Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους;

Άλκης32962

Νεοφερμένος

Ο Άλκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Πρέπει να γίνεται αξιολόγηση καθηγητών αλλά με σοβαρότητα και αντικειμενικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rea

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Rea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Συμφωνω με τον Αλκη.Αν ο μαθητης δεν ειναι αντικειμενικος και σοβαρος δεν μπορεις να κανεις και πολλα αρα η αξιολογηση θα ηταν καθαρη αποτυχια.....
Παντως δεν μπορεις να πεις σε εναν μαθητη που σε καθε μαθημα (πχ Γλωσσας) τρωει ωριαια να αξιολογισει τον καθηγητη!!!Δεν ξερει καν τι γινεται κατα τη διαρκεια του μαθηματος!!!Ε,δεν γινεται να φταιει παντα ο καθηγητης που τον βγαζει απο την ταξη!!Κατι θα κανει και ο μαθητης!!!Οπως δεν μπορεις να το πεις και σε εναν μαθητη που ξερεις πως θα πει καλα λογια στον καθηγητη απλα για να παρει μεγαλυτερο βαθμο!!!Και σιγουρα δεν πρεπει να αξιολογει τους καθηγητες καποιος απο το κρατος που παρακολουθει το μαθημα μια φορα το μηνα για 30 λεπτα γιατι δεν ξερει καν τι γινεται μεσα στην ταξη οταν δεν ειναι εκει και απο την πλευρα του καθηγητη αλλα και απο την πλευρα των μαθητων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Συμφωνω με τον Αλκη.Αν ο μαθητης δεν ειναι αντικειμενικος και σοβαρος δεν μπορεις να κανεις και πολλα αρα η αξιολογηση θα ηταν καθαρη αποτυχια.....
Παντως δεν μπορεις να πεις σε εναν μαθητη που σε καθε μαθημα (πχ Γλωσσας) τρωει ωριαια να αξιολογισει τον καθηγητη!!!Δεν ξερει καν τι γινεται κατα τη διαρκεια του μαθηματος!!!Ε,δεν γινεται να φταιει παντα ο καθηγητης που τον βγαζει απο την ταξη!!Κατι θα κανει και ο μαθητης!!!Οπως δεν μπορεις να το πεις και σε εναν μαθητη που ξερεις πως θα πει καλα λογια στον καθηγητη απλα για να παρει μεγαλυτερο βαθμο!!!Και σιγουρα δεν πρεπει να αξιολογει τους καθηγητες καποιος απο το κρατος που παρακολουθει το μαθημα μια φορα το μηνα για 30 λεπτα γιατι δεν ξερει καν τι γινεται μεσα στην ταξη οταν δεν ειναι εκει και απο την πλευρα του καθηγητη αλλα και απο την πλευρα των μαθητων.

Δε πιστεύω ότι η αξιολόγηση θα ήταν καθαρή αποτυχία. Μάλλον στο σύνολο αντικειμενική θα ήταν η βαθμολογία. Πολλοί καθηγητές κάνουν με δική τους πρωτοβουλία αξιολόγηση και αυτό τους βοηθάει (όπως ο kill bill παραπάνω).

Επίσης περιπτώσεις όπως αυτή, με τον μαθητή που παίρνει ωριαίες, θεωρώ ότι είναι αρκετά λίγες ώστε να μην επηρεάζουν καθοριστικά τον αξιολόγηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rea

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Rea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Δε πιστεύω ότι η αξιολόγηση θα ήταν καθαρή αποτυχία. Μάλλον στο σύνολο αντικειμενική θα ήταν η βαθμολογία. Πολλοί καθηγητές κάνουν με δική τους πρωτοβουλία αξιολόγηση και αυτό τους βοηθάει (όπως ο kill bill παραπάνω).

Επίσης περιπτώσεις όπως αυτή, με τον μαθητή που παίρνει ωριαίες, θεωρώ ότι είναι αρκετά λίγες ώστε να μην επηρεάζουν καθοριστικά τον αξιολόγηση.

Και εμεις ειχαμε εναν τετοιο καθηγητη μονο που ολοι ελεγαν καλα λογια για να παρουν βαθμο!
Οσο για την περιπτωση με τον μαθητη και τις ωριαιες...................ελα στο σχολειο μου και θα δεις.Για παραδειγμα την ωρα της Οικ.Οικονομιας (που ειναι απο τα πιο ευκολα μαθηματα) η μιση ταξη ειναι εξω (και πραγματικα δεν φταιει η καθηγητρια!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Και εμεις ειχαμε εναν τετοιο καθηγητη μονο που ολοι ελεγαν καλα λογια για να παρουν βαθμο!
Οσο για την περιπτωση με τον μαθητη και τις ωριαιες...................ελα στο σχολειο μου και θα δεις.Για παραδειγμα την ωρα της Οικ.Οικονομιας (που ειναι απο τα πιο ευκολα μαθηματα) η μιση ταξη ειναι εξω (και πραγματικα δεν φταιει η καθηγητρια!)

