Πανελλήνιες 2023 - Κουβεντούλα

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
Δεν φταις εσύ, δεν πήγαινε για το δικό σου μήνυμα απλώς δυστυχώς επηρεάζομαι εύκολα όταν ακούω για το διάβασμα που κάνουν οι άλλοι. Δεν λειτουργώ καλά με πρόγραμμα, με στρεσάρει ακόμα παραπάνω. Σε άλλα νέα οποίος θέλει να λύσουμε μαζί ασκήσεις χημείας, μου λέει :P Θα την αρχίσω από αύριο την επανάληψη εκεί.
 

Magigi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Magigi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Χημείας Πατρών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Δεν φταις εσύ, δεν πήγαινε για το δικό σου μήνυμα απλώς δυστυχώς επηρεάζομαι εύκολα όταν ακούω για το διάβασμα που κάνουν οι άλλοι. Δεν λειτουργώ καλά με πρόγραμμα, με στρεσάρει ακόμα παραπάνω. Σε άλλα νέα οποίος θέλει να λύσουμε μαζί ασκήσεις χημείας, μου λέει :P Θα την αρχίσω από αύριο την επανάληψη εκεί.
Χημεία:inlove:
Το καλυτερο μου είναι:redface:
Πάντως μιας και το ειπες, κι εγώ πρέπει σιγά σιγά τώρα που το σκέφτομαι. Τόσες μέρες μόνο μαθηματικά κοιτάω (άγχος για τα μαθς τσεκ:P)
 

GGP

Νεοφερμένος

Η GGP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το βοήθημα του Σαλαμαστράκη είναι πολύ "βαρύ" για το επίπεδο των πανελληνίων, έχει άπειρες ασκήσεις, πολλές φορές υπερβολικά τραβηγμένες, και είναι πυκνογραμμένο. Για να δουλευτεί πρέπει να υπάρχει καθοδήγηση από καθηγητή. Η καθηγήτρια του σχολείου μας έδινε συγκεκριμένες ασκήσεις από αυτό. Εγώ δούλεψα κυρίως το βοήθημα των Σωτηρίου-Καρυοφύλλη, σαφώς πιο "ελαφρύ", μπορεί να το δουλέψει ο μαθητής άνετα, και έχει σεβαστό όγκο ασκήσεων.
Συμφωνώ απόλυτα.
Θέλω να προσθέσω κάτι και μακάρι να βοηθήσει τους φετινός υποψηφίους. (έχοντας δώσει 2 φορές πανελλήνιες από υγείας)
1.Το να διαβάσει κανείς θεωρία εκτός σχολικού είναι ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ. Θα φορτώσετε τον εγκέφαλό σας άσκοπα με άχρηστη -για τις πανελλήνιες- πληροφορία.
2.Το να λύσει κάνεις άπειρες ασκήσεις θα τον κουράσει.Χρειαζεται απομνημόνευση μεθοδολογίας αρχικά και έπειτα επαρκής εξάσκηση. Η μεθοδολογία όλων των ασκήσεων είναι ΟΠΛΟ ειδικά στην τεράστια ύλη της χημείας. Διαφορετικά,αν δεν κατηγοριοποιήσει κανείς τις ασκήσεις μπορεί μετά να <χαθεί> και να ψάχνεται από την αρχή σε κάθε άσκηση.
3.Δεν είστε μαιμουδακια;!! Γιατί να μιμηθείτε ο,τι λένε κάποιοι και καλά έξυπνοι και να πάτε να τρέξετενα πάρετε κάτι βοηθήματα τύπου σαλτερης με 5 τόμους των 500 σελ;;;;; Μπορείτε να επενδύσετε σε επαναληπτικά βοηθήματα που είναι περιεκτικά και να τα λύνετε οσο βγαίνει ύλη. Έπειτα , υπάρχουν τόσο καλά διαγ στο ίντερνετ για έξτρα επανάληψη.
Λαμβάνοντας αυτά υποψιν το να διαβάζει κάποιος 15 ώρες το καταλαβαίνω μόνο αν έχει πιάσει να διαβάσει και να λύσει τα πιο χοντρά και αναλυτικά βοηθήματα που υφίστανται. Λογικό να μη του φτάνει 6-7ωρο.
Αν κάποιος διαβάζει ποιοτικά θεωρώ ότι του αρκεί ένα 7 ωρο.(γενικεύοντας)
Αυτά!
Σίγουρα χρειάζεται κόπος αλλά όχι υπερβολή!
Εύχομαι καλή δύναμη σε όσους δίνουν!
Υ.Γ.Ελπιζω το ύφος μου να μην ήταν αυστηρό και αφοριστικο.Μακαρι να φανούν χρήσιμα όσα είπα.
Να σημειώσω ότι με αυτό το σκεπτικό την 1η χρόνια έγραψα περίπου 17.900
Και τη 2η 19.100+.
Όχι πως δεν έπαιξε ρόλο η τύχη έκανα και κατι καλά θαρρώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε θα τα έχουν μάθει τέρμα επιφανειακά αν τα τρέχουν τόσο στο φροντιστήριο. Εμείς τρέχαμε και δεν έχουμε βγάλει ούτε τα μισά από αυτά.

Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που έχουν βγάλει όλη την ύλη (σε όλα εκτός έκθεσης τουλάχιστον) κανονικά και σοβαρά, ακόμα και πριν να αρχίσει η χρονιά, από το καλοκαίρι. Αυτοί είναι συχνά παιδιά καθηγητών/μηχανικών όπου τρέχουν και με ιδιαίτερα την Β ή την Α λυκείου για να ξεκινήσουν προετοιμασία από την Β ή και πιο νωρίς και να έχουν τελειώσει το καλοκαίρι πριν τη Γ. Πολύ λίγα αυτά τα άτομα, αλλά η μέθοδος αυτή αποδίδει τα μέγιστα. Θα πρότεινα σε όποιον έχει χρόνο να ρίχνει από την Β λυκείου ματιές στην ύλη της Γ, έστω στα βασικά, αν στοχεύει σε κάποιες συγκεκριμένες υψηλόβαθμες σχολές (17.800+).

Άλλοι πηγαίνοντας με ρυθμούς εφάμιλλους της Γ από την Β - από ιδιαίτερα κυρίως, γιατί τα φροντιστήρια κατά γενική ομολογία στην Β στην προετοιμασία για την Γ προχωρούν με χαλαρό ρυθμό- τελειώνουν οι περισσότεροι περίπου τα Χριστούγεννα ή κάπου στον έναν μήνα πιο πριν, αυτό είναι πιο σύνηθες. Δεν θα συμπεριλάβω όσους απλά πηγαίνουν με μεγάλη ταχύτητα στην Γ, επειδή μπορεί να γίνει λόγος περί πασαλειμμάτων.

Από εκεί και πέρα, αν κάποιος κινηθεί με τους κλασικούς ρυθμούς δεν έχει να χάσει απαραίτητα κάτι, αν είναι επιμελής και οργανωμένος. Ωστόσο αυτοί που ανέφερα παραπάνω έχουν αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα, δεν θα αγχωθούν και πιεστούν τόσο όσο οι υπόλοιποι, θα έχουν παραπάνω χρόνο για άλλες δραστηριότητες και θα διεξάγουν παραπάνω επαναλήψεις.

@2005 δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας ωστόσο, με την κατάλληλη προετοιμασία μπορείς να φτάσεις στο επίπεδό τους και γιατί όχι να πας καλύτερα. Εξάλλου αυτά τα άτομα σπανίζουν. Πάρε παράδειγμα από όσους από εδώ έγραψαν υψηλά δίχως να βγάλουν την ύλη νωρίτερα από όταν έχει καθιερωθεί στη μαζική συνείδηση.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ισχυρίστηκα ουδέποτε ότι το να βγει η ύλη νωρίς συνιστά αναγκαιότητα. Δεν μπορώ ωστόσο να πω ότι όσοι το κάνουν δεν κερδίζουν τίποτα. Μία ισχνή μειοψηφία πράττει έτσι, η οποία δεν δύναται να καθορίσει επί της ουσίας τις βάσεις.

