Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Ο μοναδικος ρολος του λυκειου ειναι η εισαγωγη στο πανεπιστημιο και η αποκτηση γενικων γνωσεων .Οσοι κοιτανε να το παιξουν ανωτεροι και εξυπνοτεροι ειναι μαλλον για λυπηση.Επισης δεν θεωρω οτι τα μαθηματικα που κανουμε στο σχολειο βοηθουν την σκεψη παρα μονο λιγο η γεωμετρια.Γνωριζω πολλους μπουφους απο ολες τις κατευθυνσεις.Οσοι μαλωνουν για το ποια κατευθυνση ειναι καλυτερη, ποιος ειναι πιο εξυπνος και δεν συμαζευται ειναι κομπλεξικοι και ημιμαθεις ,χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν
:thanks:


φιλε εισαι εκτος....

και ποτε δηλαδη περιμενεις να μαθεις να σκεφτεσαι οταν περασεις στο πανεπιστημιο???αν ναι,τοτε εχεις χασει την μπαλα...

τα μαθηματα του σχολειου σε μεγαλο βαθμο διαμορφωνουν την σκεψη και ακονιζουν το μυαλο,για οσους ενδιαφερονται,(για ολους τους αλλους δεν εχουν αξια ειναι απαρχαιωμενα και καταπιεστικα) ΔΕΝ διαφωνω οτι χρειαζονατι βελτιωση και μαλιστα μεγαλη αλλα ειναι αδικο να ειμαστε μηδενιστικοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
E όχι να παραπονιέστε και από πάνω ρε παιδιά της θεωρητικής. Στο σχολείο μου στα θετικά μαθήματα όλοι οι καθηγητές είναι πολύ επιεικείς στους μαθητές της θεωρητικής ενώ οι φιλόλογοι είναι πολύ απαιτητικοί και περιμένουν πολλά από όλους. Μας βάζουν να μαθαίνουμε μεταφράσεις και να κλίνουμε ρήματα λες και αποκτάμε καμιά ουσιαστική γνώση. Και να μην θυμηθώ καλύτερα τις 6 ώρες αρχαίων στην Ά.

Αυτο ακριβως.Στο κατω-κατω,ποιος πεφτει θυμα ρατσισμου συχνοτερα?
Οταν εγω ειμαι υποχρεωμενος να κανω ιστορικη αναλυση απο πηγες στο διαγωνισμα της ιστοριας γενικης,πραγματολογικη αναλυση ενος κειμενου στη λογοτεχνια και αναλυση του Θουκυδιδη,γιατι τα παιδια της θεωρητικης να μην μπορουν να υπολογισουν εστω μια παραγωγο?Δεν αντιλεγω οτι τα μαθηματα αυτα κατι μου προσφερουν αλλα γιατι να μην προσφερουν κατι και τα μαθηματικα?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
ρε παιδια για καθιστε γιατι νομιζω εχουμε ξεφυγει εντελως ,ποιος σας ειπε οτι δεν πρεπει να ξερετε θουκιδιδη?ποιος σας ειπε οτι δεν πρεπει να ξερετε μαθηματικα?το οτι ακουλουθησατε μια κατευθυνση δεν σημαινει οτι ξεγραφονται ολα τα υπολοιπα μαθηματα...

λαθος των καθηγητων που αποπαιρνουν καποια παιδια αλλα εχουμε φτασει στο σημειο να αναρωτιομαστε γιατι πρεπει ενω ειμαστε τεχνολογικοι να κανουμε αρχαια??
ελεος δηλαδη!
μονο στα πανεπιστημια θελετε να περασετε και τιποτε αλλο???
τι να πω...................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
αν απο αυτα που ειπα συγκρατησες αυτο,νομιζω οτι ο διαλογος ειναι περιττος.
Και το εργο του θουκιδιδη δεν το εμαθα,απο ενα μαθημα που γινεται μια φορα την εβδομαδα και αν,αλλα απο προσωπικη ενασχοληση.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
φιλε εισαι εκτος....

και ποτε δηλαδη περιμενεις να μαθεις να σκεφτεσαι οταν περασεις στο πανεπιστημιο???αν ναι,τοτε εχεις χασει την μπαλα...

