Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Γιατί?

Επειδή υπάρχουν άξιοι αλλά και απίστευτοι καθηγητές στα ελληνικά πανεπιστήμια!!!

Δεν υποβαθμίζω την φιλολογία,αναδεικνύω την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν πέσει τα ελληνικά πανεπιστήμια σήμερα.

Η αγγλική φιλολογία στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι έξω απο τον χωρό σήμερα.....

Αντιθέτως εκεί γίνονται τα απίστευτα!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Δεν είναι σωστό να κάνεις την αυθεντία ποτέ και πουθενά συμφωνώ απόλυτα. Συμφωνώ σε πάρα πολλά απο όσα λες, κακές εμπειρίες θα έχεις πολλές στην ζωή σου τώρα καθηγητές, μετά εργοδότες...πάντα κάποιος υπάρχει.
Δεν είναι καθόλου κακό με ένα prof. να κάνεις το καλύτερο δυνατόν αρκεί να ξέρεις τα όρια σου να μην τα ξεπερνάς και να μπορείς να πεις "δεν ξέρω θα ψάξω και θα σε ενημερώσω" (αυτή είναι η τίμια στάση).
Να το πω αλλιώς, η γυναίκα μου αυτή την στιγμή έχει 4 παιδιά για superior που διδάσκει στα Ισπανικά, πριν απο κάθε μάθημα 2 ωρών προετοιμάζεται άλλες 2 (χρεώνει όμως 2) διότι είναι τόσο υψηλό το επίπεδο και κανείς δεν είναι γνώστης των πάντων.
Μόνο για κείμενα αυτού του επιπέδου ξοδεύει τουλάχιστον 1 ώρα στο internet ώστε να είναι συμβατά με το επίπεδο αυτό.
Δεν είσαι καλός καθηγητής αν δεν έχεις άγχος, άγχος για να βγάλεις το καλύτερο τόσο απο τον εαυτό σου όσο και απο τον μαθητή.
Μάλλον δεν είχες πολλούς τέτοιους αλλά υπάρχουν. Η εμπειρία σου ήταν φοβερά αρνητική και όσο το σκέφτεσαι βράζεις...έχεις δίκιο όμως έχεις το μαχαίρι έχεις και το καρπούζι, πήγαινε αλλού σε άλλον καθηγητή, βάλε κριτήρια, ξέρεις να σκέφτεσαι ξέρεις τι θέλεις.
Σίγουρα παλιοί καθηγητές δεν έχουν άμεση σχέση με την νέα τεχνολογία πολλοί δεν ενδιαφέρονται και δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις.
Αν κάνει ιδιαίτερο δείξε της την πόρτα θα δει και άλλες πόρτες σύντομα, δεν θα κάνεις κακό, απλά θα της χτυπήσεις το καμπανάκι και ίσως σοβαρευτεί, μπορει να της κάνεις και καλό...
Δεν είναι ετσι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 10 ετών ξέρουν απο τεχνολογίες το θέμα είναι να ψάχνονται και αυτό είναι θέμα του καθενός δηλαδή πόσο εκτιμάει τον εαυτό του και την εργασία του.
Όλα τα post καταλήγουν σε κάτι, ότι τα πάντα είναι θέμα ανθρώπου και εκτίμησης προς την εργασία του και την ποιότητα της. Εγώ αυτό θα κρατήσω.
Δεν χρειάζεται οργή για ότι έγινε στο παρελθόν, καλή κρίση στην επιλογή καθηγητή χρειάζεται, ειδικά στο ιδιαίτερο μπορείς να έχεις συνεχή αξιολόγηση του καθηγητή και σίγουρα σε κάθε μάθημα περνάει απο "συνέντευξη" ακριβώς όπως όταν δίνεις το βιογραφικό σου σε κάποια εταιρεία.
Δεν σου δίνει αυτό που αξιολογείς ότι θα έπρεπε να σου δώσει, υπάρχουν κι' άλλοι.
Θα κρατήσω την άποψη μου ότι το επίπεδο του Πτυχιούχου Φιλολογικής Σχολής είναι ανώτερο αρκεί να το χρησιμοποιεί στο μάθημα αν δεν το χρησιμοποιεί περνάει λάθος εντύπωση, φυσικά δεν εννοώ να κάνει την αυθεντία.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον StefanoK.

