johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Αφού όλα αυτά τα μαθαίνεις, γιατί κατηγορούμε ότι πολλοί καθηγητές δεν είναι μεταδοτικοί και συνεπώς καλοί;
Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος


Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;
Διάβασε τα προηγούμενα ποστ και θα καταλάβεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Διάβασε τα προηγούμενα ποστ και θα καταλάβεις.
Τα διαβασα ολα, και ξαναλεω :
Τι σχεση εχει το να τα μαθαινεις ολα στη σχολη σου, με το να εισαι μεταδοτικος και συνεπως καλος; Λαμβανεις υποψιν σου το γεγονος οτι υπαρχουν ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ καθηγητων που εχουν μεταδοτικοτητα 0;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος


Θα στο κάνω λιανά μπας και παντήσεις.
Μπάινεις σε τάξη α δημοτικού,πρωτο μάθημα στα μαθηματικά.Πώς θα ξεκινήσεις το μάθημα;Τι θα είναι το πρώτο πράγμα που θα πεις στα παιδιά για τα μαθηματικά;Είναι πολύ εύκολο να μην μου απαντάς και να το ρίχνεις στην προσωπική επίθεση,κάτι το οποίο δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων.Φυσικά και υπάρχουν παιδιά της θεωρητικής που ξέρουν μαθηματικά,αλλά εσύ που δεν είναι και το φόρτε σου,πώς θα διδάξεις;
Πόσο έγραψες στις εξετάσεις;Και μια φίλη μου είχε 20,έκανε και ιδαίτερα,πήγε διαβασμένη,και έγραψε 4.
στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις το πως θα διδάξεις και όλα τα σχετικά, και για τα μαθηματικά και για τα υπόλοιπα...και απο τη στιγμη που περασεις τα μαθηματα εισαι ικανος να τα διδιαξεις.......
Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μεθόδους (edited) μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;
Αυτό είπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;
Αυτό είπα.
ο καθένας έχει τι δική του συμπεριφορά όμως...αυτά που λες δεν συνδέονται μεταξύ τους με τίποτα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;
Αυτό είπα.
Η μεταδοτικοτητα δεν ειναι κατι που διδασκεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος


ο καθένας έχει τι δική του συμπεριφορά όμως...αυτά που λες δεν συνδέονται μεταξύ τους με τίποτα..
Μιλάω για παιδαγωγικές μεθόδους και όχι για χαρακτήρα ή συμπεριφορά.
Στο σπίτι σου και στους φίλους σου φέρεσαι με τη δική σου συμπεριφορά.
Όταν είσαι καθηγητής πρέπει να φέρεσαι αναλόγως. Εδώ χρησιμεύουν οι παιδαγωγικές μέθοδοι.
-----------------------------------------
Η μεταδοτικοτητα δεν ειναι κατι που διδασκεται
ακριβώς αυτό..
Ωραία.
Μήπως λέμε το ίδιο πράγμα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


Μιλάω για παιδαγωγικές μεθόδους και όχι για χαρακτήρα ή συμπεριφορά.
Στο σπίτι σου και στους φίλους σου φέρεσαι με τη δική σου συμπεριφορά.
Όταν είσαι καθηγητής πρέπει να φέρεσαι αναλόγως. Εδώ χρησιμεύουν οι παιδαγωγικές μέθοδοι.
-----------------------------------------
Ωραία.
Μήπως λέμε το ίδιο πράγμα;
και πάλι...ο καθένας αλλιώς φέρεται και άλλες μεθοδους έχει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος


και πάλι...ο καθένας αλλιώς φέρεται και άλλες μεθοδους έχει..
Στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν εξετάζεται η παιδαγωγική;
Δηλαδή άμα ο άλλος δέρνει (παιδαγωγική παλαιότερη μέθοδος) πάει να πει ότι είναι σωστός καθηγητής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


Στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν εξετάζεται η παιδαγωγική;
Δηλαδή άμα ο άλλος δέρνει (παιδαγωγική παλαιότερη μέθοδος) πάει να πει ότι είναι σωστός καθηγητής;
όχι φυσικά...αλλά υπάρχουν και καθηγητές που βρίζουν,προσβάλλουν κλπ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ladose
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος


Χαλάρωσε λίγο,και μόνο που τα λες αυτά θα μπορούσε κάποιος να σε χαρακτηρίσει θύμα του συστήματος.Βέβαια όλοι είμαστε σε κάποιο βαθμό.ελεος μωρε παιδια τι μου συγκρινετε τωρα!το συστημα ειναι απαισιο...στην πραγματικοτητα τα πραγματα για τους μαθητες στη θεωρητικη ειναι πολυ πιο δυσκολα!ενω τα παιδια των αλλων κατευθυνσεων κανουν τα μα8ηματα γενικης στο φροντ. τα παιδια της 8εωρητικης δεν εχουν ιδεα αλλα κ επιπλεον νιωθουν αχρηστοι πιεσμενοι κ ανικανοι...αντι8ετα στην αντιγονη κ στα κειμενα που αναφερθηκαν παιδια ελεος η αντιγονη σαν την οδυσεια ειναι ιστοριουλα κ ουτε καν μια μετοχη δεν ειστε υποχρεωμενοι να αναγνωριζετε!ενω εμεις οοοοολα τα αχρειαστα του κοσμου!σκεφτηκε ποτε κανεις τι επιπτωσεις μπορει να δημιουργησει κατι τετοιο στην ψυχολογια ενως μαθητη;και στο κατω κατω τα παιδια θεωρητικης(που πηγαινουν λογω επιλογης κ οχι αδιεξοδου)ειναι πολυ εργατικα και υπομονετικα σαν ατομα!γιατι λοιπον τετοιος υποβιβασμος;και γενικοτερα ολο το συστημα δημιουργει κοντρες κ ανταγωνισμο στη γλωσσα κ στην επιστημη μονο κ μονο επειδη εμεις οι εξυπνοι Ελληνες εχουμε κ κατευθυνσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος


Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!![]()
πριν διαβασεις σημειωσε οτι ειμαι φαν των θετικων
οι θετικοι παντα εχουν την αισθηση της υπεροχης απενατι σε εναν θεωρητικο λογω του οτι υποτιθεται εχουν καλυτερη σκεψη και "τα πιανουν" ευκολα....εγω αν και λατρης των θετικων δεν αμφισβητησα ποτε τους φιλολογους γιατι ειναι μια εξισου αξιολογη επιστημη που προσπαθει να μελετησει ορισμενα πραγματα.
αν και πιο ευκολη η φιλοσοφικη μελετη εχει μια μαγεια, ειναι λαθος να την κατηγορει ο μαθηματικος σου, γιατι και οι αλλοι επιστημονες ειναι (ασχετα που μολις ακουμε την λεξη επιστημη, λανθασμενα, το μυαλο μας παει σε μαθηματικα, φυσικη κ.τλ). οι επιστημονες πρεπει να σεβονται και τους επιστημονες αλλων κλαδων και μεσα απο τη συνεργασια και μονο θα καταφερουμε να αναπτυχθουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!![]()
Πιστεύω πως όλα σχεδόν εξαρτώνται από το σχολείο...
Εκτός από το κλασσικό όπου οι θετικάριοι τη λένε στους θεωρητικάριους (χιχ και στους τεχνολογικάριους πολλές φορές

Πέρα από την πλάκα λοιπόν που κάναμε, η οποία δεν ενοχλούσε τους περισσότερους, το είχαν πάρει χαμπάρι οι συμμαθητές μας πως δεν το εννοούσαμε σοβαρά και μας δούλευαν κι αυτοί όποτε εμείς κάναμε λάθη και διέρρεε...

Έπειτα, στο δικό μου σχολείο, τα πράγματα με τους καθηγητές ήταν ανάποδα... Οι φυσικομαθηματικοί ήταν μια χαρά επιεικείς στο μάθημα με τα παιδιά της θεωρητικής, αλλά στα διαγωνίσματα ήταν κανονικότατοι. Και με το δίκιο τους βέβαια, γιατί στο μάθημα έκαναν τα πάντα για να βοηθήσουν όποιον είχε απορία. Στα φιλολογικά μαθήματα αντίθετα, εμείς δεν είχαμε καμμία ιδιαίτερη υποστήριξη... Φαινόταν σαν οι φιλόλογοι να έβγαζαν το κόμπλεξ τους από το λύκειο πάνω μας...
Τέλος, για τα μαθήματα θα διαφωνήσω. Γιατί όπως το βλέπω, στη θεωρητική κατεύθυνση, χρειάζεται να μπορείς να θυμάσαι κυρίως πολλές πολλές πληροφορίες για να γράψεις, πέρα από το πρακτικό κομμάτι της σκέψης. Στα θετικά μαθήματα πάλι, πέρα από τους τύπους και μερικές αποδείξεις, αρκεί να μπορείς να καταλάβεις και να λύσεις τα προβλήματα.
Οπότε αν δεις με αυτό το κριτήριο τα μαθήματα γενικής παιδείας, αντιλαμβάνεσαι ότι σε μαθήματα όπως η κοινωνιολογία, το δίκαιο (αν δεν σε ενδιαφέρει τουλάχιστον) ή ακόμη και τα θρησκευτικά που έχουν πολλή θεωρία, για τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης είναι πιθανό να μην είναι τόσο εύκολο να τα παρακολουθήσουν... Και η βιολογία γενικής δεν έχει καμμιά σχέση με την κατεύθυνσης, γι αυτό άλλωστε και την διαλέγουν σαν επιλογής πάρα πολλά παιδιά θεωρητικής, ενώ της θετικής/τεχνολογικής προτιμούν τα μαθηματικά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος


και πιστευω οτι καλα που εχουμε μαθηματα θετικα στα μαθηματα γενικης παιδειας γιατι ειναι καποια πραγματα που πρεπει να τα ξερουμε ολοι μας.πχ λιγα βασικα μαθηματικα,οχι πολλα πολλα αλλα να μην γουρλωνεις και τα ματια αν σου πουνε κατι για παραγωγο ή στατιστικη:ntomata:,αν γινει ενα βραχυκυκλωμα σπιτι κτλ,ή να ξερεις λιγη γεωμετρια...βασικα πραγματα...
το ιδιο ισχυει και με εμας...λιγα αρχαια δεν θα μας χαλασουν...κ λιγη ιστορια....
απλα αν σας ενδιαφερει τοσο πολυ ο βαθμος πια....καθηστε και διαβαστε και αφηστε τα παραπονα...αιντε



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
superman
Δραστήριο μέλος


να μας τους γνωρισεις...E όχι να παραπονιέστε και από πάνω ρε παιδιά της θεωρητικής. Στο σχολείο μου στα θετικά μαθήματα όλοι οι καθηγητές είναι πολύ επιεικείς στους μαθητές της θεωρητικής ενώ οι φιλόλογοι είναι πολύ απαιτητικοί και περιμένουν πολλά από όλους. Μας βάζουν να μαθαίνουμε μεταφράσεις και να κλίνουμε ρήματα λες και αποκτάμε καμιά ουσιαστική γνώση. Και να μην θυμηθώ καλύτερα τις 6 ώρες αρχαίων στην Ά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος


:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.