Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


Εσάς σας εκνευρίζει που στη Φυσική μαθαίνουμε άπειρη θεωρία που δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε; Εμένα πολύ...
Τι να μάθετε μωρέ και συ στην Α' γυμνασίου? Να μην βάλετε κάποιες βάσεις?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης



κ.ο.κ. κ.τ.λ.
έχεις υπόψιν σου πόσο θα επηρεαστεί η ψυχολογία των "μέτριων" μαθητών, αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο? οι ηλικίες 12-15 του γυμνασίου είναι κρίσιμες διότι αρχίζει να χτίζεται η προσωπικότητα του καθενός. σκέφτηκες πως για το υπόλοιπο της ζωής τους -και δεν υπερβάλλω- θα θεωρούν τους εαυτούς του άχρηστους επειδή είχαν 14 και όχι 20? άκου ακόμη και τα βιβλία να είναι διαφορετικά! επειδή κάποιοι δεν είναι μελετηροί δεν σημαίνει πως είναι και άχρηστοι. στο έχω ξαναπεί, το ότι κάποιοι έχουν διαφορετικές μ' εσένα κλίσεις και ενδιαφέροντα, δεν σημαίνει πως είναι και υποδεέστεροί σου.
όσον αφορά τη φυσική αγωγή, επειδή εσύ δεν είσαι καλός, πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ικανότητές σου? κι αν το παιδάκι που πήρε 13 είναι καλό σε όλα τα αθλήματα, τι? δεν θα παίξει? εσύ πως θα αισθανόσουν να σε έβαζαν σε ένα τμήμα "μέτριων", με απλές ασκησούλες που δε θα σου έδιναν την ευκαιρία να βελτιωθείς αλλά θα σε κρατούσαν στάσιμο?
Κάθε χρόνο θα αλλάζουν οι τάξεις, ανάλογα με τον περσινό Μ.Ο. τους...
Μην ξεχνάς ότι ο καθένας έχει τα όνειρά του. Άλλο θες εσύ να γίνει, άλλο εγώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Μην ξεχνάς ότι ο καθένας έχει τα όνειρά του. Άλλο θες εσύ να γίνει, άλλο εγώ...
Δεν το ξέχασα. Σου εξέφρασα απλά την άποψή μου, επειδή όμως δεν σου άρεσε, πέρασες χωρίς λόγο στην άμυνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Παλικάρι μου πολύ βιάζεσαι. Έχεις ζήσει μόνο τη μισή Α γυμνασίου και προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Άλλο θες εσύ να γίνει, άλλο εγώ...
Μου θύμισες τον ινδικό μύθο που μιλάει για κάποιον που δεν ήξερε πώς είναι ο ελέφαντας και έπιασε στα σκοτεινά μόνο την προβοσκίδα του, οπότε είπε: "Κατάλαβα, ο ελέφαντας είναι κάτι μακρύ και μαλακό σαν φίδι".

