Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
πώς απλοποιούμε το -1 στον παρονομαστή του 1ου σύνθετου κλάσματος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mixalis91

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης...heh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
με ομώνυμα δλδ:

α)(στον παρονομαστη του πρώτου)
2/χ-1 - χ-1/χ-1

β)2-x+1/x-1
γ)3-x/x-1 και το χ-1 ανεβαίνει στον αριθμητή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
για να τα κάνουμε ομόνυμα δεν θα έπρεπε να πολλαπλασιάσουμε το -1 με το x-1?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mixalis91

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης...heh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Ναι και βγαίνει όπως το έγραψα ;) (το -1 γινεται - x-1/x-1 η + 1-x/x-1 )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RAMONES

Νεοφερμένος

Η RAMONES αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ειμαι ακομα μικρη εγω δεν καταλαβαινω τι λετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
ΓΙΑ να προκύψει το Ε.Κ.Π. δεν πρέπει να πάρουμε όλους τους παράγοντες από μία φορά στην μεγαλύτερη δύναμη?
Βγαίνει τριώνυμο ή 1ου Βαθμού?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mixalis91

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης...heh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 36 μηνύματα.
δ)Αν ήμουν σωστός θα βγει 2x^3 - 2x^2 - 14x +14=0


Μμμμ ναι.Αλλά θα σου βγει εξίσωση 3ου βαθμού.Παρ'ολ'αυτά με τις γνώσεις Γ γυμνασίου μπορείς να την παραγοντοποιήσεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Μμμμ ναι.Αλλά θα σου βγει εξίσωση 3ου βαθμού.Παρ'ολ'αυτά με τις γνώσεις Γ γυμνασίου μπορείς να την παραγοντοποιήσεις :)
νομίζω με κοινό παράγοντα μπορεί να παραγοντοποιηθεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
λοιπον παιδια ... μολις εγραψα μαθηματικα και θελω τη βοηθεια σας σε μια ασκηση τριγωνομετριας... ειναι ενα ισοσκελες τριγωνο ΑΒΓ. απο το μεσο της βασης του τριγωνου(Μ) φερουμε 2 καθτετες Προς τις αλλες 2 πλευρες ... ετσι εχουμε και τις πλευρες ΜΕ και ΜΔ...

α να βγαλουμε οτι ΜΕ=ΜΔ
β να αποδειξουμε οτι ειναι ισα τα τριγωνα ΑΜΔ ΚΑΙ ΑΜΕ

εγω για το πρωτο ειπα πως εφοσον το τριγωνο ειναι ισοσκελες και οι καθετες ξεκινανε απο το μεσο του τριγωνου τοτε οσο ειναι η μια καθετος τοσο θα ειναι και η αλλη...

β εγω χρησιμοποιησα το Π-Π-Π λεγοντας οτι εχουν τη μεσοκαθετο κοινη απο την εκφωνηση ΑΜ , επισης ανεφερα οτι εΙΝΑΙ ισες οι ΜΔ ΚΑΙ ΜΕ και τελος για να το τελειωσω εβγαλα το ΑΔ και το ΑΕ ισα... εσεις τι λετε ειναι σωστο;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Btw, η δικαιολόγησή σου στο 1ο είναι λάθος. Πρέπει να πεις ότι τα και είναι ίσα ως εξής:

1) ( ως γωνίες ισοσκελούς παρά τη βάση προσκείμενες )

2) ( ως συμπληρωματικές ίσων γωνιών)

3) (είναι γνωστό ότι το ύψος που άγεται από την κορυφή προς τη βάση του ισοσκελούς διχοτομεί τη βάση )

Άρα για τα δύο τρίγωνα πληρείται το κριτήριο "Γ-Π-Γ", άρα είναι ίσα, και άρα .


Το άλλο βγαίνει επίσης εύκολα , αφού δείξεις αυτό που έδειξα πιο πάνω.




Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ευχαριστω Στελιο... αρα ολη η ασκηση μηδενιζεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
ευχαριστω Στελιο... αρα ολη η ασκηση μηδενιζεται...

Όχι, δε μηδενίζεται. Το δεύτερο ερώτημα είναι σωστό, αν το δικαιολόγησες καλά.


Δηλαδή αν είπες ότι :


ΑΜ είναι κοινή και για τα δύο (προφανές)

ΜΔ = ΜΕ (το απεδείξαμε παραπάνω)

και ΑΔ = ΑΕ ως υπόλοιπο από αφαίρεση ίσων κομματιών. Δηλαδή για τη μεν
ΑΔ = ΑΒ - ΒΔ και για τη μεν ΑΕ = ΑΓ - ΓΕ (όμως ΑΒ = ΑΓ και ΒΔ = ΓΕ από την προηγούμενη σύγκριση ). Έτσι ΑΔ = ΑΕ.


