Πανεπιστήμια vs TEI

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Στον αγγλοσαξωνικό κόσμο, το BSc είναι 3 ή 4 έτη (π.χ. Αγγλία 3, Σκοτία 4). Αλλού, π.χ. Καναδάς, το 4ετές πανεπιστημιακό πτυχίο το λέει BSc honours αν δεν κάνω λάθος.
180 ECTS (3 έτη): BSc
240 ECTS (4 έτη): BSc (Hons)
Αυτά στον Αμερικανικό, Ευρωπαϊκό και λοιπό κόσμο...στο Βαλκανοκρατικομπανανιστάνικο κόσμο ισχύουν άλλα!;)
...ήδη "εξειδικευμένοι", με βασικές και προχωρημένες πανεπιστημιακές γνώσεις. Στο 5ο έτος του τμήματός μου στο ΓΠΑ ακολουθείς κατεύθυνση εξειδίκευσης...
Ναι ναι ξέρω, έχουν γίνει σχεδόν όλες οι σχολές στην Ελλάδα πενταετούς φοίτησης (μέχρι και τα τμήματα μουσικών σπουδών:lol:) για να χωρέσουν όσα περισσότερα καθηγητικά ρουσφέτια μπορούν...αλλά είναι "εξειδικευμένα" ρουσφέτια!:rolleyes:
Δεν είναι ότι μετά το 3ο (συνήθως) ή 4ο (στα καλά τμήματα) απλά φορτώνουν το πρόγραμμα σπουδών με μαθήματα-"πασαλείμματα" για να δικαιολογήσουν τα 10 εξάμηνα, το integrated master και τη θεσούλα τους...είναι ότι τα "εξειδικεύουν" τα παιδιά...στο πως να γίνονται βάρος στις οικογένειές τους για άλλα 2-4 εξάμηνα, να χάνουν το χρόνο τους κι εν τέλει να μπουν στη λογική του "βολέματος" όσο γίνεται περισσότερο!
Είδες τι κορόιδα που είναι σε όλο τον κόσμο που κάνουν 3 χρόνια bachelor και μετά ξανά μανά άλλα 1-2 χρόνια ξεχωριστό master;Δεν ήξεραν να έρθουν Ελλαδάρα να εξειδικευτούν όπως πρέπει!:whatever:
Για να μην το κουράζουμε, τα περί "εξειδίκευσης" στα πενταετή Ελληνικά τμήματα αγαπητέ να πάτε να τα πείτε σε κάνα παιδάκι του Λυκείου, όχι σ' εμένα (που μόνο στο δικό μου μεταπτυχιακό είχα καμιά δεκαριά συμφοιτητές απόφοιτους πολυτεχνικών σχολών πενταετούς φοίτησης που το ξεκίνησαν ακριβώς γιατί υπέστησαν αυτό που περιέγραψα πιο πάνω)...
...και στην Ελλάδα χορηγείται αν πληρούνται και τρεις ακόμα προϋποθέσεις ακαδημαϊκού χαρακτήρα (δεν αρκούν μόνο τα έτη σπουδών)...
Ποιες είναι αυτές;
Για το "κανονικό" Master δεν χρειάζεται απαραίτητα να πληρώσεις (παράδειγμα το άτομό μου που έχω 3, δεν πλήρωσα σε κανένα φυσικά... δεν μού περίσσευαν κιόλας). Άμα δεν ξέρουν τι εξειδίκευση να ακολουθήσουν, ας δουλέψουν πρώτα, να δουν καταστάσεις και να αποκτήσουν εμπειρίες, και μετά βλέπουν.
Τα ελάχιστα προγράμματα integrated master που έχουν απομείνει στην Ευρώπη παρέχονται από μέτρια (σε σχέση με τον εγχώριο ανταγωνισμό τους) πανεπιστήμια και σε κράτη που το master κοστίζει αρκετές χιλιάδες € (όχι Σκανδιναβίες Γερμανίες κ.λπ.)...οπότε ναι, είναι και το οικονομικό ένα από τα κίνητρα για να πάει κάποιος εκεί!
Αλλιώς για ποιον άλλο λόγο να επιλέξει π.χ. ο Σκωτσέζος υποψήφιος φοιτητής μηχανικός το 5ετές integrated master του Glasgow Caledonian University έναντι του 4ετούς bachelor ενός απ' τα 4-5 καλύτερα πανεπιστήμια της Σκωτίας (στο οποίο θα μπει με τον ίδιο τρόπο, με το ίδιο κόστος και θ' αποφοιτήσει πιο γρήγορα και με πτυχίο με μεγαλύτερο κύρος);
Άμα δεν ξέρουν τι εξειδίκευση να ακολουθήσουν, ας δουλέψουν πρώτα, να δουν καταστάσεις και να αποκτήσουν εμπειρίες, και μετά βλέπουν.
Αυτή θα έπρεπε να είναι η "πεπατημένη" για όλους όσους θέλουν να εξειδικευτούν σε θεωρητικό επίπεδο μέσω ενός πανεπιστημιακού master και θέλουν να εργαστούν στην παραγωγική οικονομία (και όχι ως καθηγητές π.χ. ή κάτι αντίστοιχο)...πως αλλιώς θα "μάθουν" τι δουλειά ακριβώς θέλουν να κάνουν και κατ' επέκταση τι εξειδίκευση ν' ακολουθήσουν, από τα πανεπιστημιακά έδρανα ή από τον καναπέ του σπιτιού τους;
Η κάθε χώρα αποφασίζει ανάλογα, δεν κάνουν όλες το ίδιο.
Σίγουρα πάντως καμία άλλη (πολιτισμένη, δυτική, δημοκρατική κ.λπ.) χώρα πλην της δικής μας δεν αυξάνει τα έτη σπουδών στα προπτυχιακά τμήματα των πανεπιστημίων της, σε τέτοιο βαθμό που πλέον οι πενταετείς προπτυχιακές σπουδές ν' αποτελούν τον "κανόνα"!
Είναι φως φανάρι ότι είσαι της λογικής "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει", οκ όπως αγαπάς, αλλά ένα σχόλιο πάνω σ' αυτό;Όχι;:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Είναι λίγο μπερδεμένο αυτό γιατί σκέψου τι γίνεται στους Μηχανικούς ( 4ετείς-5ετείς) φοίτηση. Οπότε άστο. Η μάνα χάνει το παιδί και το παιδί τη μάνα εκεί. Καλύτερα να δώσει κάποιος κατατακτήριες παρά να ξαναπάει να φοιτήσει. Δηλ πχ εγώ που τελείωσα ΛΟΧΡΗ σε ΤΕΙ, καλύτερα να μη ξαναπάω εκεί και να πάω να δώσω κατακτήριες στην ΑΣΟΕΕ με σκληρό διάβασμα φυσικά. Βέβαια, να πάρω ένα χαρτί που θα με βοηθήσει μόνο στο ΔΗμόσιο μιας και προανέφερα παραπάνω ότι πλέον έχω τα πληρη επαγγελματικά δικαιώματα ως λογιστής με αυτόν του πανεπιστημίου. Τώρα Δημόσιο βράστα....