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


Φαντάζομαι θα εννοείς και να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων κάθε σχολής στο ένα τέταρτο, κάθε σχολή να παίρνει φοιτητές χρόνο παρά χρόνο, να έχουν υψηλά δίδακτρα τα πανεπιστήμια και όποιος δεν περνά ένα μάθημα με την 1η φορά να διαγράφεται αυτόματα.
![]()
εντωμεταξυ ΑΠΑΝΤΕΣ εστιαζουν στον φοιτητη!αυτος ειναι επι μονιμου βασεως το προβλημα στα ΑΕΙ
κανεις δεν αναφερει πως σε μια μικρη χωρα εχουμε αναριθμητα ΑΕΙ και ΤΕΙ διασκορπισμενα οπου γης,με αποτελεσμα το ηδη μικρο ποσο που διατειθεται στην εκπαιδευση να καθισταται ακομα πιο αστειο
και συν τοις αλλοις ΟΥΔΕΙΣ αναφερει πως η χωρα μας ειναι η μοναδικη αν δεν κανω λαθος στον πλανητη που εφαρμοζει τετοιον διορισμο για τους καθηγητες της τριτοβαθμιας(χωρις να υπονοω πως δεν εχουμε αξιους καθηγητες,καθε αλλο)
Παλικάρι μου πολύ βιάζεσαι. Έχεις ζήσει μόνο τη μισή Α γυμνασίου και προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Μου θύμισες τον ινδικό μύθο που μιλάει για κάποιον που δεν ήξερε πώς είναι ο ελέφαντας και έπιασε στα σκοτεινά μόνο την προβοσκίδα του, οπότε είπε: "Κατάλαβα, ο ελέφαντας είναι κάτι μακρύ και μαλακό σαν φίδι".
![]()
ελπιζω να μην του εδωσε καμια κοτρωνια στην ακρη,γιατι πιθανοτατα η τελευταια πληροφορηση που θα ειχε θα ηταν ακριβως αυτη,πώς ειναι ενας ελεφαντας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Τα αγγλικά θα ήταν καλύτερο να διδαχθούν εκτός σχολικού ωραρίου κι ο καθένας να κινείται με τους δικούς του ρυθμούς.χμμ.... το να γίνεται σωστότερα το μάθημα, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνετε σε φροντιστήρια, όχι ε? το ότι τα παιδάκια διδάσκονται αγγλικά από την γ' δημοτικού (αν θυμάμαι καλά) ενώ δεν γνωρίζουν καλά καλά τα Ελληνικά δεν χρειάζεται ν' αλλάξει, ε?
Δεν είναι το θέμα ότι δεν έχω αυτήν την ικανότητα, είναι ότι βιάζομαι να απαντήσω. (Και τώρα θα μου πεις "Εγώ τι λέω...;") Βιάζομαι όχι επειδή είμαι γυμνασιάκι, αλλά επειδή δεν έχω ακόμη ολοκληρώσει τις σκέψεις μου και βιάζομαι να τις εκθέσω... Τώρα έχω σκεφτεί πιο ολοκληρωμένα....Παλικάρι μου πολύ βιάζεσαι. Έχεις ζήσει μόνο τη μισή Α γυμνασίου και προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα για όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Μου θύμισες τον ινδικό μύθο που μιλάει για κάποιον που δεν ήξερε πώς είναι ο ελέφαντας και έπιασε στα σκοτεινά μόνο την προβοσκίδα του, οπότε είπε: "Κατάλαβα, ο ελέφαντας είναι κάτι μακρύ και μαλακό σαν φίδι".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Τα αγγλικά θα ήταν καλύτερο να διδαχθούν εκτός σχολικού ωραρίου κι ο καθένας να κινείται με τους δικούς του ρυθμούς.
εξήγησέ μου το λόγο που θα ήταν καλύτερο. αν το πάμε έτσι, όλα τα μαθήματα δεν θα ήταν καλύτερο να διδαχθούν τοιουτοτρόπως?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Πιστεύω πώς είναι πολύ σημαντική γλώσσα αυτή τη στιγμή κι οι συνθήκες του σχολείου δεν επιτρέπουν να διδαχθεί σωστά το μάθημα. Επίσης επιβαρύνει έτσι μαθητές, καθηγητές, τσάντες, πρόγραμμα κι ας είναι ανώφελο...
____________________________________________________________
Ο Αγώνας σου εξηγείται έτσι: https://prntscr.com/6ps1uj Ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


επίσης, τι θες να μου πεις με την εικόνα, διότι δεν σε καταλαβαίνω. οκ, σπουδάζω αγγλική φιλολογία. αυτό δεν μου δίνει το δικαίωμα να γνωρίζω κάτι παραπάνω (είμαι μόνο πρώτο έτος γι' αυτό δεν θέλω να πω πολλά)?
τέλος, δεν προτείνω να καταργηθούν τα φροντιστήρια, αλλιώς δεν θα μαθαίναμε τίποτα. απλώς, να γίνεται καλύτερα το μάθημα στο σχολείο, όπως και στο φροντιστήριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης



Με την εικόνα θέλω να συσχετίσω την πρότασή σου με αυτό που δείχνω... Τίποτα υπονοούμενο. Και το "Ε;" δείχνει ότι θέλω απάντηση (την πήρα στο προηγούμενο μήνυμα

ΑΥΤΑ και ας μην το συνεχίσουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης







Ελπίζω επίσης να με κατανοήσετε αρχικά, αλλά και να σας αρέσει αυτό που θα γράψω... Θα μιλήσω ΜΟΝΟ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κυρίως για το Γυμνάσιο, όπου φοιτώ...










