Alireza
Τιμώμενο Μέλος


Υπάρχουν ουσιαστικά γ' κλίσης σε -e, -al, -ar (π.χ. mare -ris, animal -alis, calcar -aris) στα εξεταζόμενα κείμενα;
Όχι. Μόνο πέρυσι τα είχατε αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


DankeΌχι. Μόνο πέρυσι τα είχατε αυτά.


Btw, Alireza, μιας και σε βρήκα εύκαιρη, εσύ τι προτείνεις; Να μάθω από τώρα υποτακτική, προστακτική και ονοματικούς τύπους του ρήματος ή να μπω στα κείμενα πρώτα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος


Danke(ελπίζω να μη δω κανένα rete, retis να πετάγεται από κάπου
)
Btw, Alireza, μιας και σε βρήκα εύκαιρη, εσύ τι προτείνεις; Να μάθω από τώρα υποτακτική, προστακτική και ονοματικούς τύπους του ρήματος ή να μπω στα κείμενα πρώτα;
Bitte

Εγώ θα έλεγα να τα μάθεις γιατί μέσω των κειμένων μπορείς να τα εξασκείς κιόλας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Καλησπερα! Ας μου πει καποιος πως κανουμε μετατροπη προτασης σε μετοχικη γιατι το αμεσως επομενο βημα ειναι να πεταξω το βιβλιο απο το παραθυρο!![]()
Ελπιζω αυτο το σάιτ να σε βοηθησει

https://sygxrono-karditsa.blogspot.gr/2010/10/blog-post_16.html
Θα ηθελα πολυ να τα ειχα γραψει μονη μου αλλα καθως προσπαθουσα να θυμηθω την διαδικασια κολλησα, εχω κενα μετα τις εξετασεις

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Σ ευχαριστω για την απαντηση σου , το χα βρει αυτο το site αλλα εξακολυθω να δυσκολευομαι..
Κι εγω αυτο το προβλημα ειχα σε ολη τη χρονια, προς το τελος αρχισα πραγματικα να περνω το κολάι


κι ευτυχως, οταν στις εξετασεις επεσε τετοιου ειδους μετατροπη, την εκανα σωστα, αν και ημουν σιγουρη οτι θα το εκανα λαθος

οποτε μην απογοητευεσαι, παρε ενα βοηθημα και κανε πολλες μετατροπες, η εξασκηση ειναι σωτηρια!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αντ_α.ν.δ
Νεοφερμένο μέλος


Μαθητής θεωρητικής Γ λυκείου και εγώ πλέον.
Όλα είναι μία χαρά αλλά..... Τα λατινικά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω. Κάτι με απωθεί. Αυτός είναι και ο λόγος που όσο και να τα διαβάσω πάντα κάτι θα μπερδεύω στη αρχή και μετά καταλήγω να τα έχω κάνει όλα άνω-κάτω στο μυαλό μου.
Αυτό που θα ήθελα από εσάς είναι να μου δώσετε μερικές συμβουλές ώστε να γίνει το μάθημα λίγο πιο ελκυστικό προς εμένα και να μου πείτε πως επιτέλους θα μάθω όλα τα ρήματα, ουσιαστικά, επίθετα,αντωνυμίες. Τα μαθαίνω απ'έξω αλλά όταν έρθει η ώρα να κλίνω κάτι.....κενό.
Παρακαλώ βοηθήστε με γιατί τα νεύρα μου είναι περιορισμένα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Καλησπέρα σας!
Μαθητής θεωρητικής Γ λυκείου και εγώ πλέον.
Όλα είναι μία χαρά αλλά..... Τα λατινικά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα. Δεν ξέρω. Κάτι με απωθεί. Αυτός είναι και ο λόγος που όσο και να τα διαβάσω πάντα κάτι θα μπερδεύω στη αρχή και μετά καταλήγω να τα έχω κάνει όλα άνω-κάτω στο μυαλό μου.
Αυτό που θα ήθελα από εσάς είναι να μου δώσετε μερικές συμβουλές ώστε να γίνει το μάθημα λίγο πιο ελκυστικό προς εμένα και να μου πείτε πως επιτέλους θα μάθω όλα τα ρήματα, ουσιαστικά, επίθετα,αντωνυμίες. Τα μαθαίνω απ'έξω αλλά όταν έρθει η ώρα να κλίνω κάτι.....κενό.
Παρακαλώ βοηθήστε με γιατί τα νεύρα μου είναι περιορισμένα....
Αυτο ειναι το μεγαλο λαθος ολων των μαθητων. Παπαγαλιζουν τα λατινικα ενω δεν πρεπει. Η κολλητη μου μεχρι τα Χριστουγεννα διαβαζε με αυτον τον τροπο, οπως κι εσυ, ωσπου η καθηγητρια της ευτυχως της εδειξε πως πρεπει να διαβαζει. Για να μαθεις να κλινεις ρηματα, ουσιαστικα κλπ παρε ενα χαρτι και γραφε τα πολλες φορες. Οταν κανεις λαθος, κυκλωνε το με κοκκινο και ξαναγραφε το μεχρι να το γραψεις σωστα


και φυσικα, επαναληψη μητηρ μαθησεως!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
art1
Εκκολαπτόμενο μέλος