Πολυ καλα τα λες αλλα δεν εκανα ιδιαιτερο.
Η συγκεκριμενη καθηγητρια οδηγησε 6 παιδια στο γκρεμο φετος στις εξετασεις των αγγλικω.Συμμαθητες μου.
Τωρα εχω βρει καθηγητρια με Prof Cambridge with C με πολυ καλυτερα qualifications οπως ΤΚΤ κλπ και σπουδες στην αγγλια πανω στην γλωσσολογια η οποια ειναι αριστη στο ειδος της!
Για αυτο σας λεω και συμφωνουμε κιολας πως ειναι θεμα ανθρωπου!
Το πτυχιο παντως δεν ειναι ενδεικτικο πως κανει τον καθηγητη!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Γιατί?

Επειδή υπάρχουν άξιοι αλλά και απίστευτοι καθηγητές στα ελληνικά πανεπιστήμια!!!

Δεν υποβαθμίζω την φιλολογία,αναδεικνύω την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν πέσει τα ελληνικά πανεπιστήμια σήμερα.

Η αγγλική φιλολογία στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι έξω απο τον χωρό σήμερα.....

Αντιθέτως εκεί γίνονται τα απίστευτα!!!!

Αφού είναι τραγική η κατάσταση γιατί όλο και περισσότροι θέλουν Αγγλική Φιλολογία; Όλες οι θέσεις σε Αθήνα και Θεσ/νικη κάθε χρόνο συμπληρώνονται. Δεν υπάρχουν κενες. Αυτοί γιατί πάνε; Φέτος οι υποψήφιοι ήταν 6.780 και αυτοί που περνανε είναι 5.823.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Άσχετο επιχείρημα.

Το οτι θέλουν να μπούν για να βρούν μια θέση αύριο δεν σημαίνει ότι υπάρχει ελληνικό πανεπιστήμιο που θα συγκριθεί με άλλα κορυφαία......

Ειδικά με την άθλια κατάσταση που υπάρχει εδώ.Καταλήψεις,Ρουσφέτια,Έλλειψη Οργάνωσης κτλ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Kαι ειδικα τα πανεπιστημια του εξωτερικου κανουν πολυ καλυτερη δουλεια απο τα δικα μας!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Άσχετο επιχείρημα.

Το οτι θέλουν να μπούν για να βρούν μια θέση αύριο δεν σημαίνει ότι υπάρχει ελληνικό πανεπιστήμιο που θα συγκριθεί με άλλα κορυφαία......

Ειδικά με την άθλια κατάσταση που υπάρχει εδώ.Καταλήψεις,Ρουσφέτια,Έλλειψη Οργάνωσης κτλ....

Αν είναι έτσι να πάνε οι ίδιοι τους στο Michigan ή στο Cambridge να δουν τη γλύκα. Να σπουδάσουν εκεί Αγγλική Φιλολογία. Άλλο να σπουδάζεις στο ίδιο το πανεπιστήμιο και άλλο να δίνεις ένα πιστοποιητικό του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Είμαι μέλος παράταξης και αυτά υπάρχουν σε όλα τα τμήματα ελληνικών πανεπιστημίων αυτά!!!!

Και στη αγγλική φιλολογία δυστυχώς.....

Στη Ελλάδα ζούμε....

Βέβαια υπάρχουν τμήματα με μεγαλύτερη διαφθορά.

Αυτό που μπορώ να πώ είναι ότι τα πιο απίστευτα θέματα προέρχονται απο την θεοποιημένη αγγλική φιλολογία.....