Ε δε μπορεί να μη φταίει καθόλου. Πάντως μη νομίζετε, καθηγητές ανίκανοι υπάρχουν άφθονοι. Δεν είναι το ευκολότερο πράγμα να είναι κανείς εκπαιδευτικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Θεωρώ οτι οι μαθητές/φοιτητές πρέπει να αξιολογούν τους καθηγητές.Δυστηχώς,αν και στη σχολή μου αξιολογούμε τους καθηγητές μας σε κάθε εξάμηνο δεν έχω δεί καμία βελτίωση.Άρα αναρωτίεμαι πόσο αποτελεσματική είναι η αξιολόγηση μερικές φορές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mechanicarts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Μέγαρα (Αττική). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
Εμείς στο φροντιστήριο, κάνουμε αξιολόγηση καθηγητών μία φορά κάθε χειμώνα...Στο σχολείο δε, όταν προσπαθούμε να συζητήσουμε με κάποιον άλλον καθηγητή ένα πρόβλημα εκπαιδευτικής φύσεως για κάποιον άλλον καθηγητή, η συνηθισμένη απάντηση είναι, "σιγά, τι πρόβλημα έχεις, εξάλλου φροντιστήριο δεν πας?"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zoezaxariadi

Νεοφερμένος

Η ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
βέβαια και θα πρεπει να αξιολογουμε τους καθηγητες προκειμενου να βελτιωθουν στην δουλεια τους ή να απομακρυνθουν απο αυτην εαν θεωρηθουν ακαταλληλοι!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Απο τους μαθητες οχι. Αν βαλει χαμηλο βαθμο πχ ο μαθηματικος σε καποιον σιγα μην κατσει να κρινει αντικειμενικα μετα ο μαθητης τον καθηγητη του..
Αλλα σιγουρα θα επρεπε να δινουν καποιες εξετασεις οι καθηγητες, οπως κι εμεις. Εχουμε απιστευτα ασχετους ανθρωπους σε ορισμενα μαθηματα στο σχολειο που μας παρασερνουν στην παρακμη τους να πουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Αλλα σιγουρα θα επρεπε να δινουν καποιες εξετασεις οι καθηγητες, οπως κι εμεις.
Δινουν, στον ΑΣΕΠ. Και στο καθαρα γνωστικο αντικειμενο, αλλα και πανω στη διδακτικη. Τωρα κατα ποσο αυτο "φιλτραρει" τους πραγματικα ικανους δεν ξερω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Σώπα. Να τους φιλτράρει; Κατ' αρχήν, ακόμη κι αν φιλτράρονται οι καινούριοι καταλλήλως (που πολύ αμφιβάλλω:P), οι παλιοί δε υφίστανται κάποιου είδους έλεγχο. Και καλά, διότι έχουν τη διδακτική εμπειρία :stars:. Δικαιολογείται να βρίσκεται καθηγητής μαθηματικών με σαπισμένα δόντια, ώστε να μην καταλαβαίνεις τί λέει και να σου φέρνει πονοκέφαλο, τσιγαρόμποχα στα ρούχα, και να κοπάνα από το μάθημα για να πάει να κλαδέψει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Είχα ένα τέτοιο και ήταν κάπου στα 70.
Μόνο που δίδασκε Οικονομία....
Έλεος.
Ήταν και παλαιών αρχών.
Καθόμασταν αγόρια-κορίτσια..
Επιπλέον έφτυνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toxotis1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Ενοιτε πως ναι γιατι οπως εμεις αξιολογουμαστε απο αυτους ετσι και αυτι πρεπι να αξιολογουντε απο εμας!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους:

1) Ειπώθηκε παραπάνω ότι δεν έχει νόημα ο ίδιος ο καθηγητής να ζητήσει από τους μαθητές να τον αξιολογήσουν, γιατί όλοι θα γράψουν καλά λόγια για να πάρουν καλό βαθμό.
Καταρχήν η αξιολόγηση που ζήτησα εγώ από τα παιδιά ήταν ανώνυμη. Και έτσι πρέπει για να νιώσει ελεύθερος ο μαθητής να εκφράσει χωρίς φόβο αυτό που πιστεύει.