τα μαθηματα του σχολειου σε μεγαλο βαθμο διαμορφωνουν την σκεψη και ακονιζουν το μυαλο,για οσους ενδιαφερονται,(για ολους τους αλλους δεν εχουν αξια ειναι απαρχαιωμενα και καταπιεστικα) ΔΕΝ διαφωνω οτι χρειαζονατι βελτιωση και μαλιστα μεγαλη αλλα ειναι αδικο να ειμαστε μηδενιστικοι.

Προφανως δεν καταλαβες τι εγραψα .Ολη αυτη η ιστορια με το ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι ριγμενος λογω κατευθυνσης δεν βγαζει καπου ,αν θελεις να μαθεις να σκεφτεσαι μιας που το ανεφερες ,ψαχνεις μονος σου απο αλλες πηγες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
μπλακσιπ δεν ανεφερομουν αποκλειστικα σε σενα ,οποτε ελπιζω να μην πειραξαν αυτα που εγραψα.

το σχολειο ρε παιδια δεν υπαρχει μονο για να μας τρωει ωρες ,απο κει παιρνουμε ερεθισματα ,εμπειριες και τις μετατρεπουμε σε γνωσεις ,ειτε μεσα απο προσωπικη ενασχοληση ειτε μεσα απο το ιδιο το σχολειο!

μην απαξιωνουμε το σχολειο διοτι αν και με προβληματα για αυτους που σκεφτονται τους προσφαιρει ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
μπλακσιπ δεν ανεφερομουν αποκλειστικα σε σενα ,οποτε ελπιζω να μην πειραξαν αυτα που εγραψα.

το σχολειο ρε παιδια δεν υπαρχει μονο για να μας τρωει ωρες ,απο κει παιρνουμε ερεθισματα ,εμπειριες και τις μετατρεπουμε σε γνωσεις ,ειτε μεσα απο προσωπικη ενασχοληση ειτε μεσα απο το ιδιο το σχολειο!

μην απαξιωνουμε το σχολειο διοτι αν και με προβληματα για αυτους που σκεφτονται τους προσφαιρει ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

ουτε καν μου περασε απο το μυαλο οτι μιλουσες συγκεκριμενα οποτε οκ.
αλλα εσυ ποτε θα το καταλαβεις οτι το σχολειο δεν απαξιωνεται μονο απο τους μαθητες αλλα απο τους παντες και τα παντα και ειναι υποβαθμισμενο πλεον εκπαιδευτικο περιβαλλον.
σιγουρα κατι γενικο μαθαινουμε,αλλα αυτο ειναι τοελαχιστο απο οτι θα επρεπε.
και αυτο το λεει παιδι με 2 γονεις εκπαιδευτικους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μιχαλης-Ναξος μεγαλη εκτιμηση του εχεις του σχολειου. Λυπαμαι που σε απογοητευω αλλα δεν εχω σκοπο να λαβω γενικες γνωσεις απο το σχολειο. Σιγα μην περιμενα να μαθω αρχαια απο 3 τεταρτα τη βδομαδα, ιστορια απο μιαμιση ωρα τη βδομαδα κλπ. Αν θες γενικες γνωσεις οσο εισαι μαθητης, τραβα διαβασε κανα βιβλιο εξωσχολικο.
Και ΝΑΙ, το Λυκειο πλεον ειναι απλα μια προετοιμασια για τις πανελληνιες, ουτε καν για το πανεπιστημιο. Βασικα ουτε προετοιμασια, απλα παμε επειδη.. πρεπει. Ποιος περιμενει να μαθει μαθηματικα απο το σχολειο του; Φυσικη, προγραμματισμο, χημεια βιολογια κλπ;


Κι εγω εχω γονεις 2 εκπαιδευτικους, ενας εκ των οποιων ειναι φροντιστηριουχος και με το που ακουει ''καθηγητης στο δημοσιο'' φτυνει στον κορφο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georg13pao