κατ εμε η αγγλικη φιλολογια και ολες οι αλλες θα επρεπε να καταργηθουν και να μην υπαρχουν.δν προσφερουν τπτ στο χωρο.τα c2 μια χαρα επαρκεια προσφερουν και οποιος θελει να αναβαθμιζεται μπορει να διαβαζει καθημερινα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Οι απόψεις μου είναι παραπάνω όσον αφορά αυτό, θα συνεχίσω να διαφωνώ όμως ο καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
η δικη μου αποψη ομως ενισχυεται απο το γεγονος πως οι περισσοτερες ξενογλωσσες φιλολογιες πλην της αγγλικης ειχαν βαθμο προσβασης 2 με 3 (προτου θεσπιστει προπερσι αν θυμαμαι καλα η βαση του 10.)δλδ ξεφτιλα.να μπαινεις σε σχολη ΑΕΙ εχοντας γραψει μονο το ονομα σου στην κολλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Είδες μερικά πράγματα γίνονται για καλό, θα συμφωνήσω απόλυτα ήταν ξεφτίλα, είδες τώρα όμως κενές θέσεις ? Δεν πειράζει θα ξαναπροσπαθήσουν. Σε λογικά πράγματα δεν μπορεί να διαφωνεί κανείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
κοιταξε,απλα θεωρω πως μιας και υπαρχει η δυνατοτητα να παρεις επαρκεια της γλωσσας και διδασκαλια απλα και μονο παρακολουθωντας φροντιστηρια,τοτε ποιος ο λογος υπαρξης των ξενογλωσσων φιλολογιων? για να στελεχωθουν δημοσιες υπηρεσιες και σχολεια θα σου πω εγω.αυτη ειναι η Ελλαδα.

τι παραπανω προσφερουν στο φοιτητη?τα παιδαγωγικα μαθηματα θα μου πεις?δν νομιζω να βοηθουν στην καλυτερη αντιμετωπιση του μαθητη.τεσπα,το θεμα για μενα ειναι πολυ απλο.ποναει κεφαλι,κοβει κεφαλι στην περιπτωση αυτη.μονο σε αυτη ομως.

ισως πρεπει να σταματησω να σκεφτομαι σαν τεχνοκρατης :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fragl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fragl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Η άποψη πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι, δε μου λέει κάτι.Στην τελική αν είναι έτσι, θα πρέπει να κλείσουν όχι μόνο οι ξενόγλωσσες φιλολογίες, αλλά και οι νομικές-ιατρικές σχολές.Aυτό που λέγατε ότι η βάση είναι χαμηλή, δεν ισχύει για την Αγλλική φιλολογία, και ακόμα και για τη Γαλλική όπου τουλάχιστον όταν μπήκα εγώ ήταν γύρω στο 11, ή 13 (δεν θύμαμαι είχα πολύ παραπάνω), ισχύει πως οι αδύνατοι μαθητές, τελικά γίνονται ανύπαρκτοι φοιτητές γιατί δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και τα παρατάνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
η αποψη σου για τις νομικες-ιατρικες ειναι παντελως ακυρη και αστοχη.μπορεις εσυ με 2 χρονια να μαθεις να ανταπεξερχεσαι σε ιατρικα περιστατικα η σε δικη?γιατι υπαρχει αυτη η γενικευση?μηπως επειδη εισαι της γαλλικης λεω γω?

με 2 χρονια αγγλικα δν βλεπω που μπορει να υπερεχει ενας της αγγλικης φιλολογιας οταν εγω εχω proficiency και μπορω μια χαρα να διδαξω στα παιδια this is a cat.

και οι αλλοι υπερμαχοι των ξενογλωσσων μην σπευσετε να απαντησετε για το πολυ δυσκολο εργο,και προετοιμασια και μπουρδες .ξερουμε πολυ καλα πως δν ισχυει.εκτος κι αν προτιματε να εχετε αυταπατες για το θεαρεστο εργο σας.δν υποτιμω τις σπουδες σας,απλα υποστηριζω την ανουσια υπαρξη τους την στιγμη που δν προσφερουν κατι παραπάνω από τα φροντιστηρια.γιατρος δν γινεσαι με φροντιστηριο,ουτε μηχανικος ουτε δικηγορος.καθηγητης αγγλικων κλπ γλωσσων γινεσαι.