2)Ειπώθηκε ότι αν κάποιος έχει χαμηλό βαθμό τότε θα γράψει αρνητικά σχόλια.
Σας πληροφορώ ότι οι περισσότεροι μαθητές είναι ώριμοι και ειλικρινείς. Ένας μαθητής θα πρέπει να ζει σε άλλον κόσμο και να μην ξέρει τι του γίνεται για να μιλάει αρνητικά για κάποιον καθηγητή ο οποίος κάνει άριστα τη δουλειά του, είναι συμπαθής, είναι κοντά στα παιδιά, είναι φιλικός μαζί τους κλπ κλπ αλλά τι να κάνουμε του έχει χαμηλό βαθμό αφού ο μαθητής δεν ανοίγει βιβλίο και γράφει μονάδες στα διαγωνίσματα. Προσωπικά τα περισσότερα καλά σχόλια τα πήρα από τους χειρότερους σε απόδοση μαθητές στην τάξη οι οποίοι γνωρίζουν τον εαυτό τους και αναγνωρίζουν κάποια πράγματα. Είπαν κύριε εσείς είσασταν πολύ σωστός και σας πάμε πολύ, αλλά έχετε δίκιο εμείς δεν διαβάζαμε. Επίσης μια κοπέλα μου είπε χθες κύριε μπράβο σας, δεν με νοιάζει καθόλου ο βαθμός, αυτό είναι το τελευταίο που μετράει.Μπράβο σας για την στάση σας και το ενδιαφέρον σας για εμας.

3)Όσον αφορά ότι οι καθηγητές πρέπει να περνάμε από εξετάσεις έχω να πω ότι καμια εξέταση, καμία επιμόρφωση, κανένα σεμινάριο, κανένα διάβασμα παιδαγωγικών βιβλίων δεν μπορεί να χτίσει έναν σωστό καθηγητή. Το ότι κάποιος καθηγητής έγραψε 100 στον ΑΣΕΠ στην διδακτική και διορίστηκε δεν λέει τίποτα. Ο καθηγητής δίνει καθημερινά εξετάσεις μέσα στην τάξη και μόνο οι εμπειρίες που αποκτά χρονιά με την χρονιά θα τον κάνουν πιο σωστό.

Θα τονίσω για άλλη μια φορά την άποψή μου την οποία στηρίζω απόλυτα: Ο μόνος που δέχομαι να με αξιολογήσει και να πει στο Υπουργείο ότι είμαι ανίκανος να διδάξω και πρέπει να απομακρυνθώ από τον χώρο της εκπαίδευσης, είναι οι μαθητές και μόνο οι μαθητές. Και ναι, κυρίως οι μαθητές που έχουν χαμηλούς βαθμούς!!
Σκέφτεστε λάθος παιδιά όταν ζητάτε να μπουν στα σχολεία γραβατωμένοι από το Υπουργείο να μας αξιολογήσουν (τους καθηγητές) ή να ζητάτε να περνάμε από εξετάσεις. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και ζητήστε εσείς και μόνο εσείς να αξιολογείτε και κανείς άλλος. Έτσι θα αλλάξει η εκπαίδευση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mechanicarts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Μέγαρα (Αττική). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
killbill, σου ζητάω σαν εκπαιδευτικός που είσαι να σχολιάσεις αυτό που είπα στην προηγούμενη σελίδα, ότι δηλαδή όταν θέλουμε να ζητήσουμε από κάποιον καθηγητή να είναι πιο αναλυτικός κλπ, λαμβάνουμε την απάντηση (τουλάχιστον στο σχολείο μου) ότι αφού πάμε φροντιστήριο δεν χρειάζεται να ανησυχούμε πολύ για το σχολείο. Δηλαδή έλεος...και μετά ρίχνουν σε μας την ευθύνη του ότι υπάρχει παραπαιδεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Εντελώς απαράδεκτο είναι αυτό που λένε ορισμένοι καθηγητές στο σχολείο για το φροντιστήριο. Πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής απλά έχει καταθέσει τα όπλα στην εκπαιδευτική του καριέρα. Νιώθει άχρηστος... ότι δεν έχει να προσφέρει τίποτα. Είμαι σίγουρος ότι καθε πρωι που ξυπνάει λέει ουφ πάλι σχολείο σήμερα. Το κάνει σαν αγγαρεία.

Η δική μου αντίληψη είναι να δείξω στα παιδιά κάτι διαφορετικό από το φροντιστήριο. Ένα διαφορετικού τύπου μαθήματος. Να τα πω με τον δικό μου τρόπο. Να πρωτοτυπήσω, ώστε να τραβήξω την προσοχή τους με κάθε τρόπο. Να μην γίνω μια επανάληψη των όσων ήδη ξέρουν από το φροντιστήριο οπότε κανείς δεν θα με ακούει. Το ότι πάνε τα παιδιά φροντιστήριο (φυσικά και δεν είναι κακό αυτό), εγώ το βλέπω σαν πρόκληση για μένα. Πρέπει να παρουσιάσω κάτι διαφορετικό εφόσον έχω "ανταγωνιστές" απέξω..

