Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους;

xrhstoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
Πρεπει ως ενα βαθμο βεβαια...γιατι πολυ απλα πολλοι μαθητες δεν κρινουν με σωστα κριτηρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mavro Provato

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 343 μηνύματα.
Πρέπει οι μαθητές να μπορούν να αξιολογούν τους καθηγητές τους;


...αν ήταν "έξυπνο" το παιδαγωγικό μας σύστημα θα το είχε ήδη κάνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgi@_17

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γωγω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Φυσικα και πρεπει οι μαθητες να μπορουν να αξιολογούν τους καθηγητές τους..!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,908 μηνύματα.
Φυσικα και πρεπει οι μαθητες να μπορουν να αξιολογούν τους καθηγητές τους. Και οι κρίνοντες κρίνονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

01011001

Δραστήριο μέλος

Ο Elric αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 408 μηνύματα.
Ναί. Το θέμα είναι όμως αυτή την αξιολόγηση ποιος θα την κοιτά και σύμφωνα με ποια συμφέροντα θα πράττει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Έχω σκεφτεί να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου οι μαθητές μου να με αξιολογήσουν στο τέλος της χρονιάς (ανώνυμα).

Προτείνω λοιπόν να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μαζί αυτό το ερωτηματολόγιο. Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη! Ας λέει λοιπόν ο καθένας προτεινόμενες ερωτήσεις. Ξεκινάω εγώ με κάποιες:

Ήταν ο καθηγητής συνεπής στην ώρα του κατα την έναρξη του μαθήματος; (ναι, όχι, μερικές φορές)

Σας ειρωνεύτηκε ή σας πρόσβαλλε ποτέ; (ναι, όχι, μερικές φορές)

Πως βαθμολογείτε την μεταδοτικότητά του στο μάθημα (από 1 έως 10 με 10 το άριστα)

Ήταν πρόθυμος να λύνει απορίες (ναι, ποτέ, μερικές φορες)

Σας ενόχλησε ποτε κάτι στην συμπεριφορά του; Εξηγείστε σύντομα

Στη βαθμολογία πιστεύετε ήταν δίκαιος μαζί σας;

Τα διαγωνίσματα ήταν α)πολύ δύσκολα β)πολύ εύκολα γ)στις δυνατότητες των μαθητών

Ήταν προετοιμασμένος στο μάθημα;

Ήταν φιλικός και συνεργάσιμος σε εξωδιδακτικά θέματα;


περιμένω τις δικές σας ερωτήσεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fairy2008

Νεοφερμένος

Η fairy2008 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 55 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Για τι ηλικίας μαθητές μιλάμε? (για τον killbill η ερώτηση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Έχω σκεφτεί να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου οι μαθητές μου να με αξιολογήσουν στο τέλος της χρονιάς (ανώνυμα).

Προτείνω λοιπόν να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μαζί αυτό το ερωτηματολόγιο. Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη! Ας λέει λοιπόν ο καθένας προτεινόμενες ερωτήσεις. Ξεκινάω εγώ με κάποιες:

Ήταν ο καθηγητής συνεπής στην ώρα του κατα την έναρξη του μαθήματος; (ναι, όχι, μερικές φορές)

Σας ειρωνεύτηκε ή σας πρόσβαλλε ποτέ; (ναι, όχι, μερικές φορές)

Πως βαθμολογείτε την μεταδοτικότητά του στο μάθημα (από 1 έως 10 με 10 το άριστα)

Ήταν πρόθυμος να λύνει απορίες (ναι, ποτέ, μερικές φορες)

Σας ενόχλησε ποτε κάτι στην συμπεριφορά του; Εξηγείστε σύντομα

Στη βαθμολογία πιστεύετε ήταν δίκαιος μαζί σας;

Τα διαγωνίσματα ήταν α)πολύ δύσκολα β)πολύ εύκολα γ)στις δυνατότητες των μαθητών

Ήταν προετοιμασμένος στο μάθημα;

Ήταν φιλικός και συνεργάσιμος σε εξωδιδακτικά θέματα;


περιμένω τις δικές σας ερωτήσεις....

