Ποιό μαθήμα είναι πιο εύκολο τα Αρχαία ή τα Μαθηματικά;

Ποιο ειναι το πιο ευκολο μαθημα για σας;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 131)
  • Αρχαία Γυμνασίου

    Ψήφοι: 41 31.3%
  • Αρχες Γεωμετρίας και Άλγεβρας Α Γυμνασίου, Άλγεβρα και Γεωμετρία Β,Γ Γυμνασίου

    Ψήφοι: 65 49.6%
  • Κανένα

    Ψήφοι: 15 11.5%
  • Και τα 2

    Ψήφοι: 10 7.6%

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,122 μηνύματα.
Τα μαθηματικά πολλές φορές με νευριάζουν (ιδιαίτερα όταν προσπαθώ να λύσω μία άσκηση κανένα μισάωρο και δε βγαίνει). Όμως όταν βλέπω τα αρχαία, τα αγαπάω τόσο τα Μαθηματικά :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είναι κρίμα που το μάθημα των Αρχαίων δεν μπορούσε να είναι απλό σαν το μάθημα των Αγγλικών. Δεν είναι περίεργο που φτάνεις με πολύ ευκολία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο στα Αγγλικά, ενώ στα Αρχαία σε 6 χρόνια είναι κατόρθωμα να κάνεις χρονικές και εγκλιτικές αντικαταστάσεις?

Τα Μαθηματικά είναι μια επιστήμη καθαρά λογική, που δεν απαιτεί απομνημόνευση και "παπαγαλία". Τα Αρχαία Ελληνικά είναι χρήσιμα στο να κατανοήσεις την ελληνική γλώσσα (πόσα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη βλέπουμε καθημερινά?). Δεν χρειάζεται όμως να ξέρεις Αρχαία για να κατανοήσεις το νόημα του λόγου του Περικλή.

Και τα δύο μαθήματα απαιτούν πολλή εξάσκηση. Η διαφορά είναι όμως είναι ότι στο ένα λύνεις διαρκώς ασκήσεις, ενώ στο άλλο διαβάζεις ώσπου να σου μείνουν στο κεφάλι (σου μένουν όμως ή τα ξεχνάς μετά?).

Οπότε η απάντηση στο ερώτημα "ποιο είναι πιο έυκολο" καθορίζεται απ'το τρόπο που έχει μάθει ο μαθητής/η μαθήτρια να διαβάζει στο δημοτικό σχολείο. Αν είχε μάθει καλά την "παπαγαλία", προφανώς θα βρίσκει πιο εύκολα τα Αρχαία. Αν η μνήμη του δεν ήταν ελέφαντα ή τεμπέλιαζε (τα μαθήματα του δημοτικού είναι κυρίως θεωρητικά) τότε τα Αρχαία θα του προκαλούν τρόμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sommerfeld

New member

Ο Sommerfeld αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Είναι κρίμα που το μάθημα των Αρχαίων δεν μπορούσε να είναι απλό σαν το μάθημα των Αγγλικών. Δεν είναι περίεργο που φτάνεις με πολύ ευκολία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο στα Αγγλικά, ενώ στα Αρχαία σε 6 χρόνια είναι κατόρθωμα να κάνεις χρονικές και εγκλιτικές αντικαταστάσεις?

Προφανώς και τα αρχαία δεν μπορούν να διδάσκονται εύκολα όπως το μάθημα των αγγλικων για έναν απλούστατο λογο....Τα αγγλικά έχουν φυσικους ομιλητες και υπαρχει η δυνατοτητα ακομη και μεσω του νετ να επικοινωνησεις γραπτα ή face to face με εναν αγγλο ομιλητη...Με τα αρχαια δεν συμβαινει αυτο, δεν υπαρχουν πια φυσικοι ομιλητες της αττικης διαλεκτου και τα σύγχρονα ελληνικά έχουν παρα πολλές διαφορές σε σχέση με τα αρχαια είτε μιλάμε για τις εγκλίσεις είτε για τον τονισμο και τα πνευματα ειτε ειτε....Αν υπηρχε η αναγκη επικοινωνιας με χρηση αρχαιων θα ειχαν λογο να μαθευτουν, τώρα δεν βλεπω σε τι ακριβως μπορουν να χρησιμευσουν σε εναν ανθρωπο περαν του σπουδασει σε καποια φιλολογικη σχολη.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

