Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Ναι μπορεί να χρειάζεται αλλά από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα να μπει σε τέτοιες σχολές χωρίς αυτά τα μαθήματα, και αν δεν του αρέσουν αυτά τα μαθήματα, γιατί να μην το κάνει; Και μη μου πεις τώρα πως όλοι οι θετικοί ξέρουν βιολογία!!! Έρχομαι σε επαφή με 10δες παιδιά θετικής κατεύθυνσης και με απόφοιτους και είναι κάτι ανάλογο του ΑΟΔΕ, το μαθαίνω σήμερα το ξεχνάω αύριο! Ας έχει ό,τι θέλει η σχολή μέσα, όταν μπούμε θα το αντιμετωπίσουμε εκεί! Με την ίδια λογική η θεωρητική δε θα έπρεπε να έχει πρόσβαση σε 5ο πεδίο επειδή στις οικονομικές σχολές έχει πολύ ανώτερα μαθηματικά από αυτά που μαθαίνουν από τα μαθ.γεν.!

"Ας καταλάβετε επιτέλους στην Ελλάδα, ότι και το 2ο και 4ο πεδίο χρειάζεται χημεία και βιολογία."
Το ξέρουμε! Αλλά έχει βιολογία και χημεία που αντιμετωπίζεται και χωρίς τις "βάσεις" της τρίτης λυκείου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Η γνωμη μου ειναι πως και στο πανεπιστημιο να μην σου χρειαστει η χημεια του Λυκειου, δεν πειραζει. Η χημεια κατα την γνωμη μου ειναι μαθημα βαρυτητας γιατι ο,τι βλεπουμε γυρω μας ειναι αποτελεσμα της. Ο,τι παραπανω μαθαινεις καλυτερο ειναι. Προγραμματισμος προσωπικα δεν θα μου χρειαζοταν ποτε γιατι δεν σκοπευω να ασχοληθω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Ναι μπορεί να χρειάζεται αλλά από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα να μπει σε τέτοιες σχολές χωρίς αυτά τα μαθήματα, και αν δεν του αρέσουν αυτά τα μαθήματα, γιατί να μην το κάνει; Και μη μου πεις τώρα πως όλοι οι θετικοί ξέρουν βιολογία!!! Έρχομαι σε επαφή με 10δες παιδιά θετικής κατεύθυνσης και με απόφοιτους και είναι κάτι ανάλογο του ΑΟΔΕ, το μαθαίνω σήμερα το ξεχνάω αύριο! Ας έχει ό,τι θέλει η σχολή μέσα, όταν μπούμε θα το αντιμετωπίσουμε εκεί!

Το ξέρουμε! Αλλά έχει βιολογία και χημεία που αντιμετωπίζεται και χωρίς τις "βάσεις" της τρίτης λυκείου!

Για να μπω λίγο στη συζήτησή σας, απλά θα αναφέρω ότι σε μια σχολή 4ου πεδίου, όπως η δική μου, οι φοιτητές που προέρχονται από τεχνολογική κατεύθυνση (περίπου το 60% των εισακτέων) έχουν ελλιπέστατες γνώσεις Χημείας και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην κατανόηση βασικών εννοιών που θεωρούνται προαπαιτούμενες.
Ό, τι προσπάθεια και να καταβάλει ο διδάσκων με επιπλέον μαθήματα/φροντιστήρια για να καλυφθούν τα κενά, είναι πολύ δύσκολο για τον φοιτητή να προλάβει να μάθει τα βασικά ενώ ταυτόχρονα το κανονικό μάθημα προχωρά και επιπλέον έχει κι άλλα μαθήματα να παρακολουθήσει. Ενδεικτικό αυτών που λέω είναι ότι στο 1ο εξάμηνο της σχολής μου μόνο το 10% των φοιτητών πέρασαν το μάθημα της Ανόργανης Χημείας...
Κάτι ανάλογο ισχύει και για αυτούς που προέρχονται από την θετική κατεύθυνση. Χωρίς γνώσεις πληροφορικής και προγραμματισμού, να σε βάζουν να κάνεις FORTRAN και να νομίζεις ότι ήρθες από άλλο κόσμο! :mad:

