Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
βασικά νομίζω διαφωνώ με τον Άκη μόνο στο ότι το πρώτο λύνεται πιο εύκολα έτσι:


Συνεπώς:


Συγγνώμη για τυχών λάθη στη χρήση του LaTex αλλά πρώτη φορά το επιχείρησα:)
Έχεις κάνει κάποια λάθη στις πράξεις. Ξανακοίταξέ το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Έχεις κάνει κάποια λάθη στις πράξεις. Ξανακοίταξέ το
βασικά το παρατήρησα και εγώ αφού το δημοσίευσα ,(και σε ένα πρόσημο και ένα 2 που μου ξέφυγε) απλά δεν ξέρω πως να το επεξεργαστώ για να το διορθώσω!Ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα LaTex και τα κανα σαλάτα!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
καλημερα!

μπορει καποιος να μου πεις πως θα βρω το προσημο της συνάρτησης f για όλες τις πραγµατικές τιµές του x όταν
f(x)=x^3+2x^2-x-2

ευχαριστωωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
καλημερα!

μπορει καποιος να μου πεις πως θα βρω το προσημο της συνάρτησης f για όλες τις πραγµατικές τιµές του x όταν
f(x)=x^3+2x^2-x-2

ευχαριστωωω

Κάνε παραγωντοποίηση μέχρι να έχεις μοργή γινομένου στην f. Μετά κάνε πίνακα προσήμων για κάθε παρένθεση και δες τι πρόσημο έχει το γινόμενο και έτσι έχεις και το γινόμενο της f.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Κάνε παραγωντοποίηση μέχρι να έχεις μοργή γινομένου στην f. Μετά κάνε πίνακα προσήμων για κάθε παρένθεση και δες τι πρόσημο έχει το γινόμενο και έτσι έχεις και το γινόμενο της f.

την κανω την παραγοντοποιηση αλλα το θεμα ειναι οτι δεν θυμαμαι τον πινακα πως γινεται...θυμαμαι οτι χωριζω σε διαστηματα αναλογα με τις τις τιμες που μηδενιζεται και μετα τα προσημα πως τα βρισκω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Έχεις ενα διάστημα [0,8] πχ, στο οποίο το πρόσημο της συναρτησης ειναι σταθερο. Βρες την τιμη της σε εναν αριθμο μεσα στο διαστημα αυτο και δες το προσημο της εικόνας του μέσω της συνάρτησης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Έχεις ενα διάστημα [0,8] πχ, στο οποίο το πρόσημο της συναρτησης ειναι σταθερο. Βρες την τιμη της σε εναν αριθμο μεσα στο διαστημα αυτο και δες το προσημο της εικόνας του μέσω της συνάρτησης!

α δηλ θα παρω ξερω γω το 3 απτο [0,8] και θα το βαλω στη συναρτηση ε?μαλιστα οκ φιλε ευχαριστωωω:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aris-bas

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Παιδιά έκανε κανένας τα θεματα του οεφε 2013 μαθηματικα κατεύθυνσης??μήπως θα μπορούσε να μου τα στείλει κάποιος να τα δω κ γω:hmm:??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
μπορεις να με βοηθησεις σε αυτην την ασκηση ειναι log^2x+11logx+10<0 μονο το 2 ειναι υψωμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
θετεις logχ=ω και η ανισωση παιρνει την μορφη : ω^2+11ω+10<0
οι ριζες του τριωνυμου ειναι -1 και -10. κανεις πινακα για να βρεις το πρόσημο του τριωνυμου: βρίσκεις ότι το τριωνυμο ειναι αρνητικό για
-10<ω<-1 <=> -10<logx<-1 <=> -10<logx <=> 10^-10<x και logx<-1 <=> x<10^-1=0,1
Τελικα χ ανηκει (10^-10, 10^-1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
ευχαριστω για τη βοηθεια ατο εκανα και εγω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
θετεις logχ=ω και η ανισωση παιρνει την μορφη : ω^2+11ω+10<0
οι ριζες του τριωνυμου ειναι -1 και -10. κανεις πινακα για να βρεις το πρόσημο του τριωνυμου: βρίσκεις ότι το τριωνυμο ειναι αρνητικό για
-10<ω<-1 <=> -10<logx<-1 <=> -10<logx <=> 10^-10<x και logx<-1 <=> x<10^-1=0,1
Τελικα χ ανηκει (10^-10, 10^-1)
Ποοο αλγεβρα ε? Τα αγαπημενα μου ηταν οι λογαριθμοι.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Ποοο αλγεβρα ε? Τα αγαπημενα μου ηταν οι λογαριθμοι.:D

