Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Τι εννοεις ριγμενοι.
μαζόχες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Όπως το καταλαβαίνω εγώ,μάλλον εννοεί πως οι θετικοί στη β έχουν +1 μάθημα στην κατεύθυνση και περισσότερα γενικής.Τι εννοεις ριγμενοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Ακριβως.Ξερω παιδια στην θεωρητικη που ειναι πολυ εξυπνα και ευστροφα, και παιδια στην θετικη-τεχνολογικη που ειναι pure-papagalizers.Αυτό δεν αρκεί για να προχωρησουμε σε γενικεύσεις.
Ακριβώς αυτό.Δεν σημαίνει πως όσοι είναι θεωρητική είναι ηλίθιοι και δεν μπορούν να λύσουν ούτε μια άσκηση,ούτε πως η θετικοτεχνολογικοί είναι όλοι ξεφτέρια.
Σε γενικες γραμμες ομως, τα ατομα με πιο ελευθερη-αναπτυγμενη σκεψη πανε κατα κορον θετικη-τεχνολογικη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Τι εννοεις ριγμενοι.
Για το σχολείο μου πάντα εμείς έχουμε τη χημεία ενώ οι άλλοι ούτε κατά διάννοια δεν κάνουν φιλοσοφία(συζητάνε μόνο) ή τεχνολογία(αυτοί παίζουν στο internet)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Βρε σου μιλαω για την πλειοψηφια.Ηξερα 3-4 κοπελες στην θεωρητικη που ηταν πραγματικα εξυπνες.Και μπορουσαν να κανουν μια χαρα συζητηση για γενικα θεματα, και ανετα θα μπορουσαν να τα καταφερουν στις αλλες 2 κατευθυνσης.Ε οχι απαραιτητα. Αν ο αλλος εχει αναπτυγμενη-ελευθερη σκεψη και θελει να μπειι φιλολογια τι κανει δηλαδη, το σταυρο του? :p
Αλλα τα περισσοτερα ατομα που πανε θεωρητικη, πανε γιατι (νομιζουν πως) δεν μπορουν τα θετικα μαθηματα, οποτε καταληγουν αναγκαστικα στην παπαγαλια.Αυτο δεν μειωνει σε καμια περιπτωση τα υπολοιπα ατομα που πανε στην ιδια κατευθυνση.Ουτε κανει τους θετικοτεχνολογικους homo universalis
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
οι μαθητές της θεωρητικής , όντως δεν ευνοούνται και τόσο στην β' λυκείου εξ'αιτίας των θετικών μαθημάτων...Κάνετε λόγο για ανισότητα μεταξύ στα θετικά και στα θεωρητικά μαθήματα..και σας ρωτάω, δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε για τον ηλεκτρισμό, για το ηλεκτρικό ρεύμα, ή τί κάνετε σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας(τί να τοποθετήσετε με βάση τους μονωτές και τους αγωγούς)? δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε από τί αποτελείται ο κόσμος ή τί περιλαμβάνει? δεν θα πρέπει να ξέρετε να μετράτε τις διαστάσεις ενός δωματίου ή να υπολογίσετε την περίμετρο μίας περίφραξης ή τον χώρο που καταλαμβάνει ένα κτίριο? δεν θα πρέπει να ξέρετε να λύνεται απλές εξισώσεις που μπορεί να προκύψουν ακόμα και απο έναν απλό απολογισμό μιάς χρονιάς ? να μην ξέρετε να λέτε με πόση ταχύτητα κινείστε(σε αμάξια κλπ)?
Δεν σας λέω να γίνεται εξπερ! αλλά βασικά πράγματα που θα σας χρειαστούν στην ζωή σας...απλά προβλήματα της καθημερινότητας..
πείτε μου τώρα εσείς σε τί θα μου χρησιμεύσουν να βρίσκω ασύνδετα σχήματα, προσωποποιήσεις, υποκείμενο ρήματος, κατηγορούμενο...να δεκτώ την έκθεση ως το βασικότερο μάθημα, να ξέρουμε να μιλάμε και να γράφουμε...