Είναι αλήθεια ότι κάποιοι βγάζουν την ύλη αρκετά πιο νωρίς από ότι θα περίμενε κανείς. Στο σχολείο μου τουλάχιστον, που αποτελεί κακό στατιστικό δείγμα, ένα ποσοστό γύρω στο 10%. Το συζήτησα και με άλλον που μου ανέφερε ότι τέτοια πράγματα δεν γίνοταν μόνο στο δικό μου.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Δεν ισχυρίστηκα ουδέποτε ότι το να βγει η ύλη νωρίς συνιστά αναγκαιότητα. Δεν μπορώ ωστόσο να πω ότι όσοι το κάνουν δεν κερδίζουν τίποτα. Μία ισχνή μειοψηφία πράττει έτσι, η οποία δεν δύναται να καθορίσει επί της ουσίας τις βάσεις.

Είναι αλήθεια ότι κάποιοι βγάζουν την ύλη αρκετά πιο νωρίς από ότι θα περίμενε κανείς. Στο σχολείο μου τουλάχιστον, που αποτελεί κακό στατιστικό δείγμα, ένα ποσοστό γύρω στο 10%. Το συζήτησα και με άλλον που μου ανέφερε ότι τέτοια πράγματα δεν γίνοταν μόνο στο δικό μου.
κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν νομίζω ότι κερδίζεις πολλά με το να βγάλεις τόσο νωρίς την ύλη. ειδικά αυτό που ανέφερες σε προηγούμενο μήνυμα για παιδιά που έχουν τελειώσει την ύλη μετά το πέρας των θερινών μου φαίνεται πολύ ακραίο. δεν ξέρω κανένα παιδί από το δικό μου σχολείο που να έχει βγάλει την ύλη τόσο νωρίς, ούτε έχω ακούσει για κάποιον σε κάποιο σχολείο της ευρύτερης περιοχής στην οποία μένω –εκτός από παιδιά που είχαν συμμετάσχει σε ολυμπιάδες πχ χημείας, φυσικής κλπ– και δεν είναι ότι τα παιδιά δεν γράψανε καλά. στο τμήμα μου, το θετικό, λίγο παραπάνω από το 50% των παιδιών γράψαμε πάνω από 17χιλ μόρια (προφανώς το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι ενδεικτικό της κατάστασης γενικά, αλλά απλά το αναφέρω).

ενιγουέι, δεν νομίζω ότι με το να βγει η ύλη τόσο νωρίς κερδίζεις κάποιο ουσιαστικό αβαντάζ, γιατί για να έχεις βγάλει την ύλη τόσο νωρίς (ακόμα κι αν δεχτούμε ότι την έχεις βγάλει οργανωμένα και σοβαρά) ή είσαι διάνοια (οπότε πάω πάσο), ή κάπου έχεις αφήσει κενά. κι αν αυτά δεν είναι στην ύλη της τρίτης, είναι στην ύλη της δευτέρας, της πρώτης λυκείου κοκ.

[εννοείται ότι το β ενικό χρησιμοποιείται χάριν ευκολίας, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε σένα.]
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν νομίζω ότι κερδίζεις πολλά με το να βγάλεις τόσο νωρίς την ύλη. ειδικά αυτό που ανέφερες σε προηγούμενο μήνυμα για παιδιά που έχουν τελειώσει την ύλη μετά το πέρας των θερινών μου φαίνεται πολύ ακραίο. δεν ξέρω κανένα παιδί από το δικό μου σχολείο που να έχει βγάλει την ύλη τόσο νωρίς, ούτε έχω ακούσει για κάποιον σε κάποιο σχολείο της ευρύτερης περιοχής στην οποία μένω –εκτός από παιδιά που είχαν συμμετάσχει σε ολυμπιάδες πχ χημείας, φυσικής κλπ– και δεν είναι ότι τα παιδιά δεν γράψανε καλά. στο τμήμα μου, το θετικό, λίγο παραπάνω από το 50% των παιδιών γράψαμε πάνω από 17χιλ μόρια (προφανώς το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι ενδεικτικό της κατάστασης γενικά, αλλά απλά το αναφέρω).

