[Β' τεύχος] Βοήθεια/Απορίες στα Λατινικά Προσανατολισμού

elinaki97

Νεοφερμένος

Η Roxanne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέο Πετρίτσι (Σέρρες). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Κινδυνεύω να γίνω αχάριστη αλλά μπορώ να ζητήσω μία ακόμη; :) Ευχαριστώ πολύ όπως και να χει όμως!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Κινδυνεύω να γίνω αχάριστη αλλά μπορώ να ζητήσω μία ακόμη; :) Ευχαριστώ πολύ όπως και να χει όμως!!!

Ό,τι θες θεωρητική ήμουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elinaki97

Νεοφερμένος

Η Roxanne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέο Πετρίτσι (Σέρρες). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
:D :D :D Νam Pisaurum dicitur,quod illic aurum pensatum est.Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ και για την επεξήγηση!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
:D :D :D Νam Pisaurum dicitur,quod illic aurum pensatum est.Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ και για την επεξήγηση!!!

Nam Pisaurum (civitatem) dicunt,quod illic (Romani) aurum pensaverunt.
Έτσι νομίζω θα είναι.
Δε θυμάμαι και καλά γιατί έχω αρχισει να τα ξεχναω και αυτά που σου λέω βγαίνουν αυτόματα τα περισσότερα.Αν θες να το κοιτάξω περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elinaki97

Νεοφερμένος

Η Roxanne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέο Πετρίτσι (Σέρρες). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Όχι δεν είναι ανάγκη,ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Όχι δεν είναι ανάγκη,ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου!!!

Παρακαλώ. Ό, τι χρειάζεσαι στέλνεις και πμ.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα*22

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα*22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Παιδιαα εσεις που τελιωσατε (και οχι μονο ) μπορείτε να μου πειτε πως οργάνωνατε το διάβασμα στα διαγωνίσματα των Λατινικών? ?
Δηλαδή πρωτα κανατε γραμματικοσυντακτικα γενικα και μετα πηγαίνατε στα επιμέρους κείμενά ή πρωτα κειμενα και μετα γραμματικοσυντακτικο. ..επίσης την σύνταξή του καθε κείμενου την μαθαίνετε ή απλα κοιτάτε τα περίεργα και τιποτα αλλο? επείγειιιι (προκαταβολικά ευχαριστω ) :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
Παιδιαα εσεις που τελιωσατε (και οχι μονο ) μπορείτε να μου πειτε πως οργάνωνατε το διάβασμα στα διαγωνίσματα των Λατινικών? ?
Δηλαδή πρωτα κανατε γραμματικοσυντακτικα γενικα και μετα πηγαίνατε στα επιμέρους κείμενά ή πρωτα κειμενα και μετα γραμματικοσυντακτικο. ..επίσης την σύνταξή του καθε κείμενου την μαθαίνετε ή απλα κοιτάτε τα περίεργα και τιποτα αλλο? επείγειιιι (προκαταβολικά ευχαριστω ) :eek:

Πιάνεις το κείμενο.
Μετάφραση απέξω και ανακατωτά.
Κάθε ουσιαστικό να ξέρεις τη γενική του, κλίση και τυχόν ιδιαιτερότητα.
Επίθετα και παραθετικά τους.
Αντωνυμίες να ξέρεις να κλίνεις.
Ρήματα τους α.χ. και αν είναι κάποιο ιδιαίτερο (fio) μαθαίνεις κλίση.
Παρατηρήσεις γενικά στο κείμενο (για όσους έχουν Παπαθανασίου, τις "βόμβες")
Εγώ τώρα στο συντακτικό, το διάβαζα μια φορά και μετά το έκανα μόνη μου αφού είχα εκτυπώσει το κείμενο καθαρό, χωρίς σημειώσεις. Όπου κολλούσα (βλ αιτιατική του προσώπου που μετανιώνει) το υπογράμμιζα με κόκκινο για να το έχω υπόψιν τις τελευταίες μέρες που δε θα τα προλάβαινα όλα. Και εννοείται η αναγνώριση των προτάσεων απέξω αν και μετά από κάποιο σημείο γίνονται ίδιες και τις εμπεδώνεις καλύτερα.
Στο τέλος μια επανάληψη στα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα και είσαι κομπλέ ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα*22

