Gewrgia_D
Νεοφερμένο μέλος



Έχουμε έναν καθηγητή στο λύκειο, έναν μαθηματικό ο οποίος είναι απαράδεκτος. Είναι δύο παιδιά τα οποία τα έχει για διάνοιες (είναι πολύ καλά παιδιά, δε θυμώνω με εκείνους), και τους άλλους τους έχει στη μπούκα! Αυτά τα παιδιά θα πάνε θετική κατεύθυνση και του το έχουνε πει, και ενώ είναι μια κοπέλα που παει θεωρητική και είναι εξίσου καλή στα μαθηματικά αυτός δεν την έβαλε καλό βαθμό, μόνο της είπε πως δεν έχει μυαλό (!!!) Και όλους μας λέει πως δε θέλει να ακούει λάθη και συνέχεια φωνάζει... Μιλάμε για ψυχάκια!
Αλλά δε με νοιάζει, του χρόνου θα πάω κατεύθυνση


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Καμία κατεύθυνση δεν είναι εύκολη ή περισσότερο ενδιαφέρουσα. Δεν είναι κριτήριο επιλογής μιας κατεύθυνσης ο καθηγητής που κάνει ένα βασικό μάθημα μιας κατεύθυνσης. Εξάλλου, μην ξεχνάμε, ότι το σχολείο το έχουμε γραμμένο στα τρυφερά μας...πωπούδια (τριχωτά, άτριχα και αποτριχωμένα).



...και παιζάκια του λυκείου, κόφτε τις ασύμμετρες π_π_ριές με το ποιος την έχει πιο δύσκωλη!




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gewrgia_D
Νεοφερμένο μέλος


Δε θα μου τις αλλάξει τις λάμπες, εγώ θα την κάνω τα φώτα της κατεύθυνσης να είναι φωτορυθμικά!!!Πρόσεξε μην σου αλλάξει η κατεύθυνση τις λάμπες πυρακτώσεως...
Καμία κατεύθυνση δεν είναι εύκολη ή περισσότερο ενδιαφέρουσα. Δεν είναι κριτήριο επιλογής μιας κατεύθυνσης ο καθηγητής που κάνει ένα βασικό μάθημα μιας κατεύθυνσης. Εξάλλου, μην ξεχνάμε, ότι το σχολείο το έχουμε γραμμένο στα τρυφερά μας...πωπούδια (τριχωτά, άτριχα και αποτριχωμένα).Πολύ που μας νοιάζει, αν ο καθηγητής του ταπεινού σχολείου είναι καλός, κακός, άσχημος...κτλ...εφόσον τα σκάμε χοντρά στον φροντιστή! Εκείνος μας νοιάζει, να μας τα χώσει στο μυαλό με ενέσεις τύπου Η1Ν1.
![]()
...και παιζάκια του λυκείου, κόφτε τις ασύμμετρες π_π_ριές με το ποιος την έχει πιο δύσκωλη!θα ξεγεννήσω σε λίγο...
![]()
![]()
![]()


Δεν επέλεξα τη θεωρητική επειδή είναι βλαμμένος ο καθηγητής της Άλγεβρας, απλά αγαπώ λίγο περισσότερο τα αρχαία και τα λατινικά (διαβάζω μόνη μου στο σπίτι, έχω γίνει εξπέρ


Εγώ δε ξέρω αν θα πάω φροντιστήριο, γιατί η μαμά μου δε τα πολυχωνεύει (άμα δει όμως κανένα 15 αρχαία μια χαρά θα τα χωνέψει), αλλά άμα είναι βλαμμένος ο καθηγητής θα παω με τη ταχύτητα του φωτός στο τετράγωνο