Ποιό είναι το πρόβλημα σου με το Δημόσιο ; Οπως ο απόφοιτος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μπορεί να διεκδικήσει θέσεις ΠΕ έτσι και ο απόφοιτος Τεχνολογικής Εκπαίδευσης διεκδικεί θέσεις ΤΕ......

Εχω δουλέψει με σύμβαση ορισμένου χρόνου ως Λογιστής ΤΕ 8 μηνο και δεν έχω κανένα θέμα με το Δημόσιο.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ποιό είναι το πρόβλημα σου με το Δημόσιο ; Οπως ο απόφοιτος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μπορεί να διεκδικήσει θέσεις ΠΕ έτσι και ο απόφοιτος Τεχνολογικής Εκπαίδευσης διεκδικεί θέσεις ΤΕ......

Εχω δουλέψει με σύμβαση ορισμένου χρόνου ως Λογιστής ΤΕ 8 μηνο και δεν έχω κανένα θέμα με το Δημόσιο.

Το θέμα είναι πόσους Π.Ε. και πόσους Τ.Ε. ζητάνε!;)
Π.χ. στη δική μου ειδικότητα δε θυμάμαι καν πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα να ζητάνε άτομο οπουδήποτε...
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Το θέμα είναι πόσους Π.Ε. και πόσους Τ.Ε. ζητάνε!;)
Π.χ. στη δική μου ειδικότητα δε θυμάμαι καν πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα να ζητάνε άτομο οπουδήποτε...

Εγώ το μόνο που ανησυχώ μήπως τώρα με την κατάργηση των ΤΕΙ καταργήσουν τον Κλάδο ΤΕ του ΑΣΕΠ αλλά κάτι τέτοιο είναι χλωμό για την ώρα.Δεν μπορούν να αφήσουν τόσους απόφοιτους Τεχνολογικής Εκπαίδευσης απέξω.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Εγώ το μόνο που ανησυχώ μήπως τώρα με την κατάργηση των ΤΕΙ καταργήσουν τον Κλάδο ΤΕ του ΑΣΕΠ αλλά κάτι τέτοιο είναι χλωμό για την ώρα.Δεν μπορούν να αφήσουν τόσους απόφοιτους Τεχνολογικής Εκπαίδευσης απέξω.
Μα αν για κάθε 50 θέσεις Π.Ε. βγαίνει μια θέση Τ.Ε. (ενδεχομένως η αναλογία να είναι πλέον πολύ χειρότερη) τότε εκ των πραγμάτων οι Τ.Ε. είναι στην απ' έξω!:rolleyes:
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Μα αν για κάθε 50 θέσεις Π.Ε. βγαίνει μια θέση Τ.Ε. (ενδεχομένως η αναλογία να είναι πλέον πολύ χειρότερη) τότε εκ των πραγμάτων οι Τ.Ε. είναι στην απ' έξω!:rolleyes:

Δεν έχω παρατηρήσει τόσο κακή αναλογία ! Τουλάχιστον από Οικονομικά βρίσκω αρκετές θέσεις.

Επίσης τι λέω...τα ΤΕΙ ήταν δημόσια ιδρύματα οπότε σε κάποιο κλάδο θα είμαστε...τουλάχιστον μέχρι που οι τελευταίοι απόφοιτοι ΤΕΙ κλείσουν τα 65 που πλέον δεν θα έχουν δικαίωμα να διεκδικούν θέσεις.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δεν έχω παρατηρήσει τόσο κακή αναλογία ! Τουλάχιστον από Οικονομικά βρίσκω αρκετές θέσεις.

Μπορεί...στους μηχανικούς πάντως περίπου αυτή ήταν η αναλογία μέχρι το 2012-2013 που κοιτούσα (μετά θα έγινε χειρότερη λογικά)...βέβαια θα μου πεις οι μηχανικοί Τ.Ε. είναι που τρώνε τα περισσότερα σκατά απ' το Ελληνικό κράτος σε σχέση με όλους τους άλλους Τ.Ε. οπότε, λογικό!:lol:
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Ούτε εγώ παρατήρησα τόσα χρόνια τέτοια κακή αναλογία (στον κλάδο μου) μην πω ήταν και αντεστραμμένη. :hmm:

Σε λίγα χρόνια βάζω στοίχημα θα δώσουν τα ίδια ακριβώς επαγγελματικά δικαιώματα.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Ούτε εγώ παρατήρησα τόσα χρόνια τέτοια κακή αναλογία (στον κλάδο μου) μην πω ήταν και αντεστραμμένη. :hmm:
Θα ήθελα πολύ να δω μια αντεστραμμένη εκδοχή ή έστω ισορροπημένη, γιατί πραγματικά μηχανικό Τ.Ε. δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα σε προκήρυξη για το Δημόσιο...να και τώρα π.χ. που μπήκα Α.Σ.Ε.Π. μια από τα ίδια, 2 προκηρύξεις για Π.Ε. μηχανικούς (7 άτομα) και για Τ.Ε. καμία!
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Θα ήθελα πολύ να δω μια αντεστραμμένη εκδοχή ή έστω ισορροπημένη, γιατί πραγματικά μηχανικό Τ.Ε. δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα σε προκήρυξη για το Δημόσιο...και τώρα π.χ. που μπήκα Α.Σ.Ε.Π. μια από τα ίδια, 2-3 προκηρύξεις για Π.Ε. μηχανικούς και για Τ.Ε. καμία!