Ήταν πρόθυμος να δείξει μια πιο γενική θεώρηση ή ήταν προσκολλημένος στην ύλη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mavro Provato

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 343 μηνύματα.
..κάποιες καλές ιδέες....

https://www.sai-iowa.org/evaluation.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Για τι ηλικίας μαθητές μιλάμε? (για τον killbill η ερώτηση)


Αναφέρομαι σε μαθητές Λυκείου. Ευχαριστώ για τη διευκρινιστική ερώτηση. Αν και οι περισσότερες από τις ερωτήσεις ισχύουν και για μαθητές Γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
όντως πρέπει να ελεχονται οι καθηγητές. Δεν μπορεί να είναι καθηγητής ένας που δεν ξέρει τι παει να πει υπομονή ή που δεν μπορεί να σταθεί μέσα στην αίθουσα. Αλλα όσον αφορα την αξιολογησή του από μαθητές....:hmm::hmm::hmm:. Δεν συμφωνω.Όλοι λίγο πολυ ξερουμε ότι υπάρχουν μαθητές που δεν είναι αρκετα ώριμοι να κρίνουν και στο κάτω κατω το καλο και το κακο ειναι σχετικό. Ομως συμφωνω στο να κρινονται απο έναν ελεγκτη πχ απο το κρατος που θα παρευρίσκεται 1 φορά τον μηνα στο μαθημα(όπως γινόταν παλαιότερα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μια χαρα θα μπορουν να αξιολογηθουν οι καθηγητες απο τους μαθητες και πιστευω οτι οι περισσοτεροι μαθητες θα το εκτιμουσαν πολυ αν τους δινοταν αυτη η ευκαιρια. Επισης μονο και μονο οτι θα αξιολογουνται οι καθηγητες, θα φροντιζουν να γινονται πιο αρεστοι στα παιδια ωστε να μην εισπραξουν κακη αξιολογηση ;)
Πολυ περισσοτερο εμπιστευομαι την κριση των μαθητων παρα ΕΝΟΣ ατομου που το εχει στειλει το κρατος και ουτε που ξερεις τι κριτηρια εχει θεσει για την αξιολογηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Καλα, ο καθεις έχει την αποψη του:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, συμφωνώ απόλυτα με την Krou. Είναι απαράδεκτο να μπει μέσα στην τάξη κάποιος από το Υπουργείο να κρίνει την δουλειά μου, και που στόχο θα έχει πιθανόν να βολέψει κάποιον δικό του. Αυτό το έχει αποδοκιμάσει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ίριδα, είσαι πολύ μικρή ακόμα και το βλέπεις από άλλη σκοπιά. Όταν μπεις στον επαγγελματικό στοίβο, θα δεις ότι δεν θα δέχεσαι τέτοιους ελέγχους από κανέναν, ούτε θα δέχεσαι να σε αμφισβητούν άτομα απ' έξω.

Εγώ δέχομαι μόνο οι μαθητές να με κρίνουν και δεν "κολλόνω", όπως ανέφερα και σε προηγούμενο θέμα μου, να τους δώσω στο τέλος της χρονιάς ερωτηματολόγιο αξιολόγησής μου. Μόνο τους μαθητές εμπιστεύομαι και κανέναν άλλον.

Ακόμα περιμένω κάποιες ερωτήσεις να εισάγω στο ερωτηματολόγιό μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fairy2008