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο georg13pao αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Μιχαλης-Ναξος μεγαλη εκτιμηση του εχεις του σχολειου. Λυπαμαι που σε απογοητευω αλλα δεν εχω σκοπο να λαβω γενικες γνωσεις απο το σχολειο. Σιγα μην περιμενα να μαθω αρχαια απο 3 τεταρτα τη βδομαδα, ιστορια απο μιαμιση ωρα τη βδομαδα κλπ. Αν θες γενικες γνωσεις οσο εισαι μαθητης, τραβα διαβασε κανα βιβλιο εξωσχολικο.
Και ΝΑΙ, το Λυκειο πλεον ειναι απλα μια προετοιμασια για τις πανελληνιες, ουτε καν για το πανεπιστημιο. Βασικα ουτε προετοιμασια, απλα παμε επειδη.. πρεπει. Ποιος περιμενει να μαθει μαθηματικα απο το σχολειο του; Φυσικη, προγραμματισμο, χημεια βιολογια κλπ;


Κι εγω εχω γονεις 2 εκπαιδευτικους, ενας εκ των οποιων ειναι φροντιστηριουχος και με το που ακουει ''καθηγητης στο δημοσιο'' φτυνει στον κορφο του.

Κανονικά το σχολείο πρέπει να δίνει γενικές γνώσεις όμως. Για το ότι δεν συμβαίνει αυτό δε φταίνε τα ωράρια (3 τεταρτα αρχαια), αλλά το ότι μαθητές και καθηγητές δεν δίνουν σημασία. Με λίγα λόγια είσαι υπέρ της τεχνοκρατικής εκπαίδευσης. Πάρε ως παράδειγμα την αρχαία Αθήνα όπου ο κυριότερος στόχος του σχολείου ήταν να δώσει ηθικές αξίες και γενική εκπαίδευση. Έτσι, και όχι με τη δική μας λογική προόδευσαν σε όλους τους τομείς την κλασική εποχή :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Μιχαλης-Ναξος μεγαλη εκτιμηση του εχεις του σχολειου. Λυπαμαι που σε απογοητευω αλλα δεν εχω σκοπο να λαβω γενικες γνωσεις απο το σχολειο. Σιγα μην περιμενα να μαθω αρχαια απο 3 τεταρτα τη βδομαδα, ιστορια απο μιαμιση ωρα τη βδομαδα κλπ. Αν θες γενικες γνωσεις οσο εισαι μαθητης, τραβα διαβασε κανα βιβλιο εξωσχολικο.
Και ΝΑΙ, το Λυκειο πλεον ειναι απλα μια προετοιμασια για τις πανελληνιες, ουτε καν για το πανεπιστημιο. Βασικα ουτε προετοιμασια, απλα παμε επειδη.. πρεπει. Ποιος περιμενει να μαθει μαθηματικα απο το σχολειο του; Φυσικη, προγραμματισμο, χημεια βιολογια κλπ;


Κι εγω εχω γονεις 2 εκπαιδευτικους, ενας εκ των οποιων ειναι φροντιστηριουχος και με το που ακουει ''καθηγητης στο δημοσιο'' φτυνει στον κορφο του.
καλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση.η προσωπικοτητα ενος εφηβου διαμορφωνεται σε μεγαλο βαθμο απ το σχολειο αφου εκει περνα αρκετες ωρες,διαμορφωνει αποψεις,γνωριζει ανθρωπους και ζει σε μια κοινωνια.Το σχολειο εννοειται πως δεν υπαρχει μονο για την εισοδο μας στα πανεπιστημια.Και -δεν ξερω ισως ειμαι και η εξαιρεση- πολυ σπανια ειχα προβληματα με αυτο που αποκαλεις "καθηγητης στο δημοσιο" .
σε καμια περιπτωση δε λεω οτι η δημοσια παιδεια ειναι τελεια,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
Μιχαλης-Ναξος μεγαλη εκτιμηση του εχεις του σχολειου. Λυπαμαι που σε απογοητευω αλλα δεν εχω σκοπο να λαβω γενικες γνωσεις απο το σχολειο. Σιγα μην περιμενα να μαθω αρχαια απο 3 τεταρτα τη βδομαδα, ιστορια απο μιαμιση ωρα τη βδομαδα κλπ. Αν θες γενικες γνωσεις οσο εισαι μαθητης, τραβα διαβασε κανα βιβλιο εξωσχολικο.
Και ΝΑΙ, το Λυκειο πλεον ειναι απλα μια προετοιμασια για τις πανελληνιες, ουτε καν για το πανεπιστημιο. Βασικα ουτε προετοιμασια, απλα παμε επειδη.. πρεπει. Ποιος περιμενει να μαθει μαθηματικα απο το σχολειο του; Φυσικη, προγραμματισμο, χημεια βιολογια κλπ;