Πίστεψέ με, λοιπόν, όσο εύκολη κουβέντα και να ακούγεται το ''όταν μπούμε θα το αντιμετωπίσουμε εκεί'', άλλο τόσο δύσκολο θα είναι να το εφαρμόσεις αυτό...:)

Συμπέρασμα-1: Δεν υπάρχει καλή αντιστοίχιση μεταξύ στοιχειωδών γνώσεων από την κατεύθυνση του σχολείου και μαθημάτων κορμού του προγράμματος σπουδών της σχολής, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του φοιτητή.
Συμπέρασμα-2: Πάλι τα φροντιστήρια πλουτίζουν εν τέλει από την όλη ιστορία, γιατί ο φοιτητής θα χρειαστεί ''βοήθεια'' για να περάσει το μάθημα που τον ''δυσκολεύει''! ;):/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mafalda8520

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mafalda8520 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Εγω παντως που εχω παρει διαζυγιο εδω και χρονια με τα μαθηματικα δεν ανοιξα ουτε μια φορα φετος βιβλιο αλγεβρα και γεωμετρια και μαλιστα δηλωνω δημοσια χωρις να ντρεπομαι οτι διαβαζω ΜΟΝΟ τα μαθηματα της κατευθηνσης( πραγμα απαραδεχτο για τον μαθηματικο μου ο οποιος γυριζει το προσωπο του αγενως οταν τον χαιρεταω στο διαλειμμα:P:hmm:). Οποτε οπως καταλαβαινεται θελω και εγω να γινω μελος του Π.Α.Σ.Α!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Έφη35891

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έφη35891 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 356 μηνύματα.
Ξέρω ότι είναι χαζό αυτό που θα πω...αλλά θα το πω για να ακούσω τις γνώμες σας γιατί με βασανίζει

Λοιπόν, υπάρχει μια στερεότυπη νοοτροπία- που πρακτικά δεν νομίζω ότι στέκει καθόλου γιατί πρέπει να κρίνουμε τον καθένα ως άτομο- που την ακούω όχι μόνο από συμμαθητές αλλά και ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και μάλιστα καθηγητές...θετικών επιστημών. ότι στη θεωρητική πάνε οι κακοί μαθητές, επειδή δεν ξέρουν μαθηματικά/ φυσικές και δήθεν είναι πιο εύκολη.

Όπως είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ, αμφιταλαντευόμουν από πέρυσι ανάμεσα σε θεωρητική και τεχνολογική. στην πρώτη με ενδιέφερε η νομικη σχολή ενώ στην δεύτερη πληροφορική ή κάποιες πολυτεχνικές...σιγά σιγά, κι επειδή κλήθηκα να επιλέξω (ο χρόνος τελειώνει ) καταστάλαξα στην θεωρητική αν και η μόνη σχολή που με ενδιαφέρει είναι η νομική.

Είμαι μαθήτρια του 19 και 20 και τα καταφέρνω και στα μεν και στα δε μαθήματα και η αλήθεια είναι ότι δεν τρέφω ιδιαίτερη εμπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο εκτός από τη βιολογία. Αλλά το θέμα για μένα ήταν να επιλέξω σχολή πρώτα και μετά κατεύθυνση...κι έτσι αφού συνειδητοποίησα ότι δεν θέλω φυσικομαθηματικά, πολυτεχνικά, ιατρικές και πληροφορική (που δεν με ενδιέφερε τελικώς να εμβαθύνω) αποφάσισα να πάω θεωρητικη για να πάω νομική μιας και δίνει διεξόδους παρ'όλη την ανεργία που μαστίζει κι αυτόν τον κλάδο.