και οποιος ειναι αντικειμενικος και ακομπλεξαριστος θα παραδεχτει το γελοιο επιπεδο σπουδων των ανωθε σχολων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fragl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fragl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Wait!Δεν εννοούσα πραγματικά να καταργηθούν οι σχολές αυτές.Διδάσκω και εγώ Αγγλικά με Proficiency, και με έχει βοηθήσει αρκετά η γνώση μορφολογίας-σύνταξης, αλλά και διδακτικής που έλαβα στη Φιλολογία, καθώς και άλλα μαθήματα, μην τα αναφέρω ένα ένα, δεν έχει νόημα.Αν δεις προηγούμενα μηνύματά μου, δεν είμαι καθόλου κατά σ' αυτό που λες, αλλά καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Αν δεν έχεις προσωπική εμπειρία από τα τμήματα φιλολογίας, πώς τα καταδικάζεις?Σαφώς σε μεγάλες τάξεις δεν διδάσκεις μόνο this is a cat...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
ναι,δν διδασκεις μονο αυτα.λες και κανενα bear in mind. τυγχανει να πηρα το lower στα 14,και μετα απο ενα διαστημα 13 ετων αποχης εκανα τους τελευταιους 4 μηνες για το michigan.αυτο που θελω να πω,οντας ωριμοτερος και περνωντας απο καμποσες πανεπιστημιακες σχολες πως εγω υποδεικνυα πολλες φορες στην καθηγητρια μου τι να κανουμε και πως πρεπει να γινει το μαθημα.δλδ παρατηρησα πως ηταν κολλημενη σε μια νοοτροπια πολυ παιδικη και απλοικη.κι αυτο γιατι ως επι το πλειστον απευθυνεται σε μικρα παιδια.και αυτο γιατι δν χρειαζεται πολυ μυαλο να διδασκεις αγγλικα σε μικρα παιδια.
κι αυτο γιατι οι στατιστικες μας επαληθευουν οσον αφορα τις επιτυχιες τους στα διαφορα πτυχια.οταν φτανουν 15 χρονα να παιρνουν προφισιενσυ ε, τοτε δν ειναι ιδιοφυιες ετσι?ενω ποσα 15χρονα μπορουν να καταλαβουν ενα επικαμπυλιο ολοκληρωμα πχ?ενα πολυ απλο παραδειγμα για την αναντιστοιχια που θιγεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον ΙSI για τις νομικές ιατρικές σχολές, στην ιατρική που την ζω καθημερινά υπάρχουν πραγματικά φοιτητές και καθηγητές διαμάντια που μπήκαν με πολύ υψηλές βαθμολογίες σίγουρα δεν λείπουν και οι τσουκνίδες και φυσικά υπάρχουν ενισχημένες οι νεολαίρες κομμάτων γιατί οι σχολές αυτές έχουν και χρήμα απο μπαμπάδες και μαμάδες ιατρούς και μεγαλοδικηγόρους οπότε υπάρχουν και μελοντικά έσοδα για τα κόμματα (bussiness).
Κρατάω την άποψη μου ότι α/ οι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών φιλολογίας είναι κατα πολύ ανώτεροι των prof. όμως στην τάξη δεν υπάρχει η δυνατότητα να ξεδιπλωθεί αυτή η γνώση οπότε όσο μεταφέρονται τα ελάχιστα τελικά μοιάζουν ίδιοι.
Δεν μπορούν και δεν πρέπει οι prof. να διδάσκουν σε σχολεία άσε που σε λίγα χρόνια με αίτημα κυρίως της Αγγλικής φιλολογίας θα καταργηθεί η επάρκεια οπότε και τα φροντιστήρια θα διστάζουν να προσλαμβάνουν πτυχιούχους με prof.
Όσο για την καταστροφική πολιτική των κομμάτων να έχουν τα πανεπιστήμια θερμοκοιτήδες οπαδών και φανατικών θα συμφωνήσω με την εμπειρία της Aliki 123 όπως εκφράστηκε παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον ΙSI για τις νομικές ιατρικές σχολές, στην ιατρική που την ζω καθημερινά υπάρχουν πραγματικά φοιτητές και καθηγητές διαμάντια που μπήκαν με πολύ υψηλές βαθμολογίες σίγουρα δεν λείπουν και οι τσουκνίδες και φυσικά υπάρχουν ενισχημένες οι νεολέες κομμάτων γιατί οι σχολές αυτές έχουν και χρήμα απο μπαμπάδες και μαμάδες ιατρούς και μεγαλοδικηγόρους οπότε υπάρχουν και έσοδα για τα κόμματα. Κρατάω την άποψη μου ότι α/ οι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών φιλολογίας είναι κατα πολύ ανώτεροι των prof. όμως στην τάξη δεν υπάρχει η δυνατότητα να ξεδιπλωθεί αυτή η γνώση οπότε όσο μεταφέρονται τα ελάχιστα τελικά μοιάζουν ίδιοι. Δεν μπορούν και δεν πρέπει οι prof. να διδάσκουν σε σχολεία άσε που σε λίγα χρόνια με αίτημα κυρίως της Αγγλικής φιλολογίας θα καταργηθεί η επάρκεια οπότε και τα φροντιστήρια θα διστάζουν να προσλαμβάνουν πτυχιούχους με prof.
Όσο για την καταστροφική πολιτική των κομμάτων να έχουν τα πανεπιστήμια θερμοκοιτήδες οπαδών και φανατικών θα συμφωνήσω με την εμπειρία της Aliki 123 όπως εκφράστηκε παραπάνω.

