Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Anyway, δεν έχει σημασία, ας κρατήσουμε το ότι εννοείς να πάρει κάποιος το πτυχίο με 5(που είναι το έσχατο γιατί δεν υφίσταται μετρήσιμος βαθμός <4,99).

Δεν θεωρώ τον βαθμό πτυχίου, που στην τελική μπορεί κάποιος να το πήρε και πριν 35 χρόνια, ενδεικτικό του πόσο καλός καθηγητής είναι κάποιος. Υπάρχουν διάφορες σχολές που οι βαθμοί μπαίνουν με το σταγονόμετρο και οι "καλοί" φοιτητές είναι στην ζώνη 7-7,5 βαθμό πτυχίου. Οι υπόλοιποι δεν είναι άχρηστοι απαραίτητα. Και στην τελική, ακόμα και αρχιδοξύστης να ήσουν επί 4 χρόνια, αν κάποια στιγμή σου έκανε κλικ και πωρώθηκες και γούσταρες αυτό που κάνεις, ας πήρες το πτυχίο και με -30. Μπορεί επίσης να έβγαλες βαθμό πτυχίου 9 και από μεταδοτικότητα να σε ξεπερνάνε και τα βατράχια. Οι γνώσεις που αποκτάς στο πανεπιστήμιο δεν ανταποκρίνονται στην γυμνασιακή και λυκειακή ύλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Anyway, δεν έχει σημασία, ας κρατήσουμε το ότι εννοείς να πάρει κάποιος το πτυχίο με 5(που είναι το έσχατο γιατί δεν υφίσταται μετρήσιμος βαθμός <4,99)
Αυτό σίγουρα δεν είναι βαθμός πτυχίου αλλα τιμή προιόντος στα jumbo.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εκτός κι αν ο μπαμπάς σου έχει λεφτά, και με 3 καλά τη βγάζεις τη σχολή, και για τον κόσμο 6 θα φαίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Πώς θα είναι το σχολικό πρόγραμμα;

  • 8:45 - 9:45
  • 10:00 - 11:00
  • 11:05 - 12:05
  • 12:10 - 13:10
  • ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ
  • 14:05 - 15:05
  • 15:10 - 16:10
  • 16:10 - 17:05
  • 17:05 - 18:00
9 ώρες και 15 λεπτά ανά ημέρα δεν κάθεται ούτε ένας φοιτητής που παρακολουθεί όλα τα φροντιστήρια, τη θεωρία και τα εργαστήρια. Πόσο μάλλον ένα Γυμνασιόπαιδο, φαντάσου, από 8:10-13:25 (έως και 14:00 δυο φορές την εβδομάδα) στο Δημοτικό να σου 'ρχεται η κεραμίδα "8:45-18:00" στο Γυμνάσιο. Μετά θα γυρνάς σπίτι και θα είσαι πτώμα, δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα ούτε καν να διασκεδάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
9 ώρες και 15 λεπτά ανά ημέρα δεν κάθεται ούτε ένας φοιτητής που παρακολουθεί όλα τα φροντιστήρια, τη θεωρία και τα εργαστήρια. Πόσο μάλλον ένα Γυμνασιόπαιδο, φαντάσου, από 8:10-13:25 (έως και 14:00 δυο φορές την εβδομάδα) στο Δημοτικό να σου 'ρχεται η κεραμίδα "8:45-18:00" στο Γυμνάσιο. Μετά θα γυρνάς σπίτι και θα είσαι πτώμα, δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα ούτε καν να διασκεδάσεις.

Συμφωνώ.
Βέβαια, αν μιλάμε για το λύκειο και η λογική είναι ότι δεν υπάρχει διάβασμα για το σπίτι (εκτός από καμιά εργασία για ΣΚ), ίσως αναθεωρήσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, αλλά μόνο αν οι ώρες είναι 55-60' μπορεί να ολοκληρωθεί το μάθημα... Έτσι ούτε μαθήματα για το σπίτι... Και δε θα είναι έτσι κάθε ημέρα... Αν διαβάσατε καλά, γράφω πως ανάλογα με τις ώρες θα είναι διαμορφωμένο, το Σχ. Πρ... Στο κάτω κάτω με πρόγραμμα 8:15-13:45, και μετά 15:30-18:30+, δεν νομίζω ότι κι εκεί έχεις πολύ όρεξη! Σκέψου πόση ενέργεια έχεις μετά από παιχνίδι και μετά από διαβάσμα... Σαφέστατα περισσότερη στο παιχνίδι... Και οι μαθητές θα μπορούσαν κι εξωσχολικά να χρησιμοποιούν τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Και ποιος μίλησε για δημοτικό; Εγώ δεν είπα αυτό! Είπα ΜΟΝΟ για 2βάθμια εκπαίδευση. Το δημοτικό αφήστε το απ' έξω, μόνο αν μιλήσουμε για 1βάθμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
9 ώρες και 15 λεπτά ανά ημέρα δεν κάθεται ούτε ένας φοιτητής που παρακολουθεί όλα τα φροντιστήρια, τη θεωρία και τα εργαστήρια. Πόσο μάλλον ένα Γυμνασιόπαιδο, φαντάσου, από 8:10-13:25 (έως και 14:00 δυο φορές την εβδομάδα) στο Δημοτικό να σου 'ρχεται η κεραμίδα "8:45-18:00" στο Γυμνάσιο. Μετά θα γυρνάς σπίτι και θα είσαι πτώμα, δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα ούτε καν να διασκεδάσεις.

και σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, μετά το διάλειμμα, όλα τα μαθήματα γίνονται το ένα μετά το άλλο. χωρίς άλλο διάλειμμα. :P
κι εγώ με εξάωρο στη σχολή νιώθω πτώμα, φαντάσου να βαράς 9 ώρες ημερησίως σε σχολείο/πανεπιστήμιο. αν και, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι μαθητές κάπου τόσες ώρες περνάνε σε μαθήματα, αν υπολογίσουμε και τα φροντιστήρια :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Λίγη περισσότερη σημασία στις δυνατότητες των παιδιών θέλει το σύστημα. Να μην νιώθει κανείς ''άχρηστος''.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λίγη περισσότερη σημασία στις δυνατότητες των παιδιών θέλει το σύστημα. Να μην νιώθει κανείς ''άχρηστος''.
Σίγουρα...!

και σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες, μετά το διάλειμμα, όλα τα μαθήματα γίνονται το ένα μετά το άλλο. χωρίς άλλο διάλειμμα. :P
κι εγώ με εξάωρο στη σχολή νιώθω πτώμα, φαντάσου να βαράς 9 ώρες ημερησίως σε σχολείο/πανεπιστήμιο. αν και, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι μαθητές κάπου τόσες ώρες περνάνε σε μαθήματα, αν υπολογίσουμε και τα φροντιστήρια :whistle:
Για 180.000η φορά λέω δε θα είναι κάθε μέρα τόσο ασφυκτικό το πρόγραμμα...! Συνήθως οι μαθητές θα τελειώνουν στο 7ωρο. 1-2 φορές την εβδομάδα να τελειώσουν 8ωρο...

8:20 ώρες ΜΕ τη μεταρρύθμιση
6:30 + 3:00 (+2:00) = 9:30-11:30 ΧΩΡΙΣ τη μεταρρύθμιση
Για αναθεωρήστε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Για 180.000η φορά λέω δε θα είναι κάθε μέρα τόσο ασφυκτικό το πρόγραμμα...! Συνήθως οι μαθητές θα τελειώνουν στο 7ωρο. 1-2 φορές την εβδομάδα να τελειώσουν 8ωρο...

8:20 ώρες ΜΕ τη μεταρρύθμιση
6:30 + 3:00 (+2:00) = 9:30-11:30 ΧΩΡΙΣ τη μεταρρύθμιση
Για αναθεωρήστε!

1) μόνο 2 φορές το είπες -.-
2)για τις ώρες των διαλειμμάτων είπα, κι αυτό σε πείραξε? διαφορετική γνώμη από εσένα δεν μπορούμε να έχουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) μόνο 2 φορές το είπες -.-
2)για τις ώρες των διαλειμμάτων είπα, κι αυτό σε πείραξε? διαφορετική γνώμη από εσένα δεν μπορούμε να έχουμε?

1) 3
2) Δεν είναι και ΤΟ σχολικό πρόγραμμα, το ξέρω. Αλλά στις απαιτήσεις αυτές (νιετ μαθήματα για το σπίτι, νιετ φροντιστήρια) είναι ένα καλά διαμορφωμένο σχ. πρ. . Και τα διαλλέιματα δεν είναι απαραίτητα, στο δημοτικό γιατί είναι κολλημένες οι ώρες. Και στο κάτω κάτω μια συνήθεια είναι... Υ.Γ. Το πρωί δεν είναι ανάγκη να σηκωθείς πρωί! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
'Ολοι οι δάσκαλοι και καθηγητές θα πρέπει να περάσουν απο αυστηρές γραπτές και προφορικές εξετάσεις και ψυχοτεχνικά τεστ για να ελεγχθεί κατά πόσο είναι σε θέση να διδάξουν.Οριστική παύση όλων των διωκόμενων για σοβαρά ποινικά αδικήματα (δεν είναι δυνατόν άτομα που κατηγορούνται για σεξουαλική παρενόχληση ή βιασμό ή παιδική πορνογραφία να συνεχίζουν να διδάσκουν σε σχολεία.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Το πρόγραμμα των μαθητών να ξεκινάει απο τις 9:00-15:30 απο τις 15:40-17:30 οι μαθητές διαβάζουν και κάνουν τα μαθήματα.Μετά οι μαθητές είναι ελεύθεροι να κάνουν οτι θέλουν.