Άρα πληρείται το κριτήριο Π-Π-Π και είσαι οκ.




Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
δυστυχως αυτο το τριτο δν το πολυπετυχα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
δυστυχως αυτο το τριτο δν το πολυπετυχα...


Μην αγχώνεσαι Ηλία! Δεν υπάρχει λόγος. Εγώ νομίζω πως τουλάχιστον θα πάρεις τα 3/4 της άσκησης ! Αυτό που πες στο 1ο ερώτημα , μπορεί να 'ναι μπακάλικο, αλλά σημαίνει σφαιρική αντίληψης της γεωμετρίας, "αίσθησης" του χώρου !


Εγώ αν το βαθμολογούσα, μόνο και μόνο για τη σκέψη που έκανες, θα σου το έδινα όλο σωστό ! Άσε που και για Γ' Γυμνασίου ήταν δύσκολο πρόβλημα!



Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Εγώ δυστυχώς γράφω τη Δευτέρα και μας είπε ότι θα μας βάλει μια μεγάλη παραστάση που θα τα συνδυάζει όλα (ταυτότητες, παραγοντοποίηση κλπ):'(:'(:'(.Έχει κανείς καμία ιδέα για το πως να μην χαθώ εκεί μέσα; Στο βιβλίο είναι απλές, αλλά αν μας βάλουν συνδυαστική, έχετε για βρυσούλες:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
κοιτα και σε μας ειχε παρασταση... αλλα εγω διαλεξα το παραπανω και το συστημα...
επισης ειχε ολη τη θεωρια τριγωνων 1οντα και αλλα στοιχεια καθως και μια θεωρια με ορισμο πολυωνυμου και αναπτυξη τετραγωνου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oxanian

Νεοφερμένος

Η oxanian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
:bye:η λύση είναι στο αρχείο word που σου στέλνω!!!

Γειά σας & Καλό μήνα

Χρειάζομαι μια μικρή βοήθεια

Έχω προσπαθήσει να λύσω - ίσα με 10 φορές:stars: - την παρακάτω εξίσωση
και σχεδόν κάθε φορά βρίσκω άλλο αποτέλεσμα ή μου βγαίνει αδύνατη:'(



Μπορεί να μου δώσει κάποιος αναλυτικά τη λύση της ??


Ευχαριστώ εκ των προτέρων:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • α1.doc
    62 KB · Εμφανίσεις: 133
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ΜΑΡΑΚΙ

Νεοφερμένος

Η ΜΑΡΑΚΙ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
παιδια μηπωσ μπορειτε να μου πειτε που να δωσω περισσοτερη βαση στη θεωρια γιαιτ δεν τηνχ εχω διαβασει τοσο πολυ και δεν ξερω τι να διαβασω ακριβοσ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Ταυτότητες,θεώρημα του θαλή,κριτήρια ισότητας τριγώνων, παραγοντοποιήση. Αυτά είναι τα πιο βασικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HappyHippo

Νεοφερμένος

Ο HappyHippo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Σας αρέσουν /Ασχολείστε καθόλου εκτός σχολείου

αν θέλετε προσθέστε μαθηματικούς γρίφους ή προβλήματα που αγαπάτε ή ο,τιδηποτε άλλο σχετικό

:D:D:D

κάνω την αρχή
Μπράβο πολλή καλή η ιδέα σου με τις ασκήσεις. :no1::no1::no1::no1::no1::no1:

...Για το αποτέλεσμα του γρίφου θα συμφωνήσω με τον panos1994
... ο γερμανός είναι...

Και επειδή μου άρεσε πραγματικά η ιδέα με τα προβλήματα, σας παρουσιάζω και εγώ ένα (αρκετά εύκολο )πρόβλημα που ίσως να το γνωρίζετε:

//Πρόκειται για ένα σκουλήκι από αυτά που ζουν στις βιβλιοθήκες και τρώνε βιβλία. Το σκουλήκι λοιπόν αρχίζει να τρώει τους 5 τόμους μιας εγκυκλοπαίδειας, -οι οποίοι είναι ταξινομημένοι με τη σωστή σειρά (δηλ. πρώτα ο τόμος 1,μετά ο 2 ..)- ξεκινώντας από το εξώφυλλο του 1ου τόμου και φθάνοντας στο οπισθόφυλλο του 5ου τόμου. Αν κάθε τόμος έχει πάχος 3 cm πόση απόσταση κάλυψε το σκουλήκι τρώγοντας τα βιβλία?(Το σκουλήκι κινείται ευθύγραμμα και παράλληλα προς το ράφι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top