Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Αφού όλα αυτά τα μαθαίνεις, γιατί κατηγορούμε ότι πολλοί καθηγητές δεν είναι μεταδοτικοί και συνεπώς καλοί;

Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Διάβασε τα προηγούμενα ποστ και θα καταλάβεις.

Τα διαβασα ολα, και ξαναλεω :

Τι σχεση εχει το να τα μαθαινεις ολα στη σχολη σου, με το να εισαι μεταδοτικος και συνεπως καλος; Λαμβανεις υποψιν σου το γεγονος οτι υπαρχουν ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ καθηγητων που εχουν μεταδοτικοτητα 0;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Θα στο κάνω λιανά μπας και παντήσεις.
Μπάινεις σε τάξη α δημοτικού,πρωτο μάθημα στα μαθηματικά.Πώς θα ξεκινήσεις το μάθημα;Τι θα είναι το πρώτο πράγμα που θα πεις στα παιδιά για τα μαθηματικά;Είναι πολύ εύκολο να μην μου απαντάς και να το ρίχνεις στην προσωπική επίθεση,κάτι το οποίο δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων.Φυσικά και υπάρχουν παιδιά της θεωρητικής που ξέρουν μαθηματικά,αλλά εσύ που δεν είναι και το φόρτε σου,πώς θα διδάξεις;

Πόσο έγραψες στις εξετάσεις;Και μια φίλη μου είχε 20,έκανε και ιδαίτερα,πήγε διαβασμένη,και έγραψε 4.

στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις το πως θα διδάξεις και όλα τα σχετικά, και για τα μαθηματικά και για τα υπόλοιπα...και απο τη στιγμη που περασεις τα μαθηματα εισαι ικανος να τα διδιαξεις.......

Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μεθόδους (edited) μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;

Αυτό είπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;

Αυτό είπα.


ο καθένας έχει τι δική του συμπεριφορά όμως...αυτά που λες δεν συνδέονται μεταξύ τους με τίποτα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Αφού μαθαίνεις το ΠΩΣ θα διδάξεις, γιατί υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές; Το αντικείμενό τους το ξέρουν πολύ καλά, τις σωστές παιδαγωγικές μαθαίνουν. Πώς γίνεται αυτό;

Αυτό είπα.

Η μεταδοτικοτητα δεν ειναι κατι που διδασκεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
ο καθένας έχει τι δική του συμπεριφορά όμως...αυτά που λες δεν συνδέονται μεταξύ τους με τίποτα..

Μιλάω για παιδαγωγικές μεθόδους και όχι για χαρακτήρα ή συμπεριφορά.
Στο σπίτι σου και στους φίλους σου φέρεσαι με τη δική σου συμπεριφορά.
Όταν είσαι καθηγητής πρέπει να φέρεσαι αναλόγως. Εδώ χρησιμεύουν οι παιδαγωγικές μέθοδοι.
-----------------------------------------
Η μεταδοτικοτητα δεν ειναι κατι που διδασκεται

ακριβώς αυτό..

Ωραία.

Μήπως λέμε το ίδιο πράγμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Μιλάω για παιδαγωγικές μεθόδους και όχι για χαρακτήρα ή συμπεριφορά.
Στο σπίτι σου και στους φίλους σου φέρεσαι με τη δική σου συμπεριφορά.
Όταν είσαι καθηγητής πρέπει να φέρεσαι αναλόγως. Εδώ χρησιμεύουν οι παιδαγωγικές μέθοδοι.
-----------------------------------------




Ωραία.

Μήπως λέμε το ίδιο πράγμα;

και πάλι...ο καθένας αλλιώς φέρεται και άλλες μεθοδους έχει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
και πάλι...ο καθένας αλλιώς φέρεται και άλλες μεθοδους έχει..

Στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν εξετάζεται η παιδαγωγική;
Δηλαδή άμα ο άλλος δέρνει (παιδαγωγική παλαιότερη μέθοδος) πάει να πει ότι είναι σωστός καθηγητής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ δεν εξετάζεται η παιδαγωγική;
Δηλαδή άμα ο άλλος δέρνει (παιδαγωγική παλαιότερη μέθοδος) πάει να πει ότι είναι σωστός καθηγητής;


όχι φυσικά...αλλά υπάρχουν και καθηγητές που βρίζουν,προσβάλλουν κλπ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ladose

