Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

martha17

Νεοφερμένος

Η martha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Γεια σας! έχω μια ερώτηση για το αυριανό μάθημα της έκθεσης και θα ήθελα τη βοήθεια σας...
η ερώτηση είναι: Ποιες είναι οι αιτίες που ευθύνονται για τον ψυχολογικό εξανδραποδισμό του ανθρώπου;
Κατα τη γνώμη μου, χρειάζεται να μιλήσουμε για τα μμε και για την αλλοτρίωση που υφίσταται ο ανθρωπος κλπ...
εσείς τι πιστεύετε;
ευχαρισώ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Μπορει καποιος να βοηθησει στην περιληψη του κειμενου;
https://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11374&subid=2&pubid=10234897
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
Παιδια να σας ρωτησω κατι . σε περιπτωση που το κειμενο για περιληψη ειναι στοχαστικο με ποια μεθοδο σας εχουν πει να κανετε την περιληψη?βρισκετε τις κεντρικες ιδεες και τις παραθετετε?:hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Όπως κάνεις περίληψη κι όλα τα υπόλοιπα Μαρία. Εγώ υπογραμμίζω τα βασικότερα κάθε παραγράφου και με διαφορετικό λεξιλόγιο, εκτός από ορισμένες εκφράσεις που πιθανόν να πρέπει να παραμείνουν όπως είναι, και δικό μου ύφος προσπαθώ να αποδώσω την περίληψη, πάντα στα πλαίσια του κειμένου όμως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bour1992

Νεοφερμένος

Ο bour1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Παιδιά μήπως ξέρετε κάποιο πρότυπο προλόγου ώστε να μην χάσω πολύ χρόνο γράφοντας έναν καθαρά δικό μου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Συγγνώμη που έκανα νέο θέμα αλλά δείξτε λίγη κατανόηση ,τελευταία μέρα πριν την έκθεση και χρειάζομαι άμεση απάντηση..

Μπορείτε να μου πείτε πως ακριβώς ενεργούμε για να βρούμε συλλογιστική πορεία;Ψάχνουμε το αποτέλεσμα και τις προκείμενες σε θεματική περίοδο και κατακλείδα; και γενικά τί κάνουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Διαβάζεις καλά το συγκεκριμένο απόσπασμα που σου ζητούν να βρεις τη συλλογιστική πορεία. Αφού το κατανοήσεις ψάχνεις να βρεις τη γενική θέση του πομπού, δηλαδή το θέμα που πραγματεύεται. Εκεί φυσικά θα είναι το γενικό. Όταν βρεις το ειδικό υλικό στήριξης της θέσης του, δηλαδή τα επιχειρήματα και τα τεκμήρια με τα οποία προσπαθεί να αποδείξει το θέμα που πραγματεύεται έχεις βρει το ειδικό. Αν το ειδικό βρίσκεται στην αρχή του αποσπάσματος και στο τέλος τίθεται το γενικό έχεις επαγωγική συλλογιστική πορεία. Εάν το γενικό βρίσκεται στην αρχή του αποσπάσματος και το ειδικό ακολουθεί τότε έχεις παραγωγική συλλογιστική πορεία. Δε ξέρω αν απάντησα στα ερωτήματα όπως θα ήθελες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
δηλαδή δεν είναι απαραίτητα στην κατακλείδα επειδή αυτή πολλές φορές δεν υπάρχει έτσι; είναι κ τα σχολια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα στην κατακλείδα? Όχι απαραίτητα! Άλλωστε αν δεις παραγράφους που αναπτύσσονται με αίτιο-αποτέλεσμα μπορεί το αποτέλεσμα να παρατίθεται στην αρχή και να αναπτύσσει στη συνέχεια τα αίτια... Αυτό πάντως που είναι το κυριότερο είναι να καταλάβεις ποιο είναι το θέμα που πραγματεύεται ο συγγραφέας, δηλαδή η θέση του. Γιατί το ειδικό μπορεί να μην είναι απαραίτητα αποτέλεσμα κάποιας πράξης, μπορεί να είναι η παράθεση παραδειγμάτων. π.χ. Στη γενική του θέση να αναφέρεται στη βια και ως ειδικό υλικό στήριξης στο συγκεκριμένο απόσπασμα να παραθέτει τα είδη βίας, οπότε δε μιλάμε για αποτέλεσμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