Νεοφερμένος

Η fairy2008 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 55 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
killbill, θα μπορούσες να ρωτήσεις ποιά είναι κατά τη γνώμη τους τα χαρακτηριστικά του καλού καθηγητή και σε μια κλίμακα 1 ως 5 κάτα πόσο θεωρούν ότι τα διαθέτεις. Ετσι τους αφήνεις το περιθώριο να αναφέρουν και κάποια πράγματα που ίσως δε θα σκεφτόσουν να τα ρωτήσεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, συμφωνώ απόλυτα με την Krou. Είναι απαράδεκτο να μπει μέσα στην τάξη κάποιος από το Υπουργείο να κρίνει την δουλειά μου, και που στόχο θα έχει πιθανόν να βολέψει κάποιον δικό του. Αυτό το έχει αποδοκιμάσει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ίριδα, είσαι πολύ μικρή ακόμα και το βλέπεις από άλλη σκοπιά. Όταν μπεις στον επαγγελματικό στοίβο, θα δεις ότι δεν θα δέχεσαι τέτοιους ελέγχους από κανέναν, ούτε θα δέχεσαι να σε αμφισβητούν άτομα απ' έξω.

Εγώ δέχομαι μόνο οι μαθητές να με κρίνουν και δεν "κολλόνω", όπως ανέφερα και σε προηγούμενο θέμα μου, να τους δώσω στο τέλος της χρονιάς ερωτηματολόγιο αξιολόγησής μου. Μόνο τους μαθητές εμπιστεύομαι και κανέναν άλλον.

Ακόμα περιμένω κάποιες ερωτήσεις να εισάγω στο ερωτηματολόγιό μου

Καλά, προσωπικά δεν απορρίπτω την αξιολόγηση. Έχω ενστάσεις, ακριβώς γι'αυτό που λέτε, ως προς το ποιος θα είναι ο φορέας αξιολόγησης. Σίγουρα δε συμφωνώ να είναι μια τυπική δημόσια υπηρεσία με τα...γνωστά παρελκόμενα. Αλλά εκτός από την αξιολόγηση των μαθητών που κάνει τους ευσυνείδητους καθηγητές να προβληματίζονται, η αξιολόγηση από θεσμικό όργανο θα κάνει και τους ασυνείδητους να προβληματίζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Φυσικά η αξιολόγηση των καθηγητών μπορεί να λειτρουγήσει θετικά, και όπως πολύ σωστά λέτε θα κάνει κάποιους ασυνείδητους να... ταρακουνηθούν από την καρέκλα τους. Εγώ είμαι ο πρώτος εξάλλου που ζητώ να αξιολογηθώ! Κάθε μέρα που μπαίνω στην τάξη αναρωτιέμαι: με συμπαθούν; να τους αρέσει το μάθημα; δεν μπορεί κάτι θα έχω που δεν θα τους αρέσει.τι να είναι αυτό; κλπ κλπ.

Όμως πείτε μου. Ποιός μπορεί να αξιολογήσει καλύτερα. Οι μαθητές που έρχομαι σε επαφή μαζί τους κάθε μέρα για αρκετές ώρες και έχουν δεί μια ολοκληρωμένη εικόνα του καθηγητή, ή κάποιο πρόσωπο του Υπουργείου που θα έρθει για 1 ώρα και θα φύγει;

Αν τόσο πολύ καίει το Υπουργείο να αξιολογεί, εγώ προτείνω να γίνεται η αξιολόγηση από τους μαθητές με βάση κάποιων ερωτηματολογίων (τα οποία δεν έχω πρόβλημα να έχουν συνταχθεί και από το Υπουργείο), και μετά να στέλνονται στο Υπουργείο!

Αλλά το να μπει για μισή ώρα κάποιος που με βλέπει και τον βλέπω για πρώτη φορά, και που δεν έχει ιδέα για το επίπεδο της τάξης, και να εκφέρει και γνώμη, αυτό δεν το δέχομαι με τίποτα!!