Γλώσσα
Βιολογία
Χημεία
Φυσική
Μαθηματικά
Γεωγραφία
Γεωμετρία
Πληροφορική
Αγγλικά
Γαλλικά&Ισπανικά&Γερμανικά
Γυμναστική
Μουσική
Ζωγραφική

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Δευτέρα 6ωρο Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη Παρασκευή 5ωρο

Μαθηματικά&Γεωμετρία (3 ωρες μαθηματικά 3 ώρες γεωμετρία
'Εκθεση&Λογοτεχνία (4 ώρες έκθεση 2 ώρες λογοτεχνία)
Βιολογια (2 ώρες)
Χημεία (2 ώρες)
Φυσική (2 ώρες)
Γυμναστική (3 ώρες την εβδομάδα
Αγγλικά (3 ώρες την εβδομάδα)
Γαλλικά ή Ισπανικά ή Γερμανικά (2 ώρες την εβδομάδα)

ΛΥΚΕΙΟ
7ωρο κάθε μέρα και 4 κατευθύνσεις
Ανθρωπιστικές Σπουδές&Παιδαγωγικά
Ιστορία
Αρχαία
Λατινικά
'Εκθεση
Τεχνολογικές Σπουδές (επιλέγοντας βιολογία αποκτάς πρόσβαση και στις επιστήμες υγείας ενώ επιλέγοντας ΑΟΘ αποκτάς πρόσβαση στα οικονομικά)
'Εκθεση
Μαθηματικά Προσανατολισμού
Πληροφορική
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
Θετικές Σπουδές (επιλέγοντας βιολογία αποκτάς πρόσβαση και στις επιστήμες υγείας)
Έκθεση
Φυσική
Χημεία
Μαθηματικά προσανατολισμού

Οικονομικά&Διοίκηση (επιλέγοντας πληροφoρική αποκτάς πρόσβαση στην τεχνολογική κατεύθυνση ενώ επιλέγοντας βιολογια αποκτάς πρόσβαση στην υγείας)
Αρχές Στατιστική (συμπεριλαμβανομένων και ολοκληρωμάτων)
'Εκθεση
ΑΟΔΕ
ΑΟΘ

Γενικής Παιδείας
Αγγλικά
Μουσική
Λογοτεχνία
Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ισπανικά
Γυμναστική
Λογοτεχνία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βιολογία
Χημεία
Φυσική
Έχω ακούσει που στο Δημοτικό σε ξένες χώρες τα κάνουν αυτά (Βέλγιο 6η Δημ.), αλλά πρέπει να μπουν αυτά από αυτήν την ηλικία; Τα Φυσικογνωστικά που υπάρχουν τώρα τα καλύπτουν πιστεύω.
Τα Μαθηματικά δεν καλύπτουν τη Γεωμετρία;
Έχεις προτείνει ωραία πράγματα αλλά εξαφάνισες άλλα. Που πήγαν η Μουσική, Τα Καλλιτεχνικά, Η Α.Ε.Γ.; Δεν υπάρχουν καθόλου κοινωνικές επιστήμες (Θρησκευτικά, Ιστορία, Γεωλογία-Γεωγραφία, Οικ. Οικονομία, Σ.Ε.Π.) κ.ά.. Στο Δημοτικό δεν μπορείς να πάρεις αυτές τις γνώσεις, εγώ τα μισά τα έχω ξεχάσει.
Γενικής Παιδείας
Αγγλικά
Μουσική
Λογοτεχνία
Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ισπανικά
Γυμναστική

Λογοτεχνία Γ.Π.;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Υπάρχει μεγάλη έλλειψη μαθημάτων, αλλά αυτά τα λίγα μαθήματα είναι χρήσιμο για τους μαθητές να έχουν όλα αυτά πάνω από το κεφάλι τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Ποιο ειναι το ιδανικο συστημα για εσας; Και δεν μιλαω μονο για την Γ' Λυκειου. Ζηταω απο εσας να ξεχασετε ολα οσα ξερετε. "Γκρεμιστε" ολη την δευτεροβαθμια εκπαιδευση στο νου σας και ξαναφτιαξτε την απο την αρχη. Αν ειχατε λοιπον ενα μαγικο ραβδακι, μια μαγικη δυναμη ρε παιδι μου, σε τι συστημα θα βαζατε ενα παιδακι που μολις τελειωσε το δημοτικο;