Συγνώμη για την πολυλογία αλλά κοντεύει η β' λυκείου και πρέπει να επιλέξω πραγματικά...ξέρω ότι το 'τι λένε οι άλλοι' δεν είναι σοβαρός λόγος για να επηρεάσουν την απόφασή σου και το ίδιο λένε και η μητέρα και ο πατέρας μου που είναι φυσικός...

Έχετε αντιμετωπίσει αυτή την άδικη 'προκατάληψη'; Τι προτείνετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Ξέρω ότι είναι χαζό αυτό που θα πω...αλλά θα το πω για να ακούσω τις γνώμες σας γιατί με βασανίζει

Λοιπόν, υπάρχει μια στερεότυπη νοοτροπία- που πρακτικά δεν νομίζω ότι στέκει καθόλου γιατί πρέπει να κρίνουμε τον καθένα ως άτομο- που την ακούω όχι μόνο από συμμαθητές αλλά και ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και μάλιστα καθηγητές...θετικών επιστημών. ότι στη θεωρητική πάνε οι κακοί μαθητές, επειδή δεν ξέρουν μαθηματικά/ φυσικές και δήθεν είναι πιο εύκολη.

Αυτό ισχύει εν μέρει, αλλά δεν πρέπει να το γενικεύουμε. Ένα σημαντικό ποσοστό της θεωρητικής δυστυχώς την επέλεξε επειδή απλώς δεν ξέρει μαθηματικά/φυσική/χημεία και επομένως δεν είχε άλλη επιλογή, καθώς η θετική και η τεχνολογική στηρίζονται σε αυτά τα μαθήματα. Και το ότι είναι η "εύκολη" κατεύθυνση και πως το μόνο που χρειάζεται είναι η "παπαγαλία", είναι ο μεγαλύτερος μύθος που υπάρχει. Προσωπικά πιστεύω ότι κάθε κατεύθυνση είναι το ίδιο δύσκολη και απειτεί το ίδιο διάβασμα αν κάποιος θέλει να πάει καλά. Και εξάλλου αν ήταν έτσι όπως τα λένε όλοι οι θεωρητικοί θα έγραφαν εικοσάρια, αλλά κάτι τέτοιο δε νομίζω ότι μπορεί να συμβεί και ούτε φυσικά συμβαίνει.
Ίσως να κυκλοφορεί αυτό επειδή δεν έχει μεγάλη ύλη στη β', αλλά και πάλι δε ξέρω..

Όπως είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ, αμφιταλαντευόμουν από πέρυσι ανάμεσα σε θεωρητική και τεχνολογική. στην πρώτη με ενδιέφερε η νομικη σχολή ενώ στην δεύτερη πληροφορική ή κάποιες πολυτεχνικές...σιγά σιγά, κι επειδή κλήθηκα να επιλέξω (ο χρόνος τελειώνει ) καταστάλαξα στην θεωρητική αν και η μόνη σχολή που με ενδιαφέρει είναι η νομική.

Είμαι μαθήτρια του 19 και 20 και τα καταφέρνω και στα μεν και στα δε μαθήματα και η αλήθεια είναι ότι δεν τρέφω ιδιαίτερη εμπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο εκτός από τη βιολογία. Αλλά το θέμα για μένα ήταν να επιλέξω σχολή πρώτα και μετά κατεύθυνση...κι έτσι αφού συνειδητοποίησα ότι δεν θέλω φυσικομαθηματικά, πολυτεχνικά, ιατρικές και πληροφορική (που δεν με ενδιέφερε τελικώς να εμβαθύνω) αποφάσισα να πάω θεωρητικη για να πάω νομική μιας και δίνει διεξόδους παρ'όλη την ανεργία που μαστίζει κι αυτόν τον κλάδο.

Συγνώμη για την πολυλογία αλλά κοντεύει η β' λυκείου και πρέπει να επιλέξω πραγματικά...ξέρω ότι το 'τι λένε οι άλλοι' δεν είναι σοβαρός λόγος για να επηρεάσουν την απόφασή σου και το ίδιο λένε και η μητέρα και ο πατέρας μου που είναι φυσικός...