μεγαλη ανακριβεια.υπερμεγεθης.μαλλον δν εχεις παει σε σχολειο για να δεις τι παιζει.οταν η πλειοψηφια των μαθητων στην οποια απευθυνεται ο δασκαλος/καθηγητης θεωρει την ωρα των αγγλικων η ωρα του παιδιου,μιας και η υλη που διδασκεται δν ειναι καν η στοιχειωδης.υλη που την μαθαινουν οι μαθητες στα φροντιστηρια στις 2 πρωτες χρονιες τους.

+ το μεγαλο γεγονος πως ολες οι καθηγητριες/καθηγητες αγγλικης εχουν ξεχασει το 95% των λεξεων που εμαθαν στην ζωη τους και πολλοι απο αυτους καποια γραμματικα φαινομενα.αλλα για αυτο φταιει το συστημα,για αυτο λες ανακριβειες ολε ολε.

ολες οι καθηγητριες που ειχα εγω παντως στα σχολικα μου χρονια,δν φτουρανε τπτ μπροστα μου αυτη τη στιγμη.ειμαι κατα πολυ αξιοτερος και πιο ικανος να διδαξω απο αυτες.αλλα αυτο γιατι υπαρχει διαφορα επιπεδου μυαλου και γνωσεων,διαφορα θελησης συνεχους ενημερωσης και τελος διαφορα φυλου.μιας και οσες γυναικες βολευονται στο δημοσιο και γινονται καρεκλοκενταυροι την βγαζουν με αδειες εγκυμοσυνης,αδειες να κανουν διδακτορικα του κωλου,αδειες λοχειας κλπ @@. + το γεγονος πως κατα μεσο ορο δουλευουν κοντα στις 30 ωρες την βδομαδα τα πρωτα χρονια και μειωνονται στις 20 σταδιακα..do the math.