New member

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,649 μηνύματα.
στην αμεση επαφη με σπουδαια κειμενα της ελληνικης φιλοσοφιας και λογοτεχνιας
το να μεταφρασεις τις αρχαιες τραγωδιες π.χ
ειναι σαν να προσπαθεις να μεταφρασεις ελυτη στα αγγλικα
χανεται μερος της ομορφιας τους

βεβαιως αυτο θα ισχυε στο 100% αν γνωριζαμε και την προφορα τους,αλλα οσες προταθηκαν με κυριαρχη την ερασμιακη δεν εχουν πεισει εξ ολοκληρου τους παντες και υπαρχει σοβαρη αμφιβολια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβαδειά (Βοιωτία). Έχει γράψει 4,070 μηνύματα.
στην αμεση επαφη με σπουδαια κειμενα της ελληνικης φιλοσοφιας και λογοτεχνιας
το να μεταφρασεις τις αρχαιες τραγωδιες π.χ
ειναι σαν να προσπαθεις να μεταφρασεις ελυτη στα αγγλικα
χανεται μερος της ομορφιας τους

βεβαιως αυτο θα ισχυε στο 100% αν γνωριζαμε και την προφορα τους,αλλα οσες προταθηκαν με κυριαρχη την ερασμιακη δεν εχουν πεισει εξ ολοκληρου τους παντες και υπαρχει σοβαρη αμφιβολια
η ερασμικη προφορα εφευρέθη για να μπορούν οι άνθρωποι στο εξωτερικό (γάλλοι, γερμανοί, ολλανδοί) να διαβάσουν αρχαία κείμενα μιας και εκείνοι δεν έχουν δίφθουγγους όπως πχ αι, ει, οι. κάνω λάθος; (βασικά αυτό μας είχε πει η καθηγήτρια όταν κάναμε ιστορια β λυκ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,731 μηνύματα.
Είναι κρίμα που το μάθημα των Αρχαίων δεν μπορούσε να είναι απλό σαν το μάθημα των Αγγλικών. Δεν είναι περίεργο που φτάνεις με πολύ ευκολία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο στα Αγγλικά, ενώ στα Αρχαία σε 6 χρόνια είναι κατόρθωμα να κάνεις χρονικές και εγκλιτικές αντικαταστάσεις?

Ακόμη και φοιτητής ή πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας, αδυνατεί να μιλήσει Αρχαία Ελληνικά. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,122 μηνύματα.
Ακόμη και φοιτητής ή πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας, αδυνατεί να μιλήσει Αρχαία Ελληνικά. :hmm:
Αυτό το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές και το συζητάω με παιδιά και μου λένε βλακείες. Γλώσσα είναι και αυτή, όπως τα αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά (σίγουρα πολύ δυσκολότερη), αλλά όχι ανέφικτη να ομιλιθεί. Ίσως θα έπρεπε, ανάμεσα στους τομείς τις φιλολογίας να δημιουργηθεί ο τομέας της "αρχαίας ελληνικής γλώσσας", ο οποίος θα ασχολείται αυστηρά με την σύνταξη, γραμματική, μετάφραση αλλά και τον προφορικό λόγο των αρχαίων. Βέβαια, οι απόφοιτοι πάλι φιλόλογοι θα έβγαιναν, αλλά έξπερτ στον κλάδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

New member

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,649 μηνύματα.
η ερασμικη προφορα εφευρέθη για να μπορούν οι άνθρωποι στο εξωτερικό (γάλλοι, γερμανοί, ολλανδοί) να διαβάσουν αρχαία κείμενα μιας και εκείνοι δεν έχουν δίφθουγγους όπως πχ αι, ει, οι. κάνω λάθος; (βασικά αυτό μας είχε πει η καθηγήτρια όταν κάναμε ιστορια β λυκ)