δεν συμφωνείτε σε αυτό? και τέλος όλοι εσείς οι αγανακτησμένοι μαθητές της θεωρητικής σας έχει περάσει απο το μυαλό μήπως αυτά που σας βάζουν στα διαγωνίσματα(άλγεβρα, φυσική κλπ) είναι εύκολα και ίσως σας φαίνονται δύσκολα??? μήπως παραμελείτε τελείως αυτά τα μαθήματα και σας περιφρονούν οι καθηγητές σας??? και μην πείτε δεν πήζετε τόσο πολύ φέτος ...του χρόνου βέβαια σας βγάζω το καπέλο! :no1:
Ευχαριστώ! :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
λοιπόν θα είμαι αντικειμενικός
οι μαθητές της θεωρητικής , όντως δεν ευνοούνται και τόσο στην β' λυκείου εξ'αιτίας των θετικών μαθημάτων...Κάνετε λόγο για ανισότητα μεταξύ στα θετικά και στα θεωρητικά μαθήματα..και σας ρωτάω, δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε για τον ηλεκτρισμό, για το ηλεκτρικό ρεύμα, ή τί κάνετε σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας(τί να τοποθετήσετε με βάση τους μονωτές και τους αγωγούς)? δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε από τί αποτελείται ο κόσμος ή τί περιλαμβάνει? δεν θα πρέπει να ξέρετε να μετράτε τις διαστάσεις ενός δωματίου ή να υπολογίσετε την περίμετρο μίας περίφραξης ή τον χώρο που καταλαμβάνει ένα κτίριο? δεν θα πρέπει να ξέρετε να λύνεται απλές εξισώσεις που μπορεί να προκύψουν ακόμα και απο έναν απλό απολογισμό μιάς χρονιάς ? να μην ξέρετε να λέτε με πόση ταχύτητα κινείστε(σε αμάξια κλπ)?
Δεν σας λέω να γίνεται εξπερ! αλλά βασικά πράγματα που θα σας χρειαστούν στην ζωή σας...απλά προβλήματα της καθημερινότητας..
πείτε μου τώρα εσείς σε τί θα μου χρησιμεύσουν να βρίσκω ασύνδετα σχήματα, προσωποποιήσεις, υποκείμενο ρήματος, κατηγορούμενο...να δεκτώ την έκθεση ως το βασικότερο μάθημα, να ξέρουμε να μιλάμε και να γράφουμε...
δεν συμφωνείτε σε αυτό? και τέλος όλοι εσείς οι αγανακτησμένοι μαθητές της θεωρητικής σας έχει περάσει απο το μυαλό μήπως αυτά που σας βάζουν στα διαγωνίσματα(άλγεβρα, φυσική κλπ) είναι εύκολα και ίσως σας φαίνονται δύσκολα??? μήπως παραμελείτε τελείως αυτά τα μαθήματα και σας περιφρονούν οι καθηγητές σας??? και μην πείτε δεν πήζετε τόσο πολύ φέτος ...του χρόνου βέβαια σας βγάζω το καπέλο! :no1:
Ευχαριστώ! :thanks:
1. Υποτίθεται ότι αυτά που λες έπρεπε να τα καλύπτει η υποχρεωτική εκπαίδευση που έχουμε, μέχρι το Γυμνάσιο δηλαδή.
Εγώ μέχρι τότε μόνο θεωρητικά πράγματα έκανα όπως και τώρα.
2. Σκοπός της κατεύθυνσης είναι η επαγγελματική κατάρτιση και όχι η απόκτηση γενικών γνώσεων. Με την ίδια λογική που λες ξέρεις πόσοι ανορθόγραφοι βρίσκονται στα πανεπιστήμια; Είτε είναι της Θεωρητικής, είτε της Θετικής είτε της Τεχνολογικής.
3. Ένας σωστός επιστήμονας (μιας και όλα επιστήμες είναι) δεν πρέπει να υποσκελίζει κάθε άλλη επιστήμη.
4. Εάν περίμενα να μάθω μονωτές και αγωγούς στο Λύκειο με το συμπάθιο είμαι μπιτ για μπιτ μπιπ.
5. Δεν χρειάζεται να υπολογίσεις την περίφραξη μιας που υπάρχουν σύγχρονα μηχανήματα.
6. Τα μαθηματικά του Γυμνασίου φτάνουν για καθημερινή χρήση. Τι νόημα έχουν τα Ολοκληρώματα π.χ. στην καθημερινή μας ζωή; (Βλ. 1,2)
7. Το τι είναι εύκολο και το τι είναι δύσκολο είναι υποκειμενικό. Όπως για σένα είναι τα Αρχαία δύσκολα ε για άλλον είναι τα Μαθηματικά.
