Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Πολλοι απο εσας ειστε ή ήσασταν πολυ προσφατα στο κατωφλι της Γ' Λυκειου. Αρα, εχετε ζησει το συστημα εκπαιδευσης απο μεσα, κουραστηκατε, ταλαιπωρηθηκατε, και καποιοι απο εσας καταφερατε να περασετε και σε καποια σχολη.

Στον λιγο καιρο που ειμαι στο forum του ischool, πολλες φορες εχω δει παιδια να αναφερονται στο συστημα ως αδικο, παπαγαλιστικο, καθολου ουσιαστικο, κτλ. Ωραια λοιπον.

Ποιο ειναι το ιδανικο συστημα για εσας; Και δεν μιλαω μονο για την Γ' Λυκειου. Ζηταω απο εσας να ξεχασετε ολα οσα ξερετε. "Γκρεμιστε" ολη την δευτεροβαθμια εκπαιδευση στο νου σας και ξαναφτιαξτε την απο την αρχη. Αν ειχατε λοιπον ενα μαγικο ραβδακι, μια μαγικη δυναμη ρε παιδι μου, σε τι συστημα θα βαζατε ενα παιδακι που μολις τελειωσε το δημοτικο;

Για να σας διευκολυνω, ας το θεσω με ερωτησεις:

1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;

2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;

3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;

6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;

Και φυσικα, ο,τι αλλο γουσταρετε, ελευθερα να το πειτε. Ειμαι πολυ περιεργος για το αποτελεσμα :)

[Α, και φυσικα μιλαω για την δημοσια εκπαιδευση, ετσι;]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Δεν το εχω τελιως ξεκαθαρω πως το θελω αλλα θα προσπαθησω να φτασω κοντα :

1)Εστω οτι το δημοτικο ειναι 6 χρονια η δευτεροβαθμια εκπαιδευση θα επρεπε να διαρκει 4 χρονια
2) θα πρεπει να μην υπαρχει αυτη υπερπληθωρα μαθηματων και κυριως μαθηματων οπως το "Δικαιο" στην Β'Λυκειου ! η τεχνολογια στην Α΄λυκειου , κυριως η τεχνολογια επικοινωνιων στην Β'λυκειου τεχνολογικης κατευθυνσης .Επειτα το μαθημα των Θρησκευτικων θα πρεπει να γινει πιο ΟΥΔΕΤΕΡΟ και οχι οπως ειναι τωρα δηλαδη να διδασκονται πραγματα για ολες τις Θρησκειες (μην σας ξεγελανε τα βιβλια που λενε οτι κανεις για ολες τις θρησκειες γιατι τα περνανε σαν να μην υπαρχουν τα συγκεκριμενα κεφαλαια!) . Επισης για τα υπολοιπα μαθηματα δεν μπορω να πω εκτος απο αυτα που προανεφερα οτι καποιο δεν ειναι απαραιτητο .Τελος , να δωθει ιδιαιτερη προσοχη στο μαθημα Σ.Ε.Π (αν το θυμαστε κιολλας ) που εγω προσωπικα δεν διδαχθηκα ΤΙΠΟΤΑ (να υπαρχουν τεστ ή οτιδιποτε αλλο που να βοηθαει το παιδι να ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΙ οσο γινεται στην ηλικια που βρισκεται).
3)Αυτο που λετε θα βοηθουσε την διεξαγωγη του μαθητη αλλα θα επικρατουσε χαος εκτος σχολικου περιβαλλοντος και μερικα παιδια θα αισθανονταν ασχημα ειτε λογω τοθ οτι βρισκουνται στα "δυνατα " τμηματα ειτε στα " αδυναμα " (σκεφτειτε το λιγο για την ψυχολογια των παιδιων μιλαω ).Αυτο το συστημα ομως χρησιμοποιουν τα φροντιστηρια με αποτελεσματικο τροπο.
4)Αυτο ειναι ενα δυσκολο ερωτημα γιατι η δυναμη της συνηθειας επιδρα και τωρα που προσπαθω να σκεφτω πως θελω το σχολειο και με περιοριζει ....Αλλα σιγουρα δεν θα επρεπε να υπαρχει αδιαφορια για μαθηματα γενικης παιδειας λογω της "κατευθυνσης".
5)Σιγουρα δεν γινεται να υπαρχει ελευθερη προσβαση σε καθε σχολη χωρις εξετασεις ειτε της ιδιας της σχολης ειτε του σχολειου .Επισης αποκλειω το ενδεχομενο παραπανω ταξης που ακουσα προσφατα . Θα προτεινα , εξετασεις απο την ιδια την σχολη ξεχωριστα με δικιας της επιλογης μαθηματα ,δηλαδη αποκοπει της προσβασης στην Τριτοβαθμια εκπαιδευση απο την Δευτεροβαθμια !
6)Δια βιου εκπαιδευση νομιζω ετσι το λενε κατι παρομοιο να γινει και εδω δεν μπορει να υπαρχει γνωση σε συγχρονα πραγματα και μηχανηματα δηλαδη ο καθηγητης Πληροφορικης να μην εχει ΙΔΕΑ απο υπολογιστες και προγραμματισμο για ονομα του θεου . Τελος, ελεγχος για το αν ο καθε καθηγητης ειναι ικανος πλεον να διδαξει ,και εαν κρινετε ανικανος να απομακρυνετε (φυσικα οχι για το παραμικρο να απολυουμε κοσμο αλλα δεν μπορει να εχουμε μεθυσμενο καθηγητη )