το μονο που ειναι βεβαιο ειναι πως ειχαν μακρα και βραχεα
δηλαδηλ π.χ το βη βη
εμεις που το διαβαζουμε ως τετοιο στα αρχαια χρονια προφεροταν ως μπεε μπεε
το βελασμα του προβατου :D
η γραφη μας διατηρησε αυτην την κατασταση
οχι ομως και η προφορα μας (κατι αντιστοιχο συμβαινει και με αλλες ξενες γραφες και τις αντιστοιχες προγονικες τους "αρχαιες" γλωσσες)
πλεον ολα τα η, ι , ει,οι
και δεν συμμαζευεται τα προφερουμε το ιδιο

επισης στην ερασμιακη η λεξη λοιμος π.χ εχει διαλυτικα (ας πουμε)στο οι
και προφερεται ως τετοια
ομως σε ενα κειμενο των αρχαιων διαβαζουμε πως οι αρχαιοι κατοικοι μπερδευαν την προφορα λιμος με αυτην του λοιμος και δεν ξεραν για ποια απο τις δυο γινεται λογος
ειναι και αλλα
αμφιβολια μπολικη δηλαδη

ΠΑΝΤΑ μιλαμε για την αττικη
βεβαιως τωρα οι κλασικιστες ξερουν καλυτερα,μην κανω και τον εξυπνο:)
just my two cents που λενε

σε γενικες γραμμες νομιζω ελληνας αρχαιος δεν θα καταλαβαινε καποιον που μιλαει με την ερασμιακη
α επισης να εχουμε υποψιν πως η αλλαγη στην προφορα ειχε ηδη αρχισει τον 5 αιωνα π.χ και θα ολοκληρωνοταν στους επομενους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kirdou

New member

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,077 μηνύματα.
Για να πείς ότι διαβάζεις με άνεση αρχαία κέιμενα χωρίς μεταφράσεις και να μπορείς να μιλήσεις σε ικανοποιητικό επίπεδο χρειάζεται απαραιτήτως μεταπτυχιακό στα αρχαία ελληνικά ίσως και διδακτορικό.Η γλώσσα είναι απείρως πιο δύσκολη απο την εκμάθηση οποιασδήποτε ξένης γλώσσας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,217 μηνύματα.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν συμπαθώ ιδιαίτερα κανένα από τα δύο... :P Τα Αρχαία θέλουν πολλή αποστήθιση και παπαγαλία, ενώ τα Μαθηματικά χρειάζονται πολλή σκέψη.
Το πιο χαζό, είναι πως ενώ στα Μαθηματικά θυμάμαι τη θεωρία και τον τρόπο να λυθεί η εξίσωση, παράσταση, ρίζα κλπ.. ποτέ δεν βρίσκω σωστή απάντηση γιατί αγχώνομαι και σκέφτομαι πως θα την κάνω λάθος... και τελικά την κάνω λάθος. :redface::/:
Όσον αφορά τα Αρχαία, επίσης δεν μου αρέσουν, όμως είναι πιο συμπαθητικά από τα Μαθηματικά. Τουλάχιστον εκεί δεν κάνω λάθη γιατί θυμάμαι απ'έξω τις καταλήξεις κλπ κλπ...
Συνοψίζοντας, και τα δύο ίδια μου φαίνονται, απλώς τα Αρχαία είναι πιο εύκολα αν ξέρεις να ψιλοπαπαγαλίζεις. :P :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sh3p47

New member

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών , Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Βόλος). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Φυσικά τα Αρχαία! Δεν υπάρχει, τουλάχιστον για εμένα καλύτερο μάθημα! Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λέει η καθηγήτρια στο μάθημα, και με βοηθάει όταν έχω κάποια απορία. Είναι σχεδόν ίδιο με την Γλώσσα, οπότε γενικότερα αν το έχεις με την Γλώσσα σου φαίνονται εύκολα τα Αρχαία.
 