Νομίζω βγαίνουν αρκετά συχνά για σοχ. Για πολιτικούς τουλάχιστον, ΗΜ/ΜΜ δεν θα πω ψέματα, δεν κοίταξα.
Σε τμήμα στο Αγρίνιο που δούλευα, πέρα από 1 διπλωματούχο ιδαχ, όλοι οι υπόλοιποι ήταν ΤΕ/σχεδιαστές μόνιμοι.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
@Hacker13 επειδή διάβασα τα σχολιά σου, και γενικά επειδή διάβασα και τα σχόλια όλων. Αρχικά, δεν έχω κανένα θέμα με το ΔΗμόσιο, Αυτό το είπα για τον λόγο ότι όλοι πάιρνουν πτυχία γιατί θέλουν να μπουν στο ΔΗμόσιο. Ε φτάνει ΠΧΙΑ. Δηλ έλεος. ΔΗμόσιο- δημόσιο- δημόσιο. Λες και το Δημόσιο έχει λεφτά όπως στο παρελθόν. Ναι έχει ένα σίγουρο μισθό, αλλά δεν έχεις εξέλιξη, δεν έχεις τίποτα.

Πλέον στις προκηρύξεις ειδικά στη ΣΟΧ, το τονίζω αυτό ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΟΧ, βγαίνει ο ίδιος αριθμός ΠΕ και ΤΕ.Μη πω ότι ζητάνε πιο πολλούς ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ μερικές φορές.

Τώρα για τα άλλα μη το ψάχνετε. Είναι διαταγή της Ευρωπαικής Ένωσης, να εφαρμοστεί στην Ελλάδα και να εφαρμόζεται η συνθήκη της ΜΠολόνια. ΔΕΝ με νοιάζει παρακάτω. Άλλο σκοπό έχουν τα πανεπιστήμια άλλο τα πρωην ΤΕΙ.

Εγώ ξέρω ότι στο επίπεδο 6 της συνθήκη της Μπολόνια: Πανεπιστήμια/ΤΕΙ ΜΑΖΙ, στο εξωτερικό= bachelor
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
@Hacker13 επειδή διάβασα τα σχολιά σου, και γενικά επειδή διάβασα και τα σχόλια όλων. Αρχικά, δεν έχω κανένα θέμα με το ΔΗμόσιο, Αυτό το είπα για τον λόγο ότι όλοι πάιρνουν πτυχία γιατί θέλουν να μπουν στο ΔΗμόσιο. Ε φτάνει ΠΧΙΑ. Δηλ έλεος. ΔΗμόσιο- δημόσιο- δημόσιο. Λες και το Δημόσιο έχει λεφτά όπως στο παρελθόν. Ναι έχει ένα σίγουρο μισθό, αλλά δεν έχεις εξέλιξη, δεν έχεις τίποτα.

Πλέον στις προκηρύξεις ειδικά στη ΣΟΧ, το τονίζω αυτό ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΟΧ, βγαίνει ο ίδιος αριθμός ΠΕ και ΤΕ.Μη πω ότι ζητάνε πιο πολλούς ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ μερικές φορές.
Κακά τα ψέματα, στο Δημόσιο προηγούνται οι Π.Ε. και αριθμητικά (Σ.Ο.Χ. κλάιν μάιν, who cares) και μισθολογικά (έστω και για λίγο) και σε προοπτικές εξέλιξης...κι όποιος είχε βλέψεις για εκεί και επέλεξε σπουδές σε Τ.Ε.Ι. έκανε μεγάλο λάθος!
Τώρα για τα άλλα μη το ψάχνετε. Είναι διαταγή της Ευρωπαικής Ένωσης, να εφαρμοστεί στην Ελλάδα και να εφαρμόζεται η συνθήκη της ΜΠολόνια. ΔΕΝ με νοιάζει παρακάτω. Άλλο σκοπό έχουν τα πανεπιστήμια άλλο τα πρωην ΤΕΙ.
Άμα κάτσουμε ν' αναφέρουμε και να συζητήσουμε για όλη την κοινοτική νομοθεσία που ΔΕΝ εφαρμόζει η Μπανανία (για τον Α ή Β λόγο) δε μας φτάνει ολόκληρο 24ωρο!:rolleyes:
Το θέμα είναι τι κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το γεγονός ότι ένα κράτος μέλος της (η Ελλάδα εν προκειμένω) γράφει τις οδηγίες της στα παλιά του τα παπούτσια!
Τι κάνει π.χ. για τη μη τήρηση της συνθήκης της Bologna ή για το τέλος ταξινόμησης στ' αυτοκίνητα (τυχαίο παράδειγμα);
Επιβάλλει (ΑΝ επιβάλλει) αστεία πρόστιμα και σφυρίζει αδιάφορα...γιατί καλό μπουρδέλο είναι κι αυτή!
Εγώ ξέρω ότι στο επίπεδο 6 της συνθήκη της Μπολόνια: Πανεπιστήμια/ΤΕΙ ΜΑΖΙ, στο εξωτερικό= bachelor
Στο εξωτερικό μια χαρά μας έχουν τακτοποιημένους και δηλωμένους παντού ως Α.Ε.Ι. (χωρίς "αστερίσκους" και λοιπά "ναι μεν αλλά") γιατί απλούστατα δεν τους νοιάζει και δεν έχουν κανένα λόγο να μας δημιουργήσουν προβλήματα εκτός Ελλάδας...μόνο το "εσωτερικό" (η εγχώρια "πίτα" δηλαδή) τους νοιάζει!;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κακά τα ψέματα, στο Δημόσιο προηγούνται οι Π.Ε. και αριθμητικά (Σ.Ο.Χ. κλάιν μάιν, who cares) και μισθολογικά (έστω και για λίγο) και σε προοπτικές εξέλιξης...κι όποιος είχε βλέψεις για εκεί και επέλεξε σπουδές σε Τ.Ε.Ι. έκανε μεγάλο λάθος!

Άμα κάτσουμε ν' αναφέρουμε και να συζητήσουμε για όλη την κοινοτική νομοθεσία που ΔΕΝ εφαρμόζει η Μπανανία (για τον Α ή Β λόγο) δε μας φτάνει ολόκληρο 24ωρο!:rolleyes:
Το θέμα είναι τι κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το γεγονός ότι ένα κράτος μέλος της (η Ελλάδα εν προκειμένω) γράφει τις οδηγίες της στα παλιά του τα παπούτσια!
Τι κάνει π.χ. για τη μη τήρηση της συνθήκης της Bologna ή για το τέλος ταξινόμησης στ' αυτοκίνητα (τυχαίο παράδειγμα);
Επιβάλλει (ΑΝ επιβάλλει) αστεία πρόστιμα και σφυρίζει αδιάφορα...γιατί καλό μπουρδέλο είναι κι αυτή!

