m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


εγω θα χαρακτηριζα τον εαυτο μου μαλλον 'ατυχο'.πιστευω οτι απλα ησουν τυχερος,και εξυπνος φυσικα,αλλα πιο πολυ τυχερος...1-1.30 ωρα δεν φτανει με τιποτα...και αυτα που λετε τωρα οτι μονο αν εισαι εξυπνος φτανουν 1-2 ωρες ειναι βλακειες και υποβιβαζεται την εξυπναδα των αλλων παιδιων.
Τυχερος ημουν μονο στο ΑΟΔΕ γιατι επεσαν κομματια που ηξερα πολυ καλα και καταφερα να γραψω 18.2, αντι για 15.
Ατυχος στη φυσικη γιατι ηξερα να λυσω το 4β και παρολ'αυτα απο αφηριμαδα χρησιμοποιησα το Τ της ισοροποιας.Ολο το υπολοιπο θεμα σωστο(με λαθος αποτελεσμα φυσικα αφου ειχα λαθος δεδομενο(επιταχυνση)),οπως και το υπολοιπο διαγωνισμα. Αποτελεσμα; 16.4 εκει που θα μπορουσα να ειχα 20 καθαρο.
Αρα στο συνολο πηγα χειροτερα απ'οσο μπορουσα.
Ημουν εξυπνος που εγραψα πανω απο 19 μαθηματικα κατ/γενικης και ΑΕΠΠ;Δεν νομιζω... Ηρεμια ηθελε και αυτα τα θεματα εβγαιναν σε μια ωριτσα.:no1:
Δεν εινα ομως αυτο το θεμα.
Συμφωνω απολυτα με τον κ. lostG

-----------------------------------------
Αν εννοεις εμενα,δεν εχω κανενα στοιχειο που να αποδεικνυει ποσες ωρες διαβαζα, οποτε μπορεις να θεωρησεις ο,τι θες.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου:no1:. Κατόπιν εορτής όλοι λένε ότι δε διάβαζαν καθόλου και αν διάβαζαν θα έβγαζαν 20000 μόρια! Αφήστε μας κάτω...
Άλλωστε, είχαμε μαλώσει γι' αυτό το θέμα και εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=46197&highlight=%E1%E4%E9%DC%E2%E1%F3%F4%EF%F2+%F0%E1%ED%E5%EB%EB%DE%ED%E9%E5%F2&page=3 :xixi:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nickname
Πολύ δραστήριο μέλος


Απλώς ήθελα να πω ότι όσα μόρια έβγαλε ο καθένας έβγαλε. Δεν έχει νόημα να λέμε αν έβγαζα παραπάνω τι θα γινόταν... Επιπλέον το πόσες ώρες διάβαζε ο καθένας είναι θέμα εξυπνάδας, συγκέντρωσης και συστήματος. Είναι 3 οι παράγοντες, όχι 1 (η εξυπνάδα)...Όμως νευριάζω να λέει κάποιος (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, παίρνω αφορμή και από άλλο θέμα) ότι διάβαζε 1 ώρα την ημέρα και έβγαλε πάρα πολλά μόρια. Εγώ θα πω απλώς την αλήθεια: διάβαζα όλη μέρα! Δεν ντρέπομαι καθόλου να το πω! Είχα στόχους και όνειρα και προσπάθησα να τα πετύχω. Και νομίζω ότι τα κατάφερα πολύ καλά (19078 μόρια)-ωχ την ψώνισαεγω θα χαρακτηριζα τον εαυτο μου μαλλον 'ατυχο'.
Τυχερος ημουν μονο στο ΑΟΔΕ γιατι επεσαν κομματια που ηξερα πολυ καλα και καταφερα να γραψω 18.2, αντι για 15.
Ατυχος στη φυσικη γιατι ηξερα να λυσω το 4β και παρολ'αυτα απο αφηριμαδα χρησιμοποιησα το Τ της ισοροποιας.Ολο το υπολοιπο θεμα σωστο(με λαθος αποτελεσμα φυσικα αφου ειχα λαθος δεδομενο(επιταχυνση)),οπως και το υπολοιπο διαγωνισμα. Αποτελεσμα; 16.4 εκει που θα μπορουσα να ειχα 20 καθαρο.
Αρα στο συνολο πηγα χειροτερα απ'οσο μπορουσα.
Ημουν εξυπνος που εγραψα πανω απο 19 μαθηματικα κατ/γενικης και ΑΕΠΠ;Δεν νομιζω... Ηρεμια ηθελε και αυτα τα θεματα εβγαιναν σε μια ωριτσα.:no1:
Δεν εινα ομως αυτο το θεμα.
Συμφωνω απολυτα με τον κ. lostG
-----------------------------------------
Αν εννοεις εμενα,δεν εχω κανενα στοιχειο που να αποδεικνυει ποσες ωρες διαβαζα, οποτε μπορεις να θεωρησεις ο,τι θες.Λαθος μου και που ανεφερα τις ωρες.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Το διαβασμα ειναι προσωπικη επιλογη του καθενος.Το ζητουμενο ειναι να περασει εκει που θελει,ή να μην περασει αν αυτο θελει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nickname
Πολύ δραστήριο μέλος