Romantic-girl

New member

Η Romantic-girl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Οι απόψεις δυίστανται περί του θέματος.Προσωπικα θεωρώ πως τα μαθηματικά απαιτούν ευστροφία και παρόλο που υπάρχει μια καθορισμένη θεωρία που πρέπει να εφαρμόσεις χρειάζεται και να δουλεύει το μυαλό σου πέρα από τη θεωρία Πιο συγεκριμενα, δεν είναι παπαγαλια και αυτό τα καθιστά δύσκολα. Αντιθέτως,τα αρχαία ειναι ένα μάθημα που βασίζεται στη μελέτη και στην κατανόηση. Άμα έχεις καταλάβει τη θεωρία και έχεις ορισμένα παράδειγμα στο μυαλό σου,έχεις μάθει μετάφραση κλπ...και αν γενικώς μελετας ειναι ευκολα ,γιατι βασίζεται στη θεωρία κυρίως.Θεωρώ πως τα αρχαία φαίνονται πιο εύκολα στα παιδιά τα οποία έχουν πιο εύκολη την αποστήθιση και τις ασκησεις παρά μόνο την κατανόηση και τη ψυχραιμια και την πλήρη εξάσκηση που απαιτουν τα μαθηματικά. Τα δύο μαθηματικά παρουσιάζουν κάποιες δυσκολίες:
Αρχαία: έχουν πολλούς κανονες που πρέπει να αποστηθίσεις και το βασικοτερο πρεπει να μάθεις να ξεχωρίζεις τις πτώσεις που βρίσκονται τα ρήματα ,τα ουσιαστικά που μοιάζουν μεταξύ τους κτλπ...
Μαθηματικά: βασίζονται στη στιγμιαία ευστροφία και γενικώς είναι κατά τη γνώμη μου πιο δύσκολα....
Εγώ πάντως λατρεύω τα αρχαια και ευτυχώς μου φαίνονται σχετικά ευκολα. Ευτυχως τα μαθαίνουμε σιγά σιγά οπότε είναι εύκολο να τα μάθεις και να τα θυμάσαι.Τα αρχαία για μένα είναι πιο:thumbup::thumbup::thumbsup: :clapup:ευκολα
 

Συνημμένα

  • αρχείο λήψης.jpg
    αρχείο λήψης.jpg
    8.7 KB · Εμφανίσεις: 43
Τελευταία επεξεργασία:

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Τα αρχαία είναι για χαζούς. Στείρα αποστήθιση και 2-3 λέξεις κλειδιά και έχεις απαντήσει στην ερώτηση, ενώ στα μαθηματικά πρέπει να σκεφτείς τι κάνεις και να ξέρεις γιατί το κάνεις. Δείτε λίγο την επιλογή κατεύθυνσης στο λύκειο, τα ¾ των καλών μαθητών πάνε θετική, και οι υπόλοιποι που είναι θεωρητική είναι γιατί δεν είναι καλοί στα μαθηματικά, όχι γιατί τους αρέσουν τα θεωρητικά, αυτοί είναι ελάχιστοι. Άρα εννοείται πως τα Αρχαία είναι πιο εύκολα, η μόνη δυσκολία τους είναι να γίνεις καλός παπαγάλος, αν το καταφέρεις αυτό είσαι άριστος. Ενώ τα θετικά μαθήματα θέλουν σκέψη και κυρίως να ξέρεις γιατί γράφεις ό,τι γράφεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,122 μηνύματα.
Τα αρχαία είναι για χαζούς. Στείρα αποστήθιση και 2-3 λέξεις κλειδιά και έχεις απαντήσει στην ερώτηση, ενώ στα μαθηματικά πρέπει να σκεφτείς τι κάνεις και να ξέρεις γιατί το κάνεις. Δείτε λίγο την επιλογή κατεύθυνσης στο λύκειο, τα ¾ των καλών μαθητών πάνε θετική, και οι υπόλοιποι που είναι θεωρητική είναι γιατί δεν είναι καλοί στα μαθηματικά, όχι γιατί τους αρέσουν τα θεωρητικά, αυτοί είναι ελάχιστοι. Άρα εννοείται πως τα Αρχαία είναι πιο εύκολα, η μόνη δυσκολία τους είναι να γίνεις καλός παπαγάλος, αν το καταφέρεις αυτό είσαι άριστος. Ενώ τα θετικά μαθήματα θέλουν σκέψη και κυρίως να ξέρεις γιατί γράφεις ό,τι γράφεις.
Είναι τραγική η σκέψη σου, όσο τραγικά είναι και αυτά που λες..τα δύο μαθήματα δεν έχουν κανένα κοινό, συνεπώς δεν θα έπρεπε να συγκρίνονται. Ναι, και γω της "θετικής" είμαι αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θεωρούμαι ξεφτέρι και οι θεωρητικοί βλάκες. Είναι τι σου ταιριάζει και με ποιο μπορείς να δουλέψεις καλύτερα. Αφού είναι τόσο εύκολα τα αρχαία, γιατί δεν κάθεσαι να μεταφράσεις ένα άγνωστο κείμενο; Ή μήπως θα το παπαγαλίσεις και το άγνωστο; Επιπλέον, να προσθέσω ότι το κάθε μάθημα σου προσφέρει ξεχωριστές και εξίσου χρήσιμες δεξιότητες. Τα μαθηματικά, αν τα μελετήσεις σε βάθος, σου χαρίζουν τη μαθηματική σκέψη και λογική, που γενικά είναι πολύ χρήσιμη και μπράβο σε όσους το κατέχουν. Τα αρχαία, όμως από την άλλη και γενικότερα τα θεωρητικά μαθήματα σε βοηθάνε να αναπτύξεις την κριτική σκέψη, η οποία είναι για μένα σαφώς σημαντικότερη στην καθημερινή ζωή καθώς το άτομο που την κατέχει μπορεί και αξιολογεί την αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνει καθημερινά. Επίσης, η κριτική σκέψη συνδυάζει πληθώρα δεξιοτήτων, όπως αυτές της λογικής, της αυτογνωσίας και της πειθαρχίας. Τέλος, οι "θεωρητικοί" έχουν κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερη ευφράδεια στο λόγο, χρησιμοποιούν πιο πλούσιο και προσεγμένο λεξιλόγιο και διευρύνουν περισσότερο το πνεύμα τους, απ'ότι οι "θετικοί". Οπότε, προτείνω ότι το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να σταματήσεις να προσβάλλεις την κατεύθυνση και να αναλογιστείς λίγο τι προσφέρει η καθεμία.:)
 

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Είναι τραγική η σκέψη σου, όσο τραγικά είναι και αυτά που λες..τα δύο μαθήματα δεν έχουν κανένα κοινό, συνεπώς δεν θα έπρεπε να συγκρίνονται. Ναι, και γω της "θετικής" είμαι αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θεωρούμαι ξεφτέρι και οι θεωρητικοί βλάκες. Είναι τι σου ταιριάζει και με ποιο μπορείς να δουλέψεις καλύτερα. Αφού είναι τόσο εύκολα τα αρχαία, γιατί δεν κάθεσαι να μεταφράσεις ένα άγνωστο κείμενο; Ή μήπως θα το παπαγαλίσεις και το άγνωστο; Επιπλέον, να προσθέσω ότι το κάθε μάθημα σου προσφέρει ξεχωριστές και εξίσου χρήσιμες δεξιότητες. Τα μαθηματικά, αν τα μελετήσεις σε βάθος, σου χαρίζουν τη μαθηματική σκέψη και λογική, που γενικά είναι πολύ χρήσιμη και μπράβο σε όσους το κατέχουν. Τα αρχαία, όμως από την άλλη και γενικότερα τα θεωρητικά μαθήματα σε βοηθάνε να αναπτύξεις την κριτική σκέψη, η οποία είναι για μένα σαφώς σημαντικότερη στην καθημερινή ζωή καθώς το άτομο που την κατέχει μπορεί και αξιολογεί την αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνει καθημερινά. Επίσης, η κριτική σκέψη συνδυάζει πληθώρα δεξιοτήτων, όπως αυτές της λογικής, της αυτογνωσίας και της πειθαρχίας. Τέλος, οι "θεωρητικοί" έχουν κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερη ευφράδεια στο λόγο, χρησιμοποιούν πιο πλούσιο και προσεγμένο λεξιλόγιο και διευρύνουν περισσότερο το πνεύμα τους, απ'ότι οι "θετικοί". Οπότε, προτείνω ότι το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να σταματήσεις να προσβάλλεις την κατεύθυνση και να αναλογιστείς λίγο τι προσφέρει η καθεμία.:)