Έχετε αντιμετωπίσει αυτή την άδικη 'προκατάληψη'; Τι προτείνετε;

Σε αυτή τη θέση ήμουν και εγώ στην α' λυκείου. Είχα αποφασίσει ότι θα πήγαινα θετική (πάντα μου άρεσε η βιολογία και η χημεία, και στόχευα σε κάτι από τα δυο πολύ πριν την α' λυκείου) και έκανα μαθήματα σε φυσική, χημεία και μαθηματικά. Τελικά όμως πήγα θεωρητική, για έναν τελείως χαζό και ηλίθιο λόγο, και φυσικά στην πορεία το μετάνιωσα και ιδιαίτερα από τη στιγμή που έβλεπα ότι στα θετικά μαθήματα της γενικής παιδείας τα πήγαινα εξίσου καλά με πέρσυ.:/:
Εφ'όσον λοιπόν στοχεύεις στη νομική, πήγαινε θεωρητική. Από τη στιγμή που έχεις αυτό τον στόχο, ακολούθησέ τον, και ιδιαίτερα αν σου αρέσουν τα μαθήματα της συγκεκριμένης κατεύθυνσης περισσότερο από τα άλλα, διαφορετικά δε νομίζω ότι είναι και το καλύτερο για 2 χρόνια να κάνεις κάτι που δε σου αρέσει. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρη για τν άποψή σου, ώστε να μην αλλάξεις γνώμη στη συνέχεια.
Και φυσικά μην ακούς τι λένε οι άλλοι, ούτε τιε φήμες που κυκλοφορούν, γιατί μόνο καλό δε σου κάνουν,αντίθετα σε επηρεάζουν περισσότερο αρνητικά και σε προβηματίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Όπως είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ, αμφιταλαντευόμουν από πέρυσι ανάμεσα σε θεωρητική και τεχνολογική. στην πρώτη με ενδιέφερε η νομικη σχολή ενώ στην δεύτερη πληροφορική ή κάποιες πολυτεχνικές...σιγά σιγά, κι επειδή κλήθηκα να επιλέξω (ο χρόνος τελειώνει ) καταστάλαξα στην θεωρητική αν και η μόνη σχολή που με ενδιαφέρει είναι η νομική.

Είμαι μαθήτρια του 19 και 20 και τα καταφέρνω και στα μεν και στα δε μαθήματα και η αλήθεια είναι ότι δεν τρέφω ιδιαίτερη εμπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο εκτός από τη βιολογία. Αλλά το θέμα για μένα ήταν να επιλέξω σχολή πρώτα και μετά κατεύθυνση...κι έτσι αφού συνειδητοποίησα ότι δεν θέλω φυσικομαθηματικά, πολυτεχνικά, ιατρικές και πληροφορική (που δεν με ενδιέφερε τελικώς να εμβαθύνω) αποφάσισα να πάω θεωρητικη για να πάω νομική μιας και δίνει διεξόδους παρ'όλη την ανεργία που μαστίζει κι αυτόν τον κλάδο.

Συγνώμη για την πολυλογία αλλά κοντεύει η β' λυκείου και πρέπει να επιλέξω πραγματικά...ξέρω ότι το 'τι λένε οι άλλοι' δεν είναι σοβαρός λόγος για να επηρεάσουν την απόφασή σου και το ίδιο λένε και η μητέρα και ο πατέρας μου που είναι φυσικός...