Συγχωρεστε με για τυχον λαθοι ορθογραφικα κυριως ή συντακτικα ειμαι λιγο ζαλισμενος απο το σχολειο :P:P(Υ.Γ: δεν ειναι τοσο ολοκληρωμενο θα ελεγα αλλα δεν πειραζει )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Για να σας διευκολυνω, ας το θεσω με ερωτησεις:

1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;

12 που είναι ήδη, είναι αρκετά για έναν μαθητή, να πάρει κάποιες βασικές γνώσεις.

2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;

Όλα όσα διδάσκονται και σήμερα, αλλά με πιο κατανοητά βιβλία και με δάσκαλους/καθηγητές που δεν βαριούνται την δουλειά τους.
ίσως θα έπρεπε να υπήρχαν και κάποια πιο 'πρακτικά' μαθήματα, ώστε ο μαθητής να καλλιεργεί τις κλίσεις του.

Το επίπεδο δυσκολίας της ύλης θα έπρεπε να αυξάνεται με την τάξη.
Ειδικά τα παιδάκια του Δημοτικού έχουν λαλήσει με την δυσκολία των βιβλίων και αυτών που μαθαίνουν. (Έχω παράδειγμα την αδερφή μου, πάει Δημοτικό και τα βιβλία άλλαξαν περίπου όταν ήταν στην Γ', άλλαξαν τόσο απότομα η δυσκολία αυτών που μάθαιναν και σαν αποτέλεσμα δυσκολεύεται πολύ.)

Εντελώς άχρηστο δεν θεωρώ κάποιο μάθημα, δεν νομίζω ότι οι επιπλέον γνώσεις μπορούν να χαρακτηριστούν άχρηστες.
Εντελώς απαραίτητο που όμως δεν γίνεται, είναι το ΣΕΠ.
Μετά την γ' λυκείου έρχεται σε μια φάση ένα παιδί, που δεν ξέρει τι θα ήθελε να κάνει σε 5-10 χρόνια, και καλείται να συμπληρώσει ένα μηχανογραφικό χωρίς να ξέρει σε τι έχει κλίση.


3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;

Όχι, αν γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, θα χάσει την δυνατότητα ένας μέτριος ή ένας 'κακός' μαθητής να γίνει καλός, θα έχει στιγματιστεί από τον διαχωρισμό και δεν θα προσπαθεί να γίνει καλύτερος.
Φαντάζομαι επίσης κανένας καθηγητής δεν θα είχε κέφι να πάει στο τμήμα των "κακών" να κάνει μάθημα ε;
Επίσης φαντάζομαι πως το σύστημα τότε θα γινόταν καθαρά βαθμοθηρικό.

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;

Χμμ, οι μαθητές στο Λύκειο θα έπρεπε να μαθαίνουν γενικές γνώσεις.
Οι κατευθύνσεις που υπάρχουν στα σχολεία εξειδικεύουν τους μαθητές, αλλά τι γίνεται αν η σχολή που περάσεις χρειάζεται λίγο από όλα τα μαθήματα; Τρανταχτό παράδειγμα τα Παιδαγωγικά.
Κατά την γνώμη μου όχι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μαθήματα κατεύθυνσης, όλα θα έπρεπε να διδάσκονται στο πλαίσιο της γενικής παιδείας.

