Πώς θα θέλατε να γίνεται το μάθημα;

Ίλυα

Νεοφερμένος

Η Ίλυα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Γενικά πιστεύω πως ο καθηγητής θα πρέπει να βρει ένα τρόπο να πλησιάσει τους μαθητές χωρίς βέβαια να τους αφήσει να κάνουν και ο,τι θέλουν(γιατί γίνεται και αυτο)
Επίσης,να μην προσπαθεί να το παίξει αυθεντία και να μειώνει τους μαθητές.
Για παράδειγμα:Ένας μαθηματικός που γνωρίζω μπαίνει μέσα στην τάξη και μπορεί σε δευτερόλεπτα να σε κάνει να νιώσεις ένα τίποτα!Αυτό δεν το θεωρώ σωστό καθόλου.
Γενικά ο καθηγητής θα πρέπει να κάνει το μάθημα ενδιαφέρον χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και φυσικά να μην κάνει διακρίσεις!
Δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολικά αυστηρός αλλά ούτε και να αφήνει τους μαθητές να τον κάνουν και ό,τι θέλουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bkid

Νεοφερμένος

Ο Bkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Θελω να θιξω κατι που συζητηθηκε λιγο παλιοτερα και δεν ειχε συνεχιστει..Ειχε σχεση με τις καταληψεις και ο αξιοτιμος κ.killbill ειχε αναφερει οτι ποτε δεν εχει δει εμπρακτα αιτηματα απο τους μαθητες..Κια γω ειχα απαντησει αυτο!


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από killbill (Εμφάνιση μηνύματος)
Δεν έχω δει ποτέ στις καταλήψεις οι μαθητές να ζητάτε συγκεκριμένα πράγματα. Αναρτάτε ένα πανό και λέτε "αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία", "δωρεάν δημόσια παιδεία" κλπ. Εντάξει σύμφωνοι με όλα αυτά, αλλά αυτά είναι πολύ γενικά και αόριστα και τα ακούμε κάθε χρόνο τα τελευταία 15 χρόνια και τίποτα δεν αλλάζει. Οι καταλήψεις έχουν γίνει πλέον μόδα. Δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς υπουργός με τα αιτήματά σας αν κρίνετε από το γεγονός ότι τίποτα δεν αλλάζει χρόνο με τον χρόνο στην εκπαίδευση.

Επειδή το συνηθίζω να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τους μαθητές μου στο σχολείο, μου λένε "α κύριε εμείς τον έχουμε καθιερώσει τον θεσμό και την κατάληψή μας θα την κάνουμε". Κατάληψη για την κατάληψη δηλαδή με τα σχολεία κλειστά με 1-2 ή και κανέναν μαθητή μέσα κλπ κλπ.

Και δυστυχώς κανείς δεν λέει κάτι γιατί όλοι βολευόμαστε μαθητές και καθηγητές. Εσείς έχετε χρόνο ελεύθερο για τα φροντιστήριά σας και οτιδήποτε άλλο αφού απουσίες δεν χρεώνονται στο διάστημα αυτό, οι καθηγητές συνεχίζουμε να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε. Μια χαρά!

Αυτή την παιδεία θέλουμε; Έτσι θα αλλάξουμε τα πράγματα; Μια χαρά και δυό τρομάρες λέω εγώ.

Βάλτε λουκέτο στα σχολεία, και βγείτε στους δρόμους και φωνάξτε να αποδεσμευτούν οι πανελλήνιες απο το Λύκειο αλλιώς τα σχολεία δεν ανοίγουν και θα σας πω εγώ αν θα γίνει από την επόμενη χρονιά κιόλλας!
Προτείνετε ένα συγκεκριμένο σχέδιο με 2-3 σημεία, όχι παραπάνω, αν θέλετε κάτι να αλλάξει.