Συμφωνώ απόλυτα :no1:Ειναι λαθος να λεμε: 'εβγαλα χ μορια. εκανα y διαβασμα.Αρα τα πηγα καλα/ασχημα'
Το διαβασμα ειναι προσωπικη επιλογη του καθενος.Το ζητουμενο ειναι να περασει εκει που θελει,ή να μην περασει αν αυτο θελει.![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Ρε συ κι εγω το ιδιο λαθος εκανα, συν ενα πολλαπλης κιολας, και πηρα 17,4. Εσυ γιατι 16,4;Ατυχος στη φυσικη γιατι ηξερα να λυσω το 4β και παρολ'αυτα απο αφηριμαδα χρησιμοποιησα το Τ της ισοροποιας.Ολο το υπολοιπο θεμα σωστο(με λαθος αποτελεσμα φυσικα αφου ειχα λαθος δεδομενο(επιταχυνση)),οπως και το υπολοιπο διαγωνισμα. Αποτελεσμα; 16.4 εκει που θα μπορουσα να ειχα 20 καθαρο.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος


Είναι καιρός να σταματήσετε να κατηγορείτε τον εαυτό σας ότι θα μπορούσα να βγάλω περισσότερα μόρια κ.λ.π.Ο ισορροπημένος άνθρωπος εκτιμάει(ή δεν εκτιμάει) αυτό που έχει στα χέρια του και προχωράει κάνοντας τον ανάλογο προγραμματισμό.
Οι πανελλήνιες είναι ένα μόνο μικρό κομμάτι(σημαντικό βέβαια) της πορείας σας στη ζωή, αλλά δεν βγαίνει τίποτα τώρα να μένετε σ' αυτό.
Εγώ ήμουν ανέκαθεν υπέρ της κατάργησης των πανελληνίων.Θέλει όμως πολύ δρόμο ακόμη γιά να γίνει αυτό.Υπάρχουν συμφέροντα που εμποδίζουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο.Από την άλλη βέβαια οι υποδομές γι αυτή την "επαναστατική" πράξη΄γιά τα Ελληνικά δεδομένα είναι σε άσχημο χάλι οπότε πρέπει να περιμένουμε πολύ ακόμη γιά να δούμε παιδιά να διαβαίνουν χωρίς άγχος τις πόρτες των πανεπιστημίων.Από κεί και πέρα θα ξέρεις ο καθείς ότι άμα δεν τα καταφέρει θα αποβληθεί από τη σχολή του και ας λάβει τα μέτρα του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bill12
Νεοφερμένο μέλος