Στο εξωτερικό μια χαρά μας έχουν τακτοποιημένους και δηλωμένους παντού ως Α.Ε.Ι. (χωρίς "αστερίσκους" και λοιπά "ναι μεν αλλά") γιατί απλούστατα δεν τους νοιάζει και δεν έχουν κανένα λόγο να μας δημιουργήσουν προβλήματα εκτός Ελλάδας...μόνο το "εσωτερικό" (η εγχώρια "πίτα" δηλαδή) τους νοιάζει!;)


To κράτος μέχρι προτίστως έτρωγε πρόστιμα για τη μη εφαρμογή της συνθήκη της Μπολόνια. Ένα αυτό.

Η διαφορά μισθού είναι 45 ευρώ του ΠΕ με του ΤΕ ( τρομερά λεφτά , θα γίνουμε πλούσιοι), αλλά στο ξαναλέω στο τελευταίο χρόνο που κάνω προκηρύξείς γιατί με πρήζει η μητέρα μου ( κλασσικός Έλληνας γονιός, που έχει όνειρο να δει το παιδί του στο ΔΗμόσιο) βλέπω ότι ζητάν εκαι αρκετούς ΤΕ και ΠΕ. Γενικά, είναι τόσοι πολλοί οι ΠΕ που όλοι παλεύουν να μπουν αλλα θέσεις μετρημένες στα δάκτυλα ενός χεριού. Τα ίδια είναι και στο ΤΕ. Ξέρω άνθρωπο που είναι στο Δημόσιο με ΠΕ και μαστερ και παίρνει 850 ευρώ το μήνα. επί 12 μήνες. Τα ίδια λεφτά παίρνει κάποιος στον ιδιωτικό ακόμα και ως ΤΕ επι 14 μήνες ( τα δώρα μαζί)
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
α)To κράτος μέχρι προτίστως έτρωγε πρόστιμα για τη μη εφαρμογή της συνθήκη της Μπολόνια. Ένα αυτό.

β)Η διαφορά μισθού είναι 45 ευρώ του ΠΕ με του ΤΕ ( τρομερά λεφτά , θα γίνουμε πλούσιοι), αλλά στο ξαναλέω στο τελευταίο χρόνο που κάνω προκηρύξείς γιατί με πρήζει η μητέρα μου ( κλασσικός Έλληνας γονιός, που έχει όνειρο να δει το παιδί του στο ΔΗμόσιο) βλέπω ότι ζητάν εκαι αρκετούς ΤΕ και ΠΕ. Γενικά, είναι τόσοι πολλοί οι ΠΕ που όλοι παλεύουν να μπουν αλλα θέσεις μετρημένες στα δάκτυλα ενός χεριού. Τα ίδια είναι και στο ΤΕ. Ξέρω άνθρωπο που είναι στο Δημόσιο με ΠΕ και μαστερ και παίρνει 850 ευρώ το μήνα. επί 12 μήνες. Τα ίδια λεφτά παίρνει κάποιος στον ιδιωτικό ακόμα και ως ΤΕ επι 14 μήνες ( τα δώρα μαζί)
α)Και λοιπόν;Απ' την τσέπη του τα πληρώνει το κράτος;Σκασίλα του!:rolleyes:
Λεφτά να έχεις φορολογούμενε να πληρώνεις τις οικονομικές συνέπειες της διασφάλισης των συμφερόντων των εγχωρίων συντεχνιών κι όλα καλά...άσε που στην προκειμένη περίπτωση δε νομίζω ότι μιλάμε για κάνα σοβαρό ποσό!
Ξαναλέω, ΑΝ η Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν σοβαρή εφόσον βλέπει ότι η Ελλάδα δε συμμορφώνεται επί σειρά ετών έπρεπε να λάβει πιο δραστικά μέτρα...π.χ. αύξηση των προστίμων κάθε χρόνο (μέχρι να φτάσουν σε ποσά που θα "τσούξουν" τον κρατικό προϋπολογισμό) ή/και να επιβάλλει πλήρη αποκλεισμό ΟΛΩΝ των πτυχίων από Ελληνικά Α.Ε.Ι. στα κράτη μέλη της Ένωσης!
Αλλά είπαμε, η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι κι αυτή ένα μπουρδέλο και μισό με ηγεσία της πλάκας που τα μόνα ανθρώπινα δικαιώματα με τα οποία ασχολείται σοβαρά είναι των ανώμαλων και των λαθροεισβολέων!;)

β)Δεν είναι μόνο η (μικρή όπως ανέφερα και στην αρχή) διαφορά στο μισθό αλλά και οι προοπτικές εξέλιξης (οι Π.Ε. έχουν προβάδισμα κι εκεί)...οκ δε λέω ότι όποιος μπει στο Δημόσιο ως Τ.Ε. είναι κορόιδο ή ότι αν έχει τη δυνατότητα να μπει δεν πρέπει λόγω αυτών των συνθηκών κ.λπ. (ο καθένας με ό,τι έχει πορεύεται) απλώς λέω ότι όποιος από τα 18 του έχει καταλήξει ότι θέλει να σπουδάσει σε Α.Ε.Ι. και μετά να μπει στο Δημόσιο οφείλει να ακολουθήσει σπουδές Π.Ε.!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Το Πτυχίο των ΤΕΙ για μένα αναγνωρίζεται παντού.Είτε όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα στον ιδιωτικό τομέα,είτε για δουλειά στο δημόσιο είτε για διδακτορικό.

Αυτό που με έχει εκνευρίσει είναι πως τα κατάργησαν τα ΤΕΙ.Αν συνέχιζαν να λειτουργούν δεν θα είχα κανένα θέμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

β)Δεν είναι μόνο η (μικρή όπως ανέφερα και στην αρχή) διαφορά στο μισθό αλλά και οι προοπτικές εξέλιξης (οι Π.Ε. έχουν προβάδισμα κι εκεί)...οκ δε λέω ότι όποιος μπει στο Δημόσιο ως Τ.Ε. είναι κορόιδο ή ότι αν έχει τη δυνατότητα να μπει δεν πρέπει λόγω αυτών των συνθηκών κ.λπ. (ο καθένας με ό,τι έχει πορεύεται) απλώς λέω ότι όποιος από τα 18 του έχει καταλήξει ότι θέλει να σπουδάσει σε Α.Ε.Ι. και μετά να μπει στο Δημόσιο οφείλει να ακολουθήσει σπουδές Π.Ε.!