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;

όχι να καταργηθούν, αλλά με κάποιον τρόπο να αποσυνδεθούν από το Λύκειο.Ίσως μια παραπάνω 'μεταβατική' τάξη στο Λύκειο που ο μαθητής θα ξεκαθαρίζει πια σχολή θέλει και να διδάσκεται κάποια μαθήματα σχετικά με την σχολή και να δίνει αυτά;

Το σύστημα των πανελληνίων είναι πολύ ψυχοφθόρο και προετοιμαζόμαστε 3 χρόνια με φροντιστήρια (αφού στα περισσότερα σχολεία δεν γίνεται δουλειά) και υπάρχει η περίπτωση να περάσουμε σε μια σχολή που δεν θέλουμε πραγματικά και απλά να συμβιβαστούμε με αυτήν, δεν το θεωρώ δίκαιο αυτό.
Δεν θεωρώ δίκαιο επίσης ένα παιδί που χάνει μια σχολή για 5-10-50 μόρια να μην μπαίνει σε αυτό που πραγματικά θέλει.
Άλλο ο άλλος να κάθεται όλη μέρα και να μην διαβάζει, προφανώς αυτού δεν του αξίζει να περάσει σε κάποια σχολή, και ίσως θα πρέπει να κατευθύνθεί αλλού.


6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;

Ρεμάλια; Μουαχαχαχα! :P
Έλεγχος και πάλι έλεγχος. Δεν γίνεται αλλιώς. Να είναι ανίκανος ο καθηγητής και να διδάσκει σε σχολείο; Πληρώνεται για αυτό, άρα πρέπει να προσφέρει την υπηρεσία του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

randy1989

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Πολλοι απο εσας ειστε ή ήσασταν πολυ προσφατα στο κατωφλι της Γ' Λυκειου. Αρα, εχετε ζησει το συστημα εκπαιδευσης απο μεσα, κουραστηκατε, ταλαιπωρηθηκατε, και καποιοι απο εσας καταφερατε να περασετε και σε καποια σχολη.

Στον λιγο καιρο που ειμαι στο forum του ischool, πολλες φορες εχω δει παιδια να αναφερονται στο συστημα ως αδικο, παπαγαλιστικο, καθολου ουσιαστικο, κτλ. Ωραια λοιπον.

Ποιο ειναι το ιδανικο συστημα για εσας; Και δεν μιλαω μονο για την Γ' Λυκειου. Ζηταω απο εσας να ξεχασετε ολα οσα ξερετε. "Γκρεμιστε" ολη την δευτεροβαθμια εκπαιδευση στο νου σας και ξαναφτιαξτε την απο την αρχη. Αν ειχατε λοιπον ενα μαγικο ραβδακι, μια μαγικη δυναμη ρε παιδι μου, σε τι συστημα θα βαζατε ενα παιδακι που μολις τελειωσε το δημοτικο;

Για να σας διευκολυνω, ας το θεσω με ερωτησεις:

1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;

6 χρονάκια είναι καλά.:no1:

2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;

Να υπάρχει η επιλογή κατευθύνσεων από Β γυμνασίου και όχι Β λυκείου. Εγώ από μικρός που ήμουν ήθελα να κάνω μόνο μαθήματα θετικής. Άλλα παιδιά μόνο θεωρητικής και άλλα τεχνολογικής. όλοι ξέραμε που θέλουμε να πάμε και εκεί πήγαμε. Δεν ισχύει αυτό που λένε "Είσαι μικρός και δεν ξέρεις τι θες ακόμα". Πότε δεν μου άρεσαν τα φιλολογικά μαθήματα και ούτε που συζήτησα με τους φίλους μου και τους γονείς μου για θεωρητική. Πολλοί νιώθουν έτσι για κάποια κατεύθυνσης, οπότε ποιος ο λόγος να τους βασανίσουμε στο γυμνάσιο. Βέβαια η Α΄ γυμνασίου να γίνεται κανονικά για να δουν και τα παιδιά πως είναι όλα τα μαθήματα. Φυσικά κάθε χρόνο να υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής κατεύθυνσης και στην Β λυκείου η επιλογή κατεύθυνσης να είναι οριστική. Με αυτόν τον τρόπο λύνεται και το πρόβλημα της υπερβολικά μεγάλης ύλης της οποίας διδάσκονται οι μαθητές. Έτσι θα έχουν όλοι την δυνατότητα να ασχοληθούν με μαθήματα που του αρέσουν και θα αγαπήσουν περισσότερο το σχολείο. Πιο μεγάλη βάση στην πρακτική εξάσκηση, δηλαδή στις ασκήσεις, για να καταλάβουν οι μαθητές μετά και την θεωρία.