συμφωνω με αυτον τον τροπο...ειναι πολυ βοηθητικος...τουλαχιστον εγω αυτο εκανα και εγραψα αριστα...ακομα και τωρα που σπουδαζω στη φιλοσοφικη αυτο κανω για να μαθω τα λατινικα!!!Αυτο ειναι το μεγαλο λαθος ολων των μαθητων. Παπαγαλιζουν τα λατινικα ενω δεν πρεπει. Η κολλητη μου μεχρι τα Χριστουγεννα διαβαζε με αυτον τον τροπο, οπως κι εσυ, ωσπου η καθηγητρια της ευτυχως της εδειξε πως πρεπει να διαβαζει. Για να μαθεις να κλινεις ρηματα, ουσιαστικα κλπ παρε ενα χαρτι και γραφε τα πολλες φορες. Οταν κανεις λαθος, κυκλωνε το με κοκκινο και ξαναγραφε το μεχρι να το γραψεις σωσταΖητησε στον/στην καθηγητη/τρια σου να σου εξηγησει πως διαβαζουμε τα λατινικα και θα τα λατρεψεις
και φυσικα, επαναληψη μητηρ μαθησεως!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
never give up
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καλησπέρα, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την ανάλυση της αιτιολογικής μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση; Ευχαριστώ.
Δες εδω https://www.study4exams.gr/latin/course/view.php?id=124
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lililith
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος


νιώθω ότι τα μισώ τα λατινικά
Κι εσυ;; νομιζα πως σε ολους αρεσαν εκτος απο εμενα!! Προτιμω τα αρχαια!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος


Λοιπόν αρχικά η αιτιολογική μετοχή αναλύεται σε δευτερεύουσα αιτιολογική πρόταση.Καλησπέρα, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την ανάλυση της αιτιολογικής μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση; Ευχαριστώ.
Εισαγωγή
1. quod + οριστική όταν πρόκειται για αντικειμενική αιτιολογία.
2.quod + υποτακτική για υποκειμενική αιτιολογία
3. cum + υποτακτική όταν η αιτιολογία είναι αποτέλεσμα εσωτερικής λογικής διεργασίας.
Όταν σου πουν να αναλύσεις μια αιτιολογική μετοχή εσύ θα την αναλύσεις και με τους 3 τρόπους.Τουλάχιστον έτσι μας είχαν πει εμάς.
Χρόνος
Όταν έχεις μετοχή ενεστώτα το ρήμα της δ. πρότασης θα είναι είτε σε ενεστώτα είτε σε παρατατικό ανάλογα με το χρόνο εξάρτησης.Αν η πρόταση σου εξαρτάται από αρκτικό χρόνο χρησιμοποιείς ενεστώτα και από ιστορικό -> παρατατικό.
Όταν πρόκειται για μετοχή παρακειμένου αντιστοίχως αναλύεις σε παρακείμενο ή σε υπερσυντέλικο.(από αρκτικό χρόνο παρακείμενο , από ιστορικό υπερσυντέλικο)
Για μετοχή μέλλοντα : ενεστώτα ενεργητικής περιφραστικής συζυγίας όταν έχεις αρκτικό χρόνο στην κύρια και παρατατικός ενεργητικής περιφραστικής συζυγίας όταν έχεις ιστορικό.
Δεν ξέρω αν χρειάζεσαι κάτι άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Κι εσυ;; νομιζα πως σε ολους αρεσαν εκτος απο εμενα!! Προτιμω τα αρχαια!!
Και τα δύο είναι, άστα να πάνε. Προσωπικά προτιμώ τα αρχαία και εγώ αλλά μόνο τα κείμενα όχι να μου ζητάει τύπους και γώ να προσπαθώ να τους γράψω. Σύνταξη μόνο αν και δεν την κάνω πάντα με όρεξη και πετάω και βλακείες σε μερικά, άντε και την μετάφραση. Αν ξέρεις μερικές από τις λέξεις βγαίνει σχετικά εύκολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
never give up
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο!Λοιπόν αρχικά η αιτιολογική μετοχή αναλύεται σε δευτερεύουσα αιτιολογική πρόταση.
Εισαγωγή
1. quod + οριστική όταν πρόκειται για αντικειμενική αιτιολογία.
2.quod + υποτακτική για υποκειμενική αιτιολογία
3. cum + υποτακτική όταν η αιτιολογία είναι αποτέλεσμα εσωτερικής λογικής διεργασίας.
Όταν σου πουν να αναλύσεις μια αιτιολογική μετοχή εσύ θα την αναλύσεις και με τους 3 τρόπους.Τουλάχιστον έτσι μας είχαν πει εμάς.
Χρόνος
Όταν έχεις μετοχή ενεστώτα το ρήμα της δ. πρότασης θα είναι είτε σε ενεστώτα είτε σε παρατατικό ανάλογα με το χρόνο εξάρτησης.Αν η πρόταση σου εξαρτάται από αρκτικό χρόνο χρησιμοποιείς ενεστώτα και από ιστορικό -> παρατατικό.
Όταν πρόκειται για μετοχή παρακειμένου αντιστοίχως αναλύεις σε παρακείμενο ή σε υπερσυντέλικο.(από αρκτικό χρόνο παρακείμενο , από ιστορικό υπερσυντέλικο)
Για μετοχή μέλλοντα : ενεστώτα ενεργητικής περιφραστικής συζυγίας όταν έχεις αρκτικό χρόνο στην κύρια και παρατατικός ενεργητικής περιφραστικής συζυγίας όταν έχεις ιστορικό.
Δεν ξέρω αν χρειάζεσαι κάτι άλλο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elinaki97
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
niek
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το ποιητικό αίτιο γίνεται υποκείμενο, το υποκείμενο αντικείμενο και το ρήμα σε ενεργητική φωνή. Η μόνη διαφορά είναι ότι η σύνταξη είναι προσωπική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.