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα*22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Πιάνεις το κείμενο.
Μετάφραση απέξω και ανακατωτά.
Κάθε ουσιαστικό να ξέρεις τη γενική του, κλίση και τυχόν ιδιαιτερότητα.
Επίθετα και παραθετικά τους.
Αντωνυμίες να ξέρεις να κλίνεις.
Ρήματα τους α.χ. και αν είναι κάποιο ιδιαίτερο (fio) μαθαίνεις κλίση.
Παρατηρήσεις γενικά στο κείμενο (για όσους έχουν Παπαθανασίου, τις "βόμβες")
Εγώ τώρα στο συντακτικό, το διάβαζα μια φορά και μετά το έκανα μόνη μου αφού είχα εκτυπώσει το κείμενο καθαρό, χωρίς σημειώσεις. Όπου κολλούσα (βλ αιτιατική του προσώπου που μετανιώνει) το υπογράμμιζα με κόκκινο για να το έχω υπόψιν τις τελευταίες μέρες που δε θα τα προλάβαινα όλα. Και εννοείται η αναγνώριση των προτάσεων απέξω αν και μετά από κάποιο σημείο γίνονται ίδιες και τις εμπεδώνεις καλύτερα.
Στο τέλος μια επανάληψη στα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα και είσαι κομπλέ ;)

Ευχαριστω παρα πολυυ :spasiklas::book::thumbsup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giota2001

Νεοφερμένος

Η giota2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλησπέρα ...χρειαζομαι τη βοηθεια σας...διδασκω λατινικα στη γ λυκείου κ συγκεκριμενα γραμματικη -συντακτικο..στις κλισεις των ουσιαστικων σε καποιες πτωσεις που υπαρχουν δυο τυποι π.χ. στο deus ή στο domus ή στο avis που η αφαιρετικη ενικου κανει και ave και avi ,στις πανελληνιες σε περιπτωση που ζητησουν απο ενα ουσιαστικο μια πτωση η οποια εχει δυο τυπους τα παιδια γραφουν κ τους δυο?ή οποιον θελουν?αν γραψουν κ τους δυο σωστα υπαρχει περιπτωση να θεωρηθει λαθος, οτι κ καλα εβαλαν κ τους δυο γιατι δεν ηξεραν ποιον να δαλλεξουν?
Σας παρακαλωωω βοηθειααα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ ΠΟΛΥΥΥΥ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Καλησπέρα ...χρειαζομαι τη βοηθεια σας...διδασκω λατινικα στη γ λυκείου κ συγκεκριμενα γραμματικη -συντακτικο..στις κλισεις των ουσιαστικων σε καποιες πτωσεις που υπαρχουν δυο τυποι π.χ. στο deus ή στο domus ή στο avis που η αφαιρετικη ενικου κανει και ave και avi ,στις πανελληνιες σε περιπτωση που ζητησουν απο ενα ουσιαστικο μια πτωση η οποια εχει δυο τυπους τα παιδια γραφουν κ τους δυο?ή οποιον θελουν?αν γραψουν κ τους δυο σωστα υπαρχει περιπτωση να θεωρηθει λαθος, οτι κ καλα εβαλαν κ τους δυο γιατι δεν ηξεραν ποιον να δαλλεξουν?
Σας παρακαλωωω βοηθειααα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ ΠΟΛΥΥΥΥ

Ο καθηγητής μας στο φροντιστήριο έλεγε να τους γράφουμε και τους δύο ή τρεις.Δεν είναι συνήθως απαραίτητο εκτός αν το διευκρινίζει.Συνήθως αυτό μπορεί να το καταλάβει κανείς από της μονάδες που δίνονται στην άσκηση γιατί θα είναι μία παραπάνω από τα ζητούμενα ;).Δεν είναι λάθος σε καμία περίπτωση εκτός και αν αυτός που διορθώνει δεν ξέρει λατινικά, πράγμα που όμως συμβαίνει συχνά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αβοκάντο

Νεοφερμένος

Ο Αβοκάντο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Καλησπέρα ...χρειαζομαι τη βοηθεια σας...διδασκω λατινικα στη γ λυκείου κ συγκεκριμενα γραμματικη -συντακτικο..στις κλισεις των ουσιαστικων σε καποιες πτωσεις που υπαρχουν δυο τυποι π.χ. στο deus ή στο domus ή στο avis που η αφαιρετικη ενικου κανει και ave και avi ,στις πανελληνιες σε περιπτωση που ζητησουν απο ενα ουσιαστικο μια πτωση η οποια εχει δυο τυπους τα παιδια γραφουν κ τους δυο?ή οποιον θελουν?αν γραψουν κ τους δυο σωστα υπαρχει περιπτωση να θεωρηθει λαθος, οτι κ καλα εβαλαν κ τους δυο γιατι δεν ηξεραν ποιον να δαλλεξουν?
Σας παρακαλωωω βοηθειααα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ ΠΟΛΥΥΥΥ

