miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
billaras, όσα λες είναι δεκτά. Σαφώς και η ισοδυναμία εξασφαλίζει διπλή κατεύθυνση στο όλο θέμα. Αλλά σου ξαναλέω ότι ακριβώς αυτό σου ζητάει η άσκηση να δείξεις. Ότι ισχύει η ισοδυναμία!
Αλλιώς θα σου έδινε μιας κατεύθυνσης απόδειξη να κάνεις.
-----------------------------------------
Η ισοδυναμία δεν ισχύει πάντα, είναι δεδομένο αυτό. Αν σου θέσουν μια πρόταση το μόνο που ισχύει πάντα είναι το αντιθετοαντίστροφο, όχι το αντίστροφο.
Και σου ξαναλέω, εδώ δεν πρόκειται περί καμίας θέσης. Ερώτημα είναι και εσύ είσαι υποχρεωμένος να αποδείξεις ότι οι προτάσεις είναι ισοδύναμες, είτε αν χρησιμοποιήσεις σύμβολο ισοδυναμίας, για του οποίου τη χρήση πρέπει να είσαι σίγουρος, είτε αν αποδείξεις ξεχωριστά το ευθύ και το αντίστροφο. Και σου λέω ότι σου προτείνω το δεύτερο γιατί ΔΕΝ είναι καθόλου σίγουρο ότι οι ισοδυναμίες που εσύ θα θεωρήσεις όντως θα στέκουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
ρε το λυσσαρι εχει μπερδεψει τις ασκησεις!!!εχει μεχρι το 3.4 και μετα παει κατευθειαν στο 4.5!ευχαριστω παιδια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Για x+y,y+z,x+z παίρνουμε ανισότητες Αριθμητικού-Γεωμετρικού μέσου άρα έχουμε:





Πολ/ζουμε κατά μέλη και έχουμε αυτό που θέλουμε να αποδείξουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Σωστός ;)

Ορίστε ακόμα μια special for you by me:

και , να δειχθεί ότι:


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Αρχικά ονομάζουμε αυτή τη σχέση (1): , η οποία αποδεικνύεται εύκολα.


Από (1) στο πρώτο μέλος, έχουμε:


Άρα αρκεί να αποδείξουμε ότι:






Το οποίο είναι προφανές, επειδή

Η ισότητα ισχύει αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Yπάρχει και πιο εύκολος τρόπος...
Βέβαια δεν ξέρω αν η (1) που έχεις ισχύει...

Αν κοιτάξεις σε προηγούμενο post μου έχω μια τέτοια ανίσωση αλλά ισχύει όταν οι αριθμητές είναι τετράγωνα.

Οπότε μάλλον δεν είναι σωστή η λύση σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Χμμ έχεις δίκιο, τη μπέρδεψα... Θα το ξανασκεφτώ αργότερα μήπως βρω άλλη λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Χμμ έχεις δίκιο, τη μπέρδεψα... Θα το ξανασκεφτώ αργότερα μήπως βρω άλλη λύση.

Take your time :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
α σχεδόν ιδια είναι η λύση.



το οποίο είναι ίσο με το 2ο μέλος :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Σωστός:p

Το μόνο που έπρεπε κάποιος να σκεφτεί είναι ότι κ.ο.κ και θα είχε ξεκαθαρίσει:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αν
α,β, γ, κ,λ∈�� με α ≠ β ≠ γ ≠ α (οι αριθμοί α, β, γ, ανά δυο είναι
διάφοροι) και ισχύουν:
α^3+ λα + κ = 0 (1), β^3 + λβ + κ = 0 (2), γ^3+ λγ + κ = 0 (3)


Δείξτε ότι


:
α+β+γ=0

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thewatcher

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thewatcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Πού τις βρήκες αυτές τις ασκήσεις;

Αν
α,β, γ, κ,λ∈�� με α ≠ β ≠ γ ≠ α (οι αριθμοί α, β, γ, ανά δυο είναι
διάφοροι) και ισχύουν:
α^3+ λα + κ = 0 (1), β^3 + λβ + κ = 0 (2), γ^3+ λγ + κ = 0 (3)


Δείξτε ότι


:
α+β+γ=0


Γράψτο σε λατεχ καλύτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
δεν ξερω να το χρησιμοποιω:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Πού τις βρήκες αυτές τις ασκήσεις;



Γράψτο σε λατεχ καλύτερα...