Τι προτείνετε;

Η Νομική σαν σχολή βγαίνει, όμως η εισαγωγή είναι δύσκολη, καθώς θες μίνιμουμ 18.2 για να έχεις ελπίδες. Η δε θεωρητική αν δεν το 'χεις με την παπαγαλία θα σου γίνει εφιάλτης. Είναι άκρως υποκειμενική κατεύθυνση, με ατελείωτη αποστήθιση και βαθμοί άνω του 17 μπαίνουν πολύ δύσκολα στις εξετάσεις. Όλα τα μαθήματα της θέλουν συνεχές διάβασμα και να μην έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις. Εννοείται όλα τα προαναφερθέντα μόνο αν κυνηγάς το άριστα που απαιτεί η Νομική.
Εναλλακτικά πας τεχνολογική και αφού βγάλεις τη σχολή σου, δίνεις κατατακτήριες στη Νομική γλυτώνοντας το βραχνά της θεωρητικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι το να μπεις με κατατακτήριες στην Νομική είναι πιο δύσκολα από το να μπεις με Πανελλαδικές. Μόνο αν είσαι από ΤΕΙ έχεις ελπίδες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Νομίζω ότι το να μπεις με κατατακτήριες στην Νομική είναι πιο δύσκολα από το να μπεις με Πανελλαδικές. Μόνο αν είσαι από ΤΕΙ έχεις ελπίδες...

Δε θα το έλεγα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Σε ολες τις κατευθυνσεις πανε μαθητες ασχετοι, δεν μου λεει κατι αυτο περι θεωρητικης,
δηλαδη αν ο αλλος μισει μαθηματικα, φυσικη, αρχαια και λογοτεχνια(δεν νομιζω πως ειναι λιγοι αυτοι που τα μισουνε ολα μαζι...)
που πρεπει να παει???
(και μην μου πειτε σπιτι του, δεν ειναι λυση αυτο...
σπιτι του να παει οταν ενοχλει την ροη του μαθηματος)

Ρε παιδια,
καντε τις επιλογες για αυτο που ειστε και οχι αυτο που καποιοι αλλοι θα ηθελαν να ειστε.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δε θα το έλεγα.

Δεν ισχύει αυτό που γίνεται με τις υπόλοιπες σχολές φιλέτα...;Κλεισμένες θέσεις από πριν κ.ο.κ...;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό που γίνεται με τις υπόλοιπες σχολές φιλέτα...;Κλεισμένες θέσεις από πριν κ.ο.κ...;

Κατά τη γνώμη μου, όχι απόλυτα. Αν αξίζεις, θα περάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.

Λαμογιές υπάρχουν, όμως είναι εκεί που δεν το βάζει ο νους σου. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Με την ίδια λογική η θεωρητική δε θα έπρεπε να έχει πρόσβαση σε 5ο πεδίο επειδή στις οικονομικές σχολές έχει πολύ ανώτερα μαθηματικά από αυτά που μαθαίνουν από τα μαθ.γεν.!
!

Σε αυτό διαφωνείς; Τα μαθηματικά γενικής έχουν πολύ χαμηλό γνωστικό και επιστημονικό επίπεδο μαθηματικών. Ουσιαστικά απέχουν πολύ...από την Στατιστική και Πιθανοθεωρία του Πανεπιστημίου. Ένας νέος άνθρωπος, μαθαίνει Στατιστική και Πιθανοθεωρία μόνο στο Πανεπιστήμιο. Όμως η βασική άλγεβρα και ανάλυση του σχολείου είναι η βάση για τα μετέπειτα ενδοπανεπιστημιακά μαθηματικά/ μαθηματικοποιημένα μαθήματα. Για παράδειγμα στην επίλυση κάποιων εξισώσεων,..κτλ μπορεί να χρειαστούν επιλεγμένες γνώσεις από τριγωνομετρία, εκθετικά,...κτλ. Το Πανεπιστήμιο δεν ξαναμαθαίνει τα μαθηματικά επιπέδου σχολείου. Τα θεωρεί δεδομένα.
Ακριβώς και δεν θα έπρεπε γιατί οι φοιτητές προερχόμενοι από την θεωρητική κατεύθυνση όταν βλέπουν συνάρτηση και ολοκληρώματα δηλώνουν άγνοια. Εξάλλου τα οικονομικά μοντέλα, πάνω σε συναρτήσεις και λογισμό συναρτήσεων, διανυσμάτων, ολοκληρωμάτων,...κτλ στηρίζονται αλλά αυτές οι μαθηματικές ενότητες δεν ξαναδιδάσκονται! Κανένας καθηγητής Πανεπιστημίου δεν καθήσει να μάθει τους φοιτητές...παραγοντική ολοκλήρωση.