Δηλαδή ένας από Τ.Ε με Διδακτορικό δεν έχει προοπτικές εξέλιξης ; Φυσικά και έχει.

Για μένα οι κλάδοι Π.Ε και Τ.Ε είναι ισότιμοι απλά ίσως υπάρχει μια μικρή διαφορά στον μισθό στους δημοσίους υπαλλήλους με σύμβαση αορίστου χρόνου.

Ομως ένας Τ.Ε με Μεταπτυχιακό αμοίβεται καλύτερα από έναν Π.Ε χωρίς Μεταπτυχιακό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδή για να καταλάβω...εγώ με βάση τα μόρια που συγκέντρωσα μπορούσα να σπουδάσω Θεολογία....δηλαδή ως Θεολόγος θα ήταν πιο εύκολο να βρώ δουλειά στο δημόσιο απ'οτι ως Οικονομολόγος Τ.Ε ; Δεν στέκει αυτό που λές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
180 ECTS (3 έτη): BSc
240 ECTS (4 έτη): BSc (Hons)
Αυτά στον Αμερικανικό, Ευρωπαϊκό και λοιπό κόσμο...στο Βαλκανοκρατικομπανανιστάνικο κόσμο ισχύουν άλλα!;)

Λάθος. Δεν ισχύουν άλλα, ισχύουν και άλλα. Για παράδειγμα, το integrated master είναι όρος της ΕΕ. Το ότι αυτά που αναφέρεις είναι τα συνηθέστερα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλα. Όπως έλεγε και ο VouDou παλαιόθεν, το 5+3 δεν θα αλλάξει (κάτι ήξερε προφανώς) με ό,τι συν και πλην θεωρεί ο καθένας. Και, όπως ανέφερα παραπάνω, στο εξωτερικό το λέγαμε master-equivalent", αφού το έγραφε κιόλας (και στις επίσημες μεταφράσεις του, το αυτό).

Ναι ναι ξέρω, έχουν γίνει σχεδόν όλες οι σχολές στην Ελλάδα πενταετούς φοίτησης (μέχρι και τα τμήματα μουσικών σπουδών:lol:) για να χωρέσουν όσα περισσότερα καθηγητικά ρουσφέτια μπορούν...αλλά είναι "εξειδικευμένα" ρουσφέτια!:rolleyes:
Δεν είναι ότι μετά το 3ο (συνήθως) ή 4ο (στα καλά τμήματα) απλά φορτώνουν το πρόγραμμα σπουδών με μαθήματα-"πασαλείμματα" για να δικαιολογήσουν τα 10 εξάμηνα, το integrated master και τη θεσούλα τους...είναι ότι τα "εξειδικεύουν" τα παιδιά...στο πως να γίνονται βάρος στις οικογένειές τους για άλλα 2-4 εξάμηνα, να χάνουν το χρόνο τους κι εν τέλει να μπουν στη λογική του "βολέματος" όσο γίνεται περισσότερο!
Είδες τι κορόιδα που είναι σε όλο τον κόσμο που κάνουν 3 χρόνια bachelor και μετά ξανά μανά άλλα 1-2 χρόνια ξεχωριστό master;Δεν ήξεραν να έρθουν Ελλαδάρα να εξειδικευτούν όπως πρέπει!:whatever:
Για να μην το κουράζουμε, τα περί "εξειδίκευσης" στα πενταετή Ελληνικά τμήματα αγαπητέ να πάτε να τα πείτε σε κάνα παιδάκι του Λυκείου, όχι σ' εμένα (που μόνο στο δικό μου μεταπτυχιακό είχα καμιά δεκαριά συμφοιτητές απόφοιτους πολυτεχνικών σχολών πενταετούς φοίτησης που το ξεκίνησαν ακριβώς γιατί υπέστησαν αυτό που περιέγραψα πιο πάνω)...

Δεν συμφωνώ. Ίσα-ίσα είναι το αντίθετο από αυτά που λες. Δηλαδή, επιστήμονας δεν μπορείς να θεωρηθείς πρακτικά και ουσιαστικά με 3 έτη σπουδών και έτοιμος να εξασκήσεις επάγγελμα (ίσως φαντάζομαι σε σπουδές με οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων, δεν έχω απόλυτη γνώση εκεί)... Δεν προλαβαίνεις να μάθεις ούτε τα βασικά σε δεδομένο γνωστικό αντικείμενο και επειδή αποκτάς μόνο γενική επιστημονική γνώση σε "αναγκάζει" μετά για το επάγγελμα να πας σε μεταπτυχιακό. Εδώ τα ΙΕΚ είναι πια 3ετή.

Εννοείται ότι στο 3ο και 4ο έτος, που λες, δεν κάνεις "πασαλείμματα", αλίμονο! Για μαθήματα επιλογής, μπορεί στο πλαίσιο να περιοριστούν σε αριθμό (και για αυτό είναι επιλογής). Αυτά είναι αόριστες υπερβολές, για να "ψηλώσουν" άλλοι. Για το "σε όλο τον κόσμο" απάντησα πιο πάνω.

Ποιες είναι αυτές;

Εκτός από τα 10 εξάμηνα, σε δεδομένο γνωστικό αντικείμενο ειδικότητας, είναι: α) θεμελίωση σε βασικές επιστήμες και τέχνες, β) μαθήματα κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος, γ) εμβάθυνση και εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων.

Λανθασμένα λοιπόν πιστεύουν οι περισσότεροι, ότι 5ετία = integrated master. Αυτό δίνεται μετά από κρίση από τους αρμοδίους, αφού ελεγχθεί αν, επιπλέον, το κάθε 5ετές Τμήμα πληροί και τα ανωτέρω.