Τα επιχειρήματα σου είναι πολύ ωραία,
για έκθεση στο σχολείο.
Την επόμενη φορά που θα είσαι άρρωστος, θα θες να κάνεις φορολογική δήλωση, ή θα σου χαλάσει το αυτοκίνητο, πήγαινε σε κανέναν φιλόσοφο ή ιστορικό, όχι στον αντίστοιχο επιστήμονα. Το να μου συγκρίνεις την χρησιμότητα των 2 κλάδων είναι σαν να μου βάζεις στο ίδιο τσουβάλι το τι σου προσφέρει στην ζωή σου ο ηλεκτρισμός και τα φερμουάρ.
Και δεν μιλάω μόνο σε σχολικό επίπεδο, γιατί αυτό που διδασκόμαστε δεν είναι θετικές επιστήμες, πόσο μάλλον ανθρωπιστικές αντίστοιχα.
 

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,122 μηνύματα.
Τα επιχειρήματα σου είναι πολύ ωραία,
για έκθεση στο σχολείο.
Την επόμενη φορά που θα είσαι άρρωστος, θα θες να κάνεις φορολογική δήλωση, ή θα σου χαλάσει το αυτοκίνητο, πήγαινε σε κανέναν φιλόσοφο ή ιστορικό, όχι στον αντίστοιχο επιστήμονα. Το να μου συγκρίνεις την χρησιμότητα των 2 κλάδων είναι σαν να μου βάζεις στο ίδιο τσουβάλι το τι σου προσφέρει στην ζωή σου ο ηλεκτρισμός και τα φερμουάρ.
Και δεν μιλάω μόνο σε σχολικό επίπεδο, γιατί αυτό που διδασκόμαστε δεν είναι θετικές επιστήμες, πόσο μάλλον ανθρωπιστικές αντίστοιχα.
Τα παραδείγματά σου είναι..πως να το πω; πιο άκυρα πεθαίνεις. Το να προσπαθείς να αποδείξεις πως οι θετικές επιστήμες είναι σημαντικότερες από τις ανθρωπιστικές..σε κάνει να νιώθεις καλύτερα; Για την ύπαρξη μιας κοινωνίας..χρειάζονται πολλές επιστήμες, επαγγέλματα κτλ. Και συ, όταν κάνεις παιδιά..πήγαινέ τα στον φυσικό να τα διαπεδαγωγήσει για να μη γίνουν παράσιτα της κοινωνίας. Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν αμέτρητα. Το θέμα είναι να καταλάβεις πως η κάθε επιστήμη έχει τις αξίες της. Εσύ είσαι σε φάση..είσαι έξυπνος; γιατρός. Είσαι βλάκας; δασκαλάκος. Εεε δεν είναι έτσι ρε φίλε..Ναι, η υγεία είναι πολύ σημαντική..και χωρίς τους γιατρούς τώρα θα ζούσαμε 40 χρόνια..αλλά υπάρχει και κάτι που λέγεται εκπαίδευση..και χωρίς αυτήν δεν υπάρχει κοινωνία. Κατάλαβέ το και δείξε λίγο σεβασμό στις επιστήμες που σε έμαθαν να είσαι άνθρωπος και όχι ζώο..στις επιστήμες που συνέβαλαν στον πολιτισμό μας και την καλλιέργεια του πνεύματος..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Deutsch... Lover

New member

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.
Τα αρχαία είναι για χαζούς. Στείρα αποστήθιση και 2-3 λέξεις κλειδιά και έχεις απαντήσει στην ερώτηση, ενώ στα μαθηματικά πρέπει να σκεφτείς τι κάνεις και να ξέρεις γιατί το κάνεις. Δείτε λίγο την επιλογή κατεύθυνσης στο λύκειο, τα ¾ των καλών μαθητών πάνε θετική, και οι υπόλοιποι που είναι θεωρητική είναι γιατί δεν είναι καλοί στα μαθηματικά, όχι γιατί τους αρέσουν τα θεωρητικά, αυτοί είναι ελάχιστοι. Άρα εννοείται πως τα Αρχαία είναι πιο εύκολα, η μόνη δυσκολία τους είναι να γίνεις καλός παπαγάλος, αν το καταφέρεις αυτό είσαι άριστος. Ενώ τα θετικά μαθήματα θέλουν σκέψη και κυρίως να ξέρεις γιατί γράφεις ό,τι γράφεις.