Αυτή με τις ανισότητες γεωμετρικού - αριθμητικού μέσου κάπου την έχω δει αλλά δε θυμάμαι που:P
Την άλλη την έβγαλα μόνος μου :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βιλλαρασ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο βασιλης (ειμαι απο τους καλους αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 337 μηνύματα.
billaras, όσα λες είναι δεκτά. Σαφώς και η ισοδυναμία εξασφαλίζει διπλή κατεύθυνση στο όλο θέμα. Αλλά σου ξαναλέω ότι ακριβώς αυτό σου ζητάει η άσκηση να δείξεις. Ότι ισχύει η ισοδυναμία!
Αλλιώς θα σου έδινε μιας κατεύθυνσης απόδειξη να κάνεις.
-----------------------------------------
Η ισοδυναμία δεν ισχύει πάντα, είναι δεδομένο αυτό. Αν σου θέσουν μια πρόταση το μόνο που ισχύει πάντα είναι το αντιθετοαντίστροφο, όχι το αντίστροφο.
Και σου ξαναλέω, εδώ δεν πρόκειται περί καμίας θέσης. Ερώτημα είναι και εσύ είσαι υποχρεωμένος να αποδείξεις ότι οι προτάσεις είναι ισοδύναμες, είτε αν χρησιμοποιήσεις σύμβολο ισοδυναμίας, για του οποίου τη χρήση πρέπει να είσαι σίγουρος, είτε αν αποδείξεις ξεχωριστά το ευθύ και το αντίστροφο. Και σου λέω ότι σου προτείνω το δεύτερο γιατί ΔΕΝ είναι καθόλου σίγουρο ότι οι ισοδυναμίες που εσύ θα θεωρήσεις όντως θα στέκουν.
φιλε μου αφου δεν βλεπω ριζες και τα λοιπα θα ισχυει
και αφου ειναι πιο ευκολο ετσι γιατι να παιδευομαστε

τωρα αν δεν ξερεις να στησεις την ισοδυναμια=δεν ξερεις να μεταφρασης καποια συνθηκη...αρα ουτε με ευθεια μεθοδο θα μπορουσες...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Γιατί αυτό μπορεί να είναι πιο εύκολο, αλλά κατά κανόνα ο τρόπος που σου προσφέρει επίλυση χωρίς σφάλμα ή μπλέξιμο είναι ο άλλος.
Η στήριξη της ισοδυναμίας δεν θα σου δίνεται, συνήθως, σε καμία συνθήκη και θα πρέπει να τη στηρίξεις μόνος σου, με ψάξιμο.
Δεν επιμένω, πάντως, με το τρίψιμο θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefteris94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lefteris αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 269 μηνύματα.
ρε μιβ είσαι διάννοι εσύ ρε φίλε.,,,,,,,,,,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.

αυτο παραγοντοποιηται(i killed it) αμεσως

-----------------------------------------
η ισοδυναμια δεν ισχυει σε εξαιρετικες περιπτωσεις στους πραγματικους αριθμους
-----------------------------------------
Ωραία θα σου αποδείξω ότι 2=3...

Λοιπόν 2=3 <=> (αν πολλαπλασιάσουμε και τα δυο μέλη με το 0) 0=0 το οποίο ισχύει, έτσι δεν είναι;

Άρα 2=3 και σύμφωνα μ' αυτή τη λογική, 7=34, 6=23, 9=2 και όλοι οι αριθμοί είναι ίσοι μεταξύ τους.

Τι καθόμαστε και ασχολούμαστε λοιπόν;

(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ?)

το λαθος ειναι στο γεγονος οτι το μηδεν ειναι το ουδετερο στοιχειο του πολλαπλασιασμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η μονάδα είναι ουδέτερο στοιχείο στον πολλαπλασιασμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
σωστα
το 0 στην προσθεση. βλακεια μου:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top