Μπορεί να ήταν μεθυσμένος και ο πρώτος. Μην κοιτάτε πάντα αυτό με τον μεγαλύτερο. Στην τελική μπορεί αυτός να βαθμολόγησε πιο σωστά. Ειδικά στις αναβαθμολογήσεις όταν οι δυο χαμηλότεροι είναι πιο κοντά τότε μάλλον λάθος έκανε αυτός που σας έβαλε τον μεγαλύτερο....Ρε συ κι εγω το ιδιο λαθος εκανα, συν ενα πολλαπλης κιολας, και πηρα 17,4. Εσυ γιατι 16,4;Βασικα 16,4 πηρα απο τον ενα και 18,4 απο τον αλλο (ακομα απορω για τον 2ο, μεθυσμενος ητανε;
).
Φιλικα πάντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος


εγω θα χαρακτηριζα τον εαυτο μου μαλλον 'ατυχο'.
Τυχερος ημουν μονο στο ΑΟΔΕ γιατι επεσαν κομματια που ηξερα πολυ καλα και καταφερα να γραψω 18.2, αντι για 15.
Ατυχος στη φυσικη γιατι ηξερα να λυσω το 4β και παρολ'αυτα απο αφηριμαδα χρησιμοποιησα το Τ της ισοροποιας.Ολο το υπολοιπο θεμα σωστο(με λαθος αποτελεσμα φυσικα αφου ειχα λαθος δεδομενο(επιταχυνση)),οπως και το υπολοιπο διαγωνισμα. Αποτελεσμα; 16.4 εκει που θα μπορουσα να ειχα 20 καθαρο.
Αρα στο συνολο πηγα χειροτερα απ'οσο μπορουσα.
Ημουν εξυπνος που εγραψα πανω απο 19 μαθηματικα κατ/γενικης και ΑΕΠΠ;Δεν νομιζω... Ηρεμια ηθελε και αυτα τα θεματα εβγαιναν σε μια ωριτσα.:no1:
Δεν εινα ομως αυτο το θεμα.
Συμφωνω απολυτα με τον κ. lostG
-----------------------------------------
Αν εννοεις εμενα,δεν εχω κανενα στοιχειο που να αποδεικνυει ποσες ωρες διαβαζα, οποτε μπορεις να θεωρησεις ο,τι θες.Λαθος μου και που ανεφερα τις ωρες.
λοιπον...και εγω εκανα ενα λαθος στη φυσικη στο 4β που επιρεασε τα αποτελεσματα πιο κατω,και πηρα 19,3...οποτε δεν εκανες μονο εκει λαθος...δεν υπαρχει περιπτωση...δεν το λεω ξες για να σε κανω να νιωσεις μειονεκτικα απλα για να το ξερεις.
οσο για το εξυπνος και μη εξυπνος δεν μιλουσα μονο για σενα,απλα το πηρα ως παραδειγμα...,απλα δεν ειναι σωστο να λεμε διαβασα σχεδον καθολου και εβγαλα τοσο,διοτι καποιοι διαβαζαν πρωι βραδυ και εγραψαν χαμηλοτερα απο σενα και σιγουρα δεν νιωθουν καλα οταν βλεπουν κατι τετοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


Παιδια εδω στα τρικαλα εγινε χαμος με τις βαθμολογιες.Το βαθμολογικο κεντρο οπου στελναμε τα γραπτα,ειχε δυο κατηγοριες βαθμολογητων στην εκθεση.Η μια εβαζε βαθμαρες(ξερω τουλαχιστον 3-4 περιπτωσεις 98 στην εκθεση και πολλους πανω απο 18) και η αλλη πιο φυσιολογικα..Οι δευτεροι αδικηθηκαν...Εγω τα ειχα ολα 20 και εκθεση 93 ο ενας και 85 ο αλλος..Αν ημουν στην αλλη περιπτωση και μου βαζαν κανενα 19 εκθεση θα περνουσα τα 19900,αλλα ειμαι σιγουρος οτι δε θα το αξιζα,ελεος!Σημασια εχει ομως αυτο που πιστευα απ'την αρχη των πανελληνιων,ο λαικισμος του υπουργειου ενοψη εκλογων ειχε ως αποτελεσμα πολλους αριστουχους,με αποτελεσμα πολλα παιδια να χασουν ισως τη σχολη τους απο αλους πιο τυχερους.Ισως το γεγονος να μη με αφορα αμεσα γιατι εχω 19760 και θελω φυσικο,αλλα αισθανομαι οτι αδικειται η μεγαλη προσπαθεια ορισμενων παιδιων που κουραστηκαν παρα πολυ και ενδχομενως βρεθουν προ εκπληξεως.Μακαρι να διαψευστω!Το ονειρο των πανελληνιων εξετασεων που θα εχουν σωστες και ουσιαστικες απαιτησεις και θα αναδεικνυουν τους αξιους και οχι τους παπαγαλους απεχει δυστυχως πολυ!
Α, και άλλος από Τρίκαλα;
Σε ποιο σχολείο πήγαινες;
Όντως, κάποια παιδιά στην έκθεση που είδα είχανε βαθμάρες, κυριολεκτικά όμως
:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angelo91
Νεοφερμένο μέλος