8. Δεν είσαι αντικειμενικός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Αντικειμενικοτατος.Χωρις ιχνος παραλογισμου.λοιπόν θα είμαι αντικειμενικός
οι μαθητές της θεωρητικής , όντως δεν ευνοούνται και τόσο στην β' λυκείου εξ'αιτίας των θετικών μαθημάτων...Κάνετε λόγο για ανισότητα μεταξύ στα θετικά και στα θεωρητικά μαθήματα..και σας ρωτάω, δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε για τον ηλεκτρισμό, για το ηλεκτρικό ρεύμα, ή τί κάνετε σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας(τί να τοποθετήσετε με βάση τους μονωτές και τους αγωγούς)? δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε από τί αποτελείται ο κόσμος ή τί περιλαμβάνει? δεν θα πρέπει να ξέρετε να μετράτε τις διαστάσεις ενός δωματίου ή να υπολογίσετε την περίμετρο μίας περίφραξης ή τον χώρο που καταλαμβάνει ένα κτίριο? δεν θα πρέπει να ξέρετε να λύνεται απλές εξισώσεις που μπορεί να προκύψουν ακόμα και απο έναν απλό απολογισμό μιάς χρονιάς ? να μην ξέρετε να λέτε με πόση ταχύτητα κινείστε(σε αμάξια κλπ)?
Δεν σας λέω να γίνεται εξπερ! αλλά βασικά πράγματα που θα σας χρειαστούν στην ζωή σας...απλά προβλήματα της καθημερινότητας..
πείτε μου τώρα εσείς σε τί θα μου χρησιμεύσουν να βρίσκω ασύνδετα σχήματα, προσωποποιήσεις, υποκείμενο ρήματος, κατηγορούμενο...να δεκτώ την έκθεση ως το βασικότερο μάθημα, να ξέρουμε να μιλάμε και να γράφουμε...
δεν συμφωνείτε σε αυτό? και τέλος όλοι εσείς οι αγανακτησμένοι μαθητές της θεωρητικής σας έχει περάσει απο το μυαλό μήπως αυτά που σας βάζουν στα διαγωνίσματα(άλγεβρα, φυσική κλπ) είναι εύκολα και ίσως σας φαίνονται δύσκολα??? μήπως παραμελείτε τελείως αυτά τα μαθήματα και σας περιφρονούν οι καθηγητές σας??? και μην πείτε δεν πήζετε τόσο πολύ φέτος ...του χρόνου βέβαια σας βγάζω το καπέλο! :no1:
Ευχαριστώ! :thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Nαι,αν πάθω ηλεκτροπληξία θα χρησιμοποιήσω το νόμο του Coulomb για να λύσω την άσκηση 12 του σχολικού και δε θα πάθω τίποτα.δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε για τον ηλεκτρισμό, για το ηλεκτρικό ρεύμα, ή τί κάνετε σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας
Αυτά διδάσκονται πριν το λύκειο.Επίσης καλό θα ήταν να αφήσουμε και κάτι για τους μηχανικούς,μη μείνουν και χωρίς δουλειά.εν θα πρέπει να ξέρετε να μετράτε τις διαστάσεις ενός δωματίου ή να υπολογίσετε την περίμετρο μίας περίφραξης ή τον χώρο που καταλαμβάνει ένα κτίριο?
Το μαθαίνουμε αυτό στο γυμνάσιο.Στο λύκειο μαθαίνουμε απέξω τυποποιημένες μεθοδολογίες.δεν θα πρέπει να ξέρετε να λύνεται απλές εξισώσεις που μπορεί να προκύψουν ακόμα και απο έναν απλό απολογισμό μιάς χρονιάς ?