Τα ελάχιστα προγράμματα integrated master που έχουν απομείνει στην Ευρώπη παρέχονται από μέτρια (σε σχέση με τον εγχώριο ανταγωνισμό τους) πανεπιστήμια και σε κράτη που το master κοστίζει αρκετές χιλιάδες € (όχι Σκανδιναβίες Γερμανίες κ.λπ.)...οπότε ναι, είναι και το οικονομικό ένα από τα κίνητρα για να πάει κάποιος εκεί!
Αλλιώς για ποιον άλλο λόγο να επιλέξει π.χ. ο Σκωτσέζος υποψήφιος φοιτητής μηχανικός το 5ετές integrated master του Glasgow Caledonian University έναντι του 4ετούς bachelor ενός απ' τα 4-5 καλύτερα πανεπιστήμια της Σκωτίας (στο οποίο θα μπει με τον ίδιο τρόπο, με το ίδιο κόστος και θ' αποφοιτήσει πιο γρήγορα και με πτυχίο με μεγαλύτερο κύρος);

Αυτή θα έπρεπε να είναι η "πεπατημένη" για όλους όσους θέλουν να εξειδικευτούν σε θεωρητικό επίπεδο μέσω ενός πανεπιστημιακού master και θέλουν να εργαστούν στην παραγωγική οικονομία (και όχι ως καθηγητές π.χ. ή κάτι αντίστοιχο)...πως αλλιώς θα "μάθουν" τι δουλειά ακριβώς θέλουν να κάνουν και κατ' επέκταση τι εξειδίκευση ν' ακολουθήσουν, από τα πανεπιστημιακά έδρανα ή από τον καναπέ του σπιτιού τους;

Είπαμε, ο καθένας διαλέγει αυτά που θέλει ανάλογα με τα θέλω του. Δεν είναι απαραίτητο να πάρουν όλοι integrated master.

Σίγουρα πάντως καμία άλλη (πολιτισμένη, δυτική, δημοκρατική κ.λπ.) χώρα πλην της δικής μας δεν αυξάνει τα έτη σπουδών στα προπτυχιακά τμήματα των πανεπιστημίων της, σε τέτοιο βαθμό που πλέον οι πενταετείς προπτυχιακές σπουδές ν' αποτελούν τον "κανόνα"!
Είναι φως φανάρι ότι είσαι της λογικής "αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει", οκ όπως αγαπάς, αλλά ένα σχόλιο πάνω σ' αυτό;Όχι;:rolleyes:

Δεν έχω κανένα ακαδημαϊκό σπίτι, π.χ. δεν είμαι μόνιμος κάπου ή να βγάλω περισσότερα λεφτά. Λέγαμε και λέμε προς τα που πάει το πράγμα και οι νεότεροι να κάνουν τις ορθές/ορθότερες επιλογές τους βάσει των θέλω του. Ενημέρωση κάνουμε εδώ. Αν θέλει κάποιος να αλλάξει υπάρχουν και οι επιλογές των κατατακτηρίων ή να κάνει και μάστερ ή και δεύτερο μάστερ σε άλλο κλάδο, κ.λπ..

Επειδή είμαι παλιός και είσαι παλιός, φαντάζομαι θα ήξερες ότι "δεν κρύβομαι" και πάντα λέω την άποψή μου (και συνήθως επιβεβαιώνομαι από τις εξελίξεις, μέχρι να διαψευστώ φυσικά). Επειδή έχω πολλές υποχρεώσεις πια και οικογένεια μπορεί λίγο να αργώ, αλλά εκθέτω στο τέλος τις απόψεις μου.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
1)Όπως έλεγε και ο VouDou παλαιόθεν, το 5+3 δεν θα αλλάξει (κάτι ήξερε προφανώς) με ό,τι συν και πλην θεωρεί ο καθένας.

2)Δεν συμφωνώ. Ίσα-ίσα είναι το αντίθετο από αυτά που λες. Δηλαδή, επιστήμονας δεν μπορείς να θεωρηθείς πρακτικά και ουσιαστικά με 3 έτη σπουδών και έτοιμος να εξασκήσεις επάγγελμα (ίσως φαντάζομαι σε σπουδές με οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων, δεν έχω απόλυτη γνώση εκεί)... Δεν προλαβαίνεις να μάθεις ούτε τα βασικά σε δεδομένο γνωστικό αντικείμενο και επειδή αποκτάς μόνο γενική επιστημονική γνώση σε "αναγκάζει" μετά για το επάγγελμα να πας σε μεταπτυχιακό. Εδώ τα ΙΕΚ είναι πια 3ετή.

3)Εννοείται ότι στο 3ο και 4ο έτος, που λες, δεν κάνεις "πασαλείμματα", αλίμονο!

4)Εκτός από τα 10 εξάμηνα, σε δεδομένο γνωστικό αντικείμενο ειδικότητας, είναι: α) θεμελίωση σε βασικές επιστήμες και τέχνες, β) μαθήματα κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος, γ) εμβάθυνση και εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων.

5)Λανθασμένα λοιπόν πιστεύουν οι περισσότεροι, ότι 5ετία = integrated master. Αυτό δίνεται μετά από κρίση από τους αρμοδίους, αφού ελεγχθεί αν, επιπλέον, το κάθε 5ετές Τμήμα πληροί και τα ανωτέρω.

6)Δεν έχω κανένα ακαδημαϊκό σπίτι, π.χ. δεν είμαι μόνιμος κάπου ή να βγάλω περισσότερα λεφτά. Λέγαμε και λέμε προς τα που πάει το πράγμα και οι νεότεροι να κάνουν τις ορθές/ορθότερες επιλογές τους βάσει των θέλω του. Ενημέρωση κάνουμε εδώ. Αν θέλει κάποιος να αλλάξει υπάρχουν και οι επιλογές των κατατακτηρίων ή να κάνει και μάστερ ή και δεύτερο μάστερ σε άλλο κλάδο, κ.λπ..
1)Γιατί όμως "δεν θ' αλλάξει";:whistle:
Εγώ ξέρω την απάντηση, περιμένω να διαβάσω και τη δική σου...