Το μωράκι σου κλωτσάει ε


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Μην ανησυχεις παραδειγματα κομπλεξικων υπαρχουν σε ολες τις κατευθυνσεις.
Δεν χρειαζετε να προσπαθειτε να καταδειξετε την ανωτεροτητα της μια κατευθυνσης εναντι της αλλης.Ειναι ανουσιο αν οχι ανοητο να συγκρινετε ανομοια πραγματα.Ο καθενας κανει την επιλογη του αναλογα με τα ενδιαφεροντα και τι θελει να ακολουθησει μελλοντικα.Και το θεμα ληγει εκει.Ολα τα υπολοιπα ειναι παιδιαστικες ανοησιες.Για αυτο δεν χρειαζεται τοση επιθεση απο τα παιδια της θεωρητικης.Αλλωστε,ειναι γεγονος πως η θεωρητικη ειναι πουπληθης κατευθυνση και προσελκυει και ''κακους'' μαθητες.
Οι προτάσεις σου αναιρούν η μία την άλλη!!!!!!!
Δεν αντέχω άλλο αυτές τις γενικέυσεις του τύπου "η θετική είναι για τους έξυπνους", "το IQ καθορίζεται από την κατεύθυνση" (!!!???!!!) και άλλα τέτοια που έχω διαβάσει στο topic αυτό κατά καιρούς!
ΚΑΜΜΙΑ επιστήμη δεν είναι ανώτερη της άλλης! ΟΛΕΣ είναι σημαντικές και χρήσιμες για τον άνθρωπο και την κοινωνία! Δεν είναι δυνατόν να αξιολογείτε το IQ των ανθρώπων από την κατεύθυνση που επέλεξαν στο λύκειο!!!!!!!!






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εμάς ο φυσικός μας αποκαλεί τα θεωρητικά πικρά και "παιδιά ενός κατώτερου θεού"haha... Εγώ είμαι τεχνολογική και δε με νοιάζει και πολύ... Απλά θεωρούνται οι κατευθύνσεις μας για άτομα που τους κόβει πιο πολύ... Αλλά αντικειμενικά όλες οι κατευθύνσεις θέλουν πολύ δουλειά και διάβασμα. Μόνο όσοι αξίζουν θα τα καταφέρουν!
στη γενια μου παντως η τεχνολογικη θεωρουταν η "ευκολη" κατευθυνση. Θυμαμαι μαλιστα κ ενα ανεκδοτο αρκετα δημοφιλες τοτε (πριν 4 χρονια δλδ, δεν ειμαι κ κανα πουρο)
Το ανεκδοτο το λεω για πλακα, ελπιζω να μην παρεξηγηθει κανεις
Πως γελανε οι μαθητες της θετικης? -χι, χι, ψι
Πως γελανε οι μαθητες της θεωρητικης? -χω, χεις, χει
Πως γελανε οι μαθητες της τεχνολογικης? -με τα χαλια τους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος


η τεχνολογικη ηταν η ''ευκολη'' και ακομα ετσι τη θεωρουν....
η θεωρητικη ηταν για αυτους που δεν θελανε τα μαθηματικα και γενικα τους θεωρουσαν οχι και πολυ εξυπνους
και η θετικη ειχε παντα του πιο καλους μαθητες και τους πιο εξυπνους.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


στο σχολειο μου παντως το μεγαλυτερο βαθμο τον ειχε μαθητης της θεωρητικης

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Μου έχουν πει καθηγητές ότι πριν λίγα χρόνια σχεδόν όλοι οι "αδιάφοροι" μαθητές πήγαιναν τεχνολογική ενώ τώρα οι "αδιάφοροι" μοιράζονται στην τεχνολογική και τη θεωρητική. Γιαυτό έχει αυξηθεί ο αριθμός των θεωρητικών και έχει πέσει το επίπεδο της θεωρητικής. Στη Γ λυκείου πολλοί θετικοί πάνε στην τεχνολογική και η τεχνολογική γίνεται φυσιολογική.η τεχνολογικη ηταν η ''ευκολη'' και ακομα ετσι τη θεωρουν....
η θεωρητικη ηταν για αυτους που δεν θελανε τα μαθηματικα και γενικα τους θεωρουσαν οχι και πολυ εξυπνους