Από την άλλη είναι κακό να μην ξέρεις πόσο περίπου έχεις γράψει στο πρώτο μάθημά σου και να έχεις απόκλιση στο μυαλό σου μέχρι και 4 βαθμούς.
Ε, υπό αυτές τις συνθήκες όλα μπορούν να συμβούν.
Έτσι φέτος ωφελήθηκε πιστεύω αυτός που είχε την καλύτερη οργάνωση στο διάβασμά του. Όσοι έχτιζαν πύργους στην άμμο την πάτησαν και πάντα θα την πατάνε. Η εξυπνάδα φέτος άντε να χρειάστηκε στο 4γ,4δ των Μαθ.κατ. άντε και στη μελέτη του 4ου θέματος φυσική. Το θέμα είναι ότι έχεις πολύ καλύτερη ψυχολογία όταν έχεις τλχ. κατά 90% 14/15 από τα προηγούμενα θέματα ή έστω νομίζεις πως έχεις. Πραγματικά νευρίαζα μετά από τις Πανελλήνιες για τα ξενύχτια που έκανα κάποιες φορές, για να προλάβω μια απλή "υποχρέωση".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
arximidis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το θεμα ειναι να προσεχεις πολυ την παραδοση και να απορροφας οσο το δυνατον περισσοτερα απο αυτην.
Τελικα οι πανελληνιες ηταν πιο ευκολες απο οτι πιστευα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
synchronicity
Νεοφερμένο μέλος


Πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου! Έχω στο μυαλό μου συγκεκριμένη περίπτωση συμμαθήτριάς μου (σχολείο + φροντ) που στην Α.Ε.Π.Π. δεν μπορούσε να λύσει μισή άσκηση μόνη της, γιατί δεν καταλάβαινε τη λογική. Στο τέλος έγραψε 18.3 στο μάθημα αυτό, επειδή στρώθηκε κάτω, διάβασε και εξασκήθηκε.Ξερω χαζους που καταφερνουν λογω διαβασματος-μεθοδολογιας να περασουν.
Ξερω εξυπνους που απο απροσεξιες/ελλειψη οργανωσης,μεθοδευσης διαβασματος,παπαγαλιας δεν τα καταφεραν.
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Θα συμφωνήσω και εδώ.Συστηματικό διάβασμα και τύχη => Περνάς στη σχολή που θες
Το πόσο έξυπνος είσαι δεν έχει καμιά σχέση. Μη λέμε ότι θέλουμε. Το θέμα είναι απλά να έχεις βάσεις. Τώρα ένας που δεν έχει βάσεις και δεν διάβασε ποτέ για παράδειγμα μαθηματικά τα 11 αυτά χρόνια, την τελευταία χρονιά όσο και να διαβάσει δεν γράφει ούτε 2... Προφανώς με το είσαι έξυπνος ταυτίζεις το "έχω βάσεις" αγαπητέ kiker.
Μη συγχέετε (έτσι γράφεταιεξυπνάδα με επίδοση στα μαθήματα ή στις Πανελλήνιες. Έχω γνωρίσει άτομα που βγάζουν 13 και είναι πολύ αξιόλογα και προβληματισμένα παιδιά, ολοκληρωμένες προσωπικότητες και όντως θα τα χαρακτήριζες έξυπνα.
Θα το πάω και αντίστροφα. Από την άλλη υπάρχουν και οι "άσχετοι" που από τύχη έγραψαν καλά(πες με έυκολα θέματα στα μαθηματικά, σκονάκι κτλ κτλ). Ξέρω "τούβλα" που δεν τα είχα ούτε για 14 και έγραψαν 17-18 χιλιάδες μόρια. Τι σημαίνει, δηλαδή, ότι ήταν αινστάιν; ή ότι ήταν τυχεροί/τυχερές και έγραψαν καλά; Ο τρόπος που συμπεριφέρονταν πάντως θύμιζε "ζώο" και όχι άνθρωπο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Το ότι κάποιος έβγαλε 19500 μόρια και πέρασε σε μία υψηλόβαθμη σχολή δεν τον κάνει και έξυπνο...
Πάντα φιλικά :no1:
Εμένα ευτυχώς με ευνόησε η τύχη στα διαγωνίσματα (ΛΟΛ) κι έτσι έγραψα βαθμούς που δε φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Ειδικά Φυσική (στερεό = απαπα...) και Έκθεση (είχα να γράψω έκθεση για το φροντιστήριο από τα Χριστούγεννα και διάβαζα μόνο για το σχολείο). Τελικά έβγαλα περίπου 400 μόρια παραπάνω από όσο περίμενα και δεν πιστεύω ότι θα έγραφα καλύτερα αν διάβαζα πιο πολύ (ή αν έκανα λιγότερες κοπάνες από το φροντιστήριο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Ρε συ κι εγω το ιδιο λαθος εκανα, συν ενα πολλαπλης κιολας, και πηρα 17,4. Εσυ γιατι 16,4;Βασικα 16,4 πηρα απο τον ενα και 18,4 απο τον αλλο (ακομα απορω για τον 2ο, μεθυσμενος ητανε;
).
Την ιδια μερα που γραψαμε φυσικη, 3 ωρες μετα εγραψα ΑΚΡΙΒΩΣ ο,τι εγραψα και στο γραπτο. Το εδειξα σε 2 ΦΥΣΙΚΟΥΣ φιλους μας για να ειμαι σιγουρος οτι το μονο λαθος που εκανα ηταν το 4β, και μου το επιβεβαιωσαν.Εκαναν την εκτιμηση πως το πολυ να μου εκοβαν τις μοναδες του 4β και 2 μοναδες για καθε ερωτημα μετα ,γιατι χρησιμοποιησα λαθος επιταχυνση, αλλα ηταν σωστο.λοιπον...και εγω εκανα ενα λαθος στη φυσικη στο 4β που επιρεασε τα αποτελεσματα πιο κατω,και πηρα 19,3...οποτε δεν εκανες μονο εκει λαθος...δεν υπαρχει περιπτωση...δεν το λεω ξες για να σε κανω να νιωσεις μειονεκτικα απλα για να το ξερεις.
τετοιο.
Οποτε 18+
Ειναι σιγουρο πως δεν εχω αλλο λαθος.Προφανως οι βαθμολογητες μου κοψαν τα υπολοιπα ερωτηματα ΟΛΟΚΛΗΡΑ.Ενω κανονικα δεν επρεπε να μου κοψουν ΤΙΠΟΤΑ και να βλεπουν μεμονομενα το καθε ερωτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Ειχαν μεγαλη αποκλιση οι βαθμολογητες; Πρεπει να ηταν και οι δυο μαλακες εσενα, ευτυχως εμενα ηταν μονο ο ενας (αυτος με το 82).Ειναι σιγουρο πως δεν εχω αλλο λαθος.Προφανως οι βαθμολογητες μου κοψαν τα υπολοιπα ερωτηματα ΟΛΟΚΛΗΡΑ.Ενω κανονικα δεν επρεπε να μου κοψουν ΤΙΠΟΤΑ και να βλεπουν μεμονομενα το καθε ερωτημα.