2)Μη συμφωνείς, δικαίωμά σου...το ότι οι συνάδελφοί μας σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Αμερική κ.λπ. κ.λπ. ακολουθούν ως επί το πλείστον σπουδές 3ετούς φοίτησης κι επαγγέλλονται δικηγόροι, οικονομολόγοι, μηχανικοί και πάσης φύσεως επιστήμονες μ' αυτά τα πτυχία βεβαιώνει του λόγου το αληθές...και ξέρεις γιατί γίνεται έτσι;
Γιατί έτσι κερδίζουν χρόνο (άλλο 3 έτη, άλλο 5 έτη στα χαρτιά και 6-7 στην πράξη) και χρήμα (πρώτα κοιτάνε αν μπορούν να σταδιοδρομίσουν σ' αυτό που σπούδασαν και μετά ξοδεύουν επιπλέον χρήματα και φαιά ουσία για μετεκπαίδευση), γνωρίζοντας ότι για το 95% των θέσεων εργασίας η όποια θεωρητική γνώση θα έχουν αποκτήσει απ' το πανεπιστήμιο ως τότε είτε θα έχει ξεχαστεί σε κάποια σκοτεινή γωνιά του εγκεφάλου τους είτε θα τους είναι άχρηστη...και το κυριότερο, την "πολιτική" τους αυτή (στην Ε.Ε. τουλάχιστον) την έχουν θεσμοθετήσει μέσω κοινοτικής οδηγίας (τη γνωστή συνθήκη με το όνομα της πόλης της Ιταλίας), με την οποία εναρμονίζονται άπαντες...πλην Μπανανίας που θέλει τα perks της Ένωσης, χωρίς όμως τις υποχρεώσεις!
Αν η Ελλάδα λοιπόν θέλει να παριστάνει την "κοιτίδα των επιστημών" αυξάνοντας τα έτη σπουδών στα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα των πανεπιστημίων (στην πραγματικότητα για να βολεύει σε καθηγητικές θέσεις το κάθε βύσμα) ας το κάνει με τα λεφτά όσων από εσάς δηλώνετε υπέρμαχοι αυτής της "πολιτικής", όχι με τα δικά μου και του κάθε διαφωνούντα ή/και άσχετου!

3)Τότε γιατί οι πτυχιούχοι πολυτεχνείων και λοιπών σχολών πενταετούς φοίτησης πάνε και κάνουν μεταπτυχιακά όπου και όπως βρουν;
Αφού είναι "εξειδικευμένοι"!:rolleyes:

4)Γενικόλογες περιγραφές που δε βγάζουν κανένα νόημα και παραπέμπουν πιο πολύ σε πολιτικάντη παρά σε επιστήμονα...εξήγησέ μας σε παρακαλώ με σαφήνεια κι απλά λόγια για να καταλάβουμε ποιες είναι οι τρεις "προϋποθέσεις ακαδημαϊκού χαρακτήρα" που είναι απαραίτητες για να πάρει κανείς δίπλωμα Ελληνικής σχολής πενταετούς φοίτησης και οι οποίες είναι «μοναδικές» γι' αυτά τα προγράμματα σπουδών;
Τι σημαίνει «εμβάθυνση και εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων» ως ακαδημαϊκή προϋπόθεση λήψης διπλώματος μοναδική γι' αυτά τα τμήματα;!
Δηλαδή οι φοιτητές άλλων τμημάτων πλην πενταετών Μπανανοσχολών δεν εμβαθύνουν στην επιστήμη τους, είτε κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είτε αργότερα, εντός ή/και εκτός πανεπιστημιακών στεγανών;Και το επίπεδο π.χ. του MIT ή άλλων κορυφαίων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων που παρέχουν πτυχία 3ετούς φοίτησης είναι "χαμηλό" επειδή δεν κάθονται οι Αμερικανοί φοιτητές να φάνε ακόμη δύο χρόνια απ' τη ζωή τους χωρίς λόγο στα θρανία;:rolleyes:

5)Όχι αγαπητέ, η αλήθεια σε διαψεύδει...στην Ελλάδα integrated master έγιναν με υπουργικές αποφάσεις του Γαβρόγλου μέσα σε μια νύχτα ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι σχολές 5ετούς φοίτησης στην Ελλάδα χωρίς ΚΑΜΙΑ "κρίση", "αξιολόγηση" κ.λπ. από ΚΑΝΕΝΑΝ αρμόδιο κι από ΚΑΜΙΑ επιτροπή...όλες ΠΛΗΝ των σχολών των πρώην Τ.Ε.Ι. για τις οποίες (κατόπιν παρεμβάσεων επιμελητηρίων και λοιπών ομάδων συμφερόντων ξαναλέω) θεσπίστηκαν επιτροπές και προϋποθέσεις για τα μάτια του κόσμου και με μόνο στόχο να μην ολοκληρωθούν ποτέ!;)

6)Η πιο "ορθή" επιλογή που μπορούν να κάνουν πλέον τα νέα Ελληνόπουλα που θέλουν να σπουδάσουν μια επιστήμη και να βιοποριστούν, ανελιχθούν κ.λπ. από αυτή με περηφάνια κι αξιοπρέπεια (κι όχι τσανακογλύφοντας καθηγητές ή/και πολιτικάντηδες για να τους βολέψουν ως καθηγητές σε κάνα πανεπιστήμιο ή ως οτιδήποτε άλλο στο Δημόσιο) είναι να φύγουν για σπουδές σε όσο το δυνατόν καλύτερα πανεπιστήμια στο εξωτερικό...το ν' ασχοληθούν με σπουδές σε Ελληνικές σχολές από τις οποίες θα βγουν στην καλύτερη των περιπτώσεων 23-24 ετών, με «0» εργασιακή εμπειρία και χωρίς κανένα άλλο συγκριτικό "πλεονέκτημα" και (το κυριότερο) σε μια μικρή έως ανύπαρκτη αγορά εργασίας είναι απλά χάσιμο χρόνου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν συμφωνώ. Ίσα-ίσα είναι το αντίθετο από αυτά που λες. Δηλαδή, επιστήμονας δεν μπορείς να θεωρηθείς πρακτικά και ουσιαστικά με 3 έτη σπουδών και έτοιμος να εξασκήσεις επάγγελμα (ίσως φαντάζομαι σε σπουδές με οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων, δεν έχω απόλυτη γνώση εκεί)... Δεν προλαβαίνεις να μάθεις ούτε τα βασικά σε δεδομένο γνωστικό αντικείμενο και επειδή αποκτάς μόνο γενική επιστημονική γνώση σε "αναγκάζει" μετά για το επάγγελμα να πας σε μεταπτυχιακό. Εδώ τα ΙΕΚ είναι πια 3ετή.
Αυτό δεν ισχύει ούτε γι' αστείο. Ποιος σου είπε καταρχάς πως όσοι δηλαδή σπουδάζουν οικονομικά, πληροφορική, engineering, χημεία/βιολογία κοκ πως χρειάζονται σώνει και καλά 4 τουλάχιστον χρόνια σπουδών; Κατά βάσιν, τα περισσότερα μαθήματα που κάνουν όλοι αυτοί είναι αχρείαστα κι όχι μόνο επειδή δε χρειάζεσαι τις γνώσεις καθεαυτές, αλλά ούτε και η γνώση τους σε βοηθάει με κάποιο έμμεσο τρόπο.