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakis26234
Νεοφερμένο μέλος


Το άλλο που θέλω να πω είναι ότι φέτος σε ένα διαγώνισμα φυσικής γενικής γράψαμε τα παιδιά της θετικής 19-20, και της τεχνολογικής και της θεωρητικής από 1 μέχρι 9. Οι θεωρητικοί λοιπόν προσπάθησαν να δικαιολογηθούν λέγοντας ότι τα θέματα ήταν δύσκολα. Όντως ήταν λίγο τσιμπημένα αλλά όχι και για τέτοιο στραπάτσο. Και στην τελική όταν δεν μπορείς να πιάσεις ούτε τις 10 μονάδες της θεωρίας ε δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς...
Τελικά θέλω να καταλήξω στο ότι δε φταίμε μόνο εμείς για την αδικία που συντελείται σε βάρος σας. Αν αλλάξετε κι εσείς τη φιλοσοφία σας τα πράγματα θα είναι καλύτερα για όλους μας!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elenaki92
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakis26234
Νεοφερμένο μέλος


Σεβόμενη την άποψη σου θα ήθελα να σου πω ότι σ' εμάς γίνεται το ανάποδο. Οι θεωρητικοί εκτιμούμε τα "θετικά" μαθήματα αναγνωρίζουμε τη χρησιμότητα τους ως ένα βαθμό πάντα στην καθημερινή ζωή και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καθηγητών που ευτυχώς δεν είναι πολλές και αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως. Στην τάξη έχουμε 2 θετικούς η μια διαβάζει κανονικά και δε σαμποτάρει τα θεωρητικά μαθήματα, αν και δηλώνει ότι δε της αρέσουν όπως κάνουμε άλλωστε κι εμείς με τα θετικά. Ο άλλος όμως συνεχώς μιλάει για μη χρησιμότητα των αρχαίων και γενικά των θεωρητικών μαθημάτων και προσπαθεί να τα σαμποτάρει θα έλεγα, αν και τα διαβάζει γιατί φυσικά και τον ενδιαφέρει ο βαθμός. Επομένως, επειδή στη δίκη σου τάξη συμβαίνει αυτό που περιγράφεις δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο απαραίτητα και στα άλλα σχολεία... Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι όταν ένας θεωρητικός δε καταφέρνει να πιάσει ούτε καν τη θεωρία δε πρέπει να ζητάει και τα ρέστα.
Ελένη κατ' αρχάς καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, άλλωστε γνώμη μου είναι ότι οποιαδήποτε γενίκευση οδηγεί πάντα σε λανθασμένα αποτελέσματα. Κι εγώ για το δικό μου σχολείο ήθελα να μιλήσω. Η αλήθεια είναι ότι είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας και ιδεολογίας του μαθητή και όχι της κατεύθυνσης που επιλέγει.
Πάντως πραγματικά πιστεύω ότι οι πανελλαδικές είναι η μάστιγα της εκπαίδευσής μας, εφόσον μας ωθούν στην εξειδίκευση και μας κάνουν να παρατάμε οτιδήποτε άσχετο με το πεδίο μας. Χαρακτηριστικό ότι κάποτε ένα παιδί με ρώτησε πού πέφτει η Καλαμάτα. Ε είναι δυνατόν να διαβάζεις λυσία, αριστοτέλη και αντίστοιχα φερμά και νεύτωνα όταν δεν ξέρεις καν τη γεωγραφία της πατρίδας σου??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ο αναγνώστης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κ αν καποιος λεει το γνωστο "αυτα δε θα μου χρειασουν πουθενα" αυτοι ειναι οι θετικοι, οι οποιοι μαλιστα διατηρουν μια αναλογη σταση κ μετεπειτα οσον αφορα στις ανθρωπιστικες επιστημες. 4 χρονια τωρα εχω βαρεθει να προσπαθω να εξηγησω σε καποιον πως η φιλολογια δεν ειναι αχρηστη. Αλλα τι να κανουμε...ζουμε σε μια υλιστικη τεχνοκρατουμενη κοινωνια. Ολα τα πνευματικα αγαθα παραγκωνιζονται εις βαρος της τεχνολογιας κ του πλουτισμου. Χωρις να λεω πως ολοι ειναι ιδιοι, αυτη ειναι η μαστιγα του αιωνα μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ariana
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τι αναίσθητος, ανεύθυνος άνθρωπος (ταυτίζομαι τώρα με το περιστατικό.......)!Έπρεπε να επιμείνεις!!!Εγώ ξαναπήγα στα απολυτήρια και μου το δωσε τότε με το υφάκι * ορίστε , αυτό είναι για σένα!*
![]()
Δε φαντάζεσαι πόσο επέμεινα, τουλάχιστον μισή ώρα ήμουν εκεί και έπειτα από κάτι τηλεφωνήματα που έκανε, δεν ξέρω καν που, ήταν πλέον σίγουρος πως είχε απόλυτο δίκιο και πως άδικα επέμενα