3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;

Αυτό θα ήταν ενδιαφέρον, αλλά δύσκολο να πραγματοποιηθεί. Χρειάζονται μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, καινούργια βιβλία, περισσότεροι καθηγητές κ.ά.

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;


Εννοείται βέβαια. Και από μικρότερη ηλικία. Είπα πως παραπάνω.

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;


Να μείνουν όπως είναι, μέχρι να αποφασίσει το υπουργείο. Εγώ πολλές απόψεις έχω, αλλά φοβάμαι, μήπως δεν αρέσουν και πολύ σε κάποιους που δεν τα πάνε τόσο καλά με τα μαθήματα.

6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;

Να απολύονται, χωρίς πολλά πολλά φυσικά. Τι ρωτάς?:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

indiespyllak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σπύλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
1) Ποσα χρονια πιστευετε οτι πρεπει να διαρκει η δευτεροβαθμια εκπαιδευση;
Πιστεύω πως θα έπρεπε να διαρκεί 5 χρόνια.Νομίζω πως είναι αρκετά.
2) Ποια μαθηματα να διδασκονται σε αυτα τα χρονια; Με ευκολοτερη, ή δυσκολοτερη υλη; Να δινεται βαση στην θεωρια ή στις ασκησεις; Ποια μαθηματα θεωρειτε απαραιτητα και ποια εντελως αχρηστα; Ποια μαθηματα πιστευετε οτι θα ηταν ενδιαφεροντα αλλα με αλλη υλη;
Λοιπόν τα τρία πρώτα χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ήθελα να ήταν σαν το γυμνάσιο.Τα παιδιά θα λάμβαναν την στοιχειώδη μόρφωσή τους η οποία θα περιλάμβανε όλα τα μαθήματα τα οποία διδασκόμαστε και σήμερα.Έτσι θα ήταν ικανά να ξεχωρίσουν τι τους αρέσει περισσότερο και που έχουν κλίση για να επιλέξουν κάποια κατεύθυνση μετά.
Όσον αφορά την ύλη,ας ήταν η ίδια αλλά με ποιο σαφείς εξηγήσεις στα βιβλία τα οποία θα ήταν σε στυλ βοηθήματος! :)
Βάση να δίνεται και στα δύο γιατί η πράξη είναι εξίσου σημαντική με τη θεωρία,ίσως και σημαντικότερη.
Νομίζω πως όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα μέχρι ορισμένου ορίου όμως.
Τα μαθήματα που θα ήταν ενδιαφέροντα με άλλη ύλη νομίζω πως θα ήταν τα μαθηματικά τα οποία αυτή τη στιγμή είναι υπερφορτωμένα!Λες και όλοι θα σπουδάσουν στο Μαθηματικό..:/

3) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οσον αφορα το επιπεδο του καθε μαθητη; Για παραδειγμα, για καθε ταξη να σχηματιζονται τμηματα "δυνατα", με μαθητες ανω του 17, τμηματα με μαθητες αναμεσα στο 14-17, κτλ, αντι του αλφαβητικου διαχωρισμου;
Χμμ..Πιστεύω πως ναι, θα ήταν καλύτερο να σχηματίζονται τα τμήματα έτσι.Αν σε ένα τμήμα υπάρχουν μόνο μαθητές που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο θα είναι πολύ πιο εύκολο και για τους καθηγητές και για τους μαθητές να διδάξουν και αντίστοιχα να παρακολουθήσουν καλύτερα το μάθημα αφού δεν θα έμεναν πίσω σε σχέση με αυτούς του 19. Ίσως αυτό να ακούγεται ρατσιστικό αλλά νομίζω πως πιο ρατσιστική είναι μια σημερινή τάξη.