K.Killbill πιστευω οτι τα παιδια δεν εχουν την ευχερεια να εκφραστουν τοσο ευκολα οσο οι μεγαλοι!!Πραγματικα μπορει να κανουν καταληψεις,αλλα αν το σκεφτειτε βαθυτερα,εχουν το λογο τους που τις κανουν.Εμεις καναμε φετος,εγω ειμουν εντελως κατα της καταληψης,αλλα εκανα την παπια και αυτο γιατι σκεφτηκα οτι θα μπορεσω να προχωρησω την υλη!!Μετα το μετανιωσα,γιατι πραγματικα το ολο σκηνικο-συστημα σε κανει να σκεφτεσαι εντελως εγωιστικα η μαλλον να φερεσαι σαν παρτακιας..Εγω επιμενω οτι οι μαθητες πρεπει να δινουν εξετασεις στο πανεπιστημιο,για να εισαχθουν σε αυτο!!Κ.Killbill δεν ειναι καθολου σωστο να το πω?ανθρωπινο?Να προετοιμαζεις εναν μαθητη και να κρινεται για το αν θα πρεπει να περασει εκει που θελει μεσα σε 3 ωρες!!
Δεν ξερω ακομα και τωρα το φανταζομαι,το νιωθω,οτι μετα απο μια βδομαδα το θεμα θα ξεχαστει..Ολοι πατησαμε με νευρο τα πληκτρα του Η/Υ,εκφρασαμε τις αποψεις μας και μεχρι εκει...Μετα το βαζουμε το ολο θεμα στην αποθηκη-ψυχη μας μεχρι να αραχνιασει και ισως να το ξαναβγαλουμε ετσι λιγο να παρει αερα μετα απο αρκετο καιρο...Τιποτα στην πραξη,δυστυχως.Δεν ξερω,αναρωτιεμαι καποιες φορες μην ειναι πολιτικο το ζητημα,δεν ξερω,τι λετε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Επειδή γενικά με έχουν καλύψει τα παιδιά, το βασικό που θα ήθελα να αλλάξει είναι το ενδιαφέρον των καθηγητών προς το μάθημά τους και η ποιότητα του μαθήματος.

Ορισμένοι καθηγητές πραγματικά μου δίνουν την εντύπωση ότι βαριούνται που ζούνε. Με το ζόρι λένε καλημέρα και κάνουν μάθημα του στυλ 'άντε να ξεπετάξω το μάθημα να τελειώνω με τα κ@λ@παιδα'. Πιστεύω ότι και οι ίδιοι θεωρούν το μάθημά τους αγγαρεία. Και αυτή η συμπεριφορά δεν οφείλεται απαραίτητα στη συμπεριφορά των μαθητών.
(αυτή τη χρονιά ήμουν στο πιο ήσυχο τμήμα της α', τα παιδιά γενικά διάβαζαν, όμως συνάντησα αρκετές φορές τέτοια συμπεριφορά. Αν διαβάζει κάποιος από συμμαθητής μου μπορεί να κατάλαβε ποιος είμαι!!!)

Εντάξει, άνθρωποι είναι και οι καθηγητές αλλά τέτοια αντιμετώπιση, ειδικά αν επαναμβάνεται πολλές φορές εξευτελίζει το μάθημα.

Kαι κάτι άλλο. Σίγουρα υπάρχουν και μαθητές που δε διαβάζουν μόνο για βαθμούς. Θα ήθελα οι καθηγητές να δίνουν και κάποιες δύσκολες ασκήσεις για τους μαθητές που δείχνουν ενδιαφέρον για ένα μάθημα ή να δείχνουν κάτι που είναι εκτός της σχολικής ύλης. πχ στη φυσική να δίνεται μια 'άσκηση της εβδομάδας' που είναι σύνθετη και απαιτεί φαντασία. Αυτό περίπου γινόταν σε εμάς στην άλγεβρα και στη φυσική και μπορώ να πω ότι απολαμβάνω να λύνω τέτοιες όμορφες ασκήσεις.
(Ευτυχώς υπάρχει και το νετ)

Φίλε Bkid δεν ξέρω αν είναι πολιτικό ζήτημα.

Όμως και εγώ έχω βρεθεί σε παρόμοιο δίλημμα με αυτό που περιγράφεις στο τέλος.

Να κάτσω να κάνω κατάληψη και να πηγαίνω μόνο φρο ή να πάω κατά της κατάληψης γιατί δεν το θεωρούσα σωστό; (ήταν ξεκάθαρο ότι έγινε μόνο για να χάσουμε μάθημα). Τελικά επέλεξα το 2ο, αν και αυτή τη χρονιά θα είμαι υπέρ.

Το περιβάλλον του σχολείου ενθαρρύνει τη φιλοσοφία 'γράψε τους άλλους και το σχολείο και κοίτα να βγάλεις την ύλη στο φρο'. Ε και γιατί να κάτσω να χάσω τζάμπα ώρες στο σχολείο αφού προχωράω στο φροντιστήριο; Όλοι εκεί βασίζονται.

