Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους;

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Κοίταξε να δεις αυτός που κάνει πραγματικά ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ και ΕΜΠΝΕΕΙ τους μαθητές του αργά ή γρήγορα θα φανεί και θα δικαιωθεί στο τέλος της χρονιάς ! (1)Μην ΥΠΟΤΙΜΑΣ τη κριτική ικανότητα ενός 16χρονου . Εγώ όταν πρωτοέπιασα δουλειά και (2)κάποιοι μαθητές ζήτησαν να τους κάνει άλλος μάθημα μετά από ένα μήνα, είτε γιατί δε με καταλαβαίνανε είτε γιατί δεν υπήρχε καλή επικοινωνία μεταξύ μας ,ήξερα οτι είχαν δίκιο και οτι επρεπε να βελτιώσω τη διδασκαλία μου και τις διαπροσωπικές μου σχέσεις με τους μαθητές , γιατι δεν θα είχε νόημα να κάνω αυτή τη δουλειά αν δεν είμαι καλός (3) και φυσικά γιατί ο ιδιώτης δεν χαρίζει λεφτά ... ΑΠΟΛΥΕΙ .

(1) Ο καθένας ό,τι τον βολεύει δεν θέλει;
(2) Σ'αυτήν την περίπτωση μίλησαν οι μαθητές, συνήθως και να μην τους αρέσει το μάθημα δεν βγάζουν άχνα.
(3) Κρίμα για σένα που πρέπει να παλεύεις για να μην σε μισήσουν τα παιδιά και σε απολύσουν. Γιατί δεν πήγες δημόσιο; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas P.

