Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
To πρώτο που μου έρχεται είναι κάτι σχετικό με γενετική,βιοτεχνολογια,κλωνοποίηση κτλ.Είχε μπει και παλιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
ευχαριστω φιλε...κ εγω κτ για κλωνοποιηση σκεφτομουν!!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_sentenced_

Νεοφερμένος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
σαν άσχετος που είμαι στην έκθεση θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. όταν θέλουμε να βρούμε τα εκφραστικά μέσα μία παραγράφου, τι ακριβώς ψάχνουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
εκφραστικα μεσα ειναι οι παρομοιωσεις, οι μεταφορες, τα σχηματα λογου και αλλα τετοια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_sentenced_

Νεοφερμένος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
ευχαριστώ...είχα να κάνω μια έκθεση και με έσωσες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.

elenaki92paok

Νεοφερμένος

Η elenaki92paok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Εχω και εγω μια εκθεση που δε βρισκω υλικο στο fgoogle!
ποιοι παραγοντες διαμορφωνουν τους νομους???στο γκουγκλ βρικα μονο το συνταγμα και ευρωπαικο δικαιο αλλα δεν ειμαι σιγουρη για αυτα...αν ξερει καποιος ας βοηθσει...ευχαριστω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

valentina18

Νεοφερμένος

Η valentina18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Παιδιά έχω έκθεση της Ευρώπης με θέμα

΄΄Αποτροπή του κοινωνικού αποκλεισμού μέσω της εκπαίδευσης στο πλαίσιο του δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου΄΄


Σας παρακαλώ βοηθήστε με γιατί πρέπει να της γράψω,.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
"...Πως μπορει να κρατησει ο συγχρονος ανθρωπος την ανθρωπια του, αξιοποιωντας ταυτοχρονα την τεχνολογια προς οφελος τους!!!Να προτεινετε τροπους!!"
εχετε καθολου υλικο ή καποιο λινκ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vivoulini7

Νεοφερμένος

Η vivoulini7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
παιδια αν εχετε καμια ιδεα για ενα σχεδιαγραμμα γι'αυτο το θεμα πειτε μου γιατι εχω κολησει..:(
α και τι οφειλη ακομα να πετυχει η Ευρωπη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Θα αναφέρεις ότι ο χαρακτήρας του σχολείου θα πρέπει να είναι κατά βάση ανθρωπιστικός. Δεν αρκεί ένα σχολείο να μεταλαμπαδεύει μόνο γνώσεις στους μαθητές, αλλά ως πρωταρχική μέριμνα θα πρέπει να είναι η καταπολέμηση των κάθε είδους αποκλεισμού/ρατσισμού που συναντούμε.

Αφού το αναλύσεις αυτό, μπορείς έπειτα να αναφερθείς στις περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες. Πχ ΑΜΕΑ, θρησκευτικός , φυλετικός αποκλεισμός κτλ.
Θα πεις πως εφόσον ζούμε σε ένα δημοκρατικό καθεστώς οφείλουμε να δεχόμαστε το καθετί διαφορετικό από εμάς και να μην περιθωριοποιούμε ομάδες που έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά από εμάς.

Νομίζω ότι το θέμα σου έχει άμεση σχέση με τον ρατσισμό οπότε μπορείς να αντλήσεις πληροφορίες και από αυτή τη θεματική ενότητα!


Καλή επιτυχία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psarrianos

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαρά (Χίος). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το τι σημαίνει εθνοφυλετισμός. Αν είναι εφικτό θα ήθελα μία ακριβή ερμηνεία και όχι στο "περίπου".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Ποιοι παραγοντες διμορφωνουν τους νομους.Ποια η σημασια τηρησης τους??Ποια η σχεση φυσικου δικαιου ηθικης και γραπτων νομων??

αν μπορειτε πειτε μου λιγα πραγματα κυριως για τους παραγοντες διαμορφωσης νομων και τη σχεση αγραφων κ γραπτν νομων

ευχαριστω πρωκαταβολικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Στους παράγοντες διαμόρφωσης μπορείς να αναφέρεις:
1.[FONT=&quot] [/FONT]η πρόληψη δυσάρεστων καταστάσεων που αφορούν τόσο την υγεία των ανθρώπων όσο και την ξέφρενη κατάσταση στην πολιτεία
2.[FONT=&quot] [/FONT]ομαλή λειτουργία και συνύρπαξη κράτους-πολιτών
3.[FONT=&quot] [/FONT]γνώση των ανθρώπων που σταματάει η ελευθερία τους


όσο αφορά την σχέση μάλλον θα πρέπει να πεις ότι ο ένας συμπληρώνει τον άλλον και ότι κάθε κοινότητα θα πρέπει να διέπετε και από κανόνες και από νόμους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anna812000

Νεοφερμένος

Η ΑΝΝΑ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
[FONT=&quot]Μπορειτε να με βοηθησετε στο παρακατω θεμα
Μια τετοια εκθεση πως την ξεκιναμε και πως την τελειωνουμε? Αν γινεται και καμια ιδεα.