Ο προγραμματισμός είναι εξίσου σημαντικός και φοιτητές Τμημάτων εκτός αντικειμένου πληροφορικής. Ο προγραμματισμός χρειάζεται και στην βιολογία, ...κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι το συστημα αυτο που εχουμε τωρα δεν δουλευει σωστα....
για να δουμε απο του χρόνου τι θα γίνει.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,940 μηνύματα.
Αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι το συστημα αυτο που εχουμε τωρα δεν δουλευει σωστα....
για να δουμε απο του χρόνου τι θα γίνει.....

το Εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι μια προχειροδουλειά πελατειακής λογικής και άντλησης ψήφων από το 1840...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georger

Νεοφερμένος

Ο georger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Προσωπικά, πιστεύω πως σαν κατεύθυνση η Θεωρητική είναι παραγκωνισμένη. Όχι πως η Θετική και η Τεχνολογική δεν είναι από εμάς, σε μικρότερο, όμως, βαθμό.
Έχει, προφανώς, επικρατήσει η άποψη ότι αυτός που είναι Θετικός, κατά κόρον, είναι και αυτός που είναι εξυπνότερος, κάτι εντελώς βλακώδες, πληροφοριακά μπορώ να σας πω ότι στην τάξη μου οι Θετικοί και Τεχνολογικοί σημειώνουν κίνηση μηδέν στα θετικά μαθήματα, ε με μετρημένες στα δάχτυλα εξαιρέσεις, τη στιγμή που οι θεωρητικοί πετάμε στην Αντιγόνη.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση από τους καθηγητές, πιστεύω πως αυτό έγκειται στην προσωπική γνώμη του καθενός, π.χ. εμάς ο Μαθηματικός πετά μπηχτές-αστεία για τη Θεωρητική, μας βοηθά όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, όσον αφορά τη βαθμολογία, απεναντίας, καθηγήτρια Μαθηματικών άλλου τμήματος τους Θεωρητικούς τους κάνει ρεζίλι και τους χαντακώνει. Οπότε, ναι, πιστεύω ότι αδικούμαστε, γιατί αυτό ποτέ δε συμβαίνει στα παιδιά της Θετικής. Ποτέ δε πήγα να τους πω "Χαχα, είσαι τεμπέλαρος, δε σου αρέσει το διάβασμα, για αυτό πήγες Θετική", αυτοί όμως πάνε και λένε "Σιγά μη πάω Θεωρητική, να λιώσω στο διάβασμα, βλάκας είμαι;". Ε, ναι, για εμένα που λατρεύω Αρχαία κλπ. είσαι τσαπατσούλης, απεχθάνεσαι το διάβασμα, είσαι ρηχός και πάει λέγοντας, αν είναι έτσι.
Και, φυσικά, τα δύσκολα θέματα! Αντιγόνη έχεις να διαβάσεις 19 ομαλά ρήματα, όλα α'συζυγίας και Μαθηματικά του κόσμου τους λογάριθμους! Ε δηλαδή αμάν πια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

newyork

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nancy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 222 μηνύματα.
όλα έχουν να κάνουν με το πως το αντιμετωπίζει ο καθένας.....πολλοί το να πάνε θεωριτική και ειδικά τα αγόρια μερικές φορές το αντιμετωπίζουν σαν εξεφτελισμό..κάθε μία από τις κατευθύνσεις έχει και την δική της γοητεία το μόνο λάθος είναι οι προκαταλήψεις του καθενός κομπλάρουν μερικούς από το να κάνουν αυτό που πραγματικά θέλουνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top