Ο αλλος με το 92 τα πηρε ολοσωστα τα επομενα ερωτηματα και μου εδωσε και 2 μοναδουλες απο το 4β

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


82,83 ηταν εμενα.Ειχαν μεγαλη αποκλιση οι βαθμολογητες; Πρεπει να ηταν και οι δυο μαλακες εσενα, ευτυχως εμενα ηταν μονο ο ενας (αυτος με το 82).
Ο αλλος με το 92 τα πηρε ολοσωστα τα επομενα ερωτηματα και μου εδωσε και 1 μοναδουλα απο το 4β(οπως το υπολογιζω, γιατι εχω και -5 απο ενα πολλαπλης).
Επεσα διανα μαλλον!

Υ.Γ.Κατσε να μην επιανα τις σχολες που ηθελα απο αυτη τη μακακια και θα σου ελεγα ποσο θα γελουσα τωρα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koyote
Νεοφερμένο μέλος


Α, και άλλος από Τρίκαλα;
Σε ποιο σχολείο πήγαινες;
Όντως, κάποια παιδιά στην έκθεση που είδα είχανε βαθμάρες, κυριολεκτικά όμως
:iagree:
Γεια σου συντοπιτη!!!
Στο 4ο πηγαινα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος


Και γω το έχω ακούσει αυτό από διορθωτή. Τουλαχιστόν η απόκλιση να είναι 13 και πάνω για να πάει σε 3το. Αλλιώς...Λοιπόν, βρήκα μία εξήγηση για τις αποκλίσεις που πολλοί διαπιστώνουν στους βαθμούς 1ου και 2ου: λάθη στο μέτρημα. Δεν κάνω πλάκα, ρώτησα καθηγητές-διορθωτές και τον πατέρα μου που είναι καθηγητής και όλοι μου είπαν ότι συμβαίνουν συχνότερα απ' ότι φανταζόμαστε. Π.χ. ένας απ' τους δύο βαθμολογητές ξεχνάει να μετρήσει ή και να βαθμολογήσει ακόμα ένα υποερώτημα που βρίσκεται κάπου απομονωμένο ή στριμωγμενο. Και φανταστείτε έναν άνθρωπο (να μην πω φιλόλογο) να προσθέτει μοριάκια από δεκάδες ερωτήματα σε δεκάδες γραπτά. . .![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος


Για να ειμαι απολυτα ειλικρονης, αυτο στην αρχη δεν το πιστευα, αλλα το βιωσα στο πετσι μου φετος!! Στα αρχαια κατευθυνσης, που ειναι σχεδον σιγουρο μαθημα ως προς τη βαθμολογια και οχι τοσο υποκειμενικο, οπως η εκθεση και η λογοτεχνια, περιμενα 80 με 85... Ο πρωτος λοιπον μου βαζει 85 και ο δευτερος 72!! Πραγματικα δεν το πιστευα... Δεν ειναι δυνατον να μου βαζει ο ενας 17 και ο αλλος 14,4Λοιπόν, βρήκα μία εξήγηση για τις αποκλίσεις που πολλοί διαπιστώνουν στους βαθμούς 1ου και 2ου: λάθη στο μέτρημα. Δεν κάνω πλάκα, ρώτησα καθηγητές-διορθωτές και τον πατέρα μου που είναι καθηγητής και όλοι μου είπαν ότι συμβαίνουν συχνότερα απ' ότι φανταζόμαστε. Π.χ. ένας απ' τους δύο βαθμολογητές ξεχνάει να μετρήσει ή και να βαθμολογήσει ακόμα ένα υποερώτημα που βρίσκεται κάπου απομονωμένο ή στριμωγμενο. Και φανταστείτε έναν άνθρωπο (να μην πω φιλόλογο) να προσθέτει μοριάκια από δεκάδες ερωτήματα σε δεκάδες γραπτά. . .![]()



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.