Κι εγω εχω γονεις 2 εκπαιδευτικους, ενας εκ των οποιων ειναι φροντιστηριουχος και με το που ακουει ''καθηγητης στο δημοσιο'' φτυνει στον κορφο του.

εισαι πολυ σωστη....και μετα με θεωρουσαν παραλογο που διαβαζα θετικα μαθηματα εξωσχολικως...αν διαβασεις και δεις τι πραμα υπαρχει που στο σχολειο ουτε την υπαρξη του δεν φανταζονται οι μαθητες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ναι ρε παιδιά απλά το σχολείο υποτίθεται ότι με τις λίγες ώρες στις οποίες σου παρέχει αυτές τις "γενικές γνώσεις", προσπαθεί να σου κινήσει τα ενδιαφέροντα ώστε να ασχοληθείς με κάτι άλλο εξωσχολικά. Το σχολείο δεν πρόκειται να σου διδάξει τα πάντα, απλά προσπαθεί να σε εξοικειώσει με αυτά... Θα επέλεγες εσύ να ασχοληθείς π.χ με τη βιολογία αν δεν ήξερες καν το περιεχόμενο της επιστήμης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Μιχαλης-Ναξος μεγαλη εκτιμηση του εχεις του σχολειου. Λυπαμαι που σε απογοητευω αλλα δεν εχω σκοπο να λαβω γενικες γνωσεις απο το σχολειο. Σιγα μην περιμενα να μαθω αρχαια απο 3 τεταρτα τη βδομαδα, ιστορια απο μιαμιση ωρα τη βδομαδα κλπ. Αν θες γενικες γνωσεις οσο εισαι μαθητης, τραβα διαβασε κανα βιβλιο εξωσχολικο.
Και ΝΑΙ, το Λυκειο πλεον ειναι απλα μια προετοιμασια για τις πανελληνιες, ουτε καν για το πανεπιστημιο. Βασικα ουτε προετοιμασια, απλα παμε επειδη.. πρεπει. Ποιος περιμενει να μαθει μαθηματικα απο το σχολειο του; Φυσικη, προγραμματισμο, χημεια βιολογια κλπ;


Κι εγω εχω γονεις 2 εκπαιδευτικους, ενας εκ των οποιων ειναι φροντιστηριουχος και με το που ακουει ''καθηγητης στο δημοσιο'' φτυνει στον κορφο του.


Χμ, να σου πω, τόση απαξίωση, δεν ξέρω αν μας ωφελεί.
Η γνώση μπορεί να προέρχεται από παντού, τώρα αν θα τη λάβεις από το σχολείο ή θα το ψάξεις μόνος σου, αυτό εξαρτάται από τον καθένα.
Στη γ' λυκείου, το σχολείο, στην κατεύθυνση, έχει καταντήσει πλέον και αυτό φροντιστήριο, ουσιαστικά κανένας δε νοιάζεται τόσο για το βαθμό, όσο για να λύσει τις απορίες του, και λοιπά. Δεν ξέρω αν ο καθηγητής του φροντιστηρίου είναι αρκετός για όλες τις απορίες. Εγώ προσωπικά "εκμεταλλεύομαι" όσο μπορώ και τους καθηγητές της κατεύθυνσης στο σχολείο. "Παίρνω" από όπου μπορώ και είναι δυνατόν να πάρω.

