Γιώργος00753684

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κούγκαρ της Ενωσης Ζωαδιων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Ελπιζω να βοηθησα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • IMG_20140606_144319.jpg
    IMG_20140606_144319.jpg
    284.3 KB · Εμφανίσεις: 170

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.

Σε αυτήν την άσκηση στο β) ερώτημα αν εγώ λειτουργήσω με τον εξής τρόπο είναι λάθος?
αν εγώ την πάρω ότι είναι γεωμετρική πρόοδος και πάρω δύο τυχαίους όρους π.χ το β4,β3 και τους διαιρέσω και βγάλει 1/2 που είναι το αντίστροφο του λ στην αν (2) είναι λάθος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Ναι, είναι λάθος.
Λέγοντας ότι οι β1,β2,β3,β4,β5 είναι όροι γεωμετρικής προόδου είναι πολύ πιθανό ότι και ο β6 θα είναι όρος της προόδου, αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Εργάζεσαι ως εξής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GivAS

Νεοφερμένος

Ο GivAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
-k+1<x<k+1. Το ζητουμενο ειναι : <<Αν το αθροισμα των θετικων ακεραιων ειναι ισο με 66 , ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ κ . ( κεΖ*) . Εχει κανεις καμια ιδεα ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Πρόσθεσε τα τρία στοιχεία και εξίσωσε τα με το 66. Θα βρεις το χ. Μετά η άσκηση έχει ψιλοτελειώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Έστω Α,Β δύο ενδεχόμενα ενός δειγματικού χώρου Ω. Αν οι πιθανότητες P(A), P(A τομή B), P(A ένωση B)είναι ανά δύο διαφορετικές μεταξύ τους και στοιχεία του συνόλου Κ={2/3,1/2,5/4,1/3} να βρείτε την πιθανότητα P(B)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Υπόδειξη:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αληθεια???

Νεοφερμένος

Η αληθεια??? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
λοιπόν σε μία παραγοντοποιημενη εξιξωση με τη βοήθεια της διακρινουσα έχουμε καταλήξει σε αυτό το αποτελσμα : α(χ-χ1)(χ-χ2) το χ το σκέτο τι είναι???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Το Χ είναι μεταβλητή. Δηλαδή (φαντάζομαι) έχεις φτάσει σε εξίσωση της μορφής:

A(X-X1)(X-X2) = 0

Όπου Α, Χ1, Χ2 αριθμοί. πχ. 5(Χ-3)(Χ-9) = 0
Οι λύσεις της είναι οι Χ1, Χ2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Έστω ενδεχόμενα Α,Β δειγματικού χώρου Ω. P(A)= 3/4 & P(B) = 1/3. Από το ερώτημα α (το έλυσα) δίνεται ότι τα ενδεχόμενα Α,Β δεν είναι ασυμβίβαστα. Να αποδείξετε ότι 1/12< ή ίσο P(AτομήΒ) < ή ίσο 1/3. Τι κάνω εδώ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Απο ορισμο πιθανοτητας, η τιμη της πιθανοτητας ειναι μεταξυ 0 και 1. Οποτε...




 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δυο ανισότητες
Η ένωση των συνόλων είναι μικρότερη ή ίση του 1.
Η τομή κάποιου συνόλου με κάποιο άλλο είναι μικρότερη ή ιση του πρωτου(και δεύτερου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Έστω ενδεχόμενα Α,Β δειγματικού χώρου Ω. P(A)= 3/4 & P(B) = 1/3. Από το ερώτημα α (το έλυσα) δίνεται ότι τα ενδεχόμενα Α,Β δεν είναι ασυμβίβαστα. Να αποδείξετε ότι 1/12< ή ίσο P(AτομήΒ) < ή ίσο 1/3. Τι κάνω εδώ?
Λοιπόν, θα κάνω μια απόπειρα να το γράψω εδώ επειδή η διαδικασία για να στείλω φώτο είναι περίπλοκη.
Έχουμε και λέμε P(A)=3/4, P(B)=1/3, ΑΠΒ≠Ø

λοιπόν θες να αποδείξεις ότι 1/12 ≤ P(AΠB)
≤ 1/3
Αφού ΑΠΒ⊆Α,Β => P(AΠB)≤ P(A),P(B)
από εδώ, κάνοντας αντικατάσταση του P(B), έχεις την πρώτη σου σχέση ότι P(AΠB) ≤ 1/3 (1).

*αντί για τομή βάζω ελληνικό Π.
Από τη θεωρία, ξέρεις ότι το P(AUB)=P(A)+P(B)-P(AΠB)<=>P(AUB)=3/4 + 1/3 -P(AΠB)
Ισχύει ότι κάθε πιθανότητα παίρνει τιμές μέχρι 1. Άρα P(AUB)
≤1
<=> 3/4 + 1/3 - P(AΠB)≤ 1 <=> 3/4 + 1/3 -1 ≤ P(AΠB). Κάνοντας ομώνυμα και πράξεις έχεις τη δεύτερη σχέση σου--> 1/12≤ P(AΠB) (2)