_____________________________________________________________________________________________________________
ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Πόσα χρόνια πρέπει να διαρκεί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση;
6. Απλά. 3 χρόνια Γυμνάσιο, 3 χρόνια Λύκειο. Τώρα για την απόσταση από τα γειτονικά, μάλλον ένα έτος ανάμεσα στο Λύκειο και τη 3η βαθμίδα. Η ύλη να είναι ισότιμη, χαλαρή και χωρίς κουραστικές επαναλήψεις.
ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΗ ΔΥΟ
ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Πρέπει οι μαθητές να χωρίζονται σε επίπεδα;
Μόνο στις Ξ.Γ. όπου ο μαθητής πρέπει να κινηθεί με τις κλίσεις του.
ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Πρέπει να γίνεται διαχωρισμός με κατευθύνσεις;
Ναι, μόνο στη Β' και Γ' Λυκείου. Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 6 κατευθύνσεις σε κάθε Γ.Λ.:
- Θετικές Επιστήμες
- Γλώσσες και Φιλολογία
- Κοινωνικές επιστήμες
- Διοίκιση και Οικονομία
- Τεχνολογία
- Αισθητική και Καλές Τέχνες
Ο κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να διαλέξει μία κύρια και μία δευτερεύουσα, όπου θα διαλέξει ο ίδιος τι μαθήματα θα κάνει από αυτήν (δευτερεύουσα).
ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Πρέπει να υπάρχουν εξετάσεις και ποιο ρόλο να παίζουν;
Για Γυμνάσιο τις θεωρώ περιττές, αλλά στο Λύκειο πρέπει να υπάρχουν σε λιγότερο αγχωτικό βαθμό, κι όχι να κρίνουν το μέλλον των μαθητών. Όσον αφορά τις Πανελλαδικές, καλύτερο θα ήταν να αντικατασταθούν με εισαγωγικές εξετάσεις στις επιλεγμένες σχολές.
ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Τι θα γίνει με τους καθηγητές που συμπεριφέρονται σαν ρεμάλια;
Να υπάρχει ένα υψηλότερο επίπεδο από αυτούς, και να μην παίρνουν το πτυχίο με 9,5 και να διδάσκουν κι όλας... Θα πρέπει να αξιολογούνται σε ψυχολογική κατάσταση, ικανότητα μετάδοσης γνώσεων και πόσο επηρεάζει η προσωπικότητά τους τον τρόπο που διδάσκουν.
ΕΠΙΣΗΣ: καλύτερα βιβλία, καλύτερη διαχείριση, καλύτερες υποδομές, διάθεση αθλητικών εγκαταστάσεων, κατάργηση της «σκληρής» διασύνδεσης του σχολείου με τον ορθόδοξο χριστιανισμό και ελευθερία γνώμης και άποψης, εμπιστοσύνη ανάμεσα στους καθηγητές και τους μαθητές, να αφήνουν να πας τουαλέτα/για νερό την ώρα του μαθήματος (εχθώς αν το κάνεις σκόπιμα! ), ελάχιστο-καθόλου διάβασμα για το σπίτι, λιγότερο άγχος σε όλους τους τομείς, ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ BULLYING!, τιμώριση έπειτα από καλή ανάλυση του ζητήματος, υγιεινά πράγματα στο κυλικείο, προβολείς σε όλες τις αίθουσες
ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΗ...!
ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Τι μαθήματα να διδάσκονται και με ποία ύλη;
- Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία
- Οικολογία - Προστασία του Περιβάλλοντος - Φιλοζωία
- Ιστορία, Γεωλογία-Γεωγραφία, Οικ. Οικονομία, Σ.Ε.Π., Κοιν. & Πολ. Αγωγή, ΟΥΔΕΤΕΡΑ Θρησκευτικά!
- Πληροφορική, Μηχανική
- Ξένες Γλώσσες
- Γλώσσες και Φιλολογία
- Φυσική Αγωγή, Μουσική, Καλλιτεχνικά, Εργασία
Χημεία και στην Α', Φυσική 2 ώρες, Ιστορία 3 ώρες και καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος από ένα κείμενο και 2 εικόνες/σελίδα, Όχι Τεχνολογία αλλά Μηχανική με αρχική ύλη την Τεχνολογία, Πληροφορική 2 ώρες, Ν.Ε.Γ. με βασικό στόχο την εκμάθηση α) έκθεσης β) ετυμολογία γ) βασικά λάθη καθημερινότητας, Χαλάρωση από τις 15 ώρες φιλολογίας, Εργασία 2 ώρες
Θέλει καλύτερη ανάλυση αλλά θα ήταν χρονοβόρα και κουραστική...
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ:
ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Πώς θα είναι το σχολικό πρόγραμμα;
- 8:45 - 9:45
- 10:00 - 11:00
- 11:05 - 12:05
- 12:10 - 13:10
- ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ
- 14:05 - 15:05
- 15:10 - 16:10
- 16:10 - 17:05
- 17:05 - 18:00
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
- Κλείσιμο φροντιστηρίων κι άνοιγμα ενισχυτικών μαθημάτων
- Λιγότερο άγχος
- 3-5 ώρες ελ. χρόνος για οτιδήποτε
- Κατάργηση πρωινού ξυπνήματος!
- ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΚΜΑΘΗΣΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


να μην παίρνουν το πτυχίο με 9,5 και να διδάσκουν κι όλας...
το άριστα στο πανεπιστήμιο είναι το 10, wtf δηλαδή, με τι βαθμό να παίρνουν πτυχίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος


can't get you mate. τι 4,5? το 4,5 το θεωρείς καλό βαθμό πτυχίου?
Το 4,5 δεν είναι καν βαθμός πτυχίου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Λέγοντας 4,5 εννοώ στρογγυλοποίηση του 4,5 = 5.
Τώρα τι είναι δεν έχω πάει παννεπιστήμιο να ξέρω...Το 4,5 δεν είναι καν βαθμός πτυχίου.![]()
Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα από το 38 : 4 = 9,5 => 10/20 ΑΡΑ 4,5 => 5/10
Δηλαδή αν το "άριστα" είναι το 10, η βάση είναι 5, οπότε 4,5 --> 5 = 5/10 , υποννοώντας ότι είναι ο έσχατος βαθμός...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


κι αφού το 5 είναι ο έσχατος βαθμός, γιατί σε πειράζει να παίρνουν με 9,5 το πτυχίο τους?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Μην σκέφτεσαι αυτό που έγραψα, δε βγάζει νόημα, γιατί δεν μπορώ να το εκφράσω... Σκέψου ότι έγραψα "με τον έσχατο βαθμό"....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος


Απλά για να το γνωρίζεις η κλίμακα στην τριτοβάθμια(στην Ελλάδα)είναι μέχρι το 10 και μπορείς να πάρεις πτυχίο με 5,και πάνω εννοείται.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 128 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- gmoutzour
- Hased Babis
- Debugging_Demon
- xrisamikol
- Aggel0sss
- phleidhs
- Tromeros
- agg41
- chester20080
- Basilis0
- Sotiris.Y
- Than003
- pnf292
- Georgiamo
- giannhs2001
- Mara2004
- giorgos5002
- BatGuin
- AggelikiGr
- Maynard
- V@Per
- Scandal
- GeorgePap2003
- Nala
- jims
- Νικολινα
- constansn
- Joji
- suaimhneas
- angies
- Obi-Wan Kenobi
- flaura
- Wonderkid
- Frozensun
- Unboxholics
- Alessandra Eliza
- johnny20
- Νομάρχης
- ggl
- NikNik1995
- estrela
- Mary06
- Abiogenesis
- Steliosgkougkou
- Alexandros.Kourtis
- MrDna
- Ness
- Enhypen
- arko
- petrosln
- Πικλιδιος
- ditaaa
- Maria_Xagorari
- Έλενα Παπαμακαριου
- SoyN
- Memetchi
- maril8na
- Dr. Gl. Luminous
- augustine
- Philologist
- Mammy Nun
- Πύρος
- PanMoonlight
- johnsala
- Nick_nt
- Otinannai
- Alexecon1991
- spring day
- Nina-nana
- george777
- Ιωάννης1234
- Τρελας123
- Helen06
- charmander
- Unicorn30
- Fanimaid123
- Eri0611
- calliope
- wannabelawyer
- SlimShady
- stefan
- Barka
- Lol2727
- eva1212
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.