Νεοφερμένος

Η ladose αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
ελεος μωρε παιδια τι μου συγκρινετε τωρα!το συστημα ειναι απαισιο...στην πραγματικοτητα τα πραγματα για τους μαθητες στη θεωρητικη ειναι πολυ πιο δυσκολα!ενω τα παιδια των αλλων κατευθυνσεων κανουν τα μα8ηματα γενικης στο φροντ. τα παιδια της 8εωρητικης δεν εχουν ιδεα αλλα κ επιπλεον νιωθουν αχρηστοι πιεσμενοι κ ανικανοι...αντι8ετα στην αντιγονη κ στα κειμενα που αναφερθηκαν παιδια ελεος η αντιγονη σαν την οδυσεια ειναι ιστοριουλα κ ουτε καν μια μετοχη δεν ειστε υποχρεωμενοι να αναγνωριζετε!ενω εμεις οοοοολα τα αχρειαστα του κοσμου!σκεφτηκε ποτε κανεις τι επιπτωσεις μπορει να δημιουργησει κατι τετοιο στην ψυχολογια ενως μαθητη;και στο κατω κατω τα παιδια θεωρητικης(που πηγαινουν λογω επιλογης κ οχι αδιεξοδου)ειναι πολυ εργατικα και υπομονετικα σαν ατομα!γιατι λοιπον τετοιος υποβιβασμος;και γενικοτερα ολο το συστημα δημιουργει κοντρες κ ανταγωνισμο στη γλωσσα κ στην επιστημη μονο κ μονο επειδη εμεις οι εξυπνοι Ελληνες εχουμε κ κατευθυνσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Το σύστημα όντως είναι χάλια, προς το παρόν όμως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι'αυτό. Απλώς υψώνουμε το κεφάλι και πράττουμε ως εις εκαστος δυναται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
ελεος μωρε παιδια τι μου συγκρινετε τωρα!το συστημα ειναι απαισιο...στην πραγματικοτητα τα πραγματα για τους μαθητες στη θεωρητικη ειναι πολυ πιο δυσκολα!ενω τα παιδια των αλλων κατευθυνσεων κανουν τα μα8ηματα γενικης στο φροντ. τα παιδια της 8εωρητικης δεν εχουν ιδεα αλλα κ επιπλεον νιωθουν αχρηστοι πιεσμενοι κ ανικανοι...αντι8ετα στην αντιγονη κ στα κειμενα που αναφερθηκαν παιδια ελεος η αντιγονη σαν την οδυσεια ειναι ιστοριουλα κ ουτε καν μια μετοχη δεν ειστε υποχρεωμενοι να αναγνωριζετε!ενω εμεις οοοοολα τα αχρειαστα του κοσμου!σκεφτηκε ποτε κανεις τι επιπτωσεις μπορει να δημιουργησει κατι τετοιο στην ψυχολογια ενως μαθητη;και στο κατω κατω τα παιδια θεωρητικης(που πηγαινουν λογω επιλογης κ οχι αδιεξοδου)ειναι πολυ εργατικα και υπομονετικα σαν ατομα!γιατι λοιπον τετοιος υποβιβασμος;και γενικοτερα ολο το συστημα δημιουργει κοντρες κ ανταγωνισμο στη γλωσσα κ στην επιστημη μονο κ μονο επειδη εμεις οι εξυπνοι Ελληνες εχουμε κ κατευθυνσεις!
Χαλάρωσε λίγο,και μόνο που τα λες αυτά θα μπορούσε κάποιος να σε χαρακτηρίσει θύμα του συστήματος.Βέβαια όλοι είμαστε σε κάποιο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!;)