forakos

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι οταν μας λενε να αξιολογησουμε ενα συλλογισμο, ελεγχουμε ορθοτητα(εγκυρότητα και αληθεια) μόνο στους παραγωγικους; Στους επαγωγικους ελεγχουμε αν ειναι γενικευση,αιτιο αποτελεσμα, ή αναλογία κι λεμε αν τελικα ειναι αποδεκτός; Γιατι ετσι μ ελεγε ενα παιδι σημερα ενω εγω παντα ελεγα για την αληθεια και την εγκυροτητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Συνήθως Χριστόφορε δε βάζουν αξιολόγηση επαγωγικού γιατί είναι κάτι πολύ δύσκολο και επικρατεί σύγχιση ως προς αυτό που ανεφερες. Πάντως κοιτάζοντας τις φωτοτυπίες μου λέει χαρακτηριστικά ότι για να είναι ορθός ένας επαγωγικός συλλογισμός, πρέπει να είναι και τέλεια η επαγωγή. Τέλεια επαγωγή έχουμε όταν στην πρώτη προκείμενη αναφέρονται όλα τα επιμέρους στοιχεία ενός συνόλου. Αυτα για τη γενίκευση, αίτιο-αποτέλεσμα, αναλογία και την αξιολόγηση τους αφορούν αυτα ως είδη επαγωγικού συλλογισμού κι όχι όλους τους επαγωγικούς. Άρα το πιο λογικό κατ' εμέ θα ήταν να σου πουν βρες το είδος του επαγωγικού κι αξιολόγησε το. Κατά τα άλλα, επειδή πιστεύω ότι δε θα θέλουν να κάψουν κόσμο κι από μια τέτοια άσκηση αν βάλουν αξιολόγηση θα είναι παραγωγικού...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Μα δεν υπάρχει πρότυπο προλόγου! Η δημιουργία ενός τέτοιου κειμένου έγκειται στην κριτική ικανότητα του μαθητή ώστε να μπορέσει να βρει τα βασικα σημεία του κειμένου και να μπορέσει να τα παραθέσει περιληπτικά σε ένα κείμενο καθαρά δικό του. Το μόνο που είναι στάνταρ στον πρόλογο είναι η πρώτη πρόταση που θα πρέπει να πεις "το κείμενο αναφέρεται",ή "στο κείμενο γίνεται λόγος για" ή "ο συγγραφέας/ δοκιμιογράφος/ αρθρογράφος αναφέρεται/κάνει λόγο". Κατά τ' αλλά τα υπόλοιπα θα πρέπει να είναι δικά σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bour1992

Νεοφερμένος

Ο bour1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Μα η περιληψη ετσι κι αλλιως δεν εχει προλογο.
Εγω μιλάω για προλογο στην έκθεση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adrianosst

Νεοφερμένος

Ο Adrianos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πυλαία (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν ειναι λιγες οι φορές....

αυτο συνήθως σου επιτρέπει να γράψεις μια ολόκληρη πρώτη παράγραφο με σκεψεις που θα αναπτύξεις στη συνέχεια.

Να σου θυμίσω οτι οι στανταρ πρόλογοι όχι μονο δε σε βοηθάνε, αλλά επειδή ξεκινάς την έκθεση με κατι ετοιμο, δεν μπορεις να σκεφτείς στη συνέχεια γρηγορα ωστε να την επεξεργαστεις σωστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason_z89

Νεοφερμένος

Ο Jason_z89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση? Στην περίληψη πρεπει να χρησιμοποιούμε εκφράσεις όπως ο συγγραφέας αναφέρει, το κείμενο αναφέρει κτλ? Ή πρέπει στο κείμενο που γράφουμε να μην αναφέρουμε πουθενα για το άλλο κείμενο?

Επίσης, στην αρχή ξεκινάμε πάντα με το θέμα και τη θέση του κειμένου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
@bour1992: σόρρυ έκανα λάθος... Είχα στο νου μου την περίληψη... :$
@Jason_z89: φυσικά και πρέπει να αναφερθεί το άλλο κείμενο αφού περίληψη του κάνεις. Είναι ναι μεν ένα εκ νέου κείμενο που πρέπει να είναι στο δικό σου ύφος και με διαφορετικό λεξιλόγιο, αλλά δε παύει να αναφέρεται στο άλλο... Και ναι πάντα στη θεματική πρόταση πρέπει να αναφέρεις το θέμα του άλλου κειμένου ώστε να μπορέσεις να προχωρήσεις στην εκτενέστερη περιγραφή του όπως αυτή προκύπτει από τα βασικα σημεία του κειμένου που έχεις εντοπίσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eupatridis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Τι ειναι οι προκειμενες;
Εαν ο συλλογισμος που μας δινεται ειναι ανεπτυγμενος,με την μεθοδο της γενικευσης,ποτε ειναι μια γενικευση,αυθαιρετη ή ασφαλης.Αρα ειναι τελεια ή ατελης η επαγωγη;
Ποτε ειναι χρονολογικη ή αιτιώδης η μεθοδος του συλλογισμου;
Ποτε διαθετει εγκυροτητα ενας συλλογισμος;
Τι ειναι η διαιρετεα εννοια,η διαιρετικη βαση και τα μερη διαιρεσης;

Ευχαριστω,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason_z89

Νεοφερμένος

Ο Jason_z89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδια, αμα μας ζητήσουν έκθεση, τίτλος δεν μπαίνει! Αλλα αμα μας ζητηήσουν να γραψουμε δοκίμιο θα βάλουμε τίτλο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Αμα μας ζητησουν αρθρο πρεπει να βαλουμε τιτλο!Εαν ειναι ομιλια αναλογα με το που απευθυνομαστε αρχηζουμε με "Αγαπητοι συμμαθητες ή Κυριες και Κυριοι" κτλ και στο τελος ευχαριστω για την προσοχη σας....... ενα ζητησουν επιστολη αρχηζουμε με "Αξιοτιμε κ.Υπουργε"η σε οποιον αλλον απευθυνομαστε,πανω δεξια βαζουμε ημερομηνια πχ Πυργος 14/05/2010 και στο τελος γραφεις "με εκτιμηση"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
ΠΑΙΔΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑΑΑΑ

το αιτιο αποτελεσμα σε επαγωγικο συλλογισμο ποτε ειναι οδηγει σε τελεια επαγωγη ; πρεπει αναγκαια επαρκης αλλα εκεινα τα αιτιωδης σχεση λογικη χρονολογικη; και εκεινα ε;

και στη β1 υπαρχει μεθοδολογια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top