Καλέ μου,
αν και θεωρητική αγαπώ πολύ και τα μαθηματικά.
Αυτό που πρέπει να ξεχωρίσεις στο μυαλό σου είναι πως κανένα αντικείμενο δεν σε κάνει ''εξυπνότερο''. Υπάρχουν μαθητές που έχουν ''ταλέντο'' και έφεση στα μαθηματικά αλλά υπάρχουν και άλλοι που με προσπάθεια έχουν καταφέρει να είναι πάρα πολύ καλοί στα μαθηματικά.
Στα αρχαία τώρα. Αν μάθεις από έξω το ουσιαστικό ''πόλις'' και δεν ξέρεις να το εφαρμόζεις στα άλλα ουσιαστικά σου είναι παντελώς άχρηστη η ''παπαγαλία''. Αν έχεις ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ και όχι ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΕΙ την θεωρία μπορείς να τα καταφέρεις.
Αυτό το αίσθημα ανωτερότητας των θετικών δεν μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω.
Μια κατεύθυνση είναι.
Πολλοί από εμάς της θεωρητικής μπορεί να μην ξαναδούμε τα αρχαία μετά τις πανελλήνιες. Δεν είναι και ο σκοπός τους αυτός άλλωστε.
Κάθε μάθημα και κάθε κατεύθυνση είναι μοναδική.
Αγαπώ τα μαθηματικά όπως και την χημεία όμως τα θεωρώ λίγο ''ψυχρά'' σε αντίθεση με την ιστορία, την λογοτεχνία και λιγότερο τα αρχαία.
Μια μεγάλη αρετή που πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία είναι ο σεβασμός προς τις επιλογές του άλλου.
Δεν είναι σωστό να χαρακτηρίζεις τους θεωρητικούς ''παπαγάλους'' ούτε να βάζεις ταμπελάκια: ''καλοί μαθητές: θετική που σημαίνει ιατρική'' , ''οι κακοί μαθητές: θεωρητική που σημαίνει καμία φιλολογία το πολύ''

Αυτά.
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Τα αρχαία είναι για χαζούς. Στείρα αποστήθιση και 2-3 λέξεις κλειδιά και έχεις απαντήσει στην ερώτηση, ενώ στα μαθηματικά πρέπει να σκεφτείς τι κάνεις και να ξέρεις γιατί το κάνεις. Δείτε λίγο την επιλογή κατεύθυνσης στο λύκειο, τα ¾ των καλών μαθητών πάνε θετική, και οι υπόλοιποι που είναι θεωρητική είναι γιατί δεν είναι καλοί στα μαθηματικά, όχι γιατί τους αρέσουν τα θεωρητικά, αυτοί είναι ελάχιστοι. Άρα εννοείται πως τα Αρχαία είναι πιο εύκολα, η μόνη δυσκολία τους είναι να γίνεις καλός παπαγάλος, αν το καταφέρεις αυτό είσαι άριστος. Ενώ τα θετικά μαθήματα θέλουν σκέψη και κυρίως να ξέρεις γιατί γράφεις ό,τι γράφεις.

:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.

Την επόμενη φορά που θα είσαι άρρωστος, θα θες να κάνεις φορολογική δήλωση, ή θα σου χαλάσει το αυτοκίνητο, πήγαινε σε κανέναν φιλόσοφο ή ιστορικό, όχι στον αντίστοιχο επιστήμονα.