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


'Eχεις δίκιο Revekka κι εγώ έγραψα φέτος 19,7 (100 και 97 έβαλαν οι βαθμολογητές)! Και βέβαια δεν είχα διδαχθεί για "δια βιου εκπαίδευση" καθόλου παρά μόνο για την παιδεία! Πιστεύω πως είναι ταλέντο πού το έχουν περισσότερο οι της θεωρητικής! Σ' αυτό το μάθημα βέβαια είναι και λίγο υποκειμενική η βαθμολογία γιατί ο τρόπος σκέψης, οι ιδέες του μαθητή, δεν είναι και ιδέες ή σκέψεις του εκάστοτε βαθμολογητή και βέβαια άλλος είναι πιο αυστηρός κι άλλος επιεικής! Βέβαια, φέτος η πονηριά στο θέμα, ήταν να πιάσεις την "δια βίου εκπαίδευση" για να μπορείς να γράψεις έναν αξιοπρεπή βαθμό! γι αυτό κι αυτές οι περίεργες βαθμολογίες!
Tι λεει ρεεεεεεεεεεεεε???19,7???? Δεν υπαρχεις... Παρ' ολα αυτα ομως κανεις ενα τραγικο λαθος... Η εκθεση στην πραγματικοτητα χρειαζεται πιο καθαρη σκεψη και αναλυση κατι που διαθετουν σε μεγαλυτερο βαθμο μαθητες Θετικης και Τεχνολογικης... Εξαλλου αν προσεξεις σε γενικες γραμμες τι γινεται θα δεις οτι ο μεσος ορος των Θετικοτεχνολογικων ειναι μεγαλυτερος απο τον Θεωρητικων...
Κι εγώ! 18610 και 15.1 έκθεση! Χωρίς πλάκα, ίδρυσέ τον!
Μαν μονο να χα τον βαθμο σου... Θα ετοιμαζα ηδη τις βαλιτσες μου...
ΥΓ. Δυστυχως ακομα υπαρχει το Θρησκευματων στο ονομα του υπουργειου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Tι λεει ρεεεεεεεεεεεεε???19,7???? Δεν υπαρχεις... Παρ' ολα αυτα ομως κανεις ενα τραγικο λαθος... Η εκθεση στην πραγματικοτητα χρειαζεται πιο καθαρη σκεψη και αναλυση κατι που διαθετουν σε μεγαλυτερο βαθμο μαθητες Θετικης και Τεχνολογικης... Εξαλλου αν προσεξεις σε γενικες γραμμες τι γινεται θα δεις οτι ο μεσος ορος των Θετικοτεχνολογικων ειναι μεγαλυτερος απο τον Θεωρητικων...
Μαν μονο να χα τον βαθμο σου... Θα ετοιμαζα ηδη τις βαλιτσες μου...
ΥΓ. Δυστυχως ακομα υπαρχει το Θρησκευματων στο ονομα του υπουργειου...
Αν οι θετικοί και τεχνολογικοί έχουν το ταλέντο, κάπου το χάνουν μετά...Ή ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος


Αν οι θετικοί και τεχνολογικοί έχουν το ταλέντο, κάπου το χάνουν μετά...Ή ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς...
Σιγουρα... Γιατι λειπει αρκετα η λεπτοτητα της εκφρασης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.