Νεοφερμένος

Ο kostas P. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
(1) Ο καθένας ό,τι τον βολεύει δεν θέλει;
(2) Σ'αυτήν την περίπτωση μίλησαν οι μαθητές, συνήθως και να μην τους αρέσει το μάθημα δεν βγάζουν άχνα.
(3) Κρίμα για σένα που πρέπει να παλεύεις για να μην σε μισήσουν τα παιδιά και σε απολύσουν. Γιατί δεν πήγες δημόσιο; :P
Δε διάβασες καλά αυτά που γράφω , είπα ΟΤΑΝ ήμουν για ΠΡΩΤΗ φορά σε τάξη φροντιστηρίου και δεν είχα ΙΔΕΑ τι σημαίνει διδασκαλία σε τάξη και οτι περιλαμβάνει και άλλα πράγματα και οχι μονο να εξηγεί κάποιος καλά στο πίνακα αυτά που ξέρει . Οχι όμως οτι παλεύω τώρα, να μη με μισήσουν οι μαθητές ή να με απολύσει κάποιος ,το αντίθετο μάλιστα . Λίγοι εξάλλου είναι οι χαρισματικοί δάσκαλοι που μπαίνουν με τη μια και μαγεύουν . Οι υπόλοιποι γινόμαστε καλοί μόνο με τη προσπάθεια και την εμπειρία . Το θέμα είναι να σκέφτεσαι πάντα με τη λογική A.G.B.( Always Getting Better ) Πάντα κοιτάω τι έχω κάνει λάθος εγώ και το διορθώνω π.χ. οταν καποιος δε με προσέχει ή έρθει αδιάβαστος . Δε θα πω ποτέ κοίτα το κ...παιδο ή το τεμπέλη ( λες και ξέρω τι προβλήματα έχει ο καθένας σπίτι του ). Η ευθύνη είναι 100% του καθηγητή (εκτός από ακραίες περιπτώσεις μαθητών με πραγματικό προβλήμα ) αυτός πρέπει να καθοδήγησει το μαθητή , να κερδίσει το σεβασμό του ,να συνδυάζει αυστηρότητα και χιούμορ στις σωστές δόσεις και να είναι γενικά ΗΓΕΤΗΣ στη τάξη, αλλιώς να παραιτηθεί και να κάνει κατι άλλο . Δε μπορεί να λεει στους μαθητές " Είστε τεμπελόσκυλα , άχρηστοι , τουβλα, η χειρότερη τάξη που είχα ή το χειρότερο να ειρωνεύεται σε στυλ σιγά μη ξέρεις την απάντηση εσύ " ... Για το καθηγητή δημοσίου φυσικά είναι και το καταλαβαίνεις πιο δύσκολο να τα κάνει όλα αυτά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
Δε διάβασες καλά αυτά που γράφω , είπα ΟΤΑΝ ήμουν για ΠΡΩΤΗ φορά σε τάξη φροντιστηρίου και δεν είχα ΙΔΕΑ τι σημαίνει διδασκαλία σε τάξη και οτι περιλαμβάνει και άλλα πράγματα και οχι μονο να εξηγεί κάποιος καλά στο πίνακα αυτά που ξέρει . Οχι όμως οτι παλεύω τώρα, να μη με μισήσουν οι μαθητές ή να με απολύσει κάποιος ,το αντίθετο μάλιστα . Λίγοι εξάλλου είναι οι χαρισματικοί δάσκαλοι που μπαίνουν με τη μια και μαγεύουν . Οι υπόλοιποι γινόμαστε καλοί μόνο με τη προσπάθεια και την εμπειρία . Το θέμα είναι να σκέφτεσαι πάντα με τη λογική A.G.B.( Always Getting Better ) Πάντα κοιτάω τι έχω κάνει λάθος εγώ και το διορθώνω π.χ. οταν καποιος δε με προσέχει ή έρθει αδιάβαστος . Δε θα πω ποτέ κοίτα το κ...παιδο ή το τεμπέλη ( λες και ξέρω τι προβλήματα έχει ο καθένας σπίτι του ). Η ευθύνη είναι 100% του καθηγητή (εκτός από ακραίες περιπτώσεις μαθητών με πραγματικό προβλήμα ) αυτός πρέπει να καθοδήγησει το μαθητή , να κερδίσει το σεβασμό του ,να συνδυάζει αυστηρότητα και χιούμορ στις σωστές δόσεις και να είναι γενικά ΗΓΕΤΗΣ στη τάξη, αλλιώς να παραιτηθεί και να κάνει κατι άλλο . Δε μπορεί να λεει στους μαθητές " Είστε τεμπελόσκυλα , άχρηστοι , τουβλα, η χειρότερη τάξη που είχα ή το χειρότερο να ειρωνεύεται σε στυλ σιγά μη ξέρεις την απάντηση εσύ " ... Για το καθηγητή δημοσίου φυσικά είναι και το καταλαβαίνεις πιο δύσκολο να τα κάνει όλα αυτά


θα συμφωνησω μαζι σας εν μερει....μονο στο γεγονος οτι ενας καθηγητης οφειλει συνεχως να γινεται ολο και καλυτερος, καθως επισης και στο κομματι της ειρωνειας του δασκαλου που πρεπει να ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ!απο την αλλη, το ξερω πολυ καλα ως μαθητρια πριν απο λιγο καιρο και απο τους ιδιους μου τους συμμαθητες οτι υπαρχουν παιδια τα οποια δν εχουν κανενα απολυτως προβλημα αλλα απλα βαριουνται!οποιον καθηγητη και να εχουν τα ιδια θα κανουν!!και για ποσο ενας καθηγητης θα προσπαθει να γινεται καλυτερος?αν βλεπει οτι ενα παιδι δν ενδιαφερεται κ τν βαριεται με αποτελεσμα να μην μαθαινει τιποτα θα τ ανοιξει το κεφαλι να του φυτεψει τις γνωσεις??:/:
και αυτα τα παιδια ειναι πολλα...μην σας πω και το 20% των μαθητων(καθαρα δικη μ εκτιμηση...μπορει να μην ισχυει αυτο το ποσοστο!)
παντως χαιρομαι πολυ γ την ορεξη και διαθεση που δειχνετε για συνεχη βελτιωση!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους; Αν ναι/όχι, γιατί; Εγώ πιστεύω, πως θα πρέπει. Την άποψή μου θα την αναλύσω κάποια άλλη στιγμή γιατί τώρα δεν έχω χρόνο.