ενιγουέι, δεν νομίζω ότι με το να βγει η ύλη τόσο νωρίς κερδίζεις κάποιο ουσιαστικό αβαντάζ, γιατί για να έχεις βγάλει την ύλη τόσο νωρίς (ακόμα κι αν δεχτούμε ότι την έχεις βγάλει οργανωμένα και σοβαρά) ή είσαι διάνοια (οπότε πάω πάσο), ή κάπου έχεις αφήσει κενά. κι αν αυτά δεν είναι στην ύλη της τρίτης, είναι στην ύλη της δευτέρας, της πρώτης λυκείου κοκ.

[εννοείται ότι το β ενικό χρησιμοποιείται χάριν ευκολίας, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε σένα.]
Παιδί από το σχολείο μου είχε βγάλει από τον Σεπτέμβριο σχεδόν όλη την ύλη των μαθηματικών γιατί στο webex πρόσεχε μόνο στην κατεύθυνση και στα άλλα έκανε μαθηματικά Γ λυκείου. Και είχε μεγάλο αβαντάζ γιατί μέχρι να δώσουμε είχε λύσει ότι άσκηση υπάρχει στα μαθηματικά. Τον έβλεπα με 3848494 διαφορετικά βοηθήματα μαθηματικών μέχρι να τελειώσει η χρονιά, και ένα σωρό διαγωνίσματα ακόμα και από το πιο άγνωστο φροντιστήριο η ακόμα και από κάποιον άκυρο μαθηματικό που ανέβαζε στο fb. Διανοια δεν ήταν, αλλά μαγκιά του στο κάτω κάτω άλλοι χάναμε τον χρόνο μας στα γενικής του webex
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Παιδί από το σχολείο μου είχε βγάλει από τον Σεπτέμβριο σχεδόν όλη την ύλη των μαθηματικών γιατί στο webex πρόσεχε μόνο στην κατεύθυνση και στα άλλα έκανε μαθηματικά Γ λυκείου. Και είχε μεγάλο αβαντάζ γιατί μέχρι να δώσουμε είχε λύσει ότι άσκηση υπάρχει στα μαθηματικά. Τον έβλεπα με 3848494 διαφορετικά βοηθήματα μαθηματικών μέχρι να τελειώσει η χρονιά, και ένα σωρό διαγωνίσματα ακόμα και από το πιο άγνωστο φροντιστήριο η ακόμα και από κάποιον άκυρο μαθηματικό που ανέβαζε στο fb. Διανοια δεν ήταν, αλλά μαγκιά του στο κάτω κάτω άλλοι χάναμε τον χρόνο μας στα γενικής του webex
ότι χάναμε τον χρόνο μας στα γενικής, τον χάναμε, αλλά συνεχίζω να μην πιστεύω ότι είχε φοβερό αβαντάζ σε σχέση με τους υπόλοιπους που βγάλαμε την ύλη τον Φλεβάρη. αν απέδωσε πάντως, μπράβο του, τι να πω.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν νομίζω ότι κερδίζεις πολλά με το να βγάλεις τόσο νωρίς την ύλη. ειδικά αυτό που ανέφερες σε προηγούμενο μήνυμα για παιδιά που έχουν τελειώσει την ύλη μετά το πέρας των θερινών μου φαίνεται πολύ ακραίο. δεν ξέρω κανένα παιδί από το δικό μου σχολείο που να έχει βγάλει την ύλη τόσο νωρίς, ούτε έχω ακούσει για κάποιον σε κάποιο σχολείο της ευρύτερης περιοχής στην οποία μένω –εκτός από παιδιά που είχαν συμμετάσχει σε ολυμπιάδες πχ χημείας, φυσικής κλπ– και δεν είναι ότι τα παιδιά δεν γράψανε καλά. στο τμήμα μου, το θετικό, λίγο παραπάνω από το 50% των παιδιών γράψαμε πάνω από 17χιλ μόρια (προφανώς το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι ενδεικτικό της κατάστασης γενικά, αλλά απλά το αναφέρω).

ενιγουέι, δεν νομίζω ότι με το να βγει η ύλη τόσο νωρίς κερδίζεις κάποιο ουσιαστικό αβαντάζ, γιατί για να έχεις βγάλει την ύλη τόσο νωρίς (ακόμα κι αν δεχτούμε ότι την έχεις βγάλει οργανωμένα και σοβαρά) ή είσαι διάνοια (οπότε πάω πάσο), ή κάπου έχεις αφήσει κενά. κι αν αυτά δεν είναι στην ύλη της τρίτης, είναι στην ύλη της δευτέρας, της πρώτης λυκείου κοκ.