Η διατύπωση αυτή καταρρίπτεται και διακωμωδείται ακόμα περισσότερο όταν καταλάβει κάποιος πως τα περισσότερα master σε όλο το κόσμο αποτελούν κατά 80% επανάληψη του προπτυχιακού για να "κάτσει". Οι περισσότεροι, λοιπόν, επαγγελματίες δεν ξέρουν και άρα δε χρειάζονται καν τα βασικά μαθήματα των πρώτων ετών του πανεπιστημίου(σε "αξιοπρεπή" βαθμό).
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Η διατύπωση αυτή καταρρίπτεται και διακωμωδείται ακόμα περισσότερο όταν καταλάβει κάποιος πως τα περισσότερα master σε όλο το κόσμο αποτελούν κατά 80% επανάληψη του προπτυχιακού για να "κάτσει". Οι περισσότεροι, λοιπόν, επαγγελματίες δεν ξέρουν και άρα δε χρειάζονται καν τα βασικά μαθήματα των πρώτων ετών του πανεπιστημίου(σε "αξιοπρεπή" βαθμό).

Πιστεύω αρκετά άνω του 80%...
1)Αυτό που με έχει εκνευρίσει είναι πως τα κατάργησαν τα ΤΕΙ.Αν συνέχιζαν να λειτουργούν δεν θα είχα κανένα θέμα.

2)Δηλαδή ένας από Τ.Ε με Διδακτορικό δεν έχει προοπτικές εξέλιξης ; Φυσικά και έχει.

3)Για μένα οι κλάδοι Π.Ε και Τ.Ε είναι ισότιμοι απλά ίσως υπάρχει μια μικρή διαφορά στον μισθό στους δημοσίους υπαλλήλους με σύμβαση αορίστου χρόνου.

4)Ομως ένας Τ.Ε με Μεταπτυχιακό αμοίβεται καλύτερα από έναν Π.Ε χωρίς Μεταπτυχιακό.
1)Καλώς καταργήθηκαν τα Τ.Ε.Ι. εφόσον το Ελληνικό κράτος τα υποχρηματοδοτούσε (σε σχέση με τα πανεπιστήμια), δεν κατοχύρωνε επαγγελματικά πτυχιούχους δεκάδων τμημάτων τους και γενικότερα δεν τα "υποστήριζε" ως όφειλε για να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικά ως Α.Ε.Ι., τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό...το θέμα είναι ότι η ίδια κοροϊδία σε βάρος πτυχιούχων συνεχίζεται πλέον με τη μορφή των "νέων" πανεπιστημιακών τμημάτων πρώην Τ.Ε.Ι.!

2)Το διδακτορικό στο Δημόσιο (πλην θέσεων καθηγητών σε Α.Ε.Ι.) δίνει απλώς κάποια μόρια παραπάνω στις προκηρύξεις και κάποια ευρουλάκια επιπλέον στο μισθό και σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να το κάνει κάποιος μόνο και μόνο για το Δημόσιο (εκτός αν του το στείλουν "δωράκι" σπίτι του:rolleyes:)...

3)Οι Π.Ε. δημόσιοι υπάλληλοι είναι πιο παλιά "φάρα" και πολύ περισσότεροι σε σχέση με τους Τ.Ε., γι' αυτό και πετυχαίνουν διαχρονικά ευνοϊκότερη μεταχείριση από τον εργοδότη τους (Μπανανιστάν) σε σχέση με τους Τ.Ε. συναδέλφους τους...γι' αυτό βλέπεις π.χ. ότι παρά το ότι ένα πτυχίο πανεπιστημίου οικονομικών 4ετούς φοίτησης σε σχέση με ένα πτυχίο Τ.Ε.Ι. οικονομικών 4ετούς φοίτησης είναι ισότιμα, ο ένας υπάγεται σε θέσεις Π.Ε. (με μεγαλύτερο μισθό, προοπτικές ανέλιξης κ.λπ.) ενώ ο άλλος σε θέσεις Τ.Ε. που μειονεκτούν...
Γενικά σ' αυτή τη χώρα οι "πολλοί" κάνουν το κουμάντο γιατί φέρνουν και τα περισσότερα ψηφαλάκια!
Αν π.χ. οι μηχανικοί Τ.Ε. ήταν περισσότεροι από τους Π.Ε. ο Γαβρόγλου δε θα καταργούσε τα Τ.Ε.Ι. αλλά τα πολυτεχνεία και το Τ.Ε.Ε. δε θα είχε τους Π.Ε. στα ώπα ώπα αλλά τους Τ.Ε.!;)

4)Γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος, μπορεί και να ισχύει...ούτως ή άλλως όμως σχεδόν όλοι οι Π.Ε. που διορίζονται στο Δημόσιο κυνηγούν κι αποκτούν μεταπτυχιακά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για ν' αυξήσουν όσο γίνεται τις μηνιαίες αποδοχές τους!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πιστεύω αρκετά άνω του 80%...
Πιθανό. Πάντως για σχεδόν όλους μας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και ακόμα πολύ πιο διασκεδαστικό και motivating να μαθαίνουμε τη θεωρία αφού έχουμε κάποια εμπειρία με την πράξη. Η κοινή άποψη πως π.χ. ο επενδυτής πρέπει πρώτα να μάθει πιθανότητες και χρονοσειρές και μετά να πιάσει δουλειά δουλεύει πολύ χειρότερα και είναι πολύ πιο κουραστική από το αντίθετο, επομένως είναι πολύ καλύτερο να ξεμπερδεύεις σε 3 χρόνια και μετά να δεις, έχοντας μια χψ εμπειρία, για το αν και το τι θέλεις να μάθεις σε ακαδημαϊκό/ολιστικό επίπεδο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top