Εσείς τι πιστεύετε;

Διαφωνώ. Οι ίδιοι οι μαθητές θα ήταν λάθος να αξιολογούν τον καθηγητή τους. Πρώτα απ'όλα τίθεται το θέμα της ωριμότητας.

Θα μπορούσε να εφαρμοστεί το σύστημα της Κύπρου, που στα μέσα της σχολικής χρονιάς έρχεται ένας επιθεωρητής, παρακολουθεί το μάθημα, αξιολογεί τον καθηγητή και του κάνει παρατηρήσεις για να γίνεται συνεχώς καλύτερος.

Βέβαια, αυτό είναι δύσκολο και δεν πρόκειται να εφαρμοστεί στην Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Διαφωνώ. Οι ίδιοι οι μαθητές θα ήταν λάθος να αξιολογούν τον καθηγητή τους. Πρώτα απ'όλα τίθεται το θέμα της ωριμότητας.

Θα μπορούσε να εφαρμοστεί το σύστημα της Κύπρου, που στα μέσα της σχολικής χρονιάς έρχεται ένας επιθεωρητής, παρακολουθεί το μάθημα, αξιολογεί τον καθηγητή και του κάνει παρατηρήσεις για να γίνεται συνεχώς καλύτερος.

Βέβαια, αυτό είναι δύσκολο και δεν πρόκειται να εφαρμοστεί στην Ελλάδα.

Πες το,καθηγητης εισαι.Αν οχι,τσιρακι καθηγητων.:)
Ηρθες εδω με την λεξη ''ωριμοτητα'' και νομιζεις θα ξελασπωσεις την κατασταση.Η ωριμοτητα φιλαρακι,μπορει να υπαρχει σε ενα 13χρονο,και μπορει να μην υπαρχει σε εναν 30χρονο.Αρα μην προχωρας σε παρομοιους παραγοντες.

Απο την αλλη,ο καθηγητης διδασκει,οχι στον αερα,αλλα σε υπαρκτα φυσικα προσωπα.Αρα,γιατι να μην υπαρχει αξιολογηση απο τον δεκτη,προς τον πομπο?

Καμια φορα ξερεις,χαλαει το σημα και...θελει διορθωση ο πομπος ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TaSsa

Νεοφερμένος

Η TaSsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
εμας στο ΑΤΕΙΘ στο τελος της χρονιας μας δινουν φυλλο αξιολογησης με ερωτησεις... :/ εχω συμπληρωσει αρκετα στα 2 χρονια μου εως τωρα :P
κατι πολυ θετικο παντως...γτ βγαζουν αποτελεσματα και τα στελνουν στους καθηγητες οι οποιοι με τη σειρα τους το συζητανε με την παρουσα ευκαιρια.. :) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Πες το,καθηγητης εισαι.Αν οχι,τσιρακι καθηγητων.:)
Ηρθες εδω με την λεξη ''ωριμοτητα'' και νομιζεις θα ξελασπωσεις την κατασταση.Η ωριμοτητα φιλαρακι,μπορει να υπαρχει σε ενα 13χρονο,και μπορει να μην υπαρχει σε εναν 30χρονο.Αρα μην προχωρας σε παρομοιους παραγοντες.

Απο την αλλη,ο καθηγητης διδασκει,οχι στον αερα,αλλα σε υπαρκτα φυσικα προσωπα.Αρα,γιατι να μην υπαρχει αξιολογηση απο τον δεκτη,προς τον πομπο?

Καμια φορα ξερεις,χαλαει το σημα και...θελει διορθωση ο πομπος ;)

Εεε δεν είναι ένας 30χρονος, το ίδιο με ένα 13χρονο. Μην λέμε ότι να'ναι.

Ο 30χρονος έχει περισσότερες γνώσεις, είναι εκπαιδευμένος κατάλληλα για να αξιολογήσει έναν καθηγητή και είναι σαφώς πιο ώριμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Εεε δεν είναι ένας 30χρονος, το ίδιο με ένα 13χρονο. Μην λέμε ότι να'ναι.

