίνει και το αντίστροφο, αλλά έχω παρατηρήσει πως οι θετικοί είναι πιο "κολλημένοι", και εξοργίζονται όταν τους αμφισβητεί κάποιος. Και εξάλλου, το τι επιλέγουμε στη ζωή δείχνει κατά βάθος και το χαρακτήρα μας και τα γούστα μας, ακόμα και η κατεύθυνση, και μη πείτε πως δεν υπάρχουν πολλοί θετικοί που είναι τελείως κολλημένοι και απόλυτοι στα πιστεύω τους ακόμη κι αν έχουν αποδεδειγμένα άδικο. Οι της θεωρητικής κατά ένα μεγάλο ποσοστό είναι πιο ανοιχτόμυαλοι επειδή έχουν καλλιεργήσει πιο πολύ το πολιτισμικό στοιχείο μέσα τους με το να διαβάζουν ιστορία, αρχαία, λατινικά και λογοτεχνικά βιβλία. Δε λέω πως ένας θετικός δε μπορεί να είναι ανοιχτόμυαλος, απλώς θεωρώ ότι οι θετικοί είναι πιο κολληματίες σε κάποια θέματα. Και να λέμε του στραβού το δίκιο οι θετικοί και ο κόσμος κατ'επέκταση πιστεύουν ότι οι θεωρητικοί δεν έχουν υψηλό δείκτη νοημοσύνης, και πως δεν καταλαβαίνουνε πολλά πράγματα. Μια καθηγήτρια μου μας είπε το εξής "κουφό": "Οι θετικοί μπλέκονται πιο εύκολα στα θεωρητικά παρά το αντίθετο. Έναν θετικό άμα τον βάλεις να σου κάνει μετάφραση το κείμενο θα στο κάνει γνωρίζοντας μόνο τους βασικούς κανόνες, αλλά άμα βάλεις έναν θεωρητικό να διαβάσει τη θεωρία της σχετικότητας τότε δε θα καταλάβει τίποτα." Τότε πως γίνεται εγώ που είμαι της θεωρητικής και έχω διαβάσει τη θεωρία της σχετικότητας να τη καταλαβαίνω πιο καλά από έναν γνωστό μου που παει θετική κατεύθυνση και έχει Φυσική 19; Συγγνώμη κιόλας, αλλά στο θέμα αυτό είμαι κάθετη. Υπάρχουν πολλοί θεωρητικοί που είναι πανέξυπνοι και πιάνουν φωτιά! Γιατί πρέπει ο δείκτης νοημοσύνης να κρίνεται από τη κατεύθυνση;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Γιατί πρέπει ο δείκτης νοημοσύνης να κρίνεται από τη κατεύθυνση;:confused:


Συμφωνώ απόλυτα!!Τα τελευταία 2 χρόνια στο σχολείο μου τα παιδιά που βγάζουν τα περισσότερα μόρια ήταν θεωρητικής!!ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι η κατεύθυνση κριτήριο "εξυπνάδας"!Πού ζούμε πια??Ας καταρριφθεί επιτέλους ο μύθος ότι μόνο οι "θετικοί"(μόνο "θετικοί",ούτε καν "τεχνολογικοί") έχουν μυαλό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top