Καλό είναι να ξέρουν και τους δυο ή και τους τύπους που θα έχει κάποιο ουσιαστικό εφόσον μπορεί να ζητάει η εκφώνηση "γράψτε το τάδε και στους δυο τύπους που υπάρχει" ή κάπως παρόμοια. Ακόμη όμως και να μην το λέει καλό θα ήταν να το γνωρίζουν, για να είναι προετοιμασμένοι για κάθε περίπτωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giota2001

Νεοφερμένος

Η giota2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Αρα τους λεω οτι γραφουν κ τα δυο...οκ ευχαριστω πολυ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Πιάνεις το κείμενο.
Μετάφραση απέξω και ανακατωτά.
Κάθε ουσιαστικό να ξέρεις τη γενική του, κλίση και τυχόν ιδιαιτερότητα.
Επίθετα και παραθετικά τους.
Αντωνυμίες να ξέρεις να κλίνεις.
Ρήματα τους α.χ. και αν είναι κάποιο ιδιαίτερο (fio) μαθαίνεις κλίση.
Παρατηρήσεις γενικά στο κείμενο (για όσους έχουν Παπαθανασίου, τις "βόμβες")
Εγώ τώρα στο συντακτικό, το διάβαζα μια φορά και μετά το έκανα μόνη μου αφού είχα εκτυπώσει το κείμενο καθαρό, χωρίς σημειώσεις. Όπου κολλούσα (βλ αιτιατική του προσώπου που μετανιώνει) το υπογράμμιζα με κόκκινο για να το έχω υπόψιν τις τελευταίες μέρες που δε θα τα προλάβαινα όλα. Και εννοείται η αναγνώριση των προτάσεων απέξω αν και μετά από κάποιο σημείο γίνονται ίδιες και τις εμπεδώνεις καλύτερα.
Στο τέλος μια επανάληψη στα γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα και είσαι κομπλέ ;)
Tι μαλακίες είναι αυτές ρε πούστη μου!! -.-'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

giota2001

Νεοφερμένος

Η giota2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλησπερααα κ παλι..θα ηθελα να κανω κ μια αλλη ερωτηση..τα δεκαπεντε της τριτης ρηματα οπως το capio ειναι υλη της δευτερας λυκειου ή της τριτης?ευχαριστωωω...κ επιπλεον αν μπορειτε να μου πειτε στη δευτερα λυκειου ποιες αντωνυμιες εχουν διδαχθει?
Να ειστε καλα ευχαριστωωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αβοκάντο

Νεοφερμένος

Ο Αβοκάντο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Πως σε πήραν ενώ δεν ξέρεις την ύλη της κάθε τάξης και πως πρέπει να τους τα πεις; Μάλλον επέλεξαν λάθος. Θα έπρεπε να είχαν προσλάβει μια/έναν με περισσότερη εμπειρία από σένα. Από την στιγμή που καταλαβαίνω πως δεν έχεις προϋπηρεσία αλλιώς θα ήξερες τα απαραίτητα τα οποία έχεις να μεταλαμπαδεύσεις. Αλλά αν βρεις έναν σωστό τρόπο για να τους τα λες τότε εγώ πάω πάσο. Πολλοί φιλόλογοι ήταν στην λίστα του ΑΣΕΠ. Εσύ από τότε έκανες δήλωση; Από τότε που τελείωσες το λύκειο; Γιατί κάπου τόσο θα χρειάζεται κανείς αυτούς τους καιρούς για να βρει δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Καλημερα !:) ποια ειναι η μετοχη του revertor οταν κλινεται ως ημιασποθετικο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sipty

Νεοφερμένος

Ο Sipty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Καλημερα !:) ποια ειναι η μετοχη του revertor οταν κλινεται ως ημιασποθετικο;

ΕΝΣ revertens (-ntis ) ΜΕΛ reversurus, -a, -um ΠΡΚ reversus, -a, -um
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.

renakiii

Νεοφερμένος

Η renakiii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καλησπερα σας...ειμαι γ λυκειου κ θα ηθελα να κανω μια ερωτηση..

Λοιπον οσον αφορα τα ρηματα σε io αυτη στο φροντιστηριο μας ειπε οτι υπαρχει ιδιομορφια οσον αφορα το i στις εξης εγκλισεις-χρονους :οριστικη ενεστωτα ,υποτακτικη παρατατικου , προστακτικη ενεστωτα + μελλοντα , απαρεμφατο ενεστωτα..μεχρι εδω ολα καλα..ωστοσο προσεξα οτι στην μεση φωνη η οριστικη ενεστωτα ειναι πχ capior , caperis, capitur κτλ και η οριστικη μελλοντα ειναι capiar , capieris , capietur κτλ..εδω γιατι να μην φευγει το i ?αφου εχει μπροστα -er ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top