Υποθέστε ότι συμμετέχετε στη βουλή των εφήβων και έχετε αποφασϊσει να μιλήσετε για το θέμα του λαϊκισμού, γιατί όλο και περισσότερο διαβλέπετε στην κοινωνία τέτοια φαινόμενα. Ποια βασικά χαρακτηριστικά και ποιες περιπτώσεις λαϊκισμού στους διάφορους τομείς της ζωής θα αναφέρατε; [/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SOFIA19

Νεοφερμένος

Η SOFIA19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
Την έκθεση σου μπορείς να την ξεκινήσεις ως εξής''Αγαπητοί συναδελφοι σήμερα δόθηκε η ευκαιρία σε εμάς τους νέους να εκφράσουμε τις απόψεις μας σε θέματα που απασχολουν όχι μόνο εμας τους ίδιους αλλά και την κοινωνία γενικοτερα. Το θεμα λοιπόν που σήμερα θα εκθέσω ενώπιον σας είναι αυτό του λαικισμου....''

Ως προς τον επίλογο χρησιμοποίησε την αποφώνηση ''ευχαριστώ γαι την προσοχή σας''

περιπτώσεις λαικισμου κυριως στην πολιτικη με τη χρήση α' πληθυντικού απο τους πολιτικους( π.χ για εμάς τους Έλληνες)
στο δημοσιογραφικο τομέα(π.χ αρνητική στάση έναντι των μεταναστών και εξύψωση του ελλήνικου τρόπου ζωής και δράσης)
Αυτα μπόρεσα να θυμηθώ. Ελπίζω να βοηθησα. Καλή επιτυχία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Εγώ πάλι θα σου πρότεινα να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο στιλιζαρισμένη και χωμένη σε καλούπια η έκθεση. Υποτίθεται ψάχνουν φρέσκιες ιδέες από νέους ανθρώπους. Κανείς δε μιλά έτσι στους συμμαθητές του. Καλή επιτυχία πάντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aparadektos7

Νεοφερμένος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Παιδιά πρέπει να παραδώσω αύριο μια έκθεση και δν ξέρω τίποτα για το θέμα μήπως μπορείτε να βοηθήσετε?
ΘΕΜΑ:
Ν εκθέσω την άποψη μου για τις προτεραιότητες που οφείλει να θέτει μια σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική η οποία στοχεύει πρωτίστως στη διαμόρφωση ισχυρών και αυτόνομων προσωπικοτήτων

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
πφφ χαθηκε η απαντηση μου..:(

ο γενικός άξονας γύρω από τον οποιο θα κινουμουν εγω..
θα υποστηριξεις αυτο που λεει το θεμα, δηλαδη οτι το σχολειο δεν αρκει να μεταλαμπαδευει μονο γνωσεις στους μαθητες αλλα θα πρεπει να τους προσφερει εφοδια,αξιες, ιδανικα ικανα να διαμορφωσουν μια αυτονομημενη προσωπικοτητα. ενας ανθρωπος την σημερον ημερα δεν μπορει να πορευτει στην ζωη αν δν εχει μια προσωπικοτητα ,αν δεν εχει δυναμικοτητα και οτι αλλο αυτη συνεπαγεται.
και αφου αναλυσεις αυτα αλλα και αλλα που θα σκεφτεις θα πεις οτι πρωταρχικος ρολος θα πρεπει να ειναι η παιδειααα.

good luck!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anna812000

Νεοφερμένος

Η ΑΝΝΑ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
ΣΟΣ βοηθεια!τι ειναι η συνεκτικοτητα?

εΠΙΠΛΕΟΝ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΧΩΡ ΑΣ προϋποθέτει πάνω απ' όλα την ανάπτυξη της κοινωνίας πολιτών. Κυρίως αυτό ισχύει για την πολιτική
ανάπτυξη μιας χώρας αν δεν υπάρχει ισορροπημένη σχέση μεταξύ κοινωνίας πολιτών και πολιτικής κοινωνίας (ή κράτους), δεν μπορεί να υπάρξει ισορρο*πημένη οικονομική ανάπτυξη αλλά ούτε και δημοκρατία. Και αυτό συμβαίνει διότι η δημοκρατία δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν έχει κοινωνικό αντίκρι*σμα. Το Σύνταγμα, και η τήρησή του, επομένως, βασίζεται όχι στον εαυτό του ή σε άλλους θεσμούς αλλά στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που σε τελευταία ανάλυση εμπίπτει και αυτός στο πεδίο αρμοδιότητας της κοινωνίας πολιτών. Και αυτό διότι πατριωτισμός δεν είναι μόνο η διάθεση να πολεμήσει κανείς τους εχθρούς του έθνους αλλά και εθισμός στην τήρηση των κανόνων, για να μπορέσουν αυτοί να λειτουργήσουν. Και ο εθισμός αυτός δεν θεσμοθετείται. Είναι αποτέλεσμα μιας μακρόχρονης εξελικτικής και παιδευτικής διαδικασίας η οποία αντανακλάται στην κοινωνία πολιτών.


Να επισημάνετε τη [FONT=&quot]συνεκτικότητα της παραγράφου[/FONT]




α. «Επιπλέον η ανάπτυξη μιας χώρας προϋποθέτει πάνω απ' όλα την ανάπτυξη της κοινωνίας πολιτών, Κυρίως αυτό ισχύει για την πολιτι*κή ανάπτυξη μιας χώρας: αν δεν υπάρχει ισορροπημένη σχέση μεταξύ κοινωνία; πολιτών και πολιτικης κοινωνίας (ή κράτους), δεν μπορεί να υπάρξει ισορροπημένη οικονομική ανάπτυξη αλλά ούτε και δημοκρατία». Να χαρακτηρίσετε το είδος του συλλογισμού, να τον διατυπώσετε αναλυτικά και να αξιολογήσετε το συμπέρασμά του.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top