xrhstoss
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mavro Provato
Εκκολαπτόμενο μέλος


...αν ήταν "έξυπνο" το παιδαγωγικό μας σύστημα θα το είχε ήδη κάνει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georgi@_17
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
01011001
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προτείνω λοιπόν να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μαζί αυτό το ερωτηματολόγιο. Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη! Ας λέει λοιπόν ο καθένας προτεινόμενες ερωτήσεις. Ξεκινάω εγώ με κάποιες:
Ήταν ο καθηγητής συνεπής στην ώρα του κατα την έναρξη του μαθήματος; (ναι, όχι, μερικές φορές)
Σας ειρωνεύτηκε ή σας πρόσβαλλε ποτέ; (ναι, όχι, μερικές φορές)
Πως βαθμολογείτε την μεταδοτικότητά του στο μάθημα (από 1 έως 10 με 10 το άριστα)
Ήταν πρόθυμος να λύνει απορίες (ναι, ποτέ, μερικές φορες)
Σας ενόχλησε ποτε κάτι στην συμπεριφορά του; Εξηγείστε σύντομα
Στη βαθμολογία πιστεύετε ήταν δίκαιος μαζί σας;
Τα διαγωνίσματα ήταν α)πολύ δύσκολα β)πολύ εύκολα γ)στις δυνατότητες των μαθητών
Ήταν προετοιμασμένος στο μάθημα;
Ήταν φιλικός και συνεργάσιμος σε εξωδιδακτικά θέματα;
περιμένω τις δικές σας ερωτήσεις....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fairy2008
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Έχω σκεφτεί να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου οι μαθητές μου να με αξιολογήσουν στο τέλος της χρονιάς (ανώνυμα).
Προτείνω λοιπόν να αρχίσουμε να φτιάχνουμε μαζί αυτό το ερωτηματολόγιο. Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη! Ας λέει λοιπόν ο καθένας προτεινόμενες ερωτήσεις. Ξεκινάω εγώ με κάποιες:
Ήταν ο καθηγητής συνεπής στην ώρα του κατα την έναρξη του μαθήματος; (ναι, όχι, μερικές φορές)
Σας ειρωνεύτηκε ή σας πρόσβαλλε ποτέ; (ναι, όχι, μερικές φορές)
Πως βαθμολογείτε την μεταδοτικότητά του στο μάθημα (από 1 έως 10 με 10 το άριστα)
Ήταν πρόθυμος να λύνει απορίες (ναι, ποτέ, μερικές φορες)
Σας ενόχλησε ποτε κάτι στην συμπεριφορά του; Εξηγείστε σύντομα
Στη βαθμολογία πιστεύετε ήταν δίκαιος μαζί σας;
Τα διαγωνίσματα ήταν α)πολύ δύσκολα β)πολύ εύκολα γ)στις δυνατότητες των μαθητών
Ήταν προετοιμασμένος στο μάθημα;
Ήταν φιλικός και συνεργάσιμος σε εξωδιδακτικά θέματα;
περιμένω τις δικές σας ερωτήσεις....
Ήταν πρόθυμος να δείξει μια πιο γενική θεώρηση ή ήταν προσκολλημένος στην ύλη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mavro Provato
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Για τι ηλικίας μαθητές μιλάμε? (για τον killbill η ερώτηση)
Αναφέρομαι σε μαθητές Λυκείου. Ευχαριστώ για τη διευκρινιστική ερώτηση. Αν και οι περισσότερες από τις ερωτήσεις ισχύουν και για μαθητές Γυμνασίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ίρις
Εκκολαπτόμενο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Πολυ περισσοτερο εμπιστευομαι την κριση των μαθητων παρα ΕΝΟΣ ατομου που το εχει στειλει το κρατος και ουτε που ξερεις τι κριτηρια εχει θεσει για την αξιολογηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ίρις
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγώ δέχομαι μόνο οι μαθητές να με κρίνουν και δεν "κολλόνω", όπως ανέφερα και σε προηγούμενο θέμα μου, να τους δώσω στο τέλος της χρονιάς ερωτηματολόγιο αξιολόγησής μου. Μόνο τους μαθητές εμπιστεύομαι και κανέναν άλλον.
Ακόμα περιμένω κάποιες ερωτήσεις να εισάγω στο ερωτηματολόγιό μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fairy2008
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, συμφωνώ απόλυτα με την Krou. Είναι απαράδεκτο να μπει μέσα στην τάξη κάποιος από το Υπουργείο να κρίνει την δουλειά μου, και που στόχο θα έχει πιθανόν να βολέψει κάποιον δικό του. Αυτό το έχει αποδοκιμάσει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ίριδα, είσαι πολύ μικρή ακόμα και το βλέπεις από άλλη σκοπιά. Όταν μπεις στον επαγγελματικό στοίβο, θα δεις ότι δεν θα δέχεσαι τέτοιους ελέγχους από κανέναν, ούτε θα δέχεσαι να σε αμφισβητούν άτομα απ' έξω.
Εγώ δέχομαι μόνο οι μαθητές να με κρίνουν και δεν "κολλόνω", όπως ανέφερα και σε προηγούμενο θέμα μου, να τους δώσω στο τέλος της χρονιάς ερωτηματολόγιο αξιολόγησής μου. Μόνο τους μαθητές εμπιστεύομαι και κανέναν άλλον.
Ακόμα περιμένω κάποιες ερωτήσεις να εισάγω στο ερωτηματολόγιό μου
Καλά, προσωπικά δεν απορρίπτω την αξιολόγηση. Έχω ενστάσεις, ακριβώς γι'αυτό που λέτε, ως προς το ποιος θα είναι ο φορέας αξιολόγησης. Σίγουρα δε συμφωνώ να είναι μια τυπική δημόσια υπηρεσία με τα...γνωστά παρελκόμενα. Αλλά εκτός από την αξιολόγηση των μαθητών που κάνει τους ευσυνείδητους καθηγητές να προβληματίζονται, η αξιολόγηση από θεσμικό όργανο θα κάνει και τους ασυνείδητους να προβληματίζονται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όμως πείτε μου. Ποιός μπορεί να αξιολογήσει καλύτερα. Οι μαθητές που έρχομαι σε επαφή μαζί τους κάθε μέρα για αρκετές ώρες και έχουν δεί μια ολοκληρωμένη εικόνα του καθηγητή, ή κάποιο πρόσωπο του Υπουργείου που θα έρθει για 1 ώρα και θα φύγει;
Αν τόσο πολύ καίει το Υπουργείο να αξιολογεί, εγώ προτείνω να γίνεται η αξιολόγηση από τους μαθητές με βάση κάποιων ερωτηματολογίων (τα οποία δεν έχω πρόβλημα να έχουν συνταχθεί και από το Υπουργείο), και μετά να στέλνονται στο Υπουργείο!
Αλλά το να μπει για μισή ώρα κάποιος που με βλέπει και τον βλέπω για πρώτη φορά, και που δεν έχει ιδέα για το επίπεδο της τάξης, και να εκφέρει και γνώμη, αυτό δεν το δέχομαι με τίποτα!!
Επειδή έχω κάνει και ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, θα ήθελα να σημειώσω ότι η αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές στο τέλος της χρονιάς είναι πάγια τεχνική. Τα ερωτηματολόγια επιστρέφονται και προωθούντε στο Υπουργείο! Όμως πουθενά δεν είδα άτομο του Υπουργείου να μπαίνει στην τάξη για να δει αν κάνει καλά το μάθημά του ο καθηγητής.
melenia καλή η ιδέα σου. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου εδώ κάποιο thread με τίτλο "Πως θέλετε τον ιδανικό καθγητή" ή κάπως έτσι. Αλλά δεν μπορώ να το βρώ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος


Ήταν πρόθυμος να δείξει μια πιο γενική θεώρηση ή ήταν προσκολλημένος στην ύλη;
Σωστό. Καμιά φορά ξεκινούν στο μάθημα πολύ δημιουργικές συζητήσεις που εν τέλει είναι πολύ πιο χρήσιμες από το μάθημα. Ε, οι καθηγητές που είναι προσκολλημένοι στην ύλη, είτε δε τις προωθούν, είτε τις διακόπτουν.
Μια χαρα θα μπορουν να αξιολογηθουν οι καθηγητες απο τους μαθητες και πιστευω οτι οι περισσοτεροι μαθητες θα το εκτιμουσαν πολυ αν τους δινοταν αυτη η ευκαιρια. Επισης μονο και μονο οτι θα αξιολογουνται οι καθηγητες, θα φροντιζουν να γινονται πιο αρεστοι στα παιδια ωστε να μην εισπραξουν κακη αξιολογηση![]()
Πολυ περισσοτερο εμπιστευομαι την κριση των μαθητων παρα ΕΝΟΣ ατομου που το εχει στειλει το κρατος και ουτε που ξερεις τι κριτηρια εχει θεσει για την αξιολογηση.
Συμφωνώ και πιστεύω ότι οι μαθητές θα βαθμολογούν σωστά, αν τους δοθεί ερωτηματολόγιο σαν αυτό που πρότεινε ο killbill.
Στη Γερμανία νομίζω οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τους καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Elen@ki_1993
Νεοφερμένο μέλος


Είναι πολλοί που είναι να απορείς με τί κριτίρια τους διόρισαν! Εγώ προσωπικά θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσα να πω τι γνώμη μου για κάποιο καθηγητή.
Είναι αρκετοί που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα.
Ξέρω καθηγητή, που στην τρίτη Λυκείου ΔΕΝ ολοκλήρωσε την ύλη και όταν οι μαθητές του ζήτησαν το λόγο, τους απάντησε όλο φυσικότητα ότι ούτος ή άλλως όλοι έχουν ολοκληρώσει την ύλη στα φροντηστήρια!!! (Εννοείται ότι αν κάποιος μαθητής δεν είχε την οικονομική ευχέρια για φροντηστήριο, θα πάτωσε στις πανελλαδικες!)
Αν μπορούσαμε να τους αξιολογούμε, είμαι σίγουρη ότι αυτός θα είχε πάρει πόδι προ πολλού! (εννοείται ότι αν κάποιος μαθητής δεν είχε την οικονομική ευχέρια για φροντηστήριο, θα πάτωσε στις πανελλαδικες!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.