με εκανες και γελασα ολε ολε. αληθεια θα ηθελα ομως να μου πεις γιατι αδυνατουν οι προφιενσι χολντερς να διδαξουν. :P i'm all ears !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Χαίρομαι για αυτό, δεν το λέω όμως εγώ το λέει η νομοθεσία η οποία θα καταργήσει σιγά σιγά και την επάρκεια (κάτι που εγώ δεν θα ήθελα να δω) οπότε η γνώμη σου μετράει για σένα πιθανόν και για κάμποσους άλλους όμως η γνώμη και των δύο δεν θα μετρήσει για τον νομοθέτη...άρα περισεύουμε.
Η συνεχής εκπαίδευση και αξιολόγηση των καθηγητών θα έπρεπε να γίνονται και να αποβάλονται όσες και όσοι δεν κάνουν ή να πηγαίνουν σε γραφειοκρατικές υπηρεσίες ή στον δήμο της περιοχής τους ή αλλού. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!
Όμως δεν γνωρίζεις περισσότερα απο απόφοιτο Αγγλικής Φιλολογίας έστω και με πτυχίο 5 είναι σίγουρο.
Είπα ότι δεν μπορούν και δεν πρέπει να διδάξουν σε σχολεία και αυτό θα έπρεπε να είναι ευκόλος εννοούμενο. Μην υπερτιμάς τις δυνατότητες σου, μάλλον υποτιμάς πολύ τις δυνατότες άλλων.
Σε παρακαλώ γιατί δεν βάζεις αυτήν την άποψη στο topic για την ανοικτή συζήτηση των εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
επετρεψε μου να μπορω να αξιολογησω τις δυνατοτητες μου και να δω ωσπου μπορω να φτασω.δν υποτιμω τις δυνατοτητες των αλλων-απλα οι δικες μου στο συγκεκριμενο τομεα ειναι μεγαλυτερες .πως να το κανουμε? δν εννοεις να καταλαβεις καποια πραγματα,ισως επειδη επεμβαίνει το συναισθημα και οχι η λογικη.

φυσικα και δν γνωριζω τα εργα του Σεξπηρ σε αναλυση,κι ουτε αμερικανικη πεζογραφια μητε αγγλικη ποιηση αλλα για αυτο υπαρχουν τα βιβλιοπωλεια. :P τεσπα μην το κουραζουμε.αλλα απο την αλλη που χρειαζονται αυτα στο σχολειο?

εισαι καθηγητης αγγλικης btw?θα με ενδιεφερε να μαθω με ποιον συνομιλω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Ρε φίλε μπορείς να σταματήεις το υφάκι,εγώ έστειλα ένα φυσιολογικό μήνυμα και συ μας δουλεύεις κι από πάνω.Και ναι ρε δε μιλάω για τους απόφοιτους με 5 μιλάω για τους απόφοιτους με 7,5,8 και άνω που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον.Μη μου πουλάς εμένα τώρα παρλαπίπες για κλάψες και κοίτα τα δικά σου νεύρα με τις άτοπες γενικεύσεις σου.

Σβήστε το μήνυμα όσο είναι καιρός.

και μονο που δινουν ειδικο μαθημα + οτι τα περισσοτερα μαθηματα τα κανουν στα αγγλικα,ε του φουστη.μαθαινουν να μιλανε αγγλικα! μες στο θυμο σου υπερβαλλεις.εισαι ισοπεδωτικος.υπαρχει και ενδιαμεσο απο ασπρο και μαυρο.το θεμα εχει ως εξης.
τι συζηταμε?αν μπορουν να μιλανε καλυτερα οι προφισενσαδες απο εναν με 5 της αγγλικης?φυσικα και οχι.το θεμα ειναι πολυπαραγοντικο.καταρχας παιζει ρολο η ηλικια.θαρρεις πως ενα 15χρονο που πηρε μισιγκαν μπορει να μιλαει καλυτερα απο εναν 22 χρονο που εστω με 5 αποφοιτησε?αν το πιστευεις εισαι νυχτωμενος βαθεια.μιλαμε παντα για το majority ετσι.γιατι μες στην μαζα σιγουρα θα υπαρχει καποιο αστερακι που θα βαζει τα γυαλια σε μεγαλους.ξυπνηστε ρε!!!για αγγλικα μιλαμε.κατι που πλεον μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε μιας και τα περισσοτερα παιδια τα ξεκινουν στην α δημοτικου!!!!

επισης δν μπορουμε να ζητησουμε απο εναν 15χρονο να διδαξει κι ας εχει προφισενσι.του λειπει ενα βασικοτατο.εμπειρια.επομενως δν μπορουμε να λεμε για τον κατοχος προφισενσι συγκρινεται με αποφοιτο αγγλικης.

συγκρινετε ανομοια μεγεθη .

η περιπτωση αλλαζει οταν μιλαμε για μεγαλες ηλικιες.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top