Ναι,οι περισσότεροι θεωρητικοί αδιαφορούν για τα θετικά μαθήματα και μπορεί ακόμα και τις εύκολες ασκήσεις να τις βρίσκουν δύσκολες.Από την άλλη,πέρσυ στην τάξη μου οι περισσότεροι θετικοτεχνολογικοί δεν ήξεραν να κλίνουν ούτε το πιο απλό ρήμα στα αρχαία.Άρα ο ένας παραμελεί τα μαθήματα της κατεύθυνσης του άλλου και όλα μια χαρά.δεν συμφωνείτε σε αυτό? και τέλος όλοι εσείς οι αγανακτησμένοι μαθητές της θεωρητικής σας έχει περάσει απο το μυαλό μήπως αυτά που σας βάζουν στα διαγωνίσματα(άλγεβρα, φυσική κλπ) είναι εύκολα και ίσως σας φαίνονται δύσκολα??? μήπως παραμελείτε τελείως αυτά τα μαθήματα και σας περιφρονούν οι καθηγητές σας??? και μην πείτε δεν πήζετε τόσο πολύ φέτος ...του χρόνου βέβαια σας βγάζω το καπέλο! :no1:
Θα σου απαντήσω.Ο κοσμος περιλαμβάνει θύματα,ανθρωπάκια που χειραγωγούνται και φανατίζονται αφού πέφτουν στην παγίδα του συστήματος το οποίο θέλει από μικρή ηλικία να στρέψει τον ένα εναντίον του άλλου.Κι εσύ είσαι ένα από αυτά.Παπαγαλίζεις τυπάκια και μεθοδολογίες,όπως κι εγώ,και περνιέσαι για σπουδαίος!E,μάθε πως δεν είσαι.Το σχολείο μπορεί να σου πρόσφερε γνώση,να σου έμαθε να λύνεις δύσκολες ασκήσεις,δε σου πρόσφερε όμως την απαραίτητη παιδεία ώστε να σέβεσαι τους συμμαθητές σου.δεν θα σας χρειαστεί να ξέρετε από τί αποτελείται ο κόσμος ή τί περιλαμβάνει?
Αυτά από έναν ''θετικό''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Nαι,αν πάθω ηλεκτροπληξία θα χρησιμοποιήσω το νόμο του Coulomb για να λύσω την άσκηση 12 του σχολικοιύ και δε θα πάθω τίποτα.
Αυτά διδάσκονται πριν το λύκειο.Επίσης καλό θα ήταν να αφήσουμε και κάτι για τους μηχανικούς,μη μείνουν και χωρίς δουλειά.
Το μαθαίνουμε αυτό στο γυμνάσιο.Στο λύκειο μαθαίνουμε απέξω τυποποιημένες μεθοδολογίες.
Ναι,οι περισσότεροι θεωρητικοί αδιαφορούν για τα θετικά μαθήματα και μπορεί ακόμα και τις εύκολες ασκήσεις να τις βρίσκουν δύσκολες.Από την άλλη,πέρσυ στην τάξη μου οι περισσότεροι θετικοτεχνολογικοί δεν ήξεραν να κλίνουν ούτε το πιο απλό ρήμα στα αρχαία.Άρα ο ένας παραμελεί τα μαθήματα της κατεύθυνσης του άλλου και όλα μια χαρά.
Θα σου απαντήσω.Ο κοσμος περιλαμβάνει θύματα,ανθρωπάκια που χειραγωγούνται και φανατίζονται αφού πέφτουν στην παγίδα του συστήματος το οποίο θέλει από μικρή ηλικία να στρέψει τον ένα εναντίον του άλλου.Κι εσύ είσαι ένα από αυτά.Παπαγαλίζεις τυπάκια και μεθοδολογίες,όπως κι εγώ,και περνιέσαι για σπουδαίος!E,μάθε πως δεν είσαι.Το σχολείο μπορεί να σου πρόσφερε γνώση,να σου έμαθε να λύνεις δύσκολες ασκήσεις,δε σου πρόσφερε όμως την απαραίτητη παιδεία παιδεία ώστε να σέβεσαι τους συμμαθητές σου.
Αυτά από έναν ''θετικό''.
η πρωτη περιοδος ειναι το καλυτερο πραγμα που εχω ακουσει φετος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blacksheep
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα το λεω και γω τωρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Δεν έχετε άδικο βέβαια, όσοι λέτε κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς αυτή είναι η αλήθεια στα σχολεία. Νομίζω όμως πως άλλο πράγμα είναι η γνώση του αρχαίου ελληνικού κόσμου και άλλο ό,τι γίνεται σήμερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Όσο για τη διάκριση, στα γνωστά περί θεωρητικής/θετικής-τεχνολογικής αναφερόμουν. Οι μεν δεν ξέρουν μαθηματικά και οι δε αρχαία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.