Ο 30χρονος έχει περισσότερες γνώσεις, είναι εκπαιδευμένος κατάλληλα για να αξιολογήσει έναν καθηγητή και είναι σαφώς πιο ώριμος.

Δεν εχει καμια σχεση.Αυτο δεν σημαινει οτι θα διδασκει οπως γουσταρει,και οι μαθητες θα βγαζουν τον σκασμο.

Η κριτικη και απο τον πομπο και απο την δεκτη,αντιστοιχα,ειναι απαραιτητη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Δεν εχει καμια σχεση.Αυτο δεν σημαινει οτι θα διδασκει οπως γουσταρει,και οι μαθητες θα βγαζουν τον σκασμο.

Η κριτικη και απο τον πομπο και απο την δεκτη,αντιστοιχα,ειναι απαραιτητη.

Αναφέρομαι σε 30χρονο επιθεωρητή, όχι καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Αναφέρομαι σε 30χρονο επιθεωρητή, όχι καθηγητή.

Λυπαμαι,αλλα ο επιθεωρητης θα κατσει το πολυ 1-2 ωρες μεσα στην ταξη,1 φορα το χρονο.Τους ξερουμε.Τα παδια την μιση τους μερα ειναι στο σχολειο.

Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Λυπαμαι,αλλα ο επιθεωρητης θα κατσει το πολυ 1-2 ωρες μεσα στην ταξη,1 φορα το χρονο.Τους ξερουμε.Τα παδια την μιση τους μερα ειναι στο σχολειο.

Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.

Δεν τα γνωρίζεις καλά, φίλε μου. Έρχεται απροειδοποίητα μέσα στα 3μηνα, παρακολουθεί το μάθημα, βάζει βαθμό στον καθηγητή και του κάνει παρατηρήσεις. Αυτό γίνεται σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης, ακόμα και σε παιδιά δημοτικού. Μπορεί ένα παιδί δημοτικού να βαθμολογήσει σωστά τον καθηγητή του?? Όσο δεν μπορεί ένα παιδί δημοτικού, τόσο δεν μπορεί και ένα παιδί γυμνασίου.

Τουλάχιστον, εγώ θα προτιμούσα το σύστημα της Κύπρου σε σχέση με της Ελλάδας, που δεν γίνεται τίποτα από τα παραπάνω. Το βρίσκω πολύ θετικό να υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Άντε; Κοίτα να δεις πώς αλλάζουν τα πράγματα...

Εγώ θυμάμαι που στο δημοτικό μας έλεγε η δασκάλα: «Αύριο έρχεται ο σύμβουλος, να έρθετε όλοι ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ, και να είσαστε ΗΣΥΧΟΙ.»

Και αυτό κάναμε όλοι, γιατί έτσι μας έλεγε η δασκάλα.

Μόνο στο δικό μου σχολείο συνέβαινε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Δεν τα γνωρίζεις καλά, φίλε μου. Έρχεται απροειδοποίητα μέσα στα 3μηνα, παρακολουθεί το μάθημα, βάζει βαθμό στον καθηγητή και του κάνει παρατηρήσεις. Αυτό γίνεται σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης, ακόμα και σε παιδιά δημοτικού. Μπορεί ένα παιδί δημοτικού να βαθμολογήσει σωστά τον καθηγητή του??

Τουλάχιστον, εγώ θα προτιμούσα το σύστημα της Κύπρου σε σχέση με της Ελλάδας, που δεν γίνεται τίποτα από τα παραπάνω. Το βρίσκω πολύ θετικό να υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.

Τα γνωριζω απο γονεις :)

Και το απροειδοποιητα για αλλαξε το λιγο.Οσο παταει η Γατα.Ολη η γειτονια ξερει οτι θα ερθει μια μαλακισμενη που θελει να δει τα παιδια σαν στρατιωτακια.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Άντε; Κοίτα να δεις πώς αλλάζουν τα πράγματα...