4) Πρεπει κατα την γνωμη σας να γινεται διαχωρισμος των μαθητων οπως γινεται τωρα στην Β και στην Γ Λυκειου με τις κατευθυνσεις; Αν ναι, πως πιστευετε οτι θα επρεπε να γινει αυτος ο διαχωρισμος;
Πιστεύω πως αυτό είναι σωστό. Ανάλογα με τους επαγγελματικούς στόχους του κάθε μαθητή θα έπρεπε να διδάσκονται και τα ανάλογα μαθήματα.Να υπάρχει δηλαδή η Θεωρητική για μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν με επαγγέλματα που έχουν σχέση με τη γλώσσα,η Τεχνολογική για εκείνους που έχουν σκοπό να ασχοληθούν με μηχανολογικά και μαθηματικά επαγγέλματα,η θετική για τις φυσικοχημικές επιστήμες αλλά να υπήρχαν και άλλες οι οποίες θα είχαν σχέση με άλλους κλάδους όπως Οικονομία,Τουρισμό και Πληροφορική.

5) Και τι γινεται με τις εξετασεις; Να καταργηθουν; Να αλλαξουν; Πως να αλλαξουν; Να ειναι απλα απολυτηριες εξετασεις ή να συνδεουν την Γ' Λυκειου με το πρωτο ετος; Αν δεν συνδεουν οι πανελληνιες την δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση, τοτε πως πιστευετε οτι θα ηταν το ιδανικο σεναριο για να γινει καποιος πρωτοετης φοιτητης;
Οι εξετάσεις είναι ένας λογικός τρόπος κατάταξης των μαθητών αλλά όχι κατά αυτόν τον τρόπο. Θα μπορούσαν να αλλάξουν. Δηλαδή ο μαθητής επιλέγοντας μία από τις παραπάνω κατευθύνσεις θα μπορούσε να επιλέξει οποιαδήποτε σχολή ήθελε και να έδινε εξετάσεις στην ίδια την σχολή τα μαθήματα που σχετίζονται αυτού καθ' αυτού με το αντικείμενό της. Έτσι θα ήταν δίκαιο το αν θα πάει ή όχι εκεί πού ήθελε αφού κρίθηκε πάνω σ' αυτό και όχι σε μαθήματα που απλά μοιάζουν με αυτή.


6) Τι να γινεται με τους καθηγητες που συμπεριφερονται σαν ρεμαλια;
Μετά από παράπονα,μια σύσταση από το υπουργείο παιδείας και αν τα παράπονα συνεχίζονταν κρυφή παρακολούθηση του μαθήματος και ανάλογα με τη συμπεριφορά τις ανάλογες ποινές. Όπως αφαίρεση άδειας επαγγέλματος.

Και επίσης να καταργούνταν τα φροντηστήρια τα οποία έχουν γίνει θεσμός πλέον!Έτσι μαθητές και καθηγητές θα συμβιβάζονταν και θα συνεργάζονταν δίνοντας στο σχολείο πίσω την έννοια του 'σχολείο'...Επίσης αφού κατά τη διάρκεια της φοίτησής μας στη Δευτεροβάθμια θα διδασκόμασταν Αγγλικά και κάποια άλλη γλώσσα, με τις απαραίτητες εξετάσεις να μπορούσαμε από κει να εφοδιαστούμε με τα κατάλληλα πιστοποιητικά. :) Αυτάάάά! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Ένα φλέγον ζήτημα στις μέρες μας είναι η καταπίεση των παιδιών με τις Παννελαδικές εξετάσεις και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει το οποίο δεν αποβλέπει πουθενά με αποτέλεσμα τα παιδιά να καταπιέζονται χάνοντας χρόνια απο τη πιο τρυφερή τους ηλικία..Προτείνετε λοιπόν τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος και εισαγωγής μιας νέας διδακτικής μεθόδου η οποία θα βοηθήσει περισσότερο τα παιδιά και θα αποσκοπεί στη βελτίωση της τωρινής κατάστασης η οποία δείχνει να ειναι επίπονη,ψυχοφθόρος και αναποτελεσματική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ένα φλέγον ζήτημα στις μέρες μας είναι η καταπίεση των παιδιών με τις Παννελαδικές εξετάσεις και το εκπαιδευτικό σύστημα εν γένει το οποίο δεν αποβλέπει πουθενά με αποτέλεσμα τα παιδιά να καταπιέζονται χάνοντας χρόνια απο τη πιο τρυφερή τους ηλικία..Προτείνετε λοιπόν τρόπους βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος και εισαγωγής μιας νέας διδακτικής μεθόδου η οποία θα βοηθήσει περισσότερο τα παιδιά και θα αποσκοπεί στη βελτίωση της τωρινής κατάστασης η οποία δείχνει να ειναι επίπονη,ψυχοφθόρος και αναποτελεσματική...