Για της γενικής, φέτος, ναι, σιχτιρίζω για αυτές τις ώρες που θα μπορούσα κάθομαι σπίτι και να διάβάζω για τις πανελλήνιες, αλλά συμβιβάζομαι με την παρούσα κατάσταση. Στο κάτω κάτω της γραφής, πολύ χρόνο ελεύθερο, δεν έχω, οπότε αντιμετωπίζω τα μαθήματα της γενικής ως χρόνο ελεύθερο, όπου ασχολούμαι και με πράγματα εκτός κατεύθυνσης. Είτε με ιστορία, είτε με αρχαία, είτε με κοινωνιολογία, είτε με οτιδήποτε. Ποτέ, μα ποτέ δε διαβάζω άλλα μαθήματα σε αυτές τις ώρες, ότι μπορώ να πάρω από 'κει, θα το πάρω, γνώσεις είναι και αυτές, γιατί να τις πετάξω έτσι, αβίαστα? Και αν ακούγεται περίεργο, έχω μάθει φέτος, ό,τι επιφανειακό μπορεί να προσφέρει το σχολειο στα γενικής, μου άρεσει πολύ η ιστορία φέτος, επίσης, οι διμηγορίες του Περικλή μου κίνησαν αρκετά το ενδιαφέρον, ή ακόμα και στη λογοτεχνία, που κάνουμε για τη μεταπολεμική γενιά, σχετικά με τα κίνητρα των ποιητών, το ρεαλισμό κλπ.
Παρακολουθώντας μέσα στην τάξη και συμμετέχοντας. Μόνο αυτό. Στο σπίτι, σπανίως ασχολούμαι, εκτός και αν έχω λίγο free time και βαράω ενέσεις.

Μην πετάτε έτσι τις γνώσεις που σας προσφέρει το σχολείο, όσο μηδαμινές και αν τις θεωρείτε. Αυτη είναι η γνώση. Δεν ξέρω κατά πόσο θα θυμάμαι τους μιγαδικούς και τη ροπή μετά από τρία χρόνια, αλλά ελπίζω ότι θα θυμάμαι κάποια άσχετα πράγματα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον, παρακολουθώντας μέσα στην τάξη, υποκαθιστώντας τον λίγο ελεύθερο χρόνο μου, με τον "ελεύθερο χρόνο" αυτών των ωρών.

Και για τα ταμπού, οι καθηγητές της θεωρητικής που μπαίνουν στην τάξη μας για τα γενικής τις περισσότερες φορές δεν ευνοούν περισσότερο τους θεωρητικούς, ισορροπημένη κατάσταση θα έλεγα, όπως συμβαίνει και με τους καθηγητές φυσικομαθηματικοχημικούς, ίδια κατάσταση.

Απλώς, αυτό που εγώ έχω παρατηρησει είναι ότι κάποιοι μαθητές της θεωρητικής, από τη β' λυκείου κιόλας, έχουν παρατήσει ίσως μαθήματα όπως φυσική ή χημεία, σε σχέση με τους θετικοτεχνολογικούς που ασχολούνται και με τα θεωρητικής, αν και υπάρχει μια ισορροπία στα μαθήματα γενικής νομίζω.
Ιστορία/Αρχαία/Κείμενα/Έκθεση-Μαθηματικά/Φυσική/Χημεία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Χμ, να σου πω, τόση απαξίωση, δεν ξέρω αν μας ωφελεί.
Η γνώση μπορεί να προέρχεται από παντού, τώρα αν θα τη λάβεις από το σχολείο ή θα το ψάξεις μόνος σου, αυτό εξαρτάται από τον καθένα.
Στη γ' λυκείου, το σχολείο, στην κατεύθυνση, έχει καταντήσει πλέον και αυτό φροντιστήριο, ουσιαστικά κανένας δε νοιάζεται τόσο για το βαθμό, όσο για να λύσει τις απορίες του, και λοιπά. Δεν ξέρω αν ο καθηγητής του φροντιστηρίου είναι αρκετός για όλες τις απορίες. Εγώ προσωπικά "εκμεταλλεύομαι" όσο μπορώ και τους καθηγητές της κατεύθυνσης στο σχολείο. "Παίρνω" από όπου μπορώ και είναι δυνατόν να πάρω.