Εγώ θυμάμαι που στο δημοτικό μας έλεγε η δασκάλα: «Αύριο έρχεται ο σύμβουλος, να έρθετε όλοι ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ, και να είσαστε ΗΣΥΧΟΙ.»

Και αυτό κάναμε όλοι, γιατί έτσι μας έλεγε η δασκάλα.

Μόνο στο δικό μου σχολείο συνέβαινε;

Στην Ελλάδα σύμβουλος? Άλλο στο Ελλαδιστάν, άλλο στην Κύπρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μπορεί ένα παιδί δημοτικού να βαθμολογήσει σωστά τον καθηγητή του??


Ναι, μπορεί. Ο καθηγητης ειδικά στο δημοτικό είναι πάνω απ' όλα παιδαγωγός. Από ένα παιδί μπορείς να καταλάβεις πολύ καλά το τι επαφή έχει με τον καθηγητή, και αν βρίσκει το μάθημά του ενδιαφέρον. Το παιδί όσο μικρό και να ναι δεν έχει λόγο να σου πει ψέματα.
Ο επιθεωρητής θα έρθει μια φορά θα δει μια παραδισένια εικόνα και αυτό ήταν. ( αν και εγώ πάντως δεν είδα ποτέ τέτοιο πράμα στο σχολείο μου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Φυσικά και πρέπει ο μαθητής να έχει λόγο στην αξιολόγηση του δασκάλου-εκπαιδευτικού του. Το θέμα είναι να βρεθούν αντικειμενικά κριτήρια που να απαντιούνται με όσο το δυνατόν πιο εύκολο και άμεσο τρόπο.

Π.χ.

Έρχεται ο καθηγητής πάντα στην ώρα του; Πάντα - Συχνά - Σπάνια - Ποτέ
Αφιερώνει χρόνο σε κάθε μάθημα για να λύσει τις απορίες σου; Πάντα - Συχνά - Σπάνια - Ποτέ
Ακολουθεί την ύλη; Πάντα - Συχνά - Σπάνια - Ποτέ
Έχει προσβάλλει ποτέ προσωπικά εσένα ή κάποιον συμμαθητή σου; Πάντα - Συχνά - Σπάνια - Ποτέ

Και πάει λέγοντας.

Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και αν δοθεί η ευκαιρία στον μαθητή να αξιολογήσει τον καθηγητή του, δεν πρέπει αυτή η αξιολόγηση να είναι καθοριστικής σημασίας, ακριβώς εξαιτίας του θέματος της ανωριμότητας που τέθηκε προηγουμένως. Θα πρέπει η αξιολόγηση του μαθητή να είναι ενδεικτικής σημασίας, και μόνο αν παρατηρηθούν πολλές περίεργες απαντήσεις για κάποιον καθηγητή, να επεμβαίνει αυτός που είναι αρμόδιος (ειδικά σε περιπτώσεις χειροδικίας, παιδοφιλίας, κτλ).

Εννοείται πως όλα αυτά τα ερωτηματολόγια θα είναι ανώνυμα πάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους;

Φυσικά.Αυτοί γιατί μας αξιολογούν;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

Η Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,829 μηνύματα.
Δεν τα γνωρίζεις καλά, φίλε μου. Έρχεται απροειδοποίητα μέσα στα 3μηνα, παρακολουθεί το μάθημα, βάζει βαθμό στον καθηγητή και του κάνει παρατηρήσεις. Αυτό γίνεται σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης, ακόμα και σε παιδιά δημοτικού. Μπορεί ένα παιδί δημοτικού να βαθμολογήσει σωστά τον καθηγητή του?? Όσο δεν μπορεί ένα παιδί δημοτικού, τόσο δεν μπορεί και ένα παιδί γυμνασίου.

Τουλάχιστον, εγώ θα προτιμούσα το σύστημα της Κύπρου σε σχέση με της Ελλάδας, που δεν γίνεται τίποτα από τα παραπάνω. Το βρίσκω πολύ θετικό να υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.