εγώ προτείνω να αποδεσμευτεί το λύκειο από τα αει/τει και το κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα να διοργανώνει αυτόβουλα εξετάσεις για την εισαγωγή νέων σπουδαστών!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Και κατι αλλο που με ενοχλει ιδιαιτερα ειναι το ζητημα με τους πολυτεκνους..που τα παιδια τους δικαιουνται να περασουν οπου θελουν.......σε οποια πολη θελησουν...επειτα καποιες σχολες με κυρος εχουν πολυ λιγα μορια (πχ αστυνομικος)..ενω αν το καλοσκεφτουμε θα ηταν πολυ καλυτερο οι τετοιου ειδους σχολες να εχουν εναν "αξιοπρεπη" βαθμο εισαγωγης..Τωρα οσον αφορα τις Πανελλαδικες δε μπορω να πω πως θα επιθυμουσα να καταργηθουν γιατι μετα τη καταργηση τους πιστευω θα δεποζει η αναξιοκρατια στο επακρον!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Και κατι αλλο που με ενοχλει ιδιαιτερα ειναι το ζητημα με τους πολυτεκνους..που τα παιδια τους δικαιουνται να περασουν οπου θελουν.......σε οποια πολη θελησουν...επειτα καποιες σχολες με κυρος εχουν πολυ λιγα μορια (πχ αστυνομικος)..ενω αν το καλοσκεφτουμε θα ηταν πολυ καλυτερο οι τετοιου ειδους σχολες να εχουν εναν "αξιοπρεπη" βαθμο εισαγωγης..Τωρα οσον αφορα τις Πανελλαδικες δε μπορω να πω πως θα επιθυμουσα να καταργηθουν γιατι μετα τη καταργηση τους πιστευω θα δεποζει η αναξιοκρατια στο επακρον!!!

Στο θέμα με τους πολύτεκνους είμαι κάθετη,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...η κατάσταση με αυτήν την κατηγορία είναι ανεξέλεγκη,πάνε όπου θέλουν και απολαμβάνουν και όλα τα προνόμια,ενώ άλλα παιδιά που κόπιασαν πραγματικά δεν λαμβάνουν ούτε το 1/3....Η Παιδεία στην Ελλάδα είναι χάος από μόνη της!! ό,τι και να γίνει πάλι τα ίδια αποτελέσματα θα έχει!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Στο θέμα με τους πολύτεκνους είμαι κάθετη,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...η κατάσταση με αυτήν την κατηγορία είναι ανεξέλεγκη,πάνε όπου θέλουν και απολαμβάνουν και όλα τα προνόμια,ενώ άλλα παιδιά που κόπιασαν πραγματικά δεν λαμβάνουν ούτε το 1/3....Η Παιδεία στην Ελλάδα είναι χάος από μόνη της!! ό,τι και να γίνει πάλι τα ίδια αποτελέσματα θα έχει!!
Ακριβως!Πιστευω σε ολους τους τομεις υστερουμε σε οργανωση και αυτο ερχεται εις βαρος των αξιοτιμων πολιτων που προσπαθουν και αγωνιζονται για ενα καλυτερο αυριο!Και ιδιαιτερα στο θεμα της παιδειας που ειναι ενα απο τα βασικοτερα ειμαστε πολυ πισω σε σχεση με τους αλλους λαους...γιαυτο και πολλα "μυαλα" στην Ελλαδα χαραμιζονται ενω αμα ηταν σε καποια αλλη χωρα θα ηταν σχεδον σιγουρο πως θα ειχαν μια καλυτερη ευκαιρια,ενα καλυτερο αυριο....αυτος ο λαος εχει ολα τα πολιτιστικα χαρακτηριστικα κληροδοτημενα,ειμαστε ομως ενας ανοδιοργανωτος λαος....χωρις αρχη και τελος..παντου η αδικια:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ακριβως!Πιστευω σε ολους τους τομεις υστερουμε σε οργανωση και αυτο ερχεται εις βαρος των αξιοτιμων πολιτων που προσπαθουν και αγωνιζονται για ενα καλυτερο αυριο!Και ιδιαιτερα στο θεμα της παιδειας που ειναι ενα απο τα βασικοτερα ειμαστε πολυ πισω σε σχεση με τους αλλους λαους...γιαυτο και πολλα "μυαλα" στην Ελλαδα χαραμιζονται ενω αμα ηταν σε καποια αλλη χωρα θα ηταν σχεδον σιγουρο πως θα ειχαν μια καλυτερη ευκαιρια,ενα καλυτερο αυριο....αυτος ο λαος εχει ολα τα πολιτιστικα χαρακτηριστικα κληροδοτημενα,ειμαστε ομως ενας ανοδιοργανωτος λαος....χωρις αρχη και τελος..παντου η αδικια:(

