papas
Διάσημο μέλος
Οταν μια δευτεροβαθμια εχει Δ<0,ειναι παντου ομοσημη του α
Οταν μια δευτεροβαθμια εχει Δ=0,πριν και μετα την ριζα ειναι ομοσημη του α
Οταν μια δευτεροβαθμια εχει Δ>0,εντος των ριζων ετεροσημη του α και εκτος ομοσημη του α.
Καλη διασκεδαση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
β = x ⋅συνθ, y = α⋅εφθ με α,β > 0
θ. Δηλαδή να γίνει απαλοιφή της γωνίας θ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος
https://rapidshare.com/files/253768172/__963___940___961___969___963___951_0002.jpg.html
και για τη 2η : https://rapidshare.com/files/253768787/__963___940___961___969___963___951_0003.jpg.html
η εκφωνιση που εδωσες πρεπει να ειναι λαθος γιατι ο χ ανηκει οχι σε ολο το R αλλα στο R-(-1) ετσι μου βγαινει τουλαχιστον εμενα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Leo 93
Εκκολαπτόμενο μέλος
για τη 2η : https://rapidshare.com/files/253768787/__963___940___961___969___963___951_0003.jpg.html
η εκφωνιση που εδωσες πρεπει να ειναι λαθος γιατι ο χ ανηκει οχι σε ολο το R αλλα στο R-(-1) ετσι μου βγαινει τουλαχιστον εμενα
Κοίταξα την άσκηση κ είδα ότι την αντέγραψα σωστά. Προφανώς ο συγγραφέα έχει κάποιο λάθος..
Ωραίος τρόπος για την 1η. Όταν την πρωτοκοίταξα σκλεφτηκα έναν άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ισως η ασκηση θελει κατι αλλο απο αυτο που εγραψα και η λυση μου ειναι λαθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Leo 93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν είναι λάθος ισχύει αυτό που έγραψεςA ok γιατι αν βαλλεις οπου χ=-1 βγαινει 1/3
Ισως η ασκηση θελει κατι αλλο απο αυτο που εγραψα και η λυση μου ειναι λαθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1.Να δείξετε ότι :
2. Να γίνει γινόμενο η παράσταση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος
(2-ριζα3)^3 και μετα ειναι παιχνιδακι η ασκηση
https://rapidshare.com/files/253797789/__963___940___961___969___963___951_0004.jpg.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ωραιος για την ασκηση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
:p
-----------------------------------------
Αν δεν μου έχει ξεφύγει τίποτα πρέπει να είναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Πολύ καλή η λύση σου Βασίλη. Δες και μία άλλη. (Σημειώνω ότι μας έδωσε το αποτέλεσμα)Λοιπον την 1η της theodora την καταφερα: βασικα πρεπει να κατασκευασεις τους κυβους μεσα στις ριζες (2+ριζα3)^3 και
(2-ριζα3)^3 και μετα ειναι παιχνιδακι η ασκηση
https://rapidshare.com/files/253797789/__963___940___961___969___963___951_0004.jpg.html
Υψώνω στον κύβο και τα δύο μέλη και εφαρμόζω την ταυτότητα (α+β)³=α³+3α²β+3αβ²+β³=α³+3αβ(α+β)+β³ α=1ο ριζικό και β το 2ο.
Α³=26+15ρίζα3+3.1.Α+26-15ριζα3=> Α³-3Α-52=0 που έχει ρίζα Α=4
Υ.Γ. Αν δεν έδινε το αποτέλεσμα , για να βρω το Α θα έκανα horner με τους διαιρέτες του 52.
2η=(α-β)(β-γ)(α-γ)(α+β+γ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
χμ..αλλη λυση εχω..Καλά η 2 άσκηση της Θεοδώρας θέλει πολλές πράξεις, βαριέμαι τώρα
:p
-----------------------------------------
Αν δεν μου έχει ξεφύγει τίποτα πρέπει να είναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος
(α^3β+αγ^3)
(-α^3γ-αβ^3)
(β^3γ-βγ^3)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
1η: Εχει διακρίνουσα αρνητική (τριγωνική ανίσωση) . Πάντα ομόσημο του συντελεστή του x². Δηλ ισχύει για κάθε x.Χάζευα στο διαδύκτιο κ' βρήκα αυτές τις 2 ασκήσεις:
1. Αν α,β,γ μήκη πλευρών τριγώνου να βρεθούν τα χ για τα οποία αληθεύει η ανίσωση:
-------------------------------------------------------------------------
2. νδο
για κάθε
2η: Αληθεύει για κάθε x, εκτός των -1, 1
Σημείωση: Την έκφραση "για κάθε" να την παραλήψεις. Να πεις ότι ο x είναι πραγματικός αριθμός.
-----------------------------------------
Μήπως είναι x=βσυνθ ; γιατί αλλιώς πρέπει να γράψεις α,x>0Αν ισχύουν:
β = x ⋅συνθ, y = α⋅εφθ με α,β > 0
να προσδιοριστεί σχέσημεταξύ των x, y, α και β , ανεξάρτητη της γωνίας
θ. Δηλαδή να γίνει απαλοιφή της γωνίας θ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ετσι ειναι η εκφωνηση1η: Εχει διακρίνουσα αρνητική (τριγωνική ανίσωση) . Πάντα ομόσημο του συντελεστή του x². Δηλ ισχύει για κάθε x.
2η: Αληθεύει για κάθε x, εκτός των -1, 1
Σημείωση: Την έκφραση "για κάθε" να την παραλήψεις. Να πεις ότι ο x είναι πραγματικός αριθμός.
-----------------------------------------
Μήπως είναι x=βσυνθ ; γιατί αλλιώς πρέπει να γράψεις α,x>0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Τότε αυτός που έγραψε την άσκηση ή ο τυπογράφος έκανε λάθος. Αυτά που λέω βγαίνουν από το γεγονός ότι πρέπει να διαιρέσουμε με τους συντελεστές των τριγωνομετρικών αριθμών πριν αντικαταστήσουμε στην τριγωνομετρική ταυτότητα που συνδέει το συνημίτονο με την εφαπτομένη της γωνίας.ετσι ειναι η εκφωνηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
F@NH_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikos0712
Εκκολαπτόμενο μέλος
συνεπαγεται -->
ισοδυναμια <-->
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
F@NH_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
amalfi
Δραστήριο μέλος
βλεπετε τοσα χρονια στο σχολειο κανεις δεν ασχοληθηκε να μας τα μαθει...
ποσο πολυ δικιο εχεις!!!
και ειναι τοσο σημαντικα..
κι εγω μαθητης διαμαρτυρομουν για το ιδιο θεμα.. και για αλλα ευαισθητα θεματα που περνουσαν απαρατηρητα (οπως πχ η σχετικοτητα της κινησης και τα συστηματα αναφορας)
(μια μερα εφτασα να διαμαρτυρομαι για τοσα πολλα [και αλλης υφης] που αναγκαστηκα να το ξεγραψω το σχολειο. )
τωρα που "εγινα" καθηγητης να δουμε τι θα κανω (εδω σε θελω)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- akis_95
- nearos
- cment
- Fanimaid123
- Satan Claus
- eva987
- _Aggelos123
- Cat lady
- Γιούρα
- spring day
- ggl
- tsiobieman
- Σωτηρία
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Georgekk
- SlimShady
- Scandal
- Lia 2006
- Alexandros36k
- 69lover
- TonyMontanaEse
- Unboxholics
- Arvacon
- rafaela11
- Hara_2
- manos66
- Ryuzaki
- Giii
- Athens2002
- barkos
- ssalex
- anastasiakan
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.