Αυτά από μένα. :bye:
-----------------------------------------
Όλη αυτή η κατάσταση με αηδίαζε στην αρχή αλλά τώρα το έχω συνηθίσει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Καταρχάς δε μου αρέσει αν ακούω πηγαίνω φροντιστήριο και δε θα παρακολουθώ στο σχολείο ή αφού πηγαίνω φροντιστήριο γιατί να παρακοουθώ στο σχολείο;
Αυτό με εξοργίζει καθώς σέομαι και το ρόλο του σχολείου. Ωστόσο αντιλαμβάνομαι γιατί οι μαθητές έχουν φτάσει σε σημείο αγανάκτησης αφού το σχολείο δεν εμπνέει πλέον.
Ωστόσο υπάρχουν δυο-τρία φιτίλια που που το κάνουν ζωντανό. Εϊτε αυτό λέγεται καλή διεύθυνση είτε καλοί καθηγητές-είτε μαθητές με όραμα!

Αυτό όμως συγκεντρωτικά που έχω διαπιστώσει ότι λείπει είναι η έλλειψη φαντασίας. Πραγματικά με αφήνει άναυδο πόσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καθόλου φαντασία-όνειρα-όρεξη. Ουσιαστικά συμπεριφέρονται μερικοί σαν ρομπότ. Ούτε παλεύουν για να αλλάξει κάτι (δε δέχομαι δικαιολογίες του τύπου "αφού δε γίνεται τίποτα"), ούτε κάνουν κάτι για να ομορφήνει η σχολική ζωή, ούτε ψάχνουν νέες ιδέες και λύσεις!

Ευτυχώς έτυχε να πγαίνω σε ένα καλό δημόσιο σχολείο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της περιοχής. Παραδείγματος χάρη στο γυμνάσιο υπήρχαν πολλοί καθηγητές ιδιαίτερα καθηγήτριες που είχαν φαντασία και όρεξη. Η θεολόγος ανέπτυξε ένα πρόγραμμα που περιελάμβανε "Η Ιστορία της πόλης μας". Όπου κάναμε μια ομάδα παιδιών όπου αποστολή μας ήταν να ψάξουμε ιστορικά στοιχεία, να πάρουμε συνέντευξη από παλιούς κατοίκους και ύστερα να συγκεντρώσουμε το υλικό ακι αν το παρουσιάσουμε σε γιορτή. Εξαίρετη ιδέα! Και πολύ πετυχημένη!
Η ίδια καθηγήτρια ανέπτυξε και δεύτερο πρόγραμμα όπου δημιούργησε blog για το σχολείο.

Δυο φιλόλογοι και η καθηγήτρια φιλολογίας ανέλαβαν τα προγράμματα comenius, e-twining και επικοινωνήσαμε με σχολεία της Γαλλίας, της Λιθουανίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας. Κι αυτό συναρπαστικό αφού ήρθαμε σε επαφή με νέες ιδέες, νέους πολιτισμούς και νέα άτομα!

Η καθηγήτρια των καλλιτεχνικών κάθε χρόνο συγκέντρωνε όλα μας τα έργα και τα καλύτερα έμπαιναν σε έκθεση και γινόταν ειδική γιορτή όπου εκθέτονταν τα έργα.
Επίσης προγράμματα αγωγή υγείας, στο Ζάππειο μια μέρα κλπ...

Στο δε λύκειο είχαμε πρόγραμμα Σ.Ε.Π. όπου οργανώθηκε από τον γυμναστή μας παρακαλώ, και κάθε ομάδα ανέλαβε μια ομάδα επαγγελμάτων. Συγκεντρώσαμε τα στοιχεία και μετά κάναμε γιορτή όπου παρουσιάσμε όλο το φάσμα των επαγγελμάτων και πληροφορίες σχετικά με αυτά. Επίσης συμμετείχαν και διπλανά σχολεία σε συνεργασία μαζί τους!

Επίσης η υποδιευθύντρια του λυκείου ανέλαβε το πρόγραμμα περιβαλλοντική εκπαίδευση και εκεί συστάθηκαν ομάδες όπου αναλάβαμε την περιβαλλοντική εκπαίδευση στη περιοχή.

Η θεολόγος του λυκείου έβαλε σε εφαρμογή τη δημιουργία ιστοσελίδας του σχολείου μας! (Ελπίζω να το τελειώσει.χεχε!)

ΤΟ κορυφαίο που δεν περίμενα το σχολείο οργάνωσε πάρτυ αποφοίτησης για όλους τους απόφοιτους του σχολείου μας! Δεν το περίμενα ειλικρινά...