Από τις σχέσεις (1) κ' (2) έχεις ότι 1/12 ≤ P(AΠB) ≤ 1/3 που είναι αυτό που ήθελες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Χίλια ευχαριστώ!!!Με σώσατε!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Έστω ενδεχόμενα Α,Β δειγματικού χώρου Ω. P(A)= 3/4 & P(B) = 1/3. Από το ερώτημα α (το έλυσα) δίνεται ότι τα ενδεχόμενα Α,Β δεν είναι ασυμβίβαστα. Να αποδείξετε ότι 1/12< ή ίσο P(AτομήΒ) < ή ίσο 1/3. Τι κάνω εδώ?
Αυτήν την άσκηση στην έδωσαν στο σχολείο ή στο φροντιστήριο; Είναι παρόμοια με την εφαρμογή 3, σελ.36 του σχολ. βιβλίου. Σημειωτέον ότι οι φετινές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία του μαθήματος της Άλγεβρας Ά λυκείου στην παράγραφο 1.2 αναφέρουν ότι: "Να μη διδαχθεί η εφαρμογή 3 στη σελ.36, καθώς και οι ασκήσεις πιθανοτήτων με ανισότητες".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Αυτήν την άσκηση στην έδωσαν στο σχολείο ή στο φροντιστήριο; Είναι παρόμοια με την εφαρμογή 3, σελ.36 του σχολ. βιβλίου. Σημειωτέον ότι οι φετινές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία του μαθήματος της Άλγεβρας Ά λυκείου στην παράγραφο 1.2 αναφέρουν ότι: "Να μη διδαχθεί η εφαρμογή 3 στη σελ.36, καθώς και οι ασκήσεις πιθανοτήτων με ανισότητες".

Στο φροντιστήριο.Όμως ήταν τελευταίο μάθημα πριν το Πάσχα (οπότε δεν μπορούσα να πάω στην καθηγήτρια και να τη ρωτήσω) και με το που γυρίζουμε γράφουμε διαγώνισμα,οπότε δεν μπορώ να το ρισκάρω και να μην τη δω αυτή την άσκηση (ήταν μέσα στο φυλλάδιο που μας έδωσαν για επανάληψη).

Btw,αυτές τις οδηγίες πού ακριβώς μπορώ να τις βρω?Έχεις κάποιο link?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Στο φροντιστήριο.Όμως ήταν τελευταίο μάθημα πριν το Πάσχα (οπότε δεν μπορούσα να πάω στην καθηγήτρια και να τη ρωτήσω) και με το που γυρίζουμε γράφουμε διαγώνισμα,οπότε δεν μπορώ να το ρισκάρω και να μην τη δω αυτή την άσκηση (ήταν μέσα στο φυλλάδιο που μας έδωσαν για επανάληψη).

Btw,αυτές τις οδηγίες πού ακριβώς μπορώ να τις βρω?Έχεις κάποιο link?
Εδώ έχει την ύλη όλων των μαθημάτων της Ά λυκείου και οδηγίες (προς τους διδάσκοντες) για τη διαχείριση της ύλης.
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/091015_odigies_alykeiou_esperinob.doc
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Εδώ έχει την ύλη όλων των μαθημάτων της Ά λυκείου και οδηγίες (προς τους διδάσκοντες) για τη διαχείριση της ύλης.
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/091015_odigies_alykeiou_esperinob.doc

Ευχαριστώ πολύ!!! :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτήν την άσκηση στην έδωσαν στο σχολείο ή στο φροντιστήριο; ...... Σημειωτέον ότι οι φετινές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία του μαθήματος της Άλγεβρας Ά λυκείου στην παράγραφο 1.2 αναφέρουν ότι: "Να μη διδαχθεί η εφαρμογή 3 στη σελ.36, καθώς και οι ασκήσεις πιθανοτήτων με ανισότητες
Ας μην κολλάμε στο τυπικό της ύλης και ας μη μιζεριάζουμε για το αν κάτι είναι "εντός" ή "εκτός" των οδηγιών του υπουργείου. Δεν είναι καθόλου κακό ένας καθηγητής σχολείου ή φροντιστηρίου να προχωρήσει λίγο παραπάνω από τη διδακτέα ύλη. Για το μαθητή που ενδιαφέρεται αυτό είναι θετικό, καθώς έτσι διευρύνονται οι ορίζοντές του στο μάθημα και το βλέπει σε μεγαλύτερο βάθος.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Ας μην κολλάμε στο τυπικό της ύλης και ας μη μιζεριάζουμε για το αν κάτι είναι "εντός" ή "εκτός" των οδηγιών του υπουργείου. Δεν είναι καθόλου κακό ένας καθηγητής σχολείου ή φροντιστηρίου να προχωρήσει λίγο παραπάνω από τη διδακτέα ύλη. Για το μαθητή που ενδιαφέρεται αυτό είναι θετικό, καθώς έτσι διευρύνονται οι ορίζοντές του στο μάθημα και το βλέπει σε μεγαλύτερο βάθος.

Τότε για ποιο λόγο ανακοινώνεται στην αρχή της σχολικής χρονιάς η διδακτέα ύλη; Οι οδηγίες πρέπει να τηρούνται πιστά από τους διδάσκοντες, οι οποίοι πρέπει να δίνουν στους μαθητές κατάλληλες ασκήσεις εμβάθυνσης και καλλιέργειας της μαθηματικής σκέψης, αλλά πάντα εντός της διδακτέας ύλης και όχι να επιδιώκουν να τους εντυπωσιάζουν βάζοντας ασκήσεις εκτός ύλης (συνηθισμένη τακτική πολλών φροντιστών και, δυστυχώς, κάποιων καθηγητών σχολείων). Άλλωστε, ας μη ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο κεφάλαιο των πιθανοτήτων μεταφέρθηκε αυτούσιο από το βιβλίο της Γ' λυκείου σε εκείνο της Α', οπότε είναι απαραίτητες οι παρεμβάσεις σε κάποια κομμάτια της ύλης, ώστε αυτή να μπορεί να αφομοιωθεί ευκολότερα από μαθητές της Α' τάξης.
Τώρα, για τις πιθανότητες υποθέτω ότι η οδηγία να μη διδαχτούν οι ανισότητες προέκυψε μάλλον από το ότι η ενότητα της διάταξης (2.2) διδάσκεται μετά το κεφάλαιο των πιθανοτήτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top