Για να ορθοποδήσουμε πρέπει να κυβερνήσει τη χώρα κάποιος "σωστός" που δεν υπάρχει!!! Όλα πλέον γίνονται στην τύχη! Ένας Βενιζέλος μας χρειάζεται!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα!Οι εκλογες που γινονται τωρα ειναι κατα τη γνωμη μ ανουσιες....και πισω απο το παραβαν η Ελλαδα καταστρεφεται....anyway..το θεμα ειναι πως το σημερινο εκπαιδευτικο συστημα ειναι τρισλαθλιο και πως πρεπει να γινουν ριζικες αλλαγες...πολλοι πιθανοι τροποι...και φυσικα οι Πανελλαδικες ειναι το χειροτερο....ωστοσο αρκουμαστε σε αυτο επειδη βαριομαστε να ψαχνουμε...βαριομαστε να σκεφτομαστε..η ισως ετσι εχουμε μαθει απο τα ανωτερα κεφαλια....απο αυτους που θεωρητικα ειναι ικανοι να μας κυβερνησουν....Οτι και να πω θα ειναι λιγο..χυνουμε αιμα στα θρανια και κανεις δε νοιαζεται:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
εγω θελω ενα σωστο εκπαιδευτικο συστημα απο την βαση του,ετσι προτεινω την αξιολογηση ολων των καθηγητων ,απο ειδικους ,ανωτερους και απο τους μαθητες τους και οταν πρεπει αυτοι να απαλλασονται των καθηκοντων τους,ειναι πολλα που πρεπει να γινουν αλλα αυτοι που το απαρτιζουν πρεπει να ονομαζονται επαξια παιδαγωγοι,γιατι αυτος ειανι ο πραγματικος τους ρολος και οχι να διδασκουν ξερα μαθηματικα και ιστορια!

λοιπον ποιος θα αναλαβει να συγκεντρωσει τα επιχειρηματα ολων μας σε ενιαιο κειμενο>>>?

οσο ακομα ειναι νωρις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
εγω θελω ενα σωστο εκπαιδευτικο συστημα απο την βαση του,ετσι προτεινω την αξιολογηση ολων των καθηγητων ,απο ειδικους ,ανωτερους και απο τους μαθητες τους και οταν πρεπει αυτοι να απαλλασονται των καθηκοντων τους,ειναι πολλα που πρεπει να γινουν αλλα αυτοι που το απαρτιζουν πρεπει να ονομαζονται επαξια παιδαγωγοι,γιατι αυτος ειανι ο πραγματικος τους ρολος και οχι να διδασκουν ξερα μαθηματικα και ιστορια!

λοιπον ποιος θα αναλαβει να συγκεντρωσει τα επιχειρηματα ολων μας σε ενιαιο κειμενο>>>?