¨Ολα αυτά ασφαλώς και δεν τα λέω για να το παίξω έξυπνος. Αλλά έιναι απλά παραδείγματα καθηγητών που ενώ δεν είναι αναγκαίο ούτε είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν ασχολούνται με δραστηριότητες και προγράμματα έξω από το διδακτικό φορτωμένο πρόγραμμα, δείχνοντας τη φαντασία, την όρεξη και τη διάθεση για δμιουργία. Κι αυτό παίζει ρόλο. Όχι μόνο αν είναι καλοί στο μάθημά τους! Άποψή μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elena___*

Νεοφερμένος

Η elena___* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
καταρχας συμφωνω απολυτα στο οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιουνται βιντεοπροβολεις...οι μαθητες βαριουνται και βρισκουν ευκαιρια να ασχοληθουν με αλλα πραγματα κατι που φερνει φασαριες...
επισης συμφωνω στο οτι πρεπει να υπαρχει καπιοα σχεση μεταξυ μαθητη-καθηγητη. ο καθηγητης πρεπει να ειναι κοντα στα παιδια και αν το καταφερετε να ειστε σιγουρος πως οι μαθητες θα σας σεβονται οπως τους σεβεστε και εσεις.
να δινετε στα παιδια την ευκαιρια να μιλησουν και να αστειευτουν και γιατι οχι γελαστε και εσεις μαζι τους. δεν ειναι κακο. απλα προσεξτε μην σας παρουν τον αερα.!αφηστε τους να καθισουν με αυτον που θα διαλεξουν και αν δειτε πως κατι δεν παει καλα αλλαξτε τους...
γενικοτερα επιδη πολλοι απο εμας μπαινουν μεσα στην ταξη και ''βαρανε ενεσεις'' φροντιστε να κανετε το μαθημα χαλαρο και ευχαριστο...
και εννοειται πως αυτο που ''τη δινει'' περισσοτερο σε καθε μαθητη ειναι η διακριση...
μερικες φορες εχετε καποιους μαθητες στη μπουκα...και το λεω απο πειρας...
αυτα μπορω να σκεφτω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
καταρχας συμφωνω απολυτα στο οτι δεν πρεπει να χρησιμοποιουνται βιντεοπροβολεις...οι μαθητες βαριουνται και βρισκουν ευκαιρια να ασχοληθουν με αλλα πραγματα κατι που φερνει φασαριες...

Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αντιπάθεια στη χρήση του βιντεοπροβολέα.

Όταν λέω χρήση βιντεοπροβολέα δεν εννοώ να παίζει το laptop και o καθηγητής να κάθεται.

Θα δώσω αμέσως παραδείγματα για το πως τον χρησιμοποιώ εγώ στα μαθηματικά. (Στα παραδείγματα που παραθέτω πηγαίνεται στην ενότητα Applet στην σελίδα που θα φορτώσει και παίξτε ελεύθερα!!)

1)το πυθαγόρειο θεώρημα που όλοι το ξέρουμε.
Είναι κακό αντι να μιλάω και να γράφω στον πίνακα με κιμωλία να τους δείξω κατι τέτοιο;
https://www.ies.co.jp/math/java/geo/pythasvn/pythasvn.html


2) Για τις εντός εναλλάξ γωνίές κλπ, να δείξω κάτι τετοιο;
https://www.ies.co.jp/math/products/geo1/applets/kakuhei/kakuhei.html


3) Για να εξηγήσω το ημίτονο να έδειχνα κάτι τέτοιο:
https://www.ies.co.jp/math/products/geo1/applets/kakuhei/kakuhei.html

4) Είναι άσχημο μόλις ο μαθητής που έχω σηκώσει στον πίνακα να κάνει την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης, μετά να την βάλω στον υπολογιστή και να δούμε αν συμφωνεί;
...και στη συνέχεια να παίζω με τα νούμερα και να ρωτάω "πως φαντάζεστε θα γίνει τώρα η γραφική παράσταση αν αντί για 3Χ γράψω -3Χ" ?

5) όταν βάζω τους μαθητες να λύσουν μια άσκηση, παίζω κανένα video clip από Βανδή, Βίσση, Πυξ Λαξ έτσι να σπάει η μονοτονία του σχολείου...