[εννοείται ότι το β ενικό χρησιμοποιείται χάριν ευκολίας, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε σένα.]

Δεν συμπεριέλαβα τους Ολυμπιονίκες, αυτοί είναι υποχρεωμένοι να ασχοληθούν με την ύλη του λυκείου νωρίτερα για να προχωρήσουν.

Είπα ότι αυτά τα παιδιά ξεκινάνε πιο πριν και τρέχουν με ρυθμούς πανελληνίων εξ'αρχής. Ας μην γελιόμαστε, είχαμε να διαβάσουμε πολλά στην Α, Β λυκείου; Στην Β λυκείου ξεκινήσαμε με μία ώρα μαθηματικά Γ η οποία έγινε 2 μετά τον Μάρτη... Και δεν είναι να πεις ότι απαιτούνταν εμβάθυνση στα της Β... Οι ρυθμοί τους είναι αυτοί των φροντιστηρίων στην Γ, απλά από πιο νωρίς. Είχα δηλαδή συμμαθητές που με το που άρχιζαν την Β ξεκινούσαν προετοιμασία για Γ αδιαφορώντας για τα περισσότερα γενικής και ασχολούμενοι από τα Β κατεύθυνσης μόνο με ό,τι επρόκειτο να εξεταστεί.

Από εκεί και πέρα παρατηρείται ένας λεπτός διαχωρισμός μεταξύ κατανόησης και προσάκτησης αυτοματισμών-εκτέλεσης, τουλάχιστον για όλα τα πεδία εκτός του 1ου (δεν ξέρω τι γίνεται εκεί). Ως προς το να κατάλαβει κανείς το νόημα της διδασκόμενης ύλης κάτι τέτοιο δεν θα ωφελούσε σε μη αμελητεό βαθμό. Ωστόσο θα είχε τεράστιο αβαντάζ στο κομμάτι της εξοικείωσης με θέματα, θα έλυνε τόσα πολλά που θα αποκτούσε απίστευτους αυτοματισμούς, δεν θα έπεφτε κάτι που δεν θα ήξερε, με αποτέλεσμα να μειώσει τις πιθανές του απροσεξίες και γενικά τα χαζά λάθη ή να πιάσει σίγουρα και χωρίς σκέψη το δύσκολο ερώτημα των μαθηματικών.

Και δυστυχώς πολλά παιδιά που παρότι έχουν γίνει experts και έχουν κατανοήσει τέλεια την ύλη αποτυγχάνουν λόγω απροσεξιών. Τουλάχιστον όσο πιο πολλά λύνεις, τόση λιγότερη σκέψη θα χρειαστείς εκείνη την στιγμή, τόσο πιο πολύ θα έχεις βελτιωθεί στις πράξεις και το test taking, με αποτέλεσμα την μείωση των πιθανοτήτων που συγκεντρώνει το ενδεχόμενο της αποτυχίας.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
B464C81D-A115-4A14-B47C-E54FBB02F1DA.jpeg
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,577 μηνύματα.
Νωρίς νωρίς το πρόγραμμα των Πανελλαδικών! Άντε, καλή αρχή να έχετε όλοι φέτος με ψυχραιμία! Σας εύχομαι τα καλύτερα!
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,481 μηνύματα.

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,577 μηνύματα.

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Το πιο ήπιο πρόγραμμα πανελλαδικών της τελευταίας τριετίας. Βλέπω έχετε και 2 σκ ενδιάμεσα (ελπίζω να μην δείχνει κάτι αυτό), τι άλλο θέλετε :p
Καλό ξεκίνημα εύχομαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,577 μηνύματα.

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,481 μηνύματα.
Κάπου εδώ να πω ότι και γω φαντάστηκα ότι στις 5 θα είναι του Αγίου Πνεύματος και το γκουγκλαρα για να το επιβεβαιώσω, μόνο που πάτησα "Πότε είναι του Αγίου Πνεύματος το 22;" και για κανά λεπτό σκάλωσα με την απάντηση :hehe:
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
Καλή επιτυχία! :group:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top