Στο τέλος της χρονιάς μια κοπελα μου είπε. Κύριε που φτάσαμε! τα καταλαβαίνω καλύτερα από εσας από ότι στο φροντιστήριο!!!! Ναι είδες που κανταντήσαμε της απάντησα με σαρκασμό!!! η δημόσια εκπαίδευση να γίνεται καλύτερη από τα φροντιστήρια.....

Τα σχόλια δικά σας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mechanicarts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Μέγαρα (Αττική). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
Θα μπορούσες άνετα να είσαι η καθηγήτρια που μας κάνει κείμενα στο σχολείο (χωρίς παρεξήγηση). Είναι απίστευτη καθηγήτρια και μερικά παιδιά από την τάξη μου, συμπεριλαμβανομένου και εμού παράτησαν το φροντιστήριο στα κείμενα (λιγότερες ώρες λιγότερη κούραση λιγότερα λεφτά) γιατί η καθηγήτρια αυτή απλά μας υπερκάλυπτε. Περιττό να πω ότι όλοι τη λάτρευαν και είναι από τις λίγες που σχολιάσαμε λέγοντας "Και γαμώ τις καθηγήτριες"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Ένας καθηγητής που μπαίνει στο iSchool είναι λογικό να είναι καλός καθηγητής...:p
Τέσπα, σοβαρά τώρα, εμείς έχουμε πει (όπως και όλο το σχολείο) τη γνώμη μας για το μάθημα της καθηγήτριας-τέρας και κανείς δεν μας δίνει σημασία. Αυτή μας φωνάζει κι εμείς ενώ φοβόμαστε κάνουμε ό,τι μας λέει. Εφόσον ο διδακτικός αυτός τρόπος δεν μας προσέφερε τίποτα και η καθηγήτρια δεν άλλαξε, κάναμε ό,τι κάναμε και τη κάναμε να μετανοιώσει για όσα έκανε... μέχρι όμως να μας ζητήσει συγγνώμη δεν θα αλλάξουμε τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
λοιπον για να μην κανω αλλο θεμα παραθετω την αξιολογηση των καθηγητων Ά Γυμνασιου:
Αρχαιων και Οδυσσειας= 20
Γλωσσας και Κειμενων=20
Οικιακης Οικονομιας=20
Γεωγραφια=20
Γαλλικος=19
Καλλιτεχνικος=19
Γυμναστρια πρωτη=18
Μαθηματικος=18
Πληροφορικης=16
Γυμναστρια δευτερη =16
Τεχνολογιας=12
Βιολογιας=5
Ιστορικος=3
Μουσικος=2
Αγγλικος=1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Θυμήθηκα ξανά αυτή τη συζήτηση, μιας και η φετινή χρονιά τελείωσε και ζήτησα για ακόμα μια φορά από τους μαθητές μου να με αξιολογήσουν (ανώνυμα), μοιράζοντας τους ένα σχετικό ερωτηματολόγιο. Έτσι επαναφέρω αυτή τη συζήτηση!

Φέτος διαπίστωσα ότι το να φτιάχνει κάποιος μόνος του ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου να αυτοαξιολογηθεί, δεν είναι και ο πιο αντικειμενικός τρόπος. Καλό είναι το ερωτηματολόγιο να το συντάσσουν αυτοί που θα αξιολογήσουν δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση οι μαθητές.
Κάποιοι μαθητές, μου είπαν στον διάλλειμμα, "ωραίο αυτό με την αξιολόγηση αλλά δεν μας ρωτήσατε για τον φόρτο εργασίας του μαθήματος που μας βάζατε για το σπίτι, ή δεν μας ρωτήσατε για τον ρυθμό διδασκαλίας αν τον βρήκαμε αργό ή γρήγορο". Είπα "δίκιο έχετε. δεν το σκέφτηκα. Θα το προσθέσω του χρόνου! "

Θα ήθελα λοιπόν εσείς οι μαθητές να αρχίσετε να γράφετε ερωτήσεις που πιστεύετε ότι πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε ένα ερωτηματολόγιο, γιατί εγώ ως καθηγητής είμαι ... προκατειλημένος και σίγουρα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια πράγματα τόσο καλά όπως εσείς..

Παραθέτω εγώ κάποιες από τις ερωτήσεις που θέτω στους μαθητές μου, ώστε να κάνω την αρχή:
Ο καθηγητής είχε μεταδοτικότητα;
Ο καθηγητής είχε όρεξη να λύνει απορίες;
Ο καθηγητής ήταν συνεπής στην ώρα του μαθήματος;
Θα θέλατε να είχατε τον ίδιο καθηγητή και του χρόνου;
Ο καθηγητής ήταν δίκαιος στην βαθμολογία μαζί σας;
Είχε όρεξη να διδάξει;
Η συμπεριφορά του απέναντί σας πως ήταν;
κλπ

περιμένω ιδέες και προτάσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top