Δεν είναι πιο ενδιαφέρον έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Πολύ! Η κιμωλία είναι ξεπερασμένη και οι πίνακες με μαρκαδόρο λερώνουν τα πάντα. Το πιτσί καλά κάνει και υπάρχει και επιτέλους ας μπει σε αυτό το καραπαραδοσιακό δημόσιο σχολείο με την χαρτούρα του....Και φυσικά στο μάθημα φάση θα έχει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ρίχνω άλλη μια πρόταση στο ... τραπέζι!

Τι θα λέγατε άν κάθε μάθημα γινόταν και σε διαφορετική αίθουσα; Να υπήρχε δηλαδή η αίθουσα των μαθηματικών, η αίθουσα των φιλολογικών, κλπ κλπ.

Πιστεύω έτσι η κάθε αίθουσα θα ήταν καλύτερα οργανωμένη και προσαρμοσμένη στο εκάστοτε μάθημα. Πχ εγώ που είμαι μαθηματικός θα είχα μόνιμα στην τάξη αφημένα τα γεωμετρικά μου όργανα και να μην τα κουβαλάω από τάξη σε τάξη. Θα μπορούσα να είχα μόνιμα αναρτημένες κάποιες αφίσες με μαθηματικούς τύπους κλπ.
Τέλος θα είχα μόνιμα τον βιντεοπροβολέα αφημένο και συνδεδεμένο σε ένα σημείο, και όχι να συνδέω και να ξεσυνδέω και να τον κουβαλάω από τμήμα σε τμήμα όπως κάνω τώρα.


Τι λέτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Αυτο σιγουρα θα ηταν ωραιο αν ηταν γενικα πιο διαδραστικα τα μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Αυτό όντως είναι η καλύτερη ιδέα, αλλά νομίζω πως το εκπαιδευτικό σύστημα που έχουμε, αυτομάτως αδρανοποιεί και ορεξάτους καθηγητές και διψασμένους μαθητές.
Γι΄αυτό πιστεύω πως αυτό που πρέπει να κάνει τώρα στην εποχή μας οποιοσδήποτε καθηγητής είναι να μπορεί να είναι τόσο στον διδακτικό τομέα όσο και στον ψυχολογικό άριστος-εννοώ ότι όσον αφορά το μάθημα που κάνει να ξέρει τα πάντα και να παραδίδει τόσο κατανοητά στα παιδιά και κυρίως οι φυσικοχημικομαθηματικοί ώστε κανένα παιδί να μην γυρνάει σπίτι με απορία. Και όσον αφορά τον ψυχολογικό τομέα να μπορεί να κρατά ισορροπίες μες στην τάξη χωρίς το μάθημά του να καταντά σε "ώρα του παιδιού" ούτε όμως και να είναι ο καθηγητής-τέρας που εμφανίζεται το βράδυ στα όνειρα των μαθητών και τους απειλεί με εκαττομύρια τεστ και ασκήσεις παραγοντοποίησης και ταυτοτήτων.

Καθηγητές,καρδίστε τους μαθητές!!

Στο γυμνάσιο είχα μια καθηγήτρια μαθηματικών την κ.Κατερίνα που άγγιξε όντως την τελειότητα. Αν όλοι οι καθηγητές ήταν έτσι ίσως να είχαμε τώρα κ ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Στην Αμερική έτσι είναι. Κάθε καθηγητής έχει τη δικιά του αίθουσα... Γι'αυτό και σε όλες τις ταινίες που πριλαμβάνουν και σχολεία κλασική σκηνή είναι στα ντουλαπάκια των μαθητών επειδή αλλάζουν αίθουσα.Σίγουρα βοηθά. ΓΙατί για παράδειγμα στο μάθημα χμείας θα πρέπει ναυπάρχει αίθουσα όπου να γίνονται και πειράματα. (εδώ καλά δεν το συζητώ ούτε καν εργαστ΄ρι αδεν έχουμε) Κι εμε΄ςι που είχαμε πάντα έπρεπε να βρούμε ώρα...

μα πόσο πίσω πρέπει να 'μαστε;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Καταρχάς δε μου αρέσει αν ακούω πηγαίνω φροντιστήριο και δε θα παρακολουθώ στο σχολείο ή αφού πηγαίνω φροντιστήριο γιατί να παρακοουθώ στο σχολείο;
Αυτό με εξοργίζει καθώς σέομαι και το ρόλο του σχολείου. Ωστόσο αντιλαμβάνομαι γιατί οι μαθητές έχουν φτάσει σε σημείο αγανάκτησης αφού το σχολείο δεν εμπνέει πλέον.