Την επόμενη φορά που θα θες να μάθεις στο παιδί σου ανάγνωση ωστε να συμπληρώσει αργότερα τη φορολογική δήλωση, πήγαινέ τον σε ένα Χημικό Μηχανικό. Εγγυημένα πράγματα. :baby:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Τυφών

New member

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Δεν μειώνω κάποια επιστήμη, το αντίθετο. Αν έτσι όπως εκθειάζετε τις αρετές των αρχαίων ελληνικών τις εφαρμόζατε κιόλας θα ήταν πολύ καλύτερα. Διαβάστε την τελευταία παράγραφο που έγραψα και σταματήστε να το παίζετε γνώστες παντός αντικειμένου. Η κριτική μου αφορά το πως διδάσκονται αυτά τα μαθήματα στο σχολείο και όχι το πως ΘΑ έπρεπε να ειναι. Όλα όσα είπατε και με σθένος αλληλουποστηριχθήκατε είναι για μια ωραία έκθεση ή να τα πεις σε κάποιον που δεν έχει μπει ποτέ του σε σχολική τάξη να δει πως διδάσκονται τα εν λόγω μαθήματα.
Και σταματήστε την καραμέλα, και σκεφτείτε λίγο πέρα από το τι λένε τα βιβλία των αρχαίων. Αν δεν υπήρχαν οι σπουδαίοι μαθηματικοί, φυσικοί, ευρύτερα φιλόσοφοι και ομολογουμένως πανεπιστήμονες που έζησαν κατά το πέρασμα των αιώνων, το πιο πιθανό είναι να τσακωνόμασταν για το ποιος θα πάρει το ζώο που σκοτώσαμε στην ζούγκλα, δεν θα ήμασταν στο ischool.
 

Deutsch... Lover

New member

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.
Δεν μειώνω κάποια επιστήμη, το αντίθετο. Αν έτσι όπως εκθειάζετε τις αρετές των αρχαίων ελληνικών τις εφαρμόζατε κιόλας θα ήταν πολύ καλύτερα. Διαβάστε την τελευταία παράγραφο που έγραψα και σταματήστε να το παίζετε γνώστες παντός αντικειμένου. Η κριτική μου αφορά το πως διδάσκονται αυτά τα μαθήματα στο σχολείο και όχι το πως ΘΑ έπρεπε να ειναι. Όλα όσα είπατε και με σθένος αλληλουποστηριχθήκατε είναι για μια ωραία έκθεση ή να τα πεις σε κάποιον που δεν έχει μπει ποτέ του σε σχολική τάξη να δει πως διδάσκονται τα εν λόγω μαθήματα.
Και σταματήστε την καραμέλα, και σκεφτείτε λίγο πέρα από το τι λένε τα βιβλία των αρχαίων. Αν δεν υπήρχαν οι σπουδαίοι μαθηματικοί, φυσικοί, ευρύτερα φιλόσοφοι και ομολογουμένως πανεπιστήμονες που έζησαν κατά το πέρασμα των αιώνων, το πιο πιθανό είναι να τσακωνόμασταν για το ποιος θα πάρει το ζώο που σκοτώσαμε στην ζούγκλα, δεν θα ήμασταν στο ischool.

Δόξα τω Θεώ έχω μπει σε σχολική τάξη και έχω δει να διδάσκονται τα αρχαία με πολύ ενδιαφέρον τρόπο. Και το αντίθετο φυσικά.
Ε ναι, πάντα ήμουν καλή στην έκθεση... Χαίρομαι που το ταλέντο μου αναγνωρίζεται:rolleyes::rolleyes:

Η αλήθεια είναι πως καμία φορά αναρωτιέμαι αν θα ήταν καλύτερα να τσακωνόμουν για το ποιος θα πάρει το ζώο που μόλις σκότωσα...
Οι αρχαίοι μαθηματικοί που υμνείς μιλούσαν και σκεφτόταν στα αρχαία ελληνικά. Έγραφαν στα αρχαία ελληνικά και δεν ήταν μόνο μαθηματικοί αλλά και φιλόσοφοι και πολλά άλλα.
Όπως επίσης αν δεν υπήρχαν τα αρχαία ελληνικά ίσως να μην υπήρχε καν το πολίτευμά σου ;) ή η ήπειρος που ζεις να μην είχε ελληνικό όνομα. κλπ κλπ
Pfiat di!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top