Για της γενικής, φέτος, ναι, σιχτιρίζω για αυτές τις ώρες που θα μπορούσα κάθομαι σπίτι και να διάβάζω για τις πανελλήνιες, αλλά συμβιβάζομαι με την παρούσα κατάσταση. Στο κάτω κάτω της γραφής, πολύ χρόνο ελεύθερο, δεν έχω, οπότε αντιμετωπίζω τα μαθήματα της γενικής ως χρόνο ελεύθερο, όπου ασχολούμαι και με πράγματα εκτός κατεύθυνσης. Είτε με ιστορία, είτε με αρχαία, είτε με κοινωνιολογία, είτε με οτιδήποτε. Ποτέ, μα ποτέ δε διαβάζω άλλα μαθήματα σε αυτές τις ώρες, ότι μπορώ να πάρω από 'κει, θα το πάρω, γνώσεις είναι και αυτές, γιατί να τις πετάξω έτσι, αβίαστα? Και αν ακούγεται περίεργο, έχω μάθει φέτος, ό,τι επιφανειακό μπορεί να προσφέρει το σχολειο στα γενικής, μου άρεσει πολύ η ιστορία φέτος, επίσης, οι διμηγορίες του Περικλή μου κίνησαν αρκετά το ενδιαφέρον, ή ακόμα και στη λογοτεχνία, που κάνουμε για τη μεταπολεμική γενιά, σχετικά με τα κίνητρα των ποιητών, το ρεαλισμό κλπ.
Παρακολουθώντας μέσα στην τάξη και συμμετέχοντας. Μόνο αυτό. Στο σπίτι, σπανίως ασχολούμαι, εκτός και αν έχω λίγο free time και βαράω ενέσεις.

Μην πετάτε έτσι τις γνώσεις που σας προσφέρει το σχολείο, όσο μηδαμινές και αν τις θεωρείτε. Αυτη είναι η γνώση. Δεν ξέρω κατά πόσο θα θυμάμαι τους μιγαδικούς και τη ροπή μετά από τρία χρόνια, αλλά ελπίζω ότι θα θυμάμαι κάποια άσχετα πράγματα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον, παρακολουθώντας μέσα στην τάξη, υποκαθιστώντας τον λίγο ελεύθερο χρόνο μου, με τον "ελεύθερο χρόνο" αυτών των ορών.

Και για τα ταμπού, οι καθηγητές της θεωρητικής που μπαίνουν στην τάξη μας για τα γενικής τις περισσότερες φορές δεν ευνοούν περισσότερο τους θεωρητικούς, ισορροπημένη κατάσταση θα έλεγα, όπως συμβαίνει και με τους καθηγητές φυσικομαθηματικοχημικούς, ίδια κατάσταση.

Απλώς, αυτό που εγώ έχω παρατηρησει είναι ότι κάποιοι μαθητές της θεωρητικής, από τη β' λυκείου κιόλας, έχουν παρατήσει ίσως μαθήματα όπως φυσική ή χημεία, σε σχέση με τους θετικοτεχνολογικούς που ασχολούνται και με τα θεωρητικής, αν και υπάρχει μια ισορροπία στα μαθήματα γενικής νομίζω.
Ιστορία/Αρχαία/Κείμενα/Έκθεση-Μαθηματικά/Φυσική/Χημεία

εγω παλι θα συμφωνησω με την ρανια.Δεν θεωρω οτι ειναι τοσο ακραιο αυτο που λεει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
καλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση.η προσωπικοτητα ενος εφηβου διαμορφωνεται σε μεγαλο βαθμο απ το σχολειο αφου εκει περνα αρκετες ωρες,διαμορφωνει αποψεις,γνωριζει ανθρωπους και ζει σε μια κοινωνια.Το σχολειο εννοειται πως δεν υπαρχει μονο για την εισοδο μας στα πανεπιστημια.Και -δεν ξερω ισως ειμαι και η εξαιρεση- πολυ σπανια ειχα προβληματα με αυτο που αποκαλεις "καθηγητης στο δημοσιο" .
σε καμια περιπτωση δε λεω οτι η δημοσια παιδεια ειναι τελεια,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε και ολα.
[Θεωρητική] Aπό τη στιγμή που θέλεις να σκίσεις στην κατεύθυνση + σου τρώει το 90% του χρόνου που διαθέτεις στο διάβασμα, άντε μετά να αφιερώσεις τον απαιτούμενο χρόνο στη Γενική Παιδεία. Απλά δεν προλαβαίνεις. -.- (Δεν μιλάω γι' αυτούς που τους ενδιαφέρει να πάρουν καλό βαθμό σε όλα, υπ' όψη)