Απροειδοποίητα? Εμείς γιατί το ξέραμε από την προηγούμενη? Όπως είπαν και πιο πάνω μας έλεγαν να ήμαστε τύπος και υπογραμμός και διαβασμένοι!
Σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης? Εμένα μόνο στο δημοτικό μου έτυχε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Εμάς πάντως στο γυμνάσιο και στο Λύκειο (δημοτικό δε θυμάμαι), όποτε ήταν να έρθει σύμβουλος ας πούμε, μια βδομάδα πριν έτρεχαν πάνω-κάτω οι καθηγητές για να περάσουν απουσίες, να γεμίσουν το βιβλίο ύλης, να παραδώσουν διαγωνίσματα...να δείξουν ότι όλα είναι ρολόι για να έρθει ένας άνθρωπος που ξέρει ότι όλα δεν πηγαίνουν ρολόι, αλλά ρε αδερφέ έχω κι άλλα 10 σχολεία να δω σήμερα οπότε θα πω ότι όλα πηγαίνουν ρολόι και ας μην πηγαίνουν στην πραγματικότητα. Αυτό είναι ο ορισμός της υποκρισίας. Πλαστή εικόνα και από τις 2 πλευρές. Και μιλάμε για αξιολόγηση τώρα;

Και όσον αφορά την αξιολόγηση των καθηγητών από τους μαθητές, είμαι υπέρ. Δεν κάνει μάθημα σε ρομποτάκια ένας καθηγητής, ούτε είναι ο ίδιος ρομπότ, υπάρχουν ατέλειες και από την μια και από την άλλη πλευρά. Όπως έχει αυτός το δικαίωμα να αξιολογεί κατά την κρίση του, έτσι και ο μαθητής μπορεί να πει ανώνυμα την άποψή του για έναν καθηγητή μέσω ερωτηματολογίου.

Αναφορικά με το επίπεδο ωριμότητας, δε χρειάζεται το ερωτηματολόγιο να είναι κοινό για όλες τις τάξεις δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Άλλες απαντήσεις θα περιμένεις από ένα παιδί τρίτης δημοτικού, άλλα από τρίτης γυμνασίου, άλλα από τρίτης λυκείου. Δεν έχει να κάνει μόνο με την ωριμότητα των παιδιών, αλλά και από τις απαιτήσεις που (πρέπει να) έχει η κάθε βαθμίδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Φυσικά και πρέπει ο μαθητής να έχει λόγο στην αξιολόγηση του δασκάλου-εκπαιδευτικού του. Το θέμα είναι να βρεθούν αντικειμενικά κριτήρια που να απαντιούνται με όσο το δυνατόν πιο εύκολο και άμεσο τρόπο...
Σωστό. Τα ανώνυμα ερωτηματολόγια είναι καλή ιδέα. Ξέρω φροντιστήριο που το κάνει και αξιολογεί έτσι τους καθηγητές του.
Σε κάθε περίπτωση όμως, ακόμη και αν δοθεί η ευκαιρία στον μαθητή να αξιολογήσει τον καθηγητή του, δεν πρέπει αυτή η αξιολόγηση να είναι καθοριστικής σημασίας, ακριβώς εξαιτίας του θέματος της ανωριμότητας που τέθηκε προηγουμένως..
Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι ακριβώς η ανωριμότητα του μαθητή, αλλά η μη αντικειμενικότητα καθώς προσωπικοί λόγοι μπορεί να επηρεάσουν την κρίση του, π.χ. μαθητής θυμωμένος από μικρό βαθμό σε τεστ να "εκδικηθεί". Μια λύση (που σε κάποια κράτη ισχύει) είναι η αξιολόγηση του μαθητή να γίνεται από το σύλλογο αποφοίτων. Πιστεύω ότι κάποιος που έχει πριν 2-3 χρόνια το σχολείο, θα είναι ο καλύτερος και πιο αντικειμενικός αξιολογητής των καθηγητών.
Ώρες ώρες τα μνημονεύω αυτά τα ιδιωτικά σχολεία και μετανιώνω που δεν πήγα ...



Παντού υπάρχει ένας μύθος . . .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top