οσο ακομα ειναι νωρις!
Αν ειναι θα προσπαθησω να συγκεντρωσω τις αποψεις του καθενος και τα επιχειρηματα που παραθετουν για να εχουμε μια γενικη εικονα...ωστοσο θα περιμσνω να γραψουμε και αλλα μελη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
χαρας την υπομονη σου,εγω θα προτεινα να τα στειλουμε στον υπουργο παιδειας

καθως πιστευω οτι οι προτασεις μας θα ειναι πολυ πιο υλοποιησιμες και ευελικτες απο αυτες που διατυπωνουν οι καρεκλοκενταυροι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Adamsdoor

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,189 μηνύματα.
χαρας την υπομονη σου,εγω θα προτεινα να τα στειλουμε στον υπουργο παιδειας

καθως πιστευω οτι οι προτασεις μας θα ειναι πολυ πιο υλοποιησιμες και ευελικτες απο αυτες που διατυπωνουν οι καρεκλοκενταυροι
Ακριβως!Ας μαζευτουν αρκετα ποστς και στη συνεχεια θα δουμε τι θα κανουμε..παντως πλ καλη η ιδεα σου:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anergos_84

Νεοφερμένος

Ο anergos_84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ένας απο τους τρόπους καλυτέρευσης του εκπαιδευτικού συστήματος θα είναι η δημιουργία ολοήμερων γυμνασίων-λυκείων. Έτσι ο μαθητής θα τελειώνει στις 4 περίπου η ώρα, και δε θα χρειάζεται να τρέχει στα φροντιστήρια μετά. Περισσότερος ελεύθερος χρόνος, εξοικονόμηση χρημάτων απο τον οικογενειακό προυπολογισμό. Ανάλογο γκρουπ υπάρχει στο φέισμπουκ με την ονομασία ''Να γίνουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ολοήμερα!'', όπως και στο φόρουμ του pde.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Ένας απο τους τρόπους καλυτέρευσης του εκπαιδευτικού συστήματος θα είναι η δημιουργία ολοήμερων γυμνασίων-λυκείων. Έτσι ο μαθητής θα τελειώνει στις 4 περίπου η ώρα, και δε θα χρειάζεται να τρέχει στα φροντιστήρια μετά. Περισσότερος ελεύθερος χρόνος, εξοικονόμηση χρημάτων απο τον οικογενειακό προυπολογισμό. Ανάλογο γκρουπ υπάρχει στο φέισμπουκ με την ονομασία ''Να γίνουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ολοήμερα!'', όπως και στο φόρουμ του pde.gr
ε με αυτη σου τη διαφημιση πια..:P συμφωνω σε ολα τα παραπανω.... :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anergos_84

Νεοφερμένος

Ο anergos_84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ε με αυτη σου τη διαφημιση πια..:P συμφωνω σε ολα τα παραπανω.... :no1:
χαχα!! Διαφήμιση το λες εσύ, αλλά ενημέρωση το λέω εγώ! Για το καλό μας είναι! Πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε! Και απο πολύ νωρίς πρέπει. Πολλοί είστε φοιτητές (απ ό,τι κατάλαβα), και κάποια στιγμή θα βγείτε στον επαγγελματικό στόβο. Απο τώρα πρέπει να προβληματίζεστε έντονα. Εμείς το είχαμε σαν αστειάκι, και το λέγαμε σαν να μην το πιστεύουμε..σαν να μην πρόκειται να περάσουνε ποτέ τα φοιτητικά χρόνια. Εμ πέρασαν τα άτιμα και τώρα είμαστε αντιμέτωποι με αυτό που κάναμε ως πλακίτσα. Μόνο που τώρα δεν φαντάζει καθόλου πλακίτσα παιδιά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
χαχα!! Διαφήμιση το λες εσύ, αλλά ενημέρωση το λέω εγώ! Για το καλό μας είναι! Πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε! Και απο πολύ νωρίς πρέπει. Πολλοί είστε φοιτητές (απ ό,τι κατάλαβα), και κάποια στιγμή θα βγείτε στον επαγγελματικό στόβο. Απο τώρα πρέπει να προβληματίζεστε έντονα. Εμείς το είχαμε σαν αστειάκι, και το λέγαμε σαν να μην το πιστεύουμε..σαν να μην πρόκειται να περάσουνε ποτέ τα φοιτητικά χρόνια. Εμ πέρασαν τα άτιμα και τώρα είμαστε αντιμέτωποι με αυτό που κάναμε ως πλακίτσα. Μόνο που τώρα δεν φαντάζει καθόλου πλακίτσα παιδιά...
πω ρε συ....ωραια τα φοιτητικα χρονια...δικιο εχεις...μονο πλακιτσα δεν ειναι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top