πριν διαβασεις σημειωσε οτι ειμαι φαν των θετικων

οι θετικοι παντα εχουν την αισθηση της υπεροχης απενατι σε εναν θεωρητικο λογω του οτι υποτιθεται εχουν καλυτερη σκεψη και "τα πιανουν" ευκολα....εγω αν και λατρης των θετικων δεν αμφισβητησα ποτε τους φιλολογους γιατι ειναι μια εξισου αξιολογη επιστημη που προσπαθει να μελετησει ορισμενα πραγματα.
αν και πιο ευκολη η φιλοσοφικη μελετη εχει μια μαγεια, ειναι λαθος να την κατηγορει ο μαθηματικος σου, γιατι και οι αλλοι επιστημονες ειναι (ασχετα που μολις ακουμε την λεξη επιστημη, λανθασμενα, το μυαλο μας παει σε μαθηματικα, φυσικη κ.τλ). οι επιστημονες πρεπει να σεβονται και τους επιστημονες αλλων κλαδων και μεσα απο τη συνεργασια και μονο θα καταφερουμε να αναπτυχθουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Είμαι στη θεωρητική κατεύθυνση και δεν μετανοιώνω για κανένα λόγο!Ήταν επιλογή μου κ θα την στηρίξω μέχρι τελικής πτώσεως!Όμως ειδικά στην δευτέρα τάξη ανακάλυψα ότι τα θεωρητικάκια,οπως μας αποκαλούν,ειναι αρκέτα παραγκωνισμένα!Ας αρχίσουμε με τα μαθήματα γενικής παιδείας(κατι που συμβαινει σε ολα τα σχολεια) που είναι έξω απο το αντικείμενο μας και παρόλ'αυτά πρέπει να τα διδασκόμαστε:Αλγεβρα,Γεωμετρια,Φυσικη,Χημεια αντε και η Βιολογια!Ενω οι άλλοι?2 ωρες Αντιγονη,Λογοτεχνια και Ιστορια!Και διερωτωμαι,γτ τοσο μεγαλη ανισοκατανομη?Επειτα η επιλογη των θεματων,στο δικο μου τουλαχιστον σχολειο οι φιλολογοι ηταν πιο επιεικης απο τους μαθηματικους!Στη Γεωμετρια κ τη Χημεια μας κοπάνησαν(Φυσικη δεν εχω γραψει ακομα)ενω στα Αρχαια βαλανε ο,τι πιο ευκολο για να βοηθησουν και τους αλλους!Ας μην αναφερθω στην ειρωνια του μαθηματικου μου οταν αναφερεται στην θεωρητικη κατευθυνση,μας αποκαλει"οι πολλοι"κ μας λεει "αυτη η λυση(η μπακαλιστικη)ειναι για τους πολλους"!Ελεος δηλ.ποιοι νομιζουν οτι ειναι?Και να πεις οτι μαθαινανε κ μαθηματικα να τους καταλαβω μια τυποποιημενη τυπολογια ασκησεων μαθαινουν ,οι περισσοτεροι, για να πανε να γραψουν!Απο μαθηματικη σκεψη μηδεν εις το πηλικο!(που λενε κ αυτοι)Και για να μν κατηγορηθω ως μισοθετικοτεχνολογικη,δεν εχω καποιο θεμα με τα παιδια,με αυτους που τους κανουν να αισθανονται ανεδαφικη υπεροχη νευριαζω!Αυτα!Τα πα και ξεθυμανα!Αν αισθανεστε οπως κ εγω θελετε παντως να ιδρυσουμε ενα συλλογο για να προασπισουμε τα δικαιωματα μας,ειμαι μεσα!Φιλακια!;)

Πιστεύω πως όλα σχεδόν εξαρτώνται από το σχολείο...
Εκτός από το κλασσικό όπου οι θετικάριοι τη λένε στους θεωρητικάριους (χιχ και στους τεχνολογικάριους πολλές φορές:P)-ο λόγος είναι αυτός που λέει και ο SICX, τα υπόλοιπα είναι απολύτως σχετικά.
Πέρα από την πλάκα λοιπόν που κάναμε, η οποία δεν ενοχλούσε τους περισσότερους, το είχαν πάρει χαμπάρι οι συμμαθητές μας πως δεν το εννοούσαμε σοβαρά και μας δούλευαν κι αυτοί όποτε εμείς κάναμε λάθη και διέρρεε...:P Δεν τους είχαμε καθόλου παραγκωνισμένους, και μια χαρά κάναμε παρέα όλοι μαζί...
Έπειτα, στο δικό μου σχολείο, τα πράγματα με τους καθηγητές ήταν ανάποδα... Οι φυσικομαθηματικοί ήταν μια χαρά επιεικείς στο μάθημα με τα παιδιά της θεωρητικής, αλλά στα διαγωνίσματα ήταν κανονικότατοι. Και με το δίκιο τους βέβαια, γιατί στο μάθημα έκαναν τα πάντα για να βοηθήσουν όποιον είχε απορία. Στα φιλολογικά μαθήματα αντίθετα, εμείς δεν είχαμε καμμία ιδιαίτερη υποστήριξη... Φαινόταν σαν οι φιλόλογοι να έβγαζαν το κόμπλεξ τους από το λύκειο πάνω μας...