Επειδή έχω κάνει και ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, θα ήθελα να σημειώσω ότι η αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές στο τέλος της χρονιάς είναι πάγια τεχνική. Τα ερωτηματολόγια επιστρέφονται και προωθούντε στο Υπουργείο! Όμως πουθενά δεν είδα άτομο του Υπουργείου να μπαίνει στην τάξη για να δει αν κάνει καλά το μάθημά του ο καθηγητής.

melenia καλή η ιδέα σου. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ κάποιο thread με τίτλο "Πως θέλετε τον ιδανικό καθγητή" ή κάπως έτσι. Αλλά δεν μπορώ να το βρώ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, όπως το θέτετε ακούγεται λογικό. Ίσως κάποια επιστημονικά κατασκευασμένα ερωτηματολόγια που θα επιτρέπουν την αξιολόγηση στους μαθητές. Εγώ θα προτιμούσα, βέβαια, κάποιον, ας πούμε, τοπικό επίτροπο εκπαίδευσης που να γνωρίζει τα προβλήματα, τις ανάγκες, τους καθηγητές κάποιων σχολείων, να έχει σχέσεις με τους μαθητές και να κάνει μαζί με αυτούς την αξιολόγηση. Κάπως έτσι το έχω σκεφτεί. Φυσικά η παρουσία ενός κρατικού υπαλλήλου στο μάθημα δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Ειδικά στις ανώτερες βαθμίδες, που προβληματίζονται οι μαθητές και οι καθηγητές, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει αναστολή της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Στα τόσα χρόνια που πάω σχολείο έχω πετύχει δύο φορές καθηγητές μη συμβατικής Ιστορίας. Δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο ελεύθεροι να μιλήσουν μη συμβατικά με την παρουσία ενός υπαλλήλου του Υπουργείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Ήταν πρόθυμος να δείξει μια πιο γενική θεώρηση ή ήταν προσκολλημένος στην ύλη;

Σωστό. Καμιά φορά ξεκινούν στο μάθημα πολύ δημιουργικές συζητήσεις που εν τέλει είναι πολύ πιο χρήσιμες από το μάθημα. Ε, οι καθηγητές που είναι προσκολλημένοι στην ύλη, είτε δε τις προωθούν, είτε τις διακόπτουν.

Μια χαρα θα μπορουν να αξιολογηθουν οι καθηγητες απο τους μαθητες και πιστευω οτι οι περισσοτεροι μαθητες θα το εκτιμουσαν πολυ αν τους δινοταν αυτη η ευκαιρια. Επισης μονο και μονο οτι θα αξιολογουνται οι καθηγητες, θα φροντιζουν να γινονται πιο αρεστοι στα παιδια ωστε να μην εισπραξουν κακη αξιολογηση ;)
Πολυ περισσοτερο εμπιστευομαι την κριση των μαθητων παρα ΕΝΟΣ ατομου που το εχει στειλει το κρατος και ουτε που ξερεις τι κριτηρια εχει θεσει για την αξιολογηση.

Συμφωνώ και πιστεύω ότι οι μαθητές θα βαθμολογούν σωστά, αν τους δοθεί ερωτηματολόγιο σαν αυτό που πρότεινε ο killbill.

Στη Γερμανία νομίζω οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τους καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elen@ki_1993

Νεοφερμένος

Η Elen@ki_1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Εννοείται ότι θα έπρεπε να μπορούμε να τους αξιολογούμε!
Είναι πολλοί που είναι να απορείς με τί κριτίρια τους διόρισαν! Εγώ προσωπικά θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσα να πω τι γνώμη μου για κάποιο καθηγητή.

Είναι αρκετοί που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα.

Ξέρω καθηγητή, που στην τρίτη Λυκείου ΔΕΝ ολοκλήρωσε την ύλη και όταν οι μαθητές του ζήτησαν το λόγο, τους απάντησε όλο φυσικότητα ότι ούτος ή άλλως όλοι έχουν ολοκληρώσει την ύλη στα φροντηστήρια!!! (Εννοείται ότι αν κάποιος μαθητής δεν είχε την οικονομική ευχέρια για φροντηστήριο, θα πάτωσε στις πανελλαδικες!)
Αν μπορούσαμε να τους αξιολογούμε, είμαι σίγουρη ότι αυτός θα είχε πάρει πόδι προ πολλού! (εννοείται ότι αν κάποιος μαθητής δεν είχε την οικονομική ευχέρια για φροντηστήριο, θα πάτωσε στις πανελλαδικες!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top