Καμία επιείκια πάντως. Ούτε λίγη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
δεν νομίζω ότι (πρέπει να ) υπαρχουν ταμπού λογω κατεύθυνσης...
που ζούμε???
κάθε κατεύθυση έχει τη δυσκολία της... δεν υπάρχει "πιο εύκολη" ή "πιο δύσκολη" κατεύθυνση!!! στο τέλος (στις πανελλήνιες δηλαδή), όλοι είναι εξ'ίσου αγχωμένοι!!! δεν πάει ο "θετικός" με τον αέρα "θα λύσω όλες τις ασκήσεις", ούτε ο "θεωρητικός" πιστεύει πως "θα μεταφράσει το άγνωστο καλύτερα και από το φιλόλογο" !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evangeline

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
παιδιά, ΄μόνο τη γνώμη μου θα πω,μην πέσετε να με φάτε(οι θεωρητικοί)
Λοιπόν, τα παιδιά που έχουν επιλέξει τη θεωρητική(το βλέπω στην τάξη μου) δυσκολεύονται να κάνουν και το πιο απλό στα μαθηματικά! Είναι απλά θέμα ενασχόλησης! Εμείς οι θετικοτεχνολογικοί καταπιανόμαστε με μαθηματικά-φυσικο-χημείες και πάσης φύσεως γρίφους πολλές την εβδομάδα και η ζυγαριά γέρνει προς τα εμάς!
Και μην πει κανένας θετικοτεχνολογικός ότι τον δυσκολεύουν πολύ αυτά--> ιστοριά, αντιγόνη, κείμενα(να τον δυσκολευουν, όχι να βαριέται να τα διαβάσει)! όμως οι θεωρητικοί τα βρίσκουν παλούκια στην άλγεβρα και γεωμετρία.
Πάντως υπάρχει μια ισορροπία, γιατί αυτό το περσινό 6ωρο αρχαίων δεν αντεχόταν με τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Παρόλο που ήμουν θετική κατεύθυνση, στις Πανελλήνιες της δευτέρας λυκείου το 2003-2004, έγραψα 18 και 19 στην Αντιγόνη (Αρχαία Γεν.Παιδείας) και στην Ιστορία Γεν.Παιδείας, αντίστοιχα...Ομοίως, στην τρίτη λυκείου, Ιστορία Γεν.Παιδείας στις Πανελλήνιες, έγραψα 19.5...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Λοιπόν, τα παιδιά που έχουν επιλέξει τη θεωρητική(το βλέπω στην τάξη μου) δυσκολεύονται να κάνουν και το πιο απλό στα μαθηματικά!
Αυτό δεν αρκεί για να προχωρησουμε σε γενικεύσεις.
Είναι απλά θέμα ενασχόλησης!
Ακριβώς αυτό.Δεν σημαίνει πως όσοι είναι θεωρητική είναι ηλίθιοι και δεν μπορούν να λύσουν ούτε μια άσκηση,ούτε πως η θετικοτεχνολογικοί είναι όλοι ξεφτέρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα ταμπού λόγω κατευθύνσεως...Ούτε είναι η μία κατεύθυνση ανώτερη από την άλλη...Το παραδέχομαι,του χρονου θα πάρω θετική ή τεχνολογική,κυρίως γιατί μου αρέσουν τα μαθήματα αυτών των κατευθύνσεων περισσότερο από της θεωριτικής,αλλα και γιατί στα υπόλοιπα είμαι ΣΤΟΚΟΣ!Δεν καταλαβαίνω το ποιηματακι που λέει: "Εγώ είμαι θετικής έχω περισσότερο μυαλό από εσένα που είσαι της θεωριτικής"...έλεος δηλαδή....Το παραδέχομαι,μπορεί να λύνω προβλήματα φυσικής με μεγαλύτερη ευκολία,αλλά δν ξέρω να κλίνω ούτε ενα ρήμα στα αρχαία,και 4 χρόνια μετά,ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την ταυτοπροσωπεία και την ετεροπροσωπεία....:jumpy::jumpy::jumpy::jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top