Τέλος, για τα μαθήματα θα διαφωνήσω. Γιατί όπως το βλέπω, στη θεωρητική κατεύθυνση, χρειάζεται να μπορείς να θυμάσαι κυρίως πολλές πολλές πληροφορίες για να γράψεις, πέρα από το πρακτικό κομμάτι της σκέψης. Στα θετικά μαθήματα πάλι, πέρα από τους τύπους και μερικές αποδείξεις, αρκεί να μπορείς να καταλάβεις και να λύσεις τα προβλήματα.
Οπότε αν δεις με αυτό το κριτήριο τα μαθήματα γενικής παιδείας, αντιλαμβάνεσαι ότι σε μαθήματα όπως η κοινωνιολογία, το δίκαιο (αν δεν σε ενδιαφέρει τουλάχιστον) ή ακόμη και τα θρησκευτικά που έχουν πολλή θεωρία, για τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης είναι πιθανό να μην είναι τόσο εύκολο να τα παρακολουθήσουν... Και η βιολογία γενικής δεν έχει καμμιά σχέση με την κατεύθυνσης, γι αυτό άλλωστε και την διαλέγουν σαν επιλογής πάρα πολλά παιδιά θεωρητικής, ενώ της θετικής/τεχνολογικής προτιμούν τα μαθηματικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina141

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 297 μηνύματα.
πιστευω οτι δεν πρεπει να παραπονιεστε οι θεωρητικοι....εμεις καναμε 6 ωρες αρχαια στην α λυκειου ενω ξεραμε οτι θα παμε θετικη,αλλα δεν καναμε και ετσι...καθε μερα αρχαια...μονο που το θυμαμαι κατι με πιανει....:prrrrrr::boom:
και πιστευω οτι καλα που εχουμε μαθηματα θετικα στα μαθηματα γενικης παιδειας γιατι ειναι καποια πραγματα που πρεπει να τα ξερουμε ολοι μας.πχ λιγα βασικα μαθηματικα,οχι πολλα πολλα αλλα να μην γουρλωνεις και τα ματια αν σου πουνε κατι για παραγωγο ή στατιστικη:ntomata:,αν γινει ενα βραχυκυκλωμα σπιτι κτλ,ή να ξερεις λιγη γεωμετρια...βασικα πραγματα...
το ιδιο ισχυει και με εμας...λιγα αρχαια δεν θα μας χαλασουν...κ λιγη ιστορια....
απλα αν σας ενδιαφερει τοσο πολυ ο βαθμος πια....καθηστε και διαβαστε και αφηστε τα παραπονα...αιντε:cool: :P(αυτο παει και στους θεωρητικους και στους θετικους-τεχνολογικους:who:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
E όχι να παραπονιέστε και από πάνω ρε παιδιά της θεωρητικής. Στο σχολείο μου στα θετικά μαθήματα όλοι οι καθηγητές είναι πολύ επιεικείς στους μαθητές της θεωρητικής ενώ οι φιλόλογοι είναι πολύ απαιτητικοί και περιμένουν πολλά από όλους. Μας βάζουν να μαθαίνουμε μεταφράσεις και να κλίνουμε ρήματα λες και αποκτάμε καμιά ουσιαστική γνώση. Και να μην θυμηθώ καλύτερα τις 6 ώρες αρχαίων στην Ά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
E όχι να παραπονιέστε και από πάνω ρε παιδιά της θεωρητικής. Στο σχολείο μου στα θετικά μαθήματα όλοι οι καθηγητές είναι πολύ επιεικείς στους μαθητές της θεωρητικής ενώ οι φιλόλογοι είναι πολύ απαιτητικοί και περιμένουν πολλά από όλους. Μας βάζουν να μαθαίνουμε μεταφράσεις και να κλίνουμε ρήματα λες και αποκτάμε καμιά ουσιαστική γνώση. Και να μην θυμηθώ καλύτερα τις 6 ώρες αρχαίων στην Ά.
να μας τους γνωρισεις...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Ο μοναδικος ρολος του λυκειου ειναι η εισαγωγη στο πανεπιστημιο και η αποκτηση γενικων γνωσεων .Οσοι κοιτανε να το παιξουν ανωτεροι και εξυπνοτεροι ειναι μαλλον για λυπηση.Επισης δεν θεωρω οτι τα μαθηματικα που κανουμε στο σχολειο βοηθουν την σκεψη παρα μονο λιγο η γεωμετρια.Γνωριζω πολλους μπουφους απο ολες τις κατευθυνσεις.Οσοι μαλωνουν για το ποια κατευθυνση ειναι καλυτερη, ποιος ειναι πιο εξυπνος και δεν συμαζευται ειναι κομπλεξικοι και ημιμαθεις ,χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν
:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Νομίζω πως έχουμε έναν νέο μιβ εδώ πέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top