Thanosmylo αν ανφέρεσαι σε 'μένα έχω να πω τα εξής:

Σέβομαι το ρόλο του σχολείου και προσπαθώ να συμμετέχω όσο γίνεται σε όλα τα μαθήματα, καθώς και να αποκτήσω όσο το δυνατόν περισοτερες γνώσεις από εκεί.
Όμως όταν στο σχολείο η δουλειά που γίνεται δεν είναι αξιόλογη (σε αυτό φταίνε και όσοι μαθητές υποβαθμίζουν το μάθημά του) και θέλεις να εμβαθύνεις μία καλή λύση είναι να πας φρο.


Και εγώ θα προτιμούσα κάθε καθηγητής να έχει την αίθουσά του, όμως όταν η αίθουσα δε χρησιμοποιείται (πχ στη φυσικοχημεία δε γίνονται πειράματα) τι να τη κάνεις;
Ας αρχίσουμε ομως να κάνουμε πειράματα και μετά οι αίθουσες.
Όντως είμαστε πολύ πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Πολύ! Η κιμωλία είναι ξεπερασμένη και οι πίνακες με μαρκαδόρο λερώνουν τα πάντα. Το πιτσί καλά κάνει και υπάρχει και επιτέλους ας μπει σε αυτό το καραπαραδοσιακό δημόσιο σχολείο με την χαρτούρα του....Και φυσικά στο μάθημα φάση θα έχει...

Ναι όντως. Για παράδειγμα, για τα μαθηματικά υπάρχουν πολλά προγράμματα συμβολικού υπολογισμού όπως το Mathematica και το Maple...που σου δίνουν απίστευτες δυνατότητες στο σχεδιασμό γραφικών παραστάσεων συναρτήσεων και γεωμετρικών σχημάτων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οι μαυροπινακες ειναι πολυ χρησιμοι δεν πιστευω οτι πρεπει να καταργηθουν. Παντα χρειαζεται ενας μαυροπινακας :P Εννοειται να γινονται μαθηματα και με βιντεοπροβολες αλλα δε χρειαζεται να βγαλουμε τους πινακες για κατι τετοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constantinos

Νεοφερμένος

Ο Constantinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ιαλυσός (Ρόδος). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
λιγα και καλα ενδιαφέρον προς τον μαθητή παρκαλώ πάρα πολύ μην νευριάζεται όταν σας ρωτάνε κάτι άνθρωποι ήμαστε κατι δεν καταλάβαμε... μπαίνεται μέσα στην τάξη επιβάλεται τους κανόνες σας δυο τρεις φορές ακόμα και ο χειρότερος θα ηρεμήσει... μην αρχίζεται το μπουρου-μπούρου χωρίς σταματημό αφήστε το μαθητή να συμμετέχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Πριν ξεκινήσω φροντιστήριο είχαμε ρωτήσει για ιδιαίτερα σε μαθηματικό και ζτούσε 850 Ευρώ το μήνα... Έλεος. Καταλαβαίνω ότι πανελλαδικές είναι δε διδάσκετε σε γυμνάσιο αλλά αν είναι δυνατόν/ Με 4 ώρες τη βδομάδα κιόλας....

ΤΟ θεωρώ απαράδεκτο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Εισαι σιγουρος για το ποσο? Τραβηγμενο που ακουγεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ezio

Νεοφερμένος

Ο ezio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Χωρίς καθηγητές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
τι εννοείς ezio; γίνε πιο συγκεκριμένος...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Στην Αμερική έτσι είναι. Κάθε καθηγητής έχει τη δικιά του αίθουσα... Γι'αυτό και σε όλες τις ταινίες που πριλαμβάνουν και σχολεία κλασική σκηνή είναι στα ντουλαπάκια των μαθητών επειδή αλλάζουν αίθουσα.Σίγουρα βοηθά. ΓΙατί για παράδειγμα στο μάθημα χμείας θα πρέπει ναυπάρχει αίθουσα όπου να γίνονται και πειράματα. (εδώ καλά δεν το συζητώ ούτε καν εργαστ΄ρι αδεν έχουμε) Κι εμε΄ςι που είχαμε πάντα έπρεπε να βρούμε ώρα...

μα πόσο πίσω πρέπει να 'μαστε;;;

Αυτό το έχω σκεφτεί και εγώ. Έτσι έπρεπε να ήταν... αλλά είμαστε κάτι χρόνια πίσω.

UPDATE: Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεκαετίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top