πως γινεται να συγκρινεις την αλγεβρα , με μια συνάρτηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Προφανώς και μιλάει για το μάθημα της σχολικής άλγεβρας που περιείχε το κεφάλαιο με τους λογαρίθμους. Ο Νίκος σαν φοιτητής Νομικής έχει διδαχτεί μόνο μαθηματικά γενικής παιδείας Β' Λυκείου. Επιστημονικά, οι λογάριθμοι ανήκουν στον κλάδο της Κλασικής Αναλύσεως ενώ η Άλγεβρα έχει τελείως διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο στο Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Προφανώς και μιλάει για το μάθημα της σχολικής άλγεβρας που περιείχε το κεφάλαιο με τους λογαρίθμους. Ο Νίκος σαν φοιτητής Νομικής έχει διδαχτεί μόνο μαθηματικά γενικής παιδείας Β' Λυκείου. Επιστημονικά, οι λογάριθμοι ανήκουν στον κλάδο της Κλασικής Αναλύσεως ενώ η Άλγεβρα έχει τελείως διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο στο Πανεπιστήμιο.
Νταξει ειπαμε ειμαι πολυπραγμων αλλα μεχρι ενος σημειου.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Προφανώς και μιλάει για το μάθημα της σχολικής άλγεβρας που περιείχε το κεφάλαιο με τους λογαρίθμους. Ο Νίκος σαν φοιτητής Νομικής έχει διδαχτεί μόνο μαθηματικά γενικής παιδείας Β' Λυκείου. Επιστημονικά, οι λογάριθμοι ανήκουν στον κλάδο της Κλασικής Αναλύσεως ενώ η Άλγεβρα έχει τελείως διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο στο Πανεπιστήμιο.
:P καλά και εγώ που ήμουν θετική μη νομίζεις ότι ξέρω περισσότερα μαθηματικά από τον νίκο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
χαχαχ ό,τι πείτε..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Παιδιά έκανε κανένας τα θεματα του οεφε 2013 μαθηματικα κατεύθυνσης??μήπως θα μπορούσε να μου τα στείλει κάποιος να τα δω κ γω:hmm:??

οποιος τα χει ας κανει και τον κοπο για μενα:P

να ρωτησω κατι ρε παιδια στο περσυνο θεμα πανελληνιων στο γ θεμα

∆ίνεται η συνάρτηση f(x)=(x−1)lnx−1, x>0 λεει και ζηταει

Να αποδείξετε ότι η συνάρτηση f είναι γνησίως
φθίνουσα στο διάστημα ∆1=(0,1] και γνησίως αύξουσα
στο διάστημα ∆2=[1,+∞). Στη συνέχεια να βρείτε το
σύνολο τιμών της f

Και βρισκει την 1η παραγωγο κ επειτα τη 2η.. τη 2η παραγωγο την κανει επειδη δεν ικανοποιει τα ζητουμενα η 1η παραγωγος?δεν καταλαβαινω ποτε πρεπει να βαζω 2η παραγωγο..
π.χ αν μου λεει να αποδειξω οτι μια φ ειναι αυξουσα στο π.ο της και δεν βγαινει με την πρωτη να κανω την 2η μηπως μου βγει απο κει?

ελπιζω να καταλαβατε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ρε παιδια στο περσυνο θεμα πανελληνιων στο γ θεμα

∆ίνεται η συνάρτηση f(x)=(x−1)lnx−1, x>0 λεει και ζηταει

Να αποδείξετε ότι η συνάρτηση f είναι γνησίως
φθίνουσα στο διάστημα ∆1=(0,1] και γνησίως αύξουσα
στο διάστημα ∆2=[1,+∞). Στη συνέχεια να βρείτε το
σύνολο τιμών της f

Και βρισκει την 1η παραγωγο κ επειτα τη 2η.. τη 2η παραγωγο την κανει επειδη δεν ικανοποιει τα ζητουμενα η 1η παραγωγος?δεν καταλαβαινω ποτε πρεπει να βαζω 2η παραγωγο..
π.χ αν μου λεει να αποδειξω οτι μια φ ειναι αυξουσα στο π.ο της και δεν βγαινει με την πρωτη να κανω την 2η μηπως μου βγει απο κει?

ελπιζω να καταλαβατε..
Για τη μονοτονία μιας συνάρτησης μας ενδιαφέρει το πρόσημο της παραγώγου της.
Εδώ η παράγωγος είναι , αλλά δεν ξέρουμε το πρόσημό της, καθώς δεν είναι προφανές. Οπότε πρέπει να ξαναπαραγωγίσουμε:


Συνεπώς η είναι γνησίως αύξουσα.
Παρατηρούμε επίσης ότι οπότε εκμεταλλευόμαστε τη μονοτονία και λέμε, για
Ομοίως για

Ίσως να βγαίνει και αν μελετήσουμε τον αριθμητή ξεχωριστά ως συνάρτηση, καθώς το πρόσημο της f ' εξαρτάται αποκλειστικά απ' το πρόσημο του αριθμητή (καθώς ο παρονομαστής είναι πάντα θετικός). Στη συγκεκριμένη περίπτωση πιο εύκολος είναι ο πάνω τρόπος. Έχε το πάντως υπόψιν κι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Προφανώς και μιλάει για το μάθημα της σχολικής άλγεβρας που περιείχε το κεφάλαιο με τους λογαρίθμους. Ο Νίκος σαν φοιτητής Νομικής έχει διδαχτεί μόνο μαθηματικά γενικής παιδείας Β' Λυκείου. Επιστημονικά, οι λογάριθμοι ανήκουν στον κλάδο της Κλασικής Αναλύσεως ενώ η Άλγεβρα έχει τελείως διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο στο Πανεπιστήμιο.

απλά το διάβασα λάθος και μου φάνηκε σαν να συγκρίνει άλγεβρα (λυκείου προφανώς) με μια συνάρτηση (λογαριθμική)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top