Επειδή βαριέμαι να γράφω 15 σελίδες τώρα (για αργότερα το συζητάμε :P),κατά την άποψή μου θα έκανα copy-paste το σύστημα της Γαλλίας ή της Αυστραλίας (με λίγες διορθώσεις εννοείται,δεν είναι και τα τέλεια συστήματα,αλλά σε σχέση με τα υπόλοιπα νομίζω ότι είναι καλύτερα).Εμένα αυτά τα δύο μου φαίνονται τα καλύτερα,από αυτά για τα οποία έχω διαβάσει!:)

1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;
Έξι,αλλά ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και ένας μεταβατικός χρόνος (gap year-στο εξωτερικό το κάνουν πολλοί αυτό) στον οποίο οι μαθητές να ανακάλυπταν τα επαγγέλματα και να προετοιμάζονταν καλύτερα για το πανεπιστήμιο.

2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;
--> Ελληνικά (νέα): έκθεση-ορθογραφία (νομίζω ότι ειδικά στο γυμνάσιο οι περισσότεροι μαθητές είναι τελείως ανορθόγραφοι,ίσως θα έπρεπε ένα μέρος της ύλης να αφιερώνεται στην ορθογραφία)-γραμματική
--> Λογοτεχνία (με πιο ενδιαφέρουσα ύλη, που να εμβαθύνει στην ουσία του κειμένου και όχι στο τι μέτρο έχει ένα ποίημα ή αν ο αφηγητής είναι ομοδιηγητικός ή ετεροδιηγητικός,πώς το κείμενο χωρίζεται σε ενότητες,και άλλες σαχλαμάρες που κάνουμε τώρα και κανονικά θα έπρεπε να ήταν στο πανεπιστήμιο κανονικά,άποψή μου είναι ότι το μάθημα της λογοτεχνίας θα έπρεπε να μας προβληματίζει για τα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου και να συνδέεται με κάποιο τρόπο και με άλλα μαθήματα,να είναι δλδ διαθεματικό,να έχουμε κείμενα για τα ναρκωτικά,την πολιτική,την ιστορία,κτλ)
--> Ιστορία (θα έπρεπε να διδάσκεται με powerpoint,οι χρονολογίες να φύγουν από την ύλη και φυσικά να μη δίνεται έμφαση στους πολέμους και στις μάχες,αλλά στο πώς ζούσαν οι άνθρωποι στο παρελθόν,θα περιλάμβανε ανάγνωση πηγών -πολύ περισσότερες πηγές απ'ό,τι τώρα και όπως και η λογοτεχνία,θα έπρεπε να συνδέεται και με άλλα μαθήματα)
--> ΚΠΑ (προαιρετικό μάθημα στο λύκειο,όπου οι μαθητές θα μαθαίνουν για τα πολιτεύματα)
--> Αρχαία/Λατινικά (στο λύκειο οι μαθητές θα έπρεπε να διαλέξουν μία αρχαία γλώσσα από αυτές τις δύο,όπως γίνεται στη Γαλλία)
--> ΣΕΠ (τουλάχιστον μία ώρα κάθε μέρα στο λύκειο,για να έχουν την ευκαιρία οι μαθητές να επικεντρώνονται στα επαγγέλματα και στις σχολές,να μην είναι στο σκοτάδι,όπως τώρα που αυτό το μάθημα γίνεται μία ώρα τη βδομάδα και είναι η ώρα του παιδιού,επίσης θα έπρεπε να υπάρχει μία πλατφόρμα στο διαδίκτυο όπου θα μπορεί κανείς να βρει πληροφορίες για όλα τα επαγγέλματα και τις σχολές,όπως το onisep.fr στη Γαλλία,καθώς και αντιπρόσωποι των πανεπιστημίων να επισκέπτονται τα σχολεία για να ενημερώνουν τους μαθητές για τις σχολές που υπάρχουν)
--> Ξένες γλώσσες (πέρα από τα αγγλικά,τα οποία θα έπρεπε να διδάσκονται 4-5 ώρες/βδομάδα με βιβλία του εμπορίου και όχι του υπουργείου,για να γίνεται σωστό μάθημα και να μη χρειάζεται οι γονείς να στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια,θα έπρεπε οι μαθητές να διαλέγουν από μία έως εικόσι μία ξένες γλώσσες -επιλογή ανάμεσα σε γαλλικά,γερμανικά,ιταλικά,ισπανικά,πορτογαλικά,τούρκικα,ρώσικα,κινέζικα,ιαπωνικά,αραβικά,κορεάτικα,ολλανδικά,σουηδικά,κτλ -οι μαθητές θα έπρεπε στο τέλος της γ'λυκείου να έχουν φτάσει το επίπεδο C1/C2 στα αγγλικά,Β2 στη β'ξένη γλώσσα και Α2/Β1 σε όλες τις άλλες -ναι ναι πάλι όπως στη Γαλλία)
--> Από εκεί και πέρα όλα τα θετικά έτσι όπως διδάσκονται και σήμερα (σόρι αλλά είμαι τελείως άσχετος με τα θετικά,οπότε δεν ξέρω πώς θα έπρεπε να διδάσκονται,ίσως όπως και σήμερα,απλά να είναι λιγότερο βαρετά και με μικρότερη ύλη)
--> Πληροφορική (2 ή 3 ώρες τη βδομάδα,και να γίνεται σοβαρό μάθημα,όχι να είναι η ώρα του παιδιού όπως τώρα ή να φεύγει ο καθηγητής και οι μαθητές να βάζουν να βλέπουν θρίλερ,όπως γίνεται στο σχολείο μου)
--> Και τέλος τα μαθήματα επιλογής: γυμναστική,μουσική (όργανο+θεωρία,όχι η ώρα του παιδιού,όπως τώρα),θρησκευτικά,θέατρο,εικαστικά,φωτογραφία,χορός,φιλοσοφία,αρχές νομικής,κτλ
Τέλος πιστεύω ότι από τη β'βάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να καταργηθούν η γεωγραφία (αφού κάνουμε στο δημοτικό γεωγραφία,και ελληνική και ευρωπαική και παγκόσμια -τουλάχιστον στο δημοτικό που πήγαινα εγώ είχαμε κάνει όλες τις χώρες + ηπείρους και ξέραμε όλες τις πόλεις των ΗΠΑ) και η τεχνολογία (δε βρίσκω λόγο στο γυμνάσιο να υποχρεώνουμε τους μπαμπάδες μας να μας φτιάχνουν κατασκευές ή να χρεωνόμαστε για να παραγγέλνουμε προκατασκευασμένα σπιτάκια,αερόστατα,αυτοκίνητα από το ίντερνετ και να τα συναρμολογούμε μετά)
Το ξέρω ότι αυτά θυμίζουν το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα,αλλά τι να κάνουμε?Προτιμάτε το ελληνικό έτσι όπως είναι τώρα?

3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Ναι!Και μάλιστα δε θα χρειαστεί να κάνουμε άλλες δαπάνες,αφού οι μαθητές είναι ήδη χωρισμένοι σε τμήματα.Απλά αντί να χωριζόμαστε με βάσει το επίθετο ή τη β'ξένη γλώσσα,θα χωριζόμαστε με βάσει την επίδοσή μας στα μαθήματα.(αυτό δε θυμίζει ούτε Γαλλία ούτε Αυστραλία,θα καινοτομίσουμε λίγο :D)

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;

Ο διαχωρισμός θα έπρεπε να γίνεται από την αρχή της α'λυκείου (για να μην πω απ'τη γ'γυμνασίου) και οι κατευθύνσεις να είναι οι εξής:
-->Θεωρητικών και ανθρωπιστικών σπουδών
-->Ξένων γλωσσών,πολιτισμών και ευρωπαικών σπουδών (θυμίζει Γαλλία)
-->Θετικών σπουδών με ειδίκευση στα μαθηματικά
-->Θετικών σπουδών με ειδίκευση στη χημεία/φυσική
-->Τεχνολογική

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;

Οι ενδοσχολικές εξετάσεις μένουν όπως τώρα,απλά αυτοί που ελέγχουν τα γραπτά δε θα είναι καθηγητές του σχολείου αλλά άγνωστοι (όπως στις πανελλήνιες),για να αποφεύγονται καταστάσεις τύπου "έγραψε 2,ας του βάλω ένα 8 για να περάσει"

6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;

Μήνυση,πειθαρχικό και παίρνουν δρόμο απ'το σχολείο.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.

Τα Μαθηματικά δεν καλύπτουν τη Γεωμετρία;

Έχεις προτείνει ωραία πράγματα αλλά εξαφάνισες άλλα. Που πήγαν η Μουσική, Τα Καλλιτεχνικά, Η Α.Ε.Γ.; Δεν υπάρχουν καθόλου κοινωνικές επιστήμες (Θρησκευτικά, Ιστορία, Γεωλογία-Γεωγραφία, Οικ. Οικονομία, Σ.Ε.Π.) κ.ά.. Στο Δημοτικό δεν μπορείς να πάρεις αυτές τις γνώσεις, εγώ τα μισά τα έχω ξεχάσει.

Λογοτεχνία Γ.Π.;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Υπάρχει μεγάλη έλλειψη μαθημάτων, αλλά αυτά τα λίγα μαθήματα είναι χρήσιμο για τους μαθητές να έχουν όλα αυτά πάνω από το κεφάλι τους.

Είμαι της λογικής οτί πρέπει το μάθημα της γεωμετρίας να διδάσκεται ξεχωριστά και οχι μαζί με τα μαθηματικά ετσι ώστε να αρχίσουν οι μαθητές να αποκτούν στοιχειώδης γνώσεις γεωμετρίας που μπορεί να τους χρειαστούν.Τα θρησκευτικά θα έπρεπε να υπάρχουν το πολύ μέχρι το γυμνάσιο μετά απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να βαρένουμε το ήδη υπάρχον πρόγραμμα των παιδιών του λυκείου που στο τέλος της τρίτης λυκείου θα δώσουν πανελλήνιες.Το ΣΕΠ το θεωρώ άχρηστο μάθημα με τον τρόπο που γίνεται αυτή τη στιγμή που μιλάμε μπορούν να οργανώνονται στα γυμνάσια και τα λύκεια σεμινάρια ΣΕΠ οπου ειδικοί του ΚΕΣΥΠ θα λυνουν τις απορίες των παιδιών οσον αφορά το αντικείμενο που θέλουν να σπουδάσουν (π.χ τι πρέπει να σπουδάσεις για ενα συγκεκριμένο επάγγελμα και απο ποιο πεδίο πρέπει να πας στην συγκεκριμένη ειδικότητα είναι αγνωστο σε κάποιους μαθητές ακόμα και αν είναι μόλις 1 χρόνο πριν τις πανελλήνιες) όπως επίσης να οργανώνονται και εκπαιδευτικές εκδρομές σε πανεπιστήμια και χώρους εργασίας ετσι ώστε να βλέπουν οι μαθητές πως θα είναι η εργασία που θέλουν να διαλέξουν π.χ στο γυμνάσιο ήταν να πάμε στην ΣΙ κάτι που θα ήταν χρήσιμο για κάποιον που ήθελε αργότερα να γίνει ιπτάμενος ή μπορεί να γίνει εκδρομή στον 'Αρειο Πάγο για να μιλήσουν δικαστές και εισαγγελείς για το επάγγελμα του νομικού.Ενα άτομο που θέλει να γίνει δικηγόρος θα επωφεληθεί πλήρως απο μια τέτοια εκδρομή ή μπορεί να γίνει επίσκεψη σε κάποια εταιρεία τηλεπικοινωνιών (π.χ ΟΤΕ) ή πληροφορικής (Microsoft Ελλάδας) για κάποιους που θέλουν να γίνουν προγραματιστές ή πληροφορικάριοι ή επίσκεψη στην ΤτΕ (μιας και πολλοί στρέφονται πλέον στα οικονομικά και γίνονται λογιστές) θα τους βοηθήσει πολύ με το αντικείμενο τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.

1. Δεν καταλαβαίνω γιατί στο Γυμνάσιο ξεκινάνε από 1/9 και στο Λύκειο από 30/8. Μια χαρά είναι η σχολική χρονιά αν κοπούν αυτά τα "αχ ας πάμε περίπατο" "αχ έχω δίωρη πρόβα με το εκκλησιαστικό όργανο" "αχ ας χάσω την μισή μέρα για πρόβα παρέλασης".
2. Β' Λυκείου θα θεωρούνται ανώτατη εκπαίδευση? What the fuck, στα 16 τους δηλαδή? Και τελειώνοντας το Λύκειο αν δεν θέλουν να συνεχίσουν στο πανεπιστήμιο, τι διαφορά θα έχουν με έναν πτυχιούχο αφού και με το απολυτήριό λυκείου είναι στην ανώτατη εκπαίδευση ήδη?
3. There's no way να λειτουργήσει το προτεινόμενο ωράριο. No fucking way. Εγώ που γενικά προσέχω και αντέχω τα σερί δεν πρόκειται να καθόμουν 8:30-16:30 πρακτικά με ένα μεγάλο διάλειμμα στην μέση.
4. Ιστορία Γ' Δημοτικού τα Ομηρικά Έπη?:worry:
5. Γιατί στο Λύκειο εξαφανίζεται η 1η ξένη γλώσσα και μένει μόνο η 2η ως υποχρεωτικό?
6. Στον τομέα Υγειονομική & Ιατρική, τι είδους μάθημα είναι η Ιατρική και δεν συμπεριλαμβάνει την Ανατομία?
7. Τι μαθήματα είναι η μετάδοση γνώσεων, η αγωγή χρήσης και θεωρίας πολυμέσων, το Ελληνικό Λεξιλόγιο και η Ουφολογία?
8. Γιατί ένας μαθητής έχει την ευχέρεια να επιλέξει όσα επιλεγόμενα θέλει? Ένας μπορεί να διαλέξει 5 και άλλος 1 και να είναι στην ίδια κατεύθυνση και στην ίδια τάξη. Πόσο mindfuck είναι να βγει πρόγραμμα που να τους βολεύει όλους?
9. "Τα βιβλία θα ήταν προτιμότερο να είναι του εμπορίου, αλλά αν δεν υπάρχει αυτή οικ. δυνατότητα, του κράτους". Φυσικά και δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα να αγοράζεις κάθε χρόνο βιβλία για 150 διαφορετικά μαθήματα. Αλλά και να υπήρχε, τι αφορισμός είναι αυτός ότι του εμπορίου είναι προτιμητέα?
και φυσικά το αποκορύφωμα 10. Με ποια λογική η "βάση" (βάση? σε τι?) στα μαθήματα του πανεπιστημίου είναι το 6,5?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα σου απαντήσω ευχαρίστως:
1. Οι περίπατοι ευχαρίστως με όλη μου την καρδιά να κοπούνε (τους συχαίνομαι), αλλά +7 μέρες δε διορθώνει το πρόβλημα. Η ύλη για να βγεί θέλει τουλάχιστον 1 μήνα +, ειδικά στο Λύκειο.
2. Θεωρείται επειδή α) Είναι οι προ-Παννεπιστημιακή χρονιές β) αποτελούν βασική αρχή για διαχωρισμό.
3. Δεν είναι σερί, έχουν διαλείμματα. Και στο κάτω-κάτω αν αποτελέσει συνήθεια, μετά άνετα θα αντέχεται... Για ρώτα κανέναν από το Βέλγιο όπου τελειώνει στις 17:00!
4. Γ' Δημοτικού Μυθολογία και Δ' Ομηρικά Έπη (σαν παραμυθάκι εννοείται!)
5. Γιατί δεν θα πάνε όλοι για profficiency.
6. Καλά, εκεί ούτε εγώ βγάζω άκρη! Πάντως μάλλον η Ανατομία θα είναι για το σώμα του ανθρώπου, κι η Ιατρική πώς να εφαρμόζεις μεθόδους πάνω σε αυτό.
7. α) Προ-Παιδαγωγικό β) ΜΜΕ, Δημοσιογραφία, Διαφήμιση γ) Αντιδάνεια, Παραγωγή - Σύνθεση δ) UFOλογία (υπάρχει :clapup:!) (καταλαβαίνεις γιατί είναι προαιρετικό;)
8. Εγώ αυτό λέω. Όσα θέλει ο καθένας! 23-35 ώρες μάθημα (ανάλογα με το πόσα θα διαλέξεις!)
9. Καλύτερη είναι η δουλειά με βιβλία του εμπορίου (πίστεψέ με).
10. Βάση = Μέση = Ο μικρότερος βαθμός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Θα σου απαντήσω ευχαρίστως:
1. Οι περίπατοι ευχαρίστως με όλη μου την καρδιά να κοπούνε (τους συχαίνομαι), αλλά +7 μέρες δε διορθώνει το πρόβλημα. Η ύλη για να βγεί θέλει τουλάχιστον 1 μήνα +, ειδικά στο Λύκειο.
Η νοοτροπία είναι που πρέπει να αλλάξει, όχι να αυξήσεις τις μέρες.

2. Θεωρείται επειδή α) Είναι οι προ-Παννεπιστημιακή χρονιές β) αποτελούν βασική αρχή για διαχωρισμό.
Δεν είναι προπανεπιστημιακές χρονιές, τις έχουμε κάνει προ-πανεπιστημιακές χρονιές. Και σε ρωτάω πάλι, ένας με απολυτήριο Λυκείου (που με τα δικά σου δεδομένα είναι απολυτήριο από ανώτατη εκπαίδευση), τι διαφορά έχει με έναν πτυχιούχο πανεπιστημίου? Και τα 2 τα έχεις κάνει ανώτατη εκπαίδευση.

3. Δεν είναι σερί, έχουν διαλείμματα. Και στο κάτω-κάτω αν αποτελέσει συνήθεια, μετά άνετα θα αντέχεται... Για ρώτα κανέναν από το Βέλγιο όπου τελειώνει στις 17:00!
Ναι πεντάλεπτα διαλείμματα και το πολύ δεκάλεπτα. Μιλάμε για 10 ώρες.
Στο Βέλγιο επίσης δεν έχουν 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι +15 μέρες Πάσχα + 15 μέρες Χριστούγεννα + 10 μέρες εκδρομές, αλλά τα έχουν όλα πολύ πιο ισομοιρασμένα. Στο Βέλγιο επίσης, και στην λοιπή κεντρική Ευρώπη και στην Σκανδιναβία που εφαρμόζονται αυτά τα συστήματα, έχουν κάτι ποσοστά κατάθλιψης που χτυπάνε στα σύννεφα, επειδή φεύγουν από το σπίτι μόλις που ξημερώνει και γυρίζουν βράδυ, με όλες τις παραγωγικές ώρες κλεισμένοι σε ένα γραφείο/τάξη.

4. Γ' Δημοτικού Μυθολογία και Δ' Ομηρικά Έπη (σαν παραμυθάκι εννοείται!)
Πάσο.
5. Γιατί δεν θα πάνε όλοι για profficiency.
Δεν είναι απαραίτητος ο στόχος να πάνε για proficiency αλλά να διατηρήσουν μια επαφή με την γλώσσα. Αν από τα 14 τους παρατήσουν τα αγγλικά και τα ξαναπιάσουν στα 18+, θα ξεκινάνε από το μηδέν.

6. Καλά, εκεί ούτε εγώ βγάζω άκρη! Πάντως μάλλον η Ανατομία θα είναι για το σώμα του ανθρώπου, κι η Ιατρική πώς να εφαρμόζεις μεθόδους πάνω σε αυτό.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω. Και η Ανατομία είναι μάθημα της Ιατρικής. Μήπως εννοείς Ιατρική Βιολογία και Φυσιολογία?

7. α) Προ-Παιδαγωγικό β) ΜΜΕ, Δημοσιογραφία, Διαφήμιση γ) Αντιδάνεια, Παραγωγή - Σύνθεση δ) UFOλογία (υπάρχει :clapup:!) (καταλαβαίνεις γιατί είναι προαιρετικό;)
Πάσο.
8. Εγώ αυτό λέω. Όσα θέλει ο καθένας! 23-35 ώρες μάθημα (ανάλογα με το πόσα θα διαλέξεις!)
Ναι μόνο που πρέπει αν έχεις 25 άτομα σε μια τάξη, να συντονίσεις, πλην των 100 διαφορετικών κατευθύνσεων που έχεις βάλει, άτομα που έχουν διαλέξει 1 επιλεγόμενο, 5 επιλεγόμενα, 10 επιλεγόμενα. Εδώ κάνουν αμάν να βγάλουν πρόγραμμα με σταθερές ώρες για να μην πέφτουν καθηγητές και μαθητές ο ένας πάνω στον άλλον, πώς θα είναι λειτουργικό να έχουν να βολέψουν τόσα επιλεγόμενα?

9. Καλύτερη είναι η δουλειά με βιβλία του εμπορίου (πίστεψέ με).
Honey, είμαι 22 χρονών και επειδή δεν φύτρωσα ξαφνικά στα 18 στο Πανεπιστήμιο, πέρασα από όλες τις τάξεις του σχολείου. Η απαξίωση των σχολικών συγγραμμάτων και η προτίμηση "βοηθημάτων" δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστα τα πρώτα.

10. Βάση = Μέση = Ο μικρότερος βαθμός
Αφού το άριστα είναι το 10, πώς γίνεται η μέση να είναι το 6.5?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχουμε τόσους καθηγητές σε αυτήν τη χώρα, όπου οι περισσότεροι είναι στα φροντιστήρια. Δε νομίζω να είναι εκεί το πρόβλημα, μπορεί στις αίθουσες να είναι. Επίσης, για να βγει το πρόγραμμα δε θα τελειώνουν τόσο αργά κάθε ημέρα, αλλά αν 33 ώρες = 6 * 5 = 30 +3 δηλαδή 2 μέρες εξάωρο, 3 εφτάωρο. Αυτοί που δουλεύουν 16 ώρες (και στην Ελλάδα) γιατί δεν παθαίνουν κατάθλιψη; Ανώτατη την εννοώ ανάλογα με την ηλικία, δεν ισοσταθμίζω τα απολυτήρια λυκείου & παννεπιστημίου. Μάλλον στο 6 αυτό εννοώ. Στο 5. κι εμένα μου το έχουν προτείνει αυτό, δηλαδή αν φέτος σταματήσω (αφού έχω πάρει Β1, Β2 και ? C1) να φέρνω ένα δάσκαλο στο σπίτι να μιλάω μαζί του. Anyway, δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό είναι. Και μέση εννοώ τυπικά